יום שבת, 19.04.2025 שעה 08:14
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6722-6130הפועל ב"ש1
6730-6730מכבי ת"א2
5239-6030מכבי חיפה3
5041-5330בית"ר ירושלים4
4538-4230הפועל חיפה5
3845-4130מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2942-2329בני סכנין5
2841-2329עירוני טבריה6
2751-3929מ.ס אשדוד7
2147-2429הפועל חדרה8

הפועל ת"א ביקשה לקיים את המחזור בשעה אחידה

אחרי שהתברר כי המקום הרביעי יוביל לאירופה בשל זהות העולות לגמר הגביע, האדומים פנו להתאחדות בטענה כי תוצאות השבת ישפיעו על ק"ש מול חיפה

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א. שעה אחידה בשבת? (יוסי ציפקיס)

הנהלת הפועל ת"א שלחה היום (חמישי) בקשה להתאחדות לכדורגל לבחון את קיום המחזור הקרוב בשעה אחידה על מנת שלא לפגוע בספורטיביות של המשחקים, וזאת בשל תוצאות חצאי גמר גביע המדינה שפתחו מחדש את המאבק על המקום הרביעי שמוביל לאירופה.

במחזור הקרוב הפועל ת"א תשחק בדרבי מול מכבי, ששובץ ליום שבת ב-19:30, בעוד שמכבי חיפה אמורה לשחק רק ביום שני ב-20:45 מול עירוני קרית-שמונה למה שעשוי להיות משחק ההכתרה שלה לאלופה החדשה.

החשש של הפועל נובע מהעובדה שתוצאות השבת ישפיעו על הקבוצה של רן בן שמעון במשחק ביום שני, כל זאת מאחר שהמקום הרביעי בליגת העל יוביל לכרטיס לאירופה. המצב החדש נוצר לאחר שהפועל עצמה ומכבי חיפה העפילו לגמר גביע המדינה.

בהתאחדות טרם קיבלו פנייתה של קבוצת הפועל ת"א אך מסרו כי הסיכוי לאשר את הבקשה אפסי מאותה סיבה שלמכבי חיפה לא ניתן אישור.

לליגה בישראל 3 נציגות בליגה האירופית. ככלל, הזוכה בגביע היא שמגיעה לליגה האירופית, ואם היא תופסת את מקומה באחד המפעלים האירופים האחרים (ליגת האלופות), סגניתה היא שמשתתפת בליגה האירופית במקומה. עם זאת, המצב הנוכחי הוא שגם הפיינליסטית בגביע תשתתף בליגה האירופית דרך הליגה וכך נשאר מקום לנציגה נוספת, מעבר לזו שתסיים במקום השלישי.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
2:3 משוגע לחיפה על נתניה בדרך לגמר

הראשונה להרוויח מהמצב החדש היא מכבי תל אביב, שהבטיחה מעשית את מקומה באירופה. מכבי מרוחקת 4 נקודות (עם 31) מנתניה ומבני יהודה, שתופסות יחד את מקומות 4 ו-5 (עם 27 נק'), וייפגשו בינהם במחזור הקרוב. באופן מעשי, הקרב יהיה על המקום הרביעי בין עירוני קרית שמונה, נתניה ובני יהודה.

במחזור הבא, מלבד מפגשן של נתניה ובני יהודה, תפגוש ק"ש את מכבי חיפה. במחזור האחרון תפגוש בני יהודה את מכבי חיפה, בעוד ק"ש תשחק מול הפועל ת"א. נתניה תסיים את העונה מול מכבי ת"א.  

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו במספרת המרהיבה של זהבי מול ק"ש

בתגובה לבקשת הפועל תל אביב לקיים את המחזור הקרוב בשעה אחידה, מבהירים בערוץ 1 כי הם לא יהוו מכשול בדרך לכך, להיפך, הם דווקא מברכים על שידור משחקי שתי המובילות במקביל, יחד עם צ'רלטון, כמו בסיום הדרמטי של העונה שעברה.

מנהל מחלקת הספורט של ערוץ 1, אורי לוי, מבהיר: "הפועל יכולה לשחק ביום שני במקבלי לשידור שלנו של מכבי חיפה מול קריית שמונה, אפילו נשמח על כך". גם בצ'רלטון לא מסרבים להעביר את שידור הדרבי התל אביבי ליום שני.

לכתבה זו התפרסמו 282 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 282 תגובות ב-167 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
167
אין להם בושה..בכיינים..13/05/2011 10:03
השב   •  00
166
חוצפנים13/05/2011 10:01
שהשעות יהיו אחידות. אבל שבוע שעבר לא הפריע להם שחיפה שיחקה שניה- זה בסדר.
השב   •  10
165
מתן13/05/2011 09:46
מישו יודע להסביר איך יכול להיות במכבי פ"ת שנמצאת בפלייאוף האמצעי ויש לה 28 נקודות כלומר היא במקום הרביעי ! זה לא המטרה של הקיזוז המפגר? ליצור תחרותיות? אז למה מכבי פ"ת לא תשחק באירופה??
השב   •  00
164
ינאי13/05/2011 09:15
אבל למה בשבוע שעבר זה לא הפריע להפועל שהיא שיחקה לפני מכבי חיפה? הפועל ת"א זה מועדון מאוס וצבוע.
השב   •  50
163
ערן13/05/2011 09:11
השב   •  10
162
חיים13/05/2011 09:06
אומנם לאליפות זה סיכוי של 10% בגביע זה תלוי רק בנו
השב   •  00
גיא13/05/2011 10:58
יחסיי הכוחות שווים פחות או יותר.
השב   •  00
161
יעקב13/05/2011 09:03
השב   •  00
160
האמת בפרצוף13/05/2011 08:47
השב   •  50
159
מני מזוז13/05/2011 08:46
השב   •  30
158
קובי כבירי13/05/2011 08:45
השב   •  10
157
דדרדרדרד13/05/2011 08:00
כחול:הפועל תל אביב חושבת שיסכימו לה
אדום:הפועל תל אביב חולמת שיסכימו לה
השב   •  22
156
ירוק שפעת החזירים13/05/2011 06:58

מנסים בכל מיני תחבולות להוציא את מכבי חיפה מפוקוס ושהם יוכלו לשדוד באישון לילה את האליפות אפילו בחלומות של השטן אין תסריט כזה צאו מהסרט וקחו איזה טריפ שתתעוררו ממנו בתאריך: 26.05.11 בכדי לראות שנשארתם עם שקית אוויר חיוורת ומגעילה אז יאללה ביי
שבת שלום ובהצלחה למכבי ת"א בשבת מול הבכיינים.

השב   •  41
155
רן13/05/2011 03:37
אם הם חושבים שיזיזו את חיפה לשבת ואותם ליום שני, הם טועים. לא שזה משנה לחיפה שרק צריכה לנצח ולגמור את הסיפור בלי קשר לדרבי.
הדרבי לא קשור מכיוון שהוא לא משפיע על המקום הרביעי ושתי הקבוצות לא נאבקות על המקום הרביעי. הפועל חשבו שהם מצאו דרך להפריע לחיפה (כאילו שהיא לא תנצח בכל מקרה)
השב   •  10
154
יעקוב האדום13/05/2011 01:03
הפריע גם הפריע

השב   •  00
153
קובי13/05/2011 00:14
השב   •  10
152
אשר13/05/2011 00:08
עכשיו אחרי שדנה הודחה אין שום סיבה לערוץ אחד לשדר את האירוויזיון בשבת , אפשר לקיים את המשחק של מכבי חיפה בשבת ולשדר אותו ולא את האירוביזיון
השב   •  00
151
אדום בלב12/05/2011 23:08
להפועל תל אביב לכל מי שרואה את זה תקחו 6 נקודות השני המשחקים האלא שנשארו אתם אלופים ואני לא צוחק אולי אני נשמע הזוי אבל תאמינו מכבי חיפה לא מנצחת את שני המשחקים האלו ! תנצחו אותם גם בעזרת השם בגביע ויהיה לכם דאבל בעזרת השם !
השב   •  03
צפוני כחול12/05/2011 23:29
בשער פלמר.
השב   •  10
150
אלי12/05/2011 22:56
השב   •  20
149
אבי12/05/2011 22:40
השב   •  30
148
אבי12/05/2011 22:27
תגידו בכיינים תגידו מה שאתם רוצים, כל עוד יש פער של 4 נקודות ובקופה יש 6 מה עוד שיש קבוצות שנלחמות על כרטיס לאירופה, כולם צריכים לשחר באותה שעה, אני מאוד מקווה שהמשחק של בני יהודה עם נתניה יסתיים בתיקו וכמובן שהפועל מנצחת את מקקי פותחי רגליים ת"א ואז ביום שני יהיה לחיפה מאוד קשה כי נצחון של ק"ש מעלה אותה ביחס שערים למקום הרביעי, ולא צריך להזכיר איפה חיפה משחקת במחזור האחרון.. אז לפני שאומרים בכיינים תבדקו את ההגינות
השב   •  31
השד האדום13/05/2011 02:01
עדין יש סיכוי קטן להפועל . נכון שהוא קלוש אבל עדין! אנחנו זוכרים מכמה נקודות הפועל זכתה באליפות !
השב   •  00
רן13/05/2011 03:40
גם בליגות הרבה יותר גדולות אם קבוצות הרבה יותר רציניות מהבדיחה הניהולית שקוראים לה הפועל, המשחקים לא באותה שעה אם יש פער כזה.
בשנה שעברה זה עבד מאוד לטובתכם ששיחקתם בכל המחזורים האחרונים לפני חיפה, רק בגלל הלחץ שזה הפעיל על חיפה בגלל הצלחתם להתקרב אלינו.
השנה, השחקנים של חיפה בתקופה טובה וניצחון שלכם לא ילחיץ אותם, אז פתאום זה בעייתי.
השב   •  00
147
אייל12/05/2011 22:13
הקהל לא בא למגרשים כמו פעם כי כבר אין ספורטיביות
השב   •  40
146
צהוב עכשיו צהוב תמיד12/05/2011 22:07
אתם לא מבינים אז תבינו אתם תמיד תהיו הכי שנואים
השב   •  42
145
אדום ישראלי12/05/2011 20:53
השב   •  23
144
אדום12/05/2011 20:52
השב   •  12
אלוף האלופים12/05/2011 22:15

נבנה במות ונפרק לכם את הקבוצה

השב   •  20
אבי13/05/2011 09:01
השב   •  00
מני13/05/2011 09:04
השב   •  00
143
טוב12/05/2011 20:52
עד מתי
השב   •  41
142
ירוק מטירת הכרמל12/05/2011 20:45
אתם מפסידים בדרבי ואז יהייה שחזור מעונת 98 שחשבתם שאתם אלופים ובסוף
לא זכיתם איך בכיתם ביציע.
השב   •  22
141
מישהו12/05/2011 20:44
אם כי קצת פתטי שקבוצה שבלי הקיזוז שלוש שנים היא לא הייתה מתקרבת לאליפות דורשת ספורטיביות אבל אני מסכים.. צריך לשחק את כל המשחקים בשבת
השב   •  11
140
ירוק מטירת הכרמל12/05/2011 20:42
בעזרת השם מכבי תל אביב מנצחים בדרבי ואז מתחיל פרומו החגיגות בחוף דדו יום שני מצידי להפסיד שלוש אפס
השב   •  01
139
אנונימי12/05/2011 20:40
בלי הקיזוז הדבילי שלכם חיפה היתה אלופה בלי עוררין
השב   •  51
138
הכרמל תמיד ירוק12/05/2011 20:32
תמשיכו להתבכיין ללוזון בלעדיו אין לכם אליפות גם עוד 20 שנה
השב   •  11
137
אדום לוהט12/05/2011 20:09
במקום לשמור על פרופיל נמוך אתם ממציאים כל מני רעיונות?חאלס כבר מה השטיות האלה שעה אחידה?די זה מרגיז אפילו בתור אוהד יש גבול.אני לא יודע אם משהו בכוונה מדבר בשם ראשי הפועל אבל זה לא יכול ככה!אחר כך אתם באים בטענות שכולם נגדכם.די.
השב   •  40
דוד13/05/2011 10:15
סוף סוף אוהד שפוי.ההתעסקות הזו כל כך מיותרת ובמקום לשחק ולנצח כולם פה רק מדברים ומדברים.האליפות היא של חיפה לא בגלל שאנחנו משחקים ביום שני ואתם יום שבת ,זה בגלל שלא ניצחתם משחקים חשובים בדרך וחיפה כן.
השב   •  10
136
eli12/05/2011 20:06
קצת רוח ספורטיבית
השב   •  20
דן12/05/2011 20:36
לא עדיף לך לקרוא טרזן במקום?
השב   •  20
135
ירוק בלב12/05/2011 19:52
איזה באסה לכם .
השב   •  40
134
טאז ירוק12/05/2011 19:51
אם הפועל תנצח . ואם מכבי ואם ק. שמונה .ואם בני יהודה .
ואם ואם אתם לא יודעים איפה להוציא את
התיסכול שלכם בכינים קטנים .
אין אליפות . אין גביע
אז מ בי
השב   •  41
133
שלומי12/05/2011 19:33
מועדון בלי טעם ובלי ריח
השב   •  65
יציע ג''12/05/2011 20:32
לא כמוכם וכמו מכבי ת"א שמנסים לנכס לעצמך את המדינה.. אנחנו ישראלים..
השב   •  00
אלוף האלופים12/05/2011 22:23

תאמין לי שכולנו או רוב אוהדי חיפה התבאסו על הנצחון של הגועל בשריקת פנדל לא הגיונית והזוייה והאמת כאב לי לראות את ביתר שעד לשער הייתה העדיפה במשחק  נלחמת בשיניים ולא מוציאה כלום ובסופו של דבר מי שניצחה את המשחק בראשותו של חכם טיפשון (חכמון) הייתה הקבוצה השנואה עלינו מכל אבל במחשבה שנייה שאני רואה תגובות של אנשים כפויי טובה כמוך אני בעצם מבסוט שהפועל עלתה כי הם לפחות גברים ויודעים לקבל הפסד בכבוד לא כמוכם אוהדי ביתר שהעין שלכם רק על המצליחות ולא על הקבוצה הבזיונית שלכם .חומר למחשבה חבוב

השב   •  10
132
ארץ ישראל השלמה12/05/2011 19:31
השב   •  11
131
אוסישקין זה חנייה!!12/05/2011 19:30
גם אני חונה באוסישקין! דרבי צהוב!
השב   •  30
130
עספור אורגינלי .12/05/2011 19:23
מה זה משנה הרי אין אליפות ואין גביע לסמרטוטי הגועל חכמון ת''א חה חה חה סמרטוטים.
השב   •  30
129
גלעד12/05/2011 19:17

ממש פשוט אפשר להעביר את המשחק בני יהודה נגד נתניה ליום שני באותה שעה . הגועל נגד מכבי חברים להשאיר ביום שבת. פשוט לא?

השב   •  40
128
מוגבל ונחות12/05/2011 19:15
השב   •  00
127
מוגבל ונחות12/05/2011 19:14
השב   •  01
126
אורן12/05/2011 19:13
תתעזרו בסבלנות, לא יהיה קל בשני ובטח שלא בגמר גביע.
השב   •  30
125
bqawe12/05/2011 19:09
השב   •  00
124
סדרן12/05/2011 19:09
ברגע שהפועל מפסידה בדרבי ביום שבת,
נפתחות רשמית החגיגות בחיפה.
השב   •  21
123
זאביק12/05/2011 19:02
השב   •  01
122
אימן12/05/2011 18:52
מה אתם מתענינם באיזה שעות המשחקים יתקיימו תפסוק עם הדברים האלה תתעסקו בעצמכם תנצחו בשני המשחקים שנשארו ואם מגיע לכם ואנחנו מעדנו תקחו אליפות
השב   •  20
121
אסי12/05/2011 18:48
השב   •  31
120
אינני אני12/05/2011 18:45
שבוע שעבר דיברתם בלי סוף על מכבי ת"א, בסוף לא ניצחתם את נתניה, עכשיו פתאום הספורטיביות חשובה לכם.. אתם לא בעניין בכלל, אבל אתם הוגנים, רוצים שהכל יהיה ספורטיבי נכון? אז תחזירו את האליפות שגנבתם שנה שעברה. ועכשיו לכו תתמודדו עם מכבי ת"א ותורידו את העיניים שלכם כבר מאיתנו. זה קשה, זה מפתה, הקנאה גומרת לכם כל חלקה בגוף, אתם רואים קבוצה שבמשך 20 (20!) שנה מתמודדת כמעט כל-כל-כל שנה על אליפות, וברובן גם זוכה. אז כואב לכם, צורם לכם, מקנא לכם, אבל דיי. תתמודדו עם הרגשי נחיתות שלכם בינכם לבין עצמכם. אתם מדברים על כל העולם, מתלוננים על כל מהלך של ההתאחדות/שחקנים/קבוצות/יו"רים. איך אתם נראים, זה לא מעניין, זה שאתם משחקים כמו קבוצה מקום 8 כבר שלושה חודשים לא מעניין אתכם, לכם חשוב לדבר, לחשוב ולהתעסק בקבוצות אחרות. קטנים הייתם- קטנים תשארו. שנה הבאה הסרט שלכם יגמר. אז בשקט בשקט תחזרו לחורים שלכם, אולי עוד 10 שנים שוב פעם תציצו משם
השב   •  102
119
רד12/05/2011 18:36
מעניין שעד עכשיו לא הפריע להגועל חוסר הספורטיביות בזה שהם משחקים לפני מכבי חיפה. להיפך - הם אפילו שמחו על כך שכל הלחץ יהיה על חיפה. פתאום, כשזה נוגע אליהם הם דורשים "ספורטיביות".
כמה אופייני.. מצד שני, מה כבר אפשר לצפות מקבוצה שהמאמנים שלה הם הבכיינים הכי גדולים בכדורגל הישראלי - גוטמן ואבקסיס.
השב   •  392
רוני12/05/2011 18:44
השב   •  72
אני תמיד אוהב את השדים האדומים12/05/2011 18:50
סתם תפה שלך אתה והגועל של הקבוצה שלך אם אני ישמע שאתה מצייץ על משהו ספורטיבי אני יידע שאתה לא מבין בכדורגל
השב   •  212
בולבולוני לאב יו12/05/2011 23:59
ציטוט "החשש של הפועל נובע מהעובדה שתוצאות השבת ישפיעו על הקבוצה של רן בן שמעון במשחק ביום שני, כל זאת מאחר שהמקום הרביעי בליגת העל יוביל לכרטיס לאירופה. המצב החדש נוצר לאחר שהפועל עצמה ומכבי חיפה העפילו לגמר גביע המדינה"
זאת אומרת בגלל המצב שנוצר אתם מבינים!?? כאילו הפועל לא חשבה בכלל שמכבי יעלו לגמר! כאלו שחצנים! המשחק נגד ק"ש פתאום חשוב להם קבוצה תת רמה כל הניהול שלהם וכל האוהדים שלהם שכותבים פה פשוט בושה של רמה ואלו שיקומו ויגישו זה לא מייצג אתכם אז תדעו לכם שהם כן כי אתם נותנים להם את כל הבמה.אבל לא יעזור לאף אחד האליפות ירוקה וגם הגביע!

השב   •  00
118
ירוק על אדום כל היום12/05/2011 18:35
רגש הקנאה יכול להתעורר בשל כל יתרון הקיים לאדם אחד על אחר. קנאה מתקיימת בעקבות הרצון להיות במצבו הקיים של אדם אחר. היא מתבססת על יתרון חומרי, גופני, שכלי, נפשי או רוחני, שאדם מוצא בזולתו.

קנאות נפוצות הן קנאה בפופולריות או ביחס שאדם אחר מקבל מן הסביבה או קנאה במצב רווחתי או בריאותי של אדם אחר (אדם, בדרך כלל הנחות במצבו הרווחתי או הבריאותי, מקנא באדם שני, מתוך שאיפה להיות במצבו של זה האחר).
ובמיקרה שלנו ,קבוצה מגעילה משעממת ואדומה מבושה! כנגד יפהפיה ירוקה ואלופה!
 
השב   •  32
117
חיפאי12/05/2011 18:21
יש לנו סגל יותר ארוך מזה של ק"ש כך שמשחק תוך 3 ימים ייתן לנו יתרון מולם.

טוב שלהפועל יש עוד ציפיות לאליפות, כיף לראות אותם מתאכזבים.
השב   •  23
116
משה12/05/2011 18:18
השב   •  21
115
gnhjh12/05/2011 18:13
כול אהדי הפועל! אל תידאגו! ההתאחדות לכדורגל החליטה שבגלל שלא לקחת אליפות אז יהיה עוד קיזוז רק לחיפה! חה חה חה האליפות בדרך לכרמל!
השב   •  31
114
אלי12/05/2011 18:12
אנחנו בזים להם
השב   •  716
עמי12/05/2011 18:30
זה יפה מאוד שאתה בז לנו לביתר ים ,
חמוד  שכמותך.
השב   •  21
קוף ירוק12/05/2011 18:47
לביט"ר אתה בז.. מה עם בית"ר ? חעחע
השב   •  11
ניר12/05/2011 19:01
השב   •  40
ירוק שמבין12/05/2011 19:29
אוהדי הפועל השכל בתחת .
השב   •  41
ק''12/05/2011 20:27
קבל תרומפלדור להרמה חסר בינה שכמותך.

ירוק אפור וכעור שקמוטחה.
השב   •  11
אוהד ביתר- ומנצ''סטר יונייטד12/05/2011 20:42
השב   •  00
אדום12/05/2011 20:50
"ברית יוסף טרומפלדור" גיבור גדול שאת שמו לקחו ושיבשו האנאלפביתים האלה .. טרומפלדור כותבים ב..ט.. הבנתם!! ובגלל ש ביטר בלעז זה מר אז שינו ל.. ת זה הכל תלמדו!
השב   •  20
אדום12/05/2011 20:51
השב   •  10
עעוראטו12/05/2011 21:03
השב   •  00
113
עמי12/05/2011 18:10

השב   •  10
112
ירוק12/05/2011 18:05
כמה גועל כמה בכי די נמאסתם האליפות חזרה הביתה אל הכרמל.
השב   •  02
111
עדי12/05/2011 18:05
זה יפתור לי כלכך הרבה בעיות.
השב   •  41
110
אופיר12/05/2011 18:03
הפועל מכינים לנו עוד סיבה לבכות עליה ?
תרשו לי לשאול :למה הדרישה הזאת לא מגיעה מהקבוצות האחרות המעורבות במאבק על המקום הרביעי ? למה היא לא מגיעה מבני-יהודה ונתניה כלפי קריית שמונה ?
ועוד קצת תהיות :
מדוע ריאל לא דרשו מברצלונה לשחק בשעה אחידה מול מועמדת לירידה ?
מדוע המשחקים באנגליה לא משוחקים בשעות אחידות ?

תראו ,על פניו כולם באמת צריכים לשחק בשעה אחידה .אך הדבר היה צריך להתקיים עם פתיחת הפלייאוף העליון ,לאחר הקיזולוזון .
זה נשמע כמו קריאה נואשת ,יותר מאשר דרישה לגיטימית

ונניח שאכן ישחקו בשעה אחידה - לא נורא.נחגוג את האליפות כבר בשבת.

ועוד דבר - הפועל באמת קבוצה טובה ,אפילו אחת הטובות שהיו פה ויעידו על כך התוצאות באירופה בשנתיים האחרונות .אבל אבוי ההנהלה.כל דבר נשמע אצלהם כמו :אכלו לי ,שתו לי .והם היו הנהנים העיקריים פעמיים של הקיזולוזון .
השב   •  31
109
אורי12/05/2011 17:59
השב   •  12
108
AVI12/05/2011 17:58
יודעים שבשבת הפער ירד לנקודה אחת בלבד. מקווים לשמור על האשלייה של אליפות עד יום שני ?
השב   •  34
107
דני נוימן צדק12/05/2011 17:57
השב   •  22
106
WILD CAT12/05/2011 17:55

השב   •  10
105
ירוק12/05/2011 17:50
זה שאתה החלטת שזה לא פנדל , זה לא אומר שבאמת לא היה פנדל. רואים בבירור שבעטו לרפאלוב ברגל בלי כדור , נכון שרפאלוב הוסיף לנפילה אבל זו עדיין עבירה.
השב   •  11
104
סרדין שממזמן משחק מטקות על החוף!12/05/2011 17:48
פשוט לא יאומן חלאס לבכות כבר די.
עוד פעם הם רוצים שישחקו נגד חיפה שווה ושלא יפתחו רגליים (למרות שמכבי ת''א לא פתחה רגליים,ושיחקה אפילו יותר טוב נגדנו מאשר אתם נגדנו). בינינו אתם יודעים טוב מאוד שהסיכוי שלנו לקחת אליפות ענק ושוב בדומה לשבוע שעבר בוכים על זה שיפתחו רגליים למרות שאתם לא ניצחתם.
אז בוא נגיד שבינינו גם עם ק''ש תביא 200% אנחנו עדיין הרבה יותר טובים מהם ובבית אנחנו חייבים לנצח אותם ולהבטיח את האליפות.
אבל עזבו את זה איך שאתם נראים בזמן האחרון אם אתם מנצחים את שני המשחקים שנשארו לכם בלי שום קשר לתוצאות שלנו אני חותך.
אז יאללה מספיק לבכות ויאללה חיפה!
השב   •  41
103
איש12/05/2011 17:47
קצת ספורטיביות לא תזיק בליגה הקיזוזית שלנו. במידה והמשחקים יתקיימו בשעה אחידה, זה יכול לעבוד לטובת שתי הקבוצות. כמובן תלוי בתוצאות
השב   •  30
102
הקטר הירוק לא עוצר12/05/2011 17:47
פחות מדאבל לא יהיה מושלם, אנחנו דור ירוק שלא ראה ולא הריח דאבל, האדומים בעשור האחרון לקחו 2 דאבלים , והפעם סוף סוף דאבל ירוק, רק כך נחזיר את הכבוד של ההשפלה משנה שעברה ,האדומים השאירו לנו רק אבק , נחזיר להם אותו דבר הקטר הירוק לא עוצר
השב   •  30
101
גמר בלי אנאלפבתים וחזירים12/05/2011 17:46
בבלומפילד
השב   •  25
ירוק12/05/2011 17:53
האליפות כבר הלכה, הגביע ילך בעוד שבועיים.
הגועל ת"א 2012 - אין תארים, אין שחקנים, אין אוהדים, מקום 7 בליגה.
השב   •  11
100
שמול12/05/2011 17:43
אם על נושא כל כך חשוב ולגיטימי שהיום פוגע בקבוצה אחת ושנה הבאה יפגע בקבוצה שלכם, כל מה שיש לכם בראש זאת שנאה ורעות רוח אז למה שהלוזוניה לא יעשו מכם חוכא ואיטלולא גם בכל נושא אחר(הקיזוז) אין דבר כזה בכל העולם משחקים שיכולים לקבוע אלופה או יורדת חייבים להתקיים בשעה אחידה. נקודה וכל השאר זיבולי מח.
השב   •  43
99
יודע דבר12/05/2011 17:43
השב   •  84
קוקו12/05/2011 18:20
כמה כיף לי שאתה שונא את הפועל אנחנו לא צריכים מתיפיפים
השב   •  32
98
תומר12/05/2011 17:37
זה הוא ילד טיפש הוא אדום מתחזה מגעיל.
השב   •  01
97
אז אין איפה ואיפה12/05/2011 17:36
במחזור האחרון של הליגה הסדירה
השב   •  40
96
חן12/05/2011 17:36
הלו ילדון. מס 5 תרגיע תדיבור שלך אם היתה אוהד אמיתי . היתה יודע שבני יהודה זה הקבוצה הכי קרובה למכבי חיפה הם שיחקו הוגן אם לא צריכים להיות סמרטוטים של אף אחד . ליקרוא לבני יהודה עמלאק תתבייש ילד בני יהודה אחים לעד ובתל אביב יש רק בני יהודה זה לימדו אותנו עוד בגן
השב   •  21
95
אייקי12/05/2011 17:35
על איזה ספורטיביות אתה מדבר על הקיזוז.
השב   •  10
94
צהוב עולה12/05/2011 17:31
השב   •  30
93
יעקב12/05/2011 17:27
אני קורא את התגובות שלכם מלאות השנאה להפועל ת"א וקשה לי שלא להזכר שבתקופת מלחמת לבנון כאשר נפלו פגזים בחיפה ולא היה לכם היכן להתאמן,הקבוצה היחידה שהעמידה את מתקן האימונים שלה לרשותכם היתה הפועל ת"א.
השב   •  177
מכבי זה קופת חולים בבית שאן12/05/2011 17:46
השב   •  22
עמי12/05/2011 18:31
חובה לבצע עוד קיזוז הפעם רק מהנקודות של מכבי חיפה.
השב   •  72
ניר12/05/2011 19:02
השב   •  10
ניסו!12/05/2011 20:14
השב   •  01
שלומי12/05/2011 23:39
הגועל תל אביב
השב   •  00
92
מואיז12/05/2011 17:26
הם בטוחים שהם מנצחים ואז כביכול יש סיכוי לקרית שמונה להאבק על הכרטיס ,על דאגה כמו שאתם נראים מכבי יקחו לכם את הנקודות ,עגלות גם בגביע תקבלו בראש ,ונחכה לכתבה של רוזן איך שהוא יש לי הרגשה שהפעם הנשיא אשם ,ריאל לא מדברים כמו רוזןכיאלו אנחנו לא קימים זה הכול בגלל הקבוצה שלו . 
השב   •  11
91
מלך12/05/2011 17:20
כל המשחקים שיהיו בשבת בשעה 6 בערב
השב   •  00
90
יענקלה שחר12/05/2011 17:19
אז תודו שאנחנו יותר טובים?
השב   •  00
89
ירוק לעד12/05/2011 17:16
מיצד אחד תאורטית אתה צודק מיצד שני באופן מעשי אתה חייב פסיכיאטר באופן בהול
השב   •  10
88
יניב12/05/2011 17:14
בתחילת השבוע לא הפריע לכם כשקיבלתם את היתרון לשחק לפנינו נכון? עכשיו תאכלו את הדייסה שבישלתם! לא סובל את הפועל!
השב   •  31
אדום עולה12/05/2011 17:22
אתם מקבלים יותר זמן לנוח- זה דבר ראשון.
דבר שני, אם חס וחלילה הפועל לא מנצחת אז חיפה יכולה לעשות תיקו או להפסיד, והיא הבטיחה את האליפות.
אתם אלה שמקבלים את המתנות לא אנחנו
השב   •  11
87
ניר ירוק12/05/2011 17:12
ממש מעריץ את הדאגה של הגועל לקריית שמונה הפועל אתם כל כך מסכנים שמדברים בשם קבוצות אחרות הכל הכל בשביל להשאיר לכם סיכויי קלוש פשוט דרך זולה להמריץ את קריית שמונה תאמינו לי אדומים מגעילים שקריית שמונה מבינים את חשיבות המשחק מספיק טוב לאחר ההדחה מספיק טוב ולא צריכים אתכם
השב   •  70
86
נדב12/05/2011 17:10
הפועל בכלל דיברו על המשחק בין בני יהודה לנתניה. אם לא יהיה תיקו, לקריית שמונה לא יהיה טעם לנצח. הדרבי זה משהו אחר - גם אותו צריך לעשות באותו שעה.
השב   •  50
גאונים12/05/2011 17:13
ח צודק אחי איזה גאונים
השב   •  10
85
גיל12/05/2011 17:06
לפי דעתי אחד הבעלים של הפועל צריך לקנות לקבוצה מפעל של טישו.
השב   •  21
84
אדום זה הצבע! אדום זה בלב..12/05/2011 17:04
ככה באמת נראה מי טובה יותר ולמי מגיע האליפות!
השב   •  30
אלוף האלופים12/05/2011 22:31
מי טובה יותר דיי לבכי הזה שטפתם לנו האתר עם הדמעות שלכם 2 0 לא היספיק לכם לראות מי טובה יותר?
השב   •  01
83
שמשיח נתן במתנה לחיפה12/05/2011 17:01
כשהפועל קיבלה פנדל לכאורה מפוקפק לא הפסיקו לדוש בזה בתקשורת במשך שבוע וכמעט הוציאו להורג את חכמון. כשמשיח נתן לחיפה פנדל במתנה לאחר צלילה של מלך הצלילות רפאלוב, אף אחד לא מדבר. שקט מוחלט. אז ברור שהתקשורת הספורטיבית שונאת את הפועל וכולם רוצים שמכבי חיפה יקחו דאבל. זה לא יקרה כי כולם שונאים את הפועל אבל האהבה שלנו תנצח.
השב   •  612
דני נוימן צדק12/05/2011 18:01
השב   •  10
חיפאי12/05/2011 20:17

השב   •  00
82
יורן טיטו12/05/2011 17:01
1-ליגת אלופות 2- ליגת אלופות 3-ליגה אירופית 4-ליגה אירופית ככה זה הולך?
השב   •  10
81
טאז ירוק12/05/2011 17:00
זה ינצח את זה . וההוא ינצח את זה
ואולי גם הם ינצחו את זה . די כבר תפנימו
אין אליפות אין גביע אין מועדון .
מ ביי
השב   •  10
80
חכמון12/05/2011 16:59
אם הם יפסידו בדרבי חיפה כבר אלופה ולא תתאמץ מול קש לא הוגן
השב   •  00
79
ירוק עולה12/05/2011 16:58

די בחיאת מה נסגר איתכם . מה לקחתם
גם אני רוצה .
 

השב   •  10
78
אד12/05/2011 16:57
כמו שצריך
השב   •  33
מכבי אימפריה12/05/2011 17:52
השב   •  10
77
התאחדות רקובה12/05/2011 16:57
שלא לדבר על כך שמכבי חיפה מקבלת עוד יומיים מנוחה.
השב   •  21
76
ראש דשא12/05/2011 16:55
יאללה שירדו ליגה!
השב   •  72
75
ניר12/05/2011 16:55
זה דרבי תל אביבי בושה שלא משדרים אותנו במשחק המרכזי. עכשיו אצטרך לראות באינטרנט את הדרבי והאיכות איומה.
השב   •  71
74
טוני12/05/2011 16:50
ק"ש עייפים
אם היה מסתיים תיקו היו צריכים ניצחון עלינו כדי להגיע מקום 4 עכשיו הם לא יודעים מה הם צריכים והם יקבלו בראש
השב   •  00
73
שי12/05/2011 16:49

הם מתעסקים בק''ש כאילו שהם כבר ניצחו את הדרבי.כי אם הפועל מפסידים אז למכבי חיפה לא יהיה על מה לשחק ביום שני.תחשבו על עצמכם קודם

השב   •  00
72
רוניניו12/05/2011 16:48
חיפה מנצחת את ק"ש ולוקחת אליפות, בני יהודה לא מפסידה לנתניה ומגיעה למחזור האחרון כשרק ניצחון ייתן לה את האפשרות אולי לסיים מקום 4 ובאירופה, לחיפה אין מה להרוויח או להפסיד במשחק.. האם נקמה ספורטיבית? אין ספק, או או או איך הגלגל מסתובב.. בהצלחה לכולם
השב   •  100
71
ירוק בנשמה12/05/2011 16:45
השב   •  12
70
א12/05/2011 16:44
אני חושב שהפועל צודקת וזה ממש לא נקרא בכיינות, זה באמת לא הגיוני שמשחקי הכרעה לא יערכו באותה שעה. רק חבל שנזכרתם עכשיו, גם הפועל וגם חיפה היו צריכים מתחילת הפליאוף לדרוש את זה
השב   •  51
ערן12/05/2011 16:49
חיפה זכתה באליפות. ביושר. בצדק. מזל טוב. לא זה מה שמנע מהפועל אליפות אלא המשחק בחיפה שם חיפה עלו עלינו ב2 דרגות.
השב   •  21
69
dartagnan12/05/2011 16:42

השב   •  21
שלומי בן אלי12/05/2011 16:57
ח אהבתי
השב   •  00
68
רוניניו12/05/2011 16:41
ח הפועל דורשת שינוי בגלל חוסר ספורטיביות! הקבוצה שהצביעה בעד הקיזוז! שזה חוסר ספורטיביות בכותרת ולא בעקיפין כמו שעה אחידה או לא.. מגיע לכם! צמשיכו לבכות!
השב   •  61
זהבי9412/05/2011 18:19
יעקוב שחר היה בעד הקיזוז יא מאפאן
השב   •  00
67
גרשון12/05/2011 16:33
די מספיק לבכות .אמרתם שמכבי פותחים רגלים.
השב   •  21
66
עופר12/05/2011 16:30
הבנת הנקרא זה קשה לך?
על פי מספר הנקודות חיפה והפועל תל אביב הבטיחו את 2 המקומות הראשונים. שניהם פיינליסטיות בגביע. אחת תהיה אלופה והשנייה גם אם לא תזכה בגביע היא תהייה פיינלסטית ששיחקה מול האלופה. בתיאוריה הפועל עדיין יכולה לקחת דאבל. לכן הם לא ציינו את זהות האלופה או זהות מחזיקת הגביע!!
השב   •  20
65
רציני12/05/2011 16:29
יש אנשים שפינו לעצמם יום חופשי מהעבודה במיוחד בשביל לבוא לראות את המשחק ביום שני.

לא מספיק נתנו לכם את הקיזוז, אתם עוד בוכים?
לא פלא שאוהדי הפועל הם השנואים במדינה.

יאללה מ.כ הבקעה!
השב   •  11
64
..12/05/2011 16:28
למכבי חיפה, ועוד במיוחד שחברו הטוב אלי גוטמן מתמודד איתה על האליפות. פשוט אין סרט כזה. בכל מקרה אני בעד שכל המחזורים יהיו באותה לשעה, למען הספורטיביות וההגינות.
השב   •  30
63
גיא12/05/2011 16:19
מה קרה לנו?
בואו נרים את הראש ונפסיק עם השטויות האלו, לא מתאים למועדון גדול כמו הפועל !
השב   •  30
62
בטהובן12/05/2011 16:19
השב   •  15
דני נוימן צדק12/05/2011 17:59
השב   •  11
61
לעולם לא נישבר, האהבה לא תיגמר!12/05/2011 16:18
בוא נגמור כבר את הסיפור הזה עם דאבל ירוק על אדמת רמת גן! שתישרפו אמן.
השב   •  31
גמר בלי אנאלפבתים וחזירים12/05/2011 17:44
השב   •  10
60
אריאל12/05/2011 16:16
לכל אוהדי בית"ר עוד מעט תתחילו לבכות כשטביב יגיע לירושלים כשותף
השב   •  10
59
פייסל ירוק12/05/2011 16:15
עלוביי החיים
השב   •  11
58
ביתרי בנשמה12/05/2011 16:15
השב   •  10
צפוני כחול12/05/2011 23:25
השב   •  00
57
משה12/05/2011 16:15
חיפה אלופה וכלום לא יקח את זה ממנה די להתבכיין תתרכזו בגביע חלאס עם הבכיינות
השב   •  10
56
ראובן גולד12/05/2011 16:14
השב   •  31
בטהובן12/05/2011 16:25
מחזור למערה  אפסון
השב   •  03
55
תל אביב אדומה12/05/2011 16:12
6 נקודות הפרש ויחס שערים עדיף.
אם הם יחזרו לכושר של תחילת העונה, יספיקו להם שני נצחונות קטנים על חיפה והפועל כדי להגיע ל31 נקודות.
אם מכבי מפסידה להפועל ולנתניה, ק"ש עוברת את מכבי.
השב   •  32
הבורר12/05/2011 16:29
איך אתם יכולים לקחת לנו את האליפות ממתי אכפת לכם מקבוצה אחרת אה סמרטוטים הכול תאוריות ומה אם תאוריה הגנבים הקיזוזים והבכיינות זה אתם מומחים אה
השב   •  11
ירוק בדם12/05/2011 17:39
כן רק שבמצב כזה לא משנה מה קורה אנחנו לוקחים אליפות. כי אם אנחנו נפסיד בשני מול ק"ש ואתם תנצחו בדרבי יהיה הפרש של נקודה מה שאומר שגם אם אנחנו מפסידים לבני יהודה אנחנו לוקחים אליפות
השב   •  00
54
ביתרי בנשמה12/05/2011 16:12
השב   •  51
צפוני כחול12/05/2011 16:17
השב   •  22
צפוני כחול12/05/2011 23:24
ולביתרי - תיזהר שלא יחפרו לכם את בית וגן.
השב   •  00
53
אבי12/05/2011 16:09
השב   •  31
52
יואב12/05/2011 16:09
השב   •  62
יניב12/05/2011 16:26
אולי לך עדיף לשתוק

לפחות עד שתדע להתחזות כמו שצריך

ולשנות גם את הצעיף הפתטי שלך
השב   •  12
51
אורי12/05/2011 16:03
הרי נצחנו את המילואים של מנצ''סטר יונייטד במשחק שכולו היה גארבג'' טיים, אחרי שהעולות נקבעו.
השב   •  115
סמי12/05/2011 16:12
השב   •  43
50
קופיף12/05/2011 16:02
על מה אתה מדבר.
סיימנו שניים ושיחררנו חצי קבוצה.

מה לנו להלין.
השב   •  00
49
שני12/05/2011 16:00
השב   •  10
48
רון12/05/2011 15:50
השב   •  12
אלי12/05/2011 17:02
וננצח אותכם במחזור האחרון, יה בבון ירוק
השב   •  50
אלוף האלופים12/05/2011 22:35
ואנחנו נדאג שהם לא יקבלו אירופה כי במחזור האחרון נגדם גם שלא יהיה לנו כבר על מה לשחק וניקח אליפות נילחם עד טיפת הזיעה האחרונה בשביל שיישארו במקום השישי מבלי סיכוי קלוש באירופה
השב   •  00
47
יוני12/05/2011 15:48
מתי כבר יחליף אותו משהו??
די נמאס מהקומבינות שלו
רק בישראל זה יכול לקרות הוא איש מקושר ששומר על הקשרים שלו ומחזק אותם על חשבון הכדורגל בישראל והוא לא דופק חשבון לאף אחד חוץ ממכבי פ"ת אהה כן וגם על מאמן הצעירה
השב   •  30
46
מת על הירוקים12/05/2011 15:38
אתם לא מבינים שהשנה לא תיקחו אליפות?
השב   •  90
45
רוניניו12/05/2011 15:38
בס"ד כרגיל, מה חדש? האדומים תמיד בוכים, אף פעם לא היו עם ערך ספורטיבי, וגם את הדאבל הם גנבו בזכות לוזון..אבל מה לעשות שנה הבאה האמת המרה תתגלה, כל שכירי החרב יברחו ואתם תלחמו על השארות בליגה, וחיפה.חיפה תמשיך את המסורת של המועדון הענק היחידי בישראל בשני עשורים האחרונים.וככה זה ישאר עוד המון זמן, מקווים שנהנתם מהספק, כי הוא לא יחזור אליכם יותר.
השב   •  42
44
בן12/05/2011 15:37
השב   •  22
43
יובל12/05/2011 15:36
ככה הם שוב פעם יתאכזבו כמו בשני המחזורים האחרונים.
השב   •  50
42
MOTI12/05/2011 15:32
השב   •  10
41
satlan12/05/2011 15:28
אתם גם ככה נראים זוועה!
השב   •  41
40
אדום עולה!12/05/2011 15:25
בני יהודה גם הגיעה שנה שעברה לגמר מול הפועל, אז בכל מקרה הייתה הולכת לאירופה, ולפני שנתיים היה גמר של חיפה מול בית"ר, שחיפה הייתה בליגת האלופות ובית"ר כמו שאמרת לא שיחקה בגלל תקציב. אבל למשל שנה לפני זה הפועל הייתה בגמר הגביע מול בית"ר שלקחה אליפות באותה שנה, והפועל שיחקה באירופה למרות שלא הייתה במקום הרביעי. אז זה תלוי בקבוצות שמשחקות בגמר, אם הן גם ככה באירופה, אז נותנים את המקום לקבוצה שמסיימת רביעית.
השב   •  00
39
אדום עולה בבלומפילד .12/05/2011 15:22
השב   •  43
اירוק בנשמה12/05/2011 15:49
אנכנו לא מזלזלים בק"ש ובני יהודה אנכנו מזלזלים בגועל שלא ינצחו
השב   •  51
38
סמואל יבואה12/05/2011 15:22
לכל דבר יש גבול ואצלכם אין גבול!! חיפה אלופים ממזמן אתם את הדרבי לא תנצחו, מה כואב לכם לתת להם לזכות בתואר בכבוד אני לא מדבר על זה שההפרש היה צריך להיות 6 נקודות..ורק בכלל שיטה מפגרת אתם חושבים שאתם עוד יכולים לקחת אליפות! דיי לבכיינות שלכם נמאסתם! אני רק מקווה ומצפה שעיסקת הבמבי תיצא לפועל וטביב יבוא לביתר!
השב   •  263
בטהובן12/05/2011 15:27
השב   •  05
אבי12/05/2011 16:10
השב   •  40
37
אברשקה12/05/2011 15:21
במקום לחזק את הקבוצה שלנו, לבנות הם רק מתעסקים בהבל ושטיות. מה איכפת לנו מה הולך אצל השכן קודם שלום בית חברים.תתעוררו!
השב   •  50
36
רמי12/05/2011 15:21
כי קריית שמונה יבואו להתאמץ. למרות שחיפה יהיו אלופים
השב   •  72
צפוני כחול12/05/2011 15:47
ככה או ככה - מתחזה.
השב   •  00
35
תל אביב אדומה12/05/2011 15:20
"גם הפיינליסטית בגביע תשתתף בליגה האירופית דרך הליגה (הפועל ת"א שסיימה שנייה)".

מזל טוב לחיפה על הדאבל ועל האליפות ה-12.
לכבוד הדאבל עיריית חיפה ארגנה להיום הופעה של דודו אהרון בחיפה. כולם מוזמנים.

השב   •  41
34
צפוני אדומדם12/05/2011 15:15
השב   •  43
33
משורר12/05/2011 15:15
כדי שהפועל  יזכוי באליפות צריכה לנצח
את שתי משחקים  וחיפה לא תנצח אף משחק  אחד לכל אוהדי הפועל שחיים באשליות
השב   •  00
32
אבי12/05/2011 15:14
השב   •  00
31
רועי12/05/2011 15:12
השב   •  21
30
אוהדי חיפה כנסו12/05/2011 15:08

תפסיקו לבכות על קיזוז אןהדי חיפה אם המצב היה הפוך לא היתים מדברים מילה ולהזכירכם
יעקב שחר הביא את הקיזוז ומה שהצטבר
שינקלה ירה לעצמו ברגל

השב   •  53
29
עידן דמתי12/05/2011 15:06

הפועל ת"א צודקים! צריך להפסיק עם החוסר ספורטיביות! משחקים בשעה אחידה ובאותו יום כמו בכל מדינה מתוקנת!!

השב   •  71
28
בית"ר לעולם ועד12/05/2011 15:01
קריית שמונה הביאו 3,000 אוהדדים ובאמת מגיע להם על זה כל הכבוד הפועל הביאו 10,000 ובמשחק שמעו רק את קריית שמונה.. למה ציפינו אולטראס ארגון של 10 ילדים בני 12 שחושבים שהם גנסטרים..
השב   •  236
27
איתן-קופ-ירוק12/05/2011 14:59
השב   •  53
26
עידן12/05/2011 14:54
השב   •  236
XL12/05/2011 15:06
השב   •  118
אדומה בכל מצב12/05/2011 15:13
כשעשו משאל על השיטה הזאת.. פתאום שהפועל לוקחת אליפות זה כן מפריע וכולם מתנגדים הא? פאתטים..
השב   •  34
מתתיהו12/05/2011 15:13
השב   •  43
חיפאי ירוק12/05/2011 15:17
כל ילד יכול לשקר באינטרנט, אבל מי שיטרח לבדוק את העניין יגלה שיענקלה שחר היה מהארבעה שהצביעו נגד הקיזוז.

שקרן מגעיל כמו הקבוצה שאתה אוהד.
השב   •  124
בטהובן12/05/2011 15:29
השב   •  13
חיפאי ירוק12/05/2011 15:55
פשוט תחפשו בגוגל את המילים "שכונה עם תעודת איזו 9001" זה יקח אותכם לכתבה על הנושא ושם אומרים ששחר הצביע נגד. שקרנים מגעילים אחד אחד.
השב   •  72
תל אביב אדומה12/05/2011 19:00
הוא היה נגד הגדלת הליגה ל-16 קבוצות.
לגבי הקיזוז הוא לא אמר מילה. הרי זאת הייתה הדרך היחידה שלו לקחת לבית"ר אליפות.
השב   •  01
ירוק12/05/2011 19:15
למה שיצביע נגד?
תחשוב, תפעיל את התאים האפורים האלה במקום החשוך והאפל ההוא שאתה קורה לו מוח.
השב   •  10
25
אוהד הפועל12/05/2011 14:52
קשה לי להאמין שחיפה שוב תאבד אליפות ברגעים אחרונים חוץ מזה שקשה להאמין שמתוך 2 משחקים את שניהם היא תפסיד או תעשה תיקו
השב   •  81
24
הראשון לציון12/05/2011 14:45
וגם אם מכבי יפסידו בדרבי3-0 ( מה שהשנה לא יקרה כי זה יהיה סופר תענוג שהפועל יפסידו את האליפות כבר בשבת) והמאזן ירד ל4 שערים הפרש עם בני יהודה אין סיכוי שהם ינצחו את חיפה במחזור האחרון 4-0 אני עם הבאבא בובה(שם גדול) שמבין במתמטיקה
השב   •  43
תל אביב אדומה12/05/2011 15:41
1-0 יספיק.
זה בתנאי שנתניה תנצח ב- 2 הפרש.
השב   •  00
23
שלום תקוה12/05/2011 14:43
נכון, למען הספורטיביות.
חיפה תיקח תאליפות קח או קח אבל שזה יהיה בצורה ספורטיבית.
השב   •  43
רר12/05/2011 16:14
בדרך הכי לא ספורטיבית ואתה מדבר פה על ספוריטיביות?
השב   •  01
22
צפוני כחול12/05/2011 14:43
הפועל מתכוננת להתמודד על המקום הרביעי? ממש לא. אז מה אכפת לה מה יקרה במאבק הזה? אם הם יפסידו בדרבי - הלכה האליפות. במצב הזה נניח שיהיה לק"ש סיכוי לנצח את הירוקים. אבל איך זה קושר את האדומים למאבק על המקום הרביעי?
משהו ממש לא ברור פה.
השב   •  112
אדומה בכל מצב12/05/2011 15:15
תגיד תודה ותחזור לחור הצפוני שלך
השב   •  06
אדום לעד12/05/2011 15:17
השב   •  11
שקל12/05/2011 15:18
אם רן בן שמעון יבטיח מקום רביעי לפני המשחק מול חיפה הוא יפתח רגליים לחיפה
השב   •  05
ירוק כהה12/05/2011 15:35
להיות שלא תתאמצו ביום שני נגדנו. כל שאר זיבולי המוח שלהם זה להסוואה! הם טוענים שתוצאות המשחקים בשבת עלולות להכריע את המרוץ למקום הרביעי ובמצב כזה שק״ש מחוץ למרוץ הם לא התאמצו, הבנתה? בעולם של הגועל כולם לא ספורטיביים חוץ מהם כמובן! עכשיו גם אתם הולכים ״לפתוח רגליים״!
השב   •  42
צפוני כחול12/05/2011 15:36

לאדומה בכל מצב - בענייני חורים את בטח מבינה יותר ממני. להגיד לך תודה?  על מה בדיוק? 
לאדום לעד - וודאי שיילחמו, וזה רק לטובתכם, אם תנצחו את המגיפה הצהובה בדרבי.
לשקל - איך בדיוק נבטיח מקום רביעי לפני המשחק מול חיפה? תסתכל שוב בפלייאוף העליון. חוץ מזה אנחנו לא מכבי ולא פותחים רגליים.
ובסוף - לשלושתכם יש שכל בשקל ותשובות תואמות.
מעניין מי דבע.

השב   •  41
קיטו12/05/2011 15:37
זה לא שיא הספורטיביות שהמשחקים לא נערכים במקביל.

אם נתניה תנצח את בני יהודה או להיפך, קרית שמונה תאבד כל סיכוי לסיים במקום הרביעי, ואז לכאורה תתאמץ פחות נגדנו. לעומת זאת אם יהיה תיקו במשחק בין נתניה לבני יהודה, עדיין יהיה לק"ש סיכוי לסיים במקום הרביעי והיא תילחם.

אנחנו רוצים לזכות באליפות fair and square, לא כמו הפועל ת"א.
השב   •  20
סרג''יו ראמוס12/05/2011 15:39
אתה רואה את התגובות של אוהדי הפועל כאן? איזה זלזול? "תחזור לחור הצפוני שלך" וכדומה. האם זה המחנה שאתה כ"כ אוהב להיות לטובתו? תחשוב שוב - אלו הפנים האמיתיים של האדומים. אתה נדבק נגד "הצהובים" "הצהבת" וכדומה בהודעות שלך - אבל, הצהובים והאדומים זה שני מחנות שונים גם באופיים ואצל "האדומים" אם כבר אתה כל היום בקללות ומאבקים נגד כל העולם ואשתו כי זו הדרך של הפועל. אם אתה אוהב לקבל תגובות כאלה והרבה שמחה לאיד אז בבקשה. פשוט כנראה איפשהוא במהלך החיים שלך זרמת עם איזה קטע של לשנוא את מכבי. את זה אני לא מבין, אבל אתה בחור גדול ואדון לעצמך בחירה שלך.
השב   •  21
ירוק12/05/2011 15:43
השב   •  00
צפוני כחול12/05/2011 15:45
קיטו - רק בתיאוריה. ולכן אפשר הפוך: הפועל בדרבי לפני המשחק שלנו, ומנצחים. זה ילחיץ אותכם בטוח. השעה הלא מקבילה היא יתרון של הפועל, והלוואי שינצחו את הצהובים. אם הם יפסידו - לא ישנה להם. אז שיעשו את העבודה ויקרעו את הצהובים וזהו.
השב   •  10
צפוני כחול12/05/2011 15:51
אפשר לחשוב שאוהדים שלכם לא מקללים קבוצות אחרות לתיאבון. וודאי שאשמח שהאדומים יקחו גביע, לפחות. האוהדים שלהם? אותם אני לא ממש אוהד. נדמה לי שהאוהדים לא משחקים בליגה. איכות ותוכן התגובות של חלק מהאדומים הם בעיקר בושה לבעליהם. לא לקוראים.
הרצון לראות אותכם מפסידים הוא תגובה לשחצנות שלכם, ה"מכביזם" המפורסם. תורידו ראש, תצטנעו, ותרוויחו הרבה אהדה מוצדקת.
השב   •  21
אוהדומה12/05/2011 16:29
אם תפסיד - יש מצב חיפה תתן לכם את המשחק.כי האליפות כבר מובטחת.
לכן ראוי שכל המשחקים יערכו באותה שעה-
השב   •  11
אדומה בכל מצב12/05/2011 18:34
אני בטוחה שאמא שלך מבינה יותר ממני חמוד.. ול*כביסט היחס שהוא מקבל לא צריך לעניין אותך.. לך תצא בהצהרות על הקבוצה "הגדולה בהרבה" שלכם.. עד מתי מרץ 08?! פח.ח.ח.ח
השב   •  03
סרג''יו ראמוס12/05/2011 21:12
הוכחת כרגע בדיוק את מה שטענתי. אין שכל אין דאגות. תודה.
השב   •  10
צפוני כחול12/05/2011 23:03
בגלל הריאליה - תנצחו, הלוואי, את הדרבי. לנו זה לא משנה.
ולאדומה תמיד - גם לך יש אמא, לא? אז יש לך יתרון של 1:2 עלי בחורים. אין ספק שאת מבינה יותר ממני.
השב   •  00
21
אדום עתיק12/05/2011 14:38
השב   •  22
20
חיים טוקבק12/05/2011 14:06
אם בני יהודה ונתניה מסיימות בתיקו ומכבי מפסידה בדרבי, אז בחזור האחרון, כשמכבי תארח את נתניה, הפער בינהם יהיה 3 נקודות. אם נתניה תנצח ובני יהודה תנצח את חיפה, מכבי מסיימת חמישית.
השב   •  103
הבאבא בובה12/05/2011 14:41
גם אם יקרה במחזור הקרוב המצב שכתבת.במחזור הבא נתניה צריכה לנצח את מכבי ת"א 4-0 ובני יהודה צריכה לנצח 7-0! כדי שמכבי תסיים חמישית.עכשיו זה ברור לך למה מכבי הבטיחה את ההשתתפות שלה?
השב   •  40
ירוק בנשמה12/05/2011 14:58
הפרש השערים שלכם הרבה יותר טוב משלהם
השב   •  20
עמרי12/05/2011 18:02
כי הסיכוי שמה שאמרת יקרה הוא אפסי
השב   •  10
סטודנט12/05/2011 19:52
אז למה לא 4? עכשיו אנחנו בכושר יותר טוב.
השב   •  10
19
WILD CAT12/05/2011 13:52

השב   •  10
18
ראובן גולד12/05/2011 13:14
השב   •  90
17
רן12/05/2011 12:58
כל הבעסה לק.שמונה שזלזלה במשחקים האחרונים ובכך פספסה כנראה את המקום באירופה, או שהיא תיאלץ להיאבק עליו עד המחזור האחרון.
השב   •  11
16
שי12/05/2011 12:36
בשיטה של הקיזוז מסתכלים על כמות הנצחונות ולא על הפרש שערים.
השב   •  24
15
הנסיך (דל פיירו)12/05/2011 12:24
מבין ה3 הכי מגיע לנתניה תודות לעטר מאמן העונה
ליגת הפח הזו
העיקר מכבי פ''ת לא שם!
לוזון הרסת תלך יחד עם פרננדז
השב   •  73
14
תותח אדום12/05/2011 11:31
הכדורגל הישראלי מוטציה בין יבשתית.
השב   •  765
13
קרליטו12/05/2011 11:26
אתם יכולים לבוא בטענות רק לעצמכם
אני שונא הפועל וקיוויתי שניתן לכם את המשחק. בני יהודה שיחקו כמו גברים ולמרות זאת הייתם צריכים לקחת את המשחק ואת האליפות.
אני מקווה שהשנה תיקחו אליפות ושאנחנו נעלה לאירופה.
והעיקר - אל תיתנו להפועל לקחת את הגביע @!@!@!@!@
השב   •  308
ירוק בלב12/05/2011 15:18
מה אתה מתרגש מאוהד הפועל!
על מלחמה פסיכולוגית שמעת?

מת על בני יהודה וגם רבים אוהדי חיפה שאוהבים את בני יהודה.

כמובן שנבוא לנצח אתכם במחזור האחרון, אם תנצחו ותגיעו לאירופה אז מברוק ואם לא אז לא נורא.
השב   •  74
12
ר''12/05/2011 10:26
השב   •  75
אליחי12/05/2011 15:23
השב   •  23
שי12/05/2011 15:57
אנחנו מעליכם בדירוג כל שנה אנחנו בבתים אז שבת בשקט ובליגת האלופות לא היה 0-0-0 יא לוזרים עם מצח גדול
השב   •  40
11
עידן12/05/2011 08:50
השב   •  20
10
דניאל12/05/2011 08:48
השב   •  21
9
ארז12/05/2011 08:11
אם הפער בין נתניה למכבי הוא 4 נקודות ויש עוד 2 משחקים אז איך בדיוק מכבי הבטיחה מעשית את המקום השלישי ?
תיקו בדרבי והפסד לנתניה במחזור האחרון בתוספת של ניצחון של נתניה על בני יהודה , מוריד את מכבי למקום הרביעי.
השב   •  64
אסף12/05/2011 10:12
הוא לא דיבר על מקום שלישי אלא על שהבטיחו מקום באירופה.
מאחר ובני יהודה ונתניה משחקות ביניהן, הן לא תוכלנה לעבור את מכבי מפאת יחס שערים.
השב   •  40
רמי12/05/2011 10:23
הוא אמר שמכבי הבטיחה מעשית את מקומה באירופה ולא אמר שהבטיחה את המקום השלישי. מכיוון שחיפה והגועל ת"א ישחקו בגמר הגביע אז גם מקום רביעי יהיה באירופה ומכבי הבכל מקרה תהיה במקום 3-4 מכיוון שנתניה ובני יהודה משחקות אחת נגד השנייה ולפחות אחת מהן תאבד נקודות.
השב   •  40
בני12/05/2011 10:23
מי שצריך לחזור לכיתה ב'' טיפולית זה אתה,למה העורך כתב על מכבי: "שהבטיחה מעשית את מקומה באירופה".
שזה מקום 3 או 4..וזה נכון מאוד
חמור קופץ בראש
השב   •  21
ירוק עולה12/05/2011 14:07
השב   •  40
8
רותם12/05/2011 07:30
ואם נגיד נתניה היתה עולה לגמר ומסיימת בטבלה במקום החמישי אבל הפועל היתה לוקחת את הגביע, אז מי היה הולך לאירופה מקום רביעי או נתניה?
השב   •  12
דורי12/05/2011 08:21

השב   •  100
שגיא12/05/2011 08:37
כי בכללי זאת שלוקחת את גמר גביע המדינה הולכת לאירופה,ואם במקרה היא אחת משלושת הראשונות זה עובר לסגנית (זאת ששיחקה איתה בגמר) אבל במקרה הזה גם הסגנית כבר באירופה אז זה עובר למקום הרביעי
השב   •  20
ארמא12/05/2011 08:50
השב   •  10
הנמהנ12/05/2011 14:42

השב   •  00
7
Dor12/05/2011 04:04
למה יש לנו 4 נציגות באירופה? אנחנו לא באמת הליגה השישית בטיבה באירופה?! אני מבולבל לגמרי.. מישהו צריך להגיד משהו ללוזון, משהו פה לא לא מסתדר לי.. נו מילא
השב   •  91
יאללה הפועל12/05/2011 10:45
השב   •  23
דורא12/05/2011 12:04
ובגלל זה יש לנו 3 קבוצות בליגה אירופאית שהיא תכלס ליגה משעממת את התחת ולא נחשבת בכלל ורק קבוצה אחת למוקדמות של ליגת האלופות וגם זה לסיבוב 2 עושים ממוצא כל 5 שנים של ההצלחות באירופה של אותה מדינה וככה קובעים את מקום המדינה וכמה קבוצות ייצגו אותה
השב   •  40
ר''12/05/2011 14:30
אבל זו הליגה היחידה שיש להפועל או לחיפה סיכוי לעבור את שלב הבתים איכשהו


השב   •  80
6
איציק12/05/2011 02:12
וגם אי אפשר אפילו לומר מעשית.
במידה ומכבי מפסידה בשבת ונתניה ובני יהודה יוצאת תיקו למכבי יש עדיין 31 נקודות ולנתניה ובני יהודה 28. מחזור אחרון, במידה ונתניה מנצחת את מכבי ובני יהודה מנצחת את חיפה (צריך לקחת בחשבון שאם מכבי תפסיד פעמיים מאזן שערי הזכות שלה ירד מ10) לשלוש הקבוצות יהיה 31 נקודות ובהתחשב באמור לעיל שירד מאזן השערי זכות של מכבי הקבוצה עלולה למצוא עצמה במקום החמישי בהפרש שערים נחות מהאחרות..
השב   •  130
השטן12/05/2011 12:44
בין כה באירוופה תמשיכו להיות בזיון
השב   •  43
ישראל12/05/2011 14:01
כי הפרש השערים של 10 ושל בני יהודה 4. אולי צריך לדבר עם הפועל שינצחו בהפרש 4 ואז למכבי יהיה מה לדאוג.
השב   •  41
קציני ים12/05/2011 14:56
ככה יהיה לכם יותר שלבים לעבור ויצא לכם קבוצות קשות אמן בעזרת השם כן יהי רצון !
השב   •  12
דן12/05/2011 15:00
ביזיון ?! אתה בזיון אם אתה חושב ש4:3 נגד אחת הקבוצות המובילות ביותר באחת הליגות הטובות ביותר בעולם(הצרפתית) ניצחון מדהים אז אנחנו ביזיון?!
השב   •  01
5
זכור את אשר עשה לך עמלק (בני יהודה)12/05/2011 01:32
שחקני מכבי חיפה אני וכל אוהדי מכבי חיפה יוצאים בקריאה נרגשת אליכם גם שכבר ניקח אליפות נגד ק"ש נילחם נגד בני יהודה וננצח אותם על מנת שלא יגיעו לאירופה וכל זה בגלל עונה שעברה שהם גזלו לנו את האליפות בדקה התישעים וגרמו לנו ליום עצב ובכי בכל רחבי חיפה והצפון . שחקני מכבי חיפה תלחמו בשניים ותנצחו אותם ככה נחזיר להם ונסגור איתם חשבון על מה שהם עשו לנו המנוולים האלה משכונת התקווה !
השב   •  6240
ר. אוסמו הקטן12/05/2011 09:11
אל תשכח שלא ניצחתם וזו היתה הסיבה שלא לקחתם אליפות.
דבר נוסף, היה גם משחק בטדי שביתר הפסידו. תבוא בטענות לערן זהבי.
השב   •  2212
ירוק12/05/2011 10:59
היינו תלויים רק בעצמנו, לא בהפועל לא בבית"ר ולא בבני יהודה. השחקנים עלו למגרש בידיעה שניצחון מביא את האליפות 100%. השחקנים פישלו. מה ציפית שבני יהודה תפתח רגליים? הם נלחמו כי יש להם כבוד
השב   •  383
דורא12/05/2011 11:58
נלחמו ולקחו לנו את האליפות והשנה אנחנו נעשה להם אותו דבר !
השב   •  167
רועי12/05/2011 13:57
השב   •  82
מאור12/05/2011 14:02
מי רוצה בכלל שתתנו לנו את המשחק.רק אוהדים אהבלים כמוך חושבים במושגים של לתת או לקבל משחק.אנחנו נבוא וניתן את הכל במשחק כדי לנצח בדיוק כמו שעשינו בעונה שעברה וגם אתם צריכים לבוא ולתת הכל כדי לנצח גם אם תזכו באליפות לפני כן.זה המהות של הספורט וספורטיביות באה לפני כל תואר,אבל כנראה שהתרגלתם לטוב בחיפה עד שאתם רואים רק תארים מול העיניים ולא אכפת לכם איך אתם לוקחים אותם.
השב   •  183
מאור12/05/2011 14:18
אין בעיה.ככה זה צריך להיות. אותנו לא מעניינת חיפה,הפועל או כל קבוצה אחרת.אותנו מעניינת רק בני יהודה ואנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח,בלי קשר למטרות של היריבות.
השב   •  82
שלומי12/05/2011 14:41
נשבור לכם את הרגלים , שלושה ימים לפני הגמר
השב   •  78
הבורר12/05/2011 16:35
לפרק לכם את הצורה לא לתת לכם כלום אל זה שנגד הפועל ת"א נתתם להם את המשחק ונגדנו נלחמתם כמו אריות כאילו החיים שלהם היו תלויים בזה . לא מגיע לקבוצה שהיא חממה של הפועל שום דבר מושחטים נקודה.

השב   •  13
4
כתום12/05/2011 01:25
שנה שעברה בני יהודה שיחקה בליגה האירופית אחרי שסיימה מקום רביעי,ועונה לפני אחרי שסיימה מקום חמישי,בגלל שביתר שסימה מקום רביעי לא היה תקציב,אז מצב חדש?למי?
השב   •  90
3
מושון12/05/2011 01:21
אני מקווה שהקבוצה שתסיים רביעית (כנראה נתניה או בני יהודה) לא יעשו את הטעות שקבוצות כמוהם עושות בדרך כלל וזה לשחרר את השחקנים או לא להחתים את השחקנים שבעצם הביאו את הקבוצה לאן שהם הגיעו ובמקום להתחזק הם נחלשים.. זה קרה לבני יהודה נתניה וק"ש בתקופות שלהם באופ"א ובגלל זה מלבד עונה אחת טובה של בני יהודה הם עשו פאדיחות (כמו בני יהודה בשנה שעברה).
תשמרו על השחקנים ותתחזקו ככה תהיו גם בצמרת בשנה הבאה וגם תביאו נקודות למדינה באירופה.. ובני יהודה תשמרו על גלבאן הוא אחד הזרים שנחתו פה!!
השב   •  200
2
אדום12/05/2011 01:15
ציטוט: "הפועל ת"א שסיימה שנייה".
נכון שאין כמעט סיכוי אבל ראינו מה היה שנה שעברה
השב   •  4931
אריק12/05/2011 13:03
יאללה הפועל, יש תקווה!
השב   •  127
מתתיהו12/05/2011 15:17
כמו שהפועל נראית היא הרימה ידיים
השב   •  63
אדום עולה12/05/2011 15:24
נסים לא קוראים כל שנה
השב   •  43
ירוק בנשמה12/05/2011 16:04
ככה אני אוהב אותכם חסרי ביטחון קבוצה של אפסים לכו תבכו לאבי לוזון שיביא לכם צלחת מהבית שלו
השב   •  188
יואב12/05/2011 16:11
השב   •  61
בדואי ירוק שועל קרבות ותיק12/05/2011 18:03
השב   •  00
1
ציון12/05/2011 00:59
:)
השב   •  8123
אסור לפספס
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */