יום שבת, 21.09.2024 שעה 00:31

אחרי תשעה חודשים: רונאלדיניו זומן לסגל ברזיל

שחקנה של פלמנגו בן ה-31 קיבל זימון ממנזס למשחק הידידות מול גאנה ב-5 בספטמבר וחוזר למדים הלאומיים. המאמן: "הוא ראוי, מדובר במנהיג של פלמנגו"

|
רונאלדיניו עם מסצ´ראנו. חוזר לנבחרת (רויטרס)
רונאלדיניו עם מסצ´ראנו. חוזר לנבחרת (רויטרס)

שחקנה של פלמנגו רונאלדיניו, יכול להיות מרוצה מאוד. הקשר ההתקפי קיבל זימון לשחק במדי נבחרת ברזיל במשחק הידידות מול נבחרת גאנה שייערך בקרייבן קוטג' שבלונדון. רונאלדיניו חוזר לשחק במדים הלאומיים אחרי תשעה חודשי היעדרות.

הפעם האחרונה שבה רונאלדיניו לבש את מדי הסלסאו היתה בהפסד 1:0 לארגנטינה בחודש נובמבר. הרבה דיברו על ההרגלים של השחקן, על כך שהוא ירד ברמתו, אבל מאמן הנבחרת הברזילאית, מאנו מנזס, כנראה חושב אחרת.

מנזס, שזימן את רונאלדיניו, טען: "הוא זכה באליפות העולם ואני חושב שהוא ראוי לחזור לנבחרת הלאומית. רונאלדיניו הפך לאחד השחקנים הטובים ביותר בברזיל והוא המנהיג של פלמנגו כיום", הוסיף המאמן.

מלבד זימונו של רונאלדיניו לנבחרת למשחק שייערך ב-5 בספטמבר, ניתן למצוא את מרסלו מריאל מדריד, את האלק מפורטו ואת פאביו שוערה של קרוזיירו. מי שלא זומן הוא רמירז מצ'לסי, שדווקא שותף במשחק הידידות מול גרמניה בשבוע שעבר, אך נפצע מאז.

רונאלדיניו ומנזס. המאמן: &qout;אחד השחקנים הטובים ביותר בברזיל&qout; (רויטרס)
רונאלדיניו ומנזס. המאמן: "אחד השחקנים הטובים ביותר בברזיל" (רויטרס)
 

גם שחקנה של ריאל מדריד קאקה נותר מחוץ לסגל ומנזס ממתין לכושר טוב יותר של השחקן. מייקון ואנדרה סאנטוס, כמו רמירז, גם כן פצועים ונותרו מחוץ לסגל של מנזס. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */