יום שני, 08.07.2024 שעה 18:21
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

נסטיה צ'ה שוחרר ממכבי פתח תקווה

אחרי תקופה קצרה במלאבס, השחקן סיים את דרכו מכיוון שלא היה בתוכניות של אייל לחמן. דרור דגו עשוי לפתוח מול מכבי ב-20:30 ברבע גמר גביע הטוטו

|
נסטיה צ´ה. עוזב את היציע לטובת קבוצה אחרת (שי לוי)
נסטיה צ´ה. עוזב את היציע לטובת קבוצה אחרת (שי לוי)

אחרי תקופה קצרה מאוד הגיעה דרכו של הקשר הסלובני, נסציה צ'ה, במכבי פתח תקווה לקיצה לאחר ששני הצדדים נפגשו בשעות הערב, הגיעו להסדר כספי והחליטו על הפרדת כוחות כבר בשלב הזה של העונה. כך נודע ל-ONE. במועדון אישרו את הידיעה. הקשר לא ייקח חלק במשחקה של הקבוצה הערב (רביעי, 20:30) מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו ולמעשה כבר נפרד מחבריו לאחר האימון לקראת המשחק.

צ'ה לא היה בתוכניות של המאמן החדש, אייל לחמן, ובשל סיבה זו היה מאוכזב ממעמדו והחליט לנסות ולהגיע עם הקבוצה להסדר על מנת שיוכל לעזוב. לא ברור האם יישאר בישראל בשלב הזה ואם יש לו הצעות אחרות אך גם למועדון וגם לשחקן עצמו היה ברור שעדיף לו לא לשבת ביציע כל העונה אלא למצוא לעצמו קבוצה שם יוכל לשחק.

לחמן וצ'ה קיימו אמש שיחה בה צ'ה הביע את חוסר רצונו מהמעמד שלו בקבוצה ובמקביל לחמן הבהיר לשחקן כי אינו נמצא בתוכניות שלו גם מאחר שהמאמן מעוניין לדלל את הסגל וגם כי אינו מתאים לשיטת המשחק שלו. לחמן ידוע כמי שדורש משחקניו לחימה ואילו הקשר הסלובני לא בדיוק עונה על ההגדרה הזו. השיחה בין השניים הוגדרה כטובה.   

יש לציין כי בעת החתימה על החוזה עם השחקן בתחילת העונה הכניסו בפ"ת סעיף לפיו כבר בחודש ינואר הקרוב יוכלו להפרד מהשחקן ולסיים את החוזה עימו אם לא יהיו מרוצים מההשתלבות שלו וכן מהיכולת המקצועית על המגרש.    

צפו במכבי ת"א עולה למקום הראשון

בתקופתו של מרקו בלבול במועדון הוא דחף באופן קבוע להחתמתו של השחקן ששיחק תחתיו גם בבני סכנין אך ההנהלה לא התלהבה מהשילוב והעדיפה לראות את סבסטיאן סנסוני, שאהוב מאוד על כולם במועדון, מקבל את ההזדמנות ונכלל בסגל ואף בהרכב. לפיכך, כעת כשבלבול כבר לא בפ"ת, החליטו לסיים את ההתקשרות עם צ'ה שהבין כי הדבר עדיף גם עבורו.  

דרור דגו עשוי לפתוח מול מכבי
לאחר ההפסד 1:0 למכבי תל אביב ביום ראשון בליגת העל עם אייל לחמן על הקווים בהופעת הבכורה, מקווים במכבי פתח תקווה כי המשחק בין השתיים במסגרת רבע גמר גביע הטוטו יסתיים אחרת ועם הכרטיס לחצי הגמר. הקבוצה ערכה את האימון המסכם ואת ההכנות האחרונות לקראת המפגש מול חניכיו של מוטי איווניר. נראה כי לחמן עדיין לא נעול על זהות ה-11 שיפתחו במשחק וכי יש לו התלבטויות רבות.

בתחילה תירגל את לירן שטראבור בין הקורות, אורי אוזן כמגן ימני, קובי גנון בעמדת המגן שמאלי על חשבונו של טל מעבי שסוחב פציעה קלה ותומר אלבז ושי מימון במרכז ההגנה. מרוואן קבהא וג'סטיס וומפור תורגלו בקישור האחורי, ציון צמח כקשר ימני, טל בן חיים כקשר שמאלי, מריו צ'ארביץ' כפליימייקר ו-ויקטור מרעי כחלוץ בודד. אולם במהלך האימון עשה מספר שינויים בהרכב.

דרור דגו. יפתח מול מכבי? (יוסי ציפקיס)
דרור דגו. יפתח מול מכבי? (יוסי ציפקיס)
 

ניצן דמארי תורגל במקומו של אלבז ואחר כך על חשבונו של מימון שנפגע בקרסולו מתיקול, אך בקבוצה מעריכים כי יהיה כשיר למשחק למרות הכאבים. סבסטיאן סנסוני שבתקופת מרקו בלבול לא זכה אפילו להתאמן עם חבריו תורגל אף הוא בהרכב הראשון על חשבונו של וומפור.

דרור דגו שנכנס כמחליף במשחק ביום ראשון עשוי לפתוח על חשבונו של בן חיים מאחר שבפתח תקווה שוקלים להוריד עומס מהחלוץ הבינלאומי שגם סובל מכאבים קלים בצלעות. מי שלא לקח חלק באימון הוא אסי משיח שככל הנראה לא ייכלל בסגל בשל כאבים בגבו.

לקראת סיום האימון שהתנהל באווירה טובה מאוד, עבד לחמן עם השחקנים על מחשבה מהירה, זריזות ויציאה מהמקום. האווירה הטובה לא פסחה גם על מאמן השוערים, עמי גניש, שבמהלך אחד התירגולים עמד בשער ועצר כדור מסוכן לאחריו המאמן והשחקנים עמדו ומחאו לו כפיים.

אייל לחמן וייטב לוזון. איך יגמר המפגש הנוסף עם מכבי ת&qout;א? (יניב גונן)
אייל לחמן וייטב לוזון. איך יגמר המפגש הנוסף עם מכבי ת"א? (יניב גונן)
 

עוד לפני האימון ערך לחמן אסיפה טקטית שארכה כחצי שעה בה צפו השחקנים בקטעים ערוכים מהמשחק נגד מכבי תל אביב. המאמן שם דגש על החלקים הטובים יותר והטובים פחות וכן הדגיש בפני חניכיו את חשיבות השליטה במרכז המגרש. הוא נתן דוגמאות מקבוצות אירופיות שפתחו היטב את העונה מאחר ששלטו במרכז השדה.

"כל אימון ואסיפה טקטית אצל לחמן זה כמו שיעור בבית ספר. יש לו כל-כך הרבה ידע בכדורגל ואם ניישם רק חלק ממה שהוא מבקש, המצב שלנו יהיה טוב הרבה יותר", אמר ל-ONE בסיום האימון אחד השחקנים. יושב-ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון ויושב-ראש הקבוצה לשעבר שינו זוארץ הגיעו לצפות באימון.

הרכב משוער: לירן שטראובר, אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון (ניצן דמארי), קובי גנון, ג'סטיס וומפור (סבסטיאן סנסוני), מרוואן קבהא, מריו צ'ארביץ', ציון צמח, ויקטור מרעי ודרור דגו (טל בן חיים).

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */