יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:29

'ניו פארם' מזמינה אותך להיות נהגת מירוץ

רשת הדראגסטור תשקיע חצי מיליון שקל במרוץ הפורמולה 3 באילת (1-2 בצדמבר) כספונסרית למקצה הנשים ומזמינה בנות לכתוב בפייסבוק על חווייות נהיגה

|
פורמולה. גם לנשים מותר (רויטרס)
פורמולה. גם לנשים מותר (רויטרס)

מי אמר שנשים לא יכולות להיות נהגות מירוץ? רשת 'ניו פארם' החליטה לקחת חסות על אירוע הפורמולה הראשון שיתקיים בארץ ועל הדרך למתג את עצמה כחברה התומכת בנשים הנותנת להן את הכוח להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר.

מדובר במירוץ הפורמולה הראשון בעולם שמתקיים בו מקצה ייעודי לנשים ובניו פארם החליטו להשקיע במסלול הייחודי למגדר היפה חצי מיליון שקל. המירוץ יתקיים ב-1-2 בדצמבר, בנמל אילת, במסלול מיוחד שמוכשר לצורך כך לפי תקנים בינלאומיים.

מתוך אלפי נרשמים שמתוכם מאות נשים, יעברו את המיונים 10 גברים ו-10 נשים שיצאו להכשרה מיוחדת בצרפת.

השלב הראשון במיונים יחל בשבוע הבא ויכלול מבחן ג'ימקאנה (שליטה ברכב ואחיזת נהיגה), מבחן קואורדינציה, סימולטורים של נהיגה וטיס, מתקן רכב מתהפך, מתקני אקסטרים, כושר גופני ובדיקות רפואיות, מבחן ראיה מרחבית וראיון אישי.

בשלב השני יטוסו 20 חובבים וחובבות הגה מאושרים לצרפת (סוף אוקטובר), לקראת מירוץ הפורמולה 3 שיתקיים כאמור באילת בתחילת דצמבר.

ככה צופים בפורמולה 1 בוולנסיה (רויטרס)
נשים צופות בפורמולה. `ניו פארם` דוחפת את הנשים לקחת חלק במירוץ (רויטרס)
 

ענת נטיב סמנכ''לית שיווק ניו-פארם: "ההחלטה לקחת חסות על מירוץ הנשים של פורמולה ישראל מהווה חיבור מצוין של חדשנות, ספורט ונשים ומתאימה לערכים של ניו-פארם. אנחנו שמחים לחדש ולהפתיע את הלקוחות שלנו ומקדמים ערכים של בריאות ופנאי".

כחלק מהפעילות בעמוד הפייסבוק של ניו-פארם התקיימה תחרות מיוחדת לנשים שבה הוזמנו הגולשות לכתוב על חווית הנהיגה החזקה ביותר שחוו. חמשת הסיפורים המוצלחים ביותר זיכו את מי ששלחה אותם בהרשמה חינם לפורמולה. מי שתעבור את כל שלבי המיונים תקבל מימון מלא להשתתפות במירוץ.

אלון דאי (ONE)
פורמולה. בדצמבר המירוץ יגיע לאילת
 

פורמולה ישראל הינו פרויקט ייחודי והראשון מסוגו שיתקיים בהפקת חברת BBM ביוזמתו של בועז מאירי. המירוץ מתקיים בתמיכת הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט, משרד התיירות, המשרד לפיתוח הנגב והגליל ועיריית אילת ויצא לדרך לאחר אישור החוק המוטורי והבשלת התנאים וההליכים הבירוקרטים שאפשרו את קיומו.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */