יום ראשון, 06.10.2024 שעה 15:22

גדעון בריקמן מונה ליו"ר מינהלת ליגת העל לנשים

כמו כן אושרו 14 חברי הדירקטוריון, שהסמיכו את היו"ר לנהל את המו"מ מול השחקניות בניסיון למנוע שביתה. בריקמן: "נביא לקידום ושדרוג הכדורסל"

|
בריקמן:
בריקמן: "יש כאן חלון הזדמנויות מצוין"

דירקטוריון מינהלת ליגת העל לנשים התכנס הערב (חמישי) לראשונה מאז אושרה הקמתו, ובישיבת המינהלת אישרו פה אחד את מינויו של גדעון בריקמן לכהן כיושב ראש מינהלת הליגה.

בדיון שנמשך כשלוש שעות, פרס היו"ר החדש את תוכניותיו לבניית המינהלת ובכלל זה, תוכניות המיתוג, השיווק, זכויות השידור, זכויות הפרסום ועוד. בישיבה הראשונה תחת כהונתו אושרו 14 חברי דירקטוריון המינהלת, בהם 11 נציגי קבוצות ליגת העל ושלושה נציגי ציבור, בהם יו"ר המינהלת.

חברי דירקטוריון מינהלת הליגה הסמיכו את בריקמן לנהל מו"מ עם שחקניות ליגת העל המאיימות להשבית את פתיחת העונה, ביום שני הקרוב.

היו"ר החדש, בריקמן, אמר בתום הישיבה הראשונה: "אני שמח ומוכן להתחיל מיד בעבודה. זו הפעם הראשונה שליגת הנשים העליונה הופכת להיות לליגה העצמאית, על כל המשתמע מכך. יש כאן חלון הזדמנויות מצוין שיביא לקידום ושדרוג כדורסל הנשים על כל היבטיו. אני סמוך ובטוח שיחד עם ראשי הקבוצות הנציגים בדירקטוריון, נביא את כדורסל הנשים לשיאים גבוהים".

זהר רייזמן ותמר מעוז (קובי אליהו)
רייזמן ומעוז. היו"ר יקווה להגיע להסכמה ולמנוע את השביתה (קובי אליהו)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */