יום רביעי, 09.04.2025 שעה 15:09
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6629-6629מכבי ת"א1
6421-5829הפועל ב"ש2
5138-5929מכבי חיפה3
5038-5229בית"ר ירושלים4
4436-4029הפועל חיפה5
3743-3929מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2942-2329בני סכנין5
2841-2329עירוני טבריה6
2751-3929מ.ס אשדוד7
2147-2429הפועל חדרה8

"לא ניתן לעצור מי ששר שואה למכבי, זו לא עבירה"

סנ"צ זרגרוב בדיון בכנסת על אירועי האלימות בספורט. נציג ההתאחדות שאיחר בחצי שעה: "הקבוצות חוששות מהאוהדים". ח"כ חסון: "שיגידו חורבן, לא שואה"

|
חסון, מילר ומיכאלי היום בדיון בכנסת (יניב גונן)
חסון, מילר ומיכאלי היום בדיון בכנסת (יניב גונן)

נושא האלימות בספורט הישראלי הגיע היום (רביעי) לחדרי הדיונים של הכנסת, עקב כתובות הנאצה שרוססו באצטדיון בלומפילד במשחק הניצחון של הפועל תל אביב 0:5 על הפועל פתח תקווה לפני פחות מחודש.

כזכור, במהלך המשחק, האוהדים האדומים ריססו כתובות נאצה בשער 10 ו-11 ושרו שירי שואה כנגד היריבה הצהובה, מכבי תל אביב. האוהדים ריססו צלבי קרס בשירותים ובנוסף כתבו על הקירות כתובות: "אבי כהן נאצי", "מני לוי מת" ו"כל מכבי לטרבלינקה". 

את הדיון יזם חבר הכנסת יואל חסון מסיעת קדימה ואליו הגיעו יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט, ח"כ אלכס מילר וח"כ אנסטסיה מיכאלי. אליהם הצטרפו נציג מהתאחדות לכדורגל, מנכ"ל הפועל ת"א, ניר ענבר והיו"ר דורון אוסידון, ראש מינהל הספורט ד"ר אורי שפר ונציגי משטרה. 

את הדיון פתח ח"כ מילר ואמר: "לא יעלה על הדעת שהקהל נחשף לנושאים שכאלו מדי חודש ויש בו חוסר מודעות". על הנציגים של ההתאחדות שלא הגיעו בתחילת הדיו, אמר: "אני רואה בחומרה את אי הגעתם של נציגים מההתאחדות, זה מעביר מסר לקוי ונראה שזה לא מעניין אותם", ובצחוק הוסיף מילר: "אני בטוח שאבי לוזון נמצא בבנק".

לבסוף, חצי שעה מתחילת הדיון, הגיע נציג של ההתאחדות, עו"ד יפתח אבן-עזרא שאמר: "המקרה של הפועל ת"א טופל על ידנו, אבל לנו אין יכולת שיפוטית כנגד אוהדים. הנושא הזה של השואה הוא דבר די חדש עבורנו וזה הפעם הראשונה שיש כמות כזו של מקרים.

"היכולת שלנו מוגבלת כלפי האוהדים. אנחנו יכולים להשתמש בכוח שלנו כנגד אלו שיכולים להשפיע על האוהדים עצמם ואלו הקבוצות. הגוף היחידי שיכול לחנך את האוהדים אלו אלו הקבוצות עם דגש על השחקנים. הקבוצות מפחדות מהאוהדים וחוששות לצאת כנגדם".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
ענבר: הפועל זה מועדון אנטי-גזעני

יוזם הדיון, ח"כ יואל חסון, דיבר בגנות המעשים: "לא ייתכן שדברים כאלה שנוגעים בנושא השואה, יקרו במגרשים, במיוחד שחונכנו להיות נגד אמירות כאלו. אני בטוח שמדובר בקומץ ולא בכלל האוהדים. אי אפשר לעשות זילות מהמילה שואה למרות שיש כבר כאלה האומרים שזה פירוש לחורבן ולכן מבחינתי שיאמרו חורבן ולא שואה".

בסיום הדיון אמר: "עלינו מדרגה במאבק שלנו בשימוש בסממני נאציים ובגזענות במגרשי הכדורגל. אני חושב שההחלטה פה של הוועדה לעודד ולדחוף את הצעת החוק שאמורה לייצור את הענישה והאכיפה היא החלטה טובה וחשובה שתיגרום למי שירצה להשתמש שוב בסממנים נאצים לחשוב פעמיים".

מנכ"ל הפועל ת"א, ניר ענבר, אמר: "אנחנו מועדון אנטי גזעני, אנחנו פועלים רבות בנושא, מגנים זאת ומתפלאים שדווקא אצלנו זה קרה. חשוב לציין שמרבית הקהל שרק בזמן הקריאות עד שהקומץ הפסיק לקרוא צעקות מסוג זה. ביצענו פעולות רבות בכדי למגר את התופעה הזאת מהמועדון בשיתוף עם האוהדים כדוגמת אמנה שאנחנו מבקשים מהאוהדים לחתום עליה כדי להתחייב לא להשתמש בסממני שואה למיניהם. אנחנו לא סובלים את הקריאות האלו ואנחנו לא מוכנים לקבל אותן. חשוב לציין גם ששערים 4 ו-5 מבצעים פעולות במהלך כל השנה בכדי למגר את התופעה".
 

חיים אבן עזרא, נציג ההתאחדות לכדורגל (יניב גונן)
עו"ד יפתח אבן עזרא: "פעם ראשונה שיש כזו כמות של מקרים" (יניב גונן)
 

נציג המשטרה, סגן ניצב, חיים זרגרוב, קצין אג"מ של מרחב יפתח, דיבר על האירועים המדוברים: "כיום המשטרה נמצאת מחוץ למגרשים. במשחק המדובר העבירו את הקהל של שערים 4 ו-5 שהוא בעייתי לשערים 10 ו-11 שמזוהים עם מכבי ת"א ואנחנו נשארנו עם סימני שאלה מדוע החליטה ההתאחדות להעביר דווקא את 'הגרעין הקשה' ב'מוזיאון' של האוהדים הצהובים.

"העניין הזה רק ליבה את היצרים של האוהדים הבעייתים. העבודה שלנו מול הפועל במשחק עזר לנו מיידית לעצור שני אוהדים, אחד מהם הודה והשני הכחיש". עוד הוסיף ואמר הקצין: "לצערנו אם יציע שר "שואה למכבי", זו אינה עבירה ואיננו יכולים לבצע מעצרים בשל כך".

בסיום הדיון, ח"כ מילר המליץ לטפל בנושא הבעייתי בשני מישורים: החינוכי ההסברתי שיכלול בתוכו שיתוף שחקנים בקמפיינים והסברה כנגד התופעה. במישור השני - קידום הצעת החוק כנגד סממני נאצים וקריאות גזעניות במגרשי הספורט תוך כדי הגברת ההרתעה והגדלת כוחה של המשטרה שתוכל להיאבק בתופעה.

סנ&qout;צ חיים סרגרוב , קצין אג&qout;ם של מרחב יפתח (יניב גונן)
סנ"צ חיים סרגרוב: "למה העבירו את 'הגרעין הקשה' דווקא לשם?" (יניב גונן)
 

חשוב לציין ולהזכיר, כי בשנת 2008 נחקק בכנסת חוק איסור אלימות בספורט שמיועד למגר את תופעת האלימות ממגרשי הספורט בישראל. בסעיף 15 לחוק, חל איסור פלילי על התבטאויות גזעניות באירועי הספורט השנים והעונש המקסימאלי לעבירה זו היא שנתיים מאסר או הרחקה ממגרשים לתקופה של עד שלוש שנים. הבעיה כיום והנושא המרכזי בדיון היה שאין חקיקה כנגד אמירות שואה וסממני נאצים במגרשי הספורט ואת זה יש לתקן כפי שדרשו חברי הכנסת אלכס מילר ויואל חסון.

לכתבה זו התפרסמו 233 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 233 תגובות ב-134 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
134
גבריאל09/11/2011 21:26
השב   •  00
133
הפועל מס'' 109/11/2011 21:03
השב   •  00
132
אבי09/11/2011 20:23
פשש לאן כבר הגענו. אנשים נרצחו בשואה אוקיי? קצת פרופורציות. אם אני לא טועה גם נגד צוענים וארמנים בוצעו טבח בעבר ולא זכור לי מקרה שבו ארמנים צועקים שואה בליגה שלהם. פשוט מסכנים ואני מרחם עליהם. לא הארמנים, האוהדים שצועקים שואה.
השב   •  00
131
אדום09/11/2011 20:13
עידוד. אני אשיר מה שאני רוצה כי זאת מדינה חופשית ואין לאף אחד זכות להגיד לי אחרת!
השב   •  21
130
עמית בחבוט.09/11/2011 20:07
יקנאים אתם מתים שיענישו אותנו כדי שיורידו לנו נקודות. אין לכם סיכוי לקחת אליפות אז דיי לקנות ולהגיב לכל נושא של הפועל!
השב   •  11
129
רונן09/11/2011 19:55
מה זה כל התגובות האלה אני לא מאמין שאוהדי הפועל לא מבינים את הטעות שלהם זה כבר ניראה  שיש שם גוש ניאו נאצי בקהל תודו בטעות שלכם כבר ותפסיקו להפיל את האשמה על ביתר ומכבי תל אביב ולנסות להשוות קריאות על נגד האוייב שמנסה להשמיד אותנו לבין קריאות על השואה שנהרגו בה 6 מליון יהודים תפסיקו כבר להתחסד ימגעילים
השב   •  21
128
הרניב09/11/2011 19:20
זריקת נעל על שופט = 3 שנים כלא
שיר (מטופש) במשחק כדורגל = 3 שנים לכלא

תגנוב מיליונים - עבודות שירות.

לך תבין
השב   •  13
ברל10/11/2011 09:55
מסכים איתך שסקלת הענישה במדינה היא חסרת פרופורציה רצח=12 שנה במקרה הטוב. אונס= 1-5 שנים במקרה הטוב. מעשה מגונה= חזרה לכנסת ללא קלון. אנחנו מדינה דמוקרטית, לכל אחד יש זכות להביע את דעתו גם אם היא מנוגדת לחלוטין לדעתי, שאוהדי ביתר שרים על סלים, או שאוהדי מכבי שרו על נאתכו או שאוהדי הפועל מאחלים שואה למכבי כל אלו הם מעשים מקוממים מרגיזים אבל כיום במדינת ישראל עד שליברמן יחליט אחרת זאת עדיין זכותם. חוץ מזה על פי העונש שהתקבל מההתאחדות, עליהם גם להעניש את ביתר, מכבי, חיפה ,בני יהודה, וכל קבוצות ליגת העל על גידופים ביציאה.
השב   •  00
127
אוהד09/11/2011 19:04
אמן חבר.
השב   •  00
126
נתי09/11/2011 19:01
שערוריה שאין כדוגמתה..
שאוהדי מכבי קיללו את קאמנאן בזמנו שהיה בהרצליה..נתנו עונש קולקטיבי לאוהדים(משחקי רדיוס) וגם למכבי קנסות כבדים שבסוף אותה עונה הגיע למאות אלפי שקלים..(הכי גבוה שהיה איי פעם) שאותם ספג לוני הרציקוביץ''
הפרשייה הכי גדולה היא עם ה"אפדרין" (עם כפיר אדרי) זה לא כתוב בשום תקנון ונתנו למכבי 4- נקודות על דבר שאין לו הצדקה..
שאוהדי מכבי חיפה צעקו ולא כיבדו דקת דומיה לא קיבלו כלום..(ושאני אומר כלום אני מתכוון למשחקי רדיוס..הכל אצל חיפה על תנאי) שאוהדי חיפה התפרעו באליפות ומחצו אוהד עד כדי סכנת נפשות(אמיר ראנד) לא הענישו אותם..
אוהדי סכנין שצעקו בשירת ההמנון קיבלו קנס בקושי של 10 אלף שקל..(זה דוגמית ממה שמכבי חטפו) על עבירות כאלו..
עכשיו אוהדי הפועל בפעם המי יודע כמה שרובם או שלפחות חלקם, משפחותיהם נהרגו בשואה..והם כותבים דבר)ים כאלו מזוויעים שעושה לי צמרמורת בתור בנאדם נורמאלי ויש עוד אנשים שנותנים לזה יד..בושה וחרפה אדון "אבן עזרא" את מכבי אתה יודע לדפוק טוב..(צריך לבדוק אוליי אתה ממרכז הפועל אדון עזרא אז אתה לא כל כך אובייקטיבי לגביי העונש)
פשוט בושה שהכדורגל שלנו הפך לפוליטיקה ולא לספורט נטו..בגלל זה הנבחרת לא מגיעה לכלום!
זה רק ספורט!
השב   •  00
125
יגידו שהיטלר בכלל לא היה נאצי !09/11/2011 18:56
וצלב הקרס מסמל אהבה , לא ? !

השב   •  31
הזאב הצהוב09/11/2011 20:12
לאוהדי הגועל נפש זה שיר אהבה. כשהם זורקים דברים זה מופע ראווה. כשאנחנו עושים משהו זה עונש רדיוס וקנס. הכל מאהבה.
השב   •  01
124
שלומו גירודים בצוואר09/11/2011 18:54
שחיטת פרה קדושה זה לא גזענות,ושיפסיקו להראות לי את המודל האנגלי שעם כל הצער.מתו שם אוהדים,ימותו שם אוהדים והשירים שלהם ממש לא שמיים ברמה המוסרית.פה,עם כל הביתר וההפועל והקומץ והקיצוניים.מתים אנשים רק על הגבול!
השב   •  00
123
נתי09/11/2011 18:45
השב   •  10
122
נדב אקג''ני09/11/2011 18:32
א. קנסות אישיים לאוהדים בסכומים של 5000-10000 ש"ח על כל גילוי גזענות ושנאה ב. הרחקה של אוהדים מהמגרשים והמצאות בהתנדבות אצל פגועי מח בעת משחקים. ג. באם לא עוזר - מאסרים של חודש עד שנה והרחקה לצמיתות מכל מגרש כדורגל (התייצבות לעבודות רס"ר בתחנת משטרה בעת משחקים). לטעמי ברגע שזה יקרה לא נשמע יותר מהמפגרים האלה תוך חודש
השב   •  11
121
מרוצים?09/11/2011 18:17
השב   •  22
120
ניסו!09/11/2011 18:14
השב   •  10
119
שמואל09/11/2011 18:02
השב   •  30
118
שיר.ע09/11/2011 17:50
לשיר שירי שואה מה הסיפור?
השב   •  00
117
איציק מ09/11/2011 17:23
השב   •  02
116
הנכד של השטן09/11/2011 17:01
אני לא הולך להפסיק, אני לא הולך יותר לשיר בוז מתי ששער 4/5 מתחיל לשיר על השואה. למה לי לעשות את זה אם כל האוהדים של מקקי ושל ביתר קוראים לנו "ערבים מסריחים", קוראים לטועמה מחבל, זה צורה? מה שונה? אנחנו נמשיך לקלל את מכבי גם אם יתנו לנו רדיוס לכל העונה, בסופו של דבר זה יתן לגרון שלנו קצת מנוחה ואז שנחזור נרגיש שצריך להחזיר להם על הרדיוס ונחזור לקלל. אז למה לי להפסיק לשיר כל שיר של הפועל? אני עצמי לא יודע. אנחנו לא נפסיק אם הם לא יפסיקו, כשמכבי יפסיקו לקרוא לנו מחבלים, לקלל את המשפחה שלנו ולהרביץ לנו כשהם עצובים אז אנחנו נפסיק. מערכת מושחטת פשוט, למה תמיד הקבוצה החלשה יותר הולכת לחקירה?
השב   •  03
115
עופר כהן09/11/2011 16:54
די לקירואת גזעניות,שואה,נאצה וחורבן לקבוצות,מה זה?! להגיד שואה למכבי זה עברה חמורה כי מכבי זה מי כמוכה באלים אדוני ואנשים מתו בחרב כי האמינו כך!
בושה למדינת ישראל שאוהדי הפועל לא קיבלו אפילו קנס של 50,000 שקל,תפסיקו להגיד שואה לסכנין ולערבים,דווקא ביום כזה על יצחק רבין,שמת בגלל האמונות שלו,אנחנו צריכים להרגע ולהתאחד כעם,זה בושה שיהודים יורדים על יהודים אחרים,אנחנו מאבדים את זהותנו כעם,די כבר!
השב   •  10
114
הזאב הצהוב09/11/2011 16:53
השב   •  51
113
UFNIK09/11/2011 16:50
הכוונה בשיר היא לא שואה חס וחלילה.
אוהדי הפועל מגנים מכל וכל שירי שואה בכל סוג שהוא, ומצרים על כך שנושא השואה נקשר נקשר לשירי העידוד אותם אנו שרים לשחקני הקבוצה.

הכוונה בשיר היתה "שועה" מלשון ישבן, או עכוז בשפת הרחוב. 
מי ששר "שתהיה שועה למכבי" התכוון בסה"כ שנפתח להם את ה-. . . אבל זה כבר שייך לנושא המשפטי של הצעות מגונות ולא צריך להרחיב עליו כאן.
השב   •  70
112
צביעות של יהודים09/11/2011 16:42
מה לך ולדיון נגד אלימות?

היס''מ שלך גבר על ילדים
ועל מוצצים של תינוקות

חלאס להיות צבועים יהודונים
עכשיו זרגרוב יחפש אותי?
השב   •  10
111
שי09/11/2011 16:41
אף אחד לא מצפה שהמשטרה תעצור את האוהדים אבל ההתאחדות לכדורגל חייבת להעניש את הפועל ת"א בנקודות בפועל או לפחות בכמה משחקי רדיוס ללא קהל!!

השב   •  00
110
ג''וק משער 5 אדום09/11/2011 16:34
שתהיה חרפה למ*בי
השב   •  10
109
אופיר שמיר09/11/2011 16:28
כולנו ראינו איך היכית אוהד צעיר של בית"ר בבלומפילד, איך אתה מעז להראות את הפרצוף שלך בדיון נגד אלימות בספורט?
השב   •  30
108
לונדון אדומה09/11/2011 16:25
שיהיה חורבן למכבי!
השב   •  20
107
באותו כלוב-שינבחו אחד על השני09/11/2011 16:17
השב   •  10
106
מאיתנו. אנחנו לא מקללים09/11/2011 16:11
השב   •  03
אדום עולה09/11/2011 16:23
פשוט לא מבינים אותכם.אתם מקללים בערבית
השב   •  11
רועי09/11/2011 16:35
הצחקת אותי
השב   •  40
105
שלומי09/11/2011 16:05
חייבים את התגובה של יעל שער 7 שנקראת לשלומי היקר בתגובה לתגובה 54
השב   •  00
104
ח"כ חסון09/11/2011 16:00
השב   •  10
103
צביעות של יהודים09/11/2011 16:00
כניראה שהעם הזה צריך לעבור עוד שואה במיוחד הצעירים
במיוחד אוהדיי הפועל

כדיי לדעת מזה
ובכל זאת לא מאחל לאף יהודי באשר הוא להפוך לסבון או לעשן אז חלאס די לא מתו מספיק יהודים ?
אין לעם הזה מספיק שונאים?

למה היהודים שונאים אחד תשני?
השב   •  10
102
זולפיקר עלי בוטו09/11/2011 15:58
השב   •  00
101
נדב רחמים09/11/2011 15:57
משחקי בית של הפועל ת"א,לא משנה אם זה כדורגל או סל.
השב   •  00
עידן אברג''ל09/11/2011 16:27
למה שמישהו יקנה כרטיס למשחק שלהם?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
100
שלומי09/11/2011 15:55
ולתת בלייק הכחול
השב   •  10
99
צביעות של יהודים09/11/2011 15:55
הייתם עושים מהם מטעמים התקשורת המשטרה כולם צבועים אין מה לעשות זה חלק מהאיפה והאיפה שיש בין אוכלוסיות שונות בעם היהודי ומי שחושב אחרת פאתטי
השב   •  40
98
בייטר שרוף09/11/2011 15:54
השב   •  00
97
שדגשד09/11/2011 15:53

השב   •  31
96
אלי אוחנה09/11/2011 15:53
תפסיק לטמון ראש בחול! שירי השואה נמצאים כאן שנים על גבי שנים. מעניין שרק עכשיו נזכרתם בהתאחדות המבריקה להעלות את הנושא לסדר היום. כמובן שעם ענישה מגוחכת כי לי זכור שגם אנחנו גם חיפה וגם מכבי ת"א קיבלו עונשי רדיוס קולקטיביים על שירי הקהל. בושה וחרפה
השב   •  40
95
האחים המוסלמים09/11/2011 15:52
השב   •  20
94
ימין09/11/2011 15:48
השב   •  21
93
amitai09/11/2011 15:47
אז הגיע זמן שתעופו לשם או לעזה כי זה המקום שלכם יכלבים!
השב   •  11
92
צהוב בדם09/11/2011 15:45
שאם היינו שרים את זה להפועל היינו מורחקים ל1231231234 שנים ורדיוס והורדת 40 נקודות כבר בתחילת העונה
השב   •  20
91
יניב09/11/2011 15:42
השב   •  00
90
חנוך שמלאני גאה!09/11/2011 15:39
ושיהיה שואה למכבי פ"ת ומכבי ת"א ובית"ר! אנחנו האימפריה של הכדורגל לקחנו 6 אליפויות ברצף שבו בשקט! ואוהדי בית"ר ובני יהודה ומכבי פ"ת ערסים מגעילים שמקומם לא בכדורגל!
השב   •  39
צהוב בדם09/11/2011 15:50
איזה מקום אתם עכשיו?
השב   •  30
89
:)09/11/2011 15:38
נכנסתי לסמל קבוצה שלכם , לדגלים , ומה גיליתי ? אין לכם שום דגל בשביל עצמכם , רק נגד מכבי ת"א או מדינת ישראל . דוגמה : 1.מייצגים את הפועל ולא את ישראל 2.מאה אחוז אנטי מכבי 3.שער 5 דורש צהוב עולה באש ויש גם את sons of satan ופועלי כל העולם התאחדו
השב   •  11
88
ששון09/11/2011 15:34
שישרף לכם הכפר !
השב   •  22
87
יריב09/11/2011 15:32

השב   •  11
86
מישהו09/11/2011 15:32
מי שמכיר את אוהדי הפועל יודע שהם אשכנזים שההורים שלהם או הסבים/סבתות שלהם ניצולי שואה. ויש גוש גדול של אוהדי הפועל שיושבים בשער 5 שהם ערבים (אני מקווה שלא יסננו את התגובה שלי בגלל שאמרתי את המילה הגזענית ערבים) שאין להם שום קשר למילה שואה .אדרבא הם ישמחו אם תהיה שואה למכבי ולכל העם היהודי.
השב   •  11
85
לודאי ירוק09/11/2011 15:30
השב   •  11
84
מכבי זה 809/11/2011 15:28
"שיאמרו חורבן ולא שואה"אתה חייב בדיקת סי טי משהו אצלך בטוח לא בסדר חח חבר כנסת,
השב   •  00
83
מכביסט כחול - צהוב09/11/2011 15:28
הם מייצגים את החמאס!
השב   •  81
82
הזאב הצהוב09/11/2011 15:26
אנטישמים, עוכרי ישראל, ניאו נאצים ועוד ועוד. רק בישראל שסבלה מפשעי הנאצים לוקחים את זה בקלות. עונש מוות היחיד שיש בישראל מדבר על חוק פשעי הנאצים וכל מי ששר שירי שואה ומצייר צלבי קרס צריך להענש וכשמדובר בקבוצות כדורגל יש לקבוצות אחריות שילוחית. מה יקרה אם במשחק ישירו אוהדים שתהיה שואה לאבי לוזול ובן עזרא, גם אז זה יעבור חלק?
השב   •  10
81
טל09/11/2011 15:13

השב   •  30
80
אור09/11/2011 15:10
השב   •  10
79
מכבי זה 809/11/2011 15:09

מדינת ישראל צריכה להביט בעצמה ולעשות חשבון נפש עד לאן אפשר לקחת את החלמאות והאטימות הכי רחוק שאפשר ולהציב את עצמה בראש הרשימה שמביישת אפילו את השונאים שלנו,אין לנו בעייה כבר למדנו להתמודד עם שירי השטנה שבוקעים לעברנו בקולות רמים רק חבל שאיבדנו צלם אנוש

השב   •  30
78
בן09/11/2011 15:08
הלוואי שיפלו לכם מכה וכיפת הזהב.
השב   •  60
77
הנביא יחזקאל09/11/2011 14:58
ועוד ממשיכים עם תגובות כאלו פה.
נשבע שאם חס וחלילה הייתי גודל לאהוד את הפועל הייתי מחפש קבוצה אחרת
השב   •  10
76
יובל09/11/2011 14:48
שיהיה חורבן למכבי!
טה טה טה טה טה טה טה טה טה
שיהיה חורבן למכבי!
השב   •  134
צחי גמל סגול09/11/2011 15:22
השב   •  21
75
786109/11/2011 14:47
אין שום בושה!
השב   •  14
74
חיפה ירוקה09/11/2011 14:46
השב   •  42
73
מכביסט כחול - צהוב09/11/2011 14:40
הם יורדים לרמות מגעילות.. אוהדי מכבי לא כאלה, שיביאו להם איזה קנס וכמה משחקי רדיוס.. אנחנו לא חיות כמו אוהדי הפועל..
השב   •  103
יעל, שער 709/11/2011 14:50
אוהדי הצלחות מגעילים.
3 ניצחונות בתחילת עונה וראיתם כבר דאבל בעיניים. איך שהתחילו הפסדים ותיקו כבר רוצים להרוג את איוניר ואת השחקנים. אגב לוגסי לא טעה במה שהוא עשה לכם במשחק הוא רק הראה לכם מה כולם חושבים עליכם.
השב   •  44
שיר.ע09/11/2011 15:25
גם לכם לא חסר גם לכם היה אי הצלחות ורציתם להרוג את קשטן סליחה אתם עדיין רוצים ללהרוג את קשטן למרות שאתם מקום ראישון
השב   •  10
מכביסט כחול - צהוב09/11/2011 15:26
אתם בתהליך פירוק עם מאמן זקן.. קיבלתם את הבית הכי קל בליגה האירופית ואתם מקום אחרון.. פלא שאתם לא מייצגים את ישראל? אתם מייצגים את החמאס, ועוד אתם מתגאים בשירים שלכם.. פח בושה לליגה
השב   •  10
72
מ.כ.ב.י09/11/2011 14:37
עלאק לא עבירה.. אם יקללו אותו זה גם לא יהיה אכפת לו? שישב בשקט אוהד הפועל מסריח..
השב   •  33
71
ישראל09/11/2011 14:33

לכנסת? אולי גם את בית"ר יביאו לדיון בכנסת על קריאות נגד טועמה, ערבים, בעד יגאל עמיר ונגד רבין ז"ל?

השב   •  31
70
פרוספר אזגי09/11/2011 14:30
הגזענות כיום כלפי הערבים,והגזענות כלפי היהודים בשואה.
פשוט מאד:
אנחנו גזענים כלפי האויב שלנו,שהוא העם הפלסטיני.
אין להשוות מה שהיה בשואה.שם הייתה שנאת חינם.
תפסיקו להשוות בין מה שהיה בשואה לגזענות שלנו כלפי הערבים.זאת השוואה מגעילה ומעוררת בחילה.
השב   •  70
69
מכביסטל09/11/2011 14:29
עצוב שבמדינה כמו גרמניה שהייתה מקור השואה אסור לקרוא קריאות כאלה ולצייר סמלים כאלה על פי חוק אבל פה בישראל אחרי שהעם היהודי חווה את הרצח הזה אין שום חוק נגד זה וכנראה שאנחנו לא בדרך לאחד כזה
השב   •  41
68
סטלמך עצוב09/11/2011 14:28
צמ שתהיה שואה למכבי פ"ת ומכבי ת"א ובית"ר ירושלים! יאללה הפועל שער 4!
השב   •  84
מכביסט כחול - צהוב09/11/2011 15:27
ומי שעושה לו לייק שיעבור לגור בלבנון
השב   •  30
לודאי ירוק09/11/2011 15:31
השב   •  00
67
הסוסים המשוגעים09/11/2011 14:27
השב   •  310
משרד הפנים09/11/2011 15:41
החיים "היפים" לפניכם.ברוך שפטרנו !
השב   •  30
ביתרי בדם09/11/2011 15:50
בא לך ליפול לי בידיים
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  41
66
yuyu09/11/2011 14:27
לשיר שירי שואה מוריד מהדבר והופך אותו לשולי והוא לא אמור להיות כזה אך הכוונה היא שאוהדי הפועל אלא ששרים שירי שואה בדיוק הקומץ הזה הוא הכי אנטי גזעני והכי דוגל בשיווי.הקשר למכבי הוא שאוהדים שלה הם גזענים והם מודים בזה בכל פעם :מחבל"ערבי אפס"וכו'' שזו גזענות לכל דבר ומעבר לכך הם לא מתביישים בזה מצד שני אוהדי הפועל פשוט עוד לא מצאו את המילה הנכונה כדי לבטא את הגזענות של מכבי שכרגע הכי מזכירה את הגרמנים ולא את השואה!
השב   •  81
מכבי זה 809/11/2011 15:44
פתחת סדנא לטימטום כאן?
השב   •  12
נדב אקג''ני09/11/2011 18:36
השב   •  10
65
הסוסים המשוגעים09/11/2011 14:27
השב   •  39
ביתרי בדם09/11/2011 15:48
אני לא מבין מה אתה עושה במדינה שאתה לא רצה להיות חלק ממנה ושהאזרחים לא רוצים אותך
השב   •  71
64
אביחי09/11/2011 14:26
השב   •  41
63
אורי09/11/2011 14:25
כי זה האמת
השב   •  73
לודאי ירוק09/11/2011 15:33
השב   •  50
62
דודו09/11/2011 14:23
על חשבון הפועל בוני התיכון ואוהדיה המסורים שנמצאים איתה בכל חור , בניגוד לשורקי הבוז וטביבי שמספיק להם פעם בשבועיים בבלומפילד
השב   •  12
61
פרוספר אזגי09/11/2011 14:22
אם תתחילו לראות דגלי הפועל עם צלבי קרס שמתנוססים ביציעים
השב   •  52
60
מישהו09/11/2011 14:22
השב   •  01
59
צחי09/11/2011 14:18
אוהדי הקבוצות האחרות מתנהגים כאילו הם לא קיללו או נהמו לשחקן שחור או משהו גרוע אחר. תבינו כולכם זה לא שאגודת הפועל ת"א חרטה את צלב הקרס על דגלה אלא מעשה נבלה של שלושה חסרי מוח ואחריות שהכתימו קהל שלם. אך אם כולכם חושבים שכל הקהל שלנו כזה אז גם כולכם כאלה כי אני זוכר שאוהדי מכבי ואוהדי חיפה נהמו לשחקן שחור ואני זוכר את אוהדי ביתר מאחלים מוות לערבים, אז מסתבר שכולכם גרועים בדיוק כמונו. רק שאתם חכמים גדולים נתפסתם למילה שואה מה שאינכם מבינים זה שנהמות לשחקן שחור או איחוליי מוות לערבים גם הם שואה רק שאתם מביעים אותה בצורה אחרת.
השב   •  30
רונן09/11/2011 19:24
איך אתה יכול להשוות קריאות נגד האוייב של מדינת ישראל נגד הערבים שמנסים להשמיד אותנו לסלק אותנו מכאן לשואה שנרצחו בה 6 מליון יהודים? תפסיק להתחסד כבר תודו בגועל שיש אצלכם ואם הייתם מקבלים חצי מהעונשים שביתר קיבלה על קריאות גזעניות הפועל תל אביב הייתם משחקים עונה שלמה עם רדיוס
השב   •  00
58
יוסי09/11/2011 14:18
השב   •  20
57
ביתריסט בנשמה09/11/2011 14:17
השב   •  00
56
צהוב בנשמה09/11/2011 14:15

"נציג ההתאחדות יפתח בן-עזרא". האם יש קשר בינו לבין תובע ההתאחדות ב120 השנים האחרונות, שלום אבן-עזרא?? לא! אין מצב אנחנו לא בבית המלוכה הבריטי.. אני כנראה הוזה..

השב   •  20
55
צהוב תמיד09/11/2011 14:08
עכשיו מתברר שגם הכנסת אדומה עובדה שמדובר בהפועל אז הכל מותר פשוט תתנו להם פרס על הדברים הדוחים והמגעילים שהם עושים במקום לעשות מעצמכם צחוק ולהעביר אותם לשער אחר רק על תתפלאו אחר כך שהתופעה תמשך מעניין שמכבי שרים על טועמה וזורקים כוס קולה זה חמור ואז מקבלים משחקים ללא קהל אבל כשמדובר בהפועל אז מותר וזה בסדר לשיר שירי שואה ונאצה למכבי יש פה איפה ואיפה במקום להעניש בחומרה עוד מעודדים אותם להמשיך ונותנים להם פרס פשוט גועל נפש
השב   •  00
54
IPHONE 409/11/2011 14:06
בושה וחרפה איך זה הגיוני להגיד דברים כאלה שלפני 70-80 נרצחו 6 מיליון כמוני וכמוכם תתביישו ושאם אנחנו היינו עושים את זה היו מורידים אותנו ליגה
השב   •  111
יעל, שער 709/11/2011 14:53
אתם כבר תרדו לבד
השב   •  54
שלומי09/11/2011 15:15
או שאהבת את הקטע שהיו 50 עלייך?
השב   •  33
יעל, שער 709/11/2011 15:34
אין לך את זה באמת אז אתה מנסה לספק את עצמך וירטואלית?
השב   •  52
יעל, שער 709/11/2011 15:41
שלומי החמוד ושתום העין
אותו בחור שאין לו Zין.
גדל בשכונת פרברים בירדן
עלוב רעב רועד מקור ומסכן
אמא שלו עשתה בשבילו המון
דאגה לו לאוכל כשהיא על המזרון
כל יום חמישים ביקרו בביתו
והיו כאלה שעשו גם אותו
את התסכול הוא מוציא בתגובה
אני מבינה ומקבלת זאת באהבה
אני גדלתי בישראל וגם אוהדת הפועל
לא סתם נקרא שמי יעל
השב   •  95
53
אוהד הפועל ותיק09/11/2011 14:02
אני חושב שזה אחלה שיר - כי בית"ר זה אשפה. יאללה הפועל!
השב   •  1320
52
עידו09/11/2011 14:02

על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  3813
הסוסים המשוגעים09/11/2011 14:26
השב   •  64
אדום מהכרמל09/11/2011 15:36
על זה שהם שרים ''שואה למכבי '' (אני מניח שאתה עושה זאת) אם אתה אומר ''שואה לסכנין''
השב   •  53
51
יוסי נחמן09/11/2011 13:59
שאף קבוצה שמלאנית לא תשחק בליגת העל: הפועל ת"א,בני סכנין,הפועל חיפה,הפועל פ"ת,ומכבי חיפה ומכבי ת"א!
השב   •  1011
תרנגול לא חכם במיוחד09/11/2011 14:11
אולי ככה באמת תקחו אליפות עלובים, אם תעשה את זה הליגה תהפוך ל"ליגה למקומות עבודה" ופליקס חלפון יחזור לשחק בבני יהודה
השב   •  81
קרייתי09/11/2011 14:17
ועוד חצי קבוצה שלכם מיעוטים ומכבי חיפה זה השמאלנים לא אנחנו יתרנגול מטומטם!!
השב   •  41
אילן09/11/2011 14:20
מה זה לזרוק את השמאל?! אין לך פה דמוקרטיה? אין מקום ל2 דעות? אתה צודק וזהו? אולי השמאל צודק? אולי שתי הצדדים צודקים? אולי 2 הצדדים טועים? בכל אופן זה לא משנה, זכותו של כל צד להשמיע את קולו, גם אם אתה לא מסכים איתו. ילד.
השב   •  57
שבק ס09/11/2011 16:20
השב   •  30
50
ירוק בדם09/11/2011 13:54
תשירו גם אתם שתיהיה שואה להפועל ואז נראה איזה עונש  תקבלו בטח 2 רדיוסים והריסת האצטדיון אבל להפועל מוותרים אני יודע שזה נוגד אתהמה שאתם חושבים אב תשירו גם תם משחק אחד שתיהיה שואה להכפועל וזה נראה מה ההתאחדות באמת
השב   •  114
אבי09/11/2011 14:07
השב   •  21
יהודה09/11/2011 14:12
על מה אתה מדבר?!!?
השב   •  31
דודו09/11/2011 14:24
קיבלנו 2 משחקים בלי שער 5, ואפילו התובע מודה שזאת לא עבירה אלא פשוט התנהגות לא נאותה. תגיד תודה לטביב שבזכותו בכלל נענשו אנשים עם מנויי על אקט שלא נחשב עבירה.
השב   •  01
מכביסטל09/11/2011 14:27
זה לא משחק של למי יש יותר גדול, ברגע שאוהדי מכבי ישירו שירי שואה לא נוכל לדרוש כלום
השב   •  30
צביעות של יהודים09/11/2011 16:11
איזה רדיוס יא נכים?

רדיוס זה בלי קהל אתם תמיד מופלים לטובה אז תסתמו תפה .
השב   •  21
49
קרייתי09/11/2011 13:53
זה הרבה יותר גרוע מהמקרים של ביתר!!
השב   •  123
יהודה09/11/2011 14:13
לפי מה שאתה בעצמך אומר. לך לך תפתח מילון תקרא קצת מה זה גזענות.
השב   •  53
שבק ס09/11/2011 16:18
השב   •  01
48
העורב09/11/2011 13:51
נעזוב לרגע את הכנסת, המשטרה וההתאחדות שפשוט נותנות לאוהדי הפועל לגיטימציה לכל המעשים. שימו לב לתגובות כאן, של אוהדי הפועל. פשוט גועל נפש, אני לא מבין אם זה נובע מרוע או מטיפשות. הרי לא מדובר כאן רק בשירים, צויירו צלבי קרס! לאן הגענו?! מה השלב הבא? דגלי הפועל יכילו צלבי קרס? הרי זה מותר.
השב   •  112
הסוסים המשוגעים09/11/2011 14:25
השב   •  07
אורי09/11/2011 14:25
שמת לב שבפעולת תג המחיר האחרונה, היה גרפיטי בעניין רצח, ערבים , רבין , הא וגם איזכור קטן בצורת הכיתוב L.F. ? קומץ אוהדי ביתר לא שונה מקומץ אוהדים בשום מקום. תנסה לחנך קודם כל את החברים שלך, אנחנו נדאג לשלנו.
השב   •  15
העורב09/11/2011 14:51
לא יושב מאחורי המקלדת וכותב כמו מטומטם עד כמה שאני גאה בזה. שים לב לרוב התגובות כאן של אוהדי הפועל, מתגאים במעשים שלהם. אני לא ראיתי בשום "תג מחיר" את האותיות L.F, ונכון, קומץ אוהדי בית"ר לא הכי תמימים בעולם אבל אנחנו לפחות לא יורים לעצמנו ברגל. . .
השב   •  70
47
יעל09/11/2011 13:51
תחשוב קצת מה היה בשואה ואם זה דומה לכדורגל? למכבי? לאוהדים? בושה להזכיר את זה
השב   •  51
46
אדום שפוי09/11/2011 13:50

אני פונה לכל האוהדים שתומכים בשירי השואה ומבקש ממכם להפסיק ולא בגלל שאכפת לי מהאוהדים האחרים. תפסיקו בגלל שאר האוהדים של הפועל שיש כאלה שזה מפריע להם. אפשר לאחל למכבי אסון וחורבן גם בדרכים אחרות. תמיד הוכחנו שאנחנו יודעים להיות יצירתיים. בואו נמצא דרך אחרת לבטא את השנאה שלנו למכבי. לא חייבים עם קריאות שואה. מה גם שיש לנו עונש הפחתת נקודות על תנאי בגין אותם מעשים וקריאות.

השב   •  21
רונן09/11/2011 19:31
השב   •  00
45
ביתריסט בנשמה09/11/2011 13:47
העונש הראוי ביותר הוא שאת כל משחקי הבית שלה תארח הפועל ללא קהל, ובכל משחקי החוץ שלה, היא תקבל 0% כרטיסים לאוהדיה!
השב   •  40
44
דוד09/11/2011 13:45
אוהדי בית"ר שרים מוות לערבים ואוהדי הפועל מאחלים שואה למכבי, אני לא רואה סיבה להעניש את הפועל..הם צריכים לחיות עם עצמם, לקום כל בוקר להסתכל במראה ולהבין שהם בית"ר י-ם של השמאל. תחיו עם זה שהיום אוהד הפועל = אהוד בית"ר.זה העונש הכי גרוע בשבילכם. שמאלנים, ימנים מה זה משנה..אתם גזענים !
השב   •  51
לודאי ירוק09/11/2011 15:34
השב   •  00
43
אדום ותיק ושפוי09/11/2011 13:42
אני חושב שזה אחלה שיר, כל הכבוד למשורר סוקולובסקי, בית"ר זה אשפה.
השב   •  77
רועי09/11/2011 14:19
אין לי בעיה שתקללו את בית"ר כמה שבא לכם , אבל את העיר ירושלים?
השב   •  62
הסוסים המשוגעים09/11/2011 14:24
אני בעד
השב   •  04
לודאי ירוק09/11/2011 15:27
השב   •  22
מ.כ.ב.י09/11/2011 15:37
שתלכו ללבנון
השב   •  80
אחד09/11/2011 20:35
השב   •  10
42
דוד בן ישי09/11/2011 13:41
תקשיבו אחים שלי, אני לא בא להגיד לכם מה לשיר ואיך לשיר. לא מזיז לי השירים על נימני, מני לוי, אבי כהן, מוני פנאן וממש לא על מזרחי. דמויות ציבוריות בחייהם בחוליים ובמותם משלמות מחיר. אבל שניה אחת לפני שאתם צועקים שואה. לאחרים האדומים שלנו אין סבים וסבתות שנהרגו בשואה? איך יכול אח אדום שסבו נהרג או עבר את השואה לעמוד ליד אח אדום אחר ששר שירים כאלו? שתלך קיבינימאט מכבי, אני מדבר על האחים שלנו. אני רוצה שאולטראס אדום יעמוד לידי בגאון ואני אשיר איתו בגרון ניחר שירים נגד מכבי, אבל אני רוצה שגם האוהד האדום הרגוע ירגיש בנוח במשפחה שלנו. לכל האוהדים שמשמיצים את האולטראס, תצאו מזה, בלי אולטראס אין קיום לשום קבוצה, הם דמנו, בשרנו ואחינו.
שנה אדומה אהובים שלי.  
השב   •  20
רועי09/11/2011 14:22
מה אבי כהן עשה שהוא ישלם מחיר כלשהו ? הוא היה דמות למופת , ומה מני לוי עשה לך ? אתה פשוט חתיכת אפס , תתבייש לך! אני רוצה לראות איך אתה תגיב אם מישהו יצחק על טרגדיה אישית שלך .
השב   •  30
41
אייל09/11/2011 13:41
רוב רובם של אוהדי הפועל אשכנזים איך אפשר לשיר שירי שואה. כנראה שרק אוהדי הפועל מסוגלים לזה. תבקרו באושוויץ ותלמדו. אח"כ לא תעזו לעלות את המילה הזו לאויר.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  111
יעל, שער 709/11/2011 14:58
אין בתגובה שלך שום שגיאת כתיב
לא יכול להיות אוהד "ביטר"
השב   •  010
נתי09/11/2011 15:05
שילמדו.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
ברל09/11/2011 15:40
לכל אוהדי הפועל שרצים לכתוב ביטר, שמה של האגודה הוא ביתר וטוב שכך זאב ז''בוטינסקי בהקמתו את התנועה רצה ליחס לה גם שורשים יהודיים מובהקים ולכן החליף את הט ב ת'' על שם הישוב שבו נפל בר כוכבא(ביתר על יד מודיעין), עדיף לנו הפועל שהתנועה תשאר בשם הזה מאחר ובסיפור תל חי לא היה ולא רויזיוניסט אחד(כל קשר מקרי בהחלט), זהו ניכוס מאוחר של ז''בוטינסקי (אחרי שבועד הצירים הוא קורא למתיישבים לחזור למרכזה של א"י). ולכן השאירו את שמם כביתר (אנשים שלא עשו דבר). לגבי שירי השואה אני לא מצליח להבין מהיכן זה הגיע, שינאה למכבי עולה לנו במחיר סבלנו שלנו? צריך להמשיך לעודד בכל הכוח את הקבוצה שלנו, אין סיבה שאנו נינזק יש מספיק דרכים להראות את חוסר אהבתנו לקפיטליסטים מעבר לכביש. בברכת העבודה. ברל
השב   •  00
40
מוטי09/11/2011 13:38
יש להעניש בעבודות שירות ביד ושם במשך שנה שיבינו מה זה שואה
השב   •  102
39
נגד קריאות גזעניות09/11/2011 13:37
שייפול עליכם הכתל אמן!
השב   •  1125
דוד בן ישי09/11/2011 13:49
השב   •  58
אדום לתמיד09/11/2011 14:38
בושה שככה אתה מדבר אל הדבר הכי קדוש בארץ תתבייש!
השב   •  136
נדב אקג''ני09/11/2011 18:37
השב   •  10
38
בן09/11/2011 13:35
כי זה פוגע ברגשות המוסלמים? איזו צביעות.
רוב רובם של אוהדי הבועל אשכנזים איך הם יכולים להכניס שואה בשירי הנאצה שלהם?
השב   •  111
37
דותן09/11/2011 13:31
גם הפועל פ"ת שרים שירי שואה ועל הפועל ת"א אין מה לדבר כבר!
השב   •  30
36
דני09/11/2011 13:29
על אותו משקל מותר גם לשיר ''מוחמד מת'' שיפתחו ועדת פרשנויות בבית הדין, אפשר להפריך כמעט כל קריאה גזענית/אנטישמית באופן לוגי
השב   •  120
רי09/11/2011 14:46
השב   •  00
35
אייל09/11/2011 13:25
בכל מה שנוגע לאוהדי הפועל הכול חוקי , עד מתי ימשיכו להגן עליהם?
השב   •  120
34
גם אני מ-ש-תין באוסישקין09/11/2011 13:25
השב   •  51
33
העורב09/11/2011 13:21
מדוע כשאוהדי בית"ר (לא שאני מצדיק את זה) מקללים את מוחמד ואת הערבים אז הקבוצה נענשת?
השב   •  140
סכנין09/11/2011 14:22
פתאום יש לכם רגשות ואתם נעלבים !תפסיקו עם הצביעות ..
השב   •  14
העורב09/11/2011 14:54
מה זה קשור אליך? אנחנו מדברים על משהו שקרה לעם היהודי. . .  לא נראה לי שזה קשור אליך.
השב   •  61
שבק ס09/11/2011 16:15
ראה את הדיון בכנסת, ב-2008 נחקק חוק נגד גזענות.
השב   •  10
32
יהודה09/11/2011 13:19
לא שרים על משפחה של אף אחד ספציפית. כולה מאחלים משהו רע לשנאה הגדולה ביותר. זה חוקי, זה לא גזעני, זה לא מכובד- אבל למה שאכבד את מכבי?
השב   •  722
אדום עולה09/11/2011 13:24
שמאלני בוגדני
השב   •  106
שי09/11/2011 13:39
השב   •  64
רק מכבי!09/11/2011 13:50
גם עם זה "שיר בכדורגל". אני בטוח שבקהל של הפועל יש נכדים של ניצולי שואה והם בטח מתביישים להיות אוהדי הגועל באותו רגע. תתביישו כולכם, עוכרי ישראל.
השב   •  114
רועי09/11/2011 14:15
זה לא ספציפית ?
השב   •  72
מכביסטל09/11/2011 14:25
בשואה נהרגו שישה מיליון יהודים , זה לא מצחיק, וזה לא קשור לכדורגל. כמו שמה שהקהל של מכבי עשה לנאתכו היה מגעיל ודוחה ככה גם שירי שואה ואתם בתור אוהדים צריכים לגנות את זה.
השב   •  32
צביעות של יהודים09/11/2011 16:13
בוא אשים לך שירים על השואה בבית נראה איך תגיב יהודי צבוע
השב   •  00
31
ליאור09/11/2011 13:19
השב   •  01
30
רונן09/11/2011 13:18

אוהדי הגועל ת"א הם נאצים , מתסיסים את האווירה וגורמים לאלימות ושנאה - כל קשר בין זה לבין תחרותיות ספורטיבית לא קיים

השב   •  64
נתניה09/11/2011 15:04
"אוהדי הפועל הם.." אני אפילו לא יכול להגיד את המילה, שני ילדים רשמו עם טוש ואתה מכליל את כולם. אתה בזיון כמו הקבוצה שלך
השב   •  31
29
בפ"ת יש רק מכבי!09/11/2011 13:18
רוב קבוצות של אגודת הפועל הם שמלאנים! במשחק הראשון בליגה של הפועל פ"ת מול מכבי ת"א הם שרו להם שיהיה להם שואה,וגם לנו בדרבי שרים את זה! אז למה התקשורת לא מזכירה את זה? די כבר להגן על קבוצות הפועל חלאס! צריך להוריד אותם ליגה חד משמעית! בעזרת השם הפועל פ"ת תרד ליגה,והפועל ת"א לא תזכה בשום תואר! רק מכבי ובית"ר! אני שונא הפועל!
השב   •  55
איתי09/11/2011 13:37
אתה הבנת את זה שטקר?
השב   •  12
צחי09/11/2011 14:22
אחי אם שכחת אז גם לכם יש קבוצה בליגת העל ואם אתה מאחל תארים למכבי וביתר זה אומר עלייכם משהו לא ?
תמיד תישארו קבוצה קטנה, לא מעניינת וללא קהל.
השב   •  12
28
מושון09/11/2011 13:18
מגרש כדורגל זה לא מקום שצריך לכבד - בטח שלא את היריבה הגדולה ביותר שלך.
השב   •  61
רונן09/11/2011 19:38
בטח איך נדהמתה מזה שאוהדי ביתר שרקו בוז בדקת דומייה לזכר יצחק רבין.צבוע
השב   •  00
27
מושון09/11/2011 13:13
עוד משחק ואנחנו חוזרים למחות נגדך כל דקה מהמשחק. רק שעשינו שיעורי בית, ואנחנו מפסיקים לשיר את השירים האלו כדי שלא יהיו לך יותר תירוצים ושיטות להסיט את האש עלינו. תתכונן טביבי.
השב   •  50
26
מכביסט כחול!09/11/2011 13:13
אנחנו ומכבי ת"א סובלים מקריאות שואה! אצלינו גם בדרבי הם שרים לנו שירי שואה! הפועל פ"ת והפועל ת"א זה שתי קבוצות מזוהות אחת עם השני וקוראים קריאות שואה מגעילות! הבעיה שהתקשורת מגנים עליהם תמיד ולא פלא שהם שתי קבוצות שמלאנית! יש להוריד להם נקודות שילמדו לקח!
השב   •  95
יהודה09/11/2011 13:21
שמכבי שרים לי בדרבי "הפועל חיזבאללה" לאחר שאחי הגדול נהרג מירי חיזבאללה על הכוח שלו לפני 7 שנים. אם אני יקח את זה ברצינות אני יעלב ולא יבוא לכדורגל, אבל אני לא ילד קטן כמוך. תתבגר כולה שיר.
השב   •  60
יעל, שער 709/11/2011 15:19
אין לך כאלה.
אני זוכרת במשחק פתיחת העונה השנה בקושי 20 איש באו לראות איך שטראובר חוטף את הרביעייה מהפועל.
השב   •  00
שבק ס09/11/2011 16:12
השב   •  00
חי09/11/2011 16:16
בוא תגיד לי את זה בפנים תהיה גבר
השב   •  10
חי האפס!09/11/2011 16:46
תבוא היום לתחנת דלק פז איפה כיכר רוטשילד לפני הכניסה לשוק! היום תהיה שמה בשעה 9 ורבע ואני יהיה עם חולצה שחורה נעליים לבנות של נייק גובה מטר 79! נתראה ילד טמבל!
השב   •  21
25
מאיר09/11/2011 13:13
אני אוהד את הפועל מזה 35 שנה
אני מתבייש בביטוי  של שואה וכולי
אני מבקש מהרוב השפוי להוקיע את המיעוט שגורם נזק
השב   •  174
יהודה09/11/2011 13:22
אז במה בדיוק את מתביישת?! בזה שהקהל של הפועל שונא את מכבי ת"א?!
השב   •  43
מ.כ.ב.י09/11/2011 15:41
השב   •  22
24
רק מכבי09/11/2011 13:12
זה לא נחשב גזענות ובמדינה דמוקרטית מותר לך לשיר מה שאתה רוצה.. גם שאנחנו שרים חיזבאללה זה אותו דבר. אם אח של חבר טוב שלי נהרג מירי של חיזבאללה זאת זילות. כולה שירים בכדורגל. ביג דיל.
השב   •  82
23
ביתסירט09/11/2011 13:11
אנחנו יהודים ואנחנו צבועים. נראה לך שנודה שאנחנו גזענים? זה עיקרון! (עיקרון הפאשיזם - תפתח ויקיפדיה).
השב   •  151
שבק ס09/11/2011 16:11
השב   •  00
22
זהבי09/11/2011 13:09
כנל גוטמן: "אני אוהב את המועדון והאוהדים, אבל כל עוד אלי טביב במועדון-לא אחשוב אפילו על לחזור". יש סיבה לדעתכם? כי משער 2 שמעתי שטביב בסדר גמור.
השב   •  52
אהוד09/11/2011 17:46
טביב הציע להם בונוסים "מתחת לשולחן", בגלל זה הם נבהלו ולא רוצים להסתכן. חכה, עוד יבוא היום שהכל ייתגלה.
השב   •  00
21
הפועל עולה!09/11/2011 13:08
זה לא אירן פה ושכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ושישיר מה שטוב לו. אני לא בעד ולא נגד.
השב   •  24
20
אונונו09/11/2011 13:07
וזאת מדינה דמוקרטית. נפגעת? סורי גבר, זה כולה שיר באיצטדיון כדורגל נגד השנאה הגדולה של חיי.
השב   •  835
אביב סטולסקי09/11/2011 13:11
השב   •  58
רונן09/11/2011 19:41

כי כששרים על ערבי מסריח אתם מזדעזעים מאיתנו

השב   •  00
19
גאבלס09/11/2011 13:07
אז נעבור לשלב הבא, צעיפים עם צלבי קרס וגידול שפמים כמו של המנהיג הגרמני משנות ה 30 וה 40. אני עד עכשיו לא הבנתי על מה המהומה על כותבי כתובות הנאצה.. פשוט החמרתם איתם ואיתנו! מה זה לסגור את שער 5?? שירי שואה זה חוקי ולגיטימי! המשטרה אמרה אפילו!! במשחק הבא נשיר כולנו במגרש שירי שואה, ומי שינסה להשתיק אותנו, יקבל פלאפון לראש!
השב   •  1034
מושון09/11/2011 13:16
כדי שלא ישירו נגד ההנהלה
השב   •  61
RKO09/11/2011 13:17
השב   •  100
נתניה09/11/2011 15:06
השב   •  40
18
קוף ירוק09/11/2011 13:06
כאלה אוהדים טיפשים
השב   •  41
17
מאיר09/11/2011 13:06
אם אוהד שר ומקלל ערבי על רגע גזעני כמובן שזה לא בסדר! אבל איך אתה משווה יא טיפש!! זה יהודי שמקלל יהודי!! ועל מה ? איזה גרמנים ואיזה שואה? ואיך אתם בכלל מכנים אותנו כגרמנים כשהעמדה שהאוהדים שלכם נוקטים בה היא עמדה שדומה לאלה הנאצים. שירי נאצה,כתובות נאצה וכד''- אלה דברים שאתם משתמשים בהם! תתבייש אתה וכל אוהדי הגועל!
השב   •  122
PHHHHHH09/11/2011 13:26
מאיר, גזענות זה גזענות, לא משנה אם יהודים ערבים אתיופים סודנים נוצרים או כל לאום\דת אחרת שתבחר, אני לא תומך בשירי שואה, ושורק כנגדם אבל בחייאת, דבר לעצמך לא כולם צריכים לשמוע את השטויות שאתה אומר. ועוד 3 טיפש.. בסדר.
השב   •  32
שבק ס09/11/2011 15:59
שמי שלא זוכר הוסת נגדו והוא הולבש בגדי נאצי ע"י תומכי ימין - בזמן שנתניהו נציגם - ראש הממשלה כיום - נמצא על הבמה(ולא נוקף עצבע)
השב   •  20
16
דונובן09/11/2011 13:05
לא אשיר לבבות ופרחים למכבי, אלא אסון. תתמודדו!
השב   •  41
חיפאי אדום09/11/2011 14:05
אני לא יכול לתאר במילים עד כמה אני מתעב את מכבי חיפה
ולמרות זאת אני לא מעלה על דעתי לשיר שירים של שואה ולשיר דברים מגעילים ל אבי רן או אמיר רנד
גם אם יש לא מעט בבונים ביציע ג'' ששרים על רובי שפירא. אני נגעל מהם ולא יורד לרמה הזו.
תשנא את מכבי תל אביב, זכותך.תשיר שאלירן עטר גנב ותשיר שלא ניצחו אותכם בדרבי כבר שנים. מה שאתם שרים זה לא לגיטימי וזה מגעיל
השב   •  63
שלומי אוהד חיפה מ 198209/11/2011 17:06
אבל רק במגרש , מחוץ למגרש כולנו ישראלים שצריכים להיות העם הכי מאוחד בעולם לנוכח האיום האירני וכל השאר ,
השב   •  00
15
אלי09/11/2011 13:05
עשה לאוהדי שער 2 בית ספר.
השב   •  10
14
אבי09/11/2011 13:04
פעם ראשונה שיש כל כך הרבה מקרים? תראה לי משחק אחד של הפועל ת"א בו לא שרים על השואה? התאחדות אדומה ואחרי מקרה הפועל באר שבע, הם הראו את זה לכולם! העיקר שבכנסת מדברים ומדברים.
השב   •  10
13
אילן09/11/2011 13:03
המטרה של טביב היתה ששער 5 יהיה מורחק מכיוון שזהו השער היחידי בו שרים נגד ההנהלה. אוהדי שער 7 ו-2 אכלו את הספין עם קטשופ, וטביב השלים את המשימה. זה שיש כאלה שבאמת נעלבים מהשיר הזה זאת גם עובדה. אבל זאת לא עבירה, אז תתבגרו ותתמודדו. אם יפסיקו עם זה , זה רק בשבילכם.
השב   •  14
12
רק הפועל09/11/2011 13:02
לפני שאתם לוחצים ''שלח''.
השב   •  13
רונן09/11/2011 19:43
השב   •  10
11
יובל09/11/2011 13:01
ישמעו אוזניכם מה שהפה שלכם אומר.
השב   •  50
10
מכביסט כחול!09/11/2011 13:00
לא סתם אומרים שכל קבוצות ששייכות להפועל הם שמלאנים,ולמה? כי יהודים לא מאחלים לעם שלהם שואה! ואוהדי הפועל ת"א זה בושה לכדורגל,וגם בדרבי שלנו אוהדי הפועל פ"ת שרים לנו שירי שואה,ואפילו ריססו כתובות נאצה עלינו באיצטדיון רמת גן ליד שער השחקנים! להעיף את הפועל מהליגה!
השב   •  61
אבירן09/11/2011 17:25
השב   •  22
9
לודאי ירוק09/11/2011 12:59
השב   •  54
יעל שער 709/11/2011 17:44
קבוצות תחתית
השב   •  00
8
אדום בנשמה09/11/2011 12:59
השב   •  1562
העורב09/11/2011 13:23
אלוהים, כמה שאתם טיפשים! מה נסגר אתכם, קצת כבוד לניצולי השואה, מגעילים.
השב   •  217
מושיקו09/11/2011 13:47
ילדים קטנים מספיק כבר..!
השב   •  145
רק מכבי!09/11/2011 13:52
יא ילד עצוב בלי חיי חברה מתחבא מאחוריי מחשב. אפס.
השב   •  188
אדום צפוני09/11/2011 13:55
מתחזה לאוהד הפועל כדי לקבל תגובות וקללות נגד אוהדי הפועל ילד משועמם
השב   •  513
לא רק היהודים מסכנים י''בכיינים!!09/11/2011 14:01
היהודית? הארמנית? הבוסנית? הנפאלית? אולי שואת ילידי אמריקה הדרומית במאה ה17? או אולי האבוריג''ינים שכמעט הוכחדו ע"י הבריטים? למה כבר לא חושבים ובודקים דברים במדינה הזאת?!?
השב   •  911
ימין09/11/2011 15:45
השב   •  12
7
תומר09/11/2011 12:58
זה רק יעודד להמשיך עם זה . יש דברים שעדיף להגיד בחדר סגור !
השב   •  22
6
רועי09/11/2011 12:58
של שעות , שלא לדבר על מה שהם עשו בשירותים ולא נתנו להם יותר מסגירת שני שערים למשחק אחד . אם מכבי הייתה הורסת את שער 5 היו נותנים לה לפחות 2 משחקי רדיוס.
השב   •  133
מאיר09/11/2011 13:14
איך שאתם משחקים בזמן האחרון עדיף לכם רדיוס
השב   •  55
5
משה09/11/2011 12:55
השב   •  20
4
Don Carlos - MagicMan09/11/2011 12:54
הפועל גרמנים זה לא מפליא
השב   •  148
3
אבי09/11/2011 12:50
שלא יתפלא שמשווים אותו לגזענים ההם מגרמניה!  ושלא יעלב שככה מכנים אותו!
השב   •  3354
אדום עולה09/11/2011 13:15
ההם מגרמניה לא התפוצצו במסעדות ולא שלחו ילדים להתפוצץ אז אל תשווה את הנאצים אלנו .בהמה
השב   •  238
אדום עולה09/11/2011 13:36

והאמהות שלהם לא שלחו אותם להתפוצץ.אז אל תעשה את ההשוואה המגוחכת והצינית הזאת.תתבייש אתה דוחה את הנשמה
השב   •  215
2
לירון09/11/2011 12:49
זה ידוע שההתאחדות אדומה, עכשיו אנחנו רואים שגם הכנסת אדומה.
אם זה היה הקהל של ביתר או מכבי ישר עונש רדיוס, קנס ועוד שני רדיוסים על תנאי, אבל שמדובר בהפועל הדיינים מעדיפים להעלים עין ! ! !
השב   •  6115
פצעתם 3 מאבטחים09/11/2011 13:55
מכות ביציעים, כיסאות נזרקים, שלושה מאבטחים פצועים ואף מילה באמצעי התקשורת, אף מילה מהשופט, מהמשקיף,  מהמשטרה.

הקופים הירוקים מחללים קברים ביום כיפור,
לה פמיליה משחיתים מכוניות של פעילת שמאל ומאיימים על חייה. ולא עושים שום דבר לאף קבוצה.

התקשורת כבר מזמן לא אדומה. הכנסת הימנית הזאת בטח ובטח לא אדומה, ובוודאי לא השוטרים ה"חכמים".

לא שאני שרה את זה, אבל זה כולה שיר מסכן, זה כולה קשקוש בטושים. אין פה אלימות ואין פה גזענות ואנחנו חטפנו על זה יופי.
השב   •  714
אדום עולה09/11/2011 16:36
בית הדין אדום
הכנסת אדומה
נתניהו אדום
השופטים אדומים
התקשורת אדומה
ראש המוסד אדום
ברק אובמה אוהד הפועל מלידה
ובלה בלה בלה צביעות צביעות צביעות צביעות.
השב   •  10
1
ירוק בדם09/11/2011 12:44
השב   •  56
אסור לפספס
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */