יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:42

עודד קטש: כיף לראות כמה ילדים אוהבים כדורסל

מאמן הפועל י-ם התפנה מעיסוקו על מנת לאמן ילדים במסגרת מחנה הכדורסל 'שחקן אמיתי' בצוותא עם אורנית שוורץ: "הכדורסל האמיתי מתחיל בגילאים הללו"

|
מחנה הכדורסל של עודד קטש
מחנה הכדורסל של עודד קטש

רגע אחרי שהחתים בקבוצתו לשנתיים נוספות את הגארד יובל נעימי ופתח יחד עם נבחרת ישראל את הכנותיה לאליפות אירופה, התפנה עודד קטש לאמן ילדים צעירים בצפון במסגרת מחנה הכדורסל שלו,' שחקן אמיתי'.

הבוקר (חמישי) הגיעו יחד עם קטש ליוקנעם מי ששיחק תחתיו בגלבועֿ\גליל אבישי גורדון ודגן יבזורי כשגם בגזרת הבנות ציפו ל-120 הכדורסלנים הצעירים, ביניהן 15 שחקניות, הפתעה כשמי שהגיעו לאמן אותם היו שחקניות אליצור רמלה שי דורון ואורנית שוורץ שאמרה: ”הכדורסל האמיתי מתחיל בגילאים הללו, אלו הדברים שבשבילם כיף לאמן כדורסל.

"הילדים צמאים לידע, משתוקקים ללמוד במיוחד באיזורים האלו. מזהים ויודעים בדיוק מי אנחנו. הילדים באים כל בוקר עם עיניים רעבות וזה מה שנותן אנרגיה למשחק. להשפיע על עוד ילד ללכת בדרך של ספורט וכדורסל".

עודד קטש הוסיף: “תמיד כיף לי לחזור לצפון, אני מרגיש כאן כמו בבית. תמיד כיף לראות כמה ילדים אוהבים כדורסל ולראות עוד מקומות בארץ שמתפתחים ושואפים למקצוענות. זה בעצם מה שאנחנו במחנה מביאים ורוצים שזה יגיע לכל המקומות בארץ".

מחנה כדורסל עודד קטש (ONE)
עודד קטש ודור העתיד
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */