יום ראשון, 06.10.2024 שעה 10:07

נציגי אופ"א יגיעו ברביעי לביקורת לקראת יורו 2013

מנהל הטורניר, מפיק הטלוויזיה של אופ"א ואחראי הנבחרות הצעירות יגיעו השבוע ויבקרו בטדי, פ"ת, נתניה ורמת גן. הנציגים בעיקר יבדקו ענייני מדיה

|
אבי לוזון. מוכן לביקור של נציגי אופ
אבי לוזון. מוכן לביקור של נציגי אופ"א (יניב גונן)

שלושה נציגים של אופ"א, המהווים את צוות ההכנה הראשי של אופ"א, יגיעו ביום רביעי הקרוב לישראל לביקור ראשון מסוגו, על מנת לבדוק את ההכנות וההתארגנות לקראת יורו 2013 לנבחרות עד גיל 21 שייערך בארץ בעוד שנתיים.

שלושת הנציגים הם פיטר נורדסטרום - מנהל תחרות היורו עד גיל 21, מרק וואלס - מפיק הטלוויזיה של אופ"א, וקלאודיו נגרוני - אחראי הנבחרות הצעירות מטעם אופ"א, וביקורם למעשה מצטרף לביקור הלימוד הראשוני שערכו נציגי ההתאחדות הישראלית בדנמרק לפני כחודשיים.

במהלך הביקור, שיימשך יומיים בלבד, השלושה יבחנו את רמת ההכנות לקראת היורו ובעיקר את הפן הטכני בכל הקשור למדיה, כגון עמדות שידור טלויזיוניות, פינות עבודה עבור עיתונאים, חדרי ראיונות, מרכזי תקשורת וכיוצא בזה.

בנוסף, הנציגים יבקרו בכפר המכביה, שצפוי להיות המרכז הארגוני של אופ"א במהלך התחרות בארץ: בטדי, בבלומפילד, ובאצטדיונים החדשים בנתניה ובפתח תקווה. במהלך הביקורים באצטדיונים יהיו נוכחים בכל אצטדיון מנהלי הפרויקט, נציגי משרד האדריכלים ונציגי הרשות המקומית, שצפויים גם הם להיות שותפים לאירוח המשחקים – כל אחד בטריטוריה המקומית שלו.

גיא לוזון (יניב גונן)
גיא לוזון. הטורניר צפוי להיערך בנתניה, פ"ת, בלומפילד וטדי (יניב גונן)
 

כמו כן, לאורך כל הביקור ילוו את האורחים מאופ"א גם נציגי ההתאחדות לכדורגל, ביניהם מנהל אגף הנבחרות של ההתאחדות לכדורגל, רונן הרשקו, ומנהל אצטדיון רמת גן ואגף הלוגיסטיקה של ההתאחדות, משה עגייב, שיתלווה לאורחים מאופ"א בסיור במגרשים וידון עימם בכל הקשור לאצטדיונים השונים.

זהו הביקור הראשון של נציגי אופ"א לקראת הטורניר, אך בעתיד צפויים ביקורים נוספים בישראל של נציגי אופ"א השונים בנושא ארגון התחרות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */