יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:21

אבישי סמולר אופטימי: העזיבות לא החלישו אותנו

לקראת פתיחת הבונדסליגה, שחקנה של למגו מאמין בקבוצתו על אף איבוד ארבעה סופרסטארים ואת המאמן: "השחקנים שהגיעו רעבים הרבה יותר"

|
סמולר. קבוצתו מוכנה לפתיחת הליגה
סמולר. קבוצתו מוכנה לפתיחת הליגה

לאחר האכזבה הגדולה בה למגו הגרמנית ואבישי סמולר סיימו רק במקום הרביעי בגביע 100 השנים למועדון שהם אירחו, הכחולים יוצאים לטורניר ההכנה הגדול ביותר שלהם עד כה לליגה, היידה קאפ, ולמעשה המשמעותי ביותר שלהם בפגרה.
 
הטורניר שיחל בשישי, יתפרס על פני שלושה ימים ושתי ערים בו משתתפות שמונה קבוצות ביניהן: אלופת הבונדסליגה, המבורג, אלופת שוויץ, שפהאוזן, סגנית אלופת פולין, קיאלצה, וריין נקר לוון שבעונה שעברה היתה בפיינל פור הצ'מפיונס תשחקנה בעיר שנברדינגן.

למגו הוגרלה לעיר לונבורג ושם היא תפגוש את אלופת רוסיה, צ'כובסקי מדבדי. המנצחת במשחק זה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין שתי קבוצות בונדסליגה אחרות: גרוסוולשדט ופלנשבורג.

צ'כובסקי מדבדי מגיעה מהעיר צ'כוב, פרוור של מוסקבה. קבוצה זו נחשבת לאחת המפוארות ביותר ברוסיה. ב-2010 הגיעה צ'כובסקי עד לפיינל פור של ליגת האלופות, ב-2006 זכתה במחזיקות ובמשך שנים הוליכה את הליגה הרוסית שהיא ליגה רווית כשרונות. מועדון זה היה בעבר צסק"א מוסקבה בכדוריד.
 
"אין ספק שמדבדי היא קבוצה מהרמות הגבוהות שיש בעולם אבל קשה מאוד להעריך סיכויים מול קבוצה כזאת", סיפר סמולר והוסיף: "אני לא ממש מכיר אותם בגלל שהם ביצעו הרבה שינויים בשנה האחרונה ואני מאמין שיש לנו סיכויים שווים. אני חושב שההגנה שלנו השתפרה והפכה לקומפקטית וטובה הרבה יותר משנה שעברה וביחד עם מעבר מהיר זהו שילוב קטלני מאוד".

סמולר עם חבריו בלמגו (TBV Lemgo) (ONE)
סמולר עם חבריו בלמגו (TBV Lemgo)
 

בקיץ האחרון נעשו שינויים רבים בסגל למגו, מעמדת המאמן ועד שחקנים בכירים. לגבי זאת הוסיף סמולר: "אני חושב שלמרות שעזבו אותנו ארבעה סופרסטארים בקנה מידה בין לאומי לא נחלשנו. הסיבה לכך היא שלטעמי השחקנים החדשים שהגיעו רעבים הרבה יותר ולקחו את הצ'אנס שלהם בשני ידיים. נכון שאנחנו לא הקבוצה הכי כישרונית בבונדסליגה אך הקבוצתיות שלנו מצוינת".
 
השחקן המרכזי שעזב את למגו הוא הולגר גלנדורף שעבר לפלנשבורג. אותה פלנשבורג, שהציגה בעונה שעברה יכולת דלה מאוד ביחס לאיכותה וסיימה במקום השישי בבונדסליגה תשחק ברבע הגמר השני בעיר מול גרוסוולשדט שסיימה במקום העשירי שגם בה משחק שחקן למגו שעזב בקיץ, מרטין גאליה.

פולקר מודראו. עזב את למגו (GettyImages)
פולקר מודראו. עזב את למגו (GettyImages)
 

 
לוח המשחקים המלא של היידה קאפ: יום שישי- רבע גמר: לונבורג:   למגו - צ'כובסקי מדבדי, פלנשבורג - גרוסוולשדט. שנברדינגן: המבורג - קיאלצה, ריין נקר לוון - שפהאוזן. יום שבת: שתי הערים: משחקי דירוג למפסידות וחצי גמר למנצחות. יום ראשון: גמר בלונבורג ובשתי הערים משחקי דירוג.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */