יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:35

נבחרות כדורסל הנכים של טורקיה יגיעו לארץ כרגיל

בצל החרפת יחסי ישראל-טורקיה, צפויות לנחות בארץ נבחרות הגברים והנשים הטורקיות לאליפות אירופה. 19 נבחרות מ-12 מדינות צפויות להשתתף באליפות

|
נבחרת כדורסל הנכים (איגוד ספורט הנכים בישראל)
נבחרת כדורסל הנכים (איגוד ספורט הנכים בישראל)

בימים האחרונים חלה הרעה נוספת ביחסי ישראל-טורקיה, לאחר שהטורקים הודיעו כי השגריר הישראלי יגורש ממדינתם. כמו כן הודיעו הטורקים כי הם משעים את כל ההסכמים הצבאיים עם ישראל.

דווקא בימים מתוחים אלו בין שתי המדינות, צפויות להגיע שתי נבחרות המייצגות את טורקיה לישראל, כדי לייצג את מדינתם באליפות אירופה בכדורסל נכים.

ביום שלישי צפויות להגיע הנבחרות המשתתפות מהמדינות השונות וביניהן נבחרת הגברים של טורקיה, שתנחת בצהריים. נבחרת הנשים הטורקית תנחת ביום רביעי בארץ. המשלחות מטורקיה ילונו במלון גולדן קראון בנצרת.

בסך הכל משתתפות באליפות 19 נבחרות מ-12 מדינות. 500 איש צפויים להגיע לישראל במסגרת האליפות, וביניהם השחקנים, המאמנים, המלווים, אנשי האיגוד האירופי ואנשי תקשורת מרחבי אירופה. ביבשת נחשבת האליפות לאירוע חשוב ומתוקשר.

המשחק הראשון של נבחרת הגברים הטורקית מול בלגיה ייערך באולם ויצ"ו ניר העמק ביום שישי ב-10:00 בבוקר. המשחק הראשון של קבוצת הנשים הטורקית מול ישראל ייערך באולם גן-נר ביום שישי בשעה 16:00.

האולם בגן נר. יארח את משחק הנשים של ישראל מול טורקיה
האולם בגן נר. יארח את משחק הנשים של ישראל מול טורקיה
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */