יום רביעי, 23.04.2025 שעה 06:27
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
קופה אמריקה 2024 24-25
 בית 1 
161-96ארגנטינה1
67-46קנדה2
21-03צ'ילה3
13-03פרו4
 בית 2 
102-74ונצואלה1
54-54אקוואדור2
41-13מקסיקו3
07-13ג'מייקה4
 בית 3 
114-116אורוגוואי1
610-64פנמה2
33-33ארה"ב3
010-13בוליביה4
 בית 4 
133-126קולומביה1
62-54ברזיל2
44-23קוסטה ריקה3
08-33פרגוואי4

מהפכה בארגנטינה: אגוארו, היגוואין ודי מריה ב-11

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות, לסרחיו באטיסטה נמאס ולקראת קוסטה ריקה ב-03:45, החליט המאמן שחייב ניצחון, על מיני מהפכה: "בונים הכל סביב מסי"

|
אגוארו, מסי והיגוואין. ישתפו פעולה ב-11 (רויטרס)
אגוארו, מסי והיגוואין. ישתפו פעולה ב-11 (רויטרס)

אחרי הפעם הראשונה טענו בארגנטינה: "טוב, זה קורה". אך כשזה קרה בפעם השניה, לסרחיו באטיסטה נמאס.

הפסקה הראשונה מדברת כמובן על התוצאות המאכזבות של נבחרת ארגנטינה בשני משחקי הקופה אמריקה, שני משחקים שנגמרו ב-0:0 וב-1:1.

למאמן האלביסלסטה, כמו שכבר צוין, כבר נמאס ולכן הוא החליט על מהפכה בהרכב. "אנחנו צריכים יותר הנעת כדור ופרננדו (גאגו) עושה זאת בצורה נהדרת", התייחס באטיסטה לאחד מהשינויים בהרכב אותו הוא מתכנן.

מלבד גאגו, שיחליף את אבר באנגה בקישור, מאמן ארגנטינה מתכנן גם שינויים בחוד. גונסאלו היגוואין וסרחיו אגוארו יפתחו גם הם ב-11 על חשבונם של קרלוס טבס ואזקיאל לאבצי. השינוי האחרון שמתוכנן הוא גם השינוי ההתקפי ביותר - אנחל די מריה שיורכב במקומו של אסטבן קמביאסו.

כל השינויים הללו נובעים מדבר אחד: רצונו של באטיסטה לתת לליאו מסי חופש פעולה. "אנחנו בונים את הנבחרת סביב מסי. קורה שיש לו משחקים רעים, אבל הוא שחקן שיכול לגמור מפגש ברגע", הוסיף המאמן.

באטיסטה מסי (רויטרס)
באטיסטה עם מסצ'ראנו ומסי. המאמן החליט על שינויים (רויטרס)
 

לכתבה זו התפרסמו 122 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 122 תגובות ב-91 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
91
מדרידי12/07/2011 01:00
השב   •  21
90
בוזאגלו12/07/2011 00:58
למה עותמאנדי בלמה של פורטו לא משחק ואם זימנו אותו בכלל?
השב   •  00
89
בוזאגלו12/07/2011 00:53
רק חסר להחליף את גאגו ולהכניס פאסטורה למרות שגם גאגו יודע למסור ולהניע כדור פאסטורה הרבה יותר התקפי
השב   •  00
88
LEO11/07/2011 23:42
אללה ארגנטינה בואו נפרק את קוסטה ריקה vamos ergentina ! ומי שאיתי שייתן בכחול!
השב   •  45
87
jack the ripper11/07/2011 22:56
זה משחק קבוצתי. עד שהוא לא ילמד את שחקני ארגנטינה את זה, הם ימשיכו לקוות שלא להפסיד לנבחרות כמו בוליביה (בפוקס) וקולומביה (טעות שופט+פוקס של החיים)
השב   •  30
86
באטיסטה11/07/2011 22:17

השב   •  20
85
דניאל11/07/2011 21:03
הגיע הזמן שיוציא את קמביאסו ויבין שהוא חרא של שחקן.
השב   •  31
84
שי ברנס11/07/2011 20:27
ברור שתסכים עם 78 כי אתה 78 טיפשש
השב   •  00
83
מתן11/07/2011 20:20
השב   •  01
82
כתום11/07/2011 19:14
השב   •  30
81
מכבי חיפה11/07/2011 18:55
השב   •  20
80
כתום לבן11/07/2011 18:55
אבל עכשיו השחקנים של ריאל יעשו את ההבדל ולא מסי הננס
השב   •  43
79
אמג''ד בדראן- ארגנטינה בדם11/07/2011 18:13
גאגו לא רואה את בוסקטס.. זה שמוריניו כמעט גמר אותו לא מוריד מערכו .. תזכור בשתי העונות של גאגו בריאל מדריד היה מהמצטיינים בקבוצה ושיחק קבוע בהרכב .. ובעונה האחרונה שלו בבוקה ג''וניורס שם היה הקפטן והשחקן מס'' 1 בקבוצה.. אני אוהד ארגנטינה ומודע ליכולת שלו .. קבוצה שמסוגלת להרוס כמו אוין קאסאנו סניידר רובן ואן דר וארט דרנת''ה קאקה בנזמה סאמול קמפיאסו וכו''. בקלות יכולה לשבור עוד שחקן צעיר בשם גאגו..
השב   •  16
אל11/07/2011 18:51
מסכים איתך.
הלוואי שנראה את גאגו ביכולת שלו מבוקה.
למרות שלהגיד שהוא לא רואה את בוסקטס זה קצת להתעלם מהמציאות בהווה.
בכל אופן, כאוהד ארגנטינה, נשמע לך הגיוני מה שאמרתי בגדול?
השב   •  10
בוזאגלו12/07/2011 00:55
העיקר שיעזוב הבוגד אמר שברסה טובה יותר ובריאל סתם מכחישים שהם יותר טובים
השב   •  00
78
אל11/07/2011 18:00
אם המאמן בטיסטה רוצה לבנות סביב מסי, אז דבר ראשון שיפסיק להגיד את זה.
דבר שני, אם הוא מנסה ליצור מודל בארסה כדי שמסי ישחזר את היכולת, אז הנה כמה הצעות:
מיליטו עושה רק נזק (וזה מאוהד ותיק מאוד של בארסה שראה את מיליטו בגדולתו לפני הפציעות). מאסצ'' יהיה יעיל יותר, ידחוף התקפות קדימה ויסגור התקפות יריב מהר יותר. יכול לפתור את בעית ההגנה של ארגנטינה.
באמצע, גאגו בתפקיד בוסקטס (קצת פתטי אבל זה מה שיש להם), קמביאסו כאינייסטה (שוב, מבחינת סוג שחקן, ההבדלים ברורים.), ופאסטורה כצ''אבי. חייבים אמצע שיותר לחלק מסירות ולא רק רץ קדימה עם הכדור.
שלישיה קדמית - היגוואין במקום וייה, אגוארו במקום פדרו, ותנו למסי להיות מסי. החיסרון באמצע יקבל פיצוי של עומק מטורף בספסל.

בכדורגל אין אבסולוטיות, מסי הטוב בעולם כשהוא משחק בבארסה, כי הסביבה והמאמן יודעים להפיק ממנו את המיטב.

בהצלחה לארגנטינה.
השב   •  70
77
מישו11/07/2011 17:55
השב   •  32
שמעון11/07/2011 22:56
לאכול  את  הלב על  מה שמסי עושה לכם  כבר כמה עונות  רצופות,מעצבן  נכון?
ארגנטינה תנצח היום  ותיקח  את  הקופה !!
השב   •  14
76
מכבי חיפה בדם11/07/2011 17:37
                  רומאיו
 זאנטי  מסצ''ראנו  גראיי    רוחו                    גאגו
                   פסאורה 
די מאריה                              מסי
                טבז     היגוואין
השב   •  30
75
ק''כשגדע11/07/2011 17:33
הוא די מאריה
לא ברור איך הוא לא תקוע עמוק ב11
ומשתמשים בו רק כשהכל הולך &%^$#
השב   •  40
74
מדרידיסמו11/07/2011 17:31
המאמן הזה לא מבין שתחת כזה לחץ אי אפשר לשחק?!
כבר מהמונדיאל רק מדברים על איך מסי בנבחרת שלו ובמיוחד עכשיו שאת כל האכזבה מארגנטינה עד עכשיו תלו על הצוואר של מסי.
איך נראה לו שהוא היה מרגיש אם כל העולם היה מסתכל רק עליו ומצפה רק ממנו? כדורגל צריך להיות משוחרר, רק ככה מצליחים.
השב   •  81
73
מדרידיסמו11/07/2011 17:12
מה שהוא עשה בגמר גביע המלך עם כריסטיאנו רונלדו - זה בטוח עובד, אבל צריך מישהו שיודע לנגוח שיהיה מול השער.
איזה כיף שנכנסו שחקנים מריאל, עכשיו בטוח ינצחו סוף סוף, ודי בטוח שיהיה משחק חזק כי ארגנטינה הולכים להילחם על החיים שלהם אם יש להם שכל.
השב   •  50
72
ראול11/07/2011 17:03
הגדולה של בארסה היא שכולם עובדים בשביל שהכדור יעבור דרך מסי,לכולם ברור שהוא השחקן הכי טוב ואף אחד לא מנסה לגנוב את ההצגה.בארגנטינה יש המון שחקנים שחושבים שהם הכוכבים הגדולים וככה התקפות שלמות עוברות בלי שמסי מקבל את הכדור וכמובן גם לא יוצא מזה כלום.אני הייתי מעיף את טבס ולאבצי ודואג שכל התקפה תעובר דרך מסי,ככה ארגנטינה תנצח כל נבחרת בקלות.
השב   •  81
אנונימי11/07/2011 18:01
בברסה כל השחקנים הורגים את ההגנה וז מסי שם את הגולים או מכניס את השחקנים למצבים אבל בארגנטינה כל אחד מנסה להציל את המולדת לבד
השב   •  30
71
ניר11/07/2011 16:39
אחרי המשחק הזה כולם יבינו ובמיוחד ה"מיוחד" שהכבש הוא לא כזה מציאה כמו שהוא חשב להביא אותו תמורת היגוואין/בנזמה +25M
ולגבי השינויים בהרכב,טוב לראות שאם לא אחרי טעות אחז אז אחרי עוד אחת בטיסטא למד משהוא.
זה יגמר  4-1 וברור לזכות מי
השב   •  10
70
נוי בן חיון(שכונת אפק)11/07/2011 16:27
נככון שמסי פחות טוב בארגנטינה בברצלונה ושפה הוא הוכיח שהוא יצא קצת קטן אבל שימו לב ברצלונה משחקת עם שחקנים כמו צאבי ואנייסה ובוסקט שחקנים שעושים משחק וסדר ואחרים לספק הממון בישולים לעומת זאת ארגנטינה משחקת רק עם חלוצים מסי אגרוראו די מריה טבז אי אפשר כך איך בדיוק איך רוצים לשחק צריכים עושי משחק ברמה וזה אין לארגנטינה בטחו בזה שהם משחקים בהרכב כל כך התקפי ומבולגן ובגלל זה כל הבלגן המערך של ארגטינה מוטעה
השב   •  10
מדרידיסמו11/07/2011 17:05
אין לך מה לכתוב, רק לצטט את מה שכולם יודעים?
השב   •  00
69
אמג''ד בדראן- ארגנטינה בדם11/07/2011 16:20
כשיש הרבה שחקני התקפה טובים אז הכדור רוב הזמן נע ברחבה של היריב ויש למסי יותר אופציות לפרגן ולקבל מהחברים שלו ולכבוש .. אם הוא ישחק לבד אז כמעט ולא יקבל כדורים כי הקישור של ארגנטיה לא משהו .. הם הכי טובים בהתקפה אז שישחקו התקפה וכנראה לא ראית את המשקים הראשנים שהרכיבו את מסי עם טבז בהתקפה
השב   •  00
68
אמג''ד בדראן- ארגנטינה בדם11/07/2011 16:16
אחלה שחקן , אבל מסי במשבצת שלו כפליימיקר.. אוגוארו תפס את מקומו של מסי באגף , די מאריה בשמאל והיגואין בחוד .. וכולם עדיפים על פאסטורה כך שאין לו מקום בינתיים אולי כמחליף במחצית השנייה אז מסי יחזור למקומו הטבעי ופאסטורה ייכנס למרכז המגרש
השב   •  80
67
אמג''ד בדראן- ארגנטינה בדם11/07/2011 16:11
אבל אי אפשר לשים את פאסטורה .. עם 4 שחקני התקפה .. פאסטורה הוא פליימיקר שחקן התקפה לכל דבר .. אם תשים את פאסטורה די מאריה מסי היגואין ואוגוארו אז מי יעשה הגנה במרכז המגרש ? רק מסצ''יראנו !! מסי משחק על המשבצת של פאסטורה כפליימיקר כך שעדיף 2 קשרים דפנסיביים ( גאגו ומסקיראנו ) אחד פליימיקר ( מסי ) בימין די מאריה, בשמאל אוגארו וחלוץ חוד אחד היגואין כך אחלה הרכב .. למרות שמגיע לפאסטורה לראות קצת דשא אני מאמין שישתמש בו הפעם במחצית השנייה
השב   •  10
66
אמג''ד בדראן- ארגנטינה בדם11/07/2011 16:06
סוף סוף אני רגוע, הרכב סופר התקפי .. היגואן די מאריה אוגוארו ומסי כולם כובשים מצוינים אני מהמר על 4-0 חלק לארגנטינה . . הצעד הבא שמתבקש מהמאמן זה להוציא את גבי מילטו ולהרכיב את גאראי במקומו .. מילטו גמר את הסוס.. בכל אופן קוסטריקה חלשה ולא תתקוף הרבה כך שההתקפה שלנו תחגוג הלילה. מחזירים את הכבוד .. רוצים מבול שערים
השב   •  10
65
אמג''ד בדראן- ארגנטינה בדם11/07/2011 16:03
אבל דווקא הפעם המאמן לא יצא טיפש .. זה הרכב מעולה .. אבל ההצהרות שלו תמיד מלחיצות את מסי .. מסי זה שחקן שנהנה מהכדורגל ותחת לחץ תמיד מתרסק הייתי מצפה ממנו שייצא בהצהרה ויגיד מסי הוא אחד מבין 11 שחקנים במערך ושכולם צריכים לתת את המקסימום .
השב   •  10
תאמר..יונייטד בדם !!11/07/2011 17:27
מסי רגיל להצלחות, עדיין לא חווה כישלון בברצלונה, והוא עדיין צעיר שהמאמן רק מלחיץ אותו שאומר "בנינו סגל למסי" אז ? מאמן טיפש נקודה !
השב   •  20
64
Jonathan dos Santos11/07/2011 15:44
אפילו בוסקטס עדיף בברצלונה על פניו, והוא בכלל גרוע בתור בלם. מיליטו גמר את הסוס, המשחק הטוב האחרון שלו היה בקלאסיקו בברנבאו ב2010, וזה היה המשחק היחידי שהוא לא היה גרוע מאז שחזר מהפציעה. הפציעה נגד יונייטד סיימה קריירה של בלם צמרת עם פוטנציאל ליותר. אבל בטיסטה חי בסרט שהוא עדיין מיליטו של 2008.
השב   •  50
Meir11/07/2011 16:25
שירכיב כבר את מסצ׳ראנו במקומו, עשה אחלה עבודה בבארסה.
השב   •  50
מדרידיסמו11/07/2011 17:14
בגומלין של החצי גמר נפל לפני הרחבה כאילו ירו בו, ועשה 5 גלגולים להיכנס לרחבה שייקרא פנדל.
אחלה עבודה, כן?
השב   •  31
63
תאמר..יונייטד בדם !!11/07/2011 15:39
תפסיק "לבנות" הכל סביב מסי, זאת השיטה הכי טיפשה שאפשר לעשות, תן לשחקנים לשחק איך שהם יודעים, תן למסי להיות חופשי על המגרש כמו בברצלונה, ואז תקבל תוצאות..למה רק מאמנים טיפשים באים אלינו?
השב   •  100
62
עידן11/07/2011 15:24
השב   •  01
61
12-111/07/2011 15:18
                   רומרו
  רוחו   גאראי   בורדיסו  זבאלטה
              מסצ''רנו  אבאר
                  פאסטורה
                       מסי
                 אגוארו טבז
השב   •  24
60
גיא11/07/2011 14:54
0-0 יש לי הרגשה שמכל הדיבורים האלה ארגנטינה יהיו עוד יותר זבלים
השב   •  42
59
ש.11/07/2011 14:31
שיתנו לגראיי לשחק כבר!!
השב   •  100
58
אחד.11/07/2011 13:58
זה מה שהוא היה צריך לעשות מההתחלה. איך לעזזל נותנים לשלישיה הזאת לשבת על הספסל?! איך?!?!
השב   •  50
57
אוהד מטורף11/07/2011 13:48
עכשיו צאו מהר, אבל מהר !!
השב   •  97
ראול מדריד11/07/2011 16:28
השב   •  40
56
פבלו מאשקלון11/07/2011 13:43

על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  50
55
Jonathan dos Santos11/07/2011 13:33
זה כבר שינוי שיקל על מסי. ההרכבים האחרונים היו פשוט זוועתיים.
השב   •  30
54
אורחן11/07/2011 13:29
עוד 0:0 בע"ה ואתם בחוץ
השב   •  31
53
ש.11/07/2011 13:12
השב   •  10
52
בומבה11/07/2011 13:02
לבנות קבוצה סביב שחקן זה טעות. במיוחד בנבחרת. מה שהוא עושה מוריד גם לשחקנים את הביטחון, כאילו מסי הוא אלוהים והם השפוטים שלו. כל בן אדם היגיוני, מעדיף את היגוואין, אגוארו ודי מאריה בכושר מאשר רק את מסי בכושר. אם שלושתם ביחד משחקים טוב, התועלת שלהם תיהיה פי שתיים מהתועלת שמסי יביא במשחק טוב. וזה בגלל שהם שלוש. הוא יכל לבנות הכל סביב מסי, זה יכל להצליח לו גם משחק אחד, שניים. אבל אז אם למסי פתאום יהיה משחק רע? בקופה ובמונדיאל בשלבי הנוקאוט זה רק משחק אחד. חבל באטיסטה, יש דרכים אחרות להשתמש במסי כדי שיביא תועלת. שלא תבינו לא נכון, אני מאוד מעריך את מסי והוא הכי טוב בעולם. אבל אני תמיד נגד הגישה של לבנות הכל סביב שחקן אחד. גישה לא נכונה.
השב   •  146
51
דוד11/07/2011 12:47
אם הואע עולה עם ההרכב הזה מסי לא יתן את מה שהוא יודע המאמן הזה פשוט הורס אותו הוא צריך לשים אותו חלוץ עם עוד שחקן וזוהו !
השב   •  57
50
דוד11/07/2011 12:34
סוף סוף בטיסטה נזכר מה צריך להיות ההרכב כדי לנצח אבל אם הגנה כזאת זה לא בטוח שיספיק!
השב   •  51
49
רואי11/07/2011 12:34
איזה חלוץ. הלוואי שריאל לא יימכו אותו בחיים. (אני עכשיו לובש חולצה שלו בריאל) לדעתי הרבה יותר טוב מכבש הסוציופת
השב   •  100
48
ראול מדריד11/07/2011 12:34
לא מכניס רק מבשל, והתקשורת מכריזה עליו מחדש כשחקן הטוב בעולם, ואם ארגנטינה תיקח תקופה אז בהיסטוריה. לא שהוא לא שחקן טוב, הוא פשוט לא מספיק טוב לקחת על עצמו את הנבחרת. הוא טוב לעשות מה שהוא יעשה היום: לשחק בקבוצה טובה ופעם ב להכניס גול או לעשות מבצע אישי. אבל התקשורת עיוורת.
השב   •  77
47
אוהב בנות11/07/2011 12:29
די מאריה ואגווארו היחידים שיכולים לעזור למסי עם כל הכבוד לטבס ראינו אותו והוא נראה כבד כך גם לבאצי הגיע הזמן להביא לשחקנים שהייתה להם עונה גדולה בקבוצות שלהם שישחקו ומכירים את הליגה הספרדית ויתחברו וארנטינה רק תרוויח את העליה לרבע הגמר ..
השב   •  61
46
מישו11/07/2011 12:26
                     רומרו
רוחו      מיליטו    מסצ''ראנו    זאנטי
          
                     קמביאסו
די מריה         
                             פסטורה

                    מסי
           אגוארו      היגוואין


ככה מסי משחק מאחורי שני החלוצים ויש לו יותר חופש לקבל כדור פסטורה משחק אמצע ימינה כדי לעזור לזאנטי קצת די מריה אמצע שמאלה כדי לעזור לפסטורה להניע ולהעביר את הכדור לחלוצים יאלה ארגנטיננה
השב   •  04
45
אופנים11/07/2011 12:25
בבארסה לא אומרים בונים הרכב שיהיה מתאים למסי בבארסה מסי מתאים את עצמו להרכב כשכל העומס והניהול ביידים של צאבי ואינייסטה .
בארגנטינה הם סומכים רק על מסי וזה רק מפריע לו כי יש עליו לחץ וגם הם יורדים עליו בסוף .
גם ברגע שהם אומרים שהם בונים את ההרכב שיהיה מתאים למסי הנבחרת שנגדם תדע ישר שהיא צריכה לנטל את מסי ואז היא תנטל את כל הנבחרת זו מחשבה גרועה מאוד מבחינת ארגנטינה כי זה גם מוריד את הביטחון של האחרים זה שמסי לפעמים לוקח את הכור בבארסה עובר כמה שחקנים ולפעמים כובש או מבשל לא אומר שהוא זה שמנהל את משחק שמה שזה בעצם צ''אבי ואינייסטה
השב   •  132
מישו11/07/2011 14:20
השחקן אחראי על בערך 90 גוליםמהשערים של ארסה אז אל תגיד לי לפעמים מסי נותן מסירות לא פחות מדהימות משל צ''אבי ואינייסטה שהם מוסרים ענקים אז אל תבלבל בשכל בלי מסי בארסה לא בארסה החזקה שמסי מקבל את הכדור הוא מושך אליו 2-3 שחקנים ומפנה שטח לשחקנים אחרים וככה יש שטח לצ''אבי ואינייסטה למסור את המסירות האדירות שלהם אז אל תגיב אם אין לך מושג בכדורגל אלה ארגנטיינה
השב   •  60
44
עומר11/07/2011 12:23
השב   •  40
43
ראול מדריד11/07/2011 12:22
הכוונה שלו זה אגוארו היגואיין די מריה בגלל השמועות על הצירוף האפשרי של אגוארו.
השב   •  20
42
מדרידיטסה11/07/2011 12:17
סוף סוף הרכב של צעירים שרעבים לנצחונות, בהצלחה לארגנטינה
השב   •  30
41
ארגנטינאי11/07/2011 11:42
איפה הוא ?!?!
השב   •  60
40
EnTm11/07/2011 11:23
סוף סוף המאמן תפס שכל. טבז עסוק בלדרוש פנדלים ולבאצי בלרוץ עד הסוף ולא לעשות עם זה כלום. נקווה שמסי הפעם יצליח להראות את היכולות האמיתיות שלו ולנצח את המשחק.
השב   •  30
39
ארגנטינאי בדם!11/07/2011 11:14
סוף סוף הבין! הלוואי איזה שלושער למסי ועוד איזה אחד של אגוורו, היגוואין ודי מריה 5-1 ואיזה שער עצמי של בורדיסו אם הוא ישחק
השב   •  284
ראול מדריד11/07/2011 12:32
סתם הכל בצחוק זה פשוט היה דרוש. אבל מסי לא יבקיע הלילה הוא יסתפק בבישול.וגם ככה התקשורת אחכ יומרו שהוא הטוב בעולם למרות שהנבחרת תנצח ממשחק קבוצתי.
השב   •  120
38
אוהד11/07/2011 11:13
השב   •  1728
37
כפיר11/07/2011 10:56
2 חלוצים אגוארו וטבס מסי מאחוריהם די מריה ומקסי רודריגז על הקוים פשוט אדיר !!איך לא רואים את זה אנשים?!?!
השב   •  95
36
אדם אלעוברה11/07/2011 10:55
עם שלושה כאלה מי צריך את מסי בכלל , איגואין דימאריה כבר מספיקים ועם הסיומת של אגורו יפרקו אותם !
השב   •  78
35
עגע11/07/2011 10:54
השב   •  200
מ.ס11/07/2011 11:47
השב   •  20
34
מאיר11/07/2011 10:47
מה הוא חושב לעצמו? "יש לי חלוצים כמו זבל, אז אני פשוט אזרוק כמה כאלה פנימה ויהיה בסדר". לא שיש לי בעיה עם משחק של 2 חלוצים, אבל למה לא לוותר על אחת לטובת פאסטורה? יופי, יש לך התקפה מדהימה, אבל בלי קשרים התקפיים.
השב   •  80
33
רן11/07/2011 10:44
אם היית פותח ככה מהתחלה הייתם היום במצב טוב..מקווה שלא יהיה מאוחר מדיי.
יאללה מסי!
השב   •  40
32
גיא11/07/2011 10:34
לדעתי הולכים להיות בקרב על החלוץ הכי טוב בעולם בעוד שנתיים..לדעתי ריאל חייבת להשאיר  אותו
השב   •  111
ראול מדריד11/07/2011 12:30
ורק תאר לך שאגוארו יצטרף לריאל בנוסף. אני יודע. אבל אני מעדיף אותו כווינגר עם המהירות והדירבל שלו.
השב   •  30
31
קסטרו11/07/2011 10:32
הלוואי וארגנטינה תפסיד,כי נמאס לשמוע כבר על הגמד!
השב   •  1425
30
מישהו11/07/2011 10:29
מתי המשחק של ארגנטינה וקסטה ריקה?
תענו לי דחוף תודה מראש
השב   •  10
גיא11/07/2011 10:39
השב   •  00
ipxp11/07/2011 10:58
השב   •  00
thanks11/07/2011 11:10
תודה על התשובות!
בריאות הצלחה וחיים טובים:)
השב   •  51
29
תותח אדום11/07/2011 10:22
מאמן טמבל, במקום להוריד ממנו קצת לחץ מוסיף ללחץ עליו. טוב שלא קשר לו משקלות לרגליים גם. ולמה קמביאסו דווקא בחוץ? הקשר האחורי היחיד בארגנטינה שגם מסוכן. ומה קרה לבלם האידיוט שפתח פה על מסי? ככה זה, הדג מסריח מהראש.
השב   •  311
28
201111/07/2011 10:22
השב   •  143
כפיר11/07/2011 10:52
השב   •  50
ראול מדריד11/07/2011 12:28
שימו לב שבמונדיאל הוא לא היה טוב ומאז שנוסף לריאל הוא השתפר גם בנבחרת. עם היגואיין שיסיים תמסירות שלו ואגוארו לפתוח איתו מתפרצות תצפה להרבה גולים היום.
השב   •  30
27
יוני11/07/2011 10:19
סוף סוף הרכב הגיוני .שמסי יכול לשחק טוב .
השב   •  53
26
מישהו11/07/2011 10:16
בוא נפתח עם 8 חלוצים ו-3 קשרים מתחתיהם.סבבה ?
השב   •  72
ח11/07/2011 11:06
השב   •  10
ראול מדריד11/07/2011 12:26
היגואיין אגוארו טבז לבאצי מיליטו זה 5. במונדיאל בברזיל ההרכב שלך יפתח.
השב   •  10
25
אריאל11/07/2011 10:16
הוא הקשר היצירתי הכי טוב שיש כיום לארגנטינה, למה לא להשתמש בו?
השב   •  50
24
הלוחש לחמורים11/07/2011 10:15

מסי בהחלט יכול לנהל את המשחק ולהגיח כפי שהוא אוהב מאחור כאשר החלוצים פותחים לו תוך כדי תנועה. רק מקווה שהם יבינו אותו וישתפו איתו פעולה כדי שהמהלך יצליח (שלא כמו צמד האגואיסטים טבס את לאבצקי). אם לא, עדיין ניתן להוציא את אחד החלוצים שלא פוגע, להעלות את מסי קצת יותר קדימה ולהכניס את פאסטורה. יש לי הרגשה שארגנטינה תתן הצגה מחר.

השב   •  30
23
אבי11/07/2011 10:13
ברור שצריך שינוי אבל מה גגו עושה בהרכב זה בדיחה הנעת כדור זה פסטורה כאשר מאחור מספיק מסצראנו וחוץ ממסי כולם עושים הגנהוצריך להבין מסי הוא הטוב בעולם ורוצה יותר מכולם להצליח רק תנו שקט וכבוד
השב   •  95
נכון11/07/2011 10:32
השב   •  10
ראול מדריד11/07/2011 12:25
ההגנה של ארגטינה נוראית גם עם שתי קשרים אחוריים ולכן גאגו צריך לפתוח. לא שאני מגן על גאגו כי הוא משחק בריאל, הלוואי שיעוף, אבל מה לעשות שאין לארגנטינה אופציות מי יודע מה..
השב   •  31
אמג''ד בדראן- ארגנטינה בדם11/07/2011 16:14
הבלמים של הנבחרת לא משהו , מילטו זה חצי בלם .. בורדיסו גם לא משהו לכן אי אפשר לשחק רק עם קשר דפנסיבי אחד בדמות מסקיראנו .. צריך שניים ובקישור האחורי גאגו הוא הכי טוב, באנגה וקמפיאסו קיבלו הזדמנות ופישלו .. אני מאמין שבאניגה יותר טכני .. אבל גאגו יותר גרזן אתלטי ומהיר מאוד ובשביל לשבור התקפות יריב צריך את גאגו ומסצ''יראנו
השב   •  11
22
אוהד11/07/2011 10:12
השב   •  71
21
אוהד את נבחרת מסי11/07/2011 10:10
השב   •  90
20
פלה11/07/2011 10:07
למה מה קרה כולה מסי. גם האיטיים שבנינו כבר הבינו שבלי שחקני ברצלונה מאחוריו הוא לא שווה יותר מדי. אני בטוח שירצחו אותו בארגנטינה אם הוא יוציא את הקדוש מההרכב, אבל אח"כ כולם יודו לו.
השב   •  3426
זהר11/07/2011 10:26
השב   •  52
אני11/07/2011 10:31
מסי הכי נורמאלי שם בינתיים מה זאת אומרת להוציא אותו מההרכב?!?!
השב   •  86
הלוחש לחמורים11/07/2011 15:12
אחרת, אתה אחד הטפשים אם לא הטפש ביותר - עבור לטניס שולחן אידיוט!
השב   •  23
כתום11/07/2011 16:48
מסי הכי נורמאלי? אני חרא אם מישהו היה לוקח את מסי לאירופה במידה והוא היה עכשיו משחק בליגה באמריקה. אגוארו עשה שם ב45 דק'' שהוא שיחק בהרבה יותר ממסי ששיחק פי 4 זמן יותר ממנו. אגב מסי לא הצליח לעבור שחקן אחד של קולומוביה ובולוליביה אז איך הוא הכי נורמאלי שם?!
השב   •  41
פלה11/07/2011 17:38
אני רציני ושפוי הרבה יותר מכם או מכל שאר ''סוגדי בארסה'' שלא מבינים כמעט שום דבר בכדורגל ומתלהבים מחמישיות נגד לבאנטה. מסי הוא אוברייטד לחלוטין ולא יותר משחקן טוב, גם זה הודות לקישור הנפלא של ברצלונה. עד השנה יכלו לקרוא לי אדיוט והייתי מתעלם, אבל שהעובדות מול עינכם, אתם האדיוטים. אתם אוהדי ברצלונה הטיפשים והעיורים. והלוחש, הייתי מציע לך להתמקד בחמורים כי בכדורגל אתה וחבריך לא מבינים שום דבר.
השב   •  41
19
ראול מדריד11/07/2011 10:00
באמת יש סיכוי להתקפה כזו בריאל, רק במקום אחד מהשלושה ישימו את רונאלדו..בהחלט מפחיד.
השב   •  90
18
ראול מדריד11/07/2011 09:59
במיוחד שיש לך את די מריה שישרוף את הקו וירים להם, ואת מסי שישלח את שניהם.. רק מקווה שהוא לא ישחק כמו בשני המשחקים האחרונים וינסה לקחת את המשחק על עצמו אלא ישחק עם ההתקפה, כי עכשיו יש לו התקפה נהדרת לשתפת איתה פעולה. כל מה שהוא צריך לעשות זה למסור לאחד מהווינגרים די מריה או אגוארו ולרוץ לכיוון רחבת ה16 משם הוא הרבה יותר מסוכן מאשר מהחצי. זה בדיוק מה שחסר לרונאלדו בפורטגל ושניהם ניסו לקחת על עצמם את המשחק מהחצי מה שהם לא מסוגלים. השחקן היחיד שאני יכול לחשוב עליו שיכול לקחת משחק שלם כולל להכניס לבשל ולהניע כדור זה קאקה בכושר. חבל רק שהוא נפצע כל שניה.
השב   •  91
17
ראול מדריד11/07/2011 09:55
ופאסטורה התקפי. הם לא יכולים להפקיר עד כדי כך את ההגנה הכבר לא טובה שיש להם. ולא שגאגו שחקן טוב שתבין הוא שיחק אולי 3 משחקים העונה וגם בהם הוא לא שיחק.
השב   •  50
16
ראול מדריד11/07/2011 09:53
כמו שפורסם כבר. כל הרעיון של די מריה זה המהירות על הקו, אסור לבזבז את זה. חוץ מזה הרכב התקפי מדהים, הבעיה כמובן היא ההגנה, אבל עם התקפה כזאת, מה ההבדל בין 5-0 ל5-2. אני כבר מחכה לארגנטינה ברזיל יגמר איזה 5-5 בגלל ההגנה וההתקפה של ארגנטינה.
השב   •  111
15
HALA MADRID!11/07/2011 09:52
אני מהמר על 3-1 לארגנטינה
השב   •  70
14
בונ11/07/2011 09:51
היא בכלל זה שהיא בונה על מסי שיגמור לה את המשחקים. מסי שחקן מעולה אבל הוא לא מנהיג ואי אפשר לשנות את זה. בקופה אמריקה לא משחקים כמו באירופה והאמצע ממש סגור למסי וזה מקשה עליו עוד יותר.
השב   •  124
13
זהר11/07/2011 09:51
לבחור יש בעיות חברתיות, הוא לא מצליח להתחבר לשום קבוצה מבחינה חברתית כולל הנבחרת.. עובדה שכל קבוצה שהוא משחק אחרי שנה הוא רוצה כבר לעזוב,ותרוץ טוב זה לחזור הביתה לבנות..לבחור יש בעיות הסתגלות מה קוראים לזה דפ"ר 40
השב   •  72
12
מישהו11/07/2011 09:48

השב   •  41
אוהד11/07/2011 10:14
מצויין!! מעולה!! מדהים ! מקסים!
ומי שמסכים כחול:)
השב   •  287
11
זהר11/07/2011 09:48
השב   •  248
10
ירין11/07/2011 09:41
אני אומר מורינו דיבר איתו ואמר לו לבחון את ההרכב הזה לריאל !
השב   •  345
אוהד11/07/2011 10:13
בטח. מסי ממש יסכים.
השב   •  125
9
אוהד ארגנטינה ומסי11/07/2011 09:41
יכול כמעט לחתום שהיגוואין ואגוארו יעשו יותר נזק להגנות מהכבש ומלאבצי. חבל שבאטיסטה הבין את זה רק עכשיו. יאללה אני מצפה שזה המשחק שישחרר את הפקק ויחזיר קצת צבע לפנים הארגנטינים.
השב   •  241
8
ארגנטינאי11/07/2011 09:38
סבבה עם השינויים בהתקפה אבל למה גאגו.
לא שאני אומר  שבאנגה יותר טוב אבל למה לא פאסטורה מה יעזור גאגו שלא שיחק שנתיים
השב   •  412
7
יהודה11/07/2011 09:29
4:1 לאגנטינהה מסי צמד אגוארו והיגוואין
השב   •  121
6
MrJones11/07/2011 09:29
אולי פה הטעות הגדולה של ארגנטינה? לא שאני מזלזל במסי ומדובר באחד השחקנים הגדולים אבל הגישה של לבנות קבוצה סביב מסי היא שגויה. מסי הוא שחקן בקבוצה, אחד מ 11 והשאר לא נועדו כדי לעבוד סביבו. גם היגוואין, די מאריה ובמיוחד אגוורו מסוגלים להרבה ואם יתנו להם את ההרגשה שהם לא מקום שני למסי אז הם אפילו יוכלו לנצח את הטורניר לבד, בלי מסי.
השב   •  926
אלון11/07/2011 11:00
הכוונה בלבנות סביב מסי היא לתת למסי חופש פעולה, בדיוק כמו בברצלונה.. פחות עבודה שחורה וככה יהיה לו אוויר ברגע שהוא יקבל את הכדור.. ברור שאי אפשר לבנות קבוצה על שחקן אחד.. אבל ארגנטינה וברזיל חלשות ברמות!! ארגנטינה תעוף כבר במחזור הקרוב וברזיל בשלב הבא..
השב   •  155
5
השפן11/07/2011 09:29

תגיד לי מה אתה קשור  אתה אוהד יוניטד לא.

השב   •  717
4
מסי11/07/2011 09:28
השב   •  180
3
מישהו11/07/2011 09:22
השב   •  271
2
mufc11/07/2011 09:16
4-0 ומסי נכנס לרשימת הכובשים
השב   •  374
1
אושר11/07/2011 09:10
השב   •  252
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */