יום ראשון, 27.04.2025 שעה 20:48
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה אנגלית 24-25
8232-8034ליברפול1
6729-6334ארסנל2
6244-6534ניוקאסל3
6143-6634מנצ'סטר סיטי4
6040-5934צ'לסי5
6039-5333נוטינגהאם פורסט6
5749-5434אסטון וילה7
5146-5034פולהאם8
5155-5634ברייטון9
5041-5334בורנמות'10
4650-5633ברנטפורד11
4547-4334קריסטל פאלאס12
4161-5134וולבס13
3947-3934מנצ'סטר יונייטד14
3841-3434אברטון15
3756-6234טוטנהאם16
3658-3934ווסטהאם17
2174-3334איפסוויץ'18
1876-2734לסטר19
1180-2534סאות'המפטון20

מה כדאי? דה חאה מתלבט בין ארסנל ליונייטד

אתלטיקו מדריד הסכימה להצעות של השתיים, שמוכנות לשלם עבור השוער הספרדי 20 מיליון יורו. כעת, כל מה שנותר הוא לבחור. אן דן דינו אולי?

|
דוד דה חאה התלבטות קשה לשוער הצעיר (GettyImages)
דוד דה חאה התלבטות קשה לשוער הצעיר (GettyImages)

מנצ'סטר יונייטד וארסנל קבוצות שונות מאוד. האחת מלונדון, השנייה ממנצ'סטר, האחת ווינרית גדולה, והשנייה? אתם יודעים את התשובה. אם נמנה את ההבדלים בין השתיים, סביר להניח שהידיעה לא תיגמר.

מלבד העובדה שמדובר בשתי קבוצות אנגליות, ושתיהן מחזיקות במאמנים ותיקים עטורי ניסיון, הן חולקות דבר משותף נוסף. לצערן, שתיהן סובלות מבעיה בעמדת השוער. מצד אחד, אדווין ואן דר סאר, שוער מצוין, אך באוקטובר הוא יהיה בן 41. גם בצד של ארסנל, שהחזירה לאחרונה את יאנס להמן, גם הוא בן 41, קיימת אותה הבעיה.

גם התותחנים וגם השדים האדומים שמו לעצמם מטרה בקיץ הקרוב: להנחית שוער צעיר ומבטיח. אחד השמות הכי חמים בעולם כיום הוא שוערה של אתלטיקו מדריד, דוד דה חאה.

דה חאה בן ה-20 משחק בקבוצה הבוגרת של הרוחה בלאנקוס החל מ-2009. בתחילת דרכו, נאלץ להתמודד מול שוער כישרוני אחר, סרחיו אסנחו, שהיה השוער הראשון. דה חאה הציג יכולת נפלאה, קנה את עולמו, ועל הדרך גם את אפודת השוער הראשון.

בתקשורת הספרדית דווח כי הקולצ'ונרוס הסכימו הן להצעה של ארסנל והן להצעה של מנצ'סטר יונייטד עבור דה חאה. שתי האנגליות מעוניינות בשירותיו של הספרדי ומוכנות לשלם עבורו 20 מיליון יורו. עכשיו, כששתי ההצעות על השולחן, לדה חאה נותר רק להחליט. האם כדאי לשחק באולד טראפורד, לגור במנצ'סטר וללבוש את המדים של השדים האדומים, או שעדיף לזנק באמירויות, לגור בלונדון, ולייצג את התותחנים?

ונגר פרגוסון (רויטרס)
ונגר ופרגוסון. אחד מהם יזכה בשירותיו של השוער הצעיר (רויטרס)
 

לכתבה זו התפרסמו 201 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 201 תגובות ב-101 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
101
ברק17/04/2011 23:03
כל הטמבלים מארסנל שחיים בסרט תחנקו עם אלמוניה
השב   •  20
100
שמואליקו16/04/2011 20:04
יונייטד וצ''לסי קנאים וגנבים כל קניהה של וונגר חייבים להדחף
ולדה חאה יהיה הרבה יותר טוב בארסנל מאשר ביוניטד
השב   •  05
אוהד נטרלי17/04/2011 12:34
בואנה גבר אתה מדבר בלי שום היגיון. אתה מדבר מקינאה לשתי קבוצות גדולות במיוחד על היונייטד.

זה שכולם באים ליונייטד זה כי הם רואים שכולם מצליחים שם ובארסנל או בימיוחד ליברפול רק יורדים ברמה ולא עושים כלום.
השב   •  31
99
אוהד הבלוז16/04/2011 18:11
וואלה אני יגיד לכם את דעתי ארסנל הקבוצה הכי טובה בעולם יש לה שחקנים מדהימים ויש לה הגנה מעולה ! למי שאמר שלא הם צריכים בלם חלוץ חוד ומאמן טוב וההם קבוצה מושלמת !!פאברגס ונסארי מנהלים את המשחק סונג עוזר לוורמלן וסנאייה בהגנה
וולקט וארשבין שתי שחקנים אדירייםם רק חלוץץ !והם מושלמים
השב   •  05
שד אדום17/04/2011 15:07
אולי תפסיק לחפור לארסנל חסרים שוער, 4 שחקני הגנה, 4 שחקני קישור, ו- 2 חלוצים.
השב   •  00
98
היונייטד בלב16/04/2011 10:49
ארסנל לא זוכה בתארים אז לבוא לארסנל בסוף לא יהיה טוב וביונייטד יכולים לעשות ממנו שוער ענק
השב   •  51
97
רועי15/04/2011 19:17
יעשו ממנו שוער שוער
השב   •  31
96
נועם15/04/2011 14:58
למרות שאני אוהב (יותר נכון אהבתי) את ארנסל באנגליה, יונייטד היא קבוצה הרבה יותר יציבה ועם הרבה פחות פציעות. אם על השוערים שלהם והרבה שחקנים אחרים שלהם נפצים כנראה שהבעיה היא לא אצלם אלא אצל מאמני הכושר ואצל הרופאים. עדיף שילך ליונייטד להרבה שנים ישאר בריא ויזכה בהרבה תארים בלי שום ספק.
השב   •  32
95
ארסנל בלב, והלב כואב15/04/2011 14:22
שעוד אדווין ואן דר סאר לא יהיה לכם (לפחות לא בשנים הקרובות). אתם יכולים להתווכח עד מחר אם עדיף לקנות את נוייר או את לוריס (ואפילו שמעתי פה איזה שטות עם שטקלנברג), והם כולם שוערים מצויינים, אבל עדיין לא מה שהתרגלתם אליו. אז תרגיעו, ותנמיכו ציפיות.
השב   •  64
94
קאנטונה15/04/2011 02:41
אם אתה רוצים את השוער הספרדי הזה שמתבייש להיות שוער יונייטד בכך שאומר לכתבים "לא חתמתי ביונייטד הכל שקרים" תעשו אדום אם אתם לא רוצים אותו אז כחול! תודה לכלום
השב   •  1414
93
אללה מדריד14/04/2011 22:08
השב   •  92
92
רון14/04/2011 22:00
כל פעם מפרסמים שיונייטד מביאים שחקן.. יש להם את אנדרס לינדנגארד הם לא יביאו עוד שוער
השב   •  01
91
ברסה בנשמה14/04/2011 19:04
ליונייטד כי היתה יש לו סיכוי לזכיה בצמפיון ליג העונה וגם בעוד הרבה שניים ויונייטד קבוצה גדולה יותר מאשר ארסנל.
השב   •  75
90
ד14/04/2011 18:26
השב   •  54
89
The Red Army Of Arsene Wenger14/04/2011 11:25
למה?
כי שם יש שחקנים בגיל שלו!שיש להם עוד עתיד בדיוק כמוהו!
לא כדי לו ליתערבב עם שחקנים זקנים שעוד מעט יפרשו
שילך לארסנל היא קבוצה של צעירים בגיל שלו
השב   •  115
קאנטונה15/04/2011 02:39
אל תבלבל במוח! אתם לוזרים שזה משהו בנאדם! וניראה מי יקח יותר תארים. הלא מוכשרים שלכם או ה"זקנים" (אלופים!) שלנו
השב   •  41
The Red Army Of Arsene Wenger15/04/2011 14:13

אין לכם מספיק צעירים מוכשרים חוץ מנאני שימשיכו להנהיג את יונייטד!
מה יקרה כשרוני וסקולס וגיגס וואן דר סאר וכל אלה יפרשו?
לפחות וונגר מבטיח לנו עתיד
אתם תקועים שנים עם אותם הסאבות

השב   •  11
The Red Army Of Arsene Wenger15/04/2011 14:15
השב   •  11
88
תחפש ב-14414/04/2011 09:09
שיעבור ליונייטד , הוא יעזור לקבוצה , ישתלב ישיג תארים בנתיים ארסנל עמוק עמוק בחר* .
אם הוא חכם הוא יעבור למנצ''סטר :)
השב   •  43
אחד שיודע באמת14/04/2011 18:18
זה ממש לא קשור לקבוצה עם תארים או לא, אם בארסנל יתנו משכורת גבוהה יותר ממנצ''סטר הוא יגיע לארסנל אותו דבר הפוך.
השב   •  01
ארסנל בלב, והלב כואב15/04/2011 13:20
הוא מסתכן שאוהדי יונייטד לא יקבלו אותו בכלל בגלל שהוא יצטרך להיכנס לנעליים העצומות שואן דר סאר משאיר אחריו, והוא לא יצליח, לא בגיל 20 לפחות.
השב   •  10
87
אמיר14/04/2011 04:26
אם לא איכפת לו להתייבש בלי אף תואר אז ארסנל זו קבוצה מעולה!
השב   •  43
86
united14/04/2011 01:44
א.יהיה לו יותר עבודה ויותר לחץ,בגלל זה הוא ירצה לבוא? ב.אין לחץ בארסנל כי אחרי דצמבר הם נהיים מחורבנים ומאבדים סיכוי כמעט בכל מפעל
ג.חוץ מזה שגם ביונייטד יש צעירים,יש שחקנים מנוסים מה שאין הרבה בארסנל,שחקנים שיכולים לעזור לו
ו ד.למה נצרת עיר יותר טובה?
השב   •  44
The Red Army Of Arsene Wenger14/04/2011 23:35
השב   •  11
ארסנל בלב, והלב כואב15/04/2011 14:40
ובמנצסט''ר רק לרדת, אתה לא מצפה שהוא יציג יכולות כמו של ואן דר סאר בשנים הקרובות, נכון? וטעית בסעיף ב כי זה לא בדצמבר אלא בפברואר, והעונה זה היה אפילו במרס. משהו אחרון, The Red Army Of Arsene Wenger - תגיד מזה התגובות המפגרות האלה מה אתה בן 7? לא היית רחוק מלהגיב לו "הכל עובר עליך וקקה בידך".
השב   •  10
85
united14/04/2011 01:35
הוא בן 45686461
השב   •  10
84
ויסנטה14/04/2011 00:52
א'' ארסנל סובלת מהגנה גרועה מאוד ב3 שנים האחרונות ככה יהיה לו עבודה קשה! ורק דרך העבודה הקשה הבנאדם יכול למתקדם. ב'' אין לחץ בארסנל כמו במנצ''סטר. ג'' שחקנים צעירים כמעט בגיל שלו ככה הוא ישתלב יותר מהר. ד'' והכי חשוב הוא יהיה בלונדון!! הבירה הכי יפה בעולם , אין לו מה לחפש בצפון ועוד בעיר "מעפנה" באיזור התעשייה של מנצ''סטר.
השב   •  81
83
מיקי13/04/2011 23:48
השב   •  126
The Red Army Of Arsene Wenger14/04/2011 11:23
השב   •  01
ארסנל בלב, והלב כואב14/04/2011 21:50
בכל הקשור לארסנל. מופנה ל- The Red Army Of Arsene Wenger
השב   •  21
רון בארסה15/04/2011 00:50
אתה אומר את זה ואתה אוהד ארסנל יש לכם שוער אחד גמד והשני שתם מלוקק !
השב   •  00
ארסנל בלב, והלב כואב15/04/2011 13:09
לא הבנתי למי פנית ומה הקשר? אמרתי לזה מעליי שטען שמי שכתב את ההודעה שהוא מתחזה כי מי שכתב את ההודעה לצערי צודק. אז מה היה הקשר שוב?
השב   •  10
82
ארסנל בלב, והלב כואב13/04/2011 21:27
כי אתה מתחיל ממצב של 10- כלומר יש לך הרבה פחות לחץ והרבה יותר הערכה. יונייטד יצפו למה שהם יתרגלו - אדווין ואן דר סאר. אולי דה חאה יהיה יום אחד גדול כמוהו, לא בקרוב לפחות. מה שטוב בארסנל זה שהם לא מכירים כזה דבר כמו אדווין ואן דר סאר.
השב   •  129
גיגסי הקטן13/04/2011 21:49
שאתם רגילים לחר א  אז זה לא משנה אם השוער הבא יהיה חר א  או לא העיקר שיהיה ולא חשוב מיזה
השב   •  32
ארסנל בלב, והלב כואב14/04/2011 01:13
אני אומר שאנחנו רגילים לחרא אבל בגלל שאנחנו כל כך עמוק בתוכו אפשר לעלות רק למעלה, בטח עם שוער טוב ומוכשר כמו דה חאה.
השב   •  30
81
הצהוב13/04/2011 21:24
הוא מתאים כמו כפפה אליהם
השב   •  22
80
יאללה ליברפול!13/04/2011 21:01
ותמכור את ריינה לארסנל.
השב   •  27
79
די13/04/2011 20:52
הם לא יקבלו עוד שחקן ברמה של גיגס. לארסנל יש צעירים וכל הזמן הרמה תשאר - רק צריך אופי
השב   •  1417
ארסנל בלב, והלב כואב13/04/2011 21:29
שכל הצעירים המוכשרים עוזבים ויעזבו בגלל שהם חושבים שמקומם שייך לקבוצה עם תארים, ובצדק. זה למה שאני משוכנע, לצערי, שססק לא יהיה עונה הבא בארסנל.
השב   •  31
78
אלאדין13/04/2011 20:48
שאחת מהן תקנה את בופון . שוער עם ניסיון (לדעתי השוער הטוב בעולם).. יש לו גם ניסיון וגם מנטליות לקבוצות גדולות הבעיה היא שיובנטוס הגנה מאוד חלשה וגם קישור אחורי לא משהו . ואל תשכחו שקאפלו בזמנו במדריד רצה את בופון תמורת סכום לא צנוע במיוחד .
השב   •  21
ארסנל בלב, והלב כואב13/04/2011 21:38
הוא זקן כבר בן 33, אתה לא מבזבז את הסכומים שיובה רוצים לשחקן שעוד שנתיים-שלוש יפרוש (ואן דר סאר דוגמה חריגה לעניין).
השב   •  10
77
תותחן לעד13/04/2011 20:28
גם הוא בן 20 וגם הוא כישרון ענק . בתוך שנתיים-שלוש הוא יהפוך לשוער הטוב בעולם . תזכרו
השב   •  95
ארסנל בלב, והלב כואב13/04/2011 21:36
ואניימה באותה רמה של קסיאס (לא שאני מזלזל באניימה חס וחלילה, רק רציתי להבהיר נקודה). ההיסטוריה של ארסנל מוכיחה, שלמעט מקרים בודדים וחריגים, הדבר היחיד שארסנל לא יודעת לגדל זה שוערים!
השב   •  11
רובי14/04/2011 23:37
דיוויד סימן זוכר?
השב   •  00
ארסנל בלב, והלב כואב15/04/2011 13:18
ובדיוק בגלל מקרה סימאן, שאין אוהד ארסנל שיכול לקרוא לעצמו אוהד אם הוא לא זוכר, כתבתי - "למעט מקרים בודדים וחריגים".
השב   •  10
ארסנל בלב, והלב כואב15/04/2011 14:25
באיזהשהו שלב בחיים שלו, זה כמו להשוות את הפועל למכבי.
השב   •  10
76
מתן13/04/2011 20:18
חח בדוגרי למנצסטר יותר דחוף בגלל שואן דר סאר עוד מעט מת עליו השלום ופרגוסון סטלן חרא במנצסטר צ''לסי בדם קצת גאווה ישראלית
השב   •  25
גיגסי הקטן13/04/2011 21:47
השב   •  10
75
ליברפול13/04/2011 20:11
איפה שצמאים שנים לשוער נורמלי, הוא יתקבל בברכה, ואם יציג יכולת טובה, מהר מאוד יהיה אהוב במיוחד בקרב האוהדים!
השב   •  30
74
שלום דנגרי13/04/2011 20:10
השב   •  12
73
גיגסי הקטן13/04/2011 19:57
שדה חאה יעבור לארסנל או למנצ''סטר יונייטד אלכס פרגוסון הכחיש
השב   •  21
72
גיא13/04/2011 19:43
שאלקה לא משחררת את נוייאר.ככה הם אמרו ,לאף אחד אין מושג מה לפחות לי.. לדעתי דה אחה חייב ללכת ליונייטד.. כמה שזה נישמע היתלבטות זה              ברור שבסוף הוא יבחר ביונייטד ..פשוט יותר טובים 
השב   •  51
71
שרון וזהו13/04/2011 19:34
השב   •  22
השד היודע כל13/04/2011 21:00
גם אני מעדיף את נוייר או אדלר על דה חאה אבל הוא צעיר ועם הרבה כישרון. חוץ מזה שאלקה אמרו שהם לא מוכרים את נוייר אז.גם דה חאה זה אחלה אלטרנטיבה
השב   •  10
דניאל14/04/2011 11:54
שאלקה אמרו שהם מוכנים למכור את נוייר בכול סכולם מעל 19 מיליון יורו
השב   •  10
70
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 19:31
צריכים את אניימה דחוףף!
הוא גם שוער טוב,גם בכושר והוא אוהד של ארסנל והוא אמר שהחלום שלו זה להגיע לארסנל
ח ח הוא אפילו אמר שהוא שם את עצמו שוער בארסנל בפרובלושן
והוא גם יתן הכל למען ארסנל!אז וונגר תעשה טובה תביא את אניימה!
השב   •  91
ליברפול13/04/2011 20:12
באנגליה הנוגחים לא כמו בישראל, עמודים אחד אחד, אניימה לא יתפקד ככה.
השב   •  23
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 20:35
השב   •  21
דוד סירוצקי13/04/2011 21:18
השב   •  02
הצהוב13/04/2011 21:27
אניימה הראה הרבה פעמים מנגיחות הוא לא גדול אבל בארץ אין הרבה נוגחים אז הוא הרוויח ניגריה נגד יוון במונדיאל סמאראס שחקן של יוון הוריד נגיחה והכניע בקלות את אניימה
השב   •  10
69
ריאל מדריד13/04/2011 19:27
שם יש תמיד מזל רע עם שוערים,או שהם נפצעים (כמו כל שאר הקבוצה)
או שהם אפסים(מישהו אמר אלמוניה?).
השב   •  14
68
ארסנל בלב, והלב כואב13/04/2011 19:22
ששוער זה גם חשוב, חבל שהוא היה צריך להגיע להבנה הזאת על חשבון אוהדי ארסנל.
השב   •  60
67
DORDO13/04/2011 19:20
ארסנל היא גם קבוצה טובה הוא ילך לשם אם הוא רוצה להשתפר באמצע הקריירה ולנסו להגיע לטובות יותר כמו ריאל ברצלונה ואם הוא מרגיש שהוא מספיק טוב שילך ליונייטד 
השב   •  61
66
gooner.p13/04/2011 19:20
מה זה השטות הזאת נראה לי בONE התבלבלו בין צ''לסי לארסנל כי שתי הקבוצות שמועניינות בו הן צ''לסי ויונייטד ולא ארסנל. הסוכן שלו אמר שהתקבלו הצעות מיונייטד ומצ''לסי. חוץ מזה אין מצב שארסנל יקנו אותו כי אם הם כבר יקנו שוער אז זה יהיה שוער בן 30+ כדי ששצ''סני ימשיך להתקדם.
השב   •  61
65
מבין13/04/2011 19:18
מחזק את מה שאתה אומר אבל נוייר בן 23 לא 25 אני מקווה שיעבור לבאיירן
השב   •  11
64
ארסנל בלב, והלב כואב13/04/2011 19:15
שמה לעשות, עדיף יונייטד. כי אם זה היה בין שוער ראשון בארסנל או שני ביונייטד הייתי אומר ארסנל, אבל מכיוון שוואן דר סאר פורש ואתה תהיה השוער הראשון עדיף יונייטד. מצד אחד, אם אתה רוצה לזכות בתארים בשנים הקרובות, הכי בטוח ללכת על מנצ''סטר, מצד שני ארסנל היא המועדון הטוב ביותר לשחקנים צעירים עם פוטנציאל, והם יוציאו ממנו את הכל, כמו שרק ארסנל עושה עם צעירים. נ.ב בתמונה של ונגר ופרגי הם מחייכים ולוחצים ידיים אבל איך אפשר לראות בתמונה שהם לא סובלים אחד השני.
השב   •  33
63
מישו13/04/2011 19:15
מה שחשוב זה הדקות שהוא מקבל
בקבוצות אחרות הוא לא יקבל דקות
השב   •  40
62
צהוב13/04/2011 19:12
לא מקבוצה של צעירים וליונייטד יש גם עתיד מבטיח כמו סמולינג צ''יצ''ריטו פאביו רפאל נאני ורוני גם בסה"כ בן 24-25 אז אל תדאג ליונייטד כי הם קבוצה הרבה יותר טובה מארסנל
השב   •  21
61
אחד שיודע13/04/2011 19:11
עד עכשיו שיחקת בקבוצה הלא טובה של מדריד, אל תעשה אותה טעות תבוא לקבוצה הטובה באנגליה נשמע לי כמו היגיון פשוט.
השב   •  82
The Red Army Of Arsene Wenger14/04/2011 23:34
השב   •  11
60
אמיר13/04/2011 19:07
דה חאה הוא שוער צעיר ועדין אין לו נסיון ברמות הגבוהות וביונייטד הלחץ על הקבוצה גדול מהלחץ על ארסנל לכן בארסנל יהיה לו יותר פשוט
השב   •  10
59
+13/04/2011 19:06
מרוב שקשה לו להחליט, אז הוא בחר לשחק בשתי הקבוצות, יום במנצ''סטר ויום בארסנל עד שיקבל החלטה סופית
השב   •  32
58
ליברפול בדם13/04/2011 19:00
אתה מדבר איגור אקינפב שוער נבחרת רוסייה הוא שוער טוב מאד אבל הקבוצה שלו רוצה יות מידי כסף והיא לא נותנת לו לזוז
השב   •  20
57
שי13/04/2011 18:35
השב   •  50
56
שמואל13/04/2011 18:34
השב   •  33
55
אחד שמבין13/04/2011 18:10
אסנחו לא נמכר למלאגה הוא הושאל אליה בשביל להשאיר אותה בליגה בנוסף אתלטיקו כבר ידעו בינואר שדה חאה יעזוב אז אם לא מכרו את אסנחו!
השב   •  10
בית"ריסט בנשמה13/04/2011 18:38
כבר אמרו אחרי סוף עונת העברות של תחילת העונה שעונה הבאה דה חאה יימכר ושאסנחו יהיה השוער הראשון
השב   •  00
54
יוסי13/04/2011 18:08
השב   •  10
53
אדום עולה13/04/2011 18:06
השוער בן ה23 של צסק"א? לא אמרו שהוא השוער הבא של הטופ העולמי?
השב   •  30
רן שד אדום13/04/2011 18:46
השב   •  90
זהזהזה13/04/2011 21:11
השב   •  30
52
דוקטור חרמני13/04/2011 18:03
בארסנל, סביר להניח, יצטרך לעבוד קשה, אבל יקבל את הצ''אנסים שלו. במנצ''סטר ההצלחה גדולה יותר, אבל כמו שוערים צעירים רבים שעברו במועדון, אף אחד לא מבטיח לו שיהיה השוער הראשון של הקבוצה. אני מקווה שבכל זאת יבחר במנצ''סטר יונייטד
השב   •  31
51
תאמר..יונייטד בדם !!13/04/2011 18:03
מה יש לו לעשות בארסנל ? מתחם אימונים ללא תארים !
השב   •  53
50
ירוק13/04/2011 17:59
השב   •  20
49
יאללה ביתר13/04/2011 17:50
אם הוא רוצה הצלחות נראה לי עדיף מנצ''סטר אם הוא רוצה לעבוד קשה ולהשתפר אז עדיף לו ארסנל,שם יהיה לו הרבה יותר עבודה
השב   •  33
48
גידי13/04/2011 17:50
ומשחק עם 2 הקבוצות.
השב   •  01
47
תום13/04/2011 17:38
הוא אוהד של יונייטד והוא ייתן את לכ מה שייש לו בכל משחק ומשחק.. כבר ניסר אפילו הסכם עם שאלקה שעם יונייטד מציעים אליו 25 מיליון והוא רוצה לעבור, הם חייבים לשחרר אותו.. נבוסף גם נוייר הוא שוער מנוסנ של נבחרת גרמניה והוא גם בן עשרים וחמש ולכן הוא כבר מתקרב לשיא שלו.. אצל דה חאה הם ייצטכו לחכות כמה שנים עד שייגיע לרמה שהוא צריך להיות בה, וגם הוא לא מספיק טוב ובעל כושר הנהגה, ניסיון, וביטחון עצמי - מה שכן יש לנוייר.
השב   •  111
יוסי13/04/2011 18:06
השב   •  20
46
גילי וורמוט13/04/2011 17:28
מה לא ככה? שוער ענק
השב   •  44
45
צנזורה Sucks!!13/04/2011 17:21
עם כל הכבוד לארסנל שהם קבוצה מצוינת אבל במנצ''סטר יהיה לו סיכוי הרבה יותר גבוה לזכייה בתארים וגם לפי איך שזה נראה לארסנל זה תמיד יהיה עקב אכילס בעוד שאצל מנצ''סטר זה איכשהו תמיד עמדה חזקה (שמייכל,ואן דר סאר)
השב   •  23
44
יוניטד13/04/2011 17:07
חח סתכלו על הפנים של ונגר קורע! :)
השב   •  51
43
ביתריסט מפ"ת13/04/2011 16:53
שארסנל לא מחפשים שוער מהנוער שלכם ח
השב   •  52
אוהד ארסנל ומארסיי13/04/2011 17:09
ריאל לוזרית מעפנה שבע שנים לא הגיע לרבע גמר לוזרים
השב   •  63
בית"ריסט בנשמה13/04/2011 18:35
ארסנל סתם לוזרים. וכע יש בזה משהו ארסנל הנלות האלה לוקחים את כל הסטארים של מועדוני הנוער של בארסה !!
השב   •  31
42
בית"ריסט בנשמה13/04/2011 16:25
אם על חלוץ אוברייטד כמו טורס שולמו 55 מליוני ליט"שים אז על דה חאה הם יכולים לעשות לפחות 30-40 מליון יורו
השב   •  84
עופר האורגינל13/04/2011 16:46
השב   •  11
ליאור13/04/2011 17:10
מסי שחקן עלוב סתם שחקן מעפן אין על ארסנל
השב   •  39
בית"ריסט בנשמה13/04/2011 18:34
אם מסי מעפן אז איך נקרא לקבוצה הלוזרית שחטפה ממנו שישה גולים בשתי העונות האחרונות??
השב   •  61
מנצסטר13/04/2011 21:02
20 מיליון זה הון תועפות
השב   •  30
41
חיים אזולאי13/04/2011 15:55
חסרים שוערים אחרים יותר טובים ממנו?

נכון שהוא צעיר,אבל אם הוא יעבור מי אז יהיה השוער של אתלטיקו מדריד?

קבוצה ששואפת להגיע כל שנה לליגת האלופות חייבת שוער כמו דה חאה!

אתלטיקו לא מצליחה בכל שנה להעפיל לליגת האלופות!

אם דה חאה עוזב,מבחינתי אתלטיקו לא תצליח ככה בחיים להגיע לליגת האלופות וחבל!

חוץ מזה שמעתי שיונייטד קנו בינואר איזה שוער מדנמרק,שם קשה להגייה,שינסו אותו!

השב   •  90
רוי13/04/2011 16:29
סרחיו אסנחו יחליף אותו והוא גם צעיר
השב   •  00
חיים אזולאי13/04/2011 16:41
השב   •  10
אמיר13/04/2011 16:55
השב   •  20
סבא13/04/2011 17:12
השב   •  20
חיים אזולאי13/04/2011 17:41
אני חושב שאם מלאגה תרד ליגה,אז אתלטיקו חייבת לקנות את אסנחו בחזרה אם וכאשר באמת דה חאה יימכר!
השב   •  00
אוהד ליברפול13/04/2011 19:37
די שתקו אסנחו רק הושאל למלאגה בשביל שגם הוא וגם דה חאה יוכלו לשחק ולהשתפר.
בנוסף הם רצו למכור את דה חאה והוא השוער הראשון בשביל שיהיה מוכר לגדולות
השב   •  00
חיים אזולאי13/04/2011 22:18
אפילו אם אסנחו יחזור מהשאלה מאתלטיקו,אני לא רואה איך הוא יהיה באותה היכולת כמו של דה חאה!
השב   •  00
40
מישהו13/04/2011 15:46
תביאו את אניימה מי צריך את השוער המעפן הזה
השב   •  85
39
עידן13/04/2011 15:41
השב   •  73
38
רן13/04/2011 15:36
עדיף ארסנל כי הוא יכול לעשות את ההבדל בין יונייטד לבין ארסנל - הוא ייתן ביטחון להגנה (מה שואן דר סאר עושה ביונייטד). גם עדיף לו להיות בארסנל כי יונייטד בחובות של יותר מ-100 מיליון ליש"ט! אחרי שפרגוסון יוצא הם יצנחו
השב   •  123
לירן-שד אדום G.G.M.U13/04/2011 20:04
השב   •  06
מנצסטר13/04/2011 21:01
מה הקשר חובות למועדון זה שיש חובות לא אומר שלא ישלמו לו היחיד שצריך להיות מודאג מהחובות זה הבעלים
השב   •  00
37
מישהו13/04/2011 15:36
השב   •  01
36
א.י13/04/2011 15:35
מנצ''סטר4 צריכה לקחת את רנה אדלר מלברקוזן כי הוא שוער סוס לא פחות טוב מ דה חאה ולא נופ ל מ-מנדנדה וחתם על סעיף עם לברקוזן שאם מנצ''סטר רוצה אותו הם חייבים לשחררו. דה חאה צריך לעבור למנצ''סטר סיטי מכיוון שבשער לא תהיה לא תחרות. וארסנל צריכה להביא את אניימה אחד השוערים הגדולים בעולם כיום!
השב   •  118
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 15:47
השב   •  62
חיים אזולאי13/04/2011 15:50
ג''ו הארט יעבור לאתלטיקו?
השב   •  50
מכבי13/04/2011 16:36
השב   •  70
35
מיץ'' פטל13/04/2011 15:32
נוייאר משאלקה שוער ענק . דרך אגב אמרו שפרגוסון לוקח אותו , לא מובן מה קשור דה חאה עכשיו .
השב   •  120
חיים אזולאי13/04/2011 16:43
אבל אני בטוח שגם 2 הקבוצות האדומות האנגליות מעוניינות בו :)
השב   •  00
ברור שיעדיף את מנצ''סטר.13/04/2011 18:11
השב   •  00
חיים אזולאי13/04/2011 22:20
השב   •  00
34
מסי13/04/2011 15:28
בוא למכבי :)
השב   •  153
33
עופר האורגינל13/04/2011 15:27
השב   •  73
32
פיגו13/04/2011 15:10
מספיק עם הצעירים שביאו מישהו ןמנוסה שזכה בתארים כמו בופון
השב   •  67
ב"ש13/04/2011 16:18
השב   •  20
ארסנלי13/04/2011 17:55
צריך אותו בארסנל
השב   •  20
31
ברצלונה13/04/2011 15:06

מנצ''סטר יונייטד- כחול
ארסנל- אדום

השב   •  6543
30
רן13/04/2011 15:02
למה בסקר יש אופציה שארסנל בחירה מושלמת, ואם הוא חכם הוא ילך ליונייטד? זה לא עניין של בחירה מושלמת, זה עניין של העדפה. בשני המועדונים הוא ללא ספק יהיה השוער הראשון, בשניהם הוא יהנה לשחק, ירוויח טוב וכו''. למה זה חוכמה לעבור ליונייטד? אולי דווקא איתו ארסנל תוכל להתמודד על תארים בצורה יותר רצינית ולזכות בכמה בשנים הקרובות? מספיק לפעמים שינוי קל שבקלים בשביל לעשות את ההבדל. בארטז עזב את יונייטד, הגיע ואן דר סאר ותראו איזה הבדל בין יונייטד של אז להיום, ויותר מזה, ואן ניסטלרוי עזב ופתאום יונייטד זכתה באליפות, דווקא כשהחלוץ הפורה ביותר עזב אותה. שיבחר מה שמתאים לו, אני מאוד מקווה שהוא יגיע ליונייטד כי הוא באמת שוער מדהים, בכל מקרה שיהיה לו המון בהצלחה, ללא ספק הוא הולך להיות אחד השוערים הטובים בעולם.
השב   •  140
אוהד פתח תקווה13/04/2011 21:13
גם אצלנו החלוץ הכי פורה דודו ביטון מלך השערים של הקבוצה עזב ופתאום נהיינו קבוצה הרבה יותר טובה. צודק.
השב   •  10
רובי14/04/2011 22:17
יחסית לאוהד יונייטד שבדרך כלל שחצנים ויהירים, כתבת חכם ויפה
השב   •  20
29
~xXx~13/04/2011 15:02

השב   •  293
28
אלעד13/04/2011 14:59
אני מעדיף שהשוער של יונייטד יהיה מרטין סטקלבורח וכך הוא יהיה היורש של ואן דר סאר בגלל שהוא הולנדי מי שמסכים שילחץ אדום ומי שרוצה שדה חאה יהיה שילחץ כחול
השב   •  2663
זה שמבין13/04/2011 19:53
שוער פשוט אדיר! גם אתלט וגם ענק בגודל שילוב מנצח שהעלה את הולנד לגמר המונדיאל
השב   •  00
חיים אזולאי13/04/2011 22:21
תקרא שוב פעם את הסקר שלו ותראה שאתה טועה :)
השב   •  30
27
תותחן13/04/2011 14:58
קבוצה שנמצאת בצמרת האנגלית כבר שנים ומשחקת בליגת האלופות 13 שנה ברציפות
השב   •  296
רן13/04/2011 15:05
חוץ מזה ארסנל זכתה במספר האליפויות השלישי הכי גבוה באנגליה עם 13 אם אני לא טועה, 10 גביעים (רק אחד פחות מיונייטד), ומועדון עם היסטוריה עשירה. אל תקשיב לכל הילדים שהתחילו לאהוד כדורגל אתמול ומבחינתם ארסנל וליברפול לוזריות. מועדונים כאלה לא נופלים ונשארים למטה.
השב   •  261
26
סטס13/04/2011 14:55
שילך למילאן, מה הוא צריך את האנגליות האלה .
השב   •  45
25
נירו13/04/2011 14:55
מה כדאי לי קבוצה שלא זכתה בתואר כבר שש שנים או קבוצה שכל שנה זוכה באליפות או בצמפיונס? מה כדאי לי קבוצה שהמאמן שלה הוא הטוב בעולם הוא קבוצה שהמאמן שלה הוא הקמצן מכולם? מה עדיף לי מאמו ווינר או מאמן לוזר? אוף איזה התלבטויות קשות אני לא מצליח לבחור.
השב   •  2410
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 15:08
השב   •  95
מנצסטר13/04/2011 21:09
תביא לי שחקן אחד בארסנל שמשחק יותר טוב מגיגס ולא מהעבר, עכשיו קח דקה .
נראה לי שקלטת שלא קיים כזה שחקן בארסנל .ומה הקשר הגיל לקבוצה שירצה לבחור אין לזה השפעה .
השב   •  51
24
sdfsdf13/04/2011 14:52
הוא יפצע בפברואר ושוב אלמוניה יעשה פאדיחות
השב   •  43
.13/04/2011 17:01

השב   •  10
23
המאמין13/04/2011 14:31
ארסנל זו כן התקדמות לעומת אתלטיקו מדריד,מדובר בקבוצה שכבר 12 עונות ברציפות משחקת בליגת האלופות.
תזכיר לי כמה פעמים אתלטיקו היו שם בשנים האחרונות?
נכו שהיונייטד יותר טובים מהתותחנים עם 2 אליפויות אירופה ב12 העונות האחרונות,אבל מול אתלטיקו ארסנל זו בהחלט התקדמות.
השב   •  180
ארסנל בלב, והלב כואב15/04/2011 14:43
לא שווה אפילו את ההקלדות על המקלדת. או שהוא עשה את זה בצחוק ואז הוא מטומטם, או שהוא אמר את זה ברצינות, ואז הוא מטומטם. הבנת?
השב   •  20
22
דניאל המגניב13/04/2011 14:31

השב   •  42
21
ירוק בצמרת13/04/2011 14:31
אם הוא יבוא ליונייטד הוא צריך לשמש שוער שני ולכן עדיף לו ללכת לארסנל.  יונייטד צריכה להמשיך לעבוד עם שוער ראשון מנוסה ברמה הכי גבוהה שאפשר  כגון שמייכל או ואן דר סאר .  רק שוער נבחרת מנוסה  ודה חאה אולי קרוב אבל עדיין לא מספיק מנוסה.
השב   •  60
חעילחע13/04/2011 14:52
השב   •  01
סבא13/04/2011 17:10
השב   •  20
20
ליאור13/04/2011 14:30
הוא עדיין צעיר הוא צריך להתאמן וההגנה של מנצסטר יותר טובה מזאת של ארסנל . לפי דעתי ארסנל זאתי בחירה מושלמת בשבילו וגם יהיה נחמד לראות את ארסנל עם שוער טוב
השב   •  52
19
7yoav713/04/2011 14:24
מנצ''סטר יוניטד הרבה יותר טובה אבל לא בטוח שהוא יהיה בה שוער ראשון. דוד דה חאה- אדום ואן דר סר-כחול
השב   •  667
אדום עולה בבלומפילד .13/04/2011 14:29
השב   •  111
18
דן13/04/2011 14:21
אם כבר להתקדם אז מנצסטר. ארסנל זאת לא התקדמות חוץ מזה 20 מליון זה סכום מגוחך בשביל אחד השוערים הטובים בעולם בגיל 20 אתלטיקו צריכה לדרוש ממנצסטר 35 מליון
השב   •  722
אדום עולה בבלומפילד .13/04/2011 14:29
השב   •  42
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 15:00
השב   •  20
מנצסטר13/04/2011 20:56
 שוער בן 20 צריך לעלות פחות כי שוערים גם צריכים שנות ותק אם הוא היה בן 27 אז אולי
השב   •  20
17
אדום13/04/2011 14:18
השב   •  54
16
yuyu13/04/2011 14:16
כדי לו לבוא לארסנל כי כולם צעירים שמה לעומת מנצסטר שכולם בגיל העמידה שעוד מעט המאמן שלהם לא יהיה יותר ואלו יהיו השנים של ארסנל והוא יהיה חלק מההיסטוריה
השב   •  2018
חיפאי13/04/2011 16:59
גם ארסן וונגר מלטף תשבעים ואז כולם יראו איזה קבוצה עלובה זאת ארסנל
השב   •  22
השד היודע כל13/04/2011 21:46
שגם ביונייטד יש צעירים לא רעים רק שפשוט לא שמעת עליהם- אוברטן, בבה, דוד פטרוקי האיטלקי, איירקהם הנורבגי, רייבל מוריסון האנגלי בן ה-17 שאומרים שיהיה שחקן ענק. תבין, זה לא שהיונייטד לא בונה על צעירים- פשוט לא שמעת עליהם.
השב   •  20
15
רגי13/04/2011 14:14
בכל זאת אחד מהשוערים הגדולים ביותר, אבל האתגר יכול להפוך אותו לשוער גדול יותר ממה שהוא היום. במקום דא חאה הייתי עובר ליונייטד
השב   •  91
14
Jonathan dos Santos13/04/2011 14:12
20 מיליון? רבאק, תראו איזה יהלום יש לכם!
השב   •  234
אוהד ביתר13/04/2011 14:49
השב   •  25
ארסנלי13/04/2011 17:56
אז תשלם להם 50 מליון ותקנה אותו אתה !
השב   •  31
13
אופק13/04/2011 14:09
השב   •  93
12
עידן13/04/2011 14:08
שוער מצויין, שועא העתיד של הכדורגל לפי דעתי אם הוא חכם הוא צריך ללכת למנצ''סטר יוניטד. העונה בקיץ הם יתחזקו משמעותית גם אשלי יאנג אולי מצטרף והוא יוכל לזכות בתארים.
השב   •  268
11
מכבי 190613/04/2011 14:07
ללכת ליונייטד בלי לחשוב פעמיים. קבוצה הרבה יותר גדולה שלוקחת תארים ובעיקר ווינרית, להבדיל מארסנל.
השב   •  5014
רן13/04/2011 15:12
אני יודע מה אתה חושב, אוהד יונייטד, אוהד הצלחות, אבל זה לא הדבר הכי חשוב בחיים. עזוב את העובדה שאני אוהד את יונייטד עוד מלפני האליפות הראשונה של פרגי, יש דברים שיותר חשובים מלהגיע לקבוצה מצליחה ולקחת איתה תארים. לצורך העניין להגיע היום לבארסה ולזכות בתארים, זה לא חוכמה, החוכמה היא להגיע למועדון עם פוטנציאל ולהביא אותו למצב שהוא זוכה בתארים. זה ההבדל בין אגדות כמו קאנטונה, לבין אנשים שאפילו לא נכנסים לרשימה של הגדולים בתולדות המועדון כמו ואן ניסטלרוי, למרות שואן ניסטלרוי היה חלוץ פורה בהרבה מקנטונה. קנטונה אגב, עבר מלידס, אלופת אנגליה בזמנו, ליונייטד, סגניתה. יונייטד לא זכתה באליפות 26 שנה, לא כמו ארסנל ש-6 לא זכתה בתואר, והוא בחר ביונייטד, הוא הלך עם הלב שלו, והוא אגדה מהלכת. תתבגר, אם כולם היו חושבים כמוך, אף אחד לא היה מגיע לאף קבוצה חוץ מבארסה, יונייטד ואולי עוד 2 מועדונים. בעקרון, אתה צריך לרצות ששחקנים טובים יגיעו לקבוצות חוץ מהגדולות ביותר ברגע נתון, כדי שתהיה תחרות. או שפשוט התרגלת שבספרד אין תחרות וזה כיף לך, אני הפסקתי לראות את הליגה הספרדית בגלל זה, ולמרות שאני רוצה שדה חאה יגיע ליונייטד, אני עדיין חושב שזה טוב שמועדונים אחרים מחתימים שחקנים גדולים.
השב   •  221
10
ארסנל בנשמה13/04/2011 14:06
שוער לא משהו שלא יבוא אלינו ווצייק סזני יותר טוב ממנו מלא טעויות יש לדחאה
השב   •  339
אדום13/04/2011 14:22
כל הטעויות שעשית או שאמרת שדה חאה שוער לא משהו
השב   •  222
ארסנל בלב, והלב כואב13/04/2011 19:20
בין שצ''צ''ני לדה חאה. עוד קרע אותי זה השילוב של שצ''צ''ני והמילה "טוב" באותו המשפט.
השב   •  50
9
shbaron13/04/2011 14:05
שיסתכל בטבלת הליגה ב10 שנים האחרונות ויחליט איזו קבוצה יותר טובה הרי בשניהם הוא יהיה השוער הראשון..
השב   •  274
HALA MADRID!13/04/2011 14:23
תלוי בואן דר סאר
השב   •  43
אדום עולה בבלומפילד .13/04/2011 14:30
השב   •  70
בר15/04/2011 10:44
והוא שוער ענק!
לדעתי הכי טוב בעולם כיום.
וממש ממש חבל שהוא פורש :\
אני אוהד ארסנל אבל.. אם יש בי משהו קטן שירצה שמנצ''סטר יקחו אליפות? זה רק בשביל ואן דר סאר המלך.
השב   •  10
8
רוני מנתניה13/04/2011 13:59
מצד אחד הוא יכול ללכת לקבוצה מצליחה כמו מנצ''סטר יונייטד ועם הם יזכו באליפות אף אחד לא יופתע , מצד שני הוא יכול ללכת לארסנל , שהבעיה הגדולה שלהם בשנים האחרונות זה שוער , ולעשות את ההבדל בין ארסנל של השנים האחרונות לארסנל החדשה , ועם הם יזכו באליפות , זאת תיהיה הפתעה והריגוש יהיה גדול יותר ..
השב   •  542
7
יאללה ארסנל13/04/2011 13:58
השב   •  4419
אדום13/04/2011 14:21
השב   •  99
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 15:07
השב   •  74
6
מתן13/04/2011 13:57
לשני הקבוצות לארסנל הכי מתאים
השב   •  309
אדום13/04/2011 14:20
השב   •  95
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 15:06
השב   •  131
5
אייל13/04/2011 13:55
השב   •  8317
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 14:03
השב   •  82
אדום13/04/2011 14:20
השב   •  2611
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 14:59
השב   •  225
4
שלום שלום13/04/2011 13:54
השב   •  6084
dw13/04/2011 13:59
השב   •  45
בוזגלו 8813/04/2011 14:03
הפועל עכו
השב   •  799
אחד שמבין13/04/2011 14:07
השב   •  472
מישהו13/04/2011 14:08

השב   •  373
אדום13/04/2011 14:20
השב   •  523
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 15:04
השב   •  281
דניאל13/04/2011 16:05
הפועל עכו אחלה של קבוצה לא אתם בלי אניימה בלוף
השב   •  211
עגבניה14/04/2011 19:57
השב   •  50
שמו אל את טו14/04/2011 21:04
לעשות נקיון בחדר הלבשה.
השב   •  30
3
אלמוג13/04/2011 13:53

מנצסטר אדום , ארסנל כחול.
אני הייתי הולך על ארסנל לומרות שבאמת קשה להחליט

השב   •  89155
2
The Red Army Of Arsene Wenger13/04/2011 13:51
השב   •  4774
אדום13/04/2011 14:19
אבל הוא יבוא אלינו! אללה יונייטד!
השב   •  1712
1
df13/04/2011 13:49
יונייטד-כחול ארסנל-אדום  
השב   •  369115
sdfsdf13/04/2011 14:50
השב   •  403
df13/04/2011 20:49
השב   •  40
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */