יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:57

ביתי הוא מבצרך: אלבה הפסידה 83:74 לפרנקפורט

חצי גמר הפלייאוף הגרמני: הקבוצה של קצורין שמרה על חוק ההפסדים הביתיים בסדרה העומדת על 2:2. ספרד: בילבאו גנבה ביתיות מריאל, בארסה ב-0:2

|
מולי קצורין. הסדרה הולכת למשחק חמישי
מולי קצורין. הסדרה הולכת למשחק חמישי

מולי קצורין ואלבה ברלין החמיצו הזדמנות נהדרת לעלות לגמר הפלייאוף בגרמניה, ושוב הפסידו במשחק בית נגד פרנקפורט, הפעם 83:74. התוצאה כעת היא 2:2 כאשר כל המשחקים בסדרת חצי הגמר הזו הסתיימו בניצחונות חוץ.

על פי הרצף הזה, למאמן וקבוצתו אין מקום לדאגה: הם ייצאו למשחק מספר חמש, האחרון והמכריע, וינצחו בפרנקפורט. אשרי המאמין. מצד שני, אם ההיגיון ינצח והקבוצה הביתית תשיג את הנדרש ותעלה בסופו של דבר לגמר, אין ספק שאלבה ברלין וקצורין יחושו מתוסכלים מאוד בעקבות ההזדמנות המצוינת שהלכה לאיבוד.

האורחים פתחו באופן בלתי שגרתי ובתום הרבע הראשון הובילו 9:29. בשני הרבעים הבאים הצליחה הקבוצה הביתית לצמצם 11 נקודות מהפיגור, אבל ברבע האחרון לא נותרו יותר כוחות., פרנקפורט התאזנה ושוויון 18:18 חתם את התוצאה הסופית לזכותה. ג'וליוס ג'נקינס קלע 19 נקודות לאלבה ברלין, ברייס טיילור ודריק אלן הוסיפו 11 כל אחד. אצל המנצחים מפרנקפורט: דאשון ווד 30 נקודות ו-7 ריבאונדים, רוג'ר פאוול (לשעבר בהפועל ירושלים) 22 ו-5 ריבאונדים.

ג´נקינס אלבה ברלין (יורוליג) (ONE)
ג'וליוס ג'נקינס. 19 נקודות לטובת אלבה
 

גם בסדרת חצי הגמר השנייה, זו שבין ארטלנד דראגונס לבאמברג,  לא ממהרים לכבות את האורות, אם כי שם דברים מתנהלים הרבה יותר בהיגיון ושתי הקבוצות שמרו על הביתיות עד עכשיו. הפעם היה תורם של הדראגונס לנצח 59:75 את הקבוצה שסיימה במקום הראשון בעונה הסדירה. למנצחים: טיירס רייס 30. למפסידים: ריישון טרי 16. משחק מספר 5 יתקיים בביתה של באמברג.

ספרד: בילבאו גנבה את הביתיות מריאל, ברצלונה ב-0:2 על קאחה
בילבאו היא הראשונה שהשיגה ניצחון חוץ בשלב חצי הגמר אחרי שחזרה ממדריד עם ניצחון על ריאל, 66:71 והשוותה את הסדרה ל-1:1. אלכס מומברו וארון ג'קסון קלעו 13 נקודות כל אחד למנצחים. סרחיו יול קלע 20 נקודות למדריד.

 הסדרה תעבור כעת לשני משחקים בבילבאו. בסדרת חצי הגמר השנייה מובילה ברצלונה 0:2 על קאחה לבוראל ויטוריה לאחר 62:78, והיא רחוקה ניצחון אחד בלבד מסדרת הגמר.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */