יום רביעי, 18.09.2024 שעה 11:43

מרצה בכיר מפיפ"א יעביר למאמני הליגה השתלמות

אריק רותמיילר, מאגף ההדרכה בהתאחדות הגרמנית ירצה למאמנים, מנהלים ובוגרי קורס הפרו ויקיים אימון לדוגמא. הגרמני גם ייפגש עם מאמן הצעירה, לוזון

|
אלישע ואיווניר. יעברו השתלמות (יניב גונן)
אלישע ואיווניר. יעברו השתלמות (יניב גונן)

אריק רותמיילר, מרצה בכיר מטעם אופ"א ופיפ"א, יעביר שלוש השתלמויות למאמנים ומנהלים מקצועיים של קבוצות בליגת העל, לאומית ובוגרי קורס הפרו.

רותמיילר שנחשב לאחד מבכירי המאמנים בגרמניה, עבד בצוות המאמנים הלאומי  ואף ניהל את אגף ההדרכה בהתאחדות הגרמנית, יקיים את ההשתלמות במכללה האקדמית, וינגייט.

ההדרכה תתקיים  ביום שישי ה-15 באפריל ובתכנית: הרצאה בנושא הכשרת שחקנים לרמה הישגית, הסקת מסקנות והפקת לקחים באימון ובשיטות משחק בעקבות משחקי מונדיאל 2010.

בשעה 12:00 בצהריים ייערך אימון לדוגמא במגרשים בתחומי מכון וינגייט, שם יסביר רותמיילר למשתתפים בהשתלמות כיצד ליישם את כל ההרצאה קודם לכן, הלכה למעשה.

בנוסף, כידוע על כל מאמן ישנה התחייבות לעבור כ-15 שעות השתלמות בתקופה של שלוש שנים והשתלמות זו תעניק לכל מאמן שיששתף בה ארבע שעות.

גיא לוזון (מור שאולי)
גיא לוזון באימון הצעירה. ייפגש עם רותמיילר (מור שאולי)
 

בתוך כך, גם ביום ראשון ה-17 באפריל יקיים אריק רותמיילר מפגש למנהלים המקצועיים של מחלקות הנוער, אירוע  שייערך בתא הכבוד באצטדיון רמת גן. בתוכנית ליום ראשון: הרצאה ודיון בנושא הכשרת שחקנים צעירים. בסוף היום יקיים מר רותמיילר מפגש מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון. בנוסף יעביר רותמיילר הרצאה למאמנים בנושא אימון שחקנים מקצועניים.  

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */