יום ראשון, 06.10.2024 שעה 10:36

הוד בן הרצל: זה רק ניצחון אחד, הדרך עוד ארוכה

מאמן כפ"ס/כוכב יאיר רשם ניצחון ראשון העונה, 84:90 על נהריה: "שמרנו מצוין". מק'ולום ששיחק בנתניה יגיע למבחנים, המאמן: "תחושה טובה לגביו"

|
הוד בן הרצל.
הוד בן הרצל. "מרוצה מאיך ששיחקנו"

הסבלנות משתלמת ואחרי שישה הפסדים סוף סוף זה הגיע - ניצחון ראשון להפועל כפר-סבא/כוכב יאיר מהלאומית. חניכיו של הוד בן הרצל עשו אמש (שלישי) את העבודה בבית וגברו 84:90 על עירוני נהריה.

"אני מרוצה מהצורה בה שיחקנו, שמרנו יוצא מן הכלל וניצחנו קבוצה מצויינת עם מאמן מצוין. מדובר בקבוצה עם שלושה זרים ושחקנים מנוסים וטובים", אמר בן הרצל והמשיך: "זה רק ניצחון אחד והדרך היא ארוכה. יש לנו סגל צעיר ולא מנוסה, אבל הח'ברה נותנים 200 אחוז ובכל משחק עושים את הכל”.

בקבוצה רוצים להחתים זר נוסף כאשר על הכוונת נמצא הגארד האמריקני, אריק מק'ולום (1.85 מ', 23) שצפוי להגיע למבחנים בקבוצה מהשרון כבר בסוף שבוע. 

מק'ולום ששיחק במדי ברק נתניה בעונה שעברה הגיע לישראל היישר מליגת המכללות השנייה בארה"ב ורשם ב-15 משחקים בעונה הסדירה ממוצע של שלוש נקודות בשש דקות למשחק. "יש לי תחושה טובה לגביו”, ציין בן הרצל.

מק´ולום במדי נתניה. הרכש הבא של כפ&qout;ס/כוכב יאיר? (משה חרמון)
מק´ולום במדי נתניה. הרכש הבא של כפ"ס/כוכב יאיר? (משה חרמון)
 

בניצחון על נהריה, השחקן המצטיין של השרונים היה מוזס מרשל שסיים משחק ענק עם 27 נקודות, 16 ריבאונדים ואסיסט אחד. ”מוזס הוא ילד טוב ושחקן מצוין. הוא השתלב יוצא מו הכלל לשיטה שלנו ומתאים מאוד לצורה שאנחנו מתאמנים, מקווה שמק'ולום ישלים את החסר".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */