יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:48

סוכנו של גיי: הוא ובולט לא ייפגשו לפני אל' העולם

מארק ווטמור, סוכנו של האמריקאי, איכזב רבים שפינטזו על מפגש בין שני האצנים הטובים בעולם שיפגשו רק בדגאו. בולט 'יסתפק' במפגש עם פאוול

|
אוסיין בולט. יחכה לגיי בקוריאה (רויטרס)
אוסיין בולט. יחכה לגיי בקוריאה (רויטרס)

הקרבות בין אוסיין בולט לטייסון גיי בריצות ל-100 ו-200 מטרים צפויים להיות מרגעי השיא של אליפות העולם הקרובה באתלטיקה שתיפתח בסוף אוגוסט בדגאו, קוריאה.

עם זאת, כל אלו המצפים למתאבן לפני הדבר האמיתי יתאכזבו לגלות שככל הנראה שני הספרינטרים הטובים בעולם לא ייפגשו עד לאליפות. אוסיין בולט הודיע כבר על השתתפות בחמישה מירוצים באירופה השנה וסוכנו בודק לו אפשרות לשתי תחרויות נוספות, כשאחת האופציות שעלו היא מפגש ליגת היהלום בלונדון בה דווקא צפוי גיי להתחרות.

עם זאת, חוקי המיסוי הבריטיים הנוקשים שמנעו מבולט להתחרות בלונדון בשנה שעברה, אינם צפויים להשתנות ולכן הסיכויים שיתחרה שם קלושים.

"היינו שמחים להתחרות בלונדון, אבל זה לא בשליטה שלנו", אמר ריקי סימס, סוכנו של בולט. גיי בינתיים הודיע רשמית רק על השתתפותו בריצה ל-100 מטרים בליגת היהלום בניו יורק ביוני.

"אני לא חושב שגיי ובולט ייפגשו לפני אליפות העולם, זה עוד קצת מוקדם כדי להגיד זאת בוודאות, אבל כרגע זה לא בתכנון", הבהיר סוכנו של גיי, מארק ווטמור.

טייסון גיי (רויטרס)
טייסון גיי, מחכה לבולט (רויטרס)
 

מי שכן צפויים להיפגש עוד לפני אליפות העולם הם אוסיין בולט וחברו הג'מייקני, אספה פאוול שיתחרו ב-100 מטרים בליגת היהלום ברומא ב-26 במאי. בשנה שעברה רשם טייסון גיי ניצחון נדיר על שיאן העולם הג'מייקני כשגבר עליו במירוץ 100 מטרים בשטוקהולם.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */