יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:46

עשו לה את העבודה: מכבי ראשל"צ במקום הראשון

כדוריד: הקבוצה של גלעד מאור בפסגה עם 23:25 על הרצליה, אחרי 27:27 בין הפועל ראשל"צ לאס"א ת"א (11 שערים לחליפי). זייקמן: "זה לא מה שרציתי"

|
שחקני מכבי ראשל
שחקני מכבי ראשל"צ. במקום הראשון (יוסי ציפקיס)

המחזור ה-21 בליגה בכדוריד הוכיח ששום דבר לא סגור עדיין במאבק האליפות. מכבי ראשל"צ חזרה למקום הראשון בזכות ניצחון שלה 23:25 על בני הרצליה, אבל בעיקר בזכות 27:27 במפגש בין הפועל ראשל"צ לאס"א ת"א.

במשחק בין הפועל ראשל"צ לאס"א, הובילה הקבוצה של וובה זייקמן 5:9 ואף 10:16 במחצית, אבל במחצית השניה ראה הקהל סיפור שונה לגמרי. אס"א חזרה לעניינים עד לשוויון 23:23 בדקה ה-52. היתרון עבר לאס"א בזכות יכולת מצוינת של איציק חליפי, אך 12 שניות לסיום, השווה דניס זכארוב את התוצאה וקבע 27:27.

מאמן הפועל ראשל"צ, וובה זייקמן, אמר בסיום: "זה לא מה שרציתי, זה לא מה שאולג ואס"א רצו. זה מה שמכבי ראשל"צ רצו. התיקו משאיר לנו את הביתיות בינתיים בחצי הגמר".

מאמן אס"א, אולג בוטנקו, הוסיף: "זו קבוצה של לוחמים עם לב ענק. חפרנו לעצמנו בור, אבל יש אופי חזק בקבוצה. אפשר להצטער אבל סיימנו את המשחק טוב".

בלטו בהפועל ראשל"צ: דניס זאכרוב 9, עידן מימון ודימה דורשוק 4 כ"א. בלטו באס"א: איציק חליפי 11 (7 שערים בפנדלים), מריו סאריץ', אלכס בזברחני ודן מירקוס 3 כ"א.

מכבי ראשל"צ ניצחה את בני הרצליה 23:25. אחרי משחק צמוד, הדקות האחרונות היו שייכות לראשל"צ, שיצרה יתרון 21:23 ושמרה עליו עד לסיום. בלטו במכבי ראשל"צ: אריאל רוזנטל 7, פיליפ מריאן 6, יואב נאמן וחן בירנבוים 4 כ"א. בלטו בהרצליה: דיאן אונצ'ינין 7, עידן יעיש, תומר שמעוני, רביב גרוס ואייל קרן 3 כ"א.

וובה זייקמן. תוצאה שהחזירה את היריבה העירונית לראש הטבלה (שי לוי)
וובה זייקמן. תוצאה שהחזירה את היריבה העירונית לראש הטבלה (שי לוי)
 

מכבי ת"א  ניצחה את קרית מוצקין 20:27. המארחים סגרו את המשחק כבר במחצית הראשונה, בדרך ליתרון שיא של 11:23 בדקה ה-40. היה רועי רחמים המבקיע המצטיין במכבי עם 9 שערים.

בבית התחתון: הריצה של מכבי רעננה נעצרה בהפסד 27:25 לא.ס. רמה"ש ורק תסריט מסובך יאפשר לה להישאר בליגה. רמה"ש מוליכה את הבית עם 20 נקודות ונקודה בשבוע הבא מול עירוני רחובות תבטיח לה הישארות. רחובות חזרה לנצח מול עירוני פ"ת, 16:33.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */