יום חמישי, 19.09.2024 שעה 14:14

סוחבים בעליה: 8.3 אחוז ל-0:2 של הפועל על פ"ת

שיפור של 1.9 אחוז ברייטינג מהמשחק המרכזי במחזור הקודם, בין האדומים לאשדוד. הכי נצפית אמש: חדשות 2 עם 19.5 אחוז. התוכנית '360' עם 19

|
ורמוט אחרי הניצחון. רייטינג לא רע (שי לוי)
ורמוט אחרי הניצחון. רייטינג לא רע (שי לוי)

מחזור שני ברציפות שהאלופה הפועל ת"א מוצבת במוקד, במשחק המרכזי. אמש (שני), ב-0:2 מול הפועל פ"ת, נרשם רייטינג בינוני למדי אך שיפור לעומת לפני שבועיים, 8.3 אחוזים. בשידור הקודם של הפועל, נגד אשדוד, צפו 6.4 אחוזים בלבד, למרות ששת השערים שנכבשו בו. אולי פשוט הקהל התגעגע לליגה אחרי הפגרה לטובת משחקי הנבחרת.

שיעור הצפייה שהושג בניצחון האדומים בדרך לצמצום הפער ממכבי חיפה, נמוך מהממוצע למשחק המרכזי בליגת העל העונה, שעומד על 8.7 אחוזים.

בשבוע הבא ישודר המפגש בין המוליכה מחיפה לקרית שמונה. למרות שמדובר בהתמודדות בין שתי קבוצות צמרת, שידור המשחק בין שתיהן יצר בסיבוב הראשון רייטינג נמוך של 6.9 אחוזים. ניצחון של הירוקים במחזור הבא יבטיח לחיפה את המקום הראשון בפלייאוף ואת הזכות לארח את הפועל ת"א בקרב הישיר ביניהן.

במחזור האחרון של הליגה הרגילה צפויה התלבטות בערוץ 1 באיזה התמודדות לבחור כמשחק המרכזי: מכבי חיפה בנתניה, הפועל ת"א מול האחות הקטנה מרמת גן, מכבי ת"א המדרדרת שתארח את הפועל ב"ש או דווקא קרית שמונה מול בית"ר ירושלים.

עטר  (יוסי ציפקיס)
עטר מול בני יהודה. נראה אותו מול ב"ש בערוץ 1? (יוסי ציפקיס)
 

מול הכדורגל שודרה בערוץ 2 תוכנית האקטואליה '360' שהתמקדה באחותו של 'הרנטגן', ברוריה, הבוררת של עולם הפשע ובאיום הטילים מעזה וניפקה רייטינג של 19 אחוז. לקט 'הישרדות' במקביל בערוץ 10 עם 11.5 אחוז.

המשדר הנצפה ביותר היה מהדורת החדשות של ערוץ 2 עם 19.5 אחוז. מהדורת חדשות 10 המתחרה הסתפקה בנתון של 11.1 אחוז. הנתונים מתייחסים למשקי בית באוכלוסייה היהודית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */