יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:01

אורנית שוורץ: הרגשה נפלאה לשמח את הילדים

שחקניות רמלה התחפשו וביקרו ילדים חולים ב"אסף הרופא", הפורוורדית: "מתחפשת כל פורים". שי דורון: "כיף לעשות כיף. לא חוזרת מצרפת בלי גביע"

|
שוורץ בביה
שוורץ בביה"ח. "מכניס לפרופורציות" (לי נוף)

רגע לפני שהן שבקבוצה מתפנים לכל המשימות המקצועיות החשובות שמצפות לה, שחקניות אליצור רמלה והצוות המקצועי הגיעו היום (ראשון) לבית החולים אסף הרופא כדי לשמח ילדים חולים ולחלק להן מתנות לחג הפורים.

בפני רמלה עומד המשחק הראשון מול מכבי רמת חן במסגרת חצי גמר הפלייאוף וכמובן משחק הגומלין מול אראס הגמר היורוקאפ.

שי דורון וחברותיה, יחד עם הצוות המקצועי עברו בין החדרים, הצטלמו עם הילדים, חילקו להן אוזני המן ושרו איתם שירים של פורים כשמעל כולן בלטו הקפטנית, שי דורון, לייני סלווין והאמריקאית ושארדיי יוסטון שהפגינו מופע ג'אגלינג לילדים.

אורנית שוורץ, שהתחפשה לפיטר פן ובהחלט שימחה את הילדים אמרה ל-ONE: "יש לי הרבה אחיינים אז אני רגילה כל חג פורים להתחפש, אין ספק שזאת הרגשה נפלאה להגיע לכאן ולשמח את הילדים, זה מכניס אותך לפרופורציות. אני שמחה שהשנה הגענו לכאן ומזהים אותנו הרבה יותר. תפקידנו כאן זה לעשות לילדים שמח ולהעלות להם חיוך על הפנים ואני מקווה שהצלחנו לעשות את זה היום".
 
רגע לפני שייצאו לצרפת למשחק הגומלין אמרה הקפטנית, שי דורון: "הגענו לכאן בשביל הילדים, אנחנו כאן כדי להעלות לילדים שהם בתקופה פחות טובה חיוך על הפנים, הכי כיף לעשות כיף לאנשים אחרים. תמיד כיף שעושים משהו טוב, גם האנשים פה שחולים יכולים לראות אותנו ביום חמישי בטלויזיה ואני מקווה שנעלה להם חיוך על הפנים".

צפו באליצור רמלה בביקור בבית חולים

"האמת שאני מתחפשת בפורים אבל השנה בגלל הפציעה התבאסתי, בקולג' הייתי דופקת לאנשים על הדלת ושואלת ממתק או תעלול, תמיד אהיה ילדה קטנה בלב". על השאלה האם ביום חמישי לא תתחפש דורון למחזיקת גביע אירופה אלא באמת תהיה אחת כזאת, אמרה הגארדית: "זה יקרה, אני לא חוזרת מצרפת בלי גביע".

לייני סלווין ושי דורון (לי נוף)
לייני סלווין, שי דורון ואורנית שוורץ עושות שמח ב"אסף הרופא" (לי נוף)
 
לייני סלוין (לי נוף)
לייני סלווין מפגינה יכולות בכדור (לי נוף)
 

שי דורון (לי נוף)
שי דורון. "תמיד אהיה ילדה קטנה בלב" (לי נוף)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */