יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:31

שאראס צפוי לשחק בעונה הקרובה בפנאתינאיקוס

הרכז בן ה-35 אמור לשוב לקדנציה שניה בשורות הירוקים, שניצחו 71:82 את וויבודינה במשחק אימון. אוברדוביץ': "פאו תמיד כיוונה גבוה וכך גם העונה"

|
שאראס. יחזור ללבוש ירוק? (Gettyimages)
שאראס. יחזור ללבוש ירוק? (Gettyimages)

שרונאס יאסיקביצ'וס, כדורסלן מכבי ת"א לשעבר בן ה-35 וחצי, צפוי לשחק בעונה הבאה בפנאתינאיקוס, כך על פי דיווחים מיוון, ולעשות שם קדנציה שניה.

שאראס שיחק בפאו לאחר שובו מה-NBA וזכה איתה באליפות היורוליג ב-2009, אבל לאחר הפחתה ניכרת בשכרו, שוחרר מהקבוצה בסופו של דבר וחילק את העונה שעברה בין ריטאס וילנה לפנרבחצ'ה/אולקר. אין עדיין הודעה רשמית לגבי העניין, ואלא אם כן ישתבש משהו בדרך, היא אמורה להגיע בקרוב.

שאראס צפוי להשלים את הקו הקדמי שכולל את דימיטרי דיאמנטידיס, ניק קלאטיס ודייויד לוגאן שהגיע מקאחה לבוראל ויטוריה. מי שצפוי לעזוב הוא הסרבי מילנקו טפיץ', שעשוי להגיע לליגה הספרדית. יאסיקביצ'וס סיים את אליפות אירופה בליטא עם 9.5 נקודות, 4.6 אסיסטים, 2 ריבאונדים, 42.9% לשלוש ו-61% לשתיים, וכל זה ב-17.7 דקות בממוצע למשחק.
 
פנאתינאיקוס, אלופת היורוליג הנוכחית, כבר מקיימת משחקי אימון וניצחה את וויבודינה 71:82 במסגרת מחנה אימונים שהיא מקיימת. משם תמשיך האלופה היוונית למשחקים ואימונים גם ברוסיה, בולגריה וטורקיה.

שאראס אוברדוביץ (רויטרס)
אוברדוביץ' עם שאראס. מכוון גבוה (רויטרס)
 

על אף עזיבת שניים מכוכבי הקבוצה בקיץ, אדוניס פוטסיס ודרו ניקולאס שהצטרפו למילאנו, אמר המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' שיוצא לעונתו ה-13 ברציפות בקבוצה: "פנאתינאיקוס כיוונה גבוה מאז ומתמיד ונמשיך לעשות כך גם בעונה הקרובה, אין סיבה שלא".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */