יום רביעי, 16.04.2025 שעה 21:55
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
הליגה האירופית 24-25
195-178לאציו1
197-158אתלטיק בילבאו2
189-168מנצ'סטר יונייטד3
179-178טוטנהאם4
1610-148איינטרכט פרנקפורט5
158-168ליון6
153-98אולימפיאקוס7
1410-168גלאזגו ריינג'רס8
1411-148בודה גלימט9
1412-148אנדרלכט10
149-108סטיאווה בוקרשט11
138-168אייאקס12
139-138ריאל סוסיאדד13
1316-198גלאטסראיי14
126-108רומא15
1212-138ויקטוריה פלזן16
1215-158פרנצווארוש17
1111-138פורטו18
1113-138אלקמאר19
119-98מיטיולן20
118-88אוניון סט. ז'ילואז21
1010-128פאוק סלוניקי22
109-88טוונטה אנסחדה23
1011-98פנרבחצ'ה24
1012-98בראגה25
1014-98אלפסבורג26
914-118הופנהיים27
915-108בשיקטאש28
617-88מכבי ת"א29
511-78סלביה פראג30
517-108מאלמו31
513-68אר.אפ.אס32
411-48לודוגורץ33
418-58דינמו קייב34
316-78ניס35
320-68קרבאח אגדם36

מכבי חיפה חזרה מרומניה: קיבלנו שערים של ילדים

אכזבה בשורות הירוקים מה-4:2 בחוץ לסטיאווה, לאחר שהקבוצה חזרה מפיגור ושיחקה ביתרון מספרי. ורד הופתע מהחילוף, דוידוביץ' צפוי להמשיך ב-11

|
תמיר כהן ועידן ורד. אכזבה בחיפה (שי לוי)
תמיר כהן ועידן ורד. אכזבה בחיפה (שי לוי)

מכבי חיפה נחתה היום (שישי) מאוכזבת, אך מצב רוח סביר ונראה שה-4:2 לסטיאווה בוקרשט לא ישפיע על ההמשך. בקבוצה בחרו לא להתראיין וניתן לראות שהשחקנים והצוות המקצועי מאוכזבים מההפסד, במיוחד לאור העובדה שהחל מהדקה ה-61, חיפה שיחקה מול 10 שחקנים וקודם לכן אף הצליחה למחוק פיגור של 2:0.

בסיום המשחק, התחושות מסביב למועדון היו של פספוס גדול: "לא היינו צריכים להפסיד במשחק הזה, בטח כשאנחנו מצליחים להשוות ולשחק מול עשרה שחקנים". עיקר הביקורת היה על השערים שהקבוצה ספגה. אחד השחקנים: "קיבלנו גולים של ילדים אסור לנו לקבל שערים כאלה שטותיים ברמות האלו".

מי שנאלץ בשלב מוקדם לרדת לספסל היה עידן ורד שנראה מופתע מהחילוף. אלישע לוי העדיף לשלב את דלה ימפולסקי שלהבדיל מהמשחק מול מכבי פ"ת בו בלט היה הפעם פחות טוב.

בכל מקרה, המאמן זכה למחמאות על כך שהחליט לערוך חילוף כפול בשלב מוקדם ולשלב עד הדקה ה-38 את ימפוסלקי במקום ורד ואת דבאלשווילי במקום גוסטבו בוקולי מה שהביא לשינוי ולשיוויון הזמני שבסופו של דבר לא הספיק.

נקודת האור במשחק הייתה יכולתם של אייל משומר ויניב קטן שכבשו וכמוהם גם אייל גולסה שהשתדל והיה נייד. וויאם עמאשה שזכה ללא מעט מחמאות מהבוס הרומני, ג'יג'י בקאלי, היה פושר.

אלישע לוי וגיורגי דרסיליה בשדה התעופה (שי לוי)
אלישע לוי וגיורגי דרסיליה בשדה התעופה (שי לוי)
 

עתידם של מוחמד גדיר ועלי עותמאן, שלא היו בסגל בבוקרשט, לקראת ינואר לא ברור. גדיר לא מצליח לפלס דרכו להרכב ונכון לעכשיו גם לא לסגל. עותמאן כבר החל להשלים עם העובדה שהוא מתנדנד בין הספסל ליציע ומדובר במציאות לא פשוטה עבור השחקן שהגיע מסכנין וחשב להתקדם דרך חיפה לאירופה. שחקן נוסף שיכול לראות את עצמו מאוכזב ממעמדו הוא תמיר כהן שלא שולב במשחק.

ניר דוידוביץ´ מכונס בתוך עצמו. צפוי להמשיך בהרכב (שי לוי)
ניר דוידוביץ´ מכונס בתוך עצמו. צפוי להמשיך בהרכב (שי לוי)
 

כבר מחר הקבוצה תחזור למציאות של ליגת העל ותחל בהכנותיה לקראת המשחק מול בני יהודה. ההערכה היא שלמרות ארבעת השערים שספג ניר דוידוביץ' ימשיך בשער.

יעקב שחר מצטלם עם אוהד צעיר (שי לוי)
יעקב שחר מצטלם עם אוהד צעיר (שי לוי)
 
   
סארי פלאח ועלי עותמאן. עתידו של המגן לא ברור (שי לוי)
סארי פלאח ועלי עותמאן. עתידו של המגן לא ברור (שי לוי)
 
 
אייל גולסה. השקיע והשתדל (שי לוי)
אייל גולסה. השקיע והשתדל (שי לוי)
 
   
יניב קטן. זכה למחמאות על משחקו (שי לוי)
יניב קטן. זכה למחמאות על משחקו (שי לוי)
 
ולדימיר דבאלשווילי. נכנס כמחליף (שי לוי)
ולדימיר דבאלשווילי. נכנס כמחליף (שי לוי)
 
     

לכתבה זו התפרסמו 220 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 220 תגובות ב-144 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
144
אבי וקנין05/11/2011 14:22
לדעתי הוא כבר עשה את שלו וזכה להערכה מספיק גדולה בקריירה שלנו אבל דיי אם הי\וא ממשיך בשער הוא סתם הורס לעצמו וכולם .תודה רבה דוידוביץ עשית את שלך לך הבייתה !
השב   •  01
143
בועז ביסמוט05/11/2011 11:49
החורים בהגנה בגללו ,הוא לא מגן בכלל,אין בו כלום הגיע זמן מרגשווילי,כי אין לנו מגן שמאלי,זה אחד ועוד אחד,בגלל זה כל הגולים השטוטיים.
השב   •  22
142
אימת התקווה05/11/2011 11:33
מי שאחראי למחדלים החמורים בליגה ובאירופה זה מר אלי-סע הביתה ,מסכימים תנו בכחול מזעזע לשיחרור מר אליש-סע הביתה
השב   •  10
141
בראל05/11/2011 11:11
איזה מבין הישראליות תעלה לשלב הבא בליגה האירופאית מכבי חיפה-כחול התל אביביות-אדום
השב   •  30
140
הנרי05/11/2011 10:13
יכלו לנצח ברומניה
חבל מאד
השב   •  00
139
רענן05/11/2011 09:55
החילוף הראשון היה נכון מאד,אבל ברגע
שהוצאת  את שחקן מרכז שדה בעצם הפכת את יניב קטן לקשר אחורי,לא מתאים ביכלל.חשש גדול עולה לי שנאבד את העלייה כמו נגד גנק העלובה
למרות התיקו עם צ''לסי.אמרתי לפני הרומנים שאסור לבוא יהיהרים ושחצנים,וזה קרה בכפול,גם באנו כך וגם הפסדנו.מציע לכולם לבוא מפוקסים,חדים,ונחושים מחר נגד בני יהודה,לתקוף מהשנייה הראשונה ולא לתת צ''אנס של עוד תיקו או הפסד כי המקמות הראשון והשני יברחו.כמו כן
ימפולסקי חייב לקבל דקות משחק ויש
להכשיר את עותמאן יש לו פוטנציאל.
ההגנה חייבת להשתפר,בוליאט פשוט גרוע ושראנוב שיחזור לשער.ניר מפשל במשחקים החשובים.
להמשיך עם קטן,הוא בסדר,ונקווה שגולסה יחזור לעצמו.חייבים שינוי.
רענן ל.
השב   •  10
138
סמי05/11/2011 08:02
מכבי חיפב משחקת ללא סבלנות משחק כדורגל 90 דקות מסירות מרגל לרגל הפסד של ילדים
השב   •  00
137
צויה05/11/2011 02:43
השב   •  20
136
אלי04/11/2011 23:37
אוחנו מקבלים שערים  זה לא השער הראשון ולא האחרון שאנחנו נקבל כל זמו שדוידוביץ עומד בשער הפסדנו אליפות בגלל זה להפועל ת"א אבוטבול הערים מעליו  זה נראה כאילו אבוטבול בעט  לחיבורים אבל לא פשוט הערים מעליו אגב אתמול הוא אשם בכל השערים
השב   •  70
135
אריק04/11/2011 23:18
לבוא לחיפה לעודד השד לא נורא כל כך ניצחון אפשרי ולקחת 3 נקודות לשכונה
השב   •  01
134
לובה רור04/11/2011 22:58
השב   •  00
133
כוסית אש מגיל שש04/11/2011 21:57
מי זה החתיך הזה בתמונה עם יענקלה שחר? מה הייתי עושה לו אני חרמנית עליו אעש
השב   •  11
132
לוטו04/11/2011 21:10
השב   •  10
131
חב04/11/2011 21:07
השב   •  00
130
רואה ירוק04/11/2011 20:22
השב   •  00
129
שני04/11/2011 19:20
שמתי לב לכול התגובות של אוהדי חיפה.הגנה חלשה,דוידוביץ אשם,בלמים חלשים,לפי טעמי יש בכול הדברים אמת קטנה,החולייה הבעייתית ביותר זה הקישור האחורי,הקישור חייב לעשות סטופים,ומייד לעביר את כובד המישחק לעבר ההתקפה,במיוחד שהם בשחקן פחות,מעבר לזה זה נותן זמן להערך בהגנה לקו הניבדל והיציאה קדימה.
השב   •  20
משה04/11/2011 19:41
השב   •  00
128
רון04/11/2011 19:16
השב   •  00
127
גיא04/11/2011 19:14
רק להרים כדורים סתמיים לרוחב זה מה שהוא מלמד אותם, קטן בחיים לא היית ולא תיהיה פליימקר! המשחק של אתמול רק הוכיח כמה חיפה לא קבוצה השנה לא מתוכנן שום דבר הכל מיקרי לא רעים ולא יודעים לדרוס. וזה בלי לדבר על ההגנה המזעזעת מהדורה חדשה של גולד בנד.
השב   •  20
126
יוסי04/11/2011 18:57
אין מה לעשות זה המחיר של חילופי המשמרות שעושה מכבי חיפה. שחקנים ישתפשפו תוך כדי משחק.
אלישע לוי מנסה ליצור הרכב עם גיל ממוצע של 23 וכרגע זה עולה באיבוד מסיבי של נקודות הן בליגה והן באירופה.
השב   •  40
125
הענק הירוק04/11/2011 18:50
לאף אחד אין שכל ואף אחד לא הבין את תרומתו לקבוצה.
נכון בנוגע למשחק התקפה הוא חושך, אבל בתמיכה בהגנה הוא ענק!
השב   •  20
124
עמית04/11/2011 18:45
אלישע, מתי תבין שדוידוביץ'' שוער גרוע? אין, עבר זמנו - תורו של שראנוב עכשיו לשחק.
השב   •  73
משה04/11/2011 21:59
השב   •  03
123
רואה ירוק04/11/2011 18:33

הוא היה גרזן היה עושה הגנה של 3 שחקנים

השב   •  251
122
אימת התקווה04/11/2011 18:29
ניר דווידוביץ ותמיר כהן הבלוף הכי גדול  בליגה ,ביום שני אתם תפסידו מול בני יהודה כי אתם אימפוטננטים ! אתם מביכים ,פתטיים והזויים ולחשוב שזו אלופת ישראל ,איזה בלוף כל הכדורגל הישראלי ,משלמים מיליונים לשחקנים עם תפוקה וכישרון אפס ,אותי זה מגעיל!
השב   •  46
ירוק בדם04/11/2011 19:33
אני לעומתך מדבר רק אחרי המשחק, ושהטוב ביותר ינצח!
השב   •  11
אבי וקנין05/11/2011 14:25
הזאת היא ליגה הכי טובה בעולםם ! תוריד ת''טונים שלך חבר זאת הליגה הישראלית ויש פי אלף הרבה יותר ליגות טובות משלנו .
השב   •  00
121
אלעד04/11/2011 18:27
בעבר הלא רחוק היית שוער ענק אבל מה לעשות ,אתה כבר לא פוגע תקופה ארוכה אם נותר לך מעט כבוד עצמי לך לך לדרכך שחרר אותנו
השב   •  63
120
ארי04/11/2011 18:26
אני חושב שעם אלישע לוי יתחיל ליפתוח עם ימפולסקי המצב ישתנה. ימפולסקי שחקן מצויין שיחליף את קטן בעתיד
השב   •  70
119
רוי04/11/2011 18:26
לא יודע מה כולם מתלהבים ממנו..אבל טוואטחה הוא שחקן מגעיל וגרוע ,כל הזמן עושה חורים בהגנה ופשוט טיפש ולא חושב בכלל
השב   •  310
עמית04/11/2011 18:46
הוא עוזר בהתקפות אבל איזה חורים הוא עושה בהגנה יא ווארדי..
השב   •  21
סוסו04/11/2011 19:08

השב   •  12
118
ירוק שרוף מחדרה04/11/2011 18:22
עם כל הכבוד ויש כבוד לאחד השוערים הדולים במדינה אבל גם הוא וגם שטראובר חייבים לתלות את הנעליים,ניר אשם בכל 4 הגולים אתמול ואני לא מבין למה הוא הוציא את שראנוב מההרכב אחרי שהצל לפחות 3 שערים בטוחים בלי קשר לפנדל במשחק מול ק"ש ולא היה אשם בשערים ואלישע פשוט שומע שברקו ושליימה אומרים להחזיר את ניר ואיך לא? הוא מחזיר את ניר להרכב
השב   •  102
117
צפוני כחול04/11/2011 17:43

במשחק הראשון? סטיאווה שיחקו רע מאד כאן, וקצת יותר טוב ברומניה, ודפקו לכם רביעייה בשחקן פחות. מה זה אומר עליכם, אלישע?
 

השב   •  32
116
ירוק לעד04/11/2011 17:21
כול אחד שמגן עליו הוא לקקן שלא איכפת לו מהקבוצה או קרוב משפחה שלו זה הכול אבל כול עם ישראל רואה שהוא בלוף ענק שלא אמור להיות אפילו בהפועל גדידה חיברס תתכונינו להפסדים בזכות האליל שלכם ניר דודאפס
השב   •  42
115
ירוק בנשמה04/11/2011 17:10
ואני ירשום מהגרוע ביותר לפחות גרוע
1 יה יה סיידו  שחקן הגנה אוליי בינוני אבל במשבצת שלו  המסירות חייבות להיות מדוייקות והמעבר מההגנה להתקפה חייבת להעשות מהירות דרכו.  אפילו פס מדוייק לא יכול לחבר בקיצור החוצה
2  דבאלשוילי חלוץ איטי שמחמיץ יותר מאשר מכניס חייב ללכת הביתה
3 תמיר כהן עד היום לא נתן ולא בעיטה אחת שהייתי אומר וואו הוא לא שווה את ההשקעה ותם זמנו
4 יוריצה בולייט מרחיק כדורים סתמיים לשמיים רק בכדי להיפטר מהכדור וככה אי אפשר לבנות על התקפה ובטח ובטח לא לסמוך על הגנה כמו שלו
אלו ה4 חייבים ללכת השינויים שאמורים להעשות . קטן צריך לשחק 20 או 30 דקות אחרונות ולהחליף אותו עם בוקולי שגם הוא כבר לא יכול לתת משחק שלם לתת לדגני ואיציק כהן צאנס להוכיח את עצמם ולהכניס אותם בהרכב ימפולסקי חייב לפתוח על חשבון יה יה סיידו כמובן ( גם מהיר ממנו וגם יותר פעלתן)  עמאשה חייב לשחק עם עוד חלוץ לצידו תורגמן או עזריאל  דוידוביץ צריך להיות שוער שני
והדבר הכי חשוב חייבים מאמן שמבין בכדורגל אלישע צריך לשים את המפתחות ולהגיד תודה על 3 שנים  טובות שכבר לא יחזרו
השב   •  72
114
מקסימוס דסימוס .04/11/2011 17:04
השב   •  92
עמית04/11/2011 18:48
אולי רק את השלישי לא היה עוצר, זה היה טעות בהגנה..
השב   •  20
רון הירוק (חולוניה)04/11/2011 22:01
חוץ ממנו, ניר אשם באחרים
השב   •  00
113
ירוק בנשמה04/11/2011 16:44
שטראובר
השב   •  83
אייל04/11/2011 19:42
השב   •  30
112
ירוקון04/11/2011 16:39
בגלל שמתבייש ב-0 נקודות ו-0 שערים.
טוען שמכבי חיפה ביזתה את עם ישראל ולא מוכן להתאמץ.
השב   •  12
111
ירוק בנשמה04/11/2011 16:39
זה מאמן חלש מאוד
השב   •  12
110
זיו04/11/2011 16:29
כנראה שבגלל זה הוא גם היה שוער נבחרת ב-51 משחקים.
השב   •  10
109
אלופה04/11/2011 16:28
הגיע הזמן שקבוצות תוססות עם כדורגל התקפי ומהיר יגיעו לשלבים באירופה (יאללה נתניה) ולא כדורגל פחדני וחלש של אלישע לוי
השב   •  05
ירוק בנשמה05/11/2011 00:31
שנה אחת טובה ומגיעים לפליי אוף העליון ו8 שנים על הפנים נלחמים בתחתית זה לא מה שהיה לפני 30 שנה אז באמת הייתם אימפריה עם האחים מכנס גריאני יאני בני לם ושפיגלר חסרה לכם היציבות
השב   •  00
108
DAVID04/11/2011 16:20
תלוי בסיטואציה,בשער השני ניר עמד נכון(סגר לכוון המרכז והפינה הקרובה)פשוט הרומני בעט בצורה מושלמת. בשער הרביעי יתכן והיה צריך לחזור 2-3 מ'' לאחור מאחר והשחקן הרומני היה חופשי וזה לא הפתיע שהוא בעט. כאשר שוער עומד 4-5 מ'' מקו השער הוא מצמצם את המרחק מהכדור שנבעט לצדדים(הסיכון הוא בכדור קשתי)
השב   •  31
107
ירוק עד04/11/2011 16:16
על ה-0 נקודות ו-0 שערים.
עשינו שיא גינס שלילי וביזינו את עם ישראל.
סליחה.
השב   •  25
106
מכבי יש רק בחיפה04/11/2011 16:13
השב   •  00
105
tkgs04/11/2011 16:01
אבל אני חושב שבסוף העונה, אלישע צריך לשחרר את שאראנוב שלא נותן ביטחון להגנה, שניר יפרוש ולהתחיל לשחק עם אמיר אדרי ותום אלמדון. הם יותר טובים. בעמדת המגן השמאלי להביא את אלירן דנין במקום חיים, ולשחרר את סיידו יא יא ולהבי קשר אחורי אחר. רק ככה מרכז השדה יהיה ברזל.
השב   •  210
ירוק בנשמה04/11/2011 16:35
אלישע
השב   •  31
יוסי04/11/2011 17:16

את שארנוב, בהחלט צריך לשחרר. לא מעט שערים שספגנו, היו באשמתו - לרבות שניים משלושה פנדלים שנזקפו לחובתה של חיפה בליגה. בהחלט צריך להביא קשר אחורי, שיהיה גרזן. סיידו, משום-מה, ירד ביכולתו מאוד.

באשר לפרישת ניר: אני מאמין, שכל עוד הוא לא פצוע והוא בכושר טוב, הוא יכול לשחק בכייף, גם בעונה הבאה. אני ממש לא מסכים, שאדרי צריך לשמש כשוער ראשון. הוא לא מתאים לקבוצה, כמו שלנו. יש לו בעיית גובה + הוא לוקה באתלטיות. לגבי אלמדון, הוא בהחלט ראוי לשמש כשוער ראשון - רק אחרי שניר יפרוש. אסור לו, לשמש כשוער שני. בעניין המגן השמאלי, אנחנו לא יודעים באיזה כושר נמצא מגרלשווילי ואיך היכולת שלו כרגע. אלישע, מיעט לתת לו לשחק ולא הוגן לשפוט אותו ולהחליט שצריך מישהו אחר במקומו, כמחליף לטוואטחה. אני לא זוכר, שאלירן דנין כזה מגן שמאלי טוב.

הדבר הכי חשוב, בסיום העונה - מאחר שבמהלכה זה לא יקרה - הוא להיפרד מאלישע ולהביא את רובן. הגיע הזמן, שהירוק הזה, בלב ובנפש, יחזור לביתו הטבעי!
 

השב   •  30
עמית04/11/2011 18:50

שראנוב שוער מעולה וכשהוא בשער אנחנו בטוחים יותר מהכנסת.

השב   •  21
104
נתנייתי04/11/2011 15:55
לא פריירים יצאו הרומנים ואלה כל הכבוד להם
השב   •  13
103
טוטי04/11/2011 15:52
השב   •  20
102
ההוא04/11/2011 15:52
אלישע לא מבין את זה? חמישים חלוצים לא יעזרו אם אין מי שייתן להם את הכדורים
השב   •  00
101
גיא04/11/2011 15:43
היה משחק טוב, זה אולי לא בארסה או ריאל אבל היה הרבה מהלכים יפים של חיפה.
אלישע לוי מבצע 2 חילופים התקפיים במשחק חוץ באירופה ועוד במחצית הראשונה? יחי ימות המשיח, ככה אני רוצה לראות את חיפה
השב   •  20
100
רענן04/11/2011 15:41

יש לנו הגנה ששוה ליגה ג'',לא מבין מה בויאל עושה בהרכב,מדוע לא השאירו את פילבסקי,כמה טעויות עוד ניתן לעשות,שיחרור רפאלוב טעות חמורה,שיחרור אזולאי טעות קשה,
הבאת בויאלט טעות קשה,אי הדרכה של טוואחנה בהגנה טעות קשה.
הבאתו של שוער כאשר יש את אדרי שהיה ניפלא,עוד טעות. להביא את תמיר כהן טעות מטופשת,להביא את עזריאל במחיר כזה ועוד האחרון עושה טובה,טעות איומה.שיחרורם של סלליך,זגורי,וכליבאת טעויות קשות.
מה הפלא שמביאים ירקות רקובים ורוצים להצליח.
רענן.

השב   •  41
99
לירון04/11/2011 15:40
גם ככה חבורה של פדלאות
השב   •  00
98
אאוטסיידר04/11/2011 15:38
מדקה 70 קטן לא זז מעיגול האמצע (נפצע מ-2 תיקולים קשים או נגמר האוויר) ולא היתה אפשרות להחליף אותו כי כבר עשו 3 חילופים
השב   •  50
עמית04/11/2011 18:52

שהוא לא מבין שימפוסלקי צריך לפתוח..

השב   •  10
משה04/11/2011 22:00
השב   •  00
97
מוטי04/11/2011 15:32
עם שוער כמו דוידוביץ לא נגיע רחוק  ושלא נדבר על מאמן השוערים.בדיחה עצובה
השב   •  31
96
ירוק בדם04/11/2011 15:30
השב   •  40
95
צפון04/11/2011 15:29
כל הגולים במשחק אתמול היו טיפשיים גם שלנו וגם שלהם. בעיטות מחוץ לרחבה שהשוערים היו חייבים לקחת (אולי המסובבת מהפינה הייתה יותר קשה בגול השני אבל גם הגול הזה בא מאיבוד של משומר)קיצר הפסדנו לקבוצה פח ב-10.
השב   •  01
רון הירוק (חולוניה)04/11/2011 21:59
לא בגלל כניסת ימפולסקי, אלה בגלל שורד איבד מלא כדורים וגולסה עבר לשחק מאחור
השב   •  00
94
ברק האדום04/11/2011 15:22
נראה לי שתמיר בא אליכם רק בשביל הקניות בדיוטי פרי
השב   •  52
93
ירוק בצמרת04/11/2011 15:18
אפילו עם שי מימון ההגנה היתה יציבה יותר .  זה הבלם שהרשים את אלישע?  מה יהיה יעקב שחר?
השב   •  12
ירוק בצמרת04/11/2011 21:02
השב   •  00
92
ירוק בצמרת04/11/2011 15:17
החילופים האלה , חוסר היציבות הזו, מראה לכולכם שההצלחות הן למרות ולא בזכות אלישע לוי . 
השב   •  32
91
ירוק עד04/11/2011 15:16
אף אחד לא הבין מדוע שראנוב, דווקא לאחר תצוגה טובה מאד מול ק-ש (בלעדיו היינו סופגים לפחות עוד שלושה שערים לפחות) הורד לספסל. תחילה נפוצו שמועות שיש שחקנים שטוענים כי הוא אינו מוסיף בטחון להגנה (מעניין מי היו שחקנים אלו? אני מהמר על אחד מהשלושה: א- ניר ב- דבידוביץ ג- ניר דוידוביץ).. לאחר מכן נטען כי השוער צריך לדעת עברית כדי להבטית תקשורת טובה עם ההגנה (באמת הבנתי שדבידוביץ יודע לצעוק, שוב חטפתי גול מהרמה, מצב נייח או מרחוק- נא לבחור את הצעקה הנכונה). מה שברור שלאחר תצוגת נפל נוספת של שוערנו הותיק יש להגנה שלנו בטחון רב. הם בטוחים שכל הרמה, כל כדור נייח או סתם כל בעיטה מרחוק איכשהו תכנס לשער. זאת היא יציבות ראויה לשמה. מי שצפה במשחק בודאי ראה שבכל השערים דבידוביץ (כרגיל) עמד בין 5-8 מטרים מחוץ לשער (כנראה כדי למנוע מצב בו יעצור בטעות את הכדור), אני רוצה להזכיר למאמן השוערים החביב שלנו שיבדוק בקלטות היכן עמד דוידוביץ בשער השני שספג בשנה שעברה בפלייאוף מול נתניה (אני לא מתכוון לגול הראשון בו הוא בעט ישר על אחמד סבא) מרגלי טריטיאק. לאחר שיבדוק בקלטת היכן עמד דבידוביץ. מומלץ לאנטמן להרהר על יכולת הלמידה של דבידוביץ. בכל מקרה ברור שהצופה יוסי אבוקסיס ראה את המשחק והוא מודה לאלישע על ההחלטה להציב את דבידוביץ בהרכב גם מול בני יהודה. נקווה רק שנצליח להבקיע ארבעה שערים אחרת גם תיקו לא נוציא.בנוסף אני רוצה לחזק את ידיו של מר שחר (שלפי התקשורת ידוע כמומחה גדול לכדורגל ומחנך שחקנים לשפיות) על החלטתו לא לקנות את טוטו תמוז בשנה שעברה ב 650,00 דולר מכיוון שסרב לשלם לו את חוזהו בביתר (250000 דולר) ובמקומו קנה במיליון דולר את הטלנט הידוע עזריאל (אבל חשוב לזכור שעזריאל מקבל כדי לשבת על הספסל רק 120000 דולר לעונה) מצד שני תמיר כהן עלה מיליון יורו כדי לשבת על הספסל אז אולי עסקת עזריאל נראית במבט שני טובה יחסית. אני גם מציע למר שחר למהר ולהחתים את אלישע לשנה נוספת כבר עכשיו רק כדי להראות לאוהדים שאינם מבינים כי לא ניתן לאוהדים שאינם מבינים בכדורגל לשכנע את מר שחר שכן מבין. אך אל דאגה, יש לנו סיכוי לעבור שלב. יתכן ונוציא תיקו בלרנקה ותיקו בבית מול שאלקה, סטיאווה תפסיד מול הגרמנים ותנצח את לרנקה בבית ואז נגיע לשיוויון נקודות ונעלה לשלב הבא בהפרש שערים מול סטיאווה וכך דבידוביץ ואלישע יוכלו ל
השב   •  361
דן שומרון04/11/2011 15:36
נהדר!
כל - אבל כל- הנקודת נכונות וצריך להיות עיוור לא לשים לב איפה עמד החבר דוודיוביץ בשער השני והרזביעי.
"השער הרביעי הנהדר" של הרומנים שפרק את מכבי חפיה היה בסך הכל בעיטה חזקה ממרחק לאמצע השער. הבעיה היא רק, שבקו השער לא היה שוער, במקרה זה. אבל, כידוע, זו רק זכות של שוער, לא ממש חובה.
השב   •  50
עמית04/11/2011 18:56
יאללה אלישע, מתי תבין שעבר זמנו של דוידוביץ'', תן לשראנוב לשחק..
השב   •  20
עומר ורד04/11/2011 19:05
המיקום שלו בביעטות מרחוק היה גרוע! הוא עמד בקצה רחבת החמש מה הפלא שהוא קיבל שערים כאלה. גם השוער של הרומנים קיבל שני גולים בחאווה.
השב   •  10
רון הירוק (חולוניה)04/11/2011 21:58
שחר ופרגסון נמצאים כ-25 שנה בקבוצתם: לשניהם יש טעויות, אבל שניהם שומרים על יציבות לאורך שנים!!
השב   •  30
90
שלומי04/11/2011 15:16
תתכוננו.
השב   •  210
ירוק בדם04/11/2011 15:29
השב   •  51
89
המפציץ בירוק04/11/2011 15:11
בוקולי היחידי שנותן את הנשמה ומחלץ שם כדורים,לסיידו אין מושג ותמיר כהן חלש,אני לא מאמין שאני אומר את זה:אני מתגעגע לקולמה!!כשהוא היה משחק אף אחד לא היה עובר אותו,מכרו אותו סתם,בינואר חייבים קשר אחורי טוב!!
השב   •  21
88
ברקו04/11/2011 15:04
השב   •  30
87
עידן ורד04/11/2011 15:02
אתה פגעת ? מה עשית במשחק שאתה כל כך מופתע אני מופתע ששחר לא מוריד לך את המשכורת בחצי אם רק הייתי עושה חצי מימה ששחקנים עם שכר שלך עושים היה לנו יותר טוב
וכל השחקנים תפסיקו לדבר על מענקים קודם כל תהיו מקוצעיים ומקוצעיים ותאהבו את המשחק בלב ובנפש אח"כ הכסף למה בברצלונה לא שומעים כלום על מענקים למה בריאל תלמדו את זה מהם ולא רק לרדת מהאוטובס עם האוזניות מול בני יהודה גם תרדו עם אוזניות ?


תתבגרו לא עשיתם כלום בקריירה שלכם ואתם מנופחים באגו הייתי נותן לכם לחזור בזחילה משם על איך שאתם נראתם יום ראשון שאחד ממכם לא יעמוד או יילך תרצו תתאמצו ואז יהיו תוצאות נמאס מהפינוקים שלכם נמאס
השב   •  30
86
ירוק04/11/2011 15:00
ורד אנחנו אוהבים אותך אבל אתה חייב להשתפר, לא היית טוב הפעם, החילופים של אלישע היו טובים, היה חסר מזל
השב   •  90
85
יוסי04/11/2011 14:58

השב   •  04
84
הקוף הירוק04/11/2011 14:56
ההתקפה עושה את העבודה,
מספיק 2 גולים שביל לנצח משחק,
אבל ההגנה פשוט בושה, איפה קולמה וטשיירה?
כמה שירדו על קולמה לא רואה אף אחד שיש עכשיו בהגנה, אפילו בנדו הקשיש היה עושה עבודה יותר טובה מכל הבלמים בשקל שיש לנו.
השב   •  51
83
דני04/11/2011 14:22
רק בושות יעשו לעצמם
השב   •  10
82
ירוק בצמרת04/11/2011 14:15
מתי בפעם האחרונה אלישע ניצח משחק חוץ באירופה ?  ולמה דוידוביץ'' ממשיך? אחרי ספיגת רביעייה  הכל בסדר ולשראנוב אסור לספוג שלישייה?  שמישהו יסביר למה דבאלשוילי קיבל דקות אתמול ?   מתי שחר יתעשת ויביא מאמן עם ביצים ?
השב   •  00
81
ירוק בנשמה04/11/2011 14:11
השב   •  41
80
ירוק אמיתי04/11/2011 14:05
נגד קבוצה עם עשרה שחקנים ובלי מאמן..רק לפני שבוע קיבלו 5 אצלנו..קיבלנו 4 .אולי הגיע הזמן שאלישע ילך הביתה!! יאללה ראובן עטר!!
השב   •  52
79
דוד04/11/2011 13:59
השב   •  41
78
ירוק בצמרת04/11/2011 13:57
היה צריך לפתוח עם ימפולסקי ולא לבזות את ורד
השב   •  82
77
קופיקו ירוק04/11/2011 13:51
עכשיו שהם איבדו את המומנטום הם ייצאו תיקו אם לרנקה בחוץ ויפסידו לשאלקה בבית. חבל הייתה להם הזדמנות לסגור את זה כבר אתמול מול קבוצה בינונית.
השב   •  73
76
ירוק04/11/2011 13:44
רק שתדעו אנחנו לפחות נעלה שלב מה אתם שתי קבוצות אפסיות הפועל ומכבי לפחות אתם לא תעלו וחיפה כן יאלה חיפה מלחמה מי שאיתי כחול ומי שלא שונא את עצמו
השב   •  72
75
ירוק בנשמה04/11/2011 13:43
גם אוהדי מכבי חיפה פה מתחילים להאשים - דוידוביץ'' אשם ב-3 שערים, ההגנה אשמה בגלל שהיא רדומה, אלישע אשם כי הוא שם את דוידוביץ'' בשער. אז הפסדנו לסטיאווה 4-2. בתוצאה סופית חיפה מובילה עליה 7-4. עכשיו רק צריך לקוות שב-1 בדצמבר חיפה תנצח את לרנקה, ולקוות ששאלקה ינצחו את סטיאווה או שזה ייגמר בתיקו.
השב   •  90
עמוס דה סילבה04/11/2011 13:51
וחבל שלא. אבל אתה חייב להסכים שאתם צריכים להעיר את ההגנה שלכם. בהצלחה בכל אופן.
השב   •  100
74
ירוק בנשמה04/11/2011 13:38
השב   •  00
73
אייל04/11/2011 13:33
שמעתם על קבוצה כזאת?
השב   •  42
קופיקו ירוק04/11/2011 13:56
אבל כרגע אכלתי קופסת סרדינים והיה מאד טעים..
השב   •  21
72
מארק הנרי04/11/2011 13:30
שזה היה נגד 9 שחקנים,חיפה תחזרו למכור בורקסים
השב   •  22
71
ירוק בנשמה04/11/2011 13:29
1. משומר
2. אלון תורג''מן
3. חן עזריאל
4. דה חסוס
5. דוידוביץ''
אז מישהו יכול להסביר לי למה אלה קיבלו דקות משחק במשחקים מעריכים? ועוד מה פתאום גדיר שלפחות נותן גולים (לא כמו העגלות האלה) לא מתאים, פתאום עותמן (שאם יכנס לכושר משחק) הטכני והלפחות יודע להרים כדור לא מתאים,
מה קרה אלישע אתה לא מבין שאתה הופך להיות הבדיחה של העונה??
אתה לא רואה את מה שקורה או שאנחנו צריכים להיות המאמנים של הקבוצה ואז אולי באמת תראטה את מה שהאוהדים רואים?
השב   •  58
לודאי הירוק04/11/2011 13:46
השב   •  21
70
ירוק בנשמה04/11/2011 13:24
משומר ניסה להרים כדור ובפוקס זה נכנס, מה גם שלבוקרסט יש שוער עגלה יותר מזה שיש לנו, אמת לא האמנתי כשזה נכנס ואתם יודעים מה חבל שיש צוות מקצועי כזה בחיפה, צוות שלא רואה כלום ולפעמים נותנים הרגשה שהםלא מבנים בכדורגל, מנחיתים לפה שחקנים שמתאימים אולי לליגה ג''.
השב   •  62
69
זמיר בס04/11/2011 13:16
השב   •  42
68
ירוק בנשמה04/11/2011 13:16
לא כבש, לא מהווה איום להגנות היריב, פשוט כלום, גדיר לפחות רץ ויכול להבקיע, אבל כנראה שבצוות המקצועי הזה ישנם הרבה אנשים שצריכים משקפיים.
השב   •  82
אבי שקדי04/11/2011 16:41
תורגמן מקבל מעט מאוד הזדמנויות וגם אז מתופקד בכנף ולא כמו תפקידו האמיתי,כחלוץ מרכזי,עמאשה אתמול לא קיבל כדורים ובקושי איים על השער,כל חלוץ שבעולם שלא יקבל כדורים מהקישור יהיה חלש,תורגמן רץ ללא הרף,יורד להגנה,עושה כל הזמן תנועה,אבל לא מוסרים לו מספיק,נשאלת השאלה מדוע הוכנס דבשבילי שכבר זמן מה לא פוגע בכלום,ולא תורגמן,ביחוד לאור היכולת הטובה שהפגין מול פ"ת,הוא בחור צעיר וצריך ביטחון ושיתוף פעולה ואז יפרע שטרות
השב   •  11
67
ירוק בנשמה04/11/2011 13:09
השב   •  50
66
ירוק בנשמה04/11/2011 13:08
מי זה תורג''ימן? מה עשה מרגע שנכנס? נו באמת אלישע אתה רוצה להפוך לבדיחה הגדולה של חיפה בכל הזמנים בכוח?
השב   •  62
65
סיסו04/11/2011 13:03
מה קרה חמורים, עוד פעם אתם מפסדים, השופט לא בא לקראתכם עגלות. בטור ישראלי הייתי אומר, תודה לפועל ת''א על כך שלפחות לא הפסידו, למרות שניצחון היה בהיסג יד פשוט התפספס להם, אבל אתם כמכבי חיפה ות''א ביישתם את המדינה תתביישו לכם נבלות איכס איכס איכסי


                                       רק הפועל
השב   •  43
64
אוהד חיפה04/11/2011 12:57
שתוק שתוק אנחנו לפחות באירופה מה אתם?!
השב   •  21
63
יניב04/11/2011 12:54
זריז
השב   •  32
62
נתנאל הגיבור04/11/2011 12:53
אלישע לא היה צריך להכניס את דבאלשווילי  אלא קודם את תורגמן ואז את תמיר כהן. ואז היינו מנצחים למה דבאלשווילי שחקן אפס שהורס הכל!! זאת העובדה..
השב   •  51
61
מגבניק ירוק04/11/2011 12:51
הוא לא שוער.. הוא קשר או כל שחקן אחר שהוסב להיות שוער.. הוא אגב גם אמר את זה בראיון פעם.. הוא לא שוער באופי לכן הוא חטף המון גולים שאם היה עומד על הקו לא רק הודף אלא אפילו תופס את הכדור אבל הוא לא שוער באופי ..ולמרות שאלישע לוי לא קשור לענף הכדורגל אתמול שלושת הגולים באשמת ניר כמו המון גולים שחיפה ספגה בשנים האחרונות כי הוא עומד מעבר לתיבת החמש המון פעמים תופעה שאופניית בשכונות לחבר''ה שעומדים בשער והם לא שוערים טבעיים אלא סתם נבחרו בשחור לבן או אבן נייר ומספריים להיות שוערים
השב   •  132
דן שומר04/11/2011 15:39
אתה צודק בכול!
השב   •  00
60
אוהד בני סכנין קבוצת המגזר הגדולה04/11/2011 12:47
השב   •  46
59
הבדואי חזרתי מטיול ממז"הח04/11/2011 12:45
השב   •  00
58
חיפאי מתא04/11/2011 12:42
תחשבו בכמה משחקים העונה אלישע לוי עושה חילוף או אפילו חילוף כפול כבר במחצית הראשונה?
ואז הכתבים המלקקים עוד מחמיאים לו על החילוף?
זה רק אומר שהוא עלה עם הרכב לא נכון!
נמאס כבר מהמאמן הזה.
השב   •  50
57
ירוק חושב04/11/2011 12:42
1.האם הקפטן חייב לשחק/לפתוח/לשחק 90 דקות?למרות הגול,קטן לא היה טוב אתמול והבעיה שהקבוצה בנויה סביבו.כשהוא טוב-הכל טוב,וכשלא.מסירות לרוחב,איטיות,שבלוניות ומה לא.לא יפרצו גולסה וורד,לא יגיע פליימיקר ברמה עד שהדבר לא ישתנה.
2.בהמשך לסעיף 1,לא ברור למה ורד ובוקולי היו אלו שיצאו בחילופים (הנכונים)
3.לא ברור מה המדיניות שלו בענין השוערים.אתה מגדל שוער חדש?אתה סומך על הותיק?הם חולקים בינהם ליגה ואירופה?שוער שמוחלף כל שבועיים,הוא שוער ללא בטחון.ואם כבר שוער זר,איינוגבה יותר יקר משאראנוב? (גם הפועל ת"א מטומטמים.)
4.דה חסוס-סתם שחקן לדעתי,ובכל זאת הבאת אותו.נתתה לו מיד הרכב לשני משחקים,ואחרי שקראת מה אומרים השחקנים-הוצאת אותו מהסגל (אפילו לא בספסל).איך תדע אם הוא טוב או שנכשלת איתו כמו עם זרים אחרים?
5.תמיר כהן שהובא למשימה ספציפית (גנק) ולא היה בכושר.מוטיבציה כבר מזמן אין לו.
6.למה אלישע חושב שארבעה חלוצים ללא קישור איכותי,זה משחק התקפי?חוץ משני השערים מבעיטות מרחוק,בקושי ראינו דאבל פס או שיטה לפתוח הגנות,וממילא עמאשה,דבא ותורג''מן לא מקבלים כדורים.
7.מוציא קשר אחורי (שגם הוא לא משהו),במשחק חוץ באירופה?
לסיכום אני מאוד מקווה שאלישע עושה מה שהוא רוצה,ולא מה ששחר/קטן/השחקנים/סוכני השחקניםרוצים.התוצאה לא משהו עד כה,וקבוצות כמו קרית שמונה וסכנין,נראות הרבה יותר טוב מאיתנו,למרות שאין להם את הכשרון כמו לנו.
השב   •  60
56
ביתר אימפריה04/11/2011 12:41
השב   •  31
55
פרוספר אזגי04/11/2011 12:39
ל10 שחקנים. זה לא נתפס איך הפסדתם 4-2. כל כך קשה היה להוציא לפחות תיקו?הייתם יכולים להיות עכשיו בראש שקט ובעלייה בטוחה לשלב הבא.
השב   •  80
54
דם ירוק04/11/2011 12:37
הבעיה העיקרית היא שאין נחמה באף שחקן במכבי חיפה .שוער מסננת הגנה חסרת תיאום קישור אחורי שלא קיים וחלוצים שיודעים לכבוש רק שהקבוצה ביתרון .אלישע אני מכבד אותך אבל משהו שם לא עובד. הצעירים לא נלחמים הוותיקים כבר עייפים . הנחמה היחידה זה האוהדים הכי טובים בארץ . יאללה מכבי שלי !
השב   •  50
53
רועי04/11/2011 12:33
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  43
52
אוראל04/11/2011 12:33
על סמך כל "ההצלות" שהוא נתן במשחק ??!? אלישע תתעורר !
השב   •  101
51
ליאור04/11/2011 12:23
בוא נראה מי תיקח את האליפות בסוף ומי תעלה ל-32 !! ביינתיים מכבי והפועל מושפלים בבתים שלכם .
השב   •  20
50
א.04/11/2011 12:08

משהו לא עובד והכל אשמת המאמן .

השב   •  82
49
אוהד ירוק04/11/2011 12:08
מדובר בשוער זקן וגמור , שבמקום לעמוד על קו השער עומד כל המשחק על קו החמש ולפעמים גם 7 מטר מהשער ולכן כל בעיטה מחוץ לרחבה = 80% גול !

להחזיר אותו להרכב זו טעות גדולה של אלישע שחייב להתעשת לפני שהעונה הזאת תהפוך לכישלון צורם.

נ.ב , למרות הגול שלו אתמול , כל קשר בין אייל משומר ולמקצוע הכדורגל הוא מקרי בהחלט.  
השב   •  312
שוער ירוק!04/11/2011 12:47
שיש לך את השוער הכי טוב בארץ רצוי להשתמש בוא בשער.. ועם כבר יורש אז בטח לא שארנוב החסר כל כישרון ויכולת ומלבד נתונים אין לא כלום.!! ועם היה לך מושג היית יודע ששמונה מטר מהשער זה בדיוק המקום ששוער מנוסה צריך לעמוד. אל תשנא את השחקן תשנא את המשחק. חוצפן
השב   •  211
קופיקו ירוק04/11/2011 13:54
דוידוביץ בכלל חשב שמשחקים כדורעף
השב   •  70
עומר ורד04/11/2011 19:08
על כל פעולה טובה שהוא עושה, יש לו 5 פעולות שגויות. ככה שההצחלה של משומר היא ביחס של 1/5 כלומר כל 5 משחקים הוא ייתן אחד טוב, או אם להביט על זה בצורה אחרת אז הוא ייתן רק 22 דקות טובות במשחק מתוך תשעים.
השב   •  00
48
יואב04/11/2011 12:05

השב   •  00
47
מכבי חיפה עד המוות04/11/2011 12:01
גולסה לספסל
השב   •  1143
אדום לנצח04/11/2011 16:54
השב   •  21
46
המבין 604/11/2011 11:59

קבוצה חלשה מאד השפילה אותכם ..

השב   •  822
ירוק בנשמה04/11/2011 13:27
אם באשיקטאש הביסה את מכבי ת"א 5-1, מסטיאווה מכבי הייתה מקבלת איזה שביעייה. לפחות אצל חיפה הסיכוי עוד לא אבד, לעומת מכבי ת"א שבקושי הוציאה תיקו מול דינמו קייב ועכשיו צריכה לנצח אותה ואת באשיקטאש, בעוד ששתיהן צריכות להפסיד לסטוק.
השב   •  90
דני04/11/2011 14:21
תזכיר לי עם כמה נקודות אתם?
השב   •  60
45
ציון04/11/2011 11:59
אי אפשר לרצות להיות קבוצה גדולה עם שוער שמוכר אותנו בכל פעם מחדש,שארנוב צריך לקבל קרידיט!
השב   •  184
עמית04/11/2011 12:25
בשבילי דוידוביץ הוא שוער פי 10 יותר טוב משארנוב החלש הזה שים לב שכל משחק שני ששרנוב עומד בשער הוא מקבל גול די צריך לתת לדוידוביץ לעמוד בשער ולא רק בגלל הכבוד העצום שמגיע לו אחרי כל השנים שהוא משחק במכבי חיפה
השב   •  410
ירוק04/11/2011 14:09
נמאס מדוידוביץ!! במשחק האחרון ספגנו 2 שערים בזכותו!!
כל משחק הוא חייב לעשות טעות שבדרך כלל עולה לנו בשער.יותר טוב שיישב על הספסל לתמיד וייתן לשאראנוב לשחק. בטוח ששראנוב לא היה חוטף גולים דבילים כמו דוידוביץ.
לדעתי זוהי טעות של המאמן שמאמין בדוידוביף ולא בשאראנוב.
השב   •  92
44
ביתר אימפריה04/11/2011 11:39
שחקנים בגלל שאתם קבוצת עגלות סופר
השב   •  34
43
פועליסט אדום04/11/2011 11:37
השב   •  314
ירוק בנשמה04/11/2011 13:32
אולי בלאומית עוד תצליחו להגיע למקום החמישי.
השב   •  100
42
דוד סירוצקי04/11/2011 11:36
ולא להסתמך על הגנאי שבחר במקצוע הלא נכון.ועל קשר אחורי לא אמיתי. גולסה חייב לרדת לספסל למשחק או שניים. ניר חייב לרדת לעוד חודש בספסל. וגם עמאשה למה הוא משחק טוב רק נגד קבוצות ביום רע.
השב   •  41
41
יוסי04/11/2011 11:34
השב   •  01
40
אוהד בני סכנין קבוצת המגזר הגדולה04/11/2011 11:34
השב   •  00
39
אייל ג04/11/2011 11:33
כול השנים שחיפה הובילה לא היו קבוצות חזקות בליגה חוץ מהפועל ת''א ומכבי ת"א אבל השני חצי הקבוצות בליגה ברמה יותר גבוה מחיפה אחת מהם היא סכנן השנה היא יותר טובה בדרגות מחיפה
השב   •  1520
בייתרי בדם04/11/2011 12:38
בואנה אתה חתיכת טמבל! שנה שעברה היו לכם את זהבי ורמוט שכטר תמוז בן סהר אניימה והם לקחו לכם אליפות למרות הקיזוז! יש לכם עוד הרבה שנים תארים וכמות קהל כדי לקרסוליים שלהם.
השב   •  221
ירוק בנשמה04/11/2011 13:31
תבין דבר אחד - בעונה 09/10, לפני הקיזוז היה לחיפה (שהייתה במקום הראשון) יתרון גדול, 12 נקודות מהמקום השני (בו הייתה הפועל ת"א). הפועל הצליחה לצמצם, ובתוספת הזמן במחזור האחרון, בדקה ה-93 ערן זהבי שם שער שהביא להפועל את האליפות בזכות הקיזוז! הפועל הצליחה לקחת אליפות בזכות הקיזוז, אחרי הרבה פעמים שחיפה הצליחה להתגבר עליה ולקחת אליפות למרות הקיזוז. חיפה עוד יכולה להעפיל לשלב הבא, שלב 32 הגדולות. כדי לעשות זאת היא צריכה ניצחון על לרנקה בעוד שסטיאווה צריכה להפסיד לשאלקה בגרמניה, או להוציא תיקו.
השב   •  81
38
ירוק מתוק04/11/2011 11:32
השב   •  10
37
רם04/11/2011 11:31
דבאלשווילי לא עשה כלום וגם לא תורג''מן, הוא חושב שאם הוא ישחק עם 3 חלוצים אז הוא יהיה התקפי.אין לו שכל.הם ב-10 שחקנים תכניס את תמיר כהן ותשתלט על מרכז המגרש וככה תנצח את המשחק. יעקב שחר בבקשה ממך תפטר את האפס הזה שאין לו מושג בכדורגל ושיקח איתו את העוזר שלו.
השב   •  41
36
דני04/11/2011 11:27
אני ממש לא מבין את ההיסטריה סביבו - לא עובר קונוס, לא יודע לעשות הגנה מרים 8 מ9 כדורים החוצה. אם יש לו מהירות וכושר שילך לאתלטיקה קלה - למה להרוס לנו?
וקטן? גם תרנגול עיוור בסוף מוצא גרגיר.
השב   •  69
עמית04/11/2011 19:08
איזה חורים הוא עושה בהגנה, אני לא מבין את זה..
השב   •  11
35
אוהד בני סכנין קבוצת המגזר הגדול04/11/2011 11:21
השב   •  416
יניב04/11/2011 13:00
זריז
השב   •  172
34
אוהד בני סכנין קבוצת המגזר הגדול04/11/2011 11:20
השב   •  37
33
לירן קרית מוצקין04/11/2011 11:19
חוסר האיזון בסגל שהוא בנוי בצורה גרועה ביותר אין לנו קשר אחורי נורמלי ומשם מתחילות כל הצרות אנחנו כל משחק תלויים בקישור האחורי עם ה2 באמצע טובים מנצחים אם לא תיקו ובמקרה הגרוע הפסד אני חושב שלאלישע חלק גדול במה שקורה בקבוצה בנוסף צריך למכור את מוחמד גדיר כי הוא לא שווה כלום ובסוף הבלוף שלו יתפוצץ ושחר לא ירוויח שקל
השב   •  90
דני ניראון04/11/2011 11:44
גאדיר זה הבלוף הכי גדול בכדורגל הישראלי ולגביי הקישור כל מילה בסלע
השב   •  40
32
ירוק מאוכזב04/11/2011 11:14
מהרגע שסיידו יצא נגמר המשחק לא היה קישור ועודף החלוצים יצר צפיפות בהגנה של הרומנים
השב   •  12
31
הקטר הירוק04/11/2011 11:12
השב   •  51
30
צהוב בנשמה04/11/2011 11:06
אז למה שלא תפסידו?
השב   •  19
29
אקראנס ♥04/11/2011 11:03
מחזור הבא שאלקה מארחת את סטיוואה ואנחנו נגד לרנקה בחוץ. 90% ששאלקה תנצח ואם אנחנו ננצח את לרנקה אנחנו עולים.
השב   •  140
28
אור04/11/2011 11:02
ראובן . עטר. יותר מזה אנחנו לא צריכים.
השב   •  294
27
אמיר פלאח04/11/2011 10:52
קבוצה שמשחק בה סארי פלאח אז היא קבוצה בינונית וחלשה,חסרת אופי.
הקוד האתי של הקבוצה פגוע מאז שסארי התחיל לשחק
השב   •  011
עמית04/11/2011 19:11
סארי פלאח היחיד שעושה הגנה כמו שצריך, בשער השלישי הוא היחיד שאשכרה בא והציל את השער ובגלל זה לא חטפנו בבעיטה השנייה, אבל במקום שגם טוואטחה או משומר יבואו לעזור לו, נכנס הגול השלישי.
השב   •  10
26
טל04/11/2011 10:50

השב   •  41
חיפאי04/11/2011 11:18
אם לא שמת לב בזכותו השוואנו 2-2
השב   •  04
חיפאי מתא04/11/2011 12:44
"בזכותו" של אלישע לוי הובילו עלינו שתיים אפס!
ורק אז הוא נזכר לעשות חילופים.
למה לא עלה עם ההרכב הזה מההתחלה??
ומתי הוא יבין שעמאשה לא יודע לשחק על הקו.
הוא חלוץ מרכזי תותח -
ועל הקו לא יודע לשחק.
לא חבל??
השב   •  30
25
חכם מיימון04/11/2011 10:49
יש בעיה שלא נפתרת במרכז ההגנה וגם המגינים רכים מידי (טוואטחה) ולא מדויקים. צריך לאסור על הבלמים לשלוח כדורי עומק, הם חייבים למסור קצר ומדויק לקשרים, איבודי הכדור רבים מידי. לטעמי, ההוצאה של ורד הייתה טעות ומוקדמת מידי. לא נורא!
השב   •  110
24
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא04/11/2011 10:48
אם משווים בין חיפה למכבי ת"א , רואים שמכבי בנו קבוצה להרבה שנים קדימה , עם צעירים ועתיד ורוד , נכון שרואים את המחיר עכשיו ,למשל המשחק מול סטוק אתמול , כי צעירים צריכים נסיון , ואולי השנה מכבי תזכה באליפות , לעומת מכבי חיפה שהסתמכה על רכש בצורה הסטירית ללא כל מחשבה לרחוק , לכן חיפה צריכה להבנות מחדש , וכל הרכש השנה לא יעזור .
השב   •  410
ירוק בנשמה04/11/2011 13:32
השב   •  50
ירוקה :)04/11/2011 19:38
לנו תמיד יש עתיד אז קורה שיש עונות פחות מוצלחות.אבל תמיד נהיה פקטור בצמרת ואתם בסך הכל גימיק שהתקשורת מנפחת זה ה-כ-ל..עתיד ורוד עלק!
השב   •  00
23
ביתריסט בנשמה04/11/2011 10:48
מאמן אפס!
השב   •  154
עמית04/11/2011 19:13
אני פשוט לא מבין את זה, אבל מתי אתה תבין את זה - אלישע, מתי?!
שראנוב לשער, ונגמרו הבעיות..
השב   •  20
22
אחד שמבין04/11/2011 10:46
שמתם לב שמפתיחת העונה לא היה לנו עדיין שתי ניצחונות רצופים
השב   •  90
21
מנחם04/11/2011 10:43
כדורגל איום ונורא
השב   •  30
20
אייל04/11/2011 10:42
מכניס חלוצים ומוציא קשרים אחוריים. מי יחלץ כדורים וימסור לחלוצים? סבא ג''פטו (קטן) ?
השב   •  114
19
חנוך ר"ג04/11/2011 10:39
חייב לצאת להבראה ל-4 שבועות לפחות. הוא לא ספג 4 שערים מברצלונה. לפחות ב-2 שערים הוא היה מחוץ לשער..
השב   •  130
18
יגאל04/11/2011 10:34
גם קטן גם גולסה חשבו שהמשחק נגמר והחלו בעקבים וזה עלה להם ביוקר! לא מבין את אלישע שמעלה את תורג''מן לשחק ועזריאל בסגל? לעומת זאת לגדיר אין מקום בסגל!
השב   •  71
17
רוi04/11/2011 10:31
השב   •  90
16
דור04/11/2011 10:30
השב   •  00
15
חיפאי04/11/2011 10:29
אני באמת לא מבין איך כולם אומרים שאייל משומר היה ביכולת טובה הגול השני היה בעיקר בגללו הוא השאיר חור ענק בהגנה לא מסר כדור ובמקום שאנחנו נשים את ה1-1 קיבלנו 2-0 ובגלל דוידוביץ שאלוהים יודע מה עובר עליו במשחקים גדולים וחשובים. נכון שמשומר הביא את הגול אבל גם זה היה במזל המגן השמאלי שלהם הרים את הרגל והחסם את הזוית ראיה לשוער, היינו הרבה יותר טובים הגיע לנו לנצח או במינימום תיקו אבל ההגנה שלנו עדיין חלשה ! צריך משהו שינהיג את ההגנה כמו בנאדו הבעיה שעדיין לא קם אחד כזה בחייפה עד אז אלישע ממשיך לעשות שינויים וניסיונות ואי אפשר להאשים אותו בכל דבר אתם שוכחים שהוא הביא שתי אליפויות (אפשר להגיד שלוש) והביא את חיפה לאירופה מספר פעמים !
השב   •  124
סוקראטס04/11/2011 10:49
עם תקציב וסגל כמו של חיפה , כמה קונוס היה מביא את חיפה לאירופה אם לא לאלופות.
מסכים איתךף משומר אף פעם לא יציבת המאמן צריך לעבוד על עותמן, גדיר שחצן, יש לו פוטנציאל שלא ממומש
השב   •  21
שחר התותח04/11/2011 10:55
יותר טוב מעותמן יותר מהיר ממנו
השב   •  63
14
שחר אוהד ביתר.04/11/2011 10:28
חן עזריאל,אלון תורג''מן,עלי עותמן ומוחמד גאדיר.
השב   •  1512
:)04/11/2011 10:43
גאדיר ועותמאן בבית"ר , אהבתי את הבדיחה ! :)
השב   •  141
ירוק בדם04/11/2011 10:46
השב   •  120
ירוק מאז ומתמיד04/11/2011 11:47
חבורה של כלומניקים.
קחו גם את עידן ורד החתיכת אפס הזה.
השב   •  59
13
000 שיא גינס בושה לחיפה מחייך באירופה04/11/2011 10:27
מי יותר עגלה גולעסה וורד כחול תמיר כהן אדום
השב   •  114
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש04/11/2011 10:56
ולהזכיר לך את הגול גולסה של גולסה נגדכם אז מה אתה מלכלך על שחקן שעשה לכם בצפר
השב   •  60
000 שיא גינס בושה לחיפה מחייך באירופה04/11/2011 11:02
נ.ב. סליחה לחיפה כלומר מכבי והיא נמצאת רק בחיפה ושוב פעם אני מצטער כי אני סובל מפיצול אישיות כמו צהוב כחול מלידה
השב   •  23
12
עקשן04/11/2011 10:26
ותקבלו רביעייה גם מבני יהודה.גם ככה הפכתם לפארסה של ליגת העל.מסכן שחרהכסף שלו יורד לטמיון עוד שנה בלי שום תואר כמו לפני שתי עונות.
השב   •  819
יגאל04/11/2011 10:36
הרגתם את כץ עם השטויות שלכם!
השב   •  82
עדן (מכבי חיפה)04/11/2011 10:53
כל השמונה עשרה אלף עונות אחרונות שלכם..
לא ככה?
השב   •  102
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש04/11/2011 10:56
הוא יבוא לדרבי?
השב   •  77
יעקב04/11/2011 15:37
השב   •  11
11
kobi04/11/2011 10:24
אוי דוידוביץ אכזבה ענקית אתה
השב   •  325
10
000 שיא גינס בושה לחיפה מחייך באירופה04/11/2011 10:24
000 חיפה
השב   •  418
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש04/11/2011 10:59
השב   •  80
9
000 שיא גינס בושה לחיפה מחייך באירופה04/11/2011 10:20
00000000 פחח עגלות
השב   •  917
עדן (מכבי חיפה)04/11/2011 10:50

השב   •  52
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש04/11/2011 11:00
השב   •  61
השחקן ה-1204/11/2011 12:10
מה הקטע גם אנחנו יכולים לכתוב את השמות של כל הקבוצות שחיפה הפסידה להם ויש הרבה:קרית שמונה,אשדוד,בני סכנין,דינמו מינסק,שאלקה,סטיאווה ויש עוד המון קבוצות
השב   •  25
ירוק בנשמה04/11/2011 13:41
בינתיים הסיכוי של מכבי ת"א לעלות לשלב 32 הגדולות הוא קלוש, לעומת חיפה שרק צריכה לנצח את לרנקה ולקוות ששאלקה מנצחת את סטיאווה או שזה ייגמר בתיקו
השב   •  40
ירוק בנשמה04/11/2011 16:55
נכון גם אתם יכולים לרשום את הקבוצות שבפסדנו להם אבל הירוק מלידה רק הראה למכביסט הצהוב שגם אתם קבוצה אפורה ועלובה שתי הקבוצות מפסידות לקבוצות בינוניות מינוס אז לפני שיכתוב על חיפה שיסתכל קודם מה עשתה הקבוצה המסכנה שלכם כי אתם בטח לא עשיתם כבוד לא באירופה ולא בארץ
השב   •  20
ירקרק04/11/2011 19:47
אז הוא שם את הסמל של קבוצת הכדורסל במקום ח
השב   •  30
8
פילו04/11/2011 10:20
נראה שאלישע מפחד להחליף את קטן. שחקן שמהדקה ה-70 זקוק לליווי של הפיליפיני
השב   •  3924
7
:)04/11/2011 10:19
מי יותר פח ? תמיר כהן כחול אייל גולסה אדום
השב   •  744
6
מכבי חיפה אלופה04/11/2011 10:19
השב   •  160
kof yarok04/11/2011 17:00
ורד היה חלש, איבד כדורים ולא עזר למשומר.
דלה מהיר יותר, יעיל יותר בהגנה והמשחק האחרון שלו היה מצויין.
קורה שמפסידים אבל אלישע עשה שיקולים נכונים בחילוף הזה.
השב   •  11
5
ירוק בדם04/11/2011 10:19
השב   •  390
4
נאור04/11/2011 10:17
אלישע לוי הוא המאמן הגרוע ביותר שדרך בקרית אליעזר ב20 שנה האחרונות. הקבוצה שלו לא מאומנת . מצבים נייחים לטובת חיפה נראים כמו של קבוצת ילדים ג. מצבים נייחים לרעת חיפה זה 90 אחוז שער. הגנה מהחלשות שראיתי בהיסטוריה. קישור אחורי שלא קיים . אין דבר כזה קשר אחורי במכבי חיפה.כישלון ענק של אלישע לוי שהצליח להפוך אימפריה למועדון שמשחק כמו בית שאן. אבל אוטוטו זה יגמר ואלישע יחזור למקורות ויפטור אותנו מעונשו של זה. מאמן בושה וחרפה .
השב   •  4418
:)04/11/2011 10:44
הכי טוב שהיה בחיפה ! אין שחקן נשמה כמוהו ! מלך , גם כשהוא מוחלף יש לו חיוך על הפנים ! מלך :)
השב   •  150
רועי04/11/2011 12:29
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  45
הקטר הירוק04/11/2011 12:54
השב   •  40
ירוק בנשמה04/11/2011 13:36
מה אלישע אשם בזה שההגנה של חיפה פתאום מחליטים לעמוד ולראות את סטיאווה מכניסה גול? ודוידוביץ'' צועק על ההגנה ובצדק, וכל האוהדים מאשימים אותו. אלישע העלה חלוצים והוציא שחקני קישור, כדי להיות יותר התקפיים. רק דבאלשווילי הצליח להביא למתקפה שעשתה את ה-2:2 הדרמטי. בכל אופן, כשחיפה תעלה (בעזרת השם) לשלב 32 הגדולות, גם שם תגיד שאלישע מאמן גרוע? אני בטוח שאתה תגיד את זה כדי לא לצאת עוד אוהד הצלחות כפוי טובה.
השב   •  64
עמית04/11/2011 19:17
חבל שדוידוביץ'' צועק על ההגנה ולא ההגנה צועקת עליו, כי את הגול הרביעי אפילו אני הייתי מציל..
השב   •  00
3
ירוק מהתבור04/11/2011 10:13
אלישע כמה שאני אוהב אותך, תעשה מצווה לקבוצה ולאוהדים ותוציא את הסיידו הזה מההרכב! הוא פשוט לא מתאים
השב   •  219
כמה אתה לא מבין כדורגל04/11/2011 12:26
השב   •  43
רון הירוק (חולוניה)04/11/2011 12:52
הוא חוטף כדורים מעולה, הוא מוסר נכון והוא לא מאבד כדורים. הבעיה היחידה שאין לו ראש יצירתי בהתקפה, אבל הוא שחקן מעולה לדעתי!
השב   •  50
ירוק מהתבור04/11/2011 14:06
אנחנו רוצים לראות גם התקפה. לא ייתכן שבעונה יש לקשר אחורי פחות מ 10 בעיטות לשער בכל המסגרות ושהבחור הזה לא מצליח להכניס פס אחד נכון. בהגנה יש לו משחק נהדר אין לי ספק בכלל.
השב   •  60
2
עידן04/11/2011 10:13
כשאין הגנה..
השב   •  152
1
עידו04/11/2011 10:12
השב   •  1914
ירוק בנשמה04/11/2011 13:39
ניצחון על לרנקה ואז לקוות שסטיאווה מפסידה לשאלקה או שזה ייגמר בתיקו, ואז חיפה עולה גם אם היא מפסידה לשאלקה בארץ (בגלל שאז גם אם היא מוציאה תיקו נגד שאלקה וחיפה מנצחת את לרנקה, יהיה הפרש של 3 נק'' בין חיפה לסטיאווה, ואז גם אם חיפה מפסידה לשאלקה וסטיאווה מנצחת את לרנקה, חיפה וסטיאווה יהיו שוות וחיפה תעלה כי בתוצאה סופית, היא מובילה על סטיאווה 7-4)
השב   •  131
רון הירוק (חולוניה)04/11/2011 21:49
השב   •  00
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */