יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:55

ורשביאק וזינגר יזכו לכבוד דומה למריל סטריפ

מנכ"ל ויו"ר הוועד האולימפי יקבלו יחד עם עמיתם הפלסטיני, רג'וב, את עיטור השלום של רומא, בו זכתה בעבר כוכבת הקולנוע. זינגר: "כבוד גדול עבורנו"

|
ג´יבריל רג´וב עם ורשביאק (יניב גונן)
ג´יבריל רג´וב עם ורשביאק (יניב גונן)

הוועד האולימפי הישראלי ועמיתו הפלשתינאי יזכו מחר (חמישי) בכבוד גדול מאוד, כשיזכו בעיטור השלום וידידות של העיר רומא לשנת 2011, את הפרס יקבלו יו"ר הוועד, צבי ורשביאק, מנכ"ל הוועד האולימפי, אפרים זינגר ויו"ר הועד האולימפי הפלסטיני, ג'בריל רג'וב. הטקס יתקיים מחר, ביום היווסדה של העיר רומא, במעמד ראשי המדינה באיטליה ובכירים רבים בספורט העולמי.

בכל שנה מוענק הפרס המכובד ע”י עיריית רומא, לאירגונים או גופים שלטענת הועדה המחליטה תרמו לשיתוף הפעולה והשלום בעולם. בין הזוכים בעבר נמנים, נשיא מדינת ישראל, שמעון פרס והשחקנית האמריקאית מריל סטריפ. כאמור השנה הוחלט להעניק את הפרס לשני הועדים האולימפיים, הישראלי והפלשתינאי, על שיתוף הפעולה והתרומה שלהם לניסיון לשיפור היחסים בין העמים.

מנכ"ל הועד האולימפי הישראלי, אפרים זינגר, אמר ל-ONE בשיחה מרומא: “זה כבוד גדול מאוד בשבילנו לקבל את העיטור המכובד, אנחנו שמחים מאוד. היום היינו בסבב פגישות ראשונות בו בורכנו על פועלנו. נפגשנו עם נשיא מדינת איטליה, שסיפר לנו שראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, התקשר אליו לפני הפגישה והתנצל שהוא לא יכל להגיע אישית לפגישתנו בגלל התחייבויות קודמות ושהוא מעביר לנו את הערכתו הרבה".

שמעון פרס. זכה בעיטור בעבר
שמעון פרס. זכה בעיטור בעבר
 
על המשך הפעילות אמר זינגר: “יש לנו סבב פגישות נוספות שהראשונה תהיה במאי הקרוב. אנו נתמקד בשני דברים עיקריים, שיפור איכות החיים של הספורטאים הפלסטינים ושיתוף הפעולה בין הספורטאים והניסיון להסדיר את השיתוף הפעולה זה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */