יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:34
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל עפולה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • מכבי ת"א
  • גלבוע/גליל
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל חולון

למרות הכל, י-ם מול מכבי: תציע לג'יימס להצטרף

בבירה מוכנים לשלם לסנטר בני השרון, שמבוקש על ידי הצהובים, 600,000 ד' לעונה. גורם על קטש: "נראה מה עושים". אוחיון נקנס ב-12 אלף. צפו בתקציר

|
ג'יימס מול חכמון. מבוקש בבירה (מור שאולי)
ג'יימס מול חכמון. מבוקש בבירה (מור שאולי)

סנטר בני השרון, שון ג'יימס, נמצא על הכוונת של הפועל ירושלים. ג'יימס, שקיבל הצעה ממכבי תל אביב, עשוי להעדיף לשחק דווקא בירושלים לאור העובדה שהצהובים צפויים להשתתף בליגה האדריאטית בעונה הבאה, דבר שירחיק אותו ממשפחתו.

בבירה מתכננים להציע לג'יימס הצעה בסדר גודל של 600,000 דולר לעונה, תוך ניצול התמיכה של גומא אגאייר ורענן כץ, עניין שפרטיו המדויקים יתבררו בשבועות הקרובים.

"המערכת בהלם. לקטש יש חוזה, צריך לראות מה יקרה"
איך שגלגל מסתובב לו. בעונה שעברה, בערך בתקופה הזו, עודד קטש היה על גג העולם. המאמן נקם במכבי תל אביב, השיג תואר אליפות עם הפועל גלבוע/גליל וסידר לעצמו חוזה מכובד לשלוש שנים בהפועל ירושלים.

קטש קיבל תזכורת למעגליות בחיים, כאשר פגש עם את האלופה מהגלבוע במסגרת חצי גמר הפיינל פור. הוא לא הצליח להביא את שחקניו להציג יכולת גבוהה ואיבד את השליטה במשחק במחצית השניה, בדרך לתבוסה כואבת 98:80.

צפו בגלבוע עולה לגמר מול מכבי ת"א

באופן טבעי, הדחה משפילה כל כך, שמצטרפת להדחות המוקדמות מגביע המדינה ומהיורוקאפ, מערערת את מעמדו של המאמן שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות.

"המערכת בהלם כרגע", הודה גורם בירושלים. "לקטש יש חוזה, אבל צריך לשבת ולראות מה עושים לקראת ההמשך". על כל פנים, שום החלטה בנושא לא תתקבל בחופזה. בירושלים מעדיפים להשאיר את העניין על אש נמוכה ולאפשר לקבוצה להתכונן למשחק על המקום השלישי מול מכבי ראשון לציון.

עודד קטש (שי לוי)
עודד קטש. "יש לו חוזה, צריך לשבת ולראות מה עושים" (שי לוי)
 

אם אכן יוחלט להיפרד מקטש, עניין שהדעות עדיין חלוקות לגביו בקרב קברניטי הקבוצה, המועמדים המובילים לתפקיד הם אריק שיבק, מאמן נבחרת ישראל ומונס הבלגית, שהיה על סף סיכום בקבוצה בקיץ האחרון.

מועמד נוסף הוא שרון דרוקר, שאימן במועדון בין 2003 ל-2005 וזכה עימו בגביע יול"ב ודני פרנקו, שזוכה להערכה רבה בקרב גורמים מסוימים בהנהלה, בעיקר נוכח יכולתו להוציא את המקסימום משחקניו בהפועל חולון.

פרנקו (שי לוי)
פרנקו. אחד מהמועמדים (שי לוי)
 

גם גרונפלד ומקל מבוקשים בירושלים
חוץ מעמדת המאמן צפויים שינויים רבים בסגל השחקנים. ג'ייסון ריץ', משה מזרחי וליאור חכמון מחזיקים בחוזה לעונה הבאה, אבל הישארותם תלויה בזהות המאמן שיעמוד על הקווים.

בריאן רנדל ואורי קוקיה, עמודי התווך בהגנה, אמורים להמשיך, כאשר הקפטן הישראלי יקבל הצעה לחתום לשנתיים הקרובות. נעשים גם גישושים בגזרת דן גרונפלד, המתאזרח המצטיין של בני השרון. פניה לגל מקל מגלבוע/גליל צפויה עם סיום המשחקים. "בניית הקבוצה בעונה הבאה תהיה עניין מסובך", אמר גורם בקבוצה וגורם אחר הוסיף: "יש יותר מדי משתנים, לדבר כרגע על שמות זה לא רלוונטי. צריך קודם כל להחליט מי נשאר ומי הולך".

שון ג´יימס ודן גרונפלד (משה חרמון)
שון ג´יימס ודן גרונפלד. יגיעו לירושלים? (משה חרמון)
 

יוגב אוחיון ויובל נעימי מסיימים חוזים ונראה שמבין השניים סיכוייו של הראשון להמשיך בקבוצה גבוהים יותר, אבל במועדון טוענים ש"יתכן ששניהם יישארו, הם לא היו הבעיה הכי גדולה שלנו העונה". מי שבטוח יעזבו הם צמד הזרים, סם קלנסי וג'וואד וויליאמס, כאשר גם דיון דאוול, שעל הבאתו והשארתו התעקש קטש לאורך כל העונה, צפוי לעזוב אם קטש ילך הביתה.

סולומון: "נכשלתי כמו אחרון השחקנים"
וויל סולומון, שאכזב בגדול במשחק הכי חשוב של העונה ורשם תשע נקודות אמור ללכת הביתה גם כן, אמר בעקבות המשחק: "היתה עונה מאכזבת בשבילי ובשביל ירושלים. אני בחור שאוהב לנצח משחקי כדורסל ולזכות באליפויות. נכשלתי, כמו אחרון השחקנים".

וויל סולומון וסם קלנסי (שי לוי)
וויל סולומון וסם קלנסי. סוף עונה בירושלים (שי לוי)
 

"הכל קשור בלדעת מה התפקיד שלך. לדעת לילה לפני משחק שדברים תלויים בך, וזה לא תמיד קרה. לא ממש ידעתי לאיזו סיטואציה אני מגיע לפני המשחק. אני לא יכול להאשים את השחקנים, כי יש לנו שחקנים טובים ובכירים. היו לנו את כל הכלים מבחינת שחקנים".

"כולם באירופים יודעים מה אני שווה. מעולם לא חוויתי עונה כזו בעבר. אני אחזור עכשיו הביתה, אנוח עם המשפחה ואז אקבל החלטה בהמשך. ירושלים זה מועדון טוב, אבל אני רוצה לזכות באליפויות. אני לא נוסע לאירופה בשביל מטרות אחרות. ירושלים יכולה לזכות באליפות עם הסגל הזה, בשינויים קטנים. השינויים שצריכים להיעשות? זו כבר החלטה של ההנהלה".

היועמ'ש לאיגוד הכדורסל החליט לקנוס את אוחיון
היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, החליט שלא להעמיד לדין משמעתי את יוגב אוחיון ולהסתפק בקנס האוטומטי המוטל עליו - בסך 12,000 שקלים.  בדוחות השופטים, משה ביטון, גילי כהן וארז גוריון והמשקיף ברוך זלינגר נכתב: "כ-45 שניות לסיום המשחק כששעון המשחק פועל וגלבוע/גליל בהתקפה, רץ שחקן מספר 13 של הפועל ירושלים, יוגב אוחיון, לעברו של שחקן מספר 6 של גליל, גוני יזרעאלי. אוחיון נכנס בפראות בכוונת תחילה והלם עם גופו (עם הכתף) במכוון בגוני יזרעאלי, בכך דחף אותו והפיל אותו לרצפה, בצורה לא ספורטיבית, לכן הורחק".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */