יום חמישי, 10.04.2025 שעה 17:32
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

חיים אוחיון: ההתנהלות של יול"ב היא נושא לחקירה

יו"ר גלבוע/גליל זועם על ההחלטה שלא לאפשר לקבוצתו לשחק באולמה: "אם בירושלים לא רוצים עוד ישראליות ביול"ב, שיגידו. העובדות על האולמות מעוותות"

|
ליובין. בגלבוע כועסים (משה חרמון)
ליובין. בגלבוע כועסים (משה חרמון)

בגלבוע/גליל זועמים על החלטת יול"ב שלא לאפשר להם לשחק באולמם, ובכך למנוע מהם לשחק במפעל היורוקאפ, השני בחשיבותו ביבשת, ולא מתכוונים לעבור על כך לסדר היום.

סגנית האלופה מתכוונת להגיש בימים הקרובים תביעה כנגד יול"ב בבית הדין הבינלאומי לספורט בטענה לאפליה לרעה מצד ראשיה כלפי המועדון הצפוני מהגלבוע בשל ההחלטה הסופית של הנהלת יול"ב שלא לאפשר לגלבוע/גליל לארח את משחקיה בגן-נר במסגרת האירופית הנחשבת. 

אין ספק כי מדובר בהחלטה מוזרה מאוד של יול"ב, שבעונה שעברה איפשרה לגלבוע לארח בגן נר את משחקה מול סדוויטה זאגרב הקרואטית, למרות שאת שני משחקיה הביתיים הראשונים נאלצה לארח באולם מלחה שבירושלים. 

אפילו שמעון מזרחי, שניסה לשכנע את ראשי יול"ב לאפשר לגלבוע לארח את משחקיה הביתיים באולם המשופץ והמחודש בגן נר, לא הצליח לעזור לחיים אוחיון וקבוצתו.

יו"ר הקבוצה חיים אוחיון אמר ל-ONE בנושא: "שמעון (מזרחי, ש.ל) הודיע לי שלא הצליח לשנות את רוע הגזירה. אני מודה לו על מה שעשה. מה שנותר לנו כעת זה ללכת לדרך משפטית, ולנסות למצות את הזכות שלנו בתחום הזה". 

"ידענו שזה מה שהולך להיות", המשיך אוחיון. "יש מגמה שיש בה חוט מקשר, והיה ברור שזה מה שיקרה, כי מראש לכך התכוונו. ידענו מראש שנלך למהלך משפטי. כל המהלכים שעשינו היו מלווים ע"י היועץ המשפטי שלנו".

חיים אוחיון (משה חרמון)
חיים אוחיון. "נלך לדרך המשפטית" (משה חרמון)
 

על חלקה של ירושלים בנושא אמר אוחיון: "זה לא סוד שירושלים רואה עצמה כמשוריינת במפעל הזה. זה עניין שלה. אם הם לא רוצים שקבוצות אחרות יהיו שם, צריך לבוא ולהגיד את זה. היה עדיף אם היו אומרים מראש שירושלים תהיה בשלב הבתים בכל מקרה, גם אם היא תהיה במקום האחרון, ואז לנו לא היה שום עניין, אבל זה לא המצב. ההחלטה של המנהלת בהליכה למפעל הזה תהיה לפי הישגים. בסוף כשההישגים האלה צריכים לבוא לידי ביטוי, אז עובדתית, זה מה שקורה, ירושלים מקבלת את המקום שלנו".

"יש הרגשה של קיפוח", קבל אוחיון. "נעמוד על זכותנו, נשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותנו, נדע מה לעשות גם פנימה וגם החוצה".  

על יול"ב אמר אוחיון: "כל דרך ההתנהלות של יול"ב היא נושא לחקירה. מי שיעשה חקר מעמיק על האולם שלנו מול האולם של מלחה, יראה איך מעוותים את העובדות ואיך יול"ב אומרים 'זה טוב וזה לא טוב' מבלי שהמציאות היא כזו".

אוחיון (משה חרמון)
אוחיון. "לא סוד שירושלים רואה עצמה משוריינת במפעל הזה" (משה חרמון)
 

           

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 62 תגובות ב-53 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
53
Haim08/07/2011 21:26
עכשו אתם מבינים למה כולם שונאים אותכם יאלה חולוניה
השב   •  00
52
ירושלמי גאה!08/07/2011 17:55
את האימרה "יש בנו אהבה והיא תנצח" אמר אחד הווינרים הגדולים שהיו אי פעם בכדורסל הישראלי "עדי גורדון" ואז באמת בנו לנוקיה וניצחנו את מכבי הגדולה בגמר הגביע! אבל לאור התנהלותנו בשנים האחרונות אסור לנו להשתמש יותר במשפט הזה אלא צריך להודות ולומר "יש בנו לוזריות והיא תדאג שנפסיד אפילו מול ברק נתניה במלחה!" כולי תקווה שיום אחד יגיעו אלינו שחקנים ווינרים כדמותו של עדי גורדון!
השב   •  00
51
אדום בנשמה07/07/2011 19:40
מה שמר אוחיון אומר זה דקדוקי עניות והתבכיינות על מצב נתון על חשבון מי אם לא אנחנו. הרי אם לא אנחנו קבוצה אחרת מאירופה הייתה תופסת את מקומכם. אילו הייתם מפיקים לקחים ומקשיבים לעצות של ההנהלה שלנו אליכם הייתם מגדילים את האולם שלכם. די לנסות לעשות רושם על אדון מזרחי אני מרחם עליו
השב   •  10
50
פנתר07/07/2011 15:57
למה הוא בא הטענות להפועל!? מה אנחנו עשינו..? אשמתנו שרוצים אותנו שם? אשמתנו שיש לנו תואר שם.. ויש לנו מקום ראוי שם?! שילך בטענות להנהלה של היול"ב לא אלינו
השב   •  00
49
גולן07/07/2011 15:25
השב   •  01
48
ינק07/07/2011 12:26
חיים כנס לליגה האדריאטית השנה תרכשו נסיון לשחק בחו"ל וגם קצת כסף אקסטרה
השב   •  31
47
אדום עולה!07/07/2011 11:50
גם מקום שלישי זוכה למוקדמות ושהיינו 4 גם גליל וגם חיפה לא רצו אירופה אז שקט
השב   •  00
46
אדום07/07/2011 11:47
גליל בגמר בנוקיה 300 אוחיון סתם צבוע ביום שתהיה זהות \ קהל \ מסורת==> לגליל עליון\גליל גלבוע\ גלבוע עפולה\ איך קוראים להם תזכירו שוב.
השב   •  30
נועם07/07/2011 12:04
בליגה הם בקושי הביאו קהל למרות שהם היו "אלופים"
השב   •  10
45
רועי07/07/2011 11:31
1. היורוליג ליגה סגורה , קבוצות משחקות שם לפי הישגיהן בתוך היורוליג לאורך שנים , זה לא במבנה של ליגת האלופות . 2. היורוליג כן נתן לקבוצות ישראליות אחרות להשתתף במוקדמות , זה שהן לא הצליחו במשימה בעיה שלהן 3. אם האליפות הייתה מוכרעת בצורה הוגנת כמו במדינות אחרות (סדרות גמר) , אז הייתי מסכים עם ההתבכיינות שלכם , אבל עצם זה שבמשחק אחד ,ביום גרוע של מכבי ,אפשר לקחת אליפות זה פשוט בדיחה! אתם באמת מצפים מהיורוליג לא לתת למכבי לשחק ולהביא קבוצות כמו הפועל לוזר-ים במקומה? אפסים אף פעם לא תרימו צלחת! גם עם שיטות המרמה של קופל
השב   •  23
44
האדום עולה07/07/2011 11:29
מר אוחיון החליט לתקוף את ירושלים בגלל המירמור שלו נגד היול"ב , אני מבין את התסכול אבל מה היא אשמתה של הפועל ירושלים? למה בחרת לתקוף את הפועל אבל פחדת לציין שמכבי סגורה בירוליג לשנים, מי שיצר את חוסר האימון בין יול"ב לגלבוע גליל הוא מר אוחיון ששיקר ליול"ב לגבי מצב האולם בגן נר לפני שתי עונות (או יותר לא ממש זוכר במדיוק) וכאשר באו יול"ב לבדוק את האולם גילו שמה שנמסר להם לא תאם את המציאות,
חבל שמר אוחיון בחר לדבר נגדנו ככה ,בן אדם צריל לדעת לשלוט בפיו גם שיש לו תיסכולים , חשבתי פעם עליו דברים טובים , ועכשיו פחות וחבל
יש בנו אהבה והיא תנצח
השב   •  30
43
צדיק07/07/2011 11:20
השב   •  02
42
קרקס מדראנו07/07/2011 11:02
התנאי הוא ל2500 מקומות לאולם ישן (נבנה לפני שנה מסוימת, לא זוכר איזו שנה) או 3000 לאולם חדש.
כששתי הדרישות האלה הולכות להפוך לאולם של 5000 בעוד משהו כמו שנתיים או שלוש.
השב   •  10
41
bushaaya07/07/2011 10:59
הוא אמר שאם היו מודיעים מראש שלירושלים יש מקום בלי קשר למיקום שלה, אז הוא לא היה אומר כלום.
היורוליג עובדת לפי חוזים של קבוצות ולא הישגים, בכל הליגות האירופאיות, ולכן העניין בין מכבי ליורוליג הוא לא רלוונטי למה שקורה כאן כרגע. קפיש?
השב   •  01
40
קרקס מדראנו07/07/2011 10:57
שימון שינה את השעה של הגמר של היורוליג על חשבון כספי חסויות ענקיים. נראה למישהו שהוא לא יכול לגרום לזה שיאשרו את האולם של גליל? הוא "ניסה". וחיים אוחיון לא מדבר בהגיון. מה קשור הפועל? אנחנו לא אישרנו לו את האולם?
השב   •  10
39
shimon07/07/2011 10:47
השב   •  00
38
צדיק07/07/2011 10:45
הם שדדו את המקום שלך
השב   •  00
37
מכבי07/07/2011 10:37
השב   •  00
36
מכבי07/07/2011 10:37
השב   •  00
35
vaugk07/07/2011 10:37
השב   •  10
34
אריה07/07/2011 10:36
מה אתה מערב כל הזמן את ירושלים. מה הם אשמים שאתם לא עומדים בסטנדרטים המקובלים. נסיונותיך לקלקל לירושלים גבולים בשאט נפש ובבוז גדול.
השב   •  20
33
יעקב07/07/2011 09:49
השב   •  11
32
eran07/07/2011 09:36
ואם היו אומרים שירושלים משוריינת אתה באמת היית מקבל את זה?..למי אתה מספר סיפורים..למרות..שמצד שני לא שמעתי שהתמרמרת שמכבי משוריינת ..כשזכיתם באליפות..
השב   •  21
31
עידן07/07/2011 09:25
אוהדי חולון תשבו בלול, ותגידו לראשי הקבוצה שלכם שלא ינסו לגנוב ספונסרים(כץ). ושיחפשו ספונסרים חדשים. אתמול קראתי שאנשי חולון מנהלים מגעים עם כץ וזה פשוט בדיחה
השב   •  22
30
מוטי07/07/2011 09:18
משעמם לך שם בגלבוע? אף אחד לא אמר לך לעזוב את האולם המיתולוגי שהיה לנו פה בגולן,מאז שהפכנו לגלבוע גליל אני אוהד את ירושלים!
השב   •  40
29
מיכאל07/07/2011 08:55
שימו לב: הדרישה, על פי תקנון יולב, היא אולם של 3,000 מקומות. גם מלחה לא עומד בתקן. מלחה מכיל כ-2800 מקומות כולל מקומות עמידה. האולם של הגליל מכיל כ-2100 מקומות. אז מדוע ירושלים כן יכולה לארח? ירושלים תתביישו בא לי להקיא!
השב   •  21
eran07/07/2011 09:40
תקיא.. אבל למה על ירושלים?.אל תשכח את התנאי השני של היורוליג-המרחק משדה התעופה. זאת סיבת הפסילה..וזה שמכבי משוריינת כבר שנים הרבה בלי קשר אם היא אלופה לא מעוררת אצלך בחילה?..
השב   •  10
מיכאל07/07/2011 10:59
שים לב: במשך שנים אתם, ובעל הבית שלכם, מתריסים על השריון האוטומטי של מכבי. למען הסדר הטוב: אני לא מסכים עם השיטה הזאת, יותר נכון: מתנגד לה נחרצות. אז לא זה חשוב. מה שמרגיז זו הצביעות שלכם: במשך שנים זעמתם והתנגדתם ופתאום אתם מקבלים מקום שלא מגיע לכם, ומתחילים להצדיק את זה? זה מה שגורם לי בחילה!
השב   •  01
רועי07/07/2011 11:49
שאתם מצפים שמישהו ייתן לקבוצה אחרת חוץ ממכבי לשחק ביורוליג על סמך משחק אחד בשנה. אתם חושב שביורוליג סתומים? הם רוצים את המפעל הכי יוקרתי בעולם , והם לא רוצים קבוצות שלקחו אליפות בשיטת קופל על חשבון קבוצה שמפסידה רק איזה פעם-פעמיים בשנה . עד שקופל לא יעביר את השיטה לסדרות ,שום דמעה שלכם לא מוצדקת חוץ מזה על מה אתם מתלוננים הרי אתם לעולם לא תניפו צלחת .
השב   •  01
28
צפוני כחול07/07/2011 08:54
לי נותר רק להזכיר לך שמי שנותן ליצרן סבונים לנהל לו את הקבוצה, יוצאות לו הרבה בועות. וזה הכל.
השב   •  31
27
יב.מכביסט ותיק07/07/2011 08:37
שמעון שנים עוזר לגליל וגם לירושלים ולעוד קבוצות ואדומים מזוהמים מלכלכים עליו
השב   •  11
26
RED LABEL07/07/2011 08:30
קודם כל גן-נר נפסל בגלל שהוא מרוחק מאוד משדה התעופה ( כך טענו ביול"ב) אז אנחנו לא אשמים שאתם משחקים בחור.
השב   •  31
25
eran07/07/2011 08:11
אוחיון מגזים בהתייחסות לירושלים..בינתיים ירושלים נאבקה מס פעמים במוקדמות כדי להתקדם במפעל .ירושלים לא בקשה להשתדרג ובטח לא על חשבון גלבוע.לגלבוע היה מספיק זמן לפעול לפתרון הסוגיה שלה למה נזכרו ברגע האחרון?..ודבר אחרון התקנון כפי שאני מבין נוגע גם בסוגית "שדה תעופה" קרוב וזאת הבעיה המרכזית ולא רק  תכולת האיצטדיון.
השב   •  01
24
אבי07/07/2011 08:07
השב   •  14
23
לב אדום מקטמון07/07/2011 08:02
כמו כל אוהדי אימפרית הרשע אתה פותח פה אבל לא על מכבי שמשוריינת כבר 20 שנה אלא על הפועל. כי אתה לא רק צבוע את גם פחדן שחיי מהשאריות שמכבי זורקת לך
השב   •  92
22
שמוליק07/07/2011 07:09
מתנהגים יותר גרוע ממכבי ודואגים רק לעצמם
השב   •  52
21
צהבהב07/07/2011 06:48
העניין עוד לא גמור והיושב ראש הקטנטן שלכם כבר נדחף. אני מקווה ששמעון יצליח להפוך את ההחלטה ואתם תשארו כרגיל עם כלום.
השב   •  12
20
חבר של מוני07/07/2011 04:32
אתה שותף להחלטת המנהלת שמקום בליגה קונים בכסף.מי לך שתדבר על ערכים ספורטיביים.
השב   •  10
19
רועי07/07/2011 03:40
אז הם אמרו תודה שלפחות נתנו להם לשחק במוקדמות
השב   •  00
18
יוסי07/07/2011 02:31
יש לנו טישו מכל הגוונים והצבעים , ואפילו עם בישום.
במקרה שלכם הייתי ממליץ על המוצר התלת שכבתי , אשר מסוגל לאגור כמות נכבדת של דמעות ביחידת זמן.
השב   •  12
17
גליל אימפריה!07/07/2011 02:09
למה אתה מדבר הרבה שטויות? ממתי צרות עין היא מנת חלקנו, היהירים והרברבנים המתיימרים להיות צנועים מאזור הצפון? היול"ב נבלות בזה אין ספק, אבל האמן לי שהפועל תשמח אם תהיה נציגה ישראלית נוספת במפעל, שכמו שכבר אמרת בלי קשר להישגיות היא כבר תהיה שם. אז בוא נדאג לחלק שלנו ובע"ה נפגוש את ירושלים ברבע גמר ונקבל מהם בראש! ושנה אח"כ הם בטח יגנבו את קורטני פלס!! הידד גליל! האח גלבוע!
השב   •  32
16
אלון לא מזרחי07/07/2011 01:25
שגם עם שני זרים אנחנו בפלייאוף עליון ואתם עם תקציב שני בליגה וסוללת זרים יוקרתית מסיימים מקום שלישי בקושי
השב   •  02
15
אלון לא מזרחי07/07/2011 01:20
אתם יודעים בדיוק למה הוא מתכוון אז אל תשחקו אותה. ולמי שבכל זאת לא הבין אז הוא מתכוון לכך שירושלים תמיד משחקת לפחות במקודמות גם אם הם לא זוכים בגביע או מגיעים למקום שני.
השב   •  22
אלון לא מזרחי07/07/2011 23:28
השב   •  00
14
אלון לא מזרחי07/07/2011 01:16
השב   •  01
13
דודו07/07/2011 00:30
אתה מתכוון שהעונה חולון ניצלו בנס מהמקום האחרון.
השב   •  52
12
ירושלים07/07/2011 00:27
הבעיה שלכם עם היולב מה אתה מערב את י-ם ומה זה משנה שהם החליפו אותכם?
השב   •  33
11
הקיסר האדום07/07/2011 00:23
על מכבי תל אביב אסור לך כמובן לדבר אז פתחת פה עלינו, באיזה זכות בכלל אתה מערב אותנו בהחלטה המטומטמת של היולב ?? להזכיר לך הפועל היתה אלופה בעבר ויש לה הרבה כבוד מהנהלת היולב, כבוד שבגללו היא ועוד כמה קבוצות מקבלות כרטיס חופשי למפעל הזה (אם הן לא שם או במוקדמות) במקרה וקבוצה אחרת נופלת. הפועל קיבלו הודעה שהם בפנים בלי מוקדמות, מה רצית שנעשה ? שלא נשחק השנה באירופה בשביל "להזדהות" אתכם ?? תפסיק כבר עם השטויות האלה יש לך בעיה מול היולב ואתה צודק במאה אחוז אבל רד מהגל הזה, שכבר יצא מהאופנה, שנקרא ירושלים אשמה בהכל. 
השב   •  93
10
ירושלים07/07/2011 00:22

השב   •  21
9
יובל07/07/2011 00:07
הגיע הזמן שיגלו את פרצופו האמיתי של דני קליין.
השב   •  98
הפועל07/07/2011 00:15
אתה לא רואה את הצביעות? חיים אוחיון מדבר נגד מקום באירופה בלי קשר להישג ושום מילה על מכבי שביורוליג בכל מקרה? זה כי הוא מלקק לשמעון.
השב   •  51
8
הפועל07/07/2011 00:07
אז למה לא בכית כשזכיתם באליפות ומכבי שיחקה ביורוליג? אה יא צבוע?
השב   •  83
7
הפועל07/07/2011 00:06
מה אתה מערב את י-ם בכלל? מה הטקטיקה המגעילה הזאת?
השב   •  62
6
הפועל07/07/2011 00:06
אז איך משוריינים איך?
השב   •  51
5
הפועל07/07/2011 00:05
מר חיים אוחיון, איך זה יכול להיות שהפועל י-ם רואה את עצמה כמשוריינת אם בשלוש השנים האחרונות שיחקנו במוקדמות? ומצד אחד אתה אומר שצריך לפעול נגד שיריונים שזה רק מכבי בארץ ומצד שני אתה מלקק לשמעון מזרחי יא צבוע!
השב   •  122
4
t07/07/2011 00:04
להאשים את ירושלים. ירושלים היו עולים גם אם קבוצה מרוסיה הייתה נפסלת
השב   •  81
3
-כשגלבוע היו אלופים07/07/2011 00:01
השב   •  82
הפועל07/07/2011 00:15
אם חיים אוחיון בוכה על שיריון שיילך עד הסוף! איך הוא לא מדבר נגד מכבי?
השב   •  52
bushaaya07/07/2011 10:56
היורוליג היא ליגה סגורה, שכמעט כל הקבוצות משחקות בה, משחקות על פי חוזה עם היורוליג ולא על פי ההשיגים בליגות שלהן. אבל אתה הרי אוהד ירושלים.. עובדות לא מעניינות אותך, אתה יותר עסוק בהסתה
השב   •  11
2
מכבי06/07/2011 23:45
השב   •  45
הפועל07/07/2011 00:16
מה יש לו "לוותר"? למי אתה רוצה שיתנו את הכרטיס הזה, לקבוצה שסיימה מקום שמיני? או לקבוצה משבדיה?
השב   •  30
1
חולוניה06/07/2011 23:39
תרגע, הם עוד יהיו במקום האחרון
השב   •  912
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */