יום ראשון, 20.04.2025 שעה 09:38
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
יורוליג 24-25
71%2782-295434אולימפיאקוס1
68%2760-282934פנרבחצ'ה2
65%2851-300534פנאתינייקוס3
62%2819-293534מונאקו4
59%2870-299634ברצלונה5
59%2796-295034אנדולו אפס6
58%2965-305936ריאל מדריד7
57%2983-302135פאריס8
56%3168-313336באיירן מינכן9
51%2855-290735הכוכב האדום10
50%2947-290534אולימפיה מילאנו11
47%2723-278034פרטיזן בלגרד12
44%2685-263234ז'לגיריס קובנה13
41%2843-280734באסקוניה14
38%2901-275134ליון וילרבאן15
32%3052-292134מכבי ת"א16
26%2846-269334וירטוס בולוניה17
15%3104-267234אלבה ברלין18

דוברת היורוליג: לא בטוח שמכבי ת"א תצא מרוצה

כריסטיאנה האק שפכה אור על המאמצים לשנות את שעת הגמר: "מכבי אישרה את הלו"ז בתחילת העונה". שמעון מזרחי יוצא לפגוש את ברתומיאו

|
ברתומיאו ומזרחי. ביורוליג מחפשים פתרון (אמיר לוי)
ברתומיאו ומזרחי. ביורוליג מחפשים פתרון (אמיר לוי)

במכבי ת"א מנסים לשדר רוגע וביטחון לגבי הזזת השעה של משחק גמר היורוליג, במקרה שאכן יגיעו לשם. התאריך של משחק הגמר נופל כידוע על ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה.

ההצהרות של היו"ר שמעון מזרחי, המאמן דייויד בלאט והבעלים דייויד פדרמן מראות מצד אחד על הרגשת כוח אל מול הארגון שמרכז את מפעל הכדורסל הבכיר ביבשת, אך ספק אם נאמרו תוך כדי לימוד החומר וטרם נלקחו כל הגורמים בחשבון.

מזרחי ייצא כדי להיפגש עם ג'ורדי ברתומיאו, במטרה להגיע להסכמה בנוגע לשעת המשחק ביום הזכרון.

בשיחה עם דוברות היורוליג מתחיל להתבהר 'אפקט הדומינו' שהבקשה של מכבי התחילה. דוברת היורוליג, כריסטיאנה האק, הסבירה ל-ONE מה צריך להתרחש כדי להשלים את הבקשה המורכבת של הצהובים.

"היו לנו הרבה פגישות במהלך היום על הרבה נושאים, אבל הנושא של מכבי הפך באופן טבעי לנושא החם ביותר בפגישות שלנו", אמרה האק והוסיפה: "קיבלנו בסוף השבוע את הפניה של מכבי והעמדה שלהם בנוגע לפיינל פור ועכשיו אנחנו בודקים את הכל עם כל השותפים, המארגנים, בעלי המניות והספונסרים".

מזרחי ופדרמן (דרור עינב)
מזרחי ופדרמן. עושים מאמצים להזיז את השעה (דרור עינב)
 

הבקשה העיקרית של מכבי ת"א היא כמובן הקדמת המשחק לשעות הצהריים וזה הדבר שבודקים כרגע ביורוליג תוך הבנה שהנושא רחוק מלהיות פשוט. "יש הרבה נושאים שונים שנלקחים בחשבון. לא רק בהקשר של ארגון אלא בעיקר באפקט הדומינו של שינוי הזמן".

"יש אירועים כמו ארוחת הערב המסורתית ואיך זה ישפיע עליה ובכלל על סוף השבוע. כמו כן יש את הדרישות של הטלוויזיה שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, כל בעלות הזכויות מכל המדינות. אנחנו צריכים גם לקחת בחשבון אירועי ספורט אחרים שמתקיימים באותן שעות כמו הפורמולה 1, משחק בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי ועוד". גם ביורוליג מודעים לכך שהמשחק בין שתי הענקיות עשוי להיות משחק ההכתרה של השדים האדומים, משחק שעשוי להביא לאותן תחנות טלוויזיה רייטינג רב.

על פי דבריה של האק ניתן להבין שכל החברות המדוברות ביניהן, חברת התעופה 'טורקיש אירליינס', חברת הבירות אפס פילזן, מותג האופנה נייקי, אתר ההימורים ספורטינג-בט ועיריית ברצלונה קיבלו את הבקשה ואמורות להחליט, בצוותא עם שאר בעלי המניות והגופים המשדרים בכל המדינות, אם הן מסכימות להקדמת משחק הגמר: "כרגע אנחנו מסתכלים על הכל. אנחנו מחכים לתגובה של כל מי שמעורב ואוספים את המידע כדי להגיע להחלטה מה לעשות. קיבלנו את הפקס בסוף השבוע והתחלנו לעבוד, כרגע אין לנו את כל המידע".

לואיז מול רוני.. &qout;איך הבלם לא הורחק?&qout; התפלא פרגוסון (רויטרס)
מנצ'סטר יונייטד מול צ'לסי. גם המשחק ביניהן נלקח בחשבון (רויטרס)
 

בעדינות, אך ללא השארת ספק, אמרה האק את מה שאוהדי מכבי ושחקני הקבוצה חוששים יותר מכל: "אנחנו לא מדברים רק על הזזת השעות קדימה, יש פה משהו יותר כללי. אם רוב הארגונים יגידו שבלתי אפשרי להזיז את המשחק, נצטרך להסתכל על אופציות אחרות".

"יש לציין שהלו"ז אכן אושר ע"י מכבי אבל עם הסתייגות של היו"ר שמעון מזרחי כבר במעמד החתימה ופניה אישית למנכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, בנוגע לגמר שיתנגש עם יום הזיכרון. בכל מקרה העמדה של היורוליג היא שלוח הזמנים והתאריכים אושרו על ידי הקבוצה. אנחנו מבינים את רוח הספורט ושמכבי עלתה, אבל למרות זאת תמיד אמרנו שכולם צריכים להילקח בחשבון. זאת תחרות של 24 קבוצות ותמיד נגן על הרוב. נצטרך למצוא פיתרון על סמך החלטת הרוב".

ומה עם לוח הזמנים? צפוף. בטח כאשר כל כך הרבה כסף, אירגונים, אנשים ומדינות צריכים להעתר לבקשה של קבוצה אחת שלדברי האק הסכימה ללוח הזמנים בתחילת העונה.

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים עלייה לפיינל-פור. ישחקו בגמר, ואם כן, אז מתי? (שי לוי)
שחקני מכבי ת"א חוגגים עלייה לפיינל-פור. ישחקו בגמר, ואם כן, אז מתי? (שי לוי)
 

"כרגע הכל ירוק וטרי אבל אנחנו מתקדמים באיסוף המידע ובתקווה שנגיע להחלטה בסוף השבוע הזה, זאת המציאות וזה משהו שבאוויר וצריך להחליט. אולי אוהדי מכבי והקבוצה עצמה לא יהיו מרוצים מההחלטה וכל השאר כן. יש סיכוי שכולם יהיו שמחים אבל מה שחשוב שהרוב יקבע במקרה הזה", סיכמה האק.

יש לציין כי ביממה האחרונה פורסמו דיווחים בספרד ובטורקיה על כך שהושגה הסכמה בנוגע להקדמת שעת המשחק, מה שעדיין לא רשמי. במכבי אמנם מקווים כי המשחק אכן יוקדם ל-16:30 (17:30 שעון ישראל) אך התשובה הסופית עדיין לא הגיעה למשרדי הצהובים. מה שברור הוא שהגמר ייערך ביום ראשון ולא יוקדם או יתאחר ביום.

לכתבה זו התפרסמו 295 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 295 תגובות ב-189 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
189
מיקי07/04/2011 16:42
למה אסור מה זה יום קדוש?? לדעתי מותר לשחק  ואין שום בעיה
השב   •  01
188
אשר06/04/2011 16:24
למה כולם עסוקים בלהזיז שעה
למה לא פועלים בלהוזיז יום כלומר חצי הגמר ביום חמישי והגמר במוצ"ש
השב   •  10
187
יונתןיונתן06/04/2011 16:00
השב   •  00
186
שימו סרט שחור06/04/2011 08:35
השב   •  01
185
יוסף חיים06/04/2011 01:54
מאז ששמעון קיבל פרס ישראל הוא דואג רק לאינטרס שלו הוא שכח שהוא כבר שיחק ביום הזיכרון והלך לראות בראש השנה ליגת האלופות של מכבי בכדורגל וליל סדר בחו ל 30 אחוז מאוהדי מכבי הם דתיים ולא יכולים לראות את חצאי הגמר זה בסדר לחלל שבת יום הזיכרון אפשר להזיז ביום את הפיינל פור בתל אביב הוא הזיז ליום חמישי ושבת כדי לא לפגוע באוהדים הדתיים הוא פחד ביום הזיכרון כולם עובדים אז גם מכבי צריכה לעבוד זה ביזנס אם נזכה אל תשמחו זהו זה לא יום חופש לעם זה רק זיכרון לנופלים אפשר את זה לדחות ביום לבקש מהנשיא שלנו לדחות ליום שני
השב   •  10
184
אלעד הפרסי06/04/2011 01:14
שהכדורגל ילמד מהכדורסל איך לעשות דווקא! בואו דווקא נעלה למונדיאל בקטאר! יכול להיות מעניין!
השב   •  00
183
יוסי מהיציע06/04/2011 00:21
בתור אוהד מושבע של מכבי אני בטוח שאסור לשחק ביום הזיכרון אפילו לא משחק אימון , אני פונה לשחקנים הישראלים של הקבוצה -פניני בלו ,גרין בורשטיין ושארפ אתם שחקני נבחרת ישראל אתם ישראליים לפני שאתם שחקני כדורסל אל תסכימו לשחק ביום שכזה בשום תנאי לא משנה מה יהיה ,אל תכרו אותנו בתמורה לחומריות , תראו שיש לכם עמוד שדרה,שמעון מזרחי אני מעריך את כל פעולותיך אבל בסופו של יום אני יודע שבפנים בבטן גם אתה יודע שלא משנה מה ויעלה כמה שיעלה אסור לשחק ביום הזיכרון
השב   •  00
182
אבו עלי06/04/2011 00:15
איך שבת יותר חשוב מיום לזכר הנופלים החיילים שלנו שמתו כדי שאתה תוכל לחיות לכתוב קשקושים דתיים פאנטים על השבת ?
לא היה לך מקום לחיות בו בלי הנשמות הטהורות שמתו ויום מסכן אחד בשנה אסור בתכלית האיסור לשחק כדורסל וזאת תהיה הגושפנקא האחרונה לכך שמקקי ת"א מייצגת את עצמה ואוסף אמריקאים שמעניין אותם רק $
השב   •  11
181
יונתן05/04/2011 23:37
אתם מדברים מחוסר הבנה של השבת ושל היותכם יהודים.
השב   •  50
180
אייל05/04/2011 22:50
הזה ,זה יהיה הפיינל פור שנזכור הכי הכי לתמיד .ובהיבט החיובי
השב   •  20
179
מישקה05/04/2011 22:28
גולדהאר יקנה את יורוליג הוא אוהב לשפוח כסף. ואז יורוליג יעשו מה שבוס רוצה.
השב   •  01
178
צפוני כחול05/04/2011 22:10
ואז יתנו את הגביע ביום ב'', ובא לציון גואל. כי יום א'' הוא השבתון של הגויים. ןבגלל שבת אי אפשר להעניק גביע בשבת.
קטן על שימון לארגן את זה.
השב   •  22
ברומלי06/04/2011 00:00
השב   •  00
177
מיקי05/04/2011 21:03
המשחק לא בארץ.
הקבוצה צריכה לעבוד.
כל השאר שלא יתעסקו בזה.
יש גם מחוייבות כלפי השחקנים שזה הקריירה שלהם וזו העבודה שלהם.
לא יכול להיותש הם יגיעו לגמר ולא יתנו להם להשתתף בטורניר.
הקהל והתקשורת בארץ פשוט צריכים להניח לזה ולא להתעסק, לצפות ולדבר על זה. מי שלא מתאפק זה כמו אלו שלא מתאפקים ביום כיפור.
השב   •  10
176
אוהד שפוי05/04/2011 20:20
בתור חתן פרס ישראל זה לא בעיה בכלל בושה
השב   •  10
175
אוהד שפוי05/04/2011 20:17
אף אחד לא נתן לכם מנדט לייצג את מדינת ישראל!! הקבוצה שלכם היא סך הכל אסופה של גויים! בלי צביעות - שחקו מתי שבא לכם
השב   •  19
ערן05/04/2011 21:31
אתה לא אוהד מכבי נתניה

השב   •  40
איציק05/04/2011 21:40
חתיכת טמבל
השב   •  20
רוני05/04/2011 21:59
רק אברכים !! אתה לא אוהד שפוי אתה טמבל !
השב   •  21
174
מסי05/04/2011 19:50
הם אף פעם לא ישחקו ביורוליג.
או שהם יבריזו מהגמר ויעיפו אותם
או שהם יחרימו את היורולויג
בלי מכבי וברצלונה יהיו 3000 צופים בגמר..
תחשבו גמר של מפעל כזה עם 3000 צופים באולם ענק.

השב   •  30
דורון05/04/2011 19:57

השב   •  01
173
חייל מילואים05/04/2011 18:58
הוא צודק, ממליץ בחום.
השב   •  60
172
רונן05/04/2011 18:57
אי אפשר לחלוטין להזיז הרבה גורמים שקשורים אחד בשני .
מסקנה : ויטוריה תעלה במקום מכבי לשחק את חצי הגמר.
השב   •  30
171
דורון05/04/2011 18:57
הוא חייב חייב לסדר את כול העניין הזה לפני תחילת משחקי היורוליג ואם הוא לא היה מצליח, לא היה טעם בכלל לשחק ביורוליג. ממש לא מתאים לו כנראה הוא באמת לא האמין שהקבוצה הנפלאה שיש למכבי מסוגלת להגיע לפיינל פור
השב   •  10
170
ראובן05/04/2011 18:55

מכיוון שראיתי את תחלופת המכתבים הרי שמכבי פנתה ליורוליג בנושא מייד לאחר קביעת התאריך. לא הייתה התייחסות לנושא בטענות שונות שעיקרן שכאשר הנושא יהיה רלוונטי יידונו בכך.
 

השב   •  00
169
יהודה05/04/2011 18:45
כבר שנים ששליש מהמדינה (שומרי שבת) לא רואים את מכבי בחצי.
או שמכבי בכדורגל מארחת משחק של הצ''מפיונס בערב ראש השנה אז זה בסדר.
פשוט מעוררי רחמים הלוואי שיחפפו את מזרחי
השב   •  32
אדי ש.05/04/2011 19:03
ראש השנה זה חג ואנחנו לא מדינה דתית כמו איראן.. יום הזיכרון זה יום טרגי ועצוב לכל אזרחי המדינה לכן לא ניתן לשלה שימחה ביום זה.. יא חניוק גנב!
השב   •  02
אלי05/04/2011 20:41
יטומטום זה ערב יום הזכרון יש משקל כבד ליום הזה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
168
צהוב05/04/2011 18:40
השב   •  00
167
אלי05/04/2011 18:39
נראה כמו הטרול בטוב טוב הגמד
השב   •  30
166
נומינאלי05/04/2011 18:28

ריאלי- אתה אידיוט.
מה הבעיה לשחק כמה שעות לפני יום הזיכרון. אגב, מה בעיה בזה יותר מאשר לשחק בשבת?
אל תשכח שהשנה  יום הזיכרון הוזז בשביל שלא ייפול על מוצאי שבת כך שלמעשה, המשחק ייצא במוצאי יום הזיכרון "האמיתי"
תפסיקו דרכים להשמיץ את מכבי ותתרכזו בדברים חשובים יותר- כמו החיים שלך.

השב   •  20
165
חיים05/04/2011 18:20

השב   •  00
164
יוסי מהולנד05/04/2011 18:20
רק לי יש את ההרגשה ש"הפשלה" פה היא של מכבי? אני מתאר לעצמי שכל התאריכים נקבעו זה מכבר.
השב   •  00
163
מכביסט05/04/2011 18:19
השב   •  00
162
גרגמל05/04/2011 18:11
לא להופיע וגמרנו
השב   •  12
161
יונה05/04/2011 18:10
השב   •  00
דוקטור חרמני05/04/2011 19:01
אבל קשה ביותר!! דחוף לרופא
השב   •  00
160
יונה05/04/2011 18:09
השב   •  10
159
דוקטור חרמני05/04/2011 18:09
השב   •  20
158
צהוב05/04/2011 18:03
אחרי שפאו העיפה את ברצלונה-ברצלונה תהיה במקום מכבי ובגמר הם יפגשו את פאו וינצחו את פנאתינייקוס?

השב   •  10
דוקטור חרמני05/04/2011 18:08
השב   •  10
157
2 דברים05/04/2011 17:59
א. אוהדי הפועל אתם פשוט מסכנים וממורמרים

ב. תמיד עושים דברים ברגע האחרון, ואם מכבי לא הייתה עולה מה אז? תפסיקו להיות כאלה טיפשים.
השב   •  21
156
תותחן05/04/2011 17:58
רק בארץ חושבים שהיורליג זה מפעל  יוקרתי  אבל בפועל  זה מפעל שולי שמושך פוחות עניין מהליגה האירופית שזה נחשב למפעל חסר עניין  בכדורגל
רק לצריך בדיקה תכנסו לכול אתר ספורט באירופה ותנסו למצוא סיקור על הירוליג
ונראה עד כמה רחוק תגיעו


השב   •  21
צהוב05/04/2011 18:07
תחזור לאזאגי שלך ותעזוב אותנו
השב   •  10
155
פיני05/04/2011 17:57

השב   •  10
154
גבריאל05/04/2011 17:52
מוקדם ככל האפשר, כדי שיחליטו מי תופיע במקומם. גם לשחק שעתיים לפני יום הזכרון זו בדיחה על חשבון הנופלים.
השב   •  20
153
אבו עלי05/04/2011 17:48
שימון אישר את התאריך בתחילת השנה
המסקנות:
1.שימון ומקקי מייצגים רק את עצמם ולא את ישראל כמו שהם אוהבים לחשוב ולהגיד בגלל זה הם שמים פס על יום הזיכרון הממלכתי.
לפיכך לא יתכן שמי שלא אכפת לו מיום הזיכרון לחללי צה"ל יקבל את פרס ישראל

2.במידה ושימון ראה את התאריך והשעה והבין כי הם מצתלבים ולא אמר דבר הרי שהוא לא האמין שהקבוצה שדיוד בנה מסוגלת להגיע לגמר.
השב   •  00
152
אבי05/04/2011 17:47
צריך להפוך את מכבי לקבוצת NBA.
נעזוב את האנטישמים.
השב   •  21
ת.05/04/2011 21:35
אוהדי מכבי לפעמים מדהימים בחלומות בהקיץ שלהם! קודם שיהיה למכבי תקציב להתמודד עם "אריות היורוליג" אח"כ שיחשבו על נב"א.
השב   •  10
151
יוסי צ. - מכבי יפו05/04/2011 17:45
מה יעשו כל הזכיינים אם מכבי תעלה לגמר ולא תופיע למשחק.
אז לא יהיה משחק והערוצים ישדרו את האופרה למארמור במקום המשחק.
ואז מכבי תספוג עונש כבד ותורחק מהיורוליג.
איזה ספורט יש פה?
מי משרת את מי ומה קודם למה.
אם זה היה חג נוצרי אז כמובן שלא יעלה על הדעת לשחק למשל בערב חג מולד. 
השב   •  01
150
דוד05/04/2011 17:40
אני תושב הדרום של תל אביב וזו גאווה שהקבוצה משחקת דווקא בשכונה שלי!
השב   •  01
149
אוסישקין05/04/2011 17:36
תזכיר לי מי אלופי ישראל בכלל? בטח שכחת שגליל לקחו אליפות כי המועדון שלך הרי מבחינתו כל שנה אלוף. מי שבעדכם באירופה ולא אוהד שלכם ממש לא ישראלי הוא סתם חסר עמוד שדרה. מי שמייצג את ישראל זה אך ורק נבחרת ישראל
השב   •  33
צהוב05/04/2011 17:53
השב   •  01
מכביסט בלב ובנשמה05/04/2011 19:02
אנחנו מפרקים כל מה שזז , כולל את חבורת האשפה שלובשת אדום ..(הפועל ת"א) אם היית אובייקטיבי , הייתי שואל אותך ..תהיה אמיתי , למכבי ת"א שנה שעברה לא הגיע לקחת את האליפות ? הגיע ועוד איך..מכבי ת"א קבוצה שאין לה מתחרים ..ואני לא אומר את זה משחצנות , אלא זאת האמת ..אתה יכול לכתוב טוקבקים עד מחר , זה אנחנו שבע"ה אולי נזכה בגביע אירופה ..תחיה ותבכה !
השב   •  01
148
פרופסור גדול05/04/2011 17:25
מכבי במשך של השנה ניסתה להזיז את שעת המשחק או היום .(שמעון מזרחי דיבר עם מנכ"ל  היורוליג כל השנה )
התשובה היתה כל הזמן,אתם לא בטוח שתגיעו לפיינל פור ,שתגיעו נדבר.אז הנה עכשיו מכבי הגיעה והתחיל הבלגן .כי אף אחד לא האמין שנגיע . 
השב   •  21
147
kee marcello05/04/2011 17:05
להנהלת מכבי שאלה:מה עשיתם כל העונה הרי ידעתם על התאריכים אז למה לא טיפלתם בזה מוקדם יותר
השב   •  50
146
ריאלי05/04/2011 17:00
מי עולה לשחק גמר 3 שעות לפני יום הזיכרון.? אם מכבי תזכה בגביע אירופה אז מה.? היא תחגוג אל תוך הלילה שזה בעצם ערב יום הזיכרון וזה לא מתאים.. או לשחק יום אחרי או לא להופיע בכלל.
השב   •  39
רועי05/04/2011 17:41
עם כל הכבוד למשחק וליורוליג, ויש כבוד
יום הזיכרון חשוב יותר!
השב   •  10
145
פרופסור גדול05/04/2011 16:57
מעולם אבל מעולם העם  לא היה ככה מלוכד בשביל קבוצת ספורט ,ולא משנה אם זה מכבי הפועל או ביתר .
אז כל הכבוד לך על היחס , כי שקבוצות ישראליות משחקות באירופה אז לעודד אותם ולדאוג להם ולא לקבוצה היריבה .
לכן אם שעת המשחק או היום לא ישתנו אז שכל אירופה תלך לעזאזל, אנחנו ביום הזיכרון לחיילים שלנו שבזכותם כולנו חיים במדינה משלנו עם שלטון שלנו.לא נשחק .
אוהד מכבי שאיכפת לו.  
השב   •  31
144
יונתן05/04/2011 16:57
החצי גמר ביום שישי בערב - כלומר בשבת "זיכרון למעשה בראשית" "זכר ליציאת מצרים" - יום זיכרון כפול. תאריך אפילו יותר גרוע מיום הזיכרון לחללי צה"ל, למה לא נלחמים להזיז גם את זה?!

השב   •  42
143
דודי05/04/2011 16:44

אנשים. ניסיון ושכל לא חובה. עבודה מהבית.

השב   •  12
142
הדגל של המדינה!05/04/2011 16:40
ויתר ההנהלה בגלל שהיה שעון חורף חתמו על לוח הזמנים.
השב   •  11
141
צהוב05/04/2011 16:33
לך תחגוג חצי גמר ימעפן
השב   •  11
140
אלי05/04/2011 16:33
השאלה שלי -
"מה אתה מפגר?"
הופנתה אל כותב תגובה מספר 3 ולא אל מספר 1.
השב   •  11
139
אלי05/04/2011 16:31
מה אתה מפגר?
השב   •  20
138
צהוב05/04/2011 16:28
ח אוהדי הפועל חיים בסרט תאמין לי שלמדינה שלמה מעניין יותר לראות את מכבי שמייצגת אותם ולא יונייטר - אינטר חתיכת אפס זה רק אוהדי הפועל שאין להם שכל יעשו עכשיו לך תתלה דגל של מייצגים את הפועל ולא את ישראל
השב   •  10
137
צהוב05/04/2011 16:24
השב   •  11
136
צהוב05/04/2011 16:23
מתי בכלל הייתם ביורוליג ינעל?
השב   •  22
שי05/04/2011 16:52

ה"טורקיש איירליינס יורוליג" זה ארגון מגוחך (כפי שמוכח ממש בימים אלה) שההשתתפות בו תלויה רק בתשלום דמי כניסה (הוכחה: מכבי לא אלופה והיא שם.).
קבוצה בדיחה וטורניר בדיחה, עם קהל ממוצע של 1500 צופים ורייטינג ממוצע של 1% (חוץ מבישראל, טורקיה ויוון).
קיצור - תתקדם.
השב   •  42
צהוב05/04/2011 17:55
עלק אלופים חח

כמה תבוסות חטפתם ממכבי השנה?

קח את הקבוצה האפסית שלך ותתקדם מפה
השב   •  11
מושיקו05/04/2011 17:59
במקום היחיד בעולם שבליגה משחק פיינל פור . אז תתקדם אתה כי אפילו במפעל זניח יותר באירופה לא הצלחתם להתקדם יעלובים. כמה קיבלתם בראש 50 או 40 הפרש
השב   •  11
אסף06/04/2011 01:10
שנערך על ידי אבנר קופל לבקשת ידידו דני קליין. אלופת המדינה היא מכבי תל אביב. גליל הגיעו למקום 3. אפילו המאמן של גליל ישר מספיק בשביל לא לקרוא לזה אליפות.
דוקא כיבדתי את גליל שלא ברחו כמו נמושות מהיורוליג וניסו להשתתף. אפילו הייתי במשחק בנוקיה. היה שם אחד שעשה לכם בית ספר. היום הוא לובש 14 בצהוב. אולי מכבי תל אביב שילמו דמי כניסה. אבל הם השאירו מאחור 20 קבוצות בתצוגות כדורסל מרהיבות. אתם לא עברתם את המופארם וורסאץ'' בצמד מפגשים צמוד.
השב   •  01
135
פיני הגדול מכולם.05/04/2011 16:22
עזבו אותכם.. כולם אנטישמים.. הם עושים את זה כי הם חושבים שברצלונה תעלה במקומנו.. תיכנסו לעמוד היורוליג בפייסבוק ותכתבו להם דברים.. אולי ככה נצליח.
השב   •  21
134
צהוב05/04/2011 16:22
מכבי הרסו את השחקן הישראלי?
אליהו היה מגיע לשחק בקבוצת עילית בספרד בלי מכבי?
כספי היה מגיע לנ.בי.איי?
הלפרין היה מגיע ליוון?
בזכות מכבי והרמות הגבוהות בהן היא מתמודדת באירופה, יש סיכוי לשחקן הישראלי להשתפר ולהראות את יכולותיו בקנה מידה עולמי ולא בליגת הגמדים שלנו.

השב   •  12
שי05/04/2011 16:31
דורון שפר הגיע לקונטיקט בזכות מכבי ת"א ?
כמה שחקנים ישראלים קניתם רק בשביל לייבש על הספסל ?
העובדות הן שמכבי ת"א = בדיחה.
אגב, גליל עליון אלופת המדינה, אז תתקדם.
השב   •  21
133
צהוב05/04/2011 16:21
פניני,בלו,שארפ,גרין,בורשטיין,אליהו, לבנובסקי ישלנו יותר ישראלים מזרים סתום תפה שלך ותאכל תלב בטח אוהד הפועל שמתבייש בסמל
השב   •  02
132
יובל05/04/2011 16:20
יזיזו את המשחק ל3 שעות קודם אבל אז מכבי בכלל לא יעברו את החצי גמר ואז ירצו להזיז את זה לשעה שהיתה קודם
השב   •  11
131
צהוב05/04/2011 16:20
היורוליג אף פעם לא יחזור על השגיאה הזאת שוב!

השב   •  12
130
צהוב05/04/2011 16:19
והייתם חוטפים 50 הפרש שנה הבאה זה יגיע לא נורא
השב   •  02
129
מכביסט05/04/2011 16:18
השב   •  20
128
ישראלי05/04/2011 16:16
השב   •  41
127
צהוב05/04/2011 16:16
פשוט נפסיד בכוונה בחצי .
אבל נראה לעולם שאנחנו שם בכל מצב
השב   •  21
126
אריאל05/04/2011 16:15

צריך לקרוא את התוכן ולא את הכותרת כי כתוב בפירוש שלשמעון הייצה הסתיגות לגבי מעמד הגמר כבר בתחילת העונה אז לך תישן על האף

השב   •  01
125
הרניב05/04/2011 16:11
המשחק יוקדם בשעה סימלית ומכבי תשחק לתוך יום הזיכרון ולא בפעם הראשונה:
תעשו גוגל : "סופר קלאסיקו: חרפת ערב יום הזיכרון"  ותמצאו את התירוצים שלמחרת
השב   •  30
124
הרניב05/04/2011 16:05
"אגודת מכבי", זה לא הפועל ולא ישראל.
האם מכבי תל אביב מייצגת את היהודים?? (לפי דבריך..)  ואת קלאנסווה לא.?

עזוב - אתה לא אוהד הפועל באמת.  לא מבין אהדת קבוצה (בניגוד לנבחרת) ובטח שאין פה קבוצת היהודים (או שתלך לאהוד את בית"ר).
השב   •  30
123
מכבי05/04/2011 16:02
חייבים את מכבי שם
השב   •  11
122
אפי05/04/2011 16:02
מכבי זה רק תל אביב ! ! ! !
השב   •  11
121
לב אדום05/04/2011 15:56
הנהלת מכבי ששולטת בכל מה שקשור בכדורסל הישראלי מתקשה לעכל את זה שאומרים לה לא !!
לא ברור לי - אישרו עם הסתייגויות זה לא אישור !!
אני אוהד הפועל ( בכדורגל ) וכדורסל לא ממש מעניין אותי ( בזכות הדומיננטיות של מכבי בארץ ) אבל המקרה הזה ממחיש עד כמה אנחנו שכונה - אישרנו עם הסתייגויות ?! מה זה החרטה הזה - אם יש הסתייגויות אחת מהשניים או שבמכבי לא האמינו שיעלו לפיינל פור . או שמכבי לא רואים חשיבות גדולה מדי לזכרון של בנינו ( הם כבר עשו את זה פעם אחת ) כך או כך יש פה כישלון התנהלותי טהור !!
שמעון - הכל עליך את המלחמה הזו הייתם צריכים לעשות לפני שהגשתם את האישור "עם הסתייגויות" .

אגב, הNBA היא אופציה שהולכת ומתממשת באירופה כך שיש גם אלטרנטיבות ( שם לפחות אי אפשר להאשים את ההנהלה באנטישמיות :) )

אדום עולה
השב   •  00
120
פליימר האדום05/04/2011 15:53
"מכבי אישרה את הלו"ז בתחילת העונה."
זה רק מראה לכולם כמה מכבי ת"א הוא ארגון חולני ותאב בצע ללא ערכים.
שיפסיקו עם הצביעות שלהם וישחקו על דם החללים כמו שהם רגילים לעשות כבר שנים.
ועוד משהו -

112מגיב מס'' - תתבייש - אתה לא אוהד הפועל ולא מייצג שום דבר מהפועל ת"א.
תתלבש בצהוב - כי אתה צבוע.
לא רואים בך אוהד אמיתי. אתה אוהד הצלחות - כמו שאר אוהדי הפרוות והרולקסים של ימי חמישי בגטו נוקיה.
השב   •  11
119
איבגי05/04/2011 15:48
דיווח חם, ראשי היורוליג מנסים להבין אם האיום של שמעון כי יש לו מסמכים אשר מוכיחים כי הייתה הבטחה עוד מתחילת העונה אכן קיימת.
על פי מקורותינו במרכז שקר כלשהו. ביורוליג אם אכן קיים מסמך כזה מדובר ללא עוררין ב-"מאי השחור" עבור הארגון.
פרשנים לענייני משפט גורסים כי במידה ואין מסמך כזה האשמה תיפול על הנהלת מכבי. במידה וקיים מסמך כזה יעמדו לפני הנהלת היורוליג שתי אפשרויות:
הזזת/ביטול הגמר.
טביעה מצידה של מכבי על הוצאות הקבוצה העונה אשר ירדו לטמיון(20 מ'' דולר) ועוד סכום  לא מבוטל כפיצוי עוגמת נפש.
אם יוכח שמכבי לא פנו בזמן, מכבי אכלה אותה. אם עורך דין מזרחי יצליח להוכיח כי פנה בזמן מדובר ללא ספק ארמגדון של עולם הכדורסל האירופי.
השב   •  20
אריק05/04/2011 15:56

כל המידע שנכתב על ידי המגיב פשוט שטויות! איך אפשר להתייחס ברצינות למגיב שכותב תביעה עם ט''.

השב   •  31
118
עם הפועל חי05/04/2011 15:47
איזה כיף שנתיים ברצף צהובים קונים כרטיסים ולא נוסעים לשום מקום
השב   •  21
117
תומר05/04/2011 15:43
השב   •  00
116
מסי05/04/2011 15:43
מכבי ישחקו בחצי ויספסידו בכוונה
לא ניתן בחיים לבארסה לעלות!
השב   •  40
115
מתן05/04/2011 15:18
אם כותבים ולו ביקורת הכי קטנה כנגד ההתנהלות של היורוליג שם בעניין של מכבי תל אביב מייד לאחר כמה שניות העורכים מסירים את הפוסט.
נראה שהסיפור סגור, הם פשוט לא רוצים שמכבי תהיה שם, הם רוצים את ברצלונה ועכשיו בסיטואציה שנוצרה יש להם חיים הכי קלים בעולם.
השב   •  21
מתן05/04/2011 15:27
בפייסבוק במלא פוסטים ותגובות, אם זה לא יעזור זה בטוח לא יזיק.
השב   •  10
114
אוייבער-חוכעם05/04/2011 15:16
פלפול קטן: אם בשנה מסויימת יום הזיכרון היה חל בשבת, כיצד היינו נוהגים? דוחים את שבת או את יום הזיכרון? את יום הזיכרון, כמובן.
א"כ שבת דוחה את יום הזיכרון.
חצי הגמר שחל בשבת, דוחה את שבת או שמא שבת דוחה את חצי הגמר? חצי הגמר דוחה את שבת. אין שאלה בכלל. 
יוצא מכך ש: חצי הגמר דוחה את שבת שדוחה את יום הזיכרון.
קל וחומר בן בנו של קו"ח שהגמר, בכבודו ובעצמו, דוחה את יום הזיכרון.
מ.ש.ל
אז מכבי, תשחקו חופשי ואנחנו נדחה את יום הזיכרון או שלא תשחקו את חצי הגמר בשבת. כמו שאומרים ממה נפשך.
השב   •  21
צפוני כחול05/04/2011 21:56
אפשר גם דבר למד מעניינו? אולי על אחת כמה וכמה? ההיקש שאתה עושה בשאלת מה דוחה מה מלמד על פי עניינו שאתה לא מבין את ההבדל בין דת ומסורת לערכים לאומיים כללים. על האטימות שלך נאמר - אתה אטום, על אחת כמה וכמה יו"ר אחד, שלומד עכשיו את מגבלות הכוח.
השב   •  00
113
לירן - אוהד מכבי05/04/2011 15:06
למכבי תל אביב בחיים לא היה שלט שאומר " מייצגים את הפועל ולא את ישראל" .
יכול להיות שקרו מקרים בעבר , אבל לא יתנו לזה לקרות שוב , אז מה אתם מעלים פה משהו שקרה לפני 20 שנה יא חבורה של קנאים אינפנטילים (אוהדי הפועל למניהם)
השב   •  22
112
יהודי05/04/2011 14:55
מה זה?! למרות שאני אוהד הפועל אני בעד מכבי באירופה כי אנחנו עם כה קטן שכולם שונאים אותנו. בושה וחרפה! אם זה היה יום זיכרון לנוצרים ממזמן היו מזיזים את מועד הגמר גם אם זה אומר שזה היה בחודש! מה הבעיה לעשות את הגמר כמה שעות קודם?! בושה שזו ההנהלה של היורוליג. גזענות לשמה! כולנו יהודים וצריכים לתמוך אחד בשני! אל תשכחו את גלעד! חייל שעשה הכל כדי לשמור על המדינה, נחטף וראש הממשלה לא מוכן להחזיר אותו! אם זה היה בנו הוא ממזמן היה מביא את כל מה שיש לו! היהודים צריכים להתאחד ביחד! עם ישראל לא יזוז ולא נכנע לעולם! האמונה חשובה, טוב עשו במכבי שהחליטו לא לשחק אם לא יוזז מועד הגמר. מי שחושב כמוני כחול
השב   •  377
צפוני כחול05/04/2011 21:59
אבל מתעם מעובדה פשוטה: הנוצרים יושבים עם לוח השנה שלהם ולכן בחיים לא יקרה להם משחק כזה ביום זיכרון. יום הזיכרון לחללי צה"ל הוא רק שלנו (לצער כולנו) ופשוט לא מופיע בלוחות השנה של הגויים.
קפיש?
השב   •  01
111
ניר05/04/2011 14:51
העם אנטישמי ושונא את ישראל, כנראה שהם לא יבואו לקראתנו.
השב   •  24
ניר05/04/2011 16:22
לא העם העולם טעות שלי תשנו את הדיסלייק לליק מה אתם משחקים אותה?
השב   •  10
110
סניה05/04/2011 14:48
את יום הזיכרון?
השב   •  11
109
עמי05/04/2011 14:35

השב   •  00
108
איבגי05/04/2011 14:34
על פי דיווחים בין אוהדי מכבי, שמעון מזרחי שבתחילה חשב שחבריו ביורוליג יעזרו להזיז את המשחק כדי לשמור על ספורטביות מתחיל להבין שהבעיה היא לא אם מכבי תשחק. הבעיה היא אם ברצלונה לא תשחק.
על פי הדיווחים האחרונים, הנהלת ברצלונה וראשי היורוליג שהנהלתו יושבת בספרד מפעילים לחץ רב לאשר את החלפת מכבי בברצלונה.
הלחץ כרגע הוא לא על הרוב - לברצלונה יש רוב, הלחץ הוא לאשר את ההחלטה פה אחד. על פי השמועות היוונים והאיטלקים מתנגדים אבל הספרדים אשר מקבלים תמיכה גם מהנציגים הטורקיים.
השב   •  24
ס.מוזס05/04/2011 14:54
השב   •  11
107
ניר05/04/2011 14:32
אפשר להחנות בחינם אבל לא בנכים למה זה שמור לפרקינס
השב   •  45
ראול05/04/2011 15:00
אני לא מחנה שם, אני רק עוצר שם להשתין.
השב   •  22
צהוב05/04/2011 17:14
אפילו חניה אתם לא
השב   •  00
אדום ותיק05/04/2011 22:18
אתה גאון,ממש עילוי,פש,זה מה שיש לך בראש.
כי בשוק בצאלאל אוכלים פאלאפל,ובאורלי יש חניון,עם קיר מסריח משתן צהוב ומבחיל
השב   •  00
106
רוני05/04/2011 14:25
החצי-גמר נופל בערב שבת. הלא כן?
שבת פחות חשובה מיום הזיכרון?
השב   •  115
אריק05/04/2011 15:23

השב   •  22
חיפאי ירוק05/04/2011 15:29
שבת זה של דתיים, יום זיכרון זה של כל עמישראל. עם כל הכבוד לדתיים, הם לא רוב בארץ, בעוד ויום הזיכרון מכובד בידי רוב העם ומצויין כיום של אבל לאומי.

מצידי כל יום לשחק בערב שישי.
השב   •  25
צהוב05/04/2011 17:15
השב   •  12
אדי ש.05/04/2011 19:10
שבת זה יום חופש לכל מי שלא אוכל חינם ועובד כל השבוע זה הזמן היחיד שלנו לצאת ולהנות מהחיים בעוד אתם עושים חיים כל השבוע.. חוצפנים!
השב   •  00
צפוני כחול05/04/2011 22:02
בזכות הנופלים, הפצועים, וכל מי שלחם כאן, אתה בכלל יכול לשאול את השאלה שלך ולחגוג שבת איך שבא לך. 
אז יום הזיכרון יותר חשוב משבת.  
השב   •  20
105
מכביסט05/04/2011 14:23
וחוץ מזה לא מאמין שאם מכבי היו מתעוררים יות מוקדם היה קורה משהו כי כלל לא היה בטוח שמכבי בפיינל פור
השב   •  01
104
איתי05/04/2011 14:22

תשדרו ת''משחק בשעה שנוחה לכם בלי לעדכן ת''אנשים בתוצאה ווכה המשחק יהיה ב3 ואתם תשדרו אותו ב7 בלי שיידעו על התוצאה וככה זה לא ישנה לכם אם יזיזו

השב   •  00
103
יניבי05/04/2011 14:19
השב   •  00
102
אחד שראה את ה3-2 בדרבי05/04/2011 14:12
השב   •  21
האמת?!05/04/2011 14:23
או שמכבי ישחקו למען מדינת ישראל-" בדמיך חיי"..
.או שאם לש מוכנים לשחקאפשר להתווכח אם צריך או לא..) עדיף להפסיד  בחצי ולא לאפשר לברצלונה לעלות.
השב   •  10
101
קובי05/04/2011 14:08
לעולם לא נשכח איך בשנת 91 שכלל אזרחי מדינת ישראל התייחדו עם אבלם וצערם, בשעה זו מכבי שיחקה בערב יום הזיכרון. אחרי שהיה עלייהום עלייהם הם הבינו את הטעות, והם טענו שבצרפת זה לא יוםן הזכרון עדדין בגלל הפרש של שעה או שעתיים. רק מה.הציבור לא קיבל את הדבר הזה! כי ערב יום הזיכרון הוא לא חג, אין אפרשי זמנים! זה לפי שעון הארץ! לפי מכבי גם יום העצמאות של ארה"ב לא קורה ב4 ביולי.
השב   •  48
100
עידו05/04/2011 14:08
עוד כמה ימים יגידו, ניסינו.
עדינו הכל.
אבל ברצלונה תעלה במקום!
תקראו את הכתבה עם ברטולומאו בוואלה - שמעון דיבר איתו על זה כבר לפני כמה חודשים!
אתם לא מבינים גונבים עלינו את הגמר!
השב   •  32
99
אני05/04/2011 14:08
היא תחליף את מכבי בפיינל פור ותנצח את פאו בגמר (כפי שהוכיחה בטופ 16 שהיא יותר טובה ממנה).
השב   •  14
98
אפי05/04/2011 14:07
איתן טייב מלך
השב   •  32
צפוני כחול05/04/2011 22:03
אבל מלכה
השב   •  10
97
ירון05/04/2011 14:05
גברת אהק הנמכל שלך ברטולומרו הודה ששמעון דיבר איתו לפני הטופ 16.
מי יעזור למכבי? הכל גנבה ברצלונה תעלה.
השב   •  53
ירוק05/04/2011 14:30
נראה שהגברת מכינה את השטח לנקות את היורוליג מאשמה ולא להזיז את המשחק..
בושה ליורוליג אם הוא יתן לקבוצת פיינל פור לא לשחק וייקח במקומה קבוצה שהודחה!
השב   •  03
96
מכבי תל אביב05/04/2011 14:04
אני לא מבין למה אי אפשר להזיז את זה יום אחרי או לפני?!!?!?!??!?!
השב   •  01
נימי05/04/2011 14:20
מי שקנה חבילה לפיינל פור לא יכול להגיע אם יקדימו ביום ולא בטוח שיוכל להישאר עוד יום אם יאחרו. גם ככה יש בעיה שיש אנשים שנוחתים בברצלונה בצהריים והקדמה בכמה שעות תפגע בהם.
השב   •  00
95
bushaaya05/04/2011 14:04
תמשיכו לקרוא את המשפט הכתוב "עם הסתייגות של שמעון מזרחי".. ז"א שבמעמד החתימה הוא כנראה אמר להם שהגמר מתנגש עם יום הזכרון ושתהיה בעיה.. היורוליג כנראה בכלל לא האמינו שמכבי תגיע ואמרו "סבבה, יהיה בסדר".
עכשיו כשמגיע הרגע פתאום אומרים "אבל אתם אישרתם את זה! (עם הסתייגות קטנה של שמעון)"
השב   •  41
94
bushaaya05/04/2011 14:03
תקרא את הכל. אישרו עם הסתייגות של שמעון מזרחי בנוגע לגמר..
בגדול זה כנראהאומר שבמעמד החתימה שמעון אמר להם שיהיו צריכים לעשות משהו אם מכבי תגיע לגמר, וביורוליג אמרו סבבה, יהיה בסדר.
ועכשיו הם אומרים "אבל אתם הסכמתם!! (עם הסתייגות של שמעון)"
השב   •  00
93
מכביסט05/04/2011 14:01
השב   •  21
92
ת.05/04/2011 13:58
אם איפשרו למחדל הזה ולאור כל ההחלטות בשנים האחרונות.

הם צריכים להכניס שותף אמריקאי רציני עם יכולות כספיות( שלהם אין) ולמנות את בלאט או גרשון לג''נרל מנג''ר!
כל מה שקרה בשנים האחרונות ומה שקורה עכשיו  מראה שמזרחי כבר לא צעיר ואין לו את הכוחות לנהל את מכבי כמו שצריך( והוא יכול להנות מהצד, הגיע הזמן. רק שידאג ליכולת הכלכלית של המועדון ויביא שותף כדי לא להשאיר את מכבי בידיים של פדרמן!)

על פדרמן צריך לומר את האמת : "הוא פשוט קטן על למכבי" (וזה כדי לא לנסח דברים בצורה מדוייקת ומעליבה יותר).
מכבי אולי צריכה את מעט הכסף שלו ואת העובדה שבסה"כ הוא אוהד מכבי, מצד אחד . אבל זה לא מספיק! הנזק שהוא גורם בהחלטות שלו גדול פי כמה מהתרומה שלו.

השב   •  44
לולו05/04/2011 14:48
השב   •  01
91
אלי05/04/2011 13:56
אולי שיעבירו את הגמר ליום שישי ואת חצאי הגמר ליום ראשון, ואז ביום ראשון - המשחק הראשון יהיה  של מכבי.
השב   •  20
90
שרון05/04/2011 13:55
נראה לי שהפתרון של היורוליג יהיה להנחות את השופטים לדאוג לכך שמכבי ת"א לא תעלה לגמר וכך תיפתר הבעיה מעצמה. ותחשבו על זה.
השב   •  32
89
יניבי05/04/2011 13:53
הטורקים ינקמו בנו.
השב   •  32
88
יניב05/04/2011 13:52
איך לא בדקו עוד בהתחלה אם הכל תקין עם התאריכים.
ואם ידעו כמו שכתוב, למה הסכימו.
גועל נפש.
השב   •  32
87
מכביסט05/04/2011 13:51
השב   •  01
86
בן05/04/2011 13:48
למה נראה לך שמכבי הורסת את הכדורסל ההישראלי,היא רק משפרת אותו וכול קבוצה הייתה רוצה להתחלף עם מכבי,ועם מכבי לא הייתה בליגה זה היה נראה כמוו ליגת לאומית(ורק שתדע שמי שקידמה את עמרי כספי זו מכבי תל אביב!) 
השב   •  21
85
הנהלת מכבי- לא מה שחשבנו.05/04/2011 13:47
כבר כמה שנים שרואים בעיה בניהול מכבי.
 למועדון הזהז יש פוטניציאל מקצועי וכלכי ענק שלא ממומש בגלל ניהול "ישראלי".

אם בעבר הנהלת מכבי קיבלה שבחים על ניהול הודות להשיגים(בצדק כי בשורה התחתונה כשמצליחים איא אפשר לבוא בטענה לניהול.וכנראה שעשו משהו נכון)
בשנים האחרונות  הניהול הלך אחורה, בעיקר לאור ההשתלטות של פדרמן על הקבוצה.

במקום שקבוצה כמו מכבי תמנף את ההצלח ההגדולה שהיתה לה באמצע ה עשור השחלף כדי לשדרג את מכבי כלכלית ולהכניס שותף נוסף.פדרמן נח על זרי הדפנה והתבשם מהשנים שעברו. לכן גם הכשלונות בשנים האחרונות נמחלו לו בזכות אותן שנים גדולות.
ורק השנה קלחו החלטה טובה וצירפו את בלאט לגרשון( למרות שמקבל כסף בלי לתת את מה שיכול לתת וצמכבי באמת יכולים להפיק ממנו תועלת , במיוחד לקראת הפיינל פור, בתקווה שבאמת מכבי יהיו שם..)

אבל כל עוד אין שדרוג רציני בתקציב השחקנים לפחות- מכבי לא באמת תוכל להתבסס בצמרת.
כבר ברגע שהועלה הארכת החוזים עם שחקנים מרכזיים מכבי נכנסה מהר מאוד למבוי סתום בגלל הפער בין מה שרוצה לשלם ומה שצריכה לשלם.

ולגבי הפיינל פור -שוב ראינו שמכבי לא  דאגו לעשות מה שצריך. מזרחי הוא עו"ד ולמרות זאת לא דאג להכניס לחוזה עם היורוליג או לפחות להגיע להסכמות כי מכבי לא תשחק בתאריכים מסויימים מראש?! וזה אחרי שכבר היה תקדים לפני 20 שנה?!
זה רגע המבחן של מזרחי . האם באמת העובדה שהוא מקבל את פרס ישראל תקבל חיזוק ?!(אם מכבי תשתתף בסוף .וישנו למענה מה צריך.)
השב   •  22
84
שי ברקוביץ05/04/2011 13:44
צריך לזכור שהתאריך נקבע כבר לפני זמן רב ומכבי לא עמדו אז לשנות את התאריך. דבר שני זהו יום עבודה לכל דבר, מי שצריך לעבוד ביום הזכרון ובערב יום הזכרון עושה את זה לא כי הוא שמח אלא כי הוא חייב. על הקבוצה להופיע כמתוכנן כי הם התחייבו לכך. ושאני אומר הקבוצה אני מתכוון לצוות המקצועי ולשחקנים. כל השאר, שזה הבעלים והאוהדים מישראל אין מה לחפש שם מהסיבה הפשוטה כי זו חגיגה שם. בנוסף כלי התקשורת בישראל לא אמורים לשדר את המשחק ביום זה ועל הקהל בבית להתאפק ולא לשמוח אם מכבי ינצחו. שיחכו לערביום העצמאות לשמוח איתם. השאלה היא לא אם הקבוצה תתמודד באותו יום או לא, בבילהם זה לא משחק זה העבודה שלהם. השאלה היא אם האוהדים יתאפקו ויניחו לזה ויתעסקו עם יום הזכרון במקום חגיגות. אם מישהו בביתו הפרטי יראה את המשחק וישמח בשקט בלי להפריע לאף אחד אז זה כמו שיהודי ביום כיפור יושב בבית אוכל ורואה סרטים בלי להפריע לאף אחד.
מקווה שהבנתם
השב   •  110
כדיר05/04/2011 14:23
בערב יום הזיכרון ויום הזיכרון עצמו, למרות שזהו יום עבודה במשק, כל עסק שמוגדר "בתי עינוגים", כמו קולנוע, תיאטרון, מסעדות, משחקיות למיניהן סגורים. על פי חוק.
השב   •  05
שי ברקוביץ05/04/2011 16:14

כפי שציינתי, העבודה של קבוצת ספורט היא להתמודד בתחרויות.
מי שחוגג ומתענג על זה זה למעשה הקהל ולכן על הקהל לא להופיע למשחק ולא לצפות בטלויזיה ולשמוח. כמו כן על בעלי הקבוצה להורות לשחקנים לא לשמוח בפומבי במידה וינצחו. ניתן גם להתמודד ספורטיבית גם בלי קהל שצופה בך.
זה העבודה שלהם, ההתענגות היא של הקהל ולכן על הקהל לגלות פה אחריות.

השב   •  50
יניב05/04/2011 20:57
סגורים על פי חוק. המשחק בחו"ל החוק בארץ , לכן כמו שכתב 84 התחנות הטלביזיה בארץ לא ישדרו. יאלה סגור הולך על זה. אבל אתם יודעים ברגע שזה נהיה נושא שמדברים עלין הסיכויים לנצח בחתי גמר פוחתים <מרפי>
השב   •  30
מיקי05/04/2011 21:14
המשחק לא בארץ.
הקבוצה צריכה לעבוד.
כל השאר שלא יתעסקו בזה.
יש גם מחוייבות כלפי השחקנים שזה הקריירה שלהם וזו העבודה שלהם.
לא יכול להיות שהם יגיעו לגמר ולא יתנו להם להשתתף בטורניר.
הקהל והתקשורת בארץ פשוט צריכים להניח לזה ולא להתעסק, לצפות ולדבר על זה. מי שלא מתאפק זה כמו אלו שלא מתאפקים ביום כיפור.
השב   •  30
83
אוסישקין05/04/2011 13:41
יזכור עם ישראל את שנת 1991 ויבין שמכבי לא מייצגת את מדינת ישראל אלא רק את הרס הכדורסל הישראלי. בהצלחה לכל קבוצה שתשחק מול מכבי
השב   •  49
82
ירוק05/04/2011 13:41
השב   •  11
81
ירוק05/04/2011 13:41
השב   •  31
80
dan05/04/2011 13:36
הרי ידעו על זה כבר בתחילת העונה מדוע אז לא העירו על כך למארגנים שזה נופל על יום חשוב.
השב   •  12
ברומלי06/04/2011 00:03
כי זה נשמע דבילי לדבר על זה בתחילת העונה,הרי מי אמר בתחילת העונה במכבי שהיא תגיע לפיינל פור,ומי אמר בכלל שהיא תגיע לגמר?! תפעיל קצת את המוח אם יש לך כמובן. אז אם במכבי לא הבטיחו בתחילת העונה להיות בפיינל פור,אז שהיורוליג יבטיח?! הם כן העירו אבל זמן הטיפול הוא רק ברגע האמת ורגע האמת זה עכשיו,שידוע שמכבי בפיינל פורץ
השב   •  00
79
הקופים הירוקים05/04/2011 13:35
שחר המלך חיפה לשילטון
השב   •  28
78
בלונדי05/04/2011 13:34
בכל מקרה ככה שזה ממש לא משנה .
השב   •  922
אלון05/04/2011 13:44
גם הפועל היא זבל שנהרס לחלוטין וישאר הרוס
השב   •  113
מושון05/04/2011 20:46
השב   •  20
77
אדוניי שפירא05/04/2011 13:30
יש שמועות פתחו סביח באוסישקין מה המחירון?
השב   •  102
76
מייקי05/04/2011 13:30
השב   •  41
אנטוניו05/04/2011 14:01
נכון יש לכם את דון קורלאונה.
השב   •  10
שמעון05/04/2011 15:07
אדם מגעיל ושרלטן
השב   •  10
צפוני כחול05/04/2011 22:32
ועכשיו, כשהוא לומד שיש חזקים ממנו - נראה כמה אתם אוהבים אותו. הגעתם לקצה הדרך, אם עוד לא הבנת. ולכן כל השאר רואים את האור שבסופה של כל דיקטטורה.
השב   •  10
75
הדוקטור.05/04/2011 13:29
אבל שינצחו!
השב   •  02
74
אדוניי שפירא05/04/2011 13:26
בואו נתערב שגם אם זה יהיה רגיל הם יופיעו? הנהלת מכבי זה דיבורים כמו חול מעניין אותם רק הכסף לא כזה הם אמרו שהם לא יופיעו בשביל שעם ישראל יגיד להם תופיעו תופיעו אז בסוף יגידו אם עם ישראל אמר אנחנו נופיע :\\
שגם אם עם ישראל היה אומר שלא יופיעו הם היו מופיעים כי הם לא יפסידו מלא כסף
השב   •  23
73
משה05/04/2011 13:26
עכשיו אחרי שהדוברת אומרת שמכבי הסכימה ללוח הזמנים בתחילת העונה, אז מדובר בפשלה של מכבי בלבד. במכבי היו צריכים לשבת מול לוח שנה עיברי ולא רק לועזי. הבעיה רק אצל מכבי בלבד. שהיורוליג לא ייכנע למכבי וזהו.
השב   •  12
72
מכבי ביזתה את חללי צה"ל05/04/2011 13:25
השב   •  70
71
רמת אביב ותושביה תמורת שלום אמת05/04/2011 13:19
יד אליהו שייכת לתושביה ולתושבי דרום ת"א ! כל אוהדי מכבי מגיעים מאיזור מרכז וצפון ת"א ולכן תעופו לשם ותשחקו שם אתם לא רצויים אצלנו בשכונה נודף ממכם ריח של שינקה !
השב   •  57
אביאבי05/04/2011 15:35
השב   •  01
70
ערן05/04/2011 13:18
אם היורוליג הוא מפעל זניח, מה תגיד על הליגה הישראלית, או על ליגה ז שירדתם אליה ועליתם לאט לאט ?
השב   •  03
69
היהודי האשם05/04/2011 13:17
אני שריד אחרון למשפחתי. אחי היחיד נפל במלחמה .
אך יחד עם זאת  - אלה שמתו ציוו לנו את החיים
ומה יותר טוב מהפגנה בינלאומית של מעצמת ספורט כמו מכבי ביום בו אנו גם מבכים את מתינו - שכל העולם יראה את האמת על חלק זה של העולם ולו רק דרך הספורט  - לדוגמה סרטים שחורים , השמעת שיר קשור ליום הזכרון וכו''
רבותי הרימו ראש - כמו שטל עמר - "אנחנו על המפה ונשאר על המפה"
השב   •  43
חולוניה בדם06/04/2011 00:06
בדוק שאתה לא אוהד חולוניה ימנייאק
השב   •  00
68
רמי05/04/2011 13:17
הקבוצה שלנו לא מופיעה ואנחנו יכולים לתבוע ?
אתה חי בסרט
השב   •  20
67
ערן05/04/2011 13:17

השב   •  00
66
רמי05/04/2011 13:16
על מה ? על זה שהקבוצה שלהם לא מופיעה?
השב   •  10
65
שפוי.05/04/2011 13:14
הרי זאת מהות ה"מכביזים" : אין ערכים אין תרבות אין כלום רק רצון אובססיבי וחולני לניצחון.(בגלל זה הם תמיד בדיכאון.)
השב   •  516
שי05/04/2011 13:40
השב   •  33
ס.מוזס05/04/2011 14:57
השב   •  31
64
סמרטוטי בית שאן05/04/2011 13:14
השב   •  54
63
רמי05/04/2011 13:13
ושכחת שאחרי שמכבי תעשה אתזה היא תוצא לתמיד מהמפעל בגלל הבושה וההפסד הכספי שגרמה
השב   •  01
62
איש ללא מחשב05/04/2011 13:12
השב   •  11
61
איש ללא מחשב05/04/2011 13:10
הנהלת היורוליג צריכה להזיז את שעת המשחק.
ועל זה נאמר - ויפה שעה אחת קודם.
השב   •  01
60
טייגר05/04/2011 13:02
תגידו , מי אישר במכבי את לוח הזמנים ? מה קרה ? לא יודעים במכבי על יום הזיכרון ?
השב   •  81
dan05/04/2011 13:37
השב   •  20
59
אבישי גל05/04/2011 13:02
ועל זה אני מעריך אתכם מאוד כי אומנם אני הייתי ג''ובניק לצערי, אבל חבר ילדות שלי שגר לידי מגיל שנתיים נפל במלחמה לפני כמה שנים ומאז היום הזה הפך ליום מאוד חשוב ועצוב עבורי.
אני אוהב אותכם בכדורסל בלי קשר ולא מפסיד אף משחק יורוליג, אבל מוכרח לומר לכם שמבחינתי גם אם הייתם משחקים באותו יום, העלתם לכל מדינות אירופה את המודעות והחשיבות של היום הזה, זה מופיע בכל עיתון אפשרי ביבשת והיורוליג שעסוק עד מעל הראש בהכנות לפיינל פור עסוק רק בזה! בשמי ובשם כל המדינה הזו אני מודה לכם מאוד מאוד.
בהצלחה בכל המשחקים שממתינים לכם, ואני מקווה שהכל יסתדר לטובה.
השב   •  545
בלונדי05/04/2011 13:33
מכבי גרמה לכל אירופה להבין מהו יום הזיכרון ועד כמה הוא חשוב לנו .חוץ מלעצמה בעצם ..
השב   •  37
58
מיכה05/04/2011 13:01
יש למצוא כל דרך להרוס את מכבי ת"א.
בדיוק כמו שהם הרסו את הכדורסל ואת השחקן הישראלי.

הם עשו כל מניפולציה אפשרית להרוס כל שחקן ו/או קבוצה שעמד/ו בדרכם.

החטא ועונשו!
השב   •  1466
אורן05/04/2011 13:18
אם לא מכבי ת"א בכדורסל
הכדורסל שלנו היה נראה כמו ליגת הכדור-עף !
על מה אתה מדבר ?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  114
אחד שמבין05/04/2011 13:19
השב   •  133
אדוניי שפירא05/04/2011 13:28
אני בטוח שכל קבוצה אחרת היתה מתחלפת עם מכבי ועושה את כל מה שרשמת :\ למה לא עשו את זה? כי אנחנו מועדון גדול
השב   •  103
אפי05/04/2011 13:38
חולדאי תודה!
השב   •  94
57
קובי05/04/2011 12:58
אם מכבי מאיימים לא להגיע למשחק יורוליג בגלל חג זה לא כמו שהפועל ת"א או מכבי חיפה יאיימו שלא להגיע למשחק יורו.
משחק יורו בלי מכבי ייצור שם בעייה רצינית והם זוכרים טוב מאוד כמה קהל קבוצה כמו מכבי יכולה להביא למשחק כזה .
הם גם לא ייתנו שהתקשורת העולמית תכתוב שמכבי לא שיחקו בגלל חג שחל בתאריך הזה ובעצם על התואר יתמודדו בפועל מקום שני ושלישי.
עם רצון טוב אפשר לעשות הכל ולא כל השטויות שאמרה הדוברת של היורוליג.
היורוליג ייצאו מאוד לא טוב מהעיניין הזה וצריך לנצל את זה
השב   •  22
56
שי05/04/2011 12:58
 גם אם יקדימו וגם אם יזכו בגביע
 מה עם החגיגות
 הרי  החגיגות יכנסו  ליום הזיכרון ולחגוג  אחר כך כשהגביע  ביד
 זה לא לענין
 יש לשנות  את היום ולא רק שעה
השב   •  01
55
ניק מרשל05/04/2011 12:54
לפי הנתונים בכתבה,כמעט ואין סיכוי שמכבי תופיע לפיינל פור.וזו אשמתה של הנהלת הקבוצה שאישרה את לוח הזמנים.כאוהד מכבי(כדורסל) זה 44 שנים,אתאכזב אם זה לא יסתדר,אבל לא אבוא בטענות לראשי היורוליג.האשמה הבלעדית היא של הנהלת הקבוצה.
השב   •  34
רועי05/04/2011 13:25
אין מה להאשים כאן את מכבי מלכתחילה אם זכור לך דברו על זה פשוט הנהלת היורוגליג היתה בטוחה שמכבי לא תגיע לפיינלפור וכרגע זה מאוחר מידי
חוץ מזה שאני איתך התחושה.. שיש כ"כ הרבה גורמים שיתנו את הסכמתן היא קלושה
וכל הכבוד למכבי שלמדה מהטעות של 91'' ועומדת לצד המדינה ביום שכזה!!
השב   •  21
54
איתי05/04/2011 12:51
בהמשך למה שכתבתי קודם ותודה לך עופר שהערת את תשומת ליבי כי בהחלט צדקת, קראתי ש1100 אוהדים קנו כרטיסים לפיינל פור ולדעתי זו טעות! אל תעשו את השטות הזו כי היורוליג מרוויח עליכם עוד לפני שידוע אם מכבי בכלל תשחק וכך גם ליורוליג יש פחות לחץ להזיז את שעת הגמר כי את הכסף הוא בכל מקרה מרוויח מבלי שעשה דבר. בנוסף על כך אל תשכחו שמכבי צריכה את אישור ברצלונה שלהזכיר לכולכם לא מופיעה לגמר ויכולה כן להופיע במידה ומכבי לא תשתתף ולכן אני כמעט בטוח שהם יסרבו כדי לקבל את הפרס הזה, אם תשאלו אותי אסור בשום אופן לשחק ביום הזיכרון, מכבי עשתה הישג בלתי יתואר בעצם ההעפלה ואם היא תידרש לשחק אז שתבטל את השתתפותה, אין אף אירוע ספורט ששווה לחלל את יום הזיכרון ונניח שמכבי אכן תזכה, אנשים אשכרה יצאו לחגוג בערב יום הזיכרון?!?!?!
השב   •  20
53
jesse05/04/2011 12:46
כל קבוצה מגישה רשימה של מועדים בהם היא לא יכולה לשחק. מכבי הגישה את המועד הזה למיטב ידיעתי כך שהיא ממש לא אישרה אותו.
בנוסף, הדוברת "שכחה" לציין שהם הזיזו את המועד של הפיינל 4 אחרי שהמשחקים התחילו - אז איך בדיוק מכבי אישרה אותו לפני תחילת המשחקים.?
אני - כאוהד שרוף - קורא לראשי הקבוצה לא להיכנע! אם אין הזזה - אין פיינל 4 - זה הכבוד הכי גדול שאני יכול להעלות על דעתי!
נראה אותם מרימים אירוע עם 4000 צופים באולם של 16000.
השב   •  41
52
יגיל05/04/2011 12:44

יחד עם זאת, גם אם מכבי תעלה. הקדמת המשחק בשעה לא תאפשר חגיגה נורמלית. מדוע לא עשו את הגמר שבוע קודם לכן. דיי בשבועיים בין ההצלבה לחצי גמר. הפיינל פור נופל על יום הזיכרון ואחכ חג בעצמאות ולא כיף לחגוג זכיה אם בכלל בתקופה זו. היו שהציעו, שאם מכבי תעלה לגמר, היא תשחק עם סרטים שחורים ודקת דומיה. אבל איך אפשר לחגוג ניצחון (במידה ותזכה בגביע) ביום שכזה, אפילו אי אפשר להעלות חיוך (בעיקר לשחקנים הישראלים) והם כן ישמחו בכל זאת. לא כל יום זוכים בגביע. ושוב - אם בכלל.

השב   •  20
אור - צהובה בנשמה05/04/2011 13:13
וזה לא קשור אם עלינו לגמר או לא כי הכל צריך להיות ערוך מלכתחילה כאילו עלינו לגמרי. אף אחד לא יסע לשחק את החצי גמר בידיעה שיש מצב שינצח אבל לא יוכל לשחק בגמר.לכן מסתכלים על שני המשחקים כיחידה אחת
השב   •  00
51
מסביר05/04/2011 12:41
היורו ליג או כפי שנקרה ההמפעל הזניח הזה טורקיש איירליין ליג עקב העובדה שחברת התעופה הטורקית היא הספונסר הראשי של הקירקס הזה ומשלמת עבור זאת פחות משתי מליון יורו,סכום כפול כמעט מקבלת קבוצה בצ''מפיונס עבור תיקו בשלב הבתים.
מלבד העובדה שמכבי קבוצה פרטית ומייצגת את עצמה בלבד ,בעבר כבר שיחקה בערב יום הזיכרון{אוי ברצלונה,ברצולנה} ומצידי שישחקו ביחוד לנוכח העובדה שאישרו את מועד המשחקים מראש.
מכבי בכדורסל וגם מכבי בכדורגל{ערב ראש השנה נגד בייארן מינכן},אכן אגודה למופת.
וזה עוד מקבל את פרס ישראל.
לא יאומן.
השב   •  1317
יאיר05/04/2011 13:01
לך לישון על האף ושתקום ביום העצמאות תראה שכל המדינה תתצבע בצהוב כחול יחד עם דגל ישראל.
השב   •  27
שידור05/04/2011 13:07
זעקת הקוזק הנגזל.
לא מעניין אותך - אל תגיב!
לקטול, לפסול ולעשות דה-לגיטמציה
רק אנשים קטנים ומנופחים בחשיבות
עצמית מרשים לעצמם.
צביעות אדומה לשמה. תחזור למקומך.
אתה לכל היותר מסוגל לקבל
את פרס העליבות.
השב   •  35
יוד05/04/2011 13:08
קינאה שנוטפת ממך, לא נורא, תאכל את הלב קצת.
השב   •  25
מקווה05/04/2011 14:41
ביום הגמר יש משחק בין צ''לסי ליונייטד,אתם באמת חושבים שהמשחק הזניח הזה מעניין מישהו?
השב   •  42
ס.מוזס05/04/2011 14:58
השב   •  22
ד"ר שפרד05/04/2011 17:39
שוב אני אומר שאחד מהסימפטומים לצהבת היא לחשוב שכל העולם מקנא בכם, לפחות לגביי אם הייתי צהוב הייתי בדיכאון.
השב   •  01
50
הגיזען-אוהב את צה"ל05/04/2011 12:40
אם היורוליג לא יזיזו את הגמר לצהריים אז כדאי לנסות להזיז את יום הזיכרון ויום העצמאות יום אחד קדימה.. לא?
אבל זה רק במקרה שהיורוליג לא יזיזו
השב   •  49
אה05/04/2011 13:39
גם אם לא היו מקדימים את יום הזיכרון והעצמאות, עדיין הם היו צריכים לשחק ביום הזיכרון שמסתיים רשמית ב8 בערב.
חוץ מזה, זה גם לא כ"כ שייך ליום העצמאות עצמו
השב   •  00
49
יובל05/04/2011 12:35
אם ההחלטה מבוססת על דעת "הרב", אז למכבי אין סיכוי.
הספונסרים הטורקים לא יסכימו מכור "אהבתם הגדולה לישראל"
מצד שני, לא בטוח ש-17ף30 היא שעה טובה למכבי.
זה יחזיר אותה בדיוק למקרה של 91'' זבו היא שיחקה לאחר כניסת יום הזכרון בישראל וטרם כניסתו לאירופה, מה שעורר זעם רב בארץ בצדק או שלא.
גם אם המשחק יוקדם ל-16:30, על מכבי לא להשתתף.
השב   •  40
48
אייל זיסמן05/04/2011 12:33
אם מכבי באמת אישרה את מועד הגמר זה שערוריה שאין כדוגמתה. קשה לי מאוד להאמין שמכבי ברגע פרסום מועד הגמר לא התריעו בפני היורוליג על הבעיה. יכול להיות שהלך הרוח אז היה לזרום עם התאריך וברגע שהבעיה תיהיה רלבנטית אז לנסות לטפל בבעיה. יש פה מחדל גדול גם של מכבי וגם של היורוליג. אין לי ספק שלפני כשנה שקבעו את מועד הגמר היה אפשר בקלות להזיז אותו או יום קדימה או שבוע קדימה או לכל תאריך אחר. כאשר מדובר מועדון כמו מכבי שעולה לפיינל פור בפעם השמינית ב-12 השנים האחרונות אז בעיה כזו היא מאוד רלבנטית ופשוט היו חייבים לטפל בה ברגע שפרסמו את תאריך הגמר ואולי אפילו לפני זה. זה בעיה מאוד מאוד פשוטה לפיתרון כאשר מטפלים בה בזמן. היום כאשר החבילות סגורות, אוהדים הזמינו כרטיסים ומלונות וזכויות השידור סגורות אז מדובר בסיפור מאוד לא פשוט שעל פי רוח הדברים יכול להיגמר מאוד רע. פשוט מחדל ענק.
השב   •  40
47
אריק הפועלחיפהלעד05/04/2011 12:22
מחדל של שמעון מזרחי.
השב   •  80
46
תמיר05/04/2011 12:19
ויפסידו טכנית חח
השב   •  1018
נעם05/04/2011 12:52
השב   •  23
זאפה05/04/2011 12:58
השב   •  13
המעניש05/04/2011 13:20
לעשות יום זיכרון להפועל ת''א בפורים
השב   •  22
45
שמוליק05/04/2011 12:08
מכבי הרי כבר שיחקה בעבר ביום הזכרון (למי שלא יודע, בפיינל פור של 19991) ! מה קרה, פתאום היום הזה כן חשוב להם?!
השב   •  20
44
שלומי05/04/2011 12:06

3000 אוהדי פאנ 2000 אוהדי ריאל/ או 1000 אוהדי ולנסיה. 300 אוהדי סינה.. אוהדי מכבי תמיד מפוצצים את האולם בפיינל פור.
אבל אני מאמין שהכל יסתדר ומכבי תיהיה בגמר!

השב   •  62
43
שוקס05/04/2011 12:05
אם לא תהיה ברירה אפשר שמכבי ישחקו בשעה היעודה, ובאמצע המשחק תישמע צפירה בת 2 דקות והשחקנים יעצרו את המשחק, שערוצי הטלויזיה יתחייבו לא לשדר פירסומות בזמן זה וכך למרות שמשחקים ביום הזיכרון, לפחות כיבדנו את הנופלים בכל העולם.
השב   •  137
הגיזען-אוהב את צה"ל05/04/2011 12:17
זה רעיון טוב אבל טיפשי כי למה נראה לך שיעשו צפירה בברצלונה ? מאיפה להם צפירות נראלך שהם צריכים צפירות? הם חיים את החיים היפים בלי צפירות של מלחמה או צפירות של ימי אבל.
השב   •  80
אביב05/04/2011 12:29
יותר מזה אפשר אחרי הצפירה שכול השחקנים יעמדו באמצע המגרש ויקראו קדיש
השב   •  90
מאמין05/04/2011 12:54
וזה נהוג בהרבה מקומות בעולם (לידע כללי)
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
מכביסט05/04/2011 14:05
השב   •  00
42
חן05/04/2011 11:57
בורשטיין ? אליהו ? פניני ? גרין ? שארפ ? בלו ?
השב   •  11
41
אש05/04/2011 11:57
שיתמודדו העם הזה חושב שהוא הכי חכם בעולם ו"יהיה בסדר"
השב   •  51
הגיזען-אוהב את צה"ל05/04/2011 12:35

אתה כותב תגובה גזענית ובנוסף על זה אתה גם אוהד קבוצה יהודית ולפי מה שנראה לי אתה לא יהודי. אתה עוד אוהד קבוצה אם השם מכבי, אם אין לה מושג "מכבי" זה אומר - מי כמוך באלים ה'' ! וזה משפט מהתורה של היהודים
שים סמל של סכנין יתאים לך יותר

השב   •  42
40
שרגא05/04/2011 11:56


שיקח אחריות ויתפטר !
השב   •  32
39
אדמדמדם05/04/2011 11:55
השב   •  46
מכביסט05/04/2011 13:01
ביורוליג לא שמו על הפועל. אם אתה מדבר על אולימפיאקוס, הם הושפלו קשות
השב   •  42
ס.מוזס05/04/2011 15:03
השב   •  00
38
תומר05/04/2011 11:54

חלמאותלשמה !
השב   •  22
37
איתי05/04/2011 11:53
קודם כל אני מסכים אם אלו שכתבו שמכבי אכן אשמה במצב אליה היא נכנסה כי הם אישרו את מועד הגמר. טעות קשה של הנהלת מכבי כי גם אם האמינו שלא יגיעו לפיינל פור הם היו צריכים לוודא שהגמר יוזז למקרה שהם יגיעו אליו. בקשר להמשך לדעתי מכבי קודם כל צריכה לשחק במשחק הראשון לראות אם היא בכלל תגיע לגמר. במצב שכן לבדוק אם עד אז יוכלו להזיז את השעה ואם לא אז לא לשחק בשום אופן! כך לא תיהיה ברירה ליורוליג אלא להזיז את הגמר כי דבר ראשון הם לא יביאו קבוצה ממקומות3-4 ודבר שני תחשבו על כל האוהדים שלא יהיו להם בגמר, ליורוליג לא תיהיה ברירה לדעתי וכך צריך לעשות.
השב   •  44
עופר05/04/2011 12:12
כתבת יפה אבל יש לך כמה טעויות. במידה ומכבי לא יעלו, היורוליג יחייב את מכבי לשלם את ההפסדים שלו בעקבות אי ההופעה בנוסף, מכבי תצטרך לשלם קנס ענק מכבי אישרה בתחילת העונה את המועדים אבל באותו מעמד גם הודיעה כי מדובר ביום זיכרון. התשובה של היורוליג הייתה "כשנגיע לגשר.". אז הגענו לגשר ועכשיו זה כבר הרבה הרבה יותר קשה.
השב   •  11
אריק הפועלחיפהלעד05/04/2011 12:27
למרות העברית המעט מבולבלת.
הילד צודק.
השב   •  10
36
nir05/04/2011 11:53
השב   •  52
35
מוטי למוניקה05/04/2011 11:52
לא להרים ידיים ולהכנע. חייבים להופיע לחצי-הגמר ולנצח.ולאחר מיכן נראה אותם גברים אנשי היורוליג שלא ישנו את שעת-המשחק.זה יהיה להם ביזיון לדורות או לא?כי הם ישלבו קבוצה ספרדית במקום מכבי.
השב   •  21
34
צהוב בדם05/04/2011 11:52
אז מגיע לה לשאת בתוצאות. פשוט בושה וזלזול בקבוצה ובאוהדים גועל נפש!
השב   •  40
33
רועי05/04/2011 11:52
לפי ההצלבה בין הלוח העברי והלועזי 8 במאי נופל על ד באייר שזה במקור ערב יום העצמאות ולכן מכבי אישרה את זה. ורק אחר כך נודע להם שבגלל ש ג'' באייר שזה ערב יום הזיכרון נופל על שבת הזיזו את יום הזיכרון ביום אחד.
השב   •  33
32
הקוסם לנבחרת05/04/2011 11:46
עדיף לשחק עם סרטים שחורים ולהקדיש את המשחק לחללים מאשר לא לשחק בכלל ויהיו לזה הרבה מאוד השלכות לא ידועות. תיהיו חכמים עשו טובה.
השב   •  226
31
אליהו05/04/2011 11:46
לא מקדימם את המשחק, כי מדובר בהפסד כספי עתק.

מכבי לא יסעו לפיינל פור השנה, אלא יעלו אוטומטית (או עם עדיפות גבוהה / הגרלה קלה) לשנה הבאה.

אפשרות אחרת היא להזיז את היום. קשה לי לראות הקדמת המשחק בכ"כ הרבה שעות, למרות שאני תקווה כמו כל האוהדי שיימצא פתרון סביר.
השב   •  01
30
אביב05/04/2011 11:42

ותודיעו על זה לאנשי היורוליג רק יום לפני המשחק הראשון כדי שלא ישימו במקומכם קבוצה אחרת.. ככה גם הם יפסידו

השב   •  41
29
אסף05/04/2011 11:37
אני אוהד נלהב של קבוצת הכדורסל מכבי ת"א.
אך למרות זאת, אני מודה שרק אנחנו אשמים במצב הזה ובמובן מסוים יגיע לנו אם מועד המשחק לא ישתנה.
או שבמכבי ת"א לא האמינו שנגיע לגמר, או שפשוט לא שמו לב מה מציין תאריך הגמר- בשני המקרים, מדובר בהפקרות ! בלי קשר, אני חושב שזאת יהירות להתייחס לנושא כאילו מכבי ת"א כבר העפילה לגמר, כאשר ניצבת בפניה משוכה לא פשוטה, ואני כמובן מדבר על משחק הפיינל פור נגד המנצחת בין ריאל מדריד לולנסיה. כולי תקווה שהעניינים יסתדרו לטובת מכבי ת"א, אך במידה ולא, אפנה אצבע מאשימה רק כלפי ההנהלה חסרת האחריות של מכבי ת"א.
השב   •  62
28
עמי05/04/2011 11:36

אוהדי מכבי לתבוע את היורוליג

השב   •  03
27
אני05/04/2011 11:36
השב   •  11
26
עמי05/04/2011 11:34

גם לקטלונים הם היו נוהגים כך ! מעניין מה עיריית ברצלונה תחליט שמכבי תשתתף או שברצלונה תעלה במקומה החלטה קשה . אוהדים יקרים לתבוע את הירוליג וגם מכבי לא לצאת פריארים

השב   •  42
25
אילן05/04/2011 11:34
השב   •  01
24
רועי05/04/2011 11:34
יש גם אליפות המקום השני
ראה ערך אפי בירנבויים,עמי נאווי
השב   •  02
23
פשוט בזיון.05/04/2011 11:33
אם לא משנים את היום של המשחק,זה פשוט בזיון.
השב   •  24
אבישי גל05/04/2011 13:05
אולי תאמרו שלמכבי אסור לשחק בכלל כי כואב לחלק מהאדומים או כמה אחרים שמכבי עלתה לפיינל פור?
לפני כניסת יום הזכרון, זה לא יום הזכרון. יותר פשוט מזה אין.
לא רק על העונה האדירה שמכבי נתנה, אלא על עצם זה שהיא קידשה את יום הזכרון לחיילים הנופלים בכל כך הרבה מדינות, מגיע לה לזכות, ואמן והיא תזכה!
השב   •  42
רוני05/04/2011 16:28
או שאולי אתה מובטל וחי על חשבון משלמי המיסים.
השב   •  00
22
מאיר05/04/2011 11:31

בתחילת העונה כשפורסם לוח המשחקים ונקבע שהגמר ייערך ביום הזיכרון-התריעה הקבוצה על המועד הבעייתי.בתגובה נמסר לה כנגיע לגשר נחצה אותו.מכאן לאמר שמכבי הסכימה לתאריכים זה מגוחך.כפי שזה נראה היורוליג לא יזיז את המועד ומכבי לא תופיע.במצב כזה יתקשו המארגנים למלא את האולם-בדוק!

השב   •  41
21
מכביסט05/04/2011 11:29
זה פשוט בושה
השב   •  51
20
איך זה קרה05/04/2011 11:28

1. בהנהלת מכבי לא שלפו לוח שנה ולא בדקו על מה נופל הגמר. 2. יש מצב שהממשלה הזיזה את יום הזכרון לאחר שמכבי אישרה את הלו"ז?       3. הנהלת היורוליג משקרת. 4. לפי הקוף אלי סהר עלה על התאריך הבעייתי מיד כשפורסם.

השב   •  32
19
מכבישראל05/04/2011 11:28
מכבי לא אישרה את לוח הזמנים והתריעה מתחילת העונה שמשחק הגמר נופל על יום הזיכרון אבל ביורוליג אימפוטנטים
השב   •  104
18
אחד שיודע05/04/2011 11:27
ג''רמי פארגו, הנדריקס, שארפ. אידסון, מצ''באן, פרקינס, שחורציאניטיס
הם מובילים את החרם כי הנושא ממש מזיז להם.
השב   •  733
שלמה05/04/2011 11:35
בקבוצה שלך בטח כולם ישראלים!
השב   •  72
שרון05/04/2011 13:48

שכחת את בלו.

השב   •  11
17
ואליד באדיר.05/04/2011 11:24
השב   •  18
16
ג''ורג''05/04/2011 11:24
פעם יוצא לנבחרת לשחק בשישי בערב
פעם לישראלים בחו"ל לשחק ביום כיפור

אלוהים מנסה אותנו תאמינו לי ואנחנו נכשלים כל פעם
השב   •  217
רוני05/04/2011 16:23
יום הזיכרון זה לא חג דתי ,ולא אלוהים קבע אותו עלינו. יום הזיכרון הוא יום שאנחנו קבענו בתור מדינת ישראל לזכר הנופלים במלחמות ישראל ופיגועי הטרור.
השב   •  31
עידו05/04/2011 16:45

השב   •  10
15
אדום אדום05/04/2011 11:23
אין מה לדאוג.מכבי בכלל לא יהיו בגמר,אבל מה יהיה עם המשחק על מקום 3-4?
הכי מצחיק שבגמר ישחקו ריאל מדריד מול פנאתיניקוס בשעה 16:30.
השב   •  96
ס.מוזס05/04/2011 14:59
השב   •  00
14
צהוב בדם05/04/2011 11:22
היורוליג לא אשם, הוא עושה מאמצים להזיז אבל זה כמעט בלתי אפשרי היות וזה תלוי באלף ואחת גורמים
השב   •  152
13
רועי05/04/2011 11:22
הם צריכים להתבייש
השב   •  77
12
אוהד עצוב05/04/2011 11:22
כידוע לוח המשחקים מפורסם טרם תחילת העונה,ומכבי ת"א אכן אישרו את לוח המשחקים. איפה הם היו? למה לא בדקו קודם לכן? כ"כ קשה לפתוח לוח שנה? פשוט פדיחה עצובה של מכבי.
השב   •  134
רועי05/04/2011 11:43

לפי התאריך העברי יום הזכרון לחללי צהל נפל על שבת ולכן הזיזו אותו ליום ראשון (השערה שלי) ולכן שמעון לא עלה על זה

השב   •  43
צהוב05/04/2011 11:53
השב   •  30
11
ג''ורדי ברטמאו05/04/2011 11:20
שעה 16:30 כי שמעון ציווה עלי !! 
השב   •  02
10
קוקו05/04/2011 11:18
השב   •  22
9
זינדין חוסייסי- פיוטים אלג''יראיים אותנטיים בע"מ05/04/2011 11:17

וההר שניצב והביט בי, הפיל אותי חסר כוחות וכסמרטוט צנחתי ארצה.
וכשהשער נגלה עלי במלוא הדרו, ידעתי לנצח שאורטל צנעני תחבק אותי בין זרועותייה ואחוש את חומה המלטף.

השב   •  85
נירו05/04/2011 13:14
אני רוצה את מה שעישנת
השב   •  90
8
עזרא05/04/2011 11:17
השב   •  02
7
מג''יק05/04/2011 11:17
השב   •  273
שי05/04/2011 11:58

למה חשבת שאיכפת להם ?

לדון איכפת רק מ $.
השב   •  515
אוהד מכבי ותיק05/04/2011 14:54
בדלית ברירה, וכשכלל לא היה צפוי שהקבוצה תגיע לפיינל-פור, מכבי נאלצה לאשר את המועד תוך הערת מחאה נגדו.
הנהלת הליגה הזניחה את הטיפול בעניין  למרות תזכורות חוזרות ונשנות של שמעון מזרחי במשך העונה ככל שגבר התיאבון של מכבי להעפיל לשלב הסיום וככל שגברו הסיכויים לממש מטרה זו. 
השב   •  11
6
אדוניי שפירא05/04/2011 11:16
כנראה לטביב חסר כסף
השב   •  336
שי05/04/2011 11:57
0-4
0-3
0-2

מכבי בדרך ללאומית.
השב   •  106
5
דורון05/04/2011 11:16
איזו טעות איומה של מזרחי. כמה חבל שלא השכלת לראות את הנולד- חכם שכמותך.
השב   •  84
4
אדוניי שפירא05/04/2011 11:16
מופיע לחצי גמר עולה לגמר ולא מופיע לגמר עושה חרם. ואז הם ירדפו אחרינו
השב   •  236
רועי05/04/2011 11:39
ביורוליג הבהירו שאם מכבי מגיעה לפיינל פור, עולה לגמר ולא מתייצבת למפעל היא תקבל קנס כספי גדול מאוד ואולי גם אי השתתפות במפעל הזה בשנה הבאה. לכן זה לא יקרה. אם לא מזיזים את המשחק מכבי פשוט לא תגיע
השב   •  91
ברוך05/04/2011 12:20
השב   •  30
3
אלון05/04/2011 11:15
יותר מענין
השב   •  156
ס.מוזס05/04/2011 15:01
השב   •  132
2
תומר05/04/2011 11:11
חייבים לפרוש מהמפעל הזה בושה וחרפה ההתנהלות שלהם כשאין כבוד למדינה שלמה
השב   •  6213
אוהד ישראל05/04/2011 11:21
כנראה שהדם של חללי ישראל לא מעניין את מכבי ושמעון
השב   •  1015
בוקי05/04/2011 11:23
ההנהלה לא האמינה שנעלה לגמר? ביזיון! למה עשיתי מנוי ?
השב   •  170
איתי05/04/2011 11:28
תומר שלום,
מכבי הייתה צריכה לטפל במועד הגמר עוד בתחילת העונה. לא מתאים להנהלת מכבי להתנהל בכזאת חפיפנקיות.
השב   •  101
יוסי05/04/2011 11:31
יש הרבה מדינות שמשתתפות במפעל, אי אפשר להתחשב רק באחת. לפרוש? אתה מדבר שטויות, במקרה הכי גרוע לא נגיע לפיינל-פור. היו צריכים להזיז את זה מראש אבל עכשיו זה הרבה יותר קשה, מדובר על הרבה כסף וזה המניע היחיד מבחינת היורוליג, וזה מובן
השב   •  40
שי05/04/2011 11:56
מכבי כבר שיחקה בעבר בערב יום הזיכרון (1991) זה ארגון פרטי שלא קשור למדינת ישראל.

אגב גליל אלופה,
מכבי ת"א = בדיחה.
השב   •  519
יובל05/04/2011 12:39
מכבי לא שיחקה ביום הזכרון ב-91.
במקום שהיא שיחקה בו, יום הזכרון נכנס אחרי המשחק (לפי שעה מקומית).
בארץ, הוא כבר נכנס ולכן הופסק השידור.
גם דתיים. חרדים מקבלים את השבת ע"פ שעון מקומי ולא על פי השעה בארץ.
שלא יעבדו עליך. מכבי לא שיחקה ביום הזכרון.
השב   •  103
אין שכל אין דאגות.05/04/2011 14:36
השב   •  21
תומר05/04/2011 16:08
ידוע ששמעון התריע בהנהלת היורוליג על הבעיה עוד ביולי, לפני כ9 חודשים לגבי התגובה של יוסי: הטענה שאתה מציג שאי אפשר להתחשב בכולם היא עלובה, יום הזכרון לחללי צהל הוא יום חשוב ונוראי במיוחד למשפחות החללים. העובדה שהרבה מדינות משתתפות ביורוליג (11 אם אני לא טועה) לא טענה מוצדקת לכך שאי אפשר למצוא תאריך שמתאים לכולם
השב   •  21
1
שי05/04/2011 11:08
העיקר יש עוד אליפות אדומה.
השב   •  9101
בן05/04/2011 11:14

השב   •  345
צהוב05/04/2011 11:34
השב   •  173
לוי יוסי05/04/2011 13:47
אדום  הזוי שכמוך
השב   •  132
אסור לפספס
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */