יום שבת, 21.09.2024 שעה 08:29

עומר דמארי חוגג שלושער עם רועי גורדנה (שי לוי)

הפועל תל אביב ראשונה, הביסה 0:5 את הפ' פ"ת

דרור קשטן ("ניצלנו רק 5 הזדמנויות") וחניכיו לא ספרו את האורחים ועברו את מכבי. שלושער לדמארי, תמוז הוסיף. קלדיירה הורחק. צפו בתקציר

יום שבת, 15/10/2011, 19:30אצטדיון בלומפילד - 10,000 צופיםליגת העל - מחזור 8
הפועל פ"ת
כרטיס אדום אנדרה קלדיירה (22)
הסתיים
5 0
שופט: שי שטרית (ציון: 14)
שער עומר דמארי (15)
שער עומר דמארי (27)
שער טוטו תמוז (51)
שער עומר דמארי (65)
שער טוטו תמוז (79)
הפועל ת"א
ליגת העל 11-12
 פלייאוף עליון 
7323-4636עירוני ק"ש1
5934-5236בני יהודה2
5834-6236הפועל ת"א3
5743-5536מכבי חיפה4
5646-5136מכבי נתניה5
5241-5236מכבי ת"א6
5143-4236מ.ס אשדוד7
5050-5836בני סכנין8
 פלייאוף תחתון 
5041-3136בית"ר ירושלים1
4544-4936הפועל עכו2
4545-3736הפועל ניר רמה"ש3
4142-3936הפועל חיפה4
4060-3836הפועל ב"ש5
3957-3936מכבי פ"ת6
2768-3836הפועל ראשל"צ7
2653-3536הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 1
  • מכבי חיפה
  • מכבי פ"ת
  • 3 - 2
  • הפועל ניר רמה"ש
  • הפועל עכו
  • 2 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל ת"א
  • 0 - 5
  • הפועל פ"ת
  • הפועל חיפה
  • 1 - 1
  • מכבי נתניה
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 2
  • מכבי ת"א
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 1
  • הפועל ראשל"צ
הרכבים וציונים
 
 

הפועל תל אביב עלתה הערב (שבת) זמנית לפסגת ליגת העל אחרי 0:5 קל וחלק על הפועל פתח תקווה באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור השמיני.

החניכים של דרור קשטן הגיעו אחרי ההפסדים ללגיה ורשה בליגה האירופית ולמכבי נתניה לפני פגרת הנבחרת, ופתחו אומנם חלש אך בדקה ה-15 עלו ליתרון מרגלי עומר דמארי אחרי בישול של טוטו תמוז.

אותו תמוז ספג מרפק מאנדרה קלדיירה בדקה ה-22, קשר האורחים הורחק וכאן החל הטיול באופן רשמי. חמש דקות חלפו, דמארי השלים צמד בנגיחה חופשית אחרי בישול של אלרואי כהן וזו היתה תוצאת המחצית.

טוטו תמוז פתח את החגיגה של החצי השני בדקה ה-51 אחרי בישול של גל שיש, 14 דקות לאחר מכן דמארי השלים שלושער מבישול של רועי גורדנה ותמוז קבע את תוצאת המשחק עם שערו השני בדקה ה-79.

האדומים כעת במקום הראשון עם 17 נקודות, נקודה אחת מעל מכבי תל אביב שתשחק מחר בקרית שמונה. החניכים של גילי לנדאו נועלים את הטבלה עם מינוס שתי נקודות.

צפו בהפועל מפרקת 0:5 את הפועל פ"ת

אירוע שהעיב על החגיגה היה בין אוהדי הפועל להנהלה. האוהדים מחו נגד הנהלת האדומים, שבתגובה הורידה שלט שתלו בשער 4-5. השלט טען: 100 ימי החסד עומדים להסתיים. מעניין מה עמדת האוהדים כעת אחרי שהפועל עלתה לפסגה.

כתובות נאצה בבלומפילד
קנדה: עשינו את המשחק הזה קל

קשטן: "ניצלנו רק חמש הזדמנויות, היו הרבה יותר"
מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, אמר: "אני מרוצה יותר מהצורה בה שיחקנו מאשר מהתוצאה. אני חושב שהפועל ת"א שיחקה כדורגל. היה אפשר לראות את הלחץ שהשחקנים הפעילו על הכדור כשהיה ברגלי היריב, הפריסה והחזרה לעמדות של כל השחקנים, זאת היתה עבודה קבוצתית וגם הגענו להרבה הזדמנויות".

אוהדי הפועל נגד עצמם עם שער נגד השירים בשער 5 (שי לוי)
אוהדי הפועל נגד עצמם עם שלט נגד השירים בשער 5 (שי לוי)
 

"אמנם ניצלנו רק חמש כאלה, אבל השערים הגיענו אחרי מהלכי כדורגל. היו גם שלוש החמצות של ללה בסיום המשחק, אבל אין לנו עיניים גדולות. איינהובן זו כבר אופרה אחרת. אנחנו משחקים נגד קבוצה עם רזומה מאוד גדול בכדורגל ההולנדי. במועדון הזה עבדו גדולי המאמנים בהולנד ומחוצה לה".

"מי עשה את הרעש? אני לא עשיתי שום רעש, אתם יוצרים את הרעש וזה לא אני. אף פעם לא שמעתם אותי מתבטא על משהו שאני אומר לשחקנים ועל מה שאני פועל במסגרת המשפחתית שלנו".

דרור קשטן (שי לוי)
דרור קשטן. "היתה עבודה קבוצתית" (שי לוי)
 

המגן עומרי קנדה: "עשינו את המשחק הזה קל, בואו לא נשכח שהפועל פתח תקווה קיבלה אדום שהשאיר אותה בעשרה שחקנים וזה גם עזר לנו. אנחנו שמחים מאוד משלוש הנקודות ומהמקום הראשון. הולך לנו טוב מול הפועל פ"ת, אנחנו שמחים אבל ביום חמישי יש כבר את איינדהובן ואנחנו רוצים לעשות מולם משהו יפה".

מאמן הפועל פ"ת, גילי לנדאו: "זה הפסד צורב אבל רק נלמד ממנו. עד שקאלדיירה הורחק התוכנית היתה לבטל את השליטה של הפועל במרכז השדה, אבל היא קרסה עם הכרטיס האדום. לא חשוב אם הפסדנו בגלל השופט אלא אם נלמד את הלקח ולא נפסיד אותו".

מחצית ראשונה
דקה 1: שי שטרית מנהל את המשחק בבלומפילד לעיני 10,000 צופים. אוהדי הפועל בחרו לפתוח את המשחק עם קללות כנגד ההנהלה לאחר ששלטי המחאה שנתלו ביציע הורדו ע"י כוחות השיטור שבמקום.

השלט של אוהדי הפועל נגד ההנהלה (שי לוי)
השלט של אוהדי הפועל נגד ההנהלה (שי לוי)
 
השלט של הפועל יורד (שי לוי)
השלט של הפועל יורד (שי לוי)
 

דקה 5: האורחים פתחו את המשחק בעיקר דרך התקפות מתפרצות ופעמיים ניסו לסכן את השער של אפולה אדל, אך פישביין וצרפתי לא היו מדוייקים מספיק.

טוטו תמוז מוקף ע&qout;י אייל שן ויניב לוזון (שי לוי)
טוטו תמוז מוקף ע"י אייל שן ויניב לוזון (שי לוי)
 

דקה 15 - הפועל ת"א עולה ל-0:1: עומרי קנדה חדר לרחבה והעביר כדור לטוטו תמוז, החלוץ הסתובב וניסה לשחרר בעיטה אך לא הצליח והעביר לעומר דמארי, שמכ-11 מטרים בעט לפינה, אג'ידה הצליח להדוף רק פנימה.

עומר דמארי רץ לחגוג את שער היתרון (שי לוי)
עומר דמארי רץ לחגוג את שער היתרון (שי לוי)
 
עומר דמארי חוגג, אלרואי כהן בטירוף (שי לוי)
עומר דמארי חוגג, אלרואי כהן בטירוף (שי לוי)
 

דקה 18: גל שיש הכניס כדור עומק חכם לעברו של אלרואי כהן שמכ-5 מטרים לבד בעט על הגוף של אג'ידה ולקרן. את הקרן הרים שי אבוטבול היישר לראשו של פרנסמן, שנגח סנטימטרים מעל משקוף השער.

דקה 20: הבליץ האדום נמשך. הפעם טוטו תמוז פרץ מצד ימין, חתך למרכז כשהוא לא סופר את דניאל אדו ולורן בן ארי, ומכ-10 מטרים אלכסונית שיגר בעיטה שחלפה מעל המשקוף.

דקה 22 - אדום לקלדיירה, פ"ת בעשרה שחקנים: קשר הרכש של האורחים, שכבר החזיק בכרטיס צהוב אותו ספג בפתיחה, שלח מרפק לכיוונו של תמוז במרכז המגרש מול עיניו של שי שטרית, שהראה לו את הצהוב השני והרחיק אותו.

קלדיירה פוגע בתמוז (שי לוי)
קלדיירה פוגע בתמוז (שי לוי)
 
שי שטרית לא מהסס ומראה לו את האדום (שי לוי)
שי שטרית לא מהסס ומראה לו את האדום (שי לוי)
 

דקה 27 - הפועל כבר ב-0:2: אלרואי כהן קיבל את הכדור חופשי לגמרי בצד ימין, הרים למרכז הרחבה שם מצא את ראשו של עומר דמארי, שנגח באין מפריע לפינה ופנימה. אג'ידה היה צריך לעצור את זה.

שחקני הפועל מברכים את דמארי אחרי השער השני שלו (שי לוי)
שחקני הפועל מברכים את דמארי אחרי השער השני שלו (שי לוי)
 
אבוטבול ודמארי חוגגים את השני (שי לוי)
אבוטבול ודמארי חוגגים את השני (שי לוי)
 

דקה 38: החניכים של דרור קשטן הורידו הילוך ואיפשרו לאורחים לסכן את השער, אך יניב לוזון שהשתלט על כדור ברחבה כ-14 מטרים מהשער של אדל שלח בעיטה רעה בסמוך לקורת השער.

דקה 44: הרוחות התחממו לאחר עבירה מאחור של אביחי ידין על גיא צרפתי, שלא אהב את התיקול. שי אבוטבול הגיע למקום ודחף את קשר האורחים. שי שטרית הראה לשניהם את הכרטיס הצהוב.

אור פישביין מול מריו פצ´אלקה (שי לוי)
אור פישביין מול מריו פצ´אלקה (שי לוי)
 

מחצית שניה
דקה 46: החצי השני נפתח ללא שינויים בשתי הקבוצות. השלט שהורד בדקות הפתיחה, הונף במחצית השניה על ידי האוהדים, הפעם בשער 10-11.

השלט של אוהדי הפועל חוזר (שי לוי)
השלט של אוהדי הפועל חוזר (שי לוי)
 

דקה 51 - הפועל ת"א עולה ל-0:3: דניאל אדו בגלישה מוזרה נתן לגל שיש לברוח, המגן העביר רוחב לטוטו תמוז שבעט בקלילות פנימה אחרי יציאה רעה של אג'ידה.

טוטו תמוז כובש (שי לוי)
טוטו תמוז כובש (שי לוי)
 
וחוגג עם אבוטבול (שי לוי)
וחוגג עם אבוטבול (שי לוי)
 

דקה 63: אחרי דקות רדומות מצד שתי הקבוצות, דרור קשטן החליט להעיר קצת את החבר'ה שלו, הוציא את שי אבוטבול והכניס את מהראן ללה.

דקה 65 - הפועל כבר ב-0:4: הטיול של האדומים המשיך, רועי גורדנה הרים כדור מצד ימין ועומר דמארי שהיה חופשי לגמרי, גלגל בקלילות מחמישה מטרים את השלישי שלו.

קנדה מברך את דמארי על השלישי (שי לוי)
קנדה מברך את דמארי על השלישי שלו (שי לוי)
 

דקה 75: כמו אחרי כל אחד מהשערים, האדומים הורידו הילוך. ללה הגיע למצב מול אג'ידה, אך בעט היישר לידיו. לנדאו הוציא את אור פישביין והכניס במקומו את אוראל אדרי.

דקה 79 - הפועל ת"א ב-0:5: טוטו תמוז החליט ששער אחד לא מספיק לו, השתלט על כדור מחוץ לרחבה אחרי טעות מביכה של אדו, חדר לכיוון תיבת החמש בקלות וגלגל לרשת של אג'ידה.

טוטו תמוז כובש את החמישי (שי לוי)
טוטו תמוז כובש את החמישי (שי לוי)
 
עומר דמארי מגיע לברך (שי לוי)
עומר דמארי מגיע לברך (שי לוי)
 

דקה 86: הפועל החליטה שהיא רוצה לכבוש את השישי, טוטו תמוז קיבל את הכדור במרכז השדה והרים נהדר למהראן ללה שהיה חופשי ברחבה, החלוץ נגח באין מפריע היישר למרכז השער ואג'ידה הפעם קלט.

הפועל ת"א: אפולה אדל, עומרי קנדה, ביוואן פרנסמן, מריו פאצ'לקה, גל שיש, שי אבוטבול (מהראן ללה, 63), אביחי ידין, אלרואי כהן (סלים טועמה, 82), רועי גורדנה (מירקו אורמוש, 81), טוטו תמוז ועומר דמארי.

הפועל פ"ת: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי (אפרים בוגלה, 66), דניאל אדו (אסף בן מוחא, 81), פביאן סטולר, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, אנדרה קלדיירה, אייל שן, גיא צרפתי, יניב לוזון, אור פישביין (אוראל אדרי, 75).

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס