יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:54

'ויצמן יער' חשף אוהד שאיים על חייו של אבי לוזון

פרסום ראשון: אחרי שבועות של מעקב, משרד החקירות יבקש מהמשטרה לעצור תושב י-ם שאיים על חיי היו"ר. החשד: אוהד בית"ר שהתחזה לאוהד חיפה

|
אבי לוזון. מי מאיים על היו
אבי לוזון. מי מאיים על היו"ר?

משרד החקירות, 'ויצמן יער', חשף אדם נוסף החשוד ששלח איומים לאבי לוזון ולההתאחדות לכדורגל, אחרי שרק לפני כחודשיים נעצר אדם שאיים על היו"ר.

בין היתר נשלחו תשדורות מייל עלומות שם ותחת שמות כוזבים להתאחדות, שהחליטה להפעיל את משרד החקירות 'ויצמן יער' על מנת לאתר את השולחים. משרד החקירות, בפעילות מהירה ובאמצעים מתוחכמים, הצליח לחשוף את זהות השולח, לרבות צילום סמוי שלו. 

מהמיילים התברר, לכאורה, שכביכול המאיים ניסה לגרום לכך שמשרד החקירות יחשוד כי הוא אוהד מכבי חיפה, אך נמצא כי הוא מתגורר בירושלים והוא ניסה לטשטש את היותו אוהד בית"ר ירושלים

ממצאי משרד החקירות הועברו היום בתלונה רשמית לרב פקד רונה פנגלאוי מורד, ראש משרד חקירות ומודיעין בתחום לב תל אביב שמרכזת את החקירה בנושא. בימים הקרובים המשטרה תפעל בנושא ותעצור את המאיים.

אבי לוזון. מתי נחזור לעסוק בכדורגל?  (יניב גונן)
אבי לוזון. מתי נחזור לעסוק בכדורגל? (יניב גונן)
 

כזכור, בחודש מאי עצרה משטרת ישראל תושב תל אביב כבן 50 שהזדהה כאוהד בית"ר ירושלים החשוד כי שלח פקס לאבי לוזון ובו איום על חייו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל. לוזון הגיש תלונה במשטרה לאחר שקיבל פקס ובו צרור קללות נגדו ונגד ההתאחדות לכדורגל ושבתוכו גם איום על חייו של היו"ר.

החוקרים הצליחו לאתר את החשוד לאחר שאיתרו את מיקום שליחת הפקס. החשוד הודה במעשה וטען כי הוא אוהד של קבוצת בית"ר ירושלים ושהוא כועס על התנהלותו של היו"ר לוזון כלפי הקבוצה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */