יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:10

אלון דאי סיים תשיעי במרוץ השני בסכסנרינג

אכזבה לנהג הפורמולה 3 בגרמניה: אחרי שזינק לראשונה מהפול-פוזישן, זינק רע ובתוספת לעונש שקיבל , הדרדר בדרוג: "סוף עצוב". ניסני מדורג שביעי

|
אלון דאי. לא יום טוב עבור הישראלי בגרמניה
אלון דאי. לא יום טוב עבור הישראלי בגרמניה

סיום מאכזב לסוף השבוע של נהג המרוצים, אלון דאי, על המסלול בסכסנרינג, גרמניה. דאי, שפתח את התחרות אתמול עם הגעה למקום הרביעי והבטחת הפול-פוזישן למרוץ השני, סיים היום (ראשון) במקום התשיעי בלבד.

הנהג בן ה-19, שהצליח לזנק בפעם הראשונה מהמקום הראשון מאז נכנס לסבב הפורמולה 3, חווה זינוק לא טוב והדרדר עד למקום החמישי. למרות זאת, הוא הצליח לשפר עמדות ולטפס למקום הרביעי. לצערו, הוא קיבל עונש בהמשך שגרם לו לרדת עד למקום התשיעי.

דאי, שנמצא בשיאה של תקופת תחרויות, ינדוד עכשיו לתחנה הבאה במטרה לפצות על סוף השבוע הלא מוצלח שחווה. בשיחה מגרמניה, הוא סיפר ל-ONE על המרוץ המאכזב: "עצוב ביותר. היה לי זינוק גרוע שדרדר אותי עד למקום החמישי, הייתי מאוד מהיר ועקפתי, הצלחתי כבר להגיע למקום הרביעי. קיבלתי עונש על עקיפה תחת דגל צהוב, וזה הפיל אותי עד המקום התשיעי. מאכזב מאוד מבחינתי".

רודפים אחרי אלון דאי בסכסנרינג
רודפים אחרי אלון דאי בסכסנרינג
 

בעקבות תוצאות סוף השבוע, הנהג ירד למקום החמישי בדירוג הנהגים הכללי. המרוצים הבאים של אלון ייערכו על המסלול בהולנד ב-4 וב-5 ביוני, כשעד אז הוא צפוי להמשיך את השהות שלו באירופה כחלק מהשתייכותו לאקדמיה של ה-FIA.

ניסני סיים במקומות 7 ו-11 ומדורג כעת שביעי
נהג הפורמולה מאסטר, רוי ניסני, סיים אף הוא את סוף השבוע על המסלול הגרמני בטעם חמוץ-מתוק. אחרי היומיים האחרונים הלא טובים שחווה, הוא הצליח לסיים במקומות 7 ו-11 בשני המרוצים האחרונים (מתוך שלושה בסה"כ, בראשון סיים עשירי).

רוי ניסני (ONE)
רוי ניסני. סיים את סוף השבוע בגרמניה בטעם חמוץ-מתוק
 

במרוץ בו סיים במקום ה-11 הוא הפגין יכולת טובה כשעלה מהמקום העשירי עד לשישי, אלא שאז הונף דגל צהוב והנהג לטענת השופטים לא האט את מהירות רכבו, דבר שהוביל לכך שהוא נענש בדומה לדאי בכניסה לרחבת הטיפולים ומשם הדרדר עד למקום ה-11 בסופו של דבר.

במרוץ האחרון הוא זינק מאותו מקום בו סיים בקודם, עלה כבר עד למקום השישי כשהוא מציג נהיגה נהדרת ומבצע עקיפות מרשימות על ניקולס ברינקמאנן וגוסטב מליה, אך בסופו של דבר הוא סבל משחיקה של הצמיגים מה שגרם לו לאבד מקום אחד ולסיים שביעי. אחרי שעבר שישה מרוצים בפורמולה מאסטר, ניסני מדורג במקום השביעי בדירוג הנהגים. שלושת המרוצים הבאים שלו ייערכו ב-11 וב-12 ביוני בזולדר, בלגיה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */