יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:42

אס"א אלופת המדינה בפעם השלישית ברציפות

טניס נשים: קרן שלמה גברה על פטיוק בשלוש מערכות. יוליה גלושקו פספסה 8 נקודות משחק אך לבסוף ניצחה את לנקרי, בדרך לניצחון בגמר על רמה"ש

|
אס
אס"א תל אביב. אלופה המדינה בפעם השלישית ברציפות

אס"א תל אביב היא אלופת המדינה בפעם השלישית ברציפות. היום (שישי) ניצחה אס"א במשחקי הגמר את מרכז הטניס רמת השרון 0:2 לאחר שתי משחקי יחידות, בהן ניצחו יוליה גלושקו וקרן שלמה בשלוש מערכות.

קרן שלמה עלתה למפגש מול ולריה פטיוק הצעירה מרמת השרון וגברה עליה 6:4, 1:6 ו-3:6. במערכה הראשונה פטיוק שברה לראשונה במשחק ועלתה ל-1:3 ובהמשך ל-2:4. שלמה השוותה ל-4:4 אך בשני המשחקונים המכריעים פטיוק שמרה ושברה כדי לעלות ל-4:6.

את המערכה השנייה שלמה פתחה עם שבירה ושמירה, ועלתה ל-0:2. פטיוק הצליחה לשמור פעם אחת בלבד על ההגשה כדי לצמצם ל-2:1, אך משם שלמה דהרה ל-1:6 מבטיח.

במערכה השלישית שמרו השתיים על ההגשות עד למצב 1:1, לאחר מכן שברה כל שחקנית את ההגשה של יריבתה עד למצב של 2:2. בשלושת המשחקונים הבאים שוב שמרו השחקניות על ההגשה, עד שעלתה שלמה ל-3:4. בשני המשחקונים האחרונים שלמה שברה ושמרה, עלתה ל-3:6 וזכתה במשחק.

שלמה ופטניוק (ONE)
שלמה ופטניוק. שחקנים רמת השרון הובילה 0:1 במערכות והפסידה
 

במשחק השני, שנערך במקביל, ניצחה גלושקו החולה את עופרי לנקרי 6:4, 3:6 ו-4:6. לנקרי פתחה את המשחק עם שבירה ושמירה ועלתה ליתרון 0:2. גלושקו המשיכה עם שבירה ושמירה משלה והשוותה ל-2:2. בשני המשחקונים הבאים שמרו השחקניות על ההגשה, עד שאסטרוגו שברה שוב ועלתה ל-3:4. בהמשך. גלושקו שברה והשוותה ל-4:4 אך במצב זה לנקרי שברה, שמרה ולבסוף זכתה במערכה עם 4:6.

במערכה השנייה צברה גלושקו כוחות ועלתה ל-3:0, 2:5 ובהמשך ניצחה 3:6. במערכה השלישית והמכרעת גלושקו עלתה ל-1:4, אלא שאז לנקרי שברה, שמרה והתקרבה לגלושקו עם 3:4. בשני המשחקונים הבאים השתיים שמרו על ההגשה עד למצב של 4:5 לגלושקו, בו היא שמרה על ההגשה ועלתה ל-4:6 כדי לזכות במשחק ובאליפות. לאחר תשע נקודות משחק שנזקפו לטובתה בשני המשחקונים האחרונים.

קרן שלמה (ONE)
קרן שלמה מובילה את אס"א לאליפות בעוד עונה
 

במקום השלישי זכתה מכבי צפון שניצחה 0:2 את מכבי הרצליה. ויקי צייטלין ניצחה 2:6 ו-3:6 את אילנה אגרנוביץ' וחן אסטרוגו ניצחה 2:6 ו-2:6 את יאנה נמירובסקי.         

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */