יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:06

אריק טרמיאל ומרקוס גיניארד חתמו בעירוני נהריה

אחרי שעברה לניהול העירייה, מתחילה הקבוצה להתחזק ומבטיחה: "יורדת אחת? לא מעניין, מכוונים הכי גבוה". המתאזרח ג'רון רוברטס האריך את חוזהו

|
גיניארד. יוביל את נהריה יחד עם טרמיאל (רויטרס)
גיניארד. יוביל את נהריה יחד עם טרמיאל (רויטרס)

נראה שהמעבר לניהול העירייה עושה לעירוני נהריה רק טוב ואמש (שלישי) התחזקה הקבוצה בשני זרים.

הראשון הוא אריק טרמיאל בן ה-23 (2.01), הפורוורד ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא והעמיד ממוצעים יפים של כמעט דאבל-דאבל למשחק, 18.9 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. לפני כן שיחק טרמיאל בנורת' טקסס קולג' והעמיד בה ממוצעים של 12.5 נקודות למשחק.

הזר השני שהוחתם הוא מרקוס גיניארד (1.96). הגארד/פורוורד בן ה-24 זכה בתארים רבים בתקופתו בתיכון אוקונל ואף נבחר לחמישיית השנה של הוושינגטון פוסט. משם המשיך גיניארד למכללת צפון קרולינה ממנה יצא אולי הכדורסלן הטוב בהיסטוריה, מייקל ג'ורדן.

בצפון קרולינה זכה גיניארד במשך שתי עונות ברציפות בתואר שחקן ההגנה של הקבוצה. דווקא בתחילת עונתו האחרונה בקולג', 2008-2009, סבל משבר מאמץ ברגל שמאל וצפה מהצד בחבריו זוכים באליפות המכללות. אשתקד שיחק גיניארד בליגה השניה בגרמניה.

מי שהאריך את חוזהו בקבוצה הוא המתאזרח, ג'רון רוברטס. עבור הגארד (35, 1.98) זו תהיה העונה ה-12 בישראל מאז שהגיע למכבי קרית מוצקין אי שם בשנת 2000. מאז, עבר רוברטס בכחמש תחנות נוספות בישראל ובאפואל ניקוסיה הקפריסאית בדרך לנהריה.

גיניארד (רויטרס)
גיניארד. יקח את נהריה הכי גבוה שאפשר? (רויטרס)
 

גורם בנהריה הבהיר ל-ONE כי למרות ההתארגנות המאוחרת הקבוצה עם הפנים קדימה: “עניין היורדת האחת לא מעניין אותנו כלל. בעונה הקרובה נהריה מכוונת הכי למעלה שאפשר".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */