יום רביעי, 23.04.2025 שעה 00:40
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת האלופות של פיב"א 24-25
 ליגת האלופות של פיב"א 
13757-7499עירוני רמת גן1
13715-7039הפועל חולון2
11531-5647קרשיאקה3
11583-5848אוסטנד4
10579-5577בון5
10636-5698סן קנטין6
8533-5017פרישטרי7
7530-4916שמניץ8
6404-3895VEF ריגה9
6441-4105איגוקאה10
6431-3795FMP בלגרד11
5427-3735שלאסק וורוצלאב12
5453-3855וכטה13
5382-2965שצ'צ'ין14
5413-3125קולוסוס15
4344-2684בנפיקה ליסבון16
 בית ט' 
13519-5627דרטונה באסקט1
11562-5657פרומיתאס2
10463-4946א.א.ק. אתונה3
10489-5136וירצבורג4
 בית י' 
14617-6608גלאטסראיי1
13615-6387מאניסה2
10345-4865מלאגה3
9395-4485ריטאס וילנה4
 בית יא' 
13671-6178פטקים ספור1
12529-5437רג'יו אמיליה2
10314-4175טנריפה3
9385-4715מנרסה4
 בית יב' 
13635-6528נאנטר1
13667-6688פלקו סומבטהי2
9382-4365נימבורק3
9383-4305מורסיה4

מזרחי בברצלונה, גורם במכבי: מקווים שיתחשבו

יו"ר מכבי ת"א שמר על פרופיל נמוך לפני המראתו לפגישה מכרעת בספרד על שעת גמר הפיינל-פור עם הנהלת המפעל. במועדון מבהירים: "אנחנו אופטימיים"

|
שמעון מזרחי לפני ההמראה לברצלונה (יוסי ציפקיס)
שמעון מזרחי לפני ההמראה לברצלונה (יוסי ציפקיס)

הנהלת היורוליג עדיין לא הגיעה להחלטה בנושא הזזת שעת משחק הגמר, אך יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, לא בזבז זמן והיום (רביעי) מוקדם בבוקר יחד עם מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, עלו על טיסה לברצלונה לדיון דחוף של הנהלת היורוליג שייערך בשעות הצהריים במשרדי האירגון. אל הפגישה הדחופה יצטרף גם בעליי הקבוצה, דייויד פדרמן שהמריא כבר אמש לספרד.

ראשי מכבי ינסו לשנות את שעת המשחק המקורית (21:30, 8 במאי) לשעה מוקדמת יותר, כך שאם הצהובים מת"א יעלו בסופו של דבר למשחק הגמר, הם לא יצטרכו לשחק ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, דבר שהם מתנגדים לו נחרצות.

הצהובים שעלו לפיינל-פור של היורוליג ביום חמישי האחרון לאחר שעברו (1:3) בסדרה את קאחה לבוראל הספרדית בשלב הצלבה, הגישו בסוף השבוע האחרון להנהלת הארגון האירופאי, בקשה רשמית מועד משחק הגמר. כרגע, הבעיות שעומדות בפני מכבי הן רבות ומסובכות. מארגנים, ספונסרים, בעלי מניות, גופי תקשורת הם רק חלק מהגורמים שמהווים מכשול לשינוי המועד המקורי. נזכיר עוד שכאשר נקבע לוח הזמנים של עונת היורוליג, שמעון מזרחי נכח במעמד החתימה לאחר שאישר אותו, אך בד בבד, היו"ר הביע את הסתייגותו בפניי מנכ”ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, בנוגע לתאריך משחק הגמר שהתנגש עם ערב יום הזיכרון.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
מזרחי: נראה מה ג'ורדי יקבע

לפני שהמריא אל ברצלונה נשאל שמעון מזרחי מה הערכה שלו תהיה תוצאת הפגישה עם מנכ"ל היורוליג והיו"ר בחר לענות בקצרה: "אין לי הערכות לגבי הפגישה, אנחנו נחזור ואנחנו נדע יותר אחר הצהריים. מה שג'ורדי יקבע זה מה שיהיה בפגישה שנקבעה מטעמם".

כעת במכבי תל אביב מחכים בקוצר רוח להחלטות הנהלת היורוליג ומקווים שהבעיה שנוצרה תיפתר והם יוכלו לקחת חלק מהפיינל-פור ולא ייאלצו להישאר בישראל ולראות דרך הטלוויזיה קבוצה אחרת שלקחה את מקומה בין ארבעת הגדולות של היבשת.            

לא מעט בעיות קיימות בהזזת מועד הגמר לתאריך אחר ובראשן הסכם שחתמה הנהלת היורוליג עם עיריית ברצלונה, לפיו הגמר ישוחק ביום ראשון ולא בשום יום אחר. מעבר לכך מערימות קשיים גם חברות השידור השונות באירופה שקנו את הזכויות על שידור המשחקים ולא מוכנות להקדים את המועד לפי דרישתה של מכבי.

פדרמן. ישתתף אף הוא בפגישה (דרור עינב)
פדרמן. ישתתף אף הוא בפגישה (דרור עינב)
 
לכל זאת מצטרפים אלפי אוהדים שכבר קנו חבילות, בתי מלון וטיסות שהוזמנו מראש וגם הסכמה אחת נוספת שצריכה להגיע מהקבוצות היריבות. מעבר לכך יש לציין כי גם ערוץ 10, הערוץ שמשדר את משחקי מכבי ביורוליג העונה, הבהיר כי אם המשחק יגלוש אל השעה 19:00, אין בכוונתו לשדר את הגמר, והרי סוגיה נוספת שצריכה להגיע לידי פיתרון.

1,500 אוהדים צהובים שכבר הבטיחו לעצמם כרטיסים לברצלונה ואף הזמינו חבילות ימתינו במתח להחלטת היורוליג כאשר בקבוצה עצמה ממש לא בטוחים מה יהיה הדין והאם ימריאו לספרד בחודש מאי הקרוב. עם זאת קיימת נימה אופטימית במועדון, לפיה ביורוליג יערכו שיקול כלכלי ויבינו כי שווה להם להלחם לטובת השתתפותה של מכבי במפעל, בעיקר בשל הנתח התיירותי והעסקי שמביאים אוהדיה הרבים.

מחכים להחלטה של ברתומיאו והיורוליג
מחכים להחלטה של ברתומיאו והיורוליג
 
גורם בכיר מאוד בקבוצה אמר ל-ONE בנושא: "אנחנו לא יודעים מה הם יחליטו אבל אנחנו אופטימים ומקווים לטוב. תיערך פגישה היום בין הצדדים ולאחריה תתקבל תמונת מצב ברורה יותר, אנחנו עדין לא יודעים מה היורוליג ידרשו ואם אלה דברים שאנחנו יכולים לעמוד בהם, אבל מה שלא יהיה אנחנו לא נשחק ביום הזיכרון ולא משנה מה, יש לנו אמות מידה לפני הכל. בפני ראשי היורוליג עומדת החלטה לא קלה, יש המון דברים שעומדים על הפרק ואנחנו מודעים לכך אבל אנחנו מקווים שהם יבואו לקראתנו והכח שלנו יהיה מספיק חזק".

לכתבה זו התפרסמו 99 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 99 תגובות ב-61 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
61
ד"ר בן שמעון פסיכיאטור06/04/2011 17:12
מצבך הולך ומידרדר !
השב   •  00
60
הרניב06/04/2011 16:58
א. לא מדובר בכלל באלופת ישראל
ב. משחקת במפעל שכרטיס הכניסה אליו הוא במזומן
ג. לא מייצגת את ישראל, לא בהרכב שלה ולא במהות
ד. קשורה חזק לשוק הלוואות אפור

כמה כתבות על משהו ממש לא לעניין.  ובסוף הם עוד יחגגו ביום הזיכרון.
השב   •  00
59
yh06/04/2011 16:46
השב   •  10
58
גם אם יזיזו שעה ומכבי תזכה בגמר06/04/2011 16:36
כל היום דנים אם להזיז שעה או לא. במקום לדון בלהזיז יום איזה בושה למדינת ישראל! שמכבי לא יעלו לשחק זו באמת זכייה אמיתית למדינה !
השב   •  00
57
ת.06/04/2011 16:27
למרות שהוא יהודי.(או שמא לא?)
השב   •  10
56
דודו06/04/2011 16:11
איפה כולכם הייתם שמכבי בכדורגל שיחקה בראש השנה.צבועים שכמותכם!
השב   •  00
55
ריאלי06/04/2011 16:01
לשחד.מה שהוא יודע לעשות הכי טוב.
השב   •  02
54
גיא מ.06/04/2011 15:57
ובמקרה הזה, הספורטיביות הולכת עם מכבי שפירקה לקאחה לבוראל את הצורה, ולכן זה יהיה פשוט אסון ספורטיבי לאירגון היורוליג אם הם ימצאו דרך לא ללכת לקראת מכבי ולתת לקבוצה אחרת שהפסידה, והיכחה שמקומה לא בפיינל פור, להיות שם במקום קבוצה שכן הוכיחה.
השב   •  00
53
צפוני כחול06/04/2011 15:35
השב   •  20
נזכר06/04/2011 20:17
השב   •  00
52
צפוני כחול06/04/2011 15:35
השב   •  20
נזכר06/04/2011 20:16
השב   •  00
51
צפוני כחול06/04/2011 15:35
השב   •  30
נזכר06/04/2011 20:15
השב   •  00
50
צפוני כחול06/04/2011 15:34
השב   •  10
נזכר06/04/2011 20:15
השב   •  00
49
צפוני כחול06/04/2011 15:33
השב   •  10
נזכר06/04/2011 20:14
השב   •  00
48
צפוני כחול06/04/2011 15:33
השב   •  10
נזכר06/04/2011 20:13
השב   •  00
47
צפוני כחול06/04/2011 15:32
השב   •  10
נזכר06/04/2011 20:12
השב   •  00
46
צפוני כחול06/04/2011 15:32
השב   •  10
נזכר06/04/2011 20:12
השב   •  00
45
לא חשוב06/04/2011 15:22

השב   •  10
44
s.d06/04/2011 15:15
כל אוהדי הפועל, בטח לכם לא הייתה את הדילמה הזאת אם לשחק או לא,כי הרי מה לקבוצה ערבית וליום הזיכרון לחללי צה"ל ! כל הכבוד למכבי על העקרונות נקווה שנצלח לשחק בסופו של דבר. ונחזור עם גביע !!
השב   •  40
43
שי06/04/2011 14:51

או לסדייבה!

השב   •  01
42
אורי06/04/2011 14:47
הרי מה שיהיה זה ברצלונה משום מה תחליף את מכבי ותזכה ביורוטראשנניח ותפגוש בגמר את פאנה והפעם תנצח הרי זה חוסר ספורטיביות גם כלפי פאנה וסיינה.
השב   •  20
41
רן06/04/2011 14:46
חכו לחצי גמר. לאחר שתנצחו, תודיעו חד משמעית שאתם לא משחקים אם לא מזיזים את הגמר. יש משהו שיעלה יותר לכל הגופים המוזכרים למעלה מהזזת הגמר. והוא - ביטול הגמר. אין בכלל ספק שהם יכנעו לדרישת מכבי.
השב   •  40
40
נזכר06/04/2011 14:41
שטרואבר לא יכול להגיע,הוא עדיין מחפש את זהבי אחרי שהאף שלו נתקע בדשא בזמן הזחילה.
השב   •  11
39
יונה06/04/2011 14:36
השב   •  01
38
מכביסטי06/04/2011 14:36
פשוט מדהים!
כמה קנאים כמה מתוסכלים וכמה חסרי חיים יש פה!
תמשיכו לקנא ולהיות מתוסכלים זה טוב לבריאות!!
לבריאות לכם אוהדי הפח הלוזרים בדם של אוהדי הגועל וכו''!!
איזה יופי תמשיכו תמשיכו לקנא..זה ממריץ עוד יותר את מכבי!! :)
השב   •  20
37
cncv06/04/2011 14:30
השב   •  02
36
גשדגשד06/04/2011 14:01
בכל אירופה כולם יודעים ש8.5 מתקיים יום הזיכרון בישראל . עד לפני שבועיים הם בכלל לא ידעו מזה ולא עניין אותם ,לא שעכשיו זה מעניין אותם אבל בכל אתר ספורט באירופה מדברים על כך שמכבי לא תשחק ביום הזיכרון ובשביל זה מסברים מזה יום הזיכרון .
אסור לשחק לאחר הצפירה.
ככה מתנהגת השגרירה מספר אחת של המדינה !
השב   •  40
35
מיכה06/04/2011 13:52
לגמר
השב   •  00
34
מיכה06/04/2011 13:50
לא ייתכן שכל העולם ואשתו יסבלו וישנו תוכניות בגלל קבוצה אחת.זה גם לא אטרקטיבי לעשות משחק גמר גביע אירופה בצהריים.אז מכבי לא נורא אז השנה לא תהיו אלופי אירופה יש לכם כבר כמה.שנה הבאה תדאגו לדברים האלה מראש.
השב   •  00
33
אלמוג06/04/2011 13:44
בתור אחד שאיבד לא מעט חברים, הייתי ממליץ למכבי לשחק ביום הזה. העובדה שכל העולם האנטישמי הזה נגדנו תמריץ ותחדיר מוטיבציה לשחקנים שב"ה יזכו בגביע. היום הזה יזכיר לכל העולם את חיילינו הגיבורים ולא רק לנו העם היהודי, ועל אחת כמה וכמה יזכיר לנו ולכל העולם שבזכות אותם גיבורים יש לנו קבוצה מצליחה שמייצגת את מדינת ישראל ומכבי תהפוך באירוע אחד לנבחרת ישראל..ובע"ה כנזכה לא צריך לחגוג באותו הרגע, אלא לעלות על מטוס חזרה לארץ ולחגוג את הזכייה בת"א ביחד עם יום העצמאות!
השב   •  20
32
שף יהלום06/04/2011 13:24
ההיפך תשחקו בגמר כולם ימחלו לכם תבינו אני לא אוהד מכבי ההיפך לא סובל אותם !

אבל כקבוצה שהיא באה ממדינת ישראל אני אוהד אותה ומאחל לה לזכות ביורוליג ב"ה !

תבינו כול העולם שונה את היהודים והישראלים אז במקום לוותר להם שיכניסו קבוצה אחרת במקום מכבי אני מעדיף שישחוקו בגמר ב"ה וינצחו ויקחו את הגביע בלי חגיגות בהנפה אלה לקחת אותו ולרדת לחדר ההלבשה ככה יבינו שהם טעו שהתעסקו עם ישראל !
השב   •  20
31
PowerSlave06/04/2011 12:54
וואוו איזה רעש ואתם בכלל לא יודעים אם הם יגיעו לגמר .. ככה זה אוהדים צהובים :-)
השב   •  05
ואיך זה אוהדים של הגועל06/04/2011 13:34
השב   •  20
30
haim06/04/2011 12:40
באיזה שעה יהיה המשחק של מכבי ביום שישי בפיינל פור?
אני שומר שבת אז מי שיכול לענות לי זה חשוב תודה
השב   •  20
ברומלי06/04/2011 13:27
כמו כל שנה,שומרי שבת לא יוכלו לראות את החצי
השב   •  10
29
מיכאל06/04/2011 12:25
זה פשוט ביזיון, אני קראתי דיווחים וכתבות על כך שהמשחק נופל על ערב יום הזיכרון כבר לפני חודשים, איך הם לא התחשבו בזה עוד לאור העובדה שמכבי מצליחה מאוד העונה, משהו לא ברור שם בהנהלת היורוליג.
השב   •  10
צפוני כחול06/04/2011 13:23
אירופה, חמוד. לא נוקיה ואיגוד הנמושות הישראלי.
השב   •  02
28
צפוני כחול06/04/2011 12:10
שאני ועמאשה נלך לסוריה? למה? מה עשה לך עמאשה? או, אני נזכר - תקע לכם מסמר בארון. אבל למה לכעוס עליו? זה היה רק אחד מארבעה.
אתה מוכיח שוב כמה עולם המושגים הצהוב מעוות, וכמה הקבוצה שלך ואוהדיה מנותקים מהמדינה הזאת. עמאשה שיחק בנבחרת הנוער, ומעולם לא שיחד שופטים ולא נקשר לאיזה בנק לא ברור.
סע לשיינקין, עוגיה וורודה צהובה. הגברים ימשיכו לחיות על גבולות המדינה ולאפשר לך בילויים.
השב   •  12
ברומלי06/04/2011 13:26
השב   •  00
27
למזרחי!06/04/2011 12:03
ליורוליג ויפצה על ההפסדים הכספיים אם יהיו, בהקדמת הגמר.
 זה ארוע שלא רק יכניס כסף אלא גם יתרום להעלאת קרנה של היורוליג!
ארוע שיביא כמה כוכבים מהנב"א שישחקו למען הרבגוניות ,השוני, נגד גזענות וצרות  מוחין אבל למען האחווה וסובלנות דרך הכדורסל!(רמז לכך שצריך לכבד גם את הייחודיות של מכבי כקבוצה מישראל, המדינה היהודית היחידה בעולם..ורואים עכשיו את חוסר הסובלנות מצד אנשים באירופה.)
לצד כוכבים שיגיעו מהנב"א כל מדינה שיש לה נציגות ביורוליג תשלח 2 שחקני יורוליג מקומיים ותציג מועמד זר מהקבוצה כשהגולשים  יברחו באתר היורוליג איזה מכל הזרים של הקבוצות  ישתתפו בארוע!
השב   •  10
26
למזרחי ומכבי!06/04/2011 11:42
תדאג לכיסוי חלק מהנזק הכלכלי ובתנאי שבאמת מכבי הודיעו לבורתומיאו על הבעייתיות עם התאריכים מיד שכנודע להם עליהם(היו צריכים  מראש לדאוג אפילו להכניס בחוזה עם היורוליג- מזרחי הרי עו"ד!.-שמכבי לא תשחק בתאריכים של השואה יום הזכרון וכיפור!)

לגבי כיסוי הנזק הכלכלי לתחנות השידור/ היורוליג-  אם מכבי התריעו וביקשו דחייה בעוד מועד, כשאפשר היה לשנות את התאריך אז הנטל הכספי ברובו אמור להיות באשמת היורוליג אבל מכבי לא יכולה גם במקרה הזה להתנער לגמרי מאחריות כי היתה צריכה לדאוג שמראש לא ייקבע התאריך הזה!
בכל מקרה- מכבי תצטרך לגייס את הספונסרים שלה ולבקש גם קצת עזרה ממשרד הספורט( כי מדובר בביטול ארוע מטעמים לאומיים ולבנת הציעה את עזרתה..זאת ההזדמנות..)
אפשר גם לנסות לגייס את סטרן מהנב"א וליזום ארוע (שישלב כוכבים מהנב"א ומאירופה)שימשוך קהל וכסף מגופי שידור שבתמורה להקדמת השעה יוכלו לקבל את השידור של הארוע ההוא כמעט בחינם, כפיצוי, רק כיסוי עלות הארוע עצמו תכנס בתשלום.בלי הכנסות לנב"א או ליורוליג..
כאן מזרחי צריך להרים טלפון לסטרן ולנסות לסגור איתו דבר כזה!(שידבר עם כמה כוכבים כמו שאק, לברון, קובי, אנתוני פרקר שכוכב גם באירופה וישמחו לראות אותו, מזרחי יכול לדבר איתו. ושסטרן יגיד שזה טובה גם לישראל.)
השב   •  11
25
yona06/04/2011 11:18
מכבי צריכה לשחק עם סרט שחור כי אין סיכוי שישנו את מועד המשחקים.

או פתרון אחר שממשלת ישראל באופן חריג יזיזו את יום הזיכרון ליום אחר באותו השבוע באופן חד פעמי דבר שיתן פיתרון לכולם !
השב   •  16
אבי06/04/2011 11:31

נראה לך באמת שישנו את יום הזכרון בשביל משחק של מכבי תא??

השב   •  13
מכבי אלקטה היא06/04/2011 13:31
כמוכם אני אוהד מכבי והשלט זה להסביר לכם אפסים את ההבדל בין מכבי לגועל
השב   •  00
24
עודד06/04/2011 10:59
אבל דאגו להזיז ביום .לא יקרה שום אסון להזיז בעוד יום העיקר לכבד את היום החשוב הזה.
השב   •  12
23
אהרון06/04/2011 10:47
הצביעות של הפועל חוגגת. מישהו מעלה בדעתו שאם הם היו בפיינל פור כלשהו .הם היו מוותרים עליו בגלל יום הזיכרון ? הרי ברור שלא חלקם שונאי ישראל וחלקם משתמטים .אז מה פתאום כל הגידופים נגד שמעון מזרחי ? רק בגלל שזאת מכבי. בורתמאו יכול "לפתור" את הבעיה בקלות .הוא יזמין את הפועל  הם יבואו בחדווה .וכך יגיד בקול גדול אתם רואים ניתן לשחק ביום הזיכרון.
השב   •  31
22
צפוני כחול06/04/2011 10:17
ועכשיו כולם מבינים למה התנגדתי לבג"צ נגד הענקת פרס ישראל למזרחי. חשבתי שמדובר רק בגרוטסקה - אבל זה הרבה יותר. כמה שמחתם, צהובים, על הפרס הזה. וכמה אנחנו שמחים עכשיו.
השב   •  01
אפי06/04/2011 10:54
קפצון משומש
השב   •  01
21
קובי06/04/2011 09:42
דוברת היורוליג אמרה אתמול שהיא לא מבינה על מה כל המהומה, מכבי אישרה את התאריכים כבר בתחילת העונה, מה שמלמד על כך שמזרחי התכוון לשחק ביום הזכרון כמו שהוא ומכבי רגילים. אבל מה השתנה , טל ברודי החליט לתת לו את פרס ישראל, מאז מזרחי כאילו שינה פנים. מזרחי תחזיר את פרס ישראל. אייך יתכן שמי שעמד בקריסתן של יריבות מכבי ת"א לאורך כל השנים בשיטטיות, יקבל פרס ישראל על קידום הספורט. טל ברודי באמת דואג שמזרחי יישאר על המפה
השב   •  713
שחר06/04/2011 10:19
מזרחי אמר והוכיח שעוד בחודש יולי הוא הביע תרעומת על כך שמועד הגמר נופל בתאריך הנ"ל.

תקרא עובדות קצת טמבל.
השב   •  64
ירמיהו06/04/2011 14:03
עוד מתחילת העונה הוא לא הסכים עם זה.. מילא תאשים אותו בזה שהוא לא האמין שהקבוצה שלו תגיע לגמר אבל כבר לפני שהחליטו לתת לו את פרס ישראל הוא הצהיר שמכבי לא תשחק
השב   •  00
20
השד האדום06/04/2011 09:39
הם יקבלו עונש כבר ולכן לא היה להם ברירה. מכבי בסוף תשחק ביום הזכרון
השב   •  33
זה היה קורה !06/04/2011 10:34
כל הכבוד למכבי !
השב   •  13
19
אפי שער 806/04/2011 09:27
אורחי כבוד :חולדאי,איתן טייב,דני נוימן ועוד..
השב   •  111
אברשקה06/04/2011 10:09
תחגגו את מה? משחק ביום זיכרון? אתם בושה מהלכת.
השב   •  14
צפוני כחול06/04/2011 10:14
וגם גלבאן יכול לבוא
השב   •  01
מהרהר06/04/2011 10:24
בעוד עם ישראל אבל על חללי המלחמות אתם מתכננים חגיגות. כמה שזה מתאים לכם.
השב   •  42
אור - צהובה בנשמה06/04/2011 10:50
מי שייחל בפומבי לפיגוע המוני בפיינל פור בפראג הייתם אתם.
מי שיוצא לחגוג כשמכבי מפסידה - אלה אתם.
מי שפנה עכשיו לעיריית ברצלונה בכדי להבקש לא להזיז את מודע הגמר - אלה אתם.
חבורה של לוזירם שלא הגיעה לשומקום ולעולם לא תגיע לשום מקום.
הגיעה הזמן שתתעסקו בעצמכם. עאלק נהייתם שגרירי הציונות פתאום. אפסים.
אם הייתם מצליחים אי פעם להגיע לאיזהו גמר של איזשהו מפעל - הייתם משחקים לא רק ביום הזכרון אלא גם על הקברים של אמא שלכם.
לכו תחפשו.
השב   •  50
צפוני כחול06/04/2011 12:04
ועוד הצדקה ליחס שהצהובים מקבלים. תסתכלי במראה,אור, ותראי חושך.
השב   •  02
מהרהר{2}06/04/2011 14:38
תגובה טיפוסית לאוהדת בית שאנית צהובה,כחול צפוני העמיד אותך במקום אם כי בעדינות מופלגת,הייתי אומר לך את דעתי עליך אבל מחשש לפסילת תגובתי אוותר הפעם.
בקיצור נמרץ,את חה.
השב   •  01
18
עלי06/04/2011 09:20
השב   •  44
מכבי תל אביב06/04/2011 09:26
השב   •  01
מוריס06/04/2011 09:32
אין הבדל בין מכבי חיפה להבועל ת''א שני קבוצות של המיגזר
השב   •  11
17
bigred06/04/2011 09:15
כמובן לשמעון אין מושג במה מדובר
השב   •  44
מכבי תל אביב06/04/2011 09:32
השב   •  10
אברשקה06/04/2011 09:53
מה שכן זה האמת כואבת נכון ?
השב   •  22
16
דורון06/04/2011 08:37
מכבי לא היו צריכים בכלל לפתוח את העונה ביורוליג לפני שכול עניין התאריכים מסודר. אני לא רוצה לחשוב בכלל על האופציה שמזרחי ושותפיו לא האמינו שמכבי בכלל תגיע לשלב הזה שזה לא פחות גרוע. כולם לא צועקים זאת- אז אני צועק זאת המלך הוא ערום- שמעו מזרחי פישל בגדול שמו שלא פישל בחייו. בתור אוהד בחיים לא אקנה מנוי לקבוצה כזאת יותר אם זה יקרה- זהו אחד הבזיונות הגדולים ביותר בתולדות הספורט הישראלי . מאוד מקווה שאתבדה בסוף
השב   •  53
15
אריק הפועלחיפהלעד06/04/2011 08:35
אין שום איסור לשחק ביום שלגבי אישית הנו יום קדוש יותר מכל חגי ישראל המקודשים. אלא שאף רשת ישראלית לא תשדר והצופים בישראל לא יזכו לראות את מכבי מנצחת ובגדול ( כי היא תעלה למשחק בטירוף ותקרע את היריבה).
בהסתייגות חמורה אחת: לשחק, אך לא בזמן הצפירה ודקת הדומייה!
השב   •  53
14
מכבי תל אביב06/04/2011 08:34
תנו לשונא מכבי הזה באדום
השב   •  36
צפוני כחול06/04/2011 10:18
אני בעצמי נתתי באדום. שנאה או לא - עכשיו אתם קומדיה אדירה. שלא ייגמר לעולם.
השב   •  14
13
מבהיר06/04/2011 08:31
1.לדברי בכירה באירגון מכבי אישרה את תאריכי המשחקים שנשלחו לכל הקבוצות בפתיחת העונה.
2.חוק יום הזיכרון לחללי צה"ל קובע{ניתן לבדיקה}שארועי האבל מתחילים עם שקיעת החמה {בשעה 1830 בערך}וכל הסיפורים על שעת הצפירה הם זריית חול בעיניים.
3.מספיק עם הסיפורים,מכבי ת"א כבר שיחקה בערב יום הזיכרון,קבוצת הכדורגל שיחקה בערב ראש השנה כך שאתם באמת לא מייצגים את ישראל,אתם מייצגים מועדון כדורסל פרטי שהסמל הגדול שלו הוא
גיא פניני.
השב   •  53
12
אברשקה06/04/2011 08:21
והיורו ליג צריך להעניש את מקקי כספית על כך שדון שימעון אישר תאריכים כי הוא לא ידע שהוא יקבל פרס ישראל באותו יום שמקקי יחללו את כבוד המדינה. להעניש להעניש להעניש את העבריינים!
השב   •  411
מכבי תל אביב06/04/2011 08:33
השב   •  41
אורי06/04/2011 08:59
השב   •  41
11
צפוני כחול06/04/2011 08:15
"שמעון מזרחי נכח במעמד החתימה לאחר שאישר אותו, אך בד בבד, היו"ר הביע את הסתייגותו בפניי מנכ”ל היורוליג, ג''ורדי ברתומיאו, בנוגע לתאריך משחק הגמר שהתנגש עם ערב יום הזיכרון".
חתם בכתב ועכשיו נזכר שהסתייג בע"פ? האיש עורך דין, לא? מה, הוא לא יודע את ההבדל בין "בכתב" ל"בעל פה"?
או שמישהו מנסה עכשיו לחמוק מאחריות לפשלת חייו? כנראה שבאירופה לא כל כך מוקסמים ממנו, בניגוד לאנשים הקטנים בארץ.

השב   •  27
מכבי תל אביב06/04/2011 08:32
ואובססיבי למכבי

השב   •  31
10
עמיר06/04/2011 08:12
כל שעה שיוקדם המשחק מלבד הקדמתו לשעות הצהריים המוקדמות תהווה לעג לרעש וחלמאות . כל משחק שיחל מאוחר מ1530 שעון ישראל ייכנס לארועי יום הזיכרון.להקדים המשחקים ביום תהיה ההחלטה הנבונה ביותר גם עבור הרשתות הזרות שירצו את המשחקים  בפריים טיים קרי  יום חמישי ומוצ"ש.
השב   •  31
9
מכבי תל אביב06/04/2011 08:11
השב   •  00
8
מכביסט06/04/2011 07:59
אמרנו להם מראש שלא נשחק בגמר, והם אמרו שקודם נעלה לפיינל פור. הנה עלינו ובינתיים הם חתמו הסכמים על תאריך שמתנגש על משהו הרבה יותר חשוב מספורט, ועכשיו זה כבר בלתי אפשרי לבטל את כל זה. חייבים לקבל פיצויים על זה.
השב   •  31
מכבי תל אביב06/04/2011 08:11
למכבי אין עילה לתביעה
השב   •  20
7
גזורי06/04/2011 07:52
במחינת היורוליג זו הזדמנות פז ,ממש בהזמנה , להכניס את ברצלונה לפיינל לאחר שהודחה . היא המארחת והם רוצים חגיגה מקומית של כל העיר ולכן ימשיכו להערים קשיים . רק בגלל הטינופת הזו אני אומר שקאחה יעלו ואם הם ירצו את ברצלונה אני אומר שמכבי צריכה לעלות עם סרטים שחורים ובפרנציפ לא לתת לברצלונה לשחק!
השב   •  101
6
אברשקה06/04/2011 07:48
מקקי אישרו את התאריכים עוד בהתחלת השנה ואם עכשו הם לא רוצים להופיע וזה נכון לכבד את יום הזיכרון צריך להוציא אותם מהפיינל פור ולהכניס קבוצה אחרת.
השב   •  312
הנסיך06/04/2011 12:26
השב   •  40
5
הגיון06/04/2011 07:33
נמאסנו כבר על כל העולם, עכשיו גם בספורט.
השב   •  410
4
שמעון הגבר06/04/2011 07:30
שמעון אתה מספר אחד ותישאר מספר אחד ומודל לחיקוי  וקינאה של הרבה אנשים וקבוצות מן הסתם גם אם מאמציך לא יישאו פרי ובכל זאת תהיה התנגדות להקדמת המשחק אז כבר לטרפד להם את "הגמר הרצוי ברצלונה-פנתאייקוס "-לדרוש שקאחה לאבורל זו שתעלה אוטומטית במקום מכבי ולא ברצלונה היות וקאחה שיחקה בהצלבה מול מכבי ומן הראוי שהיא תחליף את מכבי "אז אם כבר אין מכבי-יש קאחה"
השב   •  112
3
מכבי06/04/2011 07:19
השב   •  21
2
רועי06/04/2011 07:09
תעשה את מה שאתה עשה הכי טוב
השב   •  815
אדום בנשמה06/04/2011 12:37
עצוב כמה שאתה צודק
השב   •  04
ברומלי06/04/2011 13:20
או או או או 41 הפרש בראש!
עצוב כמה שאתם קנאים,מתוסכלים ועלובי נפש. ויש לכם גם דבר משותף,לשניכם יש קבוצות פח!
השב   •  40
1
אפי06/04/2011 06:59
או לחולדאי
השב   •  116
צפוני כחול06/04/2011 08:16
והכי טוב לברתומיאו
השב   •  15
אדומיקו06/04/2011 10:21
השב   •  21
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */