יום שישי, 11.04.2025 שעה 02:53
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
441839-213324הפועל ת"א
421875-205523מכבי ת"א
411771-202223הפועל ירושלים
362011-207024עירוני רמת גן
361820-187123הפועל חולון
362037-200423בני הרצליה
351939-196724עירוני נס ציונה
331888-188023גלבוע/גליל
331962-193023הפועל ב"ש/דימונה
321878-176824הפועל גליל עליון
322109-195724עירוני קריית אתא
311919-186923הפועל עפולה
312057-187824אליצור נתניה
262182-188323הפועל חיפה

המנהלת מאיימת לסגור את הליגה אם תהיה שביתה

איום השביתה הקרב ובא הביא את המנהלת להוציא הודעה חריפה על סיום העונה במקרה של מימוש האיום: "השביתה היא מהלך לא אחראי ולא מוצדק"

|
קופל עם שמעון מזרחי. במנהלת מאיימים (יוסי ציפקיס)
קופל עם שמעון מזרחי. במנהלת מאיימים (יוסי ציפקיס)

מנהלת הליגה מרגישה מאוימת משביתת ארגון השחקנים הקרבה ובאה. לכן היא יצאה היום (שני) בהודעה רשמית, שבה היא מודיעה כי אם השחקנים ישביתו את משחקי המחזור הקרוב, תסתיים הליגה לאלתר.

בהודעה שהוציאה המנהלת נכתב: "בהמשך להודעת השחקנים הישראלים על הפסקת פעילותם החל ממועד 14 באפריל 2011 ובהמשך להודעת חטיבת הספורט בהסתדרות על הקדמתה התמוהה של הפסקת הפעילות ל-13 באפריל, מודיעה מנהלת הליגה כדלקמן: מבעוד מועד נקבע יום ד', 13 באפריל, כמחזור משחקים מיוחד לכבוד חופשת חג הפסח אשר המשחקים בו הוקדמו לשעות אחר הצהריים, כדי לאפשר חגיגה משפחתית".

"לאור הודעת השחקנים כי בדעתם להשבית חגיגה זו וזאת כאשר הם נמצאים חתומים על הסכם עבודה מקוים במלואו מול בעלי הקבוצות ובעוד שבעונה זו מתקיים החוק הרוסי, מודיעה המנהלת כי אם תפרוץ השביתה במועד הנ"ל, הרי שעונת המשחקים לשנת 2010/11 תסתיים במועד זה לאלתר", הודיעו.

"המנהלת מצרה ומתנצלת בפני אוהדי הכדורסל וחובביו אם תיאלץ להודיע על סיום העונה כתוצאה משביתת השחקנים הלא אחראית, המתקיימת ללא כל הצדקה ציבורית ומוסרית ועלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לליגת לוטו, לענף הכדורסל וכמובן בסופו של יום לשחקנים עצמם", נכתב בהודעה.

אבנר קופל. האם הליגה תגיע לסיומה מוקדם מהצפוי? (יניב גונן)
אבנר קופל. האם הליגה תגיע לסיומה מוקדם מהצפוי? (יניב גונן)
 

"ערב הגאלה המתוכנן ייערך במועדו, 19 במאי 2011 ובו יוכרז סיום העונה באופן רשמי. המנהלת תבדוק את הנזקים העתידיים הכלכליים אשר ייגרמו לבעלי הקבוצות ותפעל בתיאום עימם בהתאם למסקנות הבדיקה".

יש לציין כי שביתה אפשרית עלולה להיות הרסנית לכדורסל. אם אכן תתקיים שביתה שכזו, יש אפשרות שלא תוכרז אלופה חדשה ולא ברור איזה קבוצות ייצגו את ישראל במפעלים באירופה בעונה הבאה. מעבר לזה, אין ספק שבמנהלת ינקטו בצעד של שביתה רק כמפלט אחרון, זאת כדי לא להגיע למצב חסר תקדים שהעונה מופסקת, רגע לפני הפלייאוף.

 את תגובתו של יו"ר ארגון השחקנים,ניר אלון, לא ניתן היה להשיג עד כה.

עו"ד מטעם המנהלת ביקר באימוני ראשל"צ, חולון ואשדוד
בהמשך למלחמה שנפתחה בין המנהלת וארגון השחקנים, היום הגיע עו"ד מטעם הקבוצות לאימוני הבוקר של שלוש מקבוצות הליגה (מכבי ראשל"צ, הפועל חולון ומכבי אשדוד) במטרה להסביר להם את הצעדים שהמנהלת רשאית לעשות אם השביתה אכן תצא לפועל.

משה קליסקי. לא אהב (יניב גונן)
משה קליסקי. התעמת עם ניר אלון (יניב גונן)
 

לפני השיחה בין עו"ד לשחקני מכבי ראשל"צ, התפתח עימות מילולי בין יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, לבין יו"ר מכבי ראשל"צ, משה קליסקי, בעקבות כעסו של אלון על כך שלא זומן להיות נוכח בשיחה לצד השחקנים אותם הוא מייצג. מחר צפויות להיערך שיחות דומות אצל שלוש קבוצות נוספות בליגה.

שחקן מראשל"צ אמר ל-ONE הערב: "הם הודיעו שהם יורדים מכוונתם לשחק רק עם זרים, חיילים ונוער עד לסיום העונה ושאם השביתה תצא לפועל העונה תסתיים. קשה לדעת בגדול אם תהיה שביתה. אני מקווה כמו כולם שיסתיימו הדברים בלי שביתה ויספיקו להיפגש ולסגור משהו בזמן שנשאר, אבל אם אין ברירה ולא יעשה כלום, אז תהיה שביתה אבל זאת לא המטרה". ביום רביעי בצהריים צפויים השחקנים להתכנס בבית הסתדרות בת"א ולהגיע להכרעה סופית בנוגע לשביתה.

לכתבה זו התפרסמו 81 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 81 תגובות ב-43 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
43
מכביסט12/04/2011 16:18
אין שביתה לאחר ישיבה בת 4 שעות
השב   •  00
42
יובל12/04/2011 12:38
אלופת ישראל לנוער.
אלופת ישראל לנערים.
גיא פניני, יותם הלפרין, עומרי כספי יש עוד. זה רק מהשנים האחרונות.
תפסיק לברבר על גידול כשרונות.
איזה שחקן צמח אצלכם בקבוצה חוץ מנעימי וארז כץ (גם כן כשרון)?
השב   •  00
41
ילו חזק12/04/2011 11:07
את אוהד מכבי..כמו שהיום שנת 1885!
אתה תמיד באופן קבוע כותב נגד מכבי בכל נושא שחלילה משתייך למשהו לא טוב כמובן! אחרי הפסד..אתה כותב..שחקן נפצע אתה כותב.יש עתירה לבתי משפט נגד שמעון מזרחי והפרס..אתה כותב..שחקן עומד לדין אתה כותב!
ומתי פיני "האוהד" לא כותב..שמכבי מנצחת! שמכבי נותנת עונה מצויינת! שמכבי מגיעה לפיינל פור! בקיצור בשמחה אתה לא כותב ולא מפרגן כמו כל אוהד נורמלי! רק שמשהו משתבש ולא טוב אתה כותב!! בקיצור מה שטוב לך שזה שנאת מכבי אלקטרה ת"א! שזה בסדר..כי הרבה קנאים שונאים את מכבי וזה מובן בגלל הצלחתה! אבל ראבק יאה פיני תסיר את הסמל..כי אתה מתחזה ולא אוהד מכבי אלה שונא מכבי וכתיבתך מעידה על כך בענק! אז ילד/הוגר..תפסיק להתחזות ולהיות הזוי ותוריד את הסמל..מתחזה !
בכל מקרה מה שמצחיק עוד יותר שאתה כותב בתגובה 26 בכתבה פה..וגם עונה לך תשובה..מה שנקרא כותב ומגיב לעצמך..וזה חידוש..בקיצור מנהל דיאלוג עם עצמך!!סחתן ממש נורמלי??!
בקיצור שונא מכבי ..מתחזה תסיר את הסמל!
אני שונא מתחזים שקרנים ומגעילים!!פוייה!! יום נפלא לכולם !!
השב   •  31
40
השד האדום12/04/2011 10:57

ענף הכדורסל בארץ פשוט פורח ומשגשג.. אולי כדאי לשקול לתת פרס נוסף

השב   •  10
39
עצוב12/04/2011 01:12
אח"כ אתה מתפלא למה שונאים אותכם!
לא יודעים לטפח ולגדל כשרונות-הרסתם את הליגה יא אנטישמים!
שתהיה שביתה אתה רוצה? הליגה היא אימן בשבילכם אהה-הרסתם את הליגה! תיפרדו מהליגה לאלתר ואל תופיעו פהה יותר-תישארו באירופה-שונאי ישראל!
השב   •  02
38
שונא מכבי11/04/2011 23:52

ברוסייה, אלופת אירופה היוצאת גם אין מספיק שחקנים?

השב   •  01
37
צהוב11/04/2011 22:49
מה לעשות שאין פה כישרונות כאלה גדולים? או יותר נכון שלא יודעים לגדל ולטפח את הכישרונות כשהם צעירים.
עד אז תבטלו את החוק הרוסי המפגר הזה ויאללה לשחק
ובמקרה הכי גרוע שתיהיה שביתה גם ככה הליגה הזאת רק מעייפת ולא באמת נותנת למכבי אימון טוב לקראת היורוליג, אז שיהיה.
השב   •  23
36
חוליגן משער 1111/04/2011 22:36
אבל צריך לקבוע לפחות פלייאוף
השב   •  11
35
ילו חזק11/04/2011 22:26
פיני אני פונה אליך  בלי סוף..תפסיק להיות מתחזה מגעיל!!
תסיר את הסמל!! חתיכת שונא מכבי!! תסיר את הסמל..חתיכת מתחזה מגעיל!
מה אתה ילד קטן שאוהב סמלים לא שלך?? מה הקטע שלך?..אין לי בעיה שתשנא את מכבי !פיני הקנאי!..אבל עשה זאת עם סמל אחר!
חתיכת צבוע ומתחזה מגעיל שכמותך! שונא מתחזים ואתה כזה ללא ספק!!
השב   •  64
פיני11/04/2011 23:06
הגיע הזמן שאצא מהארון! !
אני אוהד הפועל ת"א ואני יותר לא מתבייש בכך.
השב   •  52
פיני11/04/2011 23:17

לא באמת, "סטירה במיטבה".
הזוי.
 
קשה לך להתמודד עם המציאות - תעקם אותה. אופייני.

השב   •  44
אוהד צהוב12/04/2011 11:36
הוא כביכול אוהד מכבי, אפילו מנוי, אבל מאוד מאוכזב בכל ניצחון של מכבי ביורוליג (התבאס מההשפלות של לובליאנה ורומא בארץ), בכל עבירה על מכבי טוען שהיא לא נעשתה, וכמובן כל שריקה נגד מכבי היא מוצדת, ומתמוגג מהפסדים של מכבי בליגה. המשעשע - הוא עדיין טוען שהוא אוהד מכבי (גם בעולם האמיתי). מה שנקרא - מסרב להכיר במציאות
השב   •  21
34
אבי11/04/2011 21:51
בעל קבוצה שרוצה לקדם ישראלים אוכלי חינם מוזמן לעשות את זה בקבוצה שלו. לא צריך להטיל מגבלה גורפת לכל הקבוצות על מספר הזרים, ובעלי קבוצות בטח לא צריכים לקבל הוראות מארגון השחקנים לגבי מספר הזרים שמותר להם להחתים.
השב   •  74
פיני11/04/2011 21:56

זאת ליגה ישראלית - אם הקבוצות כאן אינן מייצגות את הכדורסל הישראלי אין להם סיבה להתקיים במדינה הזו.
 
אתם מוזמנים לאהוד קבוצת NBA - יותר איכותיות, הזיקה שלהן למדינת ישראל זהה ויש תחרותיות - אין סיבה לקיומה של הליגה ללא השחקן המקומי וללא תחרותיות אמיתית.
 
זה שיש אוהדים שמרגישים טוב עם עצמם כי קבוצתם מנצחת קבוצה עם חמישית תקציב (במקרה הטוב) ומרגישים שזה הופך אותם לווינרים אינה סיבה לקיום ליגה שכזו.

השב   •  34
33
בית"ריסט בנשמה11/04/2011 21:17
שיקרעו את התחת שלהם, שיעבדו לבד גם בלי קשר לאימונים על הטכניקה שלהם ועל הזריקה ושיראו באימונים למאמנים מה הם שווים!! החוק הרוסי נועד לתת הנחות לשחקן הישראלי עצם היותו ישראלי מכאן השחקן כבר לא צריך להתאמץ כי ישנם שני ישראלים על המגרגש אבל אם הם מתעייפים אתה תעלה במקומם למרות שאתה לא משקיע, אם לא היה את החוק הרוסי החשקנים הישראליים היו משקיעים בעצמם וגם הנבחרת הייתה פורחת, אם אתה שחקן ישראלי בהתחלה אתה מקבל שתי דקות במשחק ליגה? אז תעשה מהלכים טובים בהגנה שהמאמן יראה שאתה שווה משהו הכדור יבוא אלייך בהתקפה אז תעשה איזה אסיסט או נקודות ואז תתחיל לקבל יותר דקות!! אין ברירה רק דרך השקעה ואימונים מגיעים למשהו בספורט
השב   •  64
פיני11/04/2011 21:32

כמה מתאזרחים בשקל הביאו לארץ?
התשובה - יותר מדי.
כמה הם הצליחו?
התשובה - מעט מדי. אם בכלל.
 
מה הגיל הממוצע בו קיבל השחקן המקומי המוביל הזדמנות אמיתית בפעם הראשונה? בעקבות מה - בחירה של מאמן או פציעה של זר / בעיות מזומנים?
התשובה - בגיל מאד מבוגר (יחסית).
 
אם קטש לא נותן דקות לנעימי אחרי העונה הקודמת המעולה שלו והאיכות שהראה בנבחרת - אז הבעייה לא בשחקן אלא במאמן המקומי.
אם כספי קיבל פחות דקות מבלו "כוכב" ה-NBA (מעולם לא שיחק שם או בקבוצה מובילה באירופה שאינה מכבי. מעניין איך זה) - אז הבעייה במאמן המקומי.
אם אליהו מקבל פחות דקות מבלו - כנ"ל.
 
אם מצ''באן והנדריקס, שרוב השנה היו חושך, מקבלים הזדמנות אחרי הזדמנות, בליגה ובירוליג ומקל וכדיר אפילו לא שמץ של הזדמנות רצינית - הבעייה במאמן המקומי.
 
אם נאור התגלה רק בעקבות פציעה של תמאר סליי הנוראי - הבעייה במאמנים בארץ.
אם פניני קיבל הזדמנות בי"ם רק בגלל פציעת נאור - הבעייה במאמן המקומי.
אם חג''ג'', מורן רוט, קוקיה, ברנר ואחרים קיבלו הזדמנות אמיתית רק בגיל 25 (פחות או יותר) - הבעייה במאמן המקומי.
 
ההמצאה הזו של ישראלים שלא מתאמנים מנותקת מהמציאות ואין שמץ של הוכחה לכך ולא בכדי.
 
בקיצור - חרטוט.

השב   •  42
32
מוטי11/04/2011 20:59
כשאתה יוצא ביום שישי לשחק כדור רגל שלא תעיז לקחת את הילד הקטן הוא נכנס לתוך המגרש גם הוא רוצה את הכדור גם השחקנים שלנו הישראלים רוצים כדור וצריך בגללם להפסיק את המשחק. ולעצם הענין אם אתה שחקן יקפצו עליך הלפרין כספי פניני אליהו וכו ואם לא תבכה חזק ותקבל כדור.
השב   •  22
31
גברי11/04/2011 20:49
מאוד פשוט!







,פשוט לבטל את הגבלת הזרים לכל הליגות







כן כן קראתם נכון.







קחו דוגמא מדינות כמו ספרד, אנגליה ואיטליה,







טוב נו הנה רשימה לאילו מבינכם שיגידו שאלו מדינות גדולות ובלה בלה בלה..







אוקראינה, הולנד, רוסיה, סקוטלנד, בלגיה, פורטוגל ושוויץ ששם רוב השחקנים שמשחקים בכל קבוצה הם זרים ולא מקומיים.







אז איך זה הגיוני שיש להם את הנבחרות הכי טובות בעולם או בכדורסל או בכדורגל..











הנה כמה דוגמאות:







שחטיור דונייצק מהאימפרייה של אוקראינה שם משחקים 6-7 ברזילאים והגיעו לרבע גמר ליגת האלופות.



ריאל מדריד לפחות 10 זרים



וכך גם ארסנל, צ''לסי, נבחרת צרפת הגדולה של זידאן מלאת המהגרים,



באיירן מינכן, אינטר, מילאן



והרשימה עוד ארוכה מאוד.







קחו את קבוצת הספורט האיכותית ביותר ששיחקה פה עד היום,







מכבי ת"א של שראס, פארקר,וו''צ''יץ ובסטון







למי היה איכפת שהם לא ישראלים?



הם ייצגו קבוצה ישראלית



הם חגגו בגני יהושע



חלקם התחתנו וילדו ילדים פה בארץ.







ולמי היה איכפת שרוב שחקני נבחרת צרפת של זידאן היו בכלל מהגרים??



לאף אחד..



כל הצרפתים חגגו בכיכרות צרפת את זכייתם בא
השב   •  33
פיני11/04/2011 21:04
אם הזרים היו משפרים את רמת השחקן המקומי היה להם הצדקה.
 
אם העובדה שאין מגבלות על מכבי ת"א, מה שהופך את הליגה ללא תחרותית שנים ע"ג שנים, היה משפר את כמות הצופים או את רמת הליגה אז היתה לכך הצדקה.
 
הזרים לא מקדמים את הכדורסל הישראלי - אין הצדקה לכמות הזרים שמסתובבים כאן.
הליגה הלא תחרותית לא קידמה את הכדורסל בארץ - צריך מגבלות בסגנון ה-NBA שיחיו את הליגה הזו.
 
לגבי הנתונים שכתבת - ברובם אין שמץ של אמת ובאחרים אין שום קשר לנושא.
השב   •  71
30
צרעה11/04/2011 20:43
השב   •  22
29
הירוק11/04/2011 20:32
בושה
השב   •  34
חיים אזולאי11/04/2011 21:03
יש את הפועל ירושלים,אבל אף אחד לא שם עליה דגש בגלל שמכבי תל אביב כל הזמן מנצחת ונראית הכי טובה בארץ כמעט בכל הזמנים ובעיני קבוצות אחרות זה קשה וזה נצח של אי לקיחת אליפויות ממכבי!
השב   •  41
28
רועי11/04/2011 20:29
טוב שזה לא לנו, אחרת לא היה את גמר הקלאסיקו!
השב   •  02
27
צהוב עצבני11/04/2011 20:24
מה לעשות שאף אחד לא רוצה להשקיע בקבוצת הפח שלך??
מה לעשות שנהפכתם לחניון??
מה לעשות שאין ספונסרים חזקים ועשירים לקבוצתך הפח?
הלוואי שהליגה תיהיה חזקה יותר..זה יהיה הכנה טובה יותר למכבי@ ומכבי תיהיה יותר חזקה!!
כל מה שכתבתי לך נכון לכל שאר הקבוצות!! לילה טוב לכולם !
השב   •  53
26
פיני11/04/2011 20:22

ראשית, השביתה היא לגיטימית וחוקית בהגדרה.
כמו-כן, אף אחד לא מצפה שאת הקלף הכמעט יחיד של השחקנים הם לא ינצלו בזמן הרלוונטי היחידי.
 
לגבי מטרות השביתה - הכדורסל הישראלי בדעיכה קשה מאז הורחב מאגר השחקנים הזרים במדינה.
פחות צופים, פחות שחקנים מקומיים בולטים וכו''.
המאמן המקומי לא נותן הזדמנות לשחקן המקומי ורואים את זה נהדר כאשר מסתכלים על השחקנים המקומיים הבולטים ורואים באיזה גיל הם קיבלו את ההזדמנות הראשונה.
חולון, הפועל ת"א וגליל הראו השנה את כוחו של השחקן הישראלי בקבוצות חלשות כלכלית עד מאד. [ומנגד חיפה, אשקלון וכו'' עם קבוצה זרה מאד שנכשלה מאד].
 
צריך לדאוג לכדורסל המקומי ע"י הבטחת כמות דקות לשחקן הישראלי, ובפרט יש להוסיף הגנה על השחקן הישראלי הצעיר.
לא ייתכן ששחקני העתיד ישחקו בליגה השנייה, רק כי מפחדים שייצרו אלטרנטיבה בקבוצות ליגת-העל שלא מפחדות (מחוסר כסף ולא קונספציה שונה) לתת לשחקן המקומי הצעיר במה.
 
החלטה שנייה צריכה לדון בתחרותיות של הליגה.
הליגה גוססת ומפרפרת בגלל שאין כאן תחרות.
מטרת כל ליגה הינה בראש ובראשונה תחרותיות. בלי תחרותיות אין צופים [חוץ מ(בעיקר) אוהדי הצלחות].
הליגה הטובה בעולם הינה המודל שצריך לקחת לנגד עינינו.
 
לא צריך לעניין את המנהלת או איגוד השחקנים טובתה של קבוצה אחת או אחרת, אלא טובתה של הליגה כולה.
 
עד עתה, שניהם עושים עבודה גרועה - שהביאה את הליגה לאן שהיא הגיעה.

השב   •  57
פיני11/04/2011 22:03
מי שרוצה ליגה איכותית מוזמן לצפות ב-NBA. יש להם את אותה זיקה למדינה כפי שהם רוצים, הליגה איכותית יותר ותחרותית יותר.
 
מטרת הליגה אינה לרצות אוהדים שמרגישים איזה תחושת ווינריות, בגלל שקבוצה שהם בסה"כ אוהדים ושתקציבה פי חמש לפחות מכל קבוצה אחרת בליגה.
מטרת הליגה הינה ליגה תחרותית וישראלית.
 
בדיוק כפי שמטרת מדינת ישראל הינה - קודם יהודית ורק אח"כ דמוקרטית.
בדיוק כפי שהמדינה צריכה גם לדאוג לחלשים עד רמה מסויימת ולא להנציח את הבדלי המעמדות - הפיאודליזם נגמר.
 
מטרת הליגה - ישראלית ותחרותית. המנהלת ואיגוד השחקנים חטאו בכך שנים שלא פעלו להפכה לכזו.
השב   •  43
25
חיים אזולאי11/04/2011 20:03
ככה הפועל לעולם לא תניף צלחת וימשיכו לרדת עליה כל החיים!
השב   •  31
24
שחקן כדורסל11/04/2011 19:39
לא לדאוג קופל יתקפל.
השב   •  41
23
מכביסט11/04/2011 19:35
השב   •  42
22
אילו פרידלר11/04/2011 19:21
בין כה יש פה רק קבוצה אחת.ישבתו, לא ישבתו. העכברים ארגנו ביער טורניר כדורסל רב משתתפים. האריה הודיע שהוא מופיע רק לגמר .תמהו השאר:"מה פתאום ?" ענה להם האריה. בין כה וכה אם התוצאות לא יהיו "לשביעות רצוני אני אוכל את כולכם. אז תרגיעו". זה מכבי.
השב   •  45
צהוב עצבני11/04/2011 19:55
מלבד לקנאה הברורה שלך במכבי!
אתה קורא לך ולקבוצתך קבוצת עכברים!
בזה אתה צודק!
אז נקרא לקבוצה בשמהלעולם העכברים כמוך וכמו קבוצתך לא תניף צלחת!! לילה טוב עכבר וכנס לחור שלא יגיע החתול..מיאו.@@
השב   •  32
21
sdfsdf11/04/2011 19:21
על מה השחקנים שובתים?
השב   •  01
חיים אזולאי11/04/2011 20:02
השב   •  10
20
Mens Rea11/04/2011 19:02
בושה וחרפה!
השב   •  114
AMUNT VALENCIA11/04/2011 19:25
בפני אוהדי הכדורסל, שאתם קיימים. נמאס 50 שנה אותו דבר. כן אני יודע אתם מייצגים את ישראל באירופה בלה בלה בלה אבל פאקינג 48 פעמים! תחשוב טיפה! ריאל מדריד בפיינל פור וכל ספרד רוצה שהיא תפסיד! אתם נאבקים על כל תואר כאן למרות שאתם יודעים שזה לא משנה ואתם תמשיכו לשחק ביורוליג. בושה!
השב   •  97
משה11/04/2011 19:50
התקציב של מכבי= ערס בכיתה יב'' והתקציב של חולון= ילד בגן, זה נראה לכם כוחות?
השב   •  60
דר11/04/2011 20:15
כל קבוצה רוצה לנצח ומכבי לא צריכה להפסיק לנצח כי האחרים גם רוצים אם הם רוצים שיתחילו לחפש ספונסר כמו שצריך רק אם יעשו משהו(ולא להרוס את מכבי שהיא היחידה שעושה כבוד בספורט הישראלי)
השב   •  23
שם11/04/2011 20:34
אם לא הייתם ממהרים להחתים אצלכם כל כוכב צעיר ומשמידים כל שמץ של תחרות הייתה כאן ליגה ולא קבוצה עם 20 מיליון וכל השאר נעות סביב המיליון שניים.
השב   •  21
בית"ריסט בנשמה11/04/2011 20:49
לספרד יש 8 קבוצות במפעלים אירופים לישראל יש רק אחת!
השב   •  21
שלומי11/04/2011 21:28
מצטערים שאנחנו רוצים אליפות תארים בפעם הבאה ניתחבש בכם ולא נרוץ על כל התארים נשאיר את זה לחובבנים כמו הפועל אוסישקין
השב   •  13
19
קובי11/04/2011 19:00
השב   •  64
AMUNT VALENCIA11/04/2011 19:23
יש לכם 48! פאקינג 48 אליפויות! תן לי עוד מדינה בעולם שזה נשמע לך טיפה הגיוני! 56 שנים! 48 פעמים קבוצה אחת זוכה! קצת לחשוב! היה צריך לסגור את הליגה כבר לפני 56 שנה, היה אפשר לסיים את זה לפני שזה התחיל!
השב   •  13
18
10111/04/2011 18:59
השב   •  30
17
אוהד צהוב11/04/2011 18:58
תנו לסיים  את הליגה שנה הבאה תשבתו יאלה ואם סוגרים את הליגה את שמכבי יעברו לאדריאטית כי הם קיבלו בקשה מההנהלה של האדריאטית וככה לא נשחק רק ביורוליג
השב   •  41
16
yuval11/04/2011 18:42
לא לפחד
השב   •  60
15
הקוסם לנבחרת11/04/2011 18:41
בושה חובבנות
השב   •  40
14
ת.11/04/2011 18:37
השחקנים נמצאים תחת חוזה ולא יכולים לעשות לעצמם דין חשבון.
הם צריכים לקיים את החוזה ובמקום לאיים בכוחניות לשבת עם קופל ו-2 הצדדים צריכים להגיע לפשרה..
 הדבר האבסורד הוא(אם הבנתי נכון.)שקופל רוצה לבטל את החוק הרוסי- שישחק רק ישראלי אחד ומנגד לקצץ בזרים
ואילו יו"ר ארגון השחקנים רוצה לשמור על החוק  בטענה שזה מקצץ להם את הדקות  ואין לו בעיה עם יותר זרים ממה שקופל מציע ולכן הפתרון ממש מתחת לאף ובמקום לשבות פשוט צריך לשבת ולסכם אותו:
 החוק הרוסי צריך להשתנות ובמקום להתמקד במס הישראלים שישחקו בכל שנייה להמיר אותו למס הדקות ישראלים יקבלו- כלומר לשמור על 80 דקות מינימום לישראלים, בלי לחייב את  שבכל שנייה יש 2 ישראלים. זה גם ייתן יותר חופש למאמנים ויאפשר הכנה טובה לקבוצות שמשחקות באירופה לנסות את כל ההרכבים..(כמעט..)

ובמקביל לשמירה על הדקות לאפשר לכל קבוצה  6 שרים בכל משחק!
 כך שלמרות שזרים ישחקו הדקות של הישראלים לא ייפגעו!
זה כ"כ מתבקש, כ"כ פשוט ורק בארץ שלנו כולם רוצים לעשות שרירים ,גם כשלא צריך..(כנראה אדון עמיר פרץ השריש בחברה שלנו את  הרעה החולה הזאת ועכשיו עם כל מה שקורה מסביב אנשים בכוח מנסים למצוא "כיכר תחריר" משלהם, גם כשאין לזה הצדקה.)
השב   •  92
מכביזם11/04/2011 20:02
אני קודם כל יגיד שאני לא מבין מה כל אחד מהצדדים רוצה כי לא התעמקתי בנושא.
אבל לפי מה שאתה אומר אתה לא יכול לצפות שכל מאמן יישב עם מחשבון דף ועט ויתחיל לחשב כמה זמן כל ישראלי שיחק וכמה זה ביחד. כיום, חייבים לפחות 2 או מקסימום 3 ישראלים על המגרש כדיי לשמור על הזהות הישראלית. אבל לא לקפח את הזרים, כי קבוצה שמשחקת באירופה מתבססת גם על זרים ואתה חייב לשתף אותם גל בליגה.
השב   •  11
ל1412/04/2011 11:31
לכל אדם בישראל יש את הזכות להתאגד ולשבות כל עוד הוא עושה את זה לפי הנוהל. יותר מזה אסור לאסור שביתות במדינה הדמוקרטית שלנו (זה שהצד השני מגיב בכוחניות ובאגו זה כבר פחות קשור לדמוקרטיה). אז גם אם אדם נמצא תחת חוזה הוא יכול לשבות
השב   •  00
13
תותחן ירוק מהכרמל11/04/2011 18:32
הליגה הלאומית בכדורסל יותר תחרותית מהליגה העלובה הזאת! מקקי ת"א ועוד 9 עלובות
השב   •  56
מישהו11/04/2011 18:50
גם מכבי חיפה בליגה הזאתי אז.. אתה טמבל!
השב   •  22
חיפה11/04/2011 19:02
השב   •  21
תותחן ירוק מהכרמל11/04/2011 20:17
השב   •  01
12
דגעי11/04/2011 18:27
אני לא מבין את כל הסיפור מישהו יכול להסביר?
תודה
השב   •  02
11
GATE1111/04/2011 18:27
שמת לב שמכבי קבוצה השנה שאי אפשר לנצח ותזכה באליפות אז אתה מחליט לסגור את הליגה?
הנהלה אדומה.
תראו לי ליגה אחת בעולם שיש בה פיינל פור?! אין!! רק אצלנו כדי שמכבי לא תזכה באליפויות
השב   •  218
תותחן ירוק מהכרמל11/04/2011 18:33
בכל ליגת כדורסל באירופה יש פלייאוף פיינלפור
השב   •  59
ג''ורג''יו ארמני חרמני11/04/2011 19:14
בליגות באירופה הפיינל פור הוא סדרה ולא כמו פה
השב   •  22
מכבי ליברפול11/04/2011 19:18
אתה צודק שבכל ליגה יש פלייאוף, וכך זה צריך להיעשות, אבל אין יותר מדי מדינות עם פיינל פור, לצערנו אנחנו נמצאים באחת מהמדינות הבודדות שעובדות עם השיטה המטופשת הזאת שיכול לתת אפילו למקקי חיפה שלך(אם תגיע למקום השמיני) לזכות באליפות.
השב   •  32
AMUNT VALENCIA11/04/2011 19:21
חוץ מישראל, הפיינל פור מתקיים במכללות, ביורוליג, בליגה הצרפתית, ארגנטינה, ברזיל, אוסטרליה וניו זילנד
השב   •  47
יאיר11/04/2011 19:49
כל הכבוד לקופל שלא נותן להם לתפוס אותו בביצים!
השב   •  24
שמואל11/04/2011 21:20
שאוהדי אוסישקין הם שקרנים! !
הליגה הצרפתית הארגנטינאית הברזילאית והאוסטרלית(אוסטרלית+ניו זלנדית אותה ליגה!)  משוחקים בשיטת הפלייאוף לקביעת האלופה! !
מה שמגוחך זה שעוד קנאים אדומים נתנו לו בלייק בלי אפילו לדעת את העובדות.
עליהם נאמר אין שכל אין דאגות.
ולאתר וואן=גם תגובה זו תצנזרו?הרי פה האמת כלעומת האדום שלא מתבייש לשקר כהרגלו. 
השב   •  31
אדום עולה!11/04/2011 21:44
שמעון מזרחי הו הסגן של קופל! רק להזכיר
השב   •  15
10
מכבי11/04/2011 18:26
והיא תוכרז כאלופה-בושה!
השב   •  123
9
GATE1111/04/2011 18:25
זה שאתם לא לוקחים אליפות זה לא אומר שצריך לסגור את הליגה.
הליגה חרא כי אף איש עסקים לא מוכן להשקיע בקבוצה מסוימת כדי להתחרות במכבי ולכן היא הקבוצה היחדיה בליגה.
השב   •  133
8
מכבי11/04/2011 18:25
השב   •  44
7
דוד11/04/2011 18:25
תעשה טובה לכולנו .
השב   •  125
6
אלדד11/04/2011 18:23
השב   •  74
AMUNT VALENCIA11/04/2011 19:19
השב   •  23
5
רמי11/04/2011 18:22
איזה כיף לראות אותך נאכל מבפנים מרוב הקנאה ממכבי
השב   •  184
4
שי11/04/2011 18:19

השב   •  62
3
הפועל ירושלים11/04/2011 18:16
אם סוגרים את הליגה מכבי עלובים! מה זה משנה מי יקח אליפות, אין פה תחרות בגלל מכבי. צריך לסגור את הליגה בלי קשר.
השב   •  1122
אחלה11/04/2011 18:26
מה זה קשור למכבי אם סוגרים את הליגה? למה אין תחרות??
זהשאתם קבוצה לוזרית..איך בדיוק קשור למכבי? מה קשור מחט לתחת תסביר לי??
תענה לי ואני אענה לך בייף חזרה עם תשובות לטענות שלך??
אני חייב לומר שאני מבין את תסכולך מקבוצת הפח שלך שנים על גבי שנים..לכן העצבן מובן!
השב   •  95
ש11/04/2011 21:00
אהה אז מכבי צריכה להחליש את עצמה בהתאם לליגה תחשוב על מה שאתה כותב לפני שאתה מעלה תגובה
השב   •  11
2
אוהד11/04/2011 18:11
אני עם קופל..תסגור להם את הליגה,גם ככה החוק הרוסי כבר את המעט כדורסל שהיה פה..
השב   •  92
1
מכבי11/04/2011 18:01
השב   •  389
אבנר11/04/2011 18:12
חצאי הגמר יוכרעו ע"י אבן נייר ומספריים (עד 3 בלי הפרשים). והאלופה תיקבע בגוגואים בין הקפטנים.
השב   •  700
צהוב מצפון11/04/2011 18:19
לא.ככתוב בכתבה:" יש אפשרות שלא תוכרז אלופה חדשה".
השב   •  81
מיטש גולדהאר11/04/2011 18:20
בחוף תל-ברוך
השב   •  80
GATE1111/04/2011 18:24
ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח
חח תותח אחי!
השב   •  92
מכבי ליברפול11/04/2011 19:14
ח ענק אתה.
השב   •  50
ברומלי12/04/2011 00:33
ח ח ח
השב   •  00
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */