יום שני, 26.08.2024 שעה 11:17

נבחרת הכדורעף ערכה סיור בחווייה האולימפית

חניכיו של זהר בר נצר הגיעו להדר יוסף, המאמן: "השחקנים התרגשו כשדיברו על אסון מינכן". צבי ורשביאק: "יש לכם מטרה קלה - להרים את הכדור ולהנחית"

|
בר נצר. חווייה חשובה לספורטאי הישראלי (יניב גונן)
בר נצר. חווייה חשובה לספורטאי הישראלי (יניב גונן)

נבחרת ישראל בכדורעף ערכה היום (שלישי) סיור בחווייה האולימפית במשרדי הוועד האולימפי שבהדר יוסף. הנבחרת הגיעה לפני נסיעתה למשחקי האוניברסיאדה שיתקיימו בעיר שנג'ן בסין בתאריכים 12-23/8.

הנבחרת הגיעה בסגל מלא חוץ מהמוסר עומרי שוורץ שנאלץ להיעדר עקב סיבות אישיות. למעופפים של זהר בר נצר הצטרפה גם אחת מאגדות האתלטיקה הישראלית, חנה שזיפי שזכתה בשלוש מדליות זהב באליפויות אסיה בסוף שנות ה-60 ותחילת ה-70 במקצים השונים של 800 עד 1,500 מטרים.

לפני שנכנסו לסיור בחוויה האולימפית בירך אותם יו"ר הוועד האולימפי צביקה ורשביאק כשאמר בצחוק: "יש לכם מטרה קלה, בסך הכל אתם צריכים להרים את הכדור ולהנחית. אתם נכנסים לחוויה האולימפית שנכון להיום זה המוזיאון האולימפי היפה והחדיש בתבל".

השחקנים נראו מרוצים בסיום הסיור וסיפרו שעברו חווייה ענקית ושלמדו המון על המסורת האולימפית העולמית והישראלית ואף התרגשו רבות כשהוצג בפניהם הסיפור על אסון מינכן באולימפיאדת 1972 ושהמקרה העביר בהם צמרמורת.

נבחרת הכדורעף מגיעה לחוויה

מאמן נבחרת ישראל זהר בר נצר התייחס לחוויה שהוא וחניכיו עברו: "הרגשה נפלאה וזה מקום מדהים, עברנו שעה מאוד מעניינת בה למדנו על ההיסטוריה של המשחקים האולימפיים וגם על נציגנו הישראלים באולימפיאדה. השחקנים מאוד התרגשו כשדיברו על אסון מינכן ב-1972. אמנם לנו בכדורעף יהיה מאוד קשה להגיע לרמות האלה באולימפיאדה אבל טוב שיש לנו לאן לשאוף".

צבי ורשביאק (יניב גונן)
צבי ורשביאק. "המוזיאון הגדול והחדש בתבל" (יניב גונן)
 

על ההכנות לאוניברסיאדה הקרובה בסין אמר בר נצר: "אנחנו מתאמנים כל יום ארבע שעות והחבר'ה נותנים את עצמם באימונים, לפני האוניברסיאדה אנחנו נוסעים למשחקי אימון בסלובניה כחלק מהכנה לאליפות אירופה, אני מאמין בבחורים ויש עתיד טוב, הציפיות שלנו הם להתגבש ולהפוך וליחידה אחת. הרמה שם גבוהה והמטרה היא להתכונן למוקדמות אליפות אירופה במאי".

חנה שזיפי וזהר בר נצר (יניב גונן)
חנה שזיפי, מאגדות האתלטיקה בישראל וזהר בר נצר (יניב גונן)
 

שחקן נבחרת ישראל אלכס אוסוקין התייחס גם הוא לסיור ואמר: "היה מאוד מעניין ולמדתי המון דברים שלא ידעתי עליהם וזאת היתה חוייה ענקית. אני מאמין שהנבחרת שלנו יכולה להגיע להישגים באולימפיאדה ויש לנו מוקדמות לשם ואני מקווה שנגיע לשם".

אלכס אוסוקין (יניב גונן)
אלכס אוסוקין (מימין). מאמין בנבחרת (יניב גונן)
 

על האוניברסיאדה אמר אוסוקין: "זה טורניר ענק ואנחנו כבר התחלנו להתרגש ואני מקווה שנעשה את הטוב ביותר ושננצח שם".

אסור לפספס
נגןמה גרם לרונאלדו והבן שלו לריב ולא לדבר
מה גרם לרונאלדו והבן שלו לריב ולא לדבר?
נגןהבחירות הקשות של כריסטיאנו רונאלדו
חדש: הבחירות הקשות של כריסטיאנו רונאלדו
נגןרונאלדו פתח ערוץ יוטויב ושבר את השיא
רונאלדו פתח ערוץ יוטויב ושבר את השיא
נגןמי ניצח בריצה? ספיד מול טראוויס סקוט
מי ניצח בריצה? ספיד מול טראוויס סקוט
/* LAST / NEXT ROUNDs */