יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:48

עומר רוב חתם בנס ציונה: נוכל לעשום דברים יפים

העולה החדשה ללאומית ממשיכה להתחזק. אחרי שהחתימה שני זרים, גם הרכז הצעיר הגיע. היו"ר: "השילוב בינו לבין פרחי מצוין". המאמן: "אני שמח מאוד"

|
עומר רוב במדי נבחרת ישראל
עומר רוב במדי נבחרת ישראל

העולה החדשה לליגה הלאומית, עירוני נס ציונה, ממשיכה להתחזק ולאחר החתמתם של שני הזרים ברקסטון דופרי וקורי לואו שהושאלו ממכבי אשדוד, היום (רביעי) החתימה הקבוצה את הרכז של הנבחרת האולימפית, עומר רוב, (1.78, 21).

עומר רוב, בנו של איתן רוב, (יו"ר הועדה המקצועית באיגוד הכדורסל לשעבר) היה רכזה של הפועל כפר סבא בשנתיים האחרונות ורשם ממוצעים מצוינים של 12.2 נק' ( 42%  קליעה לשלוש נקודות), 3.4 אסיסטים ו-2.1 ריב' ב-31 דקות משחק, ובנס ציונה מקווים כי הוא יהיה חלק מרכזי בקבוצה ששואפת להתברג בצמרת הליגה.

רוב הוא שחקן חכם ובעל קריאת משחק נהדרת והוא מצטרף לקו האחורי של עירוני שמסתמן כחזק מאוד ומונה נכון להיום את אופיר פרחי, קורי לואו ועומר רוב שבתוכנית לצרף עוד שחקן אחד בכיר לקו האחורי.

"אני שמח לשחק תחת נדב זילברשטיין", הודה רוב שהמשיך: "שמעתי דברים טובים על נס ציונה וידעתי כי זה המקום שארצה לשחק בו בליגה הלאומית. אני בטוח שנהיה קבוצה חכמה, נחושה ואגרסיבית ועם החיבור הנכון נוכל לעשות דברים יפים מאוד".

יו"ר עירוני נס ציונה, יניב מזרחי, התייחס להחתמה: "היה חשוב לנו לא להתפשר בעמדת הרכז ואני בטוח שעם החתמתו של עומר יצרנו לעצמנו קו אחורי נהדר שיספק לנו כדורסל מהנה ואטרקטיבי. השילוב בין עומר לאופיר פרחי הוא שילוב מצוין ואני כבר מצפה לראותו על המגרש".

נדב זילברשטיין (יוסי ציפקיס)
נדב זילברשטיין. רוב: "שמח לשחק תחתיו" (יוסי ציפקיס)
 

מאמן הקבוצה, נדב זילברשטיין, ציין: "שמנו לעצמנו מטרה להחתים את השחקנים הצעירים והמוכשרים שישנם בליגה ועומר הוא אחד מהם. הוא עבר דרך כל נבחרות הנוער והקדטים של ישראל והוא יודע מהו מוסר העבודה שאני מחפש ואני שמח מאוד על החתמתו".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */