יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:25

קלייסטרס נפצעה בחתונת בן דודה, בספק לפאריס

סרינה לא לבד: הטניסאית הבלגית מעדה על רחבת הריקודים ומושבתת לתקופה של שישה שבועות. באתרה הרשמי נכתב: "נוכחותה ברולאן גארוס בסכנה"

|
קים קלייסטרס מאוכזבת. נפצעה בחתונה (GettyImages)
קים קלייסטרס מאוכזבת. נפצעה בחתונה (GettyImages)

אחרי שסרינה וויליאמס מושבתת כבר קרוב לשנה בגלל שדרכה על כוס שבורה, צמרת טניס הנשים סופגת מהלומה נוספת, כשהפעם מי שהפכה חגיגה שמחה לפציעה מעצבנת היא קים קלייסטרס, השניה בעולם ומי שנחשבת לשחקנית הטובה כיום בסבב הנשים.

קלייסטרס פצעה את קרסולה בחגיגת החתונה של בן דודה בסוף השבוע, פציעה שמשמעותה שאלופת שני הגראנד סלאמים האחרונים, בארה"ב ובאוסטרליה, תעדר ככל הנראה מהרולאן גארוס.

קלייסטרס נעלה עקבים גבוהים ודרכה בטעות על רגל של אורח אחר בחתונה בעת שרקדה על הרחבה בחתונה בן דודה, טים. הפציעה בקרסול מצטרפת לפציעות אחרות שהטניסאית הבלגית סוחבת איתה עוד מטורניר פאריס, פציעה בכתף ובשורש כף היד שגרמו לה לנוח חודש להחמיץ את חצי גמר הפדרציה מול צ'כיה בסוף השבוע הקרוב.

"קים צפויה להחלים רק בעוד שישה שבועות", נכתב באתר האינטרנט של קלייסטרס, "מאחר והרולאן גארוס צפוי להתחיל בעוד כשישה שבועות, הנוכחות של קים בטורניר בסכנה".

קים קלייסטרס על החימר. עונת המשחקים בסכנה (GettyImages)
קים קלייסטרס על החימר. עונת המשחקים בסכנה (GettyImages)
 

גם אם הרגל של קלייסטרס תחלים, היא תחמיץ בדיוק כמו בשנה שעברה - את כל עונת ההכנה על החימר האדום ותגיע לטורניר קרה לחלוטין.

קלייסטרס בת ה-27, פרשה למשך כשנתיים וחצי בהם הפכה לאם ועל פי התוכניות שלה היא צפויה לפרוש סופית רק אחרי אולימפיאדת לונדון 2012. כאמור, הפציעה של קלייסטרס, שלא קשורה לטניס, מצטרפת לפציעתה של אלופת 13 הגראנד סלאמים, סרינה וויליאמס, שדרכה על כוס שבורה בחגיגה במסעדה אחרי ניצחונה בווימבלדון 2010.

סרינה וויליאמס. מומחית בפציעות מוזרות (GettyImages)
סרינה וויליאמס. מומחית בפציעות מוזרות (GettyImages)
 

סרינה, שהיתה צפויה להיעדר רק כשלושה חודשים, מושבתת כבר קרוב ל-10 חודשים, לאחר שעברה ניתוח ברגלה, היא ניסתה לחזור לשחק, אך הרגל בגדה בה שוב ושוב. לפני כחודש וחצי אושפזה וויליאמס בטיפול נמרץ, עקב קריש דם שהתגלה בריאותיה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */