יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:17

יוזמה חדשה בליגת העל לנשים: הקמת מנהלת ליגה

ראשי הקבוצות נפגשו לדון בסכסוך העבודה של השחקניות הישראליות ובאופציה להקים גוף מקביל לזה אצל הגברים. אם תוקם, גדעון בריקמן עשוי לעמוד בראשה

|
גדעון בריקמן. עשוי לעמוד בראש המנהלת, אם תוקם
גדעון בריקמן. עשוי לעמוד בראש המנהלת, אם תוקם

ראשי קבוצות ליגת העל לנשים התכנסו היום (רביעי) לפגישה נוספת הדנה בהכרזת סכסוך העבודה של השחקניות הישראליות בליגה. בישיבה נכחו כל ראשי הקבוצות, מלבד ראשי אליצור רמלה, שמשחקת הערב ב-20:30 בסופר קאפ האירופי.

ביום שלישי אמורה להיכנס לתוקף השביתה עליה הכריזו השחקניות. בתום 14 ימי השביתה החליטו ראשי הקבוצות כי יופסקו פעילויות הקבוצות, לרבות אימונים ומשחקים ולכן תידחה פתיחת הליגה. המשמעות היא שהשחקניות ששובתות לא יוכלו לקחת חלק באימוני הקבוצות.

מעבר לכך, דנו ראשי קבוצות הליגה ברעיון לפתוח מנהלת ליגה לנשים, בדומה למודל הגברי וקיבלו לידיהן את הסכם היסוד להקמת המנהלת לליגה.

סמכויות המנהלת יהיו הפעלה, ניהול, אירגון ופיקוח, ניהול מקצועי ושיווקי, התקשרות עם גורמים חיצוניים שנוגע גם לשידורים, פיתוח נושא המדיה והגדלת נושא הקהל במגרשים. ל-ONE נודע שמי שמועמד לעמוד בראש המנהלת הוא גדעון בריקמן, שהיה בעברו יו"ר מועצת הטוטו.

אוסטפלד. נכחה אף היא בפגישה (משה חרמון)
אוסטפלד. נכחה אף היא בפגישה (משה חרמון)
 

בנוסף, קבוצות הליגה ינסו להתמודד עם מצב לפיו השחקניות הישראליות ימשיכו בשביתה. במצב כזה צפויה הליגה להיפתח, אך במתכונת שונה. כעת מחפשות הקבוצות תחליפים למקרה שכזה. התחליפים שעלו הם העלאת שחקניות נערות לקבוצה הבוגרת או החתמת שחקניות מן הליגה הלאומית. יש לציין כי בהתאם לחוזי השחקניות, הזרות של הקבוצות ימשיכו להשתתף באימונים ואם יהיו, גם במשחקי האימון. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */