יום שבת, 26.04.2025 שעה 03:20
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

פויול בסגל לגמר, גווארדיולה: מוריניו גרם לנו בעיות

הבלם שהיה בספק לקלאסיקו בגמר הגביע ב-22:30 צפוי לפתוח, פינטו בשער. דיארה הפצוע ואלביול המורחק ייעדרו. צ'מפיונס: אינייסטה יוכל לשחק מול ריאל

|
פויול מול רונאלדו. הבלם צפוי לפתוח בגמר (רויטרס)
פויול מול רונאלדו. הבלם צפוי לפתוח בגמר (רויטרס)

חדשות טובות לברצלונה: הקפטן קרלס פויול והמגן אדריאנו, שסבלו מפציעות לאחר הקלאסיקו מול ריאל מדריד בליגה (1:1), נכללים בסגל של פפ גווארדיולה לקראת גמר גביע המלך נגד הבלאנקוס, שייערך הערב (רביעי) ב-22:30 (שידור ישיר בערוץ 9) באצטדיון המסטאייה, והם צפויים לפתוח בהרכב הבלאוגראנה.

הקלאסיקו בליגה היה המשחק הראשון של פויול, המכונה "טרזן", אחרי כמעט שלושה חודשים במהלכהם הוא נעדר בגלל פציעה. בדקות הראשונות של המחצית השניה הוא נפגע שוב, ביקש להתחלף והיה בספק לגמר, אך עבר מבחן כשירות ויעמוד לרשותו של גווארדיולה.

מאמן בארסה יהנה גם מחזרתו של חאבייר מסצ'ראנו, שריצה עונש השעייה במשחק מול ריאל בליגה בשל צבירת כרטיסים צהובים. קפטן נבחרת ארגנטינה אמור לפתוח רק אם פויול לא יהיה כשיר.

החדשות הטובות של ברצלונה לא נגמרו פה. הערעור הקבוצה על ההרחקה של אנדרס אינייסטה מהמשחק הראשון מול ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, לאחר שהואשם בספיגת כרטיס צהוב בכוונה, התקבל והקשר המוכשר יוכל לשחק וינסה לעזור לקבוצתו להתקרב לעבר הגמר.

בחזרה לגמר הגביע. גוארדיולה שהחליט לקחת לוולנסיה את כל השחקנים ששותפו העונה במסגרת הגביע, כולל אלה מקבוצת המילואים (חוץ ממארק בארטרה וסרג'י רוברטו שישחקו עם נבחרת ספרד הצעירה ביום המשחק של הגמר), אישר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק כי השוער המחליף, חוסה מנואל פינטו, יפתח בין הקורות.

פינטו מזנק. בכבוד של פפ (רויטרס)
פינטו מזנק. בכבוד של פפ (רויטרס)
 

"ההרכב יהיה פינטו ועוד 10", הסביר גווארדיולה, "הוא שיחק בכל משחקי הגביע ואם הוא לא היה פותח בגמר, זה היה חוסר כבוד מבחינתי". מאמן ברצלונה התייחס גם לטקטיקה ההגנתית של מוריניו במשחק הליגה האחרון בין הקבוצות: "אני לעולם לא מבקר את צורת העבודה של קולגה. מוריניו הוא מאמן מצויין, הוא זכה בהרבה תארים וגרם לנו בעיות בעבר".

גווארדיולה נדרש להתייחס גם לבלם ריאל מדריד, פפה, שלפי דיווחים בתקשורת הקטאלונית ירק על חלק משחקני ברצלונה במנהרת השחקנים לאחר המשחק בשבת. "השופטים מחליטים מה יהיה והתפקיד שלנו הוא להניע את הכדור מספיק מהר כדי שהבלם היריב יגיע מאוחר מדי", אמר פפ.

מסי, פפה והשופט (GettyImages)
מסי ופפה מתווכחים. גווארדיולה מתנצל בשם הכוכב הארגנטיני (GettyImages)
 

פפה התעמת במהלך הקלאסיקו האחרון עם מסי לאחר שכוכב בארסה בעט את הכדור לכיוון יציע שבו ישבו אוהדי ריאל בברנבאו וגווארדיולה דיבר גם על כך: "לא דיברתי עם ליאו על זה, אבל ההתנהגות הזו לא לעניין. אם מישהו נפגע, אני מתנצל בשמו של מסי".

קסיאס: ריאל לא יכולה להרשות לעצמה להיות בלי גביע 17 שנים
אצל היריבה המושבעת, ינסו להביא למדריד את הגביע לראשונה מאז 1993, אז ריאל ניצחה 0:2 בגמר את סראגוסה. המשחק נערך אז בוולנסיה, אותה עיר בה ייערך הגמר גם הפעם, אבל אם הבלאנקוס בונים על כך, כדאי להם לשים לב לגמר הגביע האחרון של ברצלונה - בעונת 2008/09 - אז ניצחו הקטאלונים 1:4 את אתלטיק בילבאו במסטאייה. הפעם האחרונה בה נערך קלאסיקו בגמר הגביע היתה ב-1990, גם בוולנסיה, ואז בארסה ניצחה 0:2.

צ´אבי כובש את הראשון של ברצלונה (רויטרס)
קסיאס מול בארסה. "הגיע הרגע להניף הרבה גביעים" (רויטרס)
 

מוריניו יחסר חמישה שחקני סגל לקראת המשחק על התואר הראשון של העונה. ראול אלביול, שהורחק בשבת מול ברצלונה כשגרם לפנדל שהעלה את הקטאלונים ליתרון, ייעדר מהמשחק בשל אותה הרחקה ויחד איתו ייעדרו גם פרננדו גאגו ולסאנה דיארה הפצועים. פדרו לאון וסרחיו קנאלס הם שני השחקנים הנוספים שמוריניו החליט להשאיר מחוץ לסגל. החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של סמי חדירה, שפרש מאימון הבוקר של הקבוצה בגלל כאבים, אבל יהיה בסגל ועשוי אפילו לפתוח בהרכב.

שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס, אמר לקראת המשחק: "זהו תואר חשוב שריאל מדריד לא יכולה להרשות לעצמה להיות בלעדיו במשך 17 שנים. השחקנים חושבים שהגיע הרגע להניף הרבה גביעים. בזה אנחנו מתרכזים, אבל לא הולך להיות קל. יש לנו את התקווה להשיג את התואר, אנחנו מקווים שנניף את הגביע. הקלאסיקו הראשון היה נקודת מפנה עבורנו, ואנו באים במוראל גבוה".

לכתבה זו התפרסמו 220 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 220 תגובות ב-122 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
122
שימי21/04/2011 01:49
ח אכלתם אותה
השב   •  00
121
maxim20/04/2011 21:20
אנחנו לוקחיים ואתם בוכים :)
השב   •  22
120
BLANCO20/04/2011 20:48
ננצח  היום
השב   •  21
119
דודו20/04/2011 20:47

ברצלונה אל תאכזבי שמתי עליכם בווינר ואנחנו חייבים להניף אתת הגביע!!.יאלה לקחת הכול!! :)

השב   •  20
118
barcelona20/04/2011 20:21
כל מי שמעודד את ריאל זבל ברסה בנשמה
השב   •  43
איתי20/04/2011 20:43
למי יש יותר אוהדים? אדום ברצלונה כחול ריאל מדריד
השב   •  32
117
סמי20/04/2011 20:05
ח
רונאלדו האגדה שהפכה למציאות?
תגיד לי מה נהיה איתך?
כמה שאני אוהב את מסי וחושב שהוא יותר טוב מרונאלדו בצחוק אני לא יגיד עליו כזה דבר
השב   •  10
116
רמתשרוני20/04/2011 20:01
תנו לפויול להניף את הגביע!
השב   •  00
115
ל94 אתה הבנאדם20/04/2011 19:22
ל94 אתה הבנאדם הכי לא מבין בכדורגל אם אתה אומר שריאל עושה כדורגל התקפי אז כנראה אתה באמת מוזר ראיתה מה הלך משחק קודם בבית של ריאל גועל של משחק 5 שחקני הגנה ובונים על מתפרצות מהירות של רונאלדו בעיטות חופשיות או אולי קרן או משהו עזוב שקיבלתם פנדל במתנה אבל אם זה הכדורגל שאתה אוהב אז אתה בבעיה רצינית ועוד להגיד שבארסה משחקת כדורגל משעמם לבארסה יש את הכדורגל היפה בעולם והכי יפה שהיה גם בעבר מי שמחזיק בכדור הוא השולט לא ראיתי עדיין כדורגל בלי כדור
השב   •  24
114
מכבי20/04/2011 18:33
השב   •  00
113
בארסה בדם!20/04/2011 17:37
בארסה לוקחים גם את הליגה ספרדית גם אתה הגביע הספרדי וגם את הצ''מפיונס! אבל למה משדרים בערוץ 9?! מי יראה את זה?!
השב   •  43
112
אני20/04/2011 17:13
התכוונתי את השידור החוזר של ה 5-0 בקמפ נואו.
השב   •  74
111
אור20/04/2011 16:45

השב   •  16
110
אחד שיודע20/04/2011 16:43
שיתנו לראות את המשחק כמו שצריך בערוץ נורמלי פשוט בושה
השב   •  135
אדום עולה20/04/2011 19:07
110 צודק
השב   •  11
אולג20/04/2011 21:52
תראה 22 ריבועים רודפים אחרי משהו בלתי מזוהה. אבל העקר שלא תצטרך לסבול רוסית 90 דקות (או קצת יותר).
השב   •  00
109
אלון20/04/2011 16:36
היום לא כ"כ ברור מי השחקן הכי טוב בעולם. מצד אחד יש את מסי שנראה כאילו נולד עם כדור ברגל. מסי שחקן שמביא הרבה נקודות לברצלונה, אפשר להגיד שרוב הנקודות זה בזכותו. מצד שני יש את רונאלדו "האגדה שהפכה למציאות" יש לו שליטה בכדור מצויינת יותר טובה משל מסי והוא עושה דברים שאף אחד בעולם לא עושה, שלא נדבר על הבעיטות חופשיות (שבזמן האחרון לא כ"כ מצליח לו. אז מי אתם חושבים? מסי(אדום) רונאלדו(כחול)
השב   •  5038
בן20/04/2011 19:35
מסי
השב   •  43
108
real20/04/2011 16:36
אללה איזה משחק הולך להיות.. משודר ערוץ 9.. נצחון לריאל ! בארסה משחקת נוראי-רק החזקת כדור-זהו..יש להם כישרון אבל לא מנצלים את זה רק מסירות בחצי
השב   •  81
107
תל אביבי20/04/2011 16:19
דוגמא: המשחק היום הוא הכי פחות חשוב מבין 4 המשחקים !
יעני הם מכינים את הקרקע כבר במקרה והם יפסידו (והם יפסידו) שזה משחק לא חשוב אז לא נורא אם מפסידים !
זה קלאסיקו  רבותיי קלאסיקו סופר קלאסיקו   ועוד במעמד גמר גביע ספרד .מה לא חשוב בזה הא ?
השב   •  60
106
איזק20/04/2011 16:17
השב   •  36
105
בלאנקוס20/04/2011 16:11
רואים שאתה מעודד את גטוזו
השב   •  10
104
ויוה בארסה20/04/2011 15:57
אפשר להגיד שזה המשחק הפחות חשוב מבין כל ה4..אבל בארסה לא תוותר על שום תואר.חזרה גנרלית לקראת רביעי הבא..
השב   •  07
103
אוהד ריאל20/04/2011 15:54
השב   •  20
102
ריאל מדריד20/04/2011 15:53
השב   •  00
101
אריאן20/04/2011 15:46
כל מה שכתבת נכון למעט העובדה שניראה רק שהשחקנים לא מתאמצים, זה היופי בקבוצה הטובה המעניינת המרתקת והנפלאה בעולם. ואני אוהדת מנצ''סטר. הם כל כך מוכשרים יותר והמשחק שלהם כל כך מושלם, היכולות הטכניות שלהם כל כך וירטואוזיות ומעל לכל, הם משחקים שגוף אחד אחד למען כולם, כולם למען אחד.
השב   •  03
100
בארסה20/04/2011 15:32
באיזה ערוץ משודר המשחק
השב   •  01
עונה20/04/2011 16:01
ערוץ 9
השב   •  00
99
איתמר20/04/2011 15:32
השב   •  24
98
אני20/04/2011 15:10
חצופים.
השב   •  02
97
אני20/04/2011 15:09
המסטאיה זה האצטדיון של ולנסיה או של אספניול? כי אני יודע שהאצטדיון של ויאריאל הוא המדריגל.
השב   •  10
אוראל20/04/2011 16:25
השב   •  00
96
אני20/04/2011 15:07
בקמפ נואו ברסה פירקה את ריאל אין צורך להזכיר את החמש אפס . ובברנבאו ריאל אפילו לא הצליחה לנצח אותנו , בפוקס הם עשו תיקו אחרי הצגה של מרסלו השחקן. אז מן הסתם שברסה ינצחו אותם ועוד עם סגל מלא למעט אבידל שאני מאחל לו בריאות שלמה .
השב   •  36
95
אני20/04/2011 15:04
(זה אני דרך אגב לא היה לי כוח להחליף את השם)
השב   •  20
94
מרסלו20/04/2011 15:02
הכדורגל של ברסה זה הכי משעמם ומסריח שראיתי בחיים. אם ברסה תשחק כדורגל מול ריאל היא תקבל בראש בדיוק כמו טוטנהאם איאקס ליון מילאן ויאריאל. אין מה לעשאת שחקני ריאל מאוד חזקים כישרוניים ומהירים. אין אף קבוצה בעולם שיכולה לתקוף את ריאל או לשחק נגדה על מהירות ופיזיות ולא תחטוף. מה שברסה עשתה במשחק הראשון זה בדיוק להעביר זמן ולהתבנקר דרך מסירות בחצי. הם ממש פחדנים ויודעים שככל שהם ינסו לתקוף הם יאבדו את הכדור וכך הם מגדילים את הסיכוי לקבל שערים. ב 30% החזקת כדור ועשרה שחקנים ב 40 דקות האחרונות ריאל עשתה הרבה יותר התקפות מסוכנות. ריאל הכי טובה בכדורגל . ברסה הכי טובה בהנעת כדור. שזה אולי 20% ממשחק כדורגל. אוהדי ברסה תמשיכו "להנות" מהמשחק החדש שברסה המציאה. ברסה זה אנטי כדורגל ולא מוריניו יא טמבלים.
השב   •  129
בארסה20/04/2011 17:44
ברצלונה התבנקרו בברנבאו? ואללה או שלא ראיתי טוב או שריאל פתחה עם 3 קשרים הגנתיים וביחד עם הרביעיה מאחורה=7 שחקני הגנה שהמטרה שלהם היתה רק לצאת למתפרצות. משחק פתוח באמת היה בסיבוב הקודם שם חטפתם 5 עלק הקבוצה הכי טובה
השב   •  22
מרסלו20/04/2011 18:32
אני אוהד כדורגל. אוהב את המשחק שנקרא כדורגל. אוהב התקפה ומהירות. מה שברסה עושה זה לא כולכך כדורגל. ברוב המשחקים שלהם זה שליטה על הכדור ולא התקפות של ממש. אמרתי שאם ברסה תשחק התקפי נגד ריאל הם יכולים לשלם על זה ביוקר. כי אם הם יתקפו אז הם יאבדו כדורים (לשוער למגינים..) וכך הכדור יהיה ברגליים של שחקני ריאל שעושים התקפה מהירה ומסוכנת מכל כדור. לדעתי כל השיטת משחק של ברסה בנוייה בעיקר על איך שלא לספוג. בגלל הבעיות שלהם בהגנה. זו שיטה חכמה מאוד שהרבה אנשים עדיין לא הבינו את מטרתה. המטרה זה לא לספוג ולהרדים את היריבה ולגרום לה להתיאש. לברסה לא אכפת מהצופים בבית בכלל במיוחד אם יש תקשורת שמנפחת ומשבחת את סגניון המשחק שלה. ריאל נגד טוטנהאם למשל ואני מניח גם נגד איאקס ומילאן עשו 35+ בעיטות לשער. לעומת זאת ברסה נגד שאחטאר עשו 20. זה הבדל גדול מבחינת הצופה בבית. שרואה יותר התקפות ויותר הזדמנויות שזה כל הכיף בכדורגל.
השב   •  30
נתנאל ברק20/04/2011 20:55
ריאל סתם הומואים עובדה משחק שעבר ברצלונה פירקה לגמרי את ריאל אז אין מה לדבר בכלל
השב   •  01
93
אלאור אלחרר20/04/2011 15:02
לכו תשימו סינגל על בעסה 1000 שקל יאפסים מלא אנשים היו בטוחים משחק קודם ונפלו אז אל דברו יותר מידי
השב   •  60
92
שד אדום20/04/2011 15:01
תסתום את הפה
השב   •  00
אוהד ארסנל ומארסיי20/04/2011 15:18
אתה לא אוהד יונטד שד אדום
השב   •  10
91
* *20/04/2011 14:33
עכשיו  צאו

ויאלה ברסה







מסי יותר טוב מרונלדו , ויה מאדביור, פויול ופיקה מפפה ואלביול צאבי מצאבי אלונסו וכמובן פפ מבונקריניו ( או שזה חמוריניו )

 

השב   •  34
90
אוהד.20/04/2011 14:02
יאלה אי אפשר לחכות מי שמסכים כחול מי שלא אדום.
.
יאלה בארסה גם 1-0 יספיק מקווה למשחק טוב מני הצדדים  אה ומצאתי ת''אפיקומן ביקשתי שגילעד שליט יחזור  חבל עליו כולם זוכים ליראות את הקלאסיקו והוא לו.
השב   •  50
89
מכביסט20/04/2011 14:00
השידור ברוסית ?
השב   •  110
אוהד בארסה20/04/2011 15:05
השב   •  20
88
מדרידאית20/04/2011 13:54
תתפלאו אבל השחקן האהוב שלכם, גארת'' בייל דווקא בעד ריאל מדריד. "אני מקווה שיונייטד וריאל מדריד ישחקו בגמר מדהים ביחד" , "אני לא תמוך באף אחד בגמר של FA אבל בקלאסיקו.. אתם יודעים שאני מכבד את הגברים של מדריד הרבה יותר!"
השב   •  74
87
ראיד20/04/2011 13:52
נראה ששחקני ריאל תפסו ביטחון, יהיה קשה לעצור אותם.
השב   •  21
86
אוהד20/04/2011 13:48
נראה לי שבארסה תיקח את הגביע וריאל את האלופות בגלל שעוד פעם בארסה מתחילה את ליגת האלופות עם משחק חוץ ככה שריאל נגיד תנצח 2-0 או 2-1 ובקאמפ נו מוריניו יעשה עוד הפעם בונקר
השב   •  00
85
אלון20/04/2011 13:15
מחכה לזה כבר! רק למה בערוץ 9?! יהיו שדרן ופרשן ישאלים או לא?
השב   •  00
84
צ"אבי גדול20/04/2011 13:15
הגיוני מה שאתה אומר.אבל סליחה..מסי אלוף!
השב   •  22
83
בית"ריסט בנשמה20/04/2011 13:11
ביום ראשון מי ששבר את הבונקר של רעל היה פיקה שהגיע עד לסף הררחבה של רעל כי פשוט לא היו להם יותר מ-11 שחקנים כשפויול לא משחק פיקה לא עולה כי אין לו על מי לסמוך וכך עוד שחקן "קישור" הולך לו
השב   •  01
82
ריאל מדריד20/04/2011 12:06
השב   •  20
81
אייל20/04/2011 12:02

הולך להיות משחק קשה מאוד לשתי הקבוצות , הטקטיקות הן כאלה - מוריניו יודע שהוא לא מסוגל לטפל בהחזקת הכדור של בארסה , לכן ההוראה היא לתת להם לעשות את המשולשים -  בין צאבי לאינייסטה למגינים וכו , כל עוד הכדור מאחור הלחץ לא חזק כשהכדור עולה למעלה מתחיל לחץ של 3 על הקשרים ועל מסי , מכאן יוצאים למתפרצות קטלניות ומנסים לגנוב שערים , היום הוא יעלה עם אוזיל ואדביור והסיכויים טובים יותר , מצד שני פפ בונה על התסכול שההחזקה בכדור גורמת לשחקנים שמגנים על השער במשך דקות ארוכות ואז למצוא את החור בהגנה וגם לגנוב שער.
בכל מקרה הולך להיות משחק מטורף , הימור שלי 2-1 לריאל.
אין צורך לקפוץ בתגובות של חולם ותבוסה - זו הדעה שלי ומי שלא נראה לא שלא יקרא.

HALA MADRID

השב   •  133
אוהד.20/04/2011 13:57
נתתי לך כחול על זה שנתתה תגובה של אוהד אמיתי בקשר לתוצאה ההיפך 2-1 לבארסה. חג שמח.
השב   •  11
מבסוט אוזיל20/04/2011 14:14
לא יודע לגבי התוצאה הסופית אבל בגישה אתה צודק. נקווה שבאמת אוזיל יפתח היום. הגאונות של מוריניו באה לידי ביטוי בראיית המשחק שלו. הוא לא מסתכל על משחק כמשחק אחד אלא מחלק אותו למערכות. מדקה ראשונה עד 30 נניח משחק בשיטה מסוימת ואחר כך משנה את הטקטיקה.לכן , ככל הנראה הפעם אוזיל אכן יעלה בהרכב. לגבי אדבאיור - אני לא חושב שיש אופציה יותר טובה. בנזמה הצל של עצמו נגד קבוצות גדולות. מה עם היגוואין באמת?
השב   •  20
80
אמיר20/04/2011 11:56
השב   •  40
אולג20/04/2011 21:43
השב   •  00
79
מכבי בדם!20/04/2011 11:52
קסיאס,ראמוס,קראבליו,פפה,מארסלו,, אלונסו או חדרה,קאקא,אוזיל,רונאלדו,בן זמה והיגאוואין או אדביור.                  

ואלדס,אלבס,פויול,פיקה,אדריאנו ,צ''אבי,
מנצ''ראנוס,איניסטה,מסי,פדרו,וויה.
השב   •  22
78
אוהד ארסנל ומארסיי20/04/2011 11:36
אני לא ליגה ספרדית אני אוהב את ליגה צרפתית ואנגלית מליגה צרפתית גדלו השחקנים הגדולים
השב   •  20
77
אוהד ארסנל ומארסיי20/04/2011 11:26
מה אנחנו לוזרים אנחנו כשרונות לא כמוכם בקצור שני הקבוצות לוזריות
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
76
אסי20/04/2011 11:12
מי שחשב שהתיקו של ריאל מסמן נקודת מפנה במפגשים הבאים בינהם טועה ובגדול, למרות משחק חלש של בארסה במפגש האחרון ריאל הצליחו להוציא רק תיקו וגם זה בעזרת השופט, היום בארסה ייסגרו עניין מהר, הימור שלי 1-0 בארסה במחצית, 3-1 בסיום לבארסה, כל תוצאה אחרת לטובת ריאל מדריד לא תעשה כאן צדק, אנחנו עדים לקבוצה עילאית שבאמת רואים רק פעם בדור.
השב   •  37
75
דוד20/04/2011 10:53
השב   •  00
74
ריאל20/04/2011 10:52
שיט אין לנו סיכוי לנצח. גאגו פצוע
השב   •  40
73
הלוחש לחמורים20/04/2011 10:42
ע"י האוהדים המתוסכלים של מדריד או סתם קנאים שונאי ברסה, שאוכלים מרורים כבר 3 שנים מהקבוצה "הידועה לשימצה". זאת הדרך שלהם להתמודד מול תופעה שהם לא יודעים להסביר ובעיקר הדרך שלהם לשרוד את התקופה האיומה הזו של שליטה ללא עוררין של הכדורגל היפה והמנצח של הקבוצה השנואה עליהם שהפכה להיות קונצנזוס ברחבי העולם.
השב   •  159
יוסי20/04/2011 13:05
זה כדורגל יעיל
כדורגל יפה זה לשטוף את המגרש לא להתמסר ולחכות שעה לאיזה חור בהגנה
אהה ואני בכלל אוהד מילאן
השב   •  44
הלוחש לחמורים20/04/2011 14:06
אבל אני ועוד כמה מיליונים בעולם נהנים
השב   •  32
72
ברסה20/04/2011 10:39
השב   •  20
אוהד.20/04/2011 11:07
השב   •  30
71
עמרי20/04/2011 10:15
לבנאדם יש אינסטינגטים של חיה.
השב   •  51
70
nigga20/04/2011 10:09
שדרנים ישראלים?
השב   •  21
69
nigga20/04/2011 10:05
אדאביור
השב   •  00
68
יוני20/04/2011 09:47
השב   •  13
67
nigga20/04/2011 09:41
אוהבים אותך מארסנל
השב   •  00
66
nigga20/04/2011 09:05
לוזר=ריאל מדריד
השב   •  510
רפאל20/04/2011 09:38
מדבר אוהד ארסנל הלוזרים המסורתיים
השב   •  80
nigga20/04/2011 10:05
חטפתם 4-0 נהנתי לראות את הצמד של אדאביור
השב   •  31
nigga20/04/2011 10:47
4-0
השב   •  01
ריאל20/04/2011 12:08
אתה מדבר עלינו שאנחנו לוזרים סתכל על הקבוצה שלך קבוצה שמובילה על ליברפול 1 -0 דקב 108 ואז סופגת 5 דקות אחרי אין דברים כאלה
השב   •  61
65
קרלס20/04/2011 08:19
השב   •  40
64
שלומי20/04/2011 08:11
השב   •  00
63
אור20/04/2011 06:57

השב   •  60
הלוחש לחמורים20/04/2011 09:09
ע"י האוהדים המתוסכלים של מדריד או סתם קנאים שונאי ברסה, שאוכלים מרורים כבר 3 שנים מברסה הידועה לשימצה. זאת הדרך שלהם להתמודד מול תופעה שהם לא יודעים להסביר ובעיקר הדרך שלהם לשרוד את התקופה האיומה הזו של שליטה ללא עוררין של הכדורגל היפה והמנצח של הקבוצה השנואה עליהם שהפכה להיות קונצנזוס ברחבי העולם.
השב   •  64
62
אור20/04/2011 06:56

השב   •  10
61
אור20/04/2011 06:54

השב   •  10
60
אור20/04/2011 06:50
מעניין איך מאמן לוקח תארים בלי להבין כדורגל זה מאוד מעניין הוא גם כנראה לא יודע שעברה ברחבה זה פנדל ולכן מתלוננן אולי הוא צריך לקחת שיעור ביסודות המשחק ומישו צריך להסביר לו שהכדור הזה זה לא הראש של מסי אלא העגול עם האדידס ושיגיד לפפה שאם הוא רוצה להוציא למישו עין שיעשה את זה בסתר לא לפני חצי מיליארד איש
השב   •  01
59
אור20/04/2011 06:48
שחקנים בועטים באוהדים חופשי שוברי דברים ובועטים בכיסאות זה כדורגל לא ישיבת ממשלה
השב   •  12
58
אור20/04/2011 06:46

השב   •  00
57
אור20/04/2011 06:45

השב   •  30
56
אני20/04/2011 02:07
בניגוד לריאל שאין לה כלל אוהדי הצלחות. למה? מכיוון שבשביל שיהיו אוהדי הצלחות, אז הקבוצה צריכה להצליח, ולכן אין לה אוהדי הצלחות.
השב   •  43
55
דניאל20/04/2011 01:31

המשחק יגמר בתוצאה


6-6

השב   •  84
רועי20/04/2011 13:39
השב   •  20
ירוק בנשמה20/04/2011 14:37
השב   •  00
בלאנקוס20/04/2011 16:08
חלמתי שאתה זקוק לטיפול. גם אם זה לא יתגשם זה עדיין מומלץ. HALA MADRIRD!
השב   •  30
54
אשדודיסט20/04/2011 00:37
המשחק משודר בערוץ 9 ואני רציני ואני לא רוסי
השב   •  140
בית"ריסט בנשמה20/04/2011 02:05
השב   •  10
רונן המאו.20/04/2011 14:54
רצחת אחי
השב   •  00
53
קונדקט19/04/2011 23:24
וזה בדוק.
השב   •  4212
הלוחש לחמורים20/04/2011 09:20
השב   •  42
סתם20/04/2011 10:09
השב   •  50
52
קונדקט19/04/2011 23:22
השב   •  218
מדרידאית20/04/2011 00:01
ואינייסטה,צ''אבי,וויה,מסי,פויול,מסצ''ראנו,קייטה,מיליטו,מקסוול. העיקר שיש את פיקה
השב   •  69
ברסאית בדם!20/04/2011 14:37
אוזיל החתיך, מרסלו המושלם, רונאלדו הגברי.
השב   •  22
מדרידאית20/04/2011 19:50
השב   •  10
51
חסוי19/04/2011 22:46
כולם מדברים שוב ושוב על צורת המשחק של מוריניו מול בארסה. נכון רק מול בארסה הוא עושה את זה . זה נקרא פחד?! בונקריסט?! בארסה היא אחת הקבוצות הטובות בעולם מבחינה התקפית! יודעת לנצל במהירות וביכולת מדהימה כל התקפה!! אז מוריניו כמו כל מאמן רוצה ניצחון ושער אחד לספוג זה לא בא בחשבון.. אז תעזבו את השיטה ותנו כבוד לכל אחד שמשיג את מה שהוא רוצה בדרך שהוא רוצה .
חג שמח :)
השב   •  206
50
אילן19/04/2011 22:39
אהה. שכחתי אוהד ריאל בטח.
השב   •  79
49
ורד19/04/2011 22:24
וברצלונה ב"ה תנצח 2-0, או שהעיקר תנצח
השב   •  4350
48
דניאל המגניב19/04/2011 22:17
מחר יורד גשם
השב   •  132
47
ניב19/04/2011 21:57
:1ריאל שיחקו בונקר בבית שלהם. אין להם בושה
2:ברצלונה החזיקה 80% את הכדור.
3: לבארסה היו הרבה יותר מצבים-ריאל עשתה 2 נגיחות שהיו קרובות אחד זה שפפה היה פנוי וזה שבוסקטס עצר על הקו. אצל בארסה וויה החטיא 5 גולים בטוחים,מסי החטיא גם גול די בטוח,פדרו החטיא מקרוב וגם ההולנדי החדש (לא זוכר את שמו) החטיא משהו כזה.
4: לברצלונה הגיע הפנדל וגם לריאל הגיעה האדום. לחנוק מישהו שעומד לעשות גול זה אדום. אצל ריאל לא היה פנדל.
5: כל התקפה של ריאל נגמרה בעצירה חוקית חוץ מהמצבים הנייחים או כדורים גבוהים שברצלונה נמוכה יחסית..
6:יש עוד 3 משחקים וברצלונה לא צריכה להתאמץ גם כי הם בהפרש 8 נקודות מריאל וגם כי הם הוכיחו הרבה פעמים העונה שהם יותר טובים מריאל וגם כי הם לא רוצים להיפצע במשחק ליגה לא חשוב.
7: ריאל התנהגה כאילו הם ניצחו אליפות אבל הם עשו תיקו בבית כשהם עשו בונקר והכניסו גול מפוקפק.
8: ברצלונה לא התאמצה. צ''אבי לא התאמץ,איניסטה לא התאמץ וגם מסי לא התאמץ למרות שהוא שיחק טוב בכל מקרה. לעומת זאת ריאל שיחקה כאילו זה המשחק האחרון שלה
השב   •  2246
אוהד ריאל.19/04/2011 23:23
איך זה שרק אתה ראית את כל המצבים האלה של וויה (כמה אמרת 5) , איך זה שאדריאנו מוציא את הכדור מהרשת ואתה "אוהד ברסה" קורא לו בוסקטס? אני רוצה גם להגיד לך איך קוראים "להולנדי החדש" אפלאי (20)? נראה לי שאני יודע יותר על הקבוצה שלך.ואתה התבללבלת בין דרדסים לכדורגל
השב   •  283
מדרידיסטה20/04/2011 02:12
השב   •  40
ריאל אימפריה20/04/2011 15:32
פנדל לריאל הגיע ועוד איך ולברצלונה לא היו יותר מידי מצבים.. אתה כנראה שכחת את הבעיטה של רונאלדו לקורה ואת הבעיטה של בנזמה שהובילה לקרן. אבל מה כבר אפשר לצפות מאוהד הצלחות שלא מבין שום דבר בכדורגל..
השב   •  20
46
לא חשוב שמות19/04/2011 21:55
שאחרי פפה אפשר גם לנסות לרסן את אלביאול וCR אבל מסכים שמסי יצא לא בסדר
השב   •  52
45
ברסה19/04/2011 21:47
יאללה ברסה נצחון ריאל הביתה
השב   •  45
44
אלאדין19/04/2011 21:36
מגרש נייטרלי שאותו הקבוצות אינן מכירות במאה אחוזים . בקאפ נו  בארסה שלטה ללא עוררין ובברנאו ריאל היתה יותר טובה גם כאשר שיחקה ב10 שחקנים .. עכשיו יקבע מי יותר טובה בשלב הזה של העונה ומי יותר טובה כשריאל יותר מגובשת. בהצלחה לשתי הקבוצות.
השב   •  403
43
אוהדת ריאל19/04/2011 21:12
השחקנים עם הרבה יכולות והובלה לנצח לא נמצאים קנאלס שחקן נהדר וצעיר וככה כיף לראות אותו .. לאס שחקן שמשחק מהיר וכיף לראות אותו על המגרש, ואת אלביול בהחלט צריך על המגרש .. אבל כמו שקאסייס אמר שהם לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד וזו מילה ! אם הם יסמנו להם את המטרה הזו הם ישיגו אותה אם הם יתנו את כל מה שיש להם ולא יוותרו זה יוביל אותם לרגעים שחלמו עליהם כמו להניף את הגביע .. אז עד מחר נראה מה יהיה -
בהצלחה לשתי הקבוצות (:
השב   •  156
42
מאוריציו19/04/2011 21:07
לא יאומן. מוריניו מתאים להם כמו כפפה ליד. פנדלים שלא היו, קסיאס פותח למרות המסורת בגביע, פפה מנסה לפצוע את מסי-צ''אבי-אינייסטה 90 דקות, וגם זה כנראה לא יעזור להם!
השב   •  929
מדריסטה19/04/2011 21:18
יא חתיכת אידיוט! זה סופר קלאסיקו ועוד גמר גביע! עושים כל מה שצריך כדי לנצח זה מפגש שצריך להבטיח ולקיים!
השב   •  172
אריאל19/04/2011 21:53
השב   •  132
41
יוני19/04/2011 21:00
מסכן ועלוב כנראה יש לך עדין סיוטים מי זה שמסי נוגח את השער השני של ברצלונה .ואני מקווה בשבילכם שלא תפגשו ברצלונה פעם שעברה זה נגמר בשניי שערים הפעם זה יכול להיגמר בחמישיה .אני מציע שתרשום את כול שחקני יוניטיד לטיפול פסיכולוגי ואת גיגס לטיפול רפואי כי לא ניראה לי שהוא יעמוד בקצב .
השב   •  2910
40
ניר19/04/2011 20:57
בארסה עדיין פייבוריטית והינה פיקה היה לא רע שהיה עליו הרבה ביקורת בתקופה שפויל לא שיחק והינה זה ההבדל אצלהם והצלחנו לעמוד בכבוד במשחק האחרון נגדםם ואין מה לעשות הוא היה חייב לעלות ככה אם הוא היה עולה במערך של הקלאסיקו הקודם הוא היה חוטף בראש אין ברירה זאת לא בושה בהצלחה מחר
השב   •  84
39
ראול19/04/2011 20:42
ראינו בסופרקלאסיקו הקודם שאוזיל תורם הרבה יותר מדי מאריה.
אני אישית מקווה לראות גם את קאקא משחק.
השב   •  142
פלוני אלמוני20/04/2011 10:46
מה אם אדביור ובנזמה ורונלדו ומרסלו וקאקא ואלונסו
השב   •  00
38
מדריסטה19/04/2011 20:42
מתי שאמרו שכולם יהיו בלחץ ולא יוכלו לישון בגלל כל הקלאסיקו זילזלתי ולא חשבתי שזה באמת מלחיץ. אבל עכשיו, אני רואה את עצמי כל 5 דקות רץ מול המחשב בודק מה חדש ולא מפסיק לחשוב על זה!
השב   •  142
חעילחע19/04/2011 20:46
לפחות בארץ
השב   •  07
אריאל19/04/2011 21:52
השב   •  40
37
האריה19/04/2011 20:42
למה חדירה? כי מישהו צריך לעשות גם הגנה
באמת נראה לך שמול בארסה מוריניו ייפתח גם עם קאקא וגם עם אוזיל? זה 90% ייגמר בהשפלה עוד פעם

השאלה היחידה זה אם אוזיל ייפתח בהרכב או יעלה מהספסל.
השב   •  31
לא לוזר19/04/2011 22:33
מוריניו פחדן שמשחק יותר מדי הגנה אם הוא רוצה קבוצה יותר טובה מברצלונה הו צריך להתחיל לחשוב התקפה. וצודק מול ברצלונה צריך את חידרה אבל! אפשר לשחק עם חדירה אלונסו אוזיל קאקא בנזמה ורונאלדו!! וריאל לא תושפל..
השב   •  10
36
יוסף19/04/2011 20:41
השב   •  00
35
ריאל מדריד19/04/2011 20:35
שיישאר במפעל לרובוטים שלו ולא יבוא ויעשה רובוטים בקבוצה אחרת .
השב   •  10
34
רועי19/04/2011 20:33
יש לו שחקן עם פוטנציאל אדיר,הוא צעיר והוא בדיוק בפריחה שלו. אבל הוא כל הזמן מייבש אותו על הספסל,וזה חבל כי הוא הורס לו את כל הבטחון
השב   •  143
"נצרתי"19/04/2011 20:39
כי הוא חושב על ההצלחה שלו ולא על ההצלחה של הקבוצה שלו..ותמיד מפחד מכשלון ותמניד הוא רוצה להיות "המיוחד" אבל הפעם הוא יצא "השפן"..
השב   •  45
פלוני אלמוני20/04/2011 10:42
השב   •  00
33
למה מורניו כמעט ולא משחק עם קאקא19/04/2011 20:26
קאקא השחקן השלישי כי טוב בריאל אחרי רונאלדו וקאסיאס אז למה שוב חדירה?
השב   •  92
nigga20/04/2011 09:06
אדאביור
השב   •  10
32
ריאל מדריד19/04/2011 20:22
הנעת הכדור הזאת ממש לא עושה עליי רושם זה סתם לפרוטוקול
השב   •  131
MrJones19/04/2011 21:45
70% שליטה בכדור לא עושה רושם אם זה בחצי של בארסה או באמצע המגרש. תנו לי 70% שליטה בשליש האחרון של היריב ואני באמת אוריד את הכובע!
השב   •  60
Jonathan dos Santos20/04/2011 08:02
אבל היא כן עבדה בקאמפ נואו, שחקני בארסה השתעשעו שם עם עקבים וקטנות עד שראמוס התעצבן. וכן, שם זה גם עבד עם 5 שערים. בברנבאו זה לא עבד כי ריאל שיחקו הגנתי בבית.
השב   •  12
ריאל מדריד20/04/2011 12:11
עם המערך יעבוד עוד פעם על בארסה אני מרויד את הכובע בפני מוריניו לשים את פפה בתור קשר אחורי זה פנטסטי הוא מזכיר לי מזה מדרידיסטה אמיתי נלחם על הכדורים ונותן את הנשמה.
השב   •  30
31
דניאל19/04/2011 20:13
יאללה בארסה ליקרוע את מדריד! visca barca!
השב   •  43
30
אדם19/04/2011 20:13
השב   •  65
עמרי20/04/2011 10:14
השב   •  10
29
עידן19/04/2011 20:12
השב   •  51
אריאל19/04/2011 21:50
תקרא תכתבה ותבין למה פינטו עומד בשער
השב   •  00
28
מדרידאית19/04/2011 20:08
כמו שסרחיו ראמוס התנצל בפני פויול וצ''אבי ככה מסי צריך להתנצל בפני האוהדים. ילד מפונק
השב   •  183
"נצרתי"19/04/2011 20:16
תעשיו עוגיות יותר טוב לך.
השב   •  712
מדרידאית19/04/2011 20:59
רוצה לעשות הגרלה איזו קבוצה תאהב מחר? אולי יונייטד, או מילאן
השב   •  101
רונן המאו.20/04/2011 15:44
יש לך קול סקסי
השב   •  10
27
כדורגל לא הצד החזק שלו.19/04/2011 20:08
השב   •  51
26
אור19/04/2011 20:07

השב   •  32
25
אור19/04/2011 20:04

השב   •  12
מדריסטה19/04/2011 21:17
השב   •  10
24
דוד19/04/2011 20:03
אם זה קורה רעל אמורה להיות מבויישת ביותר. למרות שאני חושב שזו החלטה גרועה של פפ מה זה משנה מי שיחק את כל המשחקים בגביע..מי שטוב פותח בכל משחק חשוב נתוןן
השב   •  43
23
אור19/04/2011 20:03
מוריניו ייפתח כשהוא לוחץ את מרכז השדה ומנסה לצאת למתפרצות ובשלב מסוים הוא יכניס את אוזיל ויעבור להתקפה אין לו ברירה אחרת אין לו שיטה אחרת ריאל עושה קצת אבל נכון ומדוייק ותהיה מאוד מסוכנת כשהיא תצא למתפרצות בארסה צריכה להפקיע כמה שיותר
השב   •  40
22
"נצרתי"19/04/2011 19:53
כי הם בזבזו הרבה כסף על שחקנים שלא שווים כלום שאין להם כבוד..ובארסה תמיד משחקת עם שחקני המועדון שנולדו במועדון..ולוקחת את התארים..ריאל אתם פשוט קבוצה בלי כבוד ..איכסס..ובכל זאת תקבלו מחר עוד חמשייה כי הפעם אתם חייבים לשחק פתוח ולא להתבנקר בתיבת החמש 11 שחקנים..אין סיכויי שתנצחו..
השב   •  2235
MrJones19/04/2011 20:00
השב   •  72
נדבד19/04/2011 20:13
השב   •  52
"נצרתי"19/04/2011 20:22
אתה נראה אידיוט בן שנתיים עלק אוהד יובה?החלפת תיתולים?מה אתה משחק אותה מבין אם היה לך מה להגיב לא היית מדבר כך..בגלל זה אתה סותם תפ"ה נכון?
השב   •  42
רונן המאו.20/04/2011 14:53
לא יכול לראות פה תגובות של אנשים מנצרת מאיפה קניתם מחשב?
השב   •  00
21
"נצרתי"19/04/2011 19:50
מוריניו באף משחק השנה לא שיחק עם קרבאליו פפה וראול אלביול ביחד השנה אז למה הוא שיחק דווקא נגד בארסה עם שלושתם?למה תענו לי אוהדי ריאל?כי הוא פחדן בונקיריסט..תמיד חושב על עצמו ולא על הקבוצה שלו אנוכי..משחקים בביתם בסנטיאגו ברנאבו ומפחדים לתקוף עלק קבוצה מגעילה טובים רק מול ראסינג וחטאפה..עלק..
השב   •  1021
MrJones19/04/2011 19:56
ונכון, היום בארסה שולטת בכדורגל והדרך לנצח אותה היא לשלוט במרכז המגרש ואת זה עושים עם שלושה קשרים חזקים. לא כל מי שהורס לבארסה את המשחק הוא בונקר. הגיע הזמן שתפנימו את זה.
השב   •  156
ekhc19/04/2011 20:14
השב   •  87
איציקו19/04/2011 20:25
תשמע תסתכל קודם על משחקים של ריאל ואז תדבר טוב? מה זה לא שיחק באף משחק עם הרכב כזה השנה? על מה אתה מדבר?
)או שאתה סתם חופר במוח או שיש לך זיכרון קצר מאוד
או שבאמת המוח שלך קטן מאוד..
כי מוריניו שיחק ככה במשחק האחרון של ריאל לפני הקלאסיקו נגד אתלטיק בילבאו בשבוע שעבר!.. אז לפני שאתה סתם רושם תגובות תבדוק קצת על מה אתה מדבר שתהיה קצת בטוח כי למוח שלך זה באמת נראה די קשה..
השב   •  24
"נצרתי"19/04/2011 20:37
אז אני מבין בכדור מים ואין לי מושג מה זה כדורגל אוקיי אחי?
השב   •  31
MrJones19/04/2011 21:43
השב   •  30
ציון הקטן19/04/2011 22:25
זה היה צפיפות ומערך הגנתי עם 3 קשרים אחוריים שלא נתנו מרחב לקישור של בארסה להתקדם וחסם את וייה ומסי זה לא נקרא בונקר . המשחקים בין אינטר, צלסי וארסנל נקראו בונקר ששמו 8-9 שחקנים ברחבה שכולם מגינים והחלוץ על החצי של המגרש צודק גם אני לא אהבתי תמשחק של מוריניו אך הפעם הוא לא התבנקר.
השב   •  80
ציון הקטן19/04/2011 22:29

אתה חי בסרט שריאל כיום יותר טובה מבארסה 2-0 6-2 1-0 2-0 ו5-0 מראה שרעל מחריד לא יותר טובים תהיה אובקטיבי . נ.ב די לבכות שביתר יותר טובים ממכם אתם אפסים דש מלולו .

השב   •  42
20
mufc19/04/2011 19:45
בארסה קבוצה מגעילה שיודעת רק דבר אחד גול דרדלה מול השוער ריאל קבוצה עם כבוד, מסורת כיבושים מכל מקום אם זה נגיחות טילים מחוץ לרחבה ומהלכים יפים בדיוק כמו יונייטד לאוהדי הצלחות : אין לכם מה ללחוץ לי על האדום כי זה לא מזיז לי ולא לאף אחד פה
השב   •  6738
sk19/04/2011 20:04
הסבר לנו מוגבל בראש על איזה מהלכים יפים יש לקבוצה שמחזיקה בכדור 25% . ומדוע אוהדי ריאל שונאים את מורינו? ,  5:0 , 6:2 .
בכינות ועזרה משופטים זה שם המשחק היום בריאל .
השב   •  913
בונבוניירה19/04/2011 20:17
כולם אומרים שהמשחק של ריאל בונקר שמונקר. סתכלו על המשחק של בארסה במסירות של פויל ופיקה שזה 75 אחוז מהמסירות של בארסה.. זה נקרא בונקר "יפה" זה עדיין בונקר אבל רק עם מסירות אז די לשטויות אוהדי בארסה שיטת המשחק שלכם היא רק שיעמום הקבוצה היריבה ואז מסירה אחת קטנה של צ''אבי אחרי קו הגנת היריבה ושער..
שחקני בארסה פשוט מאוד חבורת בכיינים שלמרות גדולתם ומעמדם כקבוצה הכי טובה בעולם עדיין מתבכיינים על כול שריקה של השופט (קחו את הציטוט של ואן פרסי)
ותמשיכו לרדת ככה על פפה אבל הוא איש המשחק בקלאסיקו הוא נגס בגב של צ''אבי ואיינסטה ולא נתן להם לזוז! אני לא יודע מה ריאל תעשה בלי פפה במשחק הראשון מול בארסה באלופות..
בקיצור אוהדי הצלחות תלכו לישון על האף
השב   •  125
מדרידאית19/04/2011 21:01
אז מה?
השב   •  153
ציון הקטן19/04/2011 22:20
אם כן אז אתה באמת ילד שלא מבין כלום כי לבארסה הייתה היסטוריה עוד מתקופת קרויף, שוסטר, גרי לינקר, דרים טיים, ריבאלדו ,רונאלדיניו, אטו והקבוצה הנוכחית לכם היה בובי צרלטון, גורג בסט, קבוצת הטרבל של 99 כולל באקהאם קין ורונאלדו אז אתם לא פחות מאיתנו ואל תתנשא עלינו שאנחנו מעדון של שנתיים שונא תשחצנות של אוהדי יונייטד כמו שלך.
השב   •  37
אחד שמבין19/04/2011 22:33
כניראה שכדורגל ואתה לא ממש הולכים ביחד.. תסביר לי על איזה אחזקת כדור אתה מדבר?! השיטות של 2 הקבוצות הם שונות לגמרי ברצלונה אוהבת להתמסר והיא אכן עשתה זאת אבל בחצי שלה ללא שום קשר ושום משמעות מבחינת המשחק! ריאל ביטלה אותכם פשוטו כמשמעו וזאת החוכמה שבמשחק. לא באים לתת הנחות לאף אחד היה משחק קשוח כמו שצריך להיות.. שורה תחתונה כמו שתמיד טענתי ואני אחד שכן מבין בכדורגל! ברגע שמעמידים טקטיקה נכונה במרכז המגרש ולוקחים את השליטה באמצע תוסיף לזה פיזיות ויכולת לרוץ 90 דקות וביטלת את כל "הטיקי טאקה" של ברצלונה. ברצלונה מנסה פשוט להרדים את היריבות שלה עם המסירות.. אבל לא לעולם חסד קבוצות כבר החלו ליקלוט תשיטה הזאת.. אינטר וריאל למדו ויהיו עוד קבוצות שיבינו זאת. נחיה וניראה..
השב   •  60
עמרי20/04/2011 10:26
גם אתה אוהד מנצ''סטר וגם אתה אוהד ריאל, תאכלו מאיתנו חרא.
השב   •  12
19
מכאוי19/04/2011 19:33
השב   •  00
18
מכאוי19/04/2011 19:32
השב   •  00
17
חמודי19/04/2011 19:09
השב   •  2012
אריאל19/04/2011 21:48
אחד השחקנים הפחות חכמים בליגה הספרדית
השב   •  77
16
דניאל19/04/2011 19:02
בכל כתבה על המשחק מזכירים את הבעיטה הזו.
השב   •  43
15
צפוני א19/04/2011 18:57
עם השחצנות שלו ושל ריאל, בעזרת השם יפסידו בגמר הגביע ובחצאי גמר האלופות .
השב   •  2814
14
זאב19/04/2011 18:46
לפי התגובות האחרונות של פפ גוארדיולה נראה כי הוא עוד יאמן את ריאל מדריד.
השב   •  213
עמרי20/04/2011 10:25
הוא אולי לא יאמן את בארסה לתמיד אבל הוא בחיים לא יאמן את ריאל מדריד
השב   •  00
13
טל19/04/2011 18:46

השב   •  2921
12
צ''אבי19/04/2011 18:41
השב   •  52
11
MrJones19/04/2011 18:35
כל הכבוד, עכשיו רק תרסן את השחקנים שלך. ולאוהדי בארסה.. כן, גם את פפה צריך לרסן!
השב   •  496
ווה ווה 4319/04/2011 19:18
השב   •  1110
MrJones19/04/2011 19:57
מפתיע!
השב   •  162
ציון הקטן19/04/2011 22:12
אני לא אומר שאין לאף קבוצה אוהדי הצלחות ואולי יש לה הכי הרבה אני לא יודע אבל אתה מתנהג אלינו כמו אל ילדים מפגרים בני 8 שלא ראו אף פעם כדור אני למשל אוהד בארסה מעונת 04-05 והייתי אז בן 11 והתחלתי לראות כדורגל אירופאי אז מה אני אוהד הצלחות? יש אנשים שאוהדים פי אלף יותר ממני ועדין אתה ושאר חבריך מכללים פה. לא חסר מלא אוהדי ריאל שהם אוהדי הצלחות בגלל ההיסטוריה שלה שהם אפילו לא יודעים למה הם נצחו 1-11 ושאלתי פה הרבה אוהדי ריאל תשאלה הזאת ואף אחד לא ענה לי מה הסיפור העיקר אתם צוחקים צוחקים עלינו שאנחנו לא יודעים כלום אז אל תכליל את כולם אז לא התיחסו אלייך ואל שאר אוהדי ריאל כאוהדי הצלחות וילדותיים כמו התירוצים והשקרים שלכם אז תן כבוד מר גונס.
השב   •  24
10
יאללה חיפה~~!;~19/04/2011 18:24
השב   •  115
אריאל19/04/2011 21:47
פעם אחת הוא לא לכלך על קבוצה כלשהי או על מאמן כלשהו
השב   •  51
9
אילון19/04/2011 18:14
גביע הקטאלוניה
השב   •  71
אריאל19/04/2011 21:46
לא לכל ספרד
השב   •  50
8
אור19/04/2011 18:04

השב   •  52
7
אור19/04/2011 18:03

השב   •  3726
CR720/04/2011 16:12
מיזה פינטו?
השב   •  21
6
אורן19/04/2011 17:54
שמסי בעט בכוונה כדור על הקהל אים זה היה רונלדו התקשורת היתה חוגגת
השב   •  9326
MrJones19/04/2011 18:34
השב   •  142
אוהד רובן19/04/2011 19:23
השב   •  1813
5
הרצל19/04/2011 17:51
אליפות וגביע. אין גביע ליגה. בספרד היה גביע ליגה כמה שנים והוא בוטל. כרגע יש רק אליפות וגביע כך שהגביע הוא השני בחשיבותו בספרד
השב   •  103
איציקו19/04/2011 20:08

יש גם סופר קאפ ספרדי שבו משחקים מחזיקת הגביע הספרדי ואלופת הליגה הספרדית שזה נחשב גם לתואר..
בדיוק כמו שסופר קאפ אירופאי נחשב כתואר..

השב   •  70
רמאסטרו19/04/2011 22:33
ואם קבוצה גם לקחה אליפות וגם לקחה גביע אז אין סופר קאפ
השב   •  02
תשובה19/04/2011 23:42
אם קבוצה לוקחת גם אליפות וגם גביע אז הסופרקאפ הוא בין האלופה לפיינליסטית של הגביע של שנה שעברה..
כמו שקרה כשבארסה לקחה 6 תארים אז שנה אח"כ היא שיחקה נגד בילבאו שהגיע לגמר
השב   •  00
4
מכבי זה אצלי בלב19/04/2011 17:43
גביע המלך הוא התואר השני הבכיר בספרד או השלישי ?
השב   •  64
קובי19/04/2011 18:00
השב   •  100
3
שלום19/04/2011 17:33
זה סתם אידיוטי ואלדס הרבה יותר טוב מפינטו ופינטו קיבל מספיק כבוד עם כל הכבוד לשחק בכל משחקי הגביע זה מספיק כבוד לשוער שני.
השב   •  3841
שי19/04/2011 17:49
בניגוד לבונקריניו המגעיל פפ הוא בן אדם של כבוד שמבין את החקנים גם כי הוא עצמו חווה חוויות של שחקן בצמרת העולמית ובגלל זה השחקנים יתאבדו בשבילו כולל פינטו שבע"ה ייתן את משחק חייו
השב   •  5110
גיא19/04/2011 17:52
השב   •  132
אחד שמבין19/04/2011 18:19
השב   •  201
אלעד19/04/2011 18:24
השב   •  59
ODED19/04/2011 18:26
שחקן, ובמיוחד שוער, שהשתתף בכל המשחקים בטורניר גביע המלך - והביא יחד עם חבריו את הקבוצה לגמר - מן הכבוד שהוא זה שישחק בגמר. הכבוד לו! ובסוף המשחק הוא גם יניף עם חבריו את הגביע .
השב   •  92
בשתי מילים19/04/2011 18:37
הקיע הזמן לנקום בברצלונה אם ואלדס לא יעמוד בשער אז יש לנו ריבוונט כי פינטו אין ניסיון אבל ואלדס יש ניסיון  והוא יותר טוב מפינטו.ובני לנין אוהדי ריאל פאדיחות אם לא ננצח.
השב   •  48
עמרי20/04/2011 10:21
חכה לפנדלים?! אתה צוחק?! אתה ראית את פינטו בקרבות הפנדלים האחרונים?! כדי מאוד שתחפש ביוטיוב בארסה נגד מילאן 1-1
השב   •  30
2
israelinho19/04/2011 17:31
גם עם רונלדו המקורי(הברזילאי) בחוד לא יהיה לכם חצי סיכוי!

הגביע אדום כחול של הבלאוגראנה
השב   •  7160
יבנאי מתוסכל19/04/2011 19:37
אנחנו 10 נקודות מעליכם
השב   •  189
עמרי20/04/2011 10:20
אז אנחנו היינו 10 נקודות מעליכם
השב   •  02
1
שי19/04/2011 17:31
גמר הגביע יהיה משחק שקול מאוד.
ריאל תבוא להתגונן במחצית הראשונה ותשתדל לשמור על רשת נקיה אחרי 45 דקות.
למחצית השניה הם יבואו במטרה לעקוץ בהתקפות מתפרצות עם 1-0 קטן שיתן להם את הגביע..

ברצלונה לפי דעתי תנצח את המשחק, למשחק הקודם (הקלאסיקו בליגה ביום שבת), פפ לא ידע באיזה שיטה ריאל באים לשחק.
אחרי המשחק הקודם, פפ יודע בידיוק באיזה הרכב לעלות כדי לנצח את המשחק ואיפה נקודות החולשה של ריאל.
דרך החסרונות אני מאמין שברצלונה יכולה לנצח..

לא?! :)
השב   •  10878
יהונתן19/04/2011 18:06
אני לא חושב שאתה צודק לפי דעתי פפ לא יידע מה לעשות כי מוריניו יודע איפה לשים שחקנים וגם עם ריאל תבוא להתגונן במחצית הראשונה היא עדיין תוכל לשים גולים כי:1.חוד ההתקפה שלהם הוא הכי טוב בעולם 2.בארסה ינסו לצאת בכל הכוח וריאל יכולה בכמה מתפרצות קטלניות לנצח את בארסה בקלות!
השב   •  1821
אלעד19/04/2011 18:23
בקלאסיקו הראשון מוריניו עשה נסיונות והוא שיחק בטקטיקה שפפ לא הכיר, נראה לך שרק טקטיקה אחת הוא מתרגל ?? בגמר הם יעלו בטירוף לשים גולים ופפ לא ידע מאיפה זה יבוא לו
השב   •  1621
שי19/04/2011 19:04
לאוהדי ריאל הילדים למי שלא הבין הוא הסתלבט על בונקריניו ועל ריאל
השב   •  1213
מעניין19/04/2011 20:17
כמה מפתיע שלמי שכתב ש''הוא'' הסטלבט קוראים שי,כמו למי שכתב את התגובה. בפעם הבאה תחליף שם,ותפסיק להיות חסר מוח כמו ברצלונה.
השב   •  169
אוהד20/04/2011 10:08
החוד הכי טוב בעולם ? תנוח אוהד ריאל טיפוסי .. ואם אתה באמת מבין טיפה בכדורגל היית שם לב שתמיד בהתקפות של ברצלונה יש כמה שנשארים למטה וההתקפות שלה איטיות בזכות המסירות הרבות ככה שקשה מאוד לצאת למתפרצת
השב   •  22
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */