יום ראשון, 06.10.2024 שעה 13:59

לקראת המפגש עם ישראל: ניצחונות לגרמניה וצרפת

הכנה לאליפות אירופה: יריבת ישראל במשחק הפתיחה ניצחה 68:70 את מקדוניה, נוביצקי קלע 13 נקודות. 60:85 קליל לטריקולור על בוסניה

|
נוביצקי. הוביל את הגרמנים (GettyImages)
נוביצקי. הוביל את הגרמנים (GettyImages)

אחרי שנבחרת ישראל סיימה את הכנותיה לאליפות אירופה בניצחון מרשים 79:89 על נבחרתה החזקה של רוסיה (עם דייויד בלאט על הקווים ואנדריי קירילנקו בחמישייה), ממשיכות היריבות של חניכיו של שיבק לסיים את משחקי ההכנה שלהן לקראת הטורניר שייערך בליטא.

נבחרת גרמניה, שתתמודד נגד נבחרת ישראל בפתיחת משחקי אליפות אירופה ביום רביעי בליטא, גברה הערב (שישי) על מקדוניה 68:70 במשחק שהתקיים במינכן.

שתי הנבחרות ייפגשו שוב ביום ראשון בברלין, ובכך תסיים הנבחרת הגרמנית את הכנותיה לאליפות. כריס קיימן הוביל את קלעי גרמניה עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-22 דקות ודירק נוביצקי הוסיף 13 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-26 דקות.

קלעים בולטים נוספים בנבחרת הגרמנית: רובין בנצינג והייקו שפארציק 9 כל אחד. למקדונים: פרו אנטיץ' ופרדראג סמרדז'יסקי 11 נקודות כל אחד, ולאדו אילייבסקי ובו מקאלב 10 כל אחד.  

ליאור אליהו מול אנטיץ´ (הילה אביגל)
ליאור אליהו מול אנטיץ´ (הילה אביגל)
 

יריבה נוספת של ישראל בליטא, נבחרת צרפת, המשיכה לגלות יכולת טובה לאחר שזכתה בטורניר לונדון. הצרפתים ניצחו במשחק שהתקיים בגראבלין את בוסניה 60:85 בקלות. זה היה ניצחונה השישי ברציפות של צרפת במסגרת ההכנה מאז הובסה במשחק חוץ נגד ספרד.          

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */