יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:09

"בראיינט יקבל 2 מיל' דולר על הופעה בבולוניה"

על פי דיווחים באיטליה, המו"מ עם הכוכב קרוב לסיום והוא יגיע לוירטוס למשחק ידידות שייקרא: 'לילה קובי'. ת'אבו ספולושה חתם בפנרבחצ'ה/אולקר

|
בראיינט. כמה יעלה כרטיס ל'לילה קובי'? (רויטרס)
בראיינט. כמה יעלה כרטיס ל'לילה קובי'? (רויטרס)

האם סאגת קובי בראיינט ו-וירטוס בולוניה בדרך לסיום? על פי דיווחים מאיטליה ייתכן שכן.

נציגיו של בראיינט והקבוצה קרובים לסיכום על כך שהכוכב האמריקאי יגיע לארץ המגף וילבש להופעה אחת ויחידה את המדים של הבולונזית תמורת סכום של שני מיליון דולר, לאחר שחלה התקדמות משמעותית במו"מ.

הבעלים של בולוניה, קלאודיו סבאטיני, כבר הודיע כי השיג את המימון הנדרש עבור העסקה מספונסרים חיצוניים אך לפי העיתונאי המקומי, ברונו טראבי, האצת המו"מ החלה לאחר הפיצוץ במו"מ בין ראשי קבוצות ה-NBA לארגון השחקנים והידיעה על ביטולם של השבועיים הראשונים בליגה הטובה בעולם.

נציגיו של בראיינט הודיעו לקבוצה האיטלקית כי השחקן מעוניין להגיע לאיטליה לביקור של ארבעה ימים ובמהלכו ישחק משחק ידידות אחד במדי בולוניה, כשהרצון של נציגיו הוא שהאירוע יקרא "לילה קובי".

קובי בראיינט מאוכזב (GettyImages)
קובי בראיינט. מתקרב לאיטליה (GettyImages)
 

בינתיים הצטרף שחקן נוסף לרשימת שחקני ה-NBA שחתמו באירופה בעקבות השביתה והפעם מדובר בגארד/פורוורד השווייצרי של אוקלהומה סיטי ת'אנדרס, ת'אבו ספולושה, שסיכם היום בשורות פנרבחצ'ה-אולקר הטורקית וצפוי לחתום רשמית בקרוב על חוזה שיאפשר לו לשחק בקבוצה עד לסיום השביתה.

ספולושה (רויטרס)
ספולושה מול ג'ייסון קיד. בעונה הקרובה בטורקיה (רויטרס)
 

ספולושה (2.01 ,27), שאימו שוויצרית ואביו דרום אפריקני, נחשב לאחד השומרים הטובים וברזומה שלו 367 הופעות בליגה הטובה בעולם, אותן חילק בין שיקגו בולס, שם שיחק שלוש עונות, לאוקלהומה, קבוצתו בשלוש העונות האחרונות. בעונה שעברה רשם ממוצעים של 5.1 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-26 דקות למשחק.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */