יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:07

הנבחרת הפסידה 64:40 לבריטניה ומחכה לבלגיה

כדורסל כיסאות גלגלים: הנבחרת ספגה הפסד שלישי, אך המשחק החשוב עוד לפניה. פינטו: "פחות משנה המשחק היום, מרוכזים במשחק מול בלגיה"

|
שחקני הנבחרת. מחר המשחק החשוב באמת(יוסי ציפקיס)
שחקני הנבחרת. מחר המשחק החשוב באמת(יוסי ציפקיס)

נבחרת הגברים של ישראל בכדורסל נכים ספגה היום הפסד נוסף במסגרת הבית המוקדם של אליפות אירופה הנערכת באולם בגן נר. במשחק שנערך הבוקר, הפסידה הנבחרת של אריק פינטו לנבחרת החזקה של בריטניה בתוצאה 64:40. ההפסד מצטרף לשני ההפסדים מול איטליה וטורקיה ולניצחון הגדול במשחק הפתיחה מול שוויץ.

חשוב לציין כי איטליה, טורקיה ובריטניה הן שלושת הנבחרות המדורגות במקומות הראשונים באירופה והמשחק החשוב ביותר עבור הנבחרת הישראלית יתקיים מחר מול הנבחרת מבלגיה. מטרת הנבחרת היא להשיג את הכרטיס לאולימפיאדת לונדון והמשחק מחר הוא זה שיקבע אם הנבחרת הישראלית, תגיע לרבע הגמר ובכך תתקרב להשגת המטרה.

על ההפסד הצורם אמר פינטו: “מראש לא התכוונו לעלות למשחק הזה בכל הכוחות ובהרכב הטוב ביותר שלנו, זה פחות משנה אם היינו מנצחים היום. משחק המטרה הוא מחר נגד הבלגים כי ממנו נוכל לעלות לרבע הגמר. שיתפתי את כל השחקנים ובעיקר נתתי מנוחה לשחקנים של ההרכב הראשון כמו רועי רוזנבר ודותן מישר בכדי שכולם יהיו מוכנים למשחק של מחר".

לקראת המשחק החשוב מחר מול נבחרת בלגיה אמר פינטו: “כולנו מרוכזים רק במשחק מחר נגד הבלגים, כל מה שהיה עד עכשיו כבר לא רלוונטי. אנחנו צריכים להיות ממוקדים ולנצח אותם".

אריק פינטו (יוסי ציפקיס)
אריק פינטו. מרוכזים במשחק מחר (יוסי ציפקיס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */