יום שבת, 21.09.2024 שעה 11:20

השחקניות פנו לבריקמן בדרישה להתערבות בסכסוך

סואץ קרני פנתה ליו"ר המנהלת: "שני הציג קו לא ברור, מקוות שהוא יעזור למצוא פיתרון". הודעת האיגוד: "משחקי הליגה יחלו ב-31 באוקטובר בכל מצב"

|
סואץ קרני. מקוות שהוא יעזור  (יוסי ציפקיס)
סואץ קרני. מקוות שהוא יעזור (יוסי ציפקיס)

ארגון שחקניות הכדורסל בישראל פנתה ליו"ר מנהלת ליגת העל לנשים, גדעון בריקמן וקראה לו להתערב ולמצוא פתרון בסכסוך העבודה בין הארגון לבין איגוד הכדורסל וראשי הקבוצות.

הכדורסלנית ליעד סואץ קרני, פנתה בסוף השבוע לבריקמן בשם השחקניות וביקשה ממנו להיפגש באופן דחוף עם נציגות של השחקניות וההסתדרות ולדון איתן על הנושאים שבמחלוקת.

סואץ קרני יחד עם נציגות נוספות של השחקניות – שי דורון, מיכל אפשטיין וגת מגידו, נפגשו ביום שישי עם יו"ר איגוד הכדורסל שי שני ולאחר כמעט שעתיים של דיון הופסקה הפגישה, לאחר שלא נרשמה כל התקדמות.

סואץ קרני הבהירה לבריקמן שהשחקניות רואות בו גורם אשר יכול לפשר בין הצדדים ולהביא להסכמות, כאשר עיקר המחלוקת היא סביב מספר השחקניות הזרות שיורשו לשחק.

האיגוד שינה את התקנון וקבע כי מותר יהיה לשתף ארבע זרות, הארגון דורש שישמר החוק שקבע כי לא יוכלו לשחק יותר משלוש זרות בעת ובעונה אחת.

יו&qout;ר מועצת ההימורים, גדעון בריקמן. קיבל מכתב חריף (ONE)
גדעון בריקמן. השחקניות מקוות שהוא יעשה סוף לסכסוך
 

סואץ קרני הגיבה: "התאכזבנו מאוד מהפגישה ביום שישי, שי שני הציג קו מאד לא ברור. אנחנו נאבקות על עתיד כדורסל הנשים בישראל והוא מתעסק בהסברים למי יש או אין סמכות לשנות את מספר הזרות בליגה. אני מקווה שיו"ר המנהלת החדש, גדעון בריקמן, שמגיע מעולם העסקים, יביא לפתרון מהיר של הנושאים השנויים במחלוקת, כדי שנוכל לפתוח את הליגה בזמן ולסייע לו לגייס תומכים כלכליים לליגת כדורסל הנשים בישראל".

איגוד הכדורסל עצמו הוציא הערב (שבת) הודעה לפיה: "לאור הודעת שחקניות ליגת העל כי הן אינן שובתות, חוזרות כל הקבוצות לפעילות מלאה של אימונים ומשחקים, משמעות הדבר היא שהשחקניות יחזרו להתאמן יחד עם קבוצותיהן אחרי שהקבוצות לא הרשו לשחקניות להתאמן. בנוסף החליטו יושבי ראש הקבוצות כי משחקי הליגה יחלו ב-31 באוקטובר בכל מצב ובכל ההרכבים של הקבוצות".

שי שני (משה חרמון)
שי שני. לטענת האיגוד הליגה תיפתח בכל מקרה, בכל הרכב (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */