יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:43

מולי קצורין ואלבה עלו ל-1:2 בחצי גמר הפלייאוף

גרמניה: המאמן הוביל את קבוצתו ל-52:68 בחוץ על פרנקפורט ורחוק ניצחון מהגמר. עד כה רק קבוצת החוץ ניצחה בסדרה. איטליה: הושלמה תמונת חצי הגמר

|
מולי קצורין. ניצחון אחד מהגמר (רויטרס)
מולי קצורין. ניצחון אחד מהגמר (רויטרס)

רחוק מכאן ממשיכה סדרת חצי גמר הפלייאוף בגרמניה להיות אחת השונות והמיוחדות העונה בכדורסל האירופי, במעורבות מולי קצורין, מאמן אלבה ברלין.

הקבוצה של קצורין עלתה ליתרון 1:2 לאחר ניצחון חוץ על פרנקפורט 52:68, כאשר בכל המשחקים בסדרה עד כה ניצחו דווקא קבוצות החוץ.

בתום שלושה הרבעים הראשונים הצליחה אלבה לעצור את יריבתה על 28 נקודות בלבד והובילה ב-22 הפרש. ברבע האחרון, שהיה פחות יותר לפרוטוקול בלבד, הצליחה המפסידה לקלוע כמות כמעט זהה לזו שקלעה בשלושה הרבעים הקודמים ונעצרה על 24, תוך שהיא מצמצמת במעט את ההפרש הסופי.

לאלבה: יאסין אידביהי 14, טאדיה דראגיצ'ביץ' 10, הייקו שפרצ'יק 9, ג'וליוס ג'נקינס 8. לפרנקפורט: דאשון ווד 10. אצל המפסידה משחק רוג'ר פאוול שהופיע בעבר הלא רחוק בהפועל ירושלים.

משחק מספר 4 יתקיים ביום ראשון באולמה של ברלין והיא תוכל להבטיח עלייה לגמר הפלייאוף הגרמני, אם תדע לעצור את רצף ניצחונות החוץ בסדרה ולהשיג משימה פשוטה יחסית - ניצחון ביתי.

בסדרת חצי הגמר השנייה עלתה באמברג ליתרון 1:2 לאחר ניצחון ביתי קל על ארטלנד דראגונס 61:84 (אנטון גאבל 20, קייל היינס 17).

רוג´ר פאוול. פרנקפורט הובסה בבית (אמיר לוי)
רוג´ר פאוול. פרנקפורט הובסה בבית (אמיר לוי)
 

באיטליה הושלמה תמונת חצי גמר הפלייאוף: האלופה סיינה, שגברה בחוץ על וירטוס בולוניה 62:81, סיימה את הסדרה עם ניצחון 1:3 ותתמודד בחצי הגמר נגד בנטון טרוויזו שעברה ברבע הגמר את אבלינו 1:3 לאחר 59:69 ביתי במשחק המכריע. בסדרת חצי הגמר הנוספת ישחקו קאנטו, שעברה את וארזה 0:3, ומילאנו שהשלימה 1:3 על דינמו ססארי. הסדרות יחלו בשבוע הבא.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */