יום שני, 31.03.2025 שעה 23:37
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
קופה אמריקה 2024 24-25
 בית 1 
161-96ארגנטינה1
67-46קנדה2
21-03צ'ילה3
13-03פרו4
 בית 2 
102-74ונצואלה1
54-54אקוואדור2
41-13מקסיקו3
07-13ג'מייקה4
 בית 3 
114-116אורוגוואי1
610-64פנמה2
33-33ארה"ב3
010-13בוליביה4
 בית 4 
133-126קולומביה1
62-54ברזיל2
44-23קוסטה ריקה3
08-33פרגוואי4

כאב בארגנטינה: עוד חלום שנגוז עבור ליונל מסי

התקשורת המקומית ניקתה את הכוכב מאשמה על ההפסד 5:4 בפנדלים לאורוגוואי וההדחה מהקופה. באטיסטה: "זה לא כישלון". טבארס: "עצרנו אותם"

|
ליונל מסי. היכולת הטובה שלו לא עזרה (רויטרס)
ליונל מסי. היכולת הטובה שלו לא עזרה (רויטרס)

התקוות של ארגנטינה לראות את הנבחרת מניפה את הקופה אמריקה במגרשה הביתי נגוזו, לאחר שהאלביסלסטה הפסידו 5:4 בפנדלים לאורוגוואי ברבע הגמר, אחרי 1:1 בתום 120 דקות.

קרלוס טבס, אליל האוהדים בארגנטינה, החטיא את הפנדל המכריע, לאחר שעלה כמחליף בדקה ה-84 במשחק עצמו ושלח את שחקני אורוגוואי לחגוג אחרי הפנדל המוצלח של מרטין קאסארס.

המשחק עצמו התחיל רע עבור ארגנטינה, שספגה שער מרגליו של דייגו פרס בדקה ה-6, אך שש דקות בלבד לאחר מכן הישווה גונסלו היגוואין מאסיסט נהדר של ליונל מסי. בדקה ה-39 נותרה אורוגוואי ב-10 שחקנים לאחר שפרס הורחק, אבל ארגנטינה לא הצליחה לנצל זאת, בזכות יכולת נהדרת של השוער, פרננדו מוסלרה. שלוש דקות לסיום הורחק גם חאבייר מסצ'ראנו מארגנטינה.

המהפך הכי גדול שהתרחש בארגנטינה במהלך הקופה היה מד הפופולאריות של ליונל מסי וקרלוס טבס. האחרון היה אליל האוהדים עד לא מזמן, אך כעת סופג ביקורות על היכולת החלשה שלו במהלך הטורניר וכמובן, על החמצת הפנדל, בעוד מסי זכה למחמאות על המשחק מול אורוגוואי, אחרי הבוז הגדול שספג בתחילת הטורניר.

ב"אולה" ניקו את מסי מאשמה על ההדחה הכואבת וכתבו: "כישלון לאומי. אפילו מסי לא יכול היה להציל אותנו". "לה נסיון" המשיך את הקו מהמונדיאל, גם שם לא הצליח מסי להוביל את ארגנטינה לתואר: "הקופה אמריקה, עוד חלום שנגוז עבור ליונל מסי" ו"דיאריו פופולאר" תלה את ההפסד בשוער היריבה: "מוסלרה הרג את ארגנטינה, הקופה אמריקה היסטוריה עבור ארגנטינה".

"לא הייתי קורא לזה כישלון", אמר מאמן ארגנטינה, סרחיו באטיסטה, לאחר המשחק והוסיף: "המטרה שלנו היתה לזכות בטורניר. עכשיו הדבר הכי חשוב הוא שנמשיך לעבוד כדי להשיג את הדבר הכי חשוב, הגביע העולמי".

דייגו פורלאן קופץ על החברים לאחר הפנדל של קאסרס (רויטרס)
דייגו פורלאן קופץ על החברים לאחר הפנדל של קאסרס (רויטרס)
 

באטיסטה התייחס גם ליכולת של הכוכב הגדול של נבחרתו, ליונל מסי, שסיים את הטורניר ללא שערים ואמר: "לליונל היה משחק טוב מאוד. אני תמיד אוהב את איך שהוא משחק. במחצית השניה הוא היה פחות טוב כמו כל הנבחרת".

מהצד המנצח, אוסקר טבארס, היה מאושר, במיוחד מהניצחון על היריבה הוותיקה: "זו אחת היריבויות הוותיקות ביותר בעולם. מבחינה היסטורית, קשה מאוד לנצח את ארגנטינה".

מוסלרה עוצר את הפנדל. הגיבור מול הנוול (רויטרס)
מוסלרה עוצר את הפנדל. הגיבור מול הנוול (רויטרס)
 

עוד הוסיף המאמן: "אנחנו לא אוהבים להתמודד עם קשיים, אבל בדרך כלל אנחנו מצליחים להתגבר כשמגיע אתגר. שיחקנו בצורה דומה, גם כאשר הורחק לנו שחקן. הצלחנו לעצור את ההתקפה של ארגנטינה. יש לנו את רוח הלחימה, לא רק כאורוגוואים. אף פעם לא החזקנו בכדור יותר מהיריבה, אבל היו לנו יותר הזדמנויות".

על ההצגה של השוער, פרננדו מוסלרה, אמר חברו לקבוצה, אלברו פריירה: "היה לו קופה נהדר, זה מגיע לו. אני מקווה שהוא ימשיך כך עד הסוף".

גומס: "דברים כאלה קורים"
אורוגוואי תפגוש בחצי הגמר את פרו, שהצליחה להפתיע את קולומביה עם ניצחון 0:2 אחרי 120 דקות. קרלוס לובאטון וחואן מנואל ורגאס כבשו בתוספת הזמן, לאחר שרדמל פלקאו החמיץ פנדל בדקה ה-66.

דראמל פלקאו לא מאמין שהכדור לא נכנס (רויטרס)
רדאמל פלקאו לא מאמין שהכדור לא נכנס (רויטרס)
 

מאמן קולומביה, הרנן גומס, אמר לאחר המשחק: "נתנו הכל, אבל לא ניצחנו. דברים כאלה קורים בכדורגל. היינו צריכים לנצח את המשחק ב-90 דקות. רדמל פלקאו מעולם לא החמיץ פנדל, אפילו לא באימונים, אבל הפעם הוא נכשל".

לכתבה זו התפרסמו 201 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 201 תגובות ב-143 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
143
sfa18/07/2011 20:16
עזבו את הגמד מה זה אשמתו? טוב כן זה אשמתו שהוא הוא לא עושה כלום ומחכה שהכדור איפול משהמיים ישר לרגל.
השב   •  02
142
אנג''לו פרוצי17/07/2011 19:33
השב   •  00
141
אנג''לו פרוצי17/07/2011 19:32
השב   •  00
140
אנג''לו פרוצי17/07/2011 19:32
השב   •  00
139
צרנוחה17/07/2011 19:26

קודם כל כשלון אדיר לנבחרת ארגנטינה ,מי אמר שזה לא כשלון ,הקופה בבית ומתוך ארבע משחקים היא ניצחה רק אחד ומול קוסטה ריקה.זה רק מראה לכם שעוד לא יקום אחד כמו דייגו מארדונה לעולם לא.
 

השב   •  01
138
אנג''לו פרוצי17/07/2011 18:25
מקוה שזה בצחוק,אם כן אני יכול להזדהות עם ההומור,אם לא זה פשוט בושה  לסמל של יובה שכותבים כאלה דברים מתחתיו.
השב   •  00
137
אנג''לו פרוצי17/07/2011 18:20
אין ספק שמדובר בהבלחה של גאונות.
השב   •  00
136
CHRIS THE KING17/07/2011 18:08
וואו
השב   •  30
מיקי17/07/2011 19:16
הבקיע גול מהסרטים. אומנם לא נגד גלקסי, אבל נגד וויקומב. תגיד, זה היה ברצינות? אתה מתרגש מגולים במשחקי אימון?
השב   •  20
135
אליהו17/07/2011 17:43
ויבוא לשחק אצלנו.
רק כדי להראות לכל האוהדים המפונקים של בארסה שהתחילו לאהוד לפני 3 שנים שבלי מסי הם לא שווים כלום גם צאבי וגם אינייסטה לא שמים לכם 52 גולים בעונה מסי כן
השב   •  21
134
דין17/07/2011 17:41
השב   •  00
133
חיפאי בדם17/07/2011 17:40
מסי בחצי גמר אלופות נגד ריאל צ''אבי מסר לו ? לא אייניסטה ?לא ובגמר ליגת האלופות בגול ה3 של וייה ראיתם מה הוא עשה לאברה מסי ניסה לפרגן לחבריו רונאלדו היה בועט
השב   •  10
132
דין17/07/2011 17:39
כי מסי היה על תקן צאבי לאורך כל הטורניר
השב   •  00
131
אבי17/07/2011 17:17
השב   •  25
130
ברזיל17/07/2011 16:29

מדהים איך שהתקשורת צבועה יום אחד צלבו אותו ביום השני ניקו אותו מאשמה.. למרות זאת לדעתי מסי שחקן גדול והוא הראה במשחק את מחצית מהיכולת שלו שמו אותו שחקן 10 ונתן משחק טוב, לא התהלך יותר מדי במגרש וחיכה לכדורים, היו סימני שיפור אבל כל הקבוצה שלכם היא 11 שחקנים שהם יחידים ולא משחקים כקבוצה ומאמן אפס מאופס שגרם לכם להפסיד ברבע הגמר בבית שלכם.

השב   •  10
129
romano17/07/2011 16:26
אז מה התירוץ של הישראלים עכשיו? זה לא רק הכישרון- זו המחויבות והכבוד הלאומי.ממש גברים
השב   •  20
128
שי17/07/2011 16:02
המאמנים הורסים במו ידם את הקסמים שניתן להפיג מסוללת הכוכבים שיש בנבחרת כזו. קדר כזה של שחקנים (בעיקר בהתקפה) לא נראה כבר הרבה זמן בעולם אבל ההתאחדות הארגנטינאית ובעיקר העומד בראשה (גורדונה הדביל) בעזרת בחירת מאמן ברמת אינטליגנציה של ילד מפגר בן 4, מצליחים בעקשנות יתרה ללכת עם הראש בקיר ולבחור את האדם הכי פחות ראוי לתפקיד כה משמעותי.



ללא קשר לשחקנים, המאמן הוא זה שמציבם ובונה מערך טקטי.

ללא דרך ושיטת משחק נורמליים (כשיש את מסי, לא צריך יותר מדי) זה תמיד יסתיים בכישלון.



כבר אין לי כוח לחוות שוב ושוב כישלון אחר כישלון רק בשל העובדה על הקווים עומד אדם שבקלות יכול להופיע בפסטיגל.



בטיסטה חייב לעוף כי להרוס בצורה כל כך מקצועית נבחרת כזו (בעיקר חבל על האנרגיות של מסי) זה כבר ממש כישרון יוצא דופן.

בנוסף, גם גבי מיליטו חייב לעוף איתו ביחד כי זה ברור לכל שאין לו מושג מה עושים כשצריך לחלץ כדור (וגם שאר שחקני ההגנה לא יוצאים נקיים למעט מסצ''רנו).



להעיף את כל החולי מההתאחדות, את המאמן ושאר שחקנים שלא בנויים לרמה הראויה של נבחרת ארגנטינה.

רק אז, נזכה לראות את הקסמים מהתקופות שכבר כמעט ונשכחו.
השב   •  10
127
רוני17/07/2011 15:56
השב   •  40
126
רוני17/07/2011 15:50
את מסי כובש בעמדה של צ''אבי..
השב   •  30
125
רן17/07/2011 15:33
אין לנו בכלל זכות דיבור!! למה צריך להגיב בוואן? כאילו זה עוזר במשהו..
מסי השחקן הכי טוב בעולם ואין מה לעשות..יש לו בגוף (הכניס גול עם החזה) כשרון שאין לאף אחד אחר!!
אז תמשיכו להגיב כאילו זה מזיז למישהו ח.
והתגובה שלי היא חד פעמית כי כבר מוגזם לראות כל כך הרבה תגובות סתמיות.
השב   •  60
124
הבורר17/07/2011 15:29
השב   •  00
123
רוני17/07/2011 15:22
ובריאל הוא כובש במצבים קלילים ביותר ונותלים לו המון פנדלים. שתוק.
השב   •  30
122
רוני17/07/2011 15:19
וגם מסי עבר את מראדונה, היום מראדונה היום שחקן בינוני פלוס, היום מתאמני הרבה יותר, היום יש טקטיקות, ויש מגנים מצויינים, לא כמו פעם.
השב   •  20
121
צביקה17/07/2011 15:10
הבן אדם הרוג אתם יודעים כמה משחקים הוא שיחק כל שבוע? מה לעשות ארגנטינה זה לא ברצלונה הוא מבשל להם גולים על מגש מזהב והארגנטינאים לא מסוגלים לנצל את זה ולכבוש. מה אתם רוצים שהוא יבשל לעצמו וירוץ לכבוש.
השב   •  160
120
שפוי17/07/2011 15:05

מסי לא יהיה מראדונה. הוא לא מספיק שחצן.
אבל הוא בטוח יותר טוב מרונאלדו שלא הביא את פורטוגל לשום תואר ובקושי מעפיל איתה לטורנירים גדולים. רונאלדו נעלם סדרתי במשחקים גדולים, הרבה יותר גרוע ממסי שדווקא התחיל להגיע למשחקים הגדולים. ולהזכירכם, הוא רק בן 23.

השב   •  71
119
באטיסטה בושה17/07/2011 14:58
עקשן כזה עוד לא ראיתי עם הבחירה של טבס פשוט בושה אפילו טבס אמר שכבר יצא לו המיץ מהכדורגל אע"פ שזה היה לפני הרבה זמן.. באטיסטה פשוט אפס לא יודע להכין מערך שילך לעשות ראיון עם אחד הגדולים גוארדיולה שיבין איך הוא מפיק ממסי את הטוב ביותר עד אז יאללה הביתה מי שמסכים שיתן בכחול
השב   •  20
118
יוסי 4317/07/2011 14:44
אם לא מבקיעים אז לפחות מבשלים,
כמה מסירות אומן שלו לא ניספרו מהסיבה שלא ניכבש גול, תבדוק טוב,
השב   •  20
117
יוסי 4317/07/2011 14:41
השב   •  00
116
עידן17/07/2011 14:37
לא היה מגיע להם קבוצה שפתחה כל כך רע אם תוצאות תיקו לעומת אורגוואי שצריך להסיר בפניהם תקובע רק על מונדיאל יפה כל כך שהם נתנו
השב   •  30
שפוי17/07/2011 15:02
ככה מדבר לוזר
השב   •  13
115
אליהו17/07/2011 14:23
אבל את האמת?
גם אם היית רואה, לא בטוח שהתגובה שלך הייתה אחרת.
כי כדורגל אתה לא מבין
השב   •  00
114
איתמר17/07/2011 14:18
1. היה משחק מדהים, אחד הגדולים השנה. הלחימה וההקרבה שהיו על המגרש לא השתוו לאף משחק באירופה השנה. אורוגוואי הוכיחה שהיא הייתה ראויה להגיע לחצי גמר המונדיאל, רק בזכות האופי.
2. לארגנטינה אין הגנה וקישור. כל כדור גובה של אורוגוואי יצר מהומה ברחבה. ארגנטינה ניצלה פעמיים בזכות המשקוף ופסילת שער מנבדל פאסיבי. כל פעם שנשלח כדור לסוארז הבלמים מיליטו ובורדיסו טיפסו עליו ותפסו אותו עם הידיים. זה נתן לאורוגוואי המון מצבים נייחים מסוכנים ועצר את השטף של התקפות ארגנטינה.
3. כמעט כל נגיעה של מסי בכדור היא מעשה אמן. גם אם ההתקפה לא נגמרת בגול עדיין קשה שלא להעריך את הקלות שבא הוא עובר שחקנים, ואת התחכום של המסירות שלו. הבישול להיגוואין היה מושלם, כל מה שפיפטה היה צריך לעשות זה לשאול את השוער לאיזה פינה. מה לעשות שלמסי אין את האופי או הרצון לקחת את הקבוצה על הכתפיים. דווקא בבארסה גם כשצאבי ואינייסטה לא במשחק הוא זה שמציל את המצב. בארגנטינה זה לא ככה. וחבל.
השב   •  120
מסי 017/07/2011 14:22
מסי 000000 הוא לא שווה כלום בלי אינייסטה וצ''אבי!
השב   •  37
113
השדכן חנוכה17/07/2011 14:15
איזה מאמן מפגר דיי כבר מה הוא עיוור הוא לא רואה שמיליטו זקן עוברים אותו כאילו הוא קונוס בשכונה ההיתי בוחר אותו אחרון אני לא צוחק, מסי לא יכול לעשות הכל צריך לקראת מוקדמות המונדיאל קו הגנה לגמרי חדש של צעירים ולא של זקנים שבקוש יזזים קודם כל הגנה אחר כך התקפה.
השב   •  30
112
ההוא משם17/07/2011 14:06
כולם פה מותחים ביקורת על מסי,אולי תפרגנו לנבחרת אורוגוואי?!
השב   •  30
111
הו ברצלונה ברצלונה17/07/2011 14:03
מסי שלנו תמיד יהיה שחקן מופלא. לא משנה איך מסתכלים על זה. הוא נותן משחקים מעולים לאחרונה בנבחרת אבל שאר השחקנים חלשים ביותר. לא נורא ליונל.. חכה ל2016 ותראה לעולם מי אתה.
השב   •  30
110
אמיר17/07/2011 14:02
יש לו אחלה מהלכים אבל אין לו את העוקץ שהיה לו בבארסה. הוא לא הלך עם המהלכים שלו עד הסוף ושיחק יותר כפליי מייקר.
השב   •  30
109
התותחים מלונדון17/07/2011 14:01
אבל רק כשצ''אבי ואינייסטה לידו.
השב   •  28
108
ארגנטינאי בדם!17/07/2011 13:58
לנצח את אורוגוואי ולהחזיר אותה לחור שממנה באה נחכה למונדיאל ונקווה ששם ארגנטינה תנצח! עם שחקני הגנה חדשים וצעירים!
השב   •  10
107
Jonathan dos Santos17/07/2011 13:53
השב   •  50
106
מסי מסי17/07/2011 13:47
בלי ההשפעה של גווארדיולה , היכולת של צ''אבי ואינייסטה אתה כלום ..
אני אוהד ברצלונה שנים ומעריץ את מסי כל כך אבל צר לי לומר שאתה רחוק מהרמה של רונאלדו שמוכיח את עצמו עם שחקנים פחות טובים מאלו שנמצאים בברצלונה .
השב   •  618
105
אורן17/07/2011 13:40
החמצה של טבז שמביאה להפסד. פשוט תענוג.. כל כך מגיע לשחקן הזה שלכלך על טרי. עכשיו רק צריך שגם אורוגוואי המגעילה תודח ושברזיל תזכה והכל יהיה ורוד (:
השב   •  44
104
ירוק עולה17/07/2011 13:36
למה כולכם מדברים שלא הולך למסי כי הוא בלי צ''אבי ואינייסטה ?!? מה זה קשור בכלל ? נבחרת ארגנטינה מפוצצת בכישרונות כמו: אגווארו, אבס, היגוואין, די מאריה, מסצ''רנו, זאנטי, פסטורה ועוד.. אם הייתי מוציא אותו החוצה ושם במקומו את פיני בלילי נבחרת ארגנטינה היתה נראית טוב יותר. ולא נדבר על יתרון הביתיות שלהם ! בקיצור מסי צריך להתבגר. ומה יותר מתוק היה לראות היום בבוקר את השער היפיפה של רונאלדו.
השב   •  53
103
אל גוואחה17/07/2011 13:32
לאחר מונדיאל 2006 רונאלדיניו פשוט נהרס, מקווה לראות את מסי כמו מסי עם 40-50 שערים בעונה הקרובה, שתמיד יחייך כי זה הכי חשוב..
קופה אמריקה זה כמו גביע הטוטו, סתם ביזבוז כוח..
השב   •  70
102
אחד שיודע17/07/2011 13:23
מסי שחקן פשוט ענק! שני משחקים ענקיים בפתיחת הטורניר ללא שער וללא בישול שעוזרים לארגנטינה לסחוט תיקו בשיניים מול שני נבחרות שהם מאריות העולם כמו בוליביה וקולומביה! אח"כ אחרי כל הביקורות עונה ב2 בישולים מול קוסטה ריקה הנבחרת הגדולה כשסבתא שלי הייתה על הספסל! ולבסוף עזר לארגנטינה לסחוט פנדלים ולעוף כבר ברבע , פשוט שחקן אדיר וכל מילה מיותרת. . .
השב   •  94
101
השד מברצלונה17/07/2011 13:20
מסי צריך לעבור לשחק חלוץ
השב   •  40
ליזי17/07/2011 13:33

השב   •  20
100
מיקי17/07/2011 13:20
מי שאומר שמסי לא שחקן אדיר - ילד שעושה דווקא. למה להתווכח עם ילדים?
מי שאומר שרונאלדו לא שחקן  - גם לא בטוח שאומר את מה שבאמת חושב. שניהם תותחים. מי יותר טוב? כאוהד ארגנטינה אני אוהב את מסי, כאוהד כדורגל אני שמח שיש שחקנים כמו רונאלדו. להגיד מי באמת יותר טוב אני לא יכול, אני לא מאמן. אבל עד כמה שזכור לי, הרבה מאוד מאמנים אמרו שהיו מעדיפים בקבוצה שלהם את מסי. גם מבחינה חברתית, שזו נקודה חשובה.
השב   •  85
99
ליזי17/07/2011 13:18
השנה רק מתחילה ! ב 23 יש משחק ידידות לבארסה ..
אני רווצה לראות מה הוא יעשה !

השב   •  31
ירוק עולה17/07/2011 13:39
וואו מה הוא יעשה נגד קבוצה מליגה שניה במזרח אירופה ?
השב   •  20
98
נעם17/07/2011 13:18
הצעד הכי טוב למסי הוא לקבל אזרחות ספרדית ללכת וא וכל המשפחה שלו לגור בספרד ולשחק בנבחרת ספרד הוא יעלה את נבחרת ספרד אלף רמות מעל כולם אף נבחרת לא תנצח את ספרד אבל מצד שני נחרת ארגנטינה תרד רמה ועוד רמה נבחרת ארגנטינה תתפרק בלי מסי
השב   •  66
97
אחד שיודע17/07/2011 13:12
אתה משווה את: די מריה, טבס, מיליטו, מסצראנו,היגוואין ואגוארו לצוות המסיע של רונלדו בפורטוגל?! גם בלי מסי הנבחרת של ארגנטינה אמורה להגיע לגמר של הקופה. אם היא לא עשתה את זה איתו אז זה כישלון וכל מי שאומר אחרת טועה..
השב   •  40
96
גיא17/07/2011 13:12
אם זה היה אחד מעשרת המשחקים הגדולים שראיתם אי פעם תנו בלייק!
השב   •  52
95
מיקי17/07/2011 13:11
או שאתה לא מספיק מתעניין בהסטוריה של הכדורגל. מאז איטליה 90 ארגנטינה זכתה בשני טורנירים של קופה אמריקה עפ בטיסטוטה הגדול ובלי מראדונה. עוד פעמיים (אם אני זוכר נכון) הגיעה לגמר. וגם זכתה ב שתי אולימפיאדות (ולא צריך לזלזל הטורניר הזה, כי ברזיל, למשל, כבר הרבה מאוד זמן מתה ולא מצליחה לזכות בו לפחות פעם אחת). ואם זה לא מספיק - מאז 1990 זכו הנבחרות הצעירות של ארגנטינה בחמישה מונדיאלים. שחקנים גדולים במדינה הזאת לא חסרים. חסרים שם מנהלים גדולים (או לפחות חכמים) שיידעו איך להציא את המקסימום מהכשרונות בזמן אמת.
השב   •  31
94
.17/07/2011 13:10
אבל מסי לא יכול! הוא אפילו לא חצי מנהיג ,בקטע הזה הוא לא רונאלדו ולא ריקלמה ומי שימשיך לבנות על מסי כמוביל הנבחרת טועה ויאכל את הכובע כל פעם מחדש.
השב   •  21
93
זקן17/07/2011 13:07
תעשו לי טובה אני ספורטאי יותר מ35 שנה ושחקן כדורגל יותר מ12 שנה. אתמול ראיתי את אחד המשחקים הכי טובים ןהכי יפים מזה שנים רבות. ואיך שמיסי שיחק! וואו חבל שהוא לא מקבל את כל הכדורים במגרש הוא היה עושה את זה. אבל הכי נדהמתי מפורלאן הבחור הזה לא נגמר! לא נשחק! בגיל כזה שיחק 120 דקות, מדהים ממש מדהים
השב   •  32
גבי18/07/2011 01:38
לפורלאן יש בעיטות מצויינות אבל הוא איבד כדורים ומעבר לנייחות הוא לא כיכב. אורוגואי היתה חלק גדול מן המשחק במגננה. רק 2 שערים במשחק. המון עבירות. מסי לא הבקיע שער (חוץ מהפנדל). ארגנטינה, כרגיל - בלי הגנה ובלי לב. זהו, אין לי כח להמשיך, מאוחר.
השב   •  00
92
שחר17/07/2011 13:03
ארגנטינה נהייתה שחצנית וכל הזמן חושבת שמגיע לה לזכות בתואר. אם לא הולך - אבל לאומי, טרגדיה, עצב.. יאאלה די! סתמו! במבה נוגט יא מלך.. מסי, גם אתה בסדר
השב   •  10
91
ריאל17/07/2011 13:02
אני משווה אותו לאוזיל יש להם אותו משחק
השב   •  13
90
ארסנל שרוף17/07/2011 13:01
אני בכללי רציתי שארגנטינה תנצח אבל מי שאומר שרונאלדו השחקן הכי טוב בעולם הוא טועה היה למסי משחק מספיק טוב המאמן הזה טעה בגדול
השב   •  22
89
רונאלדו המלך17/07/2011 12:51
רונאלדו הוא המלך והשחקן הכי טוב בעולם הוא מהיר,חזק,גבוה,נוגח מצוין,בועט בעיטות חופשיות מצוין ,יודע ליבעוט בשתי הרגליים מצוין,עובר שחקנים כאילו הם לא נימצאים וביקיצור הוא יותר טוב ממסי
השב   •  2023
איציק17/07/2011 12:59
שתוק יא מלשין מסי יותר טוב
השב   •  54
זקן17/07/2011 13:02
השב   •  12
ליזי17/07/2011 13:19

השב   •  21
88
אליהו17/07/2011 12:46
יתחילו לכתוב שטויות.
בוא נגיד ככה
מסי הוא גם הצ''אבי וגם האינייסטה של ארגנטינה. הם פשוט פח זבל אחד גדול. בלי מסי ספק אם הם היו כובשים בטורניר הזה(שכן ארגנטינה כבשו 4 שערים כל הטורניר ומסי בישל 3 מהשערים)
הדברים שמסי עשה אתמול עם כדור, הוא לא עושה בברצלונה כי הוא לא צריך. הבן אדם גאון כדורגל גדול ממארדונה מבחינת כישרון בכמה דרגות
השב   •  243
זקן17/07/2011 13:03
השב   •  00
87
שוקו17/07/2011 12:44
אמרת כמה מילים אבל איזה חפירה הפלצת פה!!
השב   •  00
86
rui17/07/2011 12:44
שחקן שלא מוביל נבחרת וטוב רק בקבוצה שבה כולם עוזרים לו ובאים להגנטו הוא לא כוכב גדול יש לו עוד הרבה להשתוות למראדונה לא מבין מה משווים מהם בכלל..לא חושב שהיה מצליח למשל בקבוצה כמו חטאפה או סראגוסה..
הבעיה שיותר מדי מתלהבים ממנו אין באמת על מה 90 אחוז מהגולים שלו הם בעזת חברים..
השב   •  88
85
דוד17/07/2011 12:41
אבל מה שמעצבן שכל שחקן התקפה באגרנטינה חושב שהוא מסי טבז החלש ההזה מנסה לעשות דריבלים היגוואים ודי מריה אותו דבר במקום לתת תכדור למסי ולפתוח קשה לשחק ככה ולדעתי מתוך הסיטואציה הזאת מסי הפיק את המייטב והיה גאוני על המגרש
השב   •  101
אורי17/07/2011 18:02
ל  85
אתה צודק  !
השב   •  00
84
אוהב להיות בטופ17/07/2011 12:39
כישלון ענק וגם מפתיע,אבל מסי באמת לא אשם אלא המאמן וטבז.
טוב, אין מה לעשות, אני אוהד ארגנטינה אבל יש אכזבות בחיים. שאלה יהיו הצרות שלנו. ח  תתעודדו!
השב   •  21
83
אוהדת ריאל17/07/2011 12:39
הגיע למסי ,הוא לא עשה כלום בנבחרת רק בישל שערים שזה לא ממש עוזר לו .. השחקן הכי טוב בעולם הוא לא ! .. אם הוא היה כזה הוא היה מתמודד גם עם כל הביקורות שנתנו לו .. אז פשוט שיגיד ביי ביי לקופה אמריקה ולגביע, וכמובן לחלום .
השב   •  33
82
גבי17/07/2011 12:38
אני לא חי בארגנטינה מאז שהייתי בן שש (30 שנה!). אני כמובן ישראלי לכל דבר. ועם זאת, את ההמנון של ארגנטינה אני יודע בעל-פה. כי אני גם ארגנטינאי, גם אם חלק גדול שבי הוא מכאן. ואם לא הייתי יודע אותו, הייתי לומד אותו - היה והייתי צריך לייצג את ארגנטינה. סך הכול זה היה לוקח לי 10 דקות מהחיים שלי. זה נראה קטן, אבל זה לא. קוראים לזה זיקה, וגם אחרי 50 שנה בארץ, אנו ילידי הארצות האחרות עדין נרגיש זיקה כלשהי לארץ המוצא שלנו. על אחת כמה וכמה כשמדובר על דרום אמריקה וכדורגל. מאידך, יש לנו ילד שמקבל מיליוני אירו בספרד, ובלי פוש רציני הוא לא יסכן את הקרסוליים שלו (זיכרו איך נראו הקרסוליים של מראדונה בסוף מונדיאל 90). אז אצל רובנו הרגשת השייכות באה בטבעיות, אבל יכול להיות שהיא נעלמת כשבן אדם מקבל הון עתק במקום אחר. הבעיות של ארגנטינה הן לא טכניות, אבל אפשר לפתור אותן, ולאו דווקא במיליוני אירו.
השב   •  51
81
VamosArgentina17/07/2011 12:32
והם בכלל לא ראו את המשחק! למסי היה משחק ענק!! הוא עשה כל מה שציפו ממנו לעשות בטורניר הזה ירד לקבל כדורים, התחיל התקפות בישל שער! היה הכי פיעל על המגרש ביחד עם היגואין אבל ללא יום ענק של השוער של אורוגוואי פרננדו מוסלרה אגרנטינה הייתה מנצחת לפחות בהפרש של שני שערים.
השב   •  132
רועי17/07/2011 15:28
אם מסי היה משחק בצד השני היה חוגג אתמול.
השב   •  00
80
1017/07/2011 12:30
אורוגוואי דרסה את מסי האפס  !
השב   •  47
79
1017/07/2011 12:27
אורוגוואי דרסה את מסי האפס! ואתארגנטינה
השב   •  18
78
Del-Pierro17/07/2011 12:27
השנה ברזיל תחגוג בארגנטינה זכייה בקופה. אבל בברזיל 2014 ארגנטינה תחגוג במראקנה זכייה במונדיאל, כשמסי בתפקיד מראדונה. תזכרו את התגובה הזאת! אה ומסי יותר טוב מרונאלדו (שדרך אגב עושה פחות ממסי בנבחרת).
השב   •  56
77
דוד17/07/2011 12:23
די מריה , אגוארו , היגואין . טבס ,מספיק עם התירוצים .
מראדונה שיחק  עם חלוץ אחד טוב ו8 נגרים.
ארגנטינה נבחרת גרועה ומסי לעולם לא יהיה מארדונה.
השב   •  64
76
?17/07/2011 12:23
אני כבר לא יודע מה יש לכם או שאתם לא רואים אף משחק, אושהשנאה שלכן למסי עיוורת! מסי אתמול וגם מול קוסטה ריקה וגם מול בוליביה היה השחקן הטוב ביותר! תתפסו קצת שכל, ותבינו שמסי השחקן הטוב ביותר כיום בעולם!
השב   •  167
75
ג''ון17/07/2011 12:22
מסי זה לא מארדונה אתם לא יכולים לצפות לאותו דבר אז מה אם למסי הייתה את הנבחרת הכי גדולה בתולדות ארגנטינה
השב   •  63
גבי17/07/2011 12:28
השב   •  00
74
יאיר17/07/2011 12:20
לפני כמה שנים היתה נבחרת שהיתה אמורה לקחת את אליפות אפריקה בהליכה אבל הנבחרת כשלה ועשתה בושות איך שהמטוס נחת לקחו את השחקנים לשבוע בכלא עם עבודות פרך וטורניר אחרי הם היו אלופים.
השב   •  60
73
יאיר17/07/2011 12:19
ולא אליפות אירופה.
בנתיים אני שומע שהוא יותר מהיר יותר חזק יותר ויותר.
אין לו שום תואר בינלאומי בדיוק  כמו מסי
המצב הוא כזה רנואלדו מסי ובניון שחקנים יותר טובים מהנבחרות שלהם כל משחק נותנים להם את הכדור עומדים ומסתכלים לא פותחים אופציה למסירה לא דאבל פס לא ריצה קדימה לבלבל הגנה  ככה גם עוד 100 שנה לא יגיעו לכלום.
הפתרון המתבקש לכל הנבחרות הוא כזה:
לפני כמה שנים היתה נבחרת שהיתה אמורה לקחת את אליפות אפריקה בהליכה אבל הנבחרת כשלה ועשתה בושות איך שהמטוס נחת לקחו את השחקנים לשבוע בכלא עם עבודות פרך וטורניר אחרי הם היו אלופים.
השב   •  60
גל17/07/2011 13:05
רונאלדו משחק בנבחרת הרבה פחות טובה מארגנטינה, והוא הוכיח, כשהיו איתו שחקנים יותר טובים בנבחרת שהוא כן מסוגל להגיע רחוק (גמר היורו 2004,מקום רביעי במונדיאל 2006)
השב   •  31
72
צהוב בנשמה17/07/2011 12:18
שהוא לא מתקרב לרמה של דייגו מראדונה שסחב לבדו קבוצות הרבה יותר גרועות מארגנטינה של היום בלי עזרה של צ''אבי או אינייסטה
השב   •  105
71
המדליקול..17/07/2011 12:10
שוב טבס החמיץ פנדל מיסכן אולי באמת הגיע הזמן שיפרוש אחרי שהוא כל הזמן בוכה ובוכה. :(
השב   •  20
70
גבי17/07/2011 12:01
האשמה בבאטיסיה. מסי השחקן הטוב בעולם היום, אבל הלב שלו של בארסה ולא של ארגנטינה. היחידי שיכול היה למשוך את מסי ולגרום לו להתלהבות הוא מראדונה. אם נרצה לראות את מסי אלוף עולם בארגנטינה, מראדונה צריך לחזור. למראדונה הייתה בעיה בהגנה אבל הוא נתן משהו שאף אחד אחר לא יכול ללמוד - השחקנים שיחקו בשביל ארגנטינה ובשבילו. מראדונה יכול לגרום לשחקנים לתת את הלב בשבילו ובשביל ארגנטינה, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת. ואת היתר תמיד אפשר לסדר.
השב   •  62
69
EnTm17/07/2011 12:01
האשמים הברורים היו היגוואין, טבז ולבאצי שהיו עסוקים כל משחק שהם שיחקו בלהחטיא כל מצב מושלם שמסי סידר להם מול השער. מישהו באמת ספר כמה פעמים ברבע גמר הזה היגוואין החטיא מול שוער? כי אני התייאשתי אחרי כל כך הרבה החטאות. מסי לא חיפש להבקיע אף פעם, רק לבשל כי הוא ידע שהוא לא יכול לעבור לבדו 4-5 שחקנים של נבחרת טובה כמו אורוגוואי.
השב   •  54
68
ליזי17/07/2011 11:48
כולם יודעים שמסי הוא שחקן מעוולה !
אבל יש אנשים שאוהבים אותו פחוות בגלל שהוא לא משחק בקבווצה שהם אוהביים ..
בקוופה כולם לחצו עלייו , וזה לא אשמתו שהם הפסיידו ! תחשבו כמה ביישולים מעולים היו למסי , בלי לאו לא היינו עולים אפילו לרבע גמר ..
שנה הבאה יהיה יותר טווב .
מה אתם חוושבים קל להיות מסי ?!
תאמיינו לי שלא .. הוא מנסה להוכיח את עצמו , הוא מנסה לראות לכולם למה הוא השחקן הכי טוב בעולם , אבל לא מאפשרים לו את זה ..
אני גאה בו , ולא אכפת לי כמה שאתם יורדים עלייו !
אני יודעת שגם אם אתם יורדים על מסי , אתם יודעים שהוא השחקן הכי טוב בעוולם

השב   •  123
67
דני17/07/2011 11:42
מסקנה.
השב   •  36
Jonathan dos Santos17/07/2011 13:56
למסי מחליפים מאמן כל יום ושיטה כל יום, ובקופה ובמונדיאל האחרונים לא היתה שיטה. תלך אחורה לקופה 2007, מסי כיכב שם ופרפר לאמא של דרום אמריקה(עד הגמר) את הצורה, כי היתה לו שיטה מסודרת שעזרה לו.
השב   •  10
66
מה זה אכפת לך17/07/2011 11:39
נכון מסי לא יכול לקחת קבוצה שלמה אבל השחקן שכביכול הטוב בעולם חייב להיות במאני טיים אם כח גדול באה אחריות גדולה אין ספק שמסי שחקן מעולה אבל בשביל להיות השחקן הכי טוב בעולם הוא חייב לקחת את הקבוצה על עצמו אחרת מה קובע מדד לשחקן הטוב בעולם הקטע הזה שלקבל כדור מצ''אבי (שלפי דעתי באמת השחקן הטוב בעולם) לאיפה שאתה רק רוצה אז ברוור שאפילו האפס ביותר יכול להכניס מלא שערים אז מי שעד עכשיו לא מבין למה כולם מצפים ממסי כי ככה זה כי אם לא היו מסתכלים אז הוא לא היה שווה את כמה שהוא שווה ככה העולם בנוי זה לא שווה להיות טוב רק בברצלונה
השב   •  715
חיפה אהבת חיי17/07/2011 11:58
אז גם רונלדו היה צריך להיות במאני טיים לא?? איפה הוא היה בקלסיקו חוץ מגמר גביע תחשוב לפני שאתה מדבר.
השב   •  30
65
ירון17/07/2011 11:36
תראו את הגול של אתמול איזה גולאסו
השב   •  1012
64
אוהד כדורגל17/07/2011 11:35
כל הכבוד קראתי הכל!
השב   •  21
63
אינייסטה המלך17/07/2011 11:32
הוא שחקן מובל. בלי אינייסטה וצאבי אף אחד לא היה מזכיר אותו בכלל.
השב   •  41
62
מוריניו17/07/2011 11:28
בלי מסי ארגנטינה היו לוקחים את הקופה אמריקה.
השב   •  59
61
רפאל17/07/2011 11:27
מסי שחקן מעולה ללא ספק אבל אם אני מוציא את צאבי ואנייסטה מברצלונה אני רוצה לראות אותו בכלל עושה משהו , היה עובדה ראינו אותו גם במונדיאל וגם בקופה הוא לא תפקד כמו שצריך , הוא בחיים לא יהיה מארדונה או פלה הוא שחקן מעולה אבל ללא ספק
השב   •  24
60
אלי17/07/2011 11:25
מלכתחילה הגזימו בהשפעה שלו על הנבחרת אז עכשיו ממציאים סיפור כיסוי שלא קיים בכלל  (אורגוואי נבחרת מצויינת, ארגטינה ביכולת בינונית מתחילת הטורניר + משחק גביע שבכלל נגמר בפנדלים)

מסי מסי מסי.באלופות בזכות השיפוט ברסה זכתה השנה בגביע, ובליגה העליונות של ברסה וריאל לא אנושית (משמע שלכבוש 30-40 גולים בליגה הזו זה כבר לא מדד שהקב'' שלך מנצחת כל משחק 6:0)
השב   •  62
59
בית"רי לעולמים17/07/2011 11:19
בשניה אחת שכחו את כל מה שהוא עשה בברצלונה, כולם אומרים בלי צ''אבי ואינייסטה מסי לא קיים, ח בלי מסי השניים האלו לא בהרכב. מי בכלל שמע על צ''אבי ואנייסטה לפני שמסי לקחת את המושכות בקיצור אני מקווה שמסי יעדר לתקופה של כמה משחקים מברצלונה ואז נראה איך הם מסתדרים. מסי עוד יקח את המונדיאל ואת הקופה וביום שזה יקרה כל החארות שאוהבים את כריסטיאנו יחזרו לבכות ולאכול את הלב.
השב   •  114
עמית17/07/2011 12:17
הם היו שם עוד עם רונאלדיניו.
הם לקחו את הגביע העולמי, מה שמסי לא יעשה לעולם.
תנגב את השפתיים ותחזור לקייטנה שלך ילד.
השב   •  43
58
לא משנה17/07/2011 11:19
"כאב בארגנטינה: עוד חלום שנגוז עבור ליונל מסי". החלום הזה של לזכות בקופה הוא של כל השחקנים, המאמן, האוהדים במגרש, ועוד מיליונים של אנשים בעולם אוהדי ארגנטינה, לא רק של המלך שלכם ליונל מסי.
השב   •  34
57
אלי17/07/2011 11:16
בדרום אמריקה הנבחרות שוות ביכולתם
היו שנים של פלה בברזיל על גג העולם
אחר כך הופיע מרדונה הוירטואוז עים ארגנטינה.מאז כלום.
ומה הטעם בכדורגל שהנבחרת שתיזכה
ידועה מראש
השב   •  10
56
המבין17/07/2011 11:10
אני מציאותי הוא יותר טוב מכריסטיאנו, מסי לא רק מבקיע הוא גם עושה משחק, עובר שחקן 1 2 ומבשל
החלוצים של ארגנטינה הם בושה למילה חלוץ, אך איפה הימים של רונאלדו לויז נאזריו דה לימה, החלוץ הטוב בהיסטוריה שכולם קראו לו שמן אבל שם את כולם בכיס הקטן למה פרשתה למה..
ללא ספק כשלון מצד מסי בכול זאת היה צריך להגיע רחוק יותר.
השב   •  95
55
חסוי17/07/2011 11:05
מסי לא הלהיב בטורניר, הוא עשה מה שהוא יכל לעשות מעמדת פליימקר-העמדה של צ''אבי הגאון, וכמו שידוע לכולנו צ''אבי לא מבקיע, הוא מבשל. לא נדבר על הטעויות של המאמן שמחליט להכניס את טבס ולא חלוץ אחר. לא נדבר על זה שטבס העגלה החמיץ פנדל בשלב הכי מכריע במשחק (איך חלוץ בסדר גודל עולמי כזה במעמד כל כך חשוב יכול להחמיץ פנדל?!?) נדבר על מסי, הפרעוש הקטן בן 24 בלבד,שהיה צריך להוביל נבחרת של עגלות לגמר, להבקיע בכמויות ולבשל בצרורות, לנהל את המשחק כמו שרק הוא יודע, ולהנהיג. איך ילד מסוגל לעשות את כל הדברים האלה, כשהמאמן לא יודע לאמן, כשהשחקנים לא משחקים כקבוצה, ושהתקשורת והאוהדים מפעילים כזה לחץ עליו? ההשוואה בין מסי של בארסה לזה של הנבחרת פשוט מגוחכת, מסי נולד לשיטה של בארסה, הוא לא מכיר שיטה אחרת, יותר מזה הוא לא יודע להתבטא במשחק שאין בו שיטה! התיאום בבארסה הוא מדהים, השחקנים מדהימים, כל אחד יודע מה העבודה שלו ועושה זאת במושלמות, מסי הוא הדובדבן בקצפת, הוא עושה את הכל טעים יותר, הוא נותן טעם שונה, הוא נותן טעם! אין לי ספק שהוא יביא תואר לנבחרת, השאלה היא רק מתי!
השב   •  121
אוהב להיות בטופ17/07/2011 12:21
הוצאת לי את המילים מהפה!
השב   •  20
מבין.17/07/2011 16:24
השב   •  12
54
דניאל המגניב17/07/2011 11:01

השב   •  00
53
שומי17/07/2011 11:00
לא נורא זה מהתסכול של כל ההפסדים .. זה יעבור =]
השב   •  62
52
נמאס מכל אוהדי מסי ומבטיסטה כנסו.17/07/2011 10:58
נמאס מכל אוהדי מסי ובמיוחד מהמאמן של ארגנטינה! נגד קוסטה ריקה ארגנטינה ניצחה  אבל אמרו בתקשורת לא ארגנטינה ניצחה! מסי ניצח וסתם פיות, המאמן של ארגנטינה כל ההזמן אומר אנחנו משחקים בשביל מסי, מה אמורים להרגיש שחקנים כמו היגוואין טבס קון ודי מריה שחקנים מהטופ העולמי שלא סופרים אותם בכלל!
והשיא הגיע היום ארגנטינה הודחה לא מסי הודח לא מסי פישל ארגנטינה פישלה כאשר הם נכשלים לא נותנים את האשראי למסי בכישלון אלא מעבירים את הכדור הלאה "למסי היהי משחק טוב הוא לא אשם" בניצחונות הוא אליל שהכל על הכתפים שלו בהפסדים הוא גם אליל שהכל לא היה על עצמו. הגיע הזמן לקחץ אחריות גדולה של כוכב נמדת גם בכישלונות וכשאתה נכשל פעם אחרי פעם הגיע הזמן שמשהו יגיד שאם הנצחונות זה בעיקר בגלל אז גם הכישלון הזה הוא בעיקר בגלל
השב   •  142
אוהד ריאלי17/07/2011 11:32
השב   •  00
ריאל נשמה17/07/2011 11:33
ולנושא כל מילה בסלע למרות שבאמת מסי לא אשם באופן ישיר אבל כמו שנתנו לא אשמה בניצחונות צריך לתת לו גם בכישלונות
השב   •  12
בארסה בדם17/07/2011 13:31
ואם לא היה לא כאלה חלוצים מקדימה הוא גם היה מוביל אותם לזכייה במונדיאל
השב   •  21
51
דניאל המגניב17/07/2011 10:58
נמאס כבר מהילד המפונק הזה שבועט כדורים על הקהל כשלא הולך לו, לא עזרו לוופא כל הטריקים שהם עשו בצ''מפיונס כדי שמסי יצליח (אדומים הזויים לריאל וארסנל, פסילות גולים, וכו'') בסוף הבלוף התגלה!
השב   •  67
50
צחי17/07/2011 10:56
השב   •  75
49
קון אגאוארו17/07/2011 10:55
מה קשור מסי אני מאשים את הפגלעה הזה שלא יודע לבעוט סרחיו בטיסטה מאמאן מצוין וכולם שבו בשקט
השב   •  14
48
אולטרה גרין17/07/2011 10:52
בר רפאלי-כחול,ג''סטין ביבר-אדום
סקר קשה הא?ח.
השב   •  585
מדריסטה17/07/2011 11:06
ביבר הוא מלכת הפופ, ועם כל הכבוד לשיער שהיה לו. אני מעדיף דוגמנית תודה :)
השב   •  30
דורה17/07/2011 11:34
מי הנעל שלחץ אדום
השב   •  80
שלומציון17/07/2011 12:28
אדום! (אוהד הגועל ת"א)
השב   •  63
liron17/07/2011 12:49
זה אתה ואתה רוצה להוריד ממך את האשמה ח צוחק
השב   •  10
47
הבורר17/07/2011 10:48
השב   •  82
46
משה17/07/2011 10:47
השב   •  2927
יעקב17/07/2011 17:24
השב   •  01
45
קון אגאוארו17/07/2011 10:46
התחלתי לאוד את פרו זאת קבוצה
השב   •  02
44
אלי17/07/2011 10:44
מאמן זבל יאאלה לך הביתה היית צריך לקחת את הטורניר בהליכה
השב   •  50
43
ניר17/07/2011 10:44
מסי עוד יביא תואר לנבחרת, אולי אפילו את הגביע העולמי על אדמת ברזיל. והגמר הולך להיות בין אורגוואי לברזיל.
השב   •  24
42
:S17/07/2011 10:41
רוב אלה שמלכלים פה על מסי הם אוהדי ריאל . אז שתדעו שגם רונאלדו שאתם מגדירים אותו לשחקן הטוב בעולם לא היה מצליח לעשות את העבודה יותר טוב ממסי ולשחק לבד, בנתיים מסי פה מוצף בתארים , וגם לרונאלדו לא חסר בקבוצה שחקנים מהטופ שעושים לא חצי מהדרך כמו צ''בי ואינייסטה
השב   •  137
דניאל המגניב17/07/2011 11:02
ראית פעם את ריאל משחקים בלי רונלדו? אני בספק אם הם יכולים לנצח את הכח עמידר ר"ג בלי רונלדו
השב   •  34
בודה17/07/2011 11:10
רונאלדו לא צריך טובות של אפחד הוא עובר לבד מכניס לבד והוא לא תלוי באף אחד ..1! כמובן שהוא מקבל עזרה ומבשלים לו וכו''.
אבל כשלסי אין מי שיבשל ואין מי שיעזור הוא עמוד. כמובן שגם הוא מפגיעה אבל לא כמו רונאלדו אז אם רונאלדו הייה במקומו הוא היה מצליח יותר מי מסי .
השב   •  38
מתן17/07/2011 12:09
השב   •  44
41
מיקי17/07/2011 10:38
1. הטעות הראשונה היא הלחץ המיותר והלא היגיוני שמופעל על מסי.
מסי לא הבעיה של ארגנטינה, הוא מתנה של פעם בדור. והוא יוצר מספיק מצבים בשביל לנצח משחק. לא זכור לי שזידאן בגילו, למשל, היה מביא את החברים שלו לכמות דומה של מצבים במשחק. אין מה לעשות, לארגנטינה אין את טרזגה או הנרי, וגם הצל של בטיסטוטה או קאניג''ה לא נראה באופק.
יש את היגואין, שעליו אדבר בסעיף הבא.
2. היגואין, ואני, כאוהד ארגנטינה, אומר את זה עם כאב בלב, הוא שחקן מאוד מאוד אוברייטד. לא שחקן רע, אבל גם לא יותר טוב מעוד מאה חלוצים בעולם. באטיגול, שוב אני חוזר, הוא לא ולא יהיה גם. מאוד מעצבן לשמוע, איך מזלזלים במסי, כאשר אומרים שהוא טוב בבארסה רק בזכות צ''אבי ואינייסטה. האומנם? מה, הם מחזיקים בידיהם את כל שחקני היריב בזמן שמסי עושה סלאלומים? הרי הוא לא סקורר שמחכה למסירה על קו השער. מי שכן עושה את זה ומקבל כמות בישולים אדירה זה דווקא היגואין, שכל הקישור המצויין של ריאל גורם לאנשים לחשוב שמדובר בחלוץ תותח. עם כזה קישור, תאמינו או לא, אפילו בן שהר יוכל להגיע לפחות ל10-15 שערים. אבל להכניס גול ממצב בודד במשחק זה פרופיל של חלוץ גדול, שכהיום לארגנטינה אין.
3. טבז. שחקן מצויין, לא בלוף, אבל עייף. לא בטוח ש הוא חייב לקבל תפקיד מוביל בנבחרת.
4. הגנה. מה זה הגנה, בעצם? אין לארגנטינה הגנה טובה, אין. או שיש, אבל אין שם מנהיג אמיתי. געגועי ל רוג''רי ואיילה.
5. זנטי. מוריד את הכובע בפני שחקן גדול. לא ברור לי דבר אחד. למה, אחרי כל כל הרבה משחקים והשגים באינטר, צריך להגיע לנבחרת ולא לקחת מהיגות? למה שלא תעזור קצת למסי? בגילך, תסכים, אתה הרי בנבחרת לא בגלל הנתונים האתלטיים שלך.
6. מאמן. לא יעזור כלום - לא מסי, לא מראדונה ולא בלאטר. מאמן ארגנטינאי בנבחרת כיום זה מניה כמעט בטוחה לכשלון. השחקנים הכי טובים בעולם באים ברוב מוחץ מדרום אמריקה, אבל המאמנים הכי טובים - זה רק באירופה. נגמרו הזמנים של מינוטי ובילארדו, הפער בטקטיקה וסטרטגיה בין הליגות בדרום אמריקה לליגות באירופה צמח לגבהים רציניים. אי אפשר היו לנצח טורנירים כאשר אתה סומך על כישרון נטו ומשחק שכונתי. מה עוד שאותם השחקנים המוכשרים מדרום אמריקה מתאמנים יום יום אצל מוריניו, גוורדיולה ותותחים אחרים. אז מי זה, לעזאזל, בטיסטה שידבר
השב   •  502
שי17/07/2011 11:24
פשוט נהניתי!
השב   •  50
אוהב להיות בטופ17/07/2011 12:30
איזו תגובה נכונה!
ואתה כותב סוף הדרך! תנצל את זה , אולי תהיה עיתונאי או משהו.
השב   •  40
40
אוהד בית''ר17/07/2011 10:34
חסר למסי עוד הרבה שיגיע לרמה של רונאלדו .עם כבר רונאלדו היה עושה את זה הרבה יותר טוב מסי התגלה אתמול כעוד שחקן שלא יותר מידי פשוט לא שווה כלום בלי צ''אבי מה לעשות זה כבר ידוע הביטחון שלו בריצפה שצ''אבי ואינייסטה לא במשחק בברסה הכול הולך קל שאתה מקבל כדור ברחבה ושם גול שימו לב לרונאלדו כמעט כול התקפה שהוא מתחיל מהחצי נגמרת ברוב הפעמים בשער שלו או בבישול שהוא מפרגן לשחקן
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  107
39
שלומי17/07/2011 10:28
קבוצה של לוזרים
השב   •  53
38
אני17/07/2011 10:27
עם מארדונה חטפו חמישייה מגרמניה,
איתו הם בקושי עברו את שלב הבתים..

מה הלאה? ישראל תחגוג שלישייה עליהם?
השב   •  22
37
שי17/07/2011 10:26
בקופה אמריקה יש שופטים עם מצפון בליגת האלופות ובליגה הספרדית השופטים הם חסרי מצפון לכן ברצלונה גנבה שתי ליגת אליפיות.
ואם יש הצלחה בברצלונה זה לא ממסי כי הוא מצליח רק בגלל האחרים
השב   •  1716
36
בארסא עד מוות17/07/2011 10:23
מסי עשה את הכל במשחק הזה בשל ונכון פספס כמה שערים אבל כשלון של נבחרת ארגנטינה זה רק טעות של מאמן נכון סיימו 1:1 ב90 דקות אבל הטעות שהוא החליף את אגווירו בטבס היה צריך להכנס את דיגו מיליטו במקומו של אגווירו כי מיליטו עוד לא שחק בקופה הזו וגם מליטו יותר טוב מטבס לפי דעתי
חבל שארגנטינה לא עלתה לחצי גמר
השב   •  169
35
Ezio Auditore da Firenze17/07/2011 10:22
כל ראיון שלו הוא מדבר על פרישה בגיל צעיר, לא מפתיע אותי שהוא החטיא פנדל, הוא לא מחוייב לשום מסגרת.
השב   •  140
34
במבה נוגט17/07/2011 10:15
אני לא מבין למה התקשורת מאשימה את מסי? כל הזמן עושים השוואות למראדונה ועל כך שהוא צריך להוביל את הנבחרת. התקופה שבה שחקן מוביל נבחרת/קבוצה על כתפיו עברה מהעולם. היום זה משחק קבוצתי ואין להסתמך על מסי או על כל כוכב אחר. בברסה הקטנצ''יק מככב כי יש סביבו "טבחים" מעולים ו"שפים" ברמה הגבוהה ביותר, זה לא יכול להצליח בכל מקום.. רדו ממנו ותפנימו שארגנטינה לא חייבת כל הזמן לזכות.. תרדו מהאולימפוס, אתם לא כאלה טובים..
השב   •  197
במבה נוגט17/07/2011 11:14
לכל אלו שהצביעו אדום.. אתם בטח ארגנטינאים/אוהדי ארגנטינה מתוסכלים.. אך בפנים אתם יודעים את האמת.. אפילו ריבר שלכם ירדה ליגה. don''t cry for me argentina, את כבר לא כזו טובה.
השב   •  41
רמי לוי - משווק18/07/2011 14:40
אח יא במבה.. כמה שאתה צודק.הכדורגל הדרום אמריקאי בירידה כבר שנים, זה ידוע..
השב   •  00
33
אדום עולה17/07/2011 10:03
זה החלוצים של ארגטינה הם סתם פח זבל זה המאמן הגרוע זה הקישור האחורי הגרוע זה ההגנה שלא יודעת להגן והשוער שלא יודע להדוף כולם רק לא מסי.
השב   •  46
32
אריק הפועלחיפהלעד17/07/2011 10:02
התנתקו מהרגש (והכוונה בעיקר לאוהדי הבלאנקוס).
מה לעשות ופרעוש אחד לא יכול לבדו ל 11 שוורי זירה מורעבים.
 ארגנטינה הרי עפה ברגע האחרון ובגלל פנדל אחד בודד. ואם היה הפוך?
מה הייתם כותבים.
וברור שבבארסה הוא אינו לבדו אלא חלק ממכונה נהדרת ומשומנת.
אז בואו לא נשקר את עצמנו. אם מחר אריה מסי עובר ל MANU הם הופכים, כמו בארסה, לשליטי הכדורגל העולמי להרבה שנים.
ובהזדמנות הזו (למרות שאין קשר):
G G MANUTD !
השב   •  116
אני20/07/2011 02:18
השב   •  00
31
דעתן17/07/2011 09:56
עם שחקן כזה כל חלוץ היה שם 100 שערים, מסי בסך הכל עוד שחקן טוב מהשחקנים שיש אבל צאבי הוא הטוב בעולם בשנים האחרונות
השב   •  95
יהלוםם **אורגינל**17/07/2011 10:06
בשבילי צ''אבי השחקן הכי טוב בבארסה וגם הכי אהוב עליי אבלל בשנים האחרונות זה נראה כאילו מסי למד מצ''אבי ואנייסטה וגם הוא נהיה בעצמו מבשל עובדה הוא סיים השנה עם יותר בישולים מצ''אבי ואנייסטה ביחד
השב   •  40
30
סרחיו17/07/2011 09:55
השב   •  61
29
יוסי 4317/07/2011 09:52
חושבים שאם הוא לא הבקיע אז גמרנו,
מי בישל את השער להיגוואין?
עוד כמה מצבים הוא סידר, לא רק במישחק הזה  גם במשחקים נוספים, גם בבארסה, תסתכל בטבלה כמה בישולים יש לו ותפנימו.
די רדו ממנו, היה ונשאר השחקן הטוב בעולם
השב   •  3112
ניב17/07/2011 09:59
ב2 טורנירים גדולים! תענה לי אתה, זה סטיסטיקה של מי שאמור להיות הטוב בעולם?
השב   •  88
28
טל17/07/2011 09:51

הוא אחד מ 10 הטובים בעולם.
אבל ממש לא יותר מזה..
רונאלדו הרבה יותר טוב ממנו.
נראה את מסי לוקח קבוצה כלו ולנסיה לאליפות..
מה שעשה מראדונה עם נאפולי.

השב   •  1922
יאיר17/07/2011 12:16
או באליפות אירופה?
בנתיים אני שומע שהוא יותר מהיר יותר חזק יותר ויותר.
אין לו שום תואר בינלאומי בדיוק  כמו מסי
המצב הוא כזה רנואלדו מסי ובניון שחקנים יותר טובים מהנבחרות שלהם כל משחק נותנים להם את הכדור עומדים ומסתכלים לא פותחים אופציה למסירה לא דאבל פס לא ריצה קדימה לבלבל הגנה  ככה גם עוד 100 שנה לא יגיעו לכלום.
השב   •  41
ניב17/07/2011 13:20
תזכיר לי עם מי רונאלדו שיחק?! חוץ מהגנה ורונאלדו פורטוגל לא שווה כלום! אפילו נאני לא היה להם במונדיאל
השב   •  00
27
hala madrid17/07/2011 09:51
אתה שומע מה אתה אומר י''מאמן בשקל?? הוא אומר שאם מסי לא טוב זה כישלון,ואם כן זה הצלחה. פשוט חשיבה של מאמן לוזר שבונה טורניר שלם על שחקן אחד.
השב   •  153
26
אילן פרידלר17/07/2011 09:46
ואם פלקאו ווה 30 מיליון אז שכטר שווה 100 מיליון
השב   •  42
25
אורי17/07/2011 09:43
השב   •  123
24
אמנון17/07/2011 09:37
תראו את התגובה הראשונה שכתבתי: תרשמו-ארגנטינה בחוץ.
השב   •  40
23
רועי17/07/2011 09:36
עזבו אתכם ראיתי את המשחק,משחקים בכזו טיפשות,אין חכמה במשחק. מסי והיגוואין היחידם שהראו שכל וחשיבה מחוץ למסגרת. ובתכלס הקופה?,הייתה משעממת.
השב   •  113
אני17/07/2011 10:25
באמת תודה רבה לאדון מסי שהוא נזכר להתעורר בשלב רבע הגמר!

מגיע לאורוגוואי, הם לעומת ארגנטינה לא נפלו מגרמניה התותחית וכמעט שלקחו מהם את המקום השלישי במונדיאל, ככה שבאמת היה ידוע מראש שאורוגוואי תגיע לפחות לגמר.
השב   •  62
רועי17/07/2011 11:09
לא אמרתי שמגיע לארגנטינה,להפך,חברות סמרטוטים והקורבן הוא מסי. לא נורא זה רק יחזק אותו ושנה הבאה עם אלכסיס סאנצ''ז יהיה חגיגה בבארסה.
השב   •  41
22
אורן17/07/2011 09:35
ולדעתי זה היה צריך להיות משחק הגמר.
השב   •  81
21
אריאל17/07/2011 09:35
מאיטליה 90 הם לא הגיעו לשלבים המכריעים של המונדיאל, לא הצליחו בקופה ובקיצור כלום!הם רחוקים מלהיות באותה ליגה כמו ברזיל,גרמניה או איטליה 

הם היו קבוצה גדולה רק כששיחק שם הגדול מכולם(מראדונה), בלעדיו הם לא הגיעו להישגים גדולים מאורגוואי.
השב   •  113
ניב17/07/2011 09:54
השב   •  53
מסי17/07/2011 10:17
עוד נבחרת מגעילה
השב   •  43
pipo17/07/2011 13:02
נבחרת איטליה זכתה ארבע פעמים במונדיאל אז סתום ת''פה
השב   •  00
מיקי17/07/2011 13:56
או שאתה לא מספיק מתעניין בהסטוריה של הכדורגל. מאז איטליה 90 ארגנטינה זכתה בשני טורנירים של קופה אמריקה עפ בטיסטוטה הגדול ובלי מראדונה. עוד פעמיים (אם אני זוכר נכון) הגיעה לגמר. וגם זכתה ב שתי אולימפיאדות (ולא צריך לזלזל הטורניר הזה, כי ברזיל, למשל, כבר הרבה מאוד זמן מתה ולא מצליחה לזכות בו לפחות פעם אחת). ואם זה לא מספיק - מאז 1990 זכו הנבחרות הצעירות של ארגנטינה בחמישה מונדיאלים. שחקנים גדולים במדינה הזאת לא חסרים. חסרים שם מנהלים גדולים (או לפחות חכמים) שיידעו איך להציא את המקסימום מהכשרונות בזמן אמת.
השב   •  40
20
מכבי תמיד בלב אותך אני אוהב17/07/2011 09:34
תראו מה האותיות של מסי אומרות!

יאללה
סע
מפה


*תראו מה ייצא עם תהפכו את האותיות הראשונות בכל מילה
השב   •  69
19
אוהד פשוט17/07/2011 09:30
מכבי חיפה זכתה בשתים עשרה אליפויות בשנים 1984- 1985 – 1989- 1991- 1994- 2001- 2002- 2004 - 2005 - 2006- 2009 -2011


• מכבי חיפה זכתה בדאבל בשנת 1991


• מכבי חיפה זכתה בחמישה גביעי מדינה בשנים 1962- 1991- 1993- 1995- 1998


• מכבי חיפה זכתה ארבע פעמים בגביע הטוטו בשנים 1994 , 2003, 2006 ו- 2007


* מכבי חיפה זכתה בשלוש אליפויות רצופות בשנים 2003-2006


• מכבי חיפה הגיעה לגמר הגביע 14 פעמים

• מכבי חיפה זכתה שלוש פעמים בגביע "אלוף האלופים" בשנים 1962- 1985- 1989

• מכבי חיפה סיימה עונה שלמה ללא הפסד- 39 משחקים בעונת 1993/94 (שיא ישראלי)


* מכבי חיפה הינה הקבוצה היחידה מאז קום המדינה שזכתה בשש אליפויות בעשור אחד (המילניום החדש)


• מכבי חיפה מחזיקה בשיא ישראלי כשלא הפסידה ב- 46 משחקי ליגה רצופים בשנים 1995-1993


• מכבי חיפה מחזיקה בשיא צבירת נקודות בעונה אחת- 95 בעונת 1993/94 ( 39 משחקים)


• מכבי חיפה מחזיקה בשיא ניצחונות בעונה אחת- 28 בעונת 1993/94 וכן בעונת 2009/2010


* שיא ישראלי: מכבי חיפה (עונת 2009/2010) צברה את מספר הנקודות הגבוה ביותר בתום 15 משחקים- 42 נקודות מ- 14 ניצחונות. וכך הלאה: 15 מתוך 16, 16 מתוך 17, 17 מתוך 18,


• מכבי חיפה סיימה 27 משחקי בית רצופים ללא הפסד בין השנים 2008-2010


• מכבי חיפה הצליחה לסיים 30 משחקי חוץ רצופים ללא הפסד בין השנים 1993 ל- 1995

• רצף ניצחונות (11) הושג בעונת 2005/2006

* מכבי חיפה החזיקה במקום הראשון ברציפות לאורך 65 מחזורים, החל מאוגוסט 2004 ועד מאי 2006 (שיא ישראלי)


* מכבי חיפה מחזיקה בשיא הישראלי בשהייה במקום הראשון מאז קום המדינה- 384 מחזורים


* שיא לאומי: מכבי חיפה (עונת 2009/10) ניצחה ב- 17 מתוך 18 משחקי ליגה מפתיחת העונה


* שיא לאומי: 10 ניצחונות חוץ מתוך 11 מ
השב   •  76
18
אורוגואי17/07/2011 09:29
ודרך אגב לא יפה ללכלך על מסי,עדיין הוא אחד הטובים בעולם. מה לעשות לשחקני ארגנטינה אין את רוח להחימה והרצון לשחק בשביל החולצה כמו שיש לאורוגואי. לא נורא. אל תבכי בשבילי ארגנטינה. ועכשיו נשאר לנו להגיע לגמר ומקווה שמה לפגוש את ברזיל.
השב   •  133
17
אבי17/07/2011 09:28
השב   •  3341
16
אוהד פשוט17/07/2011 09:20
מכבי חיפה זכתה בשלוש אליפויות רצופות בשנים 2003-2006


• מכבי חיפה הגיעה לגמר הגביע 14 פעמים

• מכבי חיפה זכתה שלוש פעמים בגביע "אלוף האלופים" בשנים 1962- 1985- 1989


• מכבי חיפה זכתה ב"גביע סוכות" בשנת 1958


• מכבי חיפה זכתה ב"גביע ליליאן" ( ארבע הראשונות) בשנת 1984


• מכבי חיפה סיימה עונה שלמה ללא הפסד- 39 משחקים בעונת 1993/94 (שיא ישראלי)


* מכבי חיפה הינה הקבוצה היחידה מאז קום המדינה שזכתה בשש אליפויות בעשור אחד (המילניום החדש)


• מכבי חיפה מחזיקה בשיא ישראלי כשלא הפסידה ב- 46 משחקי ליגה רצופים בשנים 1995-1993


• מכבי חיפה מחזיקה בשיא צבירת נקודות בעונה אחת- 95 בעונת 1993/94 ( 39 משחקים)


• מכבי חיפה מחזיקה בשיא ניצחונות בעונה אחת- 28 בעונת 1993/94 וכן בעונת 2009/2010


* שיא ישראלי: מכבי חיפה (עונת 2009/2010) צברה את מספר הנקודות הגבוה ביותר בתום 15 משחקים- 42 נקודות מ- 14 ניצחונות. וכך הלאה: 15 מתוך 16, 16 מתוך 17, 17 מתוך 18,


• מכבי חיפה סיימה 27 משחקי בית רצופים ללא הפסד בין השנים 2008-2010


• מכבי חיפה הצליחה לסיים 30 משחקי חוץ רצופים ללא הפסד בין השנים 1993 ל- 1995


* מכבי חיפה נוצחה רק פעם אחת בקריית אליעזר במחזור הפתיחה על ידי "עולה חדשה"- 1:0 לסכנין (אוגוסט 2007)


* מכבי חיפה לא צברה נקודות בשלושה מחזורי הפתיחה בליגת העל: בעונת 1978/79 ובעונת 2007/2008. השיא: ארבעה משחקי פתיחה רצופים ללא נקודה בעונת 1968/69


* מכבי חיפה לא כבשה ולו שער אחד בשלושת משחקי הפתיחה בעונת 2007/08


• רצף ניצחונות (11) הושג בעונת 2005/2006


• רצף הפסדים (5) נרשם בעונות 1951/52 ו- 1961/62 כמו גם ב- 1968/69


* מכבי חיפה החזיקה במקום הראשון ברציפות לאורך 65 מחזורים, החל מאוגוסט 2004 ועד מאי 2006
השב   •  1534
אוהד פשוט17/07/2011 09:25
מכבי חיפה זה מס אשדוד עם תארים
השב   •  96
דודו17/07/2011 09:25
השב   •  71
עמיחי17/07/2011 09:33
השב   •  34
15
אחד שמבין.17/07/2011 09:19
איך כולם אמרו שמסי הוא שחקן מצויין ושהוא יהיה מרדונה הבא. בוא נגיד שכולם טעו ובגדול! איך יכול להיות שחקן שחיק 4 משחקים ולא כבש שער אחד כמו במונדיאל! אני אמרתי מההתחלה שהוא לא יכבוש וצדקתי וידעתי שיש לו עוד מלא להשפתר עד שיכריזו עליו כמרדונה הבא..
השב   •  1930
14
מכבי לא נצחה דרבי 4 שנים17/07/2011 09:17
ממש אבל ממש לא בקלאס של הגדולים - אפילו בשנים האחרונות גם רונאלדיניו וגם זידאן היו הרבה יותר טובים בקבוצות שלהם ובנבחרות.
השב   •  4647
אופיר שמואל17/07/2011 10:44
ראינו בגמר ליגת האלופות 2011 וגם 2009 נגד מנצסטר
השב   •  1217
שי17/07/2011 11:06
השער בגמר ליגת האלופות היה בנגיחה(יפה אבל הוא לא ממש התאמץ) וב2011 הוא כבש מטעות של ואן דר סר
השב   •  1612
תפסיקו לבכות בלאנקוס17/07/2011 11:49
הוא גם לא התאמץ לפרפר 4 שחקנים בקלאסיקו נגדכם בצ''מפיונס. או ב-5-0. תמיד תירוצים? תראה בכמה משחקים הוא היה דומיננטי? שני גמרי צ''מפיונס. בקלאסיקו נגד ריאל. אבל אתם בכיינים
השב   •  1611
בני17/07/2011 12:33
אם הוא כל כך גדול למה הוא לא כובש בנבחרת? למה שם הוא לא מפרפר 4 שחקנים? כי שם אין לו את צ''אבי ואינייסטה רונאלדו ב-20 דרגות מעליו
השב   •  148
שפוי17/07/2011 15:01

מסי לא יהיה מראדונה. הוא לא מספיק שחצן בשביל להיות כוכב על. אבל ההפסד אתמול לא היה באשמתו בכלל. הוא שחקן ענק וכל הקנאים, כמוך וכמו רבים מנסים לגמד אותו. אני לא רואה את נבחרת פורטוגל מגיעה להישגים.

השב   •  41
השד האדום17/07/2011 19:58
אפילו 2009 וגם ב2011 אבל לא מאשים אותו ואני מאוהב בשוער הזה מילדות! שוער ענק פשוט ומודה לו על כל השנים. נגד ריאל להזכירכםם למה הוא שם גול? כי למוריניו בנה משהו מראש והיו שמה שופטים כדי שיעזרו לברצלונה שיהרוס את הגאונות של מוריניו ולהעיף את פפה על סתם שלא נגע בשחקן וירד על אלונקה ואיכשהו פתאום לא כאהב לו הרגל הצגניסט בשם אלבס..
השב   •  01
13
חיפני17/07/2011 09:16
בשנת 2006 2007 מכבי חיפה שיחקה במוקדמות ליגת האלופות נגד ליברפול המשחק הראשון נגמר 2:1 הגול הראשון טעות של מגרלשווילי ובמשחק השני 1:1 גם הגול שם היה כתוצאה מטעות של מגרלשווילי אז למה בכל זאת החליט אלישע לוי להביא אותו ? היינו מעיפים מהמוקדמות את ליברפול סגנית אלופת אירופה !!
השב   •  81
גיא17/07/2011 09:45

השב   •  70
12
ראשון17/07/2011 09:14
רואים את זהבכל טורניר הם גברים!
השב   •  411
11
ארגנטינאי שלא עשו באצבע17/07/2011 09:13
רק כמה בודדים לא קנו את הבלוף הזה מההתחלה - כל השאר כבר הכתירו אותו כמראדונה הבא.
השב   •  5341
10
מכבי תמיד בלב אותך אני אוהב17/07/2011 09:12
מי לוקחת את הגמר של הקופה

ברזיל-כחול

אורוגוואי-אדום
השב   •  3860
9
מוטי17/07/2011 09:09
כדורגל זה משחק פשוט ןאין הבדלים בן קבוצות ונבחרות
הכסך הגדול פגע קשות בענף

ומסי? שחקן בינוני ולא מעבר
אין כדורגלן שיודע לעשות הכל במגרש
חבל שהתקשורת מייצרת אשליות לצורך רייטינג .
כמו שרונאלדיניו לא היה השחקן הכי טוב בעולם ששיחק בבארסה גם מסי לא כזה.
היום בעידן ריבוי  אמצעי תקשורת אינטרנט רדיו טלוויזיה אז כל אחד רוצה לעשות כותרות ענק כדי לקדם ולשווק את הכדורגל המשעמם .

ההתעסקות במסי הורידה עניין גדול בקופה אמריקה ולא פלא שארגטינה הודחה בשלב מוקדם..גם במוקדמות היא הייתה חלשה.

ארגנטינה הייתה נבחרת גדולה לפני מסי ותהיה גם אחריו ולכן זאת טעות לבנות על שחקן בינוני שלא לוקח מנהיגות ואחריות.
שחקן הטוב בעולם בכל ענף מספק את הסחורה במאני טיים.
השב   •  1415
8
אריק הפועלחיפהלעד17/07/2011 09:08
לא כשלון, בטח.
עם הצלחות כאלו הפרעוש עוד ישחק אצלנו.
מאמן טיפש, לא זבש"י אלא זבש"ה של ארגנטינה, ואחרי אמירה כזו הם צריכים להעיף אותו לכל הרוחות.
ונחזק את רגלי דייגו פורלאן והחברים כל הדרך עד הזכייה בקופה!
השב   •  375
7
בע17/07/2011 09:04
נגמרו לבאטיסטה התירוצים אז הוא התחיל להאשים את היגואין ואגוארו וטבס, אבל להגן - רק על מסי !! הכדורגל נהייה מושחט מיום ליום
השב   •  192
6
מישהו17/07/2011 09:00
גם אם הוא היה נותן למסי לבעוט את כל הפנדלים והוא היה מחטיא הוא עדיין היה אומר משחק טוב
השב   •  212
5
אדום עולה17/07/2011 08:59
לא כישלון? ארגטינה אירחה את הטורניר הזה, שיחקה כדורגל גרוע והודחה כבר ברבע גמר זה כישלון ענק.
השב   •  582
4
הפועליסט17/07/2011 08:58
מבאס חח
השב   •  76
3
משוגע אדום17/07/2011 08:58
לא הייתה מספיק טובה.
אין מה לעשות.
השב   •  4910
מה זה אכפת לך17/07/2011 09:31
אין ספק שבברצלונה הוא השחקן הכי טוב שיש עם צ''אבי ואינייסטה אבל הוא בחיים בחיים לא יכול להיות אגדה או ב10 השחקנים הטובים בתבל אם הוא כזה אפס עם הנבחרת וכולם יודעים שבלי הישגים בנבחרת הוא עדיין לא מעל כולם
השב   •  1118
2
ירוק17/07/2011 08:56
נמאס מכל אלה שחושבים שמסי יכול לעשות הכל הוא שחקן אחד במגרש של 22 שחקנים הוא עושה כמיטב יכולתו ושיש לך חלוצים שלא יודעים לשים כדורים ברשת הוא כבר לא אשם
השב   •  6236
ניב17/07/2011 09:57
איפה אתה חי?! יש להם את אחת ההתקפות הקטלניות בהיסטוריה! ההתקפה שלהם כבשה העונה האירופה יותר מ80 שערים(וזה עוד בלי מסי!) גם בלי מסי היא הייתה צריכה להגיע לפחות לגמר בקלות! לא נמאס לך מהתירוצים?! לי נמאס- מסי= אובריטד!
השב   •  2410
1
ניב17/07/2011 08:53
והפעם אין תירוצים שהם שיחקו מול מכונת משומנת כמו גרמניה! מסי שוב נכשל שהוא בלי צ''אבי ואיניסטה!
השב   •  8745
לא יודע17/07/2011 11:06
בגלל לאריסה ריקלמה
השב   •  341
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */