יום רביעי, 02.04.2025 שעה 20:40
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

דוידוביץ': יש לנו בסיס הרבה יותר טוב משל הפועל

שוער חיפה התייחס לדאבליסטית: "כשיעזבו אותם שחקנים הם יהיו בבעיה". על יכולתו: "גם סזאר עשה טעויות מול באיירן". אימון בכורה לאדם אקרופי

|
דוידוביץ´ עם בוקולי.
דוידוביץ´ עם בוקולי. "היה קשה בדרבי" (עמית מצפה)

מכבי חיפה שבה הבוקר (רביעי) לאימונים אחרי היום החופשי לו זכתה הקבוצה בעקבות ה-0:2 על הפועל חיפה בדרבי, שגם החזיר את הירוקים לפסגת ליגת העל ארבעה מחזורים לפני הקיזוז והפלייאוף.

בשורות סגנית האלופה כבר חושבים על משחק הליגה הבא נגד הפועל אשקלון שייערך ביום שבת ב-17:00 בקרית אליעזר ושוער הקבוצה, ניר דוידוביץ', דיבר הבוקר במסיבת עיתונאים על המשחק הקרוב, הדרבי וגם הגיב לביקורת על היכולת שלו בתקופה האחרונה.

ניר דוידוביץ' התייחס לדרבי האחרון: "היה משחק קשה. הם קבוצה טובה והם הקשו עלינו, אנחנו מכבדים כל קבוצה ואנחנו מצפים שיכבדו אותנו. אנחנו עושים את העבודה בצורה טובה עד עכשיו ויודעים שיש בפנינו עוד דרך ארוכה".

"כל קבוצה שבאה נגדנו נלחמת על החיים שלה ומשחקת סגור, כשאנחנו כובשים גול ראשון יותר קל לנו והמשחק נפתח ואם לא אז יותר קשה לנו. אין משחקים קלים לא בארץ ולא בכדורגל העולמי".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
דוידוביץ': הבסיס שלנו טוב מהפועל

על כך שבשבועות האחרונים מסתמנת ירידה ביכולתו אמר השוער: "כל השנים אני שומר על אותה רמה הן מבחינת ספיגות והן מבחינת יכולת. גם השנה וגם בשנים עברו אותו ממוצע ספיגה. יש פעולות יותר טובות ופחות טובות כמו לכל שוער".

דוידוביץ' נשאל אם הטעויות שלו נובעות אולי מכך שההגנה חדשה ואמר: "ההגנה היא חלק מכל הקבוצה ואני מתאר לעצמי שגם לשחקנים אחרים יותר קשה לתפקד עם שחקנים שהם פחות מכירים אבל אנחנו עובדים על זה באימונים. גם סזאר קיבל גולים לא מחוייבים מול באיירן, וזה לא אומר שהוא שוער לא טוב. יש פעולות טובות יותר ופחות לכל שחקן ומי שלא בא מהתחום קשה לו להבין את זה. פילאבסקי בלם צעיר, מוכשר מאוד. כמובן שהעובדה שהוא לא דובר את השפה מקשה אבל קנו אותו כהשקעה לטווח ארוך והוא יצדיק את זה".

ניר דוידוביץ´ במסע&qout;ת. &qout;קשה לנו כשמסתגרים מולנו&qout; (עמית מצפה)
ניר דוידוביץ´ במסע"ת. "קשה לנו כשמסתגרים מולנו" (עמית מצפה)
 

דוידוביץ' התייחס למגמה בתקופה האחרונה לפיה שוערים ישראלים מקבלים יותר הזדמנויות ואמר: “גדלים פה שוערים טובים. אין סיבה שלא ניתן לשוערים הישראלים לשחק, לא כל יום מוצאים שוערים כמו אניימה, זה נכון לתת להם קרדיט".

ניר דוידוביץ´. &qout;גדל פה דור טוב של שוערים&qout; (עמית מצפה)
ניר דוידוביץ´. "גדל פה דור טוב של שוערים" (עמית מצפה)
 

על הפועל ת"א והפספוס מהשנה שעברה אמר: “אני לא מתייחס להפועל ת"א כטראומה, ברור שזה היה קשה אבל כדורגל משחקים לאורך זמן. הפועל ת"א קבוצה נהדרת. למכבי חיפה יש בסיס הרבה יותר טוב וברגע שיעזבו את הפעל מספר שחקנים הם יהיו בבעיה קשה".

אלישע לוי באימון חיפה. החל לבחון שני חלוצים זרים (עמית מצפה)
אלישע לוי באימון חיפה. החל לבחון שני חלוצים זרים (עמית מצפה)
 

לקראת אשקלון אמר: "אין משחקים קלים כל הקבוצות נלחמות על החיים שלהן ונצטרך לבוא מרוכזים ומפוקסים כדי לנסות ולכבוש כמה שיותר מוקדם גם נגד אשקלון".

אדם אקרופי ואנטואן קארמאר. שני חלוצים נבחנים (עמית מצפה)
אדם אקרופי ואנטואן קארמאר. שני חלוצים נבחנים (עמית מצפה)
 

החלוץ הגנאי אדם אקרופי ערך היום את אימון הבכורה במכבי חיפה. מדובר בחלוץ צעיר ומהיר שינסה להרשים את אלישע לוי במשחק האימון בשבוע הבא מול ולאדיקווקאז. במקביל, חיפה ממשיכה לבחון את החלוץ אנטון קראמר.

לכתבה זו התפרסמו 266 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 266 תגובות ב-158 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
158
רוני17/03/2011 11:14
התסכול ממש נוזל מתוך המחשב.כולם מנסים להסביר מה יהיה בשנה הבאה,מה זו תבוסה,ומה ומה ומה.הבכי נשפך מהמקלדת וכולם חולמים שמצבם נהדר .תמשיכו במיוחד אלה שניסו להסביר הה זו תבוסה.תקראו את עצמכם ותמשיכו לבכות.
השב   •  21
157
s.r17/03/2011 10:37
השב   •  00
156
רוני17/03/2011 10:08
מי עוד חונה באוסשקין כל מי שחונה שישים כחול
השב   •  30
155
רוני17/03/2011 10:06
מי יותר טוב תומר חמד או בן בסט:
1) תומר חמד:אחד החלוצים הישראלים היחידים שמסוגלים לשחק אם הגב לשער שחקן  שנוגח מעולה.
 2)בן בסט: מהיר זריז טכני יש המון חלוצים כמוהו בארץ כגון שכטר סהר עטר וכו''  
מי יותר טוב
חמד כחול
בן בסט אדום
להצביע אני אומר חמד טוב יותר
השב   •  50
154
אביב17/03/2011 09:41
השוער היהודי מספר אחד בעולם !
השב   •  20
153
גיא חניה!17/03/2011 07:32
דוידוביץ'' בוא מחבואים אתה סופר.. 1 , 2 , 3 ,4. ח
השב   •  12
152
ירוק מהמרכז17/03/2011 03:06
מסכים עם כך שהרבה רגעים הפועל ת"א מציגה כדורגל יפה ויש לה קהל דומיננטי  אבל מה שקובע בסוף הוא מבחן היציבות . התקשורת ממהרת לסלוח להפועל אחרי הפסד ומתעלמת מחוסר היציבות שלה. הפסד לבית"ר ירושלים הפסד לאשדוד הפסד לקרית שמונה. ביציבות מכבי חיפה עדיפה . נראה שמשחק העונה בפלייאוף עשוי לקבוע את זהות האלופה .הפעם מכבי חיפה תילחם בכל הכוח במשחק. עם טקטיקה ועמידה נכונה במגרש מכבי חיפה לא תפסיד הפעם. הצרה והבעיה הגדולה של מכבי חיפה לדעתי היא תפקודו של אלישע לוי במשחקים מול קבוצות אירופיות ולא ישראליות. וכן, הפועל ת"א מבחינתי היא התחלה של אירופה. עם רצון ואמונה האליפות תהיה ירוקה הפעם. :) 
השב   •  00
151
ליאור17/03/2011 00:33
אל תשכחו את הגולים השטותיים שדודו אכל בצמפיון ליג במדי מכבי חיפה, אל תשכחו שעד היום דודו לא נתן משחק אחד מצוין בנבחרת. כולם שוכחים שעם דוידוביץ הנבחרת כמעט לא הפסידה. ניר עם סוכן טוב ובלי הפציעות בודאות יותר טוב מאאווט.
השב   •  30
150
Meired16/03/2011 23:00
עכשיו הבסיס של חיפה טוב יותר משל הפועל?
ניר, תחליף ת''כדורים. אתה חייב לעשות משהו נגד ההזיות האלה!

אדום עולה!
השב   •  13
אסי17/03/2011 00:23
אם אבל הוא באמת יותר טוב מדודו, זה שדודו משחק בחו"ל והוא לא זה אומר שדודו שוער יותר טוב.
אני בטוח שאם דוידוביץ היה עוזב לקבוצה באירופה הוא היה משחק בקבוצה הרבה יותר טובה ממיורקה או סנטאנדר
השב   •  00
דאבילסט17/03/2011 09:40
מה אתה משווה בין ניר לדודו דודו עטצר את קרסטיאנו רונאלדו את מסי את יורנטה את ליורנטה את השחקנים הענקים האלה מה דווידויץ את הכדור של טועמה הוא לא ידע לעצור את הגול מול הפועל ירושלים באשמתו על מה אתה מדבר בכלל דווידוויץ זה סוס מת מזמן דודו אוואט שולט
השב   •  00
149
לירון אדום16/03/2011 22:58
ח
0 נקודות 0 שערים
ח
בסיס..
ח
ח
ח
ח
השב   •  12
דוד סירוצקי17/03/2011 08:54
ילד לך לישון השוער הזה יותר טוב מהאפס שלכם..
השב   •  10
148
zed16/03/2011 22:03
לאוהדים הירוקים בואו  נתחלק אנחנו ניקח אליפות ואתם סגנים! ואנחנו ניקח גביע כי לנו מתאים יותר ואתם לא תקחו כלום ! מסכימים? 
השב   •  24
חיפאי17/03/2011 00:16
השב   •  00
נולדתי ירוק ואמות ירוק17/03/2011 02:51
ששייך לנו כבר 6 מתוך 10 עשרים זה כבר קשור למסורת שלנו וזה בדם שלנו תגידו שלום לאליפות וקחו את הגביע אם אתם רוצים יש לנו יותר מידיי
השב   •  00
147
איתן16/03/2011 21:41
השב   •  01
146
אבי הטחול16/03/2011 21:21
עוד שנה שנתיים אתם תעלמו תמיד תהיו הצל של מכבי תל אביב אתם קבוצה מספר 2 בתל אביב לא יעזור אפסים!
השב   •  40
145
רוני16/03/2011 21:18
רוץ דוידוביץ רוץ אולי תראה את
התחת של וורמוט !
השב   •  11
144
אוהד ירוק16/03/2011 20:56
השב   •  10
143
שי16/03/2011 20:53
קבלו 4 חתיכות.. http://w.youtube.com/watch?v=-bCMlBuHup4
השב   •  00
שי16/03/2011 22:21
ותרשמו 4-0 מכבי חיפה הפועל ת"א ותקבלו את מבוקשכם
השב   •  10
142
ירוק בעננים16/03/2011 20:03
השב   •  30
141
ירוק בעננים16/03/2011 20:02
עד כדי כך שהם משווים בין השוק שיש להם לאמפיריה שלנו . תתעוררו יא אהבלים גם ביתר חשבו פעם כמוכם ובסוף קיבלו בראש
השב   •  30
140
ירוק בעננים16/03/2011 19:59
השב   •  40
139
ירוק בעננים16/03/2011 19:58
השב   •  20
138
ירוק בעננים16/03/2011 19:58
השב   •  20
137
יוסי16/03/2011 19:27
לנצח את שלושת המשחקים הבאים - להשאר בתמונת הגביע ולהוביל את הלוזון ליג הסירחון הזאת.

אני מזכיר להפועל שעד הניצחון 4-1 הם שיחקו פח בדיוק כמונו וגם ב4-1 עצמו המשחק היה שווה ולא היה חסר שגם היינו הופכים את התוצאה כך שתבוסה זאת לא הייתה (רק בתוצאה) הפסדתם 4 משחקים ל4 קבוצות שונות.. וקיבלתם 4 מק"ש כמו הצהבת (כך שלהבקיע 4 זה לא תמיד להביס. להביס גם צריך למחוץ מבחינת כדורגל שוטף)

אנחנו משחקים עם הילדים שלנו - שחקני בית ואתם משחקים עם שכירי חרב ואניימה אחד שהיה צריך לעזוב אותכם כבר מתחילת העונה.

השב   •  71
136
סיני עוד יחזור16/03/2011 19:27
אני אכלתי במבה ואתם חטפתם 4
השב   •  05
135
ירוק בעננים16/03/2011 19:26
כשמדובר בבסיס יא אהבלים הכוונה שחקני הבית והצעירים שיתנו עוד כמה שנים במועדון כמו ריפאילוב . גולסה . טוואטחה . חמד . עותמאן . סולליך . ורד . אדרי . אזולי ותוסיפו להם שני שועלים מנוסים [בנאדו ודוידוביץ ] ואתם איזה בסיס יש לכם לעונה הבאה יא אהבלים אם כל השחקנים שלכם רוצים לעזוב דוגמת [אניימה . ושכטר . וזהבי וקנדה . ומרעי] ובאדיר יוצא לפנסיה
השב   •  11
134
טום16/03/2011 19:06
חיפה מצליחה כמעט כל שנה,לשלוח שחקנים לאירופה. והיא יודעת להיתמודד עם שחסר שחקנים.מספיק שרק אניימה יעזוב את הפועל ת''א ווכמה קשרים יעזבו אותם נראה איך הם יסתדרו.ולהזכיר לכם התקציב של חיפה השנה למרות שהיא העבירה מלא שחקני הרכב לאירופה , היה תקציב מאוד נמוך ואת מי הם קנו ? רק את ורד ובנאדו ופילפסקי הבלם האוקראיני.
עזבו: כיאל,קינן,טשיירה,ארביטמן,ועוד..נראה את הפועל
השב   •  00
133
אדום אלוף16/03/2011 18:54
חבל שהכל יתפוצץ לנו בפנים בסוף העונה
השב   •  10
132
יניב16/03/2011 18:48
יש לכם מושג מה זה בסיס? את זה תראו בשנה שנתיים הבאות. תגזרו ותשמרו!
השב   •  00
131
ירוק לעד!!16/03/2011 18:15
תחתימו את החלוצים!
השב   •  00
130
H T A הפועל האדום16/03/2011 17:36
השב   •  34
יגאל16/03/2011 18:15
בנאדו ודוידוביץ זכו בתארים יותר מכול שחקן אחר בארץ כמה שבנאדו זקן הוא השחקן מספר אחד בארץ אין משחקן שזכה כמוהו בתארים יאללה לך תישן אם אליפות אחת בעשרים שנה לעומתצ שש אליפויות בעשור יאללה
השב   •  41
129
H T A הפועל האדום16/03/2011 17:33
השב   •  62
128
שונא הפועל16/03/2011 16:43
נראה לי שאתה טועה אחי כי בלי זהבי ורמוט ושכטר הם לא משהו בכלל , בנוסף אין להם נוער וזה בעיה כי אי אפשר להסתמך רק על זרים
השב   •  02
127
אלי16/03/2011 16:39
הפועל של השנה האחרונה קבוצה שמחקת כדורגל הרבה יותר יפה לעין אך הרבה פחות יציב מבחינת תוצאות. אין ספק לגבי הטענה של דוידוביץ שלחיפה יש בסיס הרבה יותר טוב ומי תשלוט בכדורגל הישראלי עוד 20 שנה אחיר ה20 הקודמות וזה עובדהמכבי חיפה ב20 שנה האחרונות קבוצה שלכ עונה מתמודדת ולקוחת תארים למאת עונה אחת בעידן רוני לוי הבסיס והדרך של חיפה מוכיח את עצמו פעם אחר פעם מה שעדיין לא הוכח אצל הפועל שלקחה אליפות אחת (וגם היא אחרי קיזוז) ב10 שנים האחרונות וגם לא יוכח כי הפועל זה עוד תופעה חולפת כמו ביתר של גאידמק. יאלה חיפה
השב   •  62
יוסי16/03/2011 17:39
כשזה נוגע לכדורגל אתה יכול אולי לדבר על החמש שנים הקרובות. נגיד, מי ראה את הירידה של מכבי ת"א אחרי עונת 2002\2003? היה נדמה שלכל העשור הקרוב היריבות תהייה בין חיפה לת"א. אבל התל-אביביות התחילו לרדת ורק חיפה נשארה בצמרת לבד עד שהגיע גאידמק. ואחרי 2009 היה נדמה שחיפה שוב יחידה בלי יריבה מאיימת עד שטביב בא עם השברים של כ"ס להפועל ת"א. ועכשיו אולי זה נראה כאילו גם הסיפור הזה נגמר אבל אתה לא יכול להיות בטוח שחיפה היא זאת שתזכה מזה, גם למכבי ת"א יש נוער חזק אבל הוא לא בא לידי ביטוי בבוגרים. נקווה שהדיבור על הגישה של שחר זה לא רק דיבור והוא באמת ימשיך לגדל שחקנים טובים.
השב   •  00
126
בודק16/03/2011 16:12
שוער - בחיפה דויידוביץ (בסיס רעוע)
          בהפועל חדש כנראה זר.
בלמים - בחיפה- בנאדו,פילבסקי
            בהפועל - פרנסמן, פאצ''לאה.
קישור אחורי - בחיפה-קולמה,בוקולי.
                   בהפועל - ידין ואבוטבול
חלוץ          -   בחיפה - חמד.
                     בהפועל - תמוז.
קשור קידמי      בחיפה - ורד, גולסה
           בהפועל - אלרואי, וטועמה



אני חושב שהבסיס בהפועל יותר טוב.   
         
השב   •  64
מישהו16/03/2011 16:55
ולהפועל אין הרבה כאלה טובים
השב   •  00
חיפאי באקוואדור16/03/2011 16:58
קודם כל לא דיברת על המגינים: ב-2 הצדדים של חיפה יותר טובים בהרבה, אין שאלה בכלל. לא הכללת שחקנים בחיפה כמו יה יה סיידו ורפאלוב, תכניס אותם למשוואה בבקשה. חוץ מזה טועמה ואלרואי יותר טובים מגולסה וורד? הצחקת אפילו את יעקב בוזגלו! חוץ מזה עדיין אי אפשר לדעת מי יבוא ומי ילך בסוף העונה ואם בעלים בעייתיים כמו של הפועל אי אפשר לדעת איך יגמר איתם.
השב   •  10
אבי16/03/2011 17:00
השב   •  00
יוסי16/03/2011 17:42
סיידו, גדיר, מסיללה (למרות שהוא בטח יעזוב), טווטחה וגם שעדי שעבן מהנוער.
השב   •  00
125
שכה16/03/2011 15:50
השב   •  11
124
אילן16/03/2011 15:49
רודף אחרי וורמוט .אדוני תראה איפה התותח דודו אווט ואיפה אתה ..
השב   •  78
ירוק בהיר16/03/2011 16:05
אה נכון אנחנו.
השב   •  31
אילן16/03/2011 17:28
לדוידוביץ מאיפה הדג .!ושוב דוידוביץ רץ אחרי וורמוט אתה מבין ברוך.
השב   •  20
123
יוסי16/03/2011 15:43
השב   •  21
122
ירוק בדם16/03/2011 15:28
בכדורגל באיירן יובנטוס בורדו = קבוצות פח! מצחיק אתה מול בנפיקה ליון ושאלקה אז תחשוב קצת לפי שאתה כותב
השב   •  11
121
עציץ בכיר16/03/2011 15:25
ממש משפט גאוני דוידוביץ''.
ולמה שיעזבו אותם שחקנים לחו"ל?-כי הם יותר מוכשרים ממכבי?כי הם יותר חכמים על המגרש ולא במילים?
הפועל ת"א מראה בשנתיים האחרונות את הכדורגל היפה ביותר בארץ,מסירות והנעת כדור שאפשר לראות רק במשחקים באירופה.
וחיפה?-חיפה מראה את מה שאלישע יודע לעשות,לשחק כמו בבני סכנין,עם הראש בקיר ובלי יותר מדי הנאה.כדורגל ששווה למדינות המגרב.(ראה הצלחתם בליגת האלופות).
אז שיסלחו לי כל אוהדי מכבי חיפה,כי אני,בדיוק כמוהם,כבר לא נהנה מהקבוצה הירוקה שלי ולצערי נהנה לראות את היריבה מהמרכז משחקת כדורגל מהנה כמו בקטלוניה.
השב   •  65
פייגלמן האגזוזן16/03/2011 15:56
מסכים שהכדורגל של חיפה משעמם אבל הכדורגל שלנו לא משהו כל ההבדל ועל דברי ההבל של דוידוביץ נאמר הפוך גוטא הפוך גוטא. רוצה לאמר צריך להודות הכדורגל הישראל בהשוואה למה שקורה באירופה רחוק רחוק למרות נסיונות הנפל של חיפה להעמיד את עצמה בשורה אחת עם אריות של אירופה, על זה נאמר במילה אחת גחמה אולי את זה צריך לאמר גם הבעלים לעת עתה של הפועל מוני הראל גם הוא השווה את הפועל לברצלונה - לעג לרש. ממש לא נראה ולא דומה לא הפועל ובוודאי לא חיפה.
השב   •  20
עציץ בכיר16/03/2011 19:16

השב   •  00
120
במגרש תמנון בבית פודל16/03/2011 15:17
גורלו כמו של התמנון פול.  ימיו הטובים מאחרויו.
השב   •  02
119
פארק משחקים (לשעבר מנחם אושיסקין)16/03/2011 15:14
השב   •  10
118
מגרש חניה לשעבר מנחם אושיסקין16/03/2011 15:13
השב   •  00
117
מנחם אושיסקין16/03/2011 15:13
השב   •  00
H T A הפועל האדום16/03/2011 17:57
עלי
השב   •  00
116
אני כלבלב אדמדם16/03/2011 15:12
השב   •  10
115
במבי שממבי16/03/2011 15:11
השב   •  10
114
יולי16/03/2011 15:10
השב   •  10
113
כלבלב אדום16/03/2011 15:09
השב   •  20
112
יולי16/03/2011 15:08
השב   •  40
111
יולי16/03/2011 15:07
השב   •  10
110
יולי16/03/2011 15:06
השב   •  20
109
דבליסט16/03/2011 14:57
אחינו, הבסיס עדיין פועל והתחמושת לא נגמרה! דוידוביץ נכשל בתור ש.ג קבע
השב   •  31
108
דבליסט16/03/2011 14:52
באמת בסיס טוב יותר לאפסן 4 כדורים ברשת.אתה יכול להבנות על תאוריה עתידית של עזיבה אולי תהיו יותר טובים ממש לא בטוח עם מי, חתיכת חוצפן!! אתה יכול להציע חברות בפייסבוק ללירן שטראובר ולהעביר חוויות על הרביעיות שאתם מקבלים.
השב   •  22
107
מהרהר16/03/2011 14:52
השחקני "הצעירים" בנאדו,בוקולי וחביבנו דווידוביץ.
ולא נשכח את מסיללה ש"מת" להשאר פה וקולמה שמוכן לשחק אפילו בחינם.
וכמובן גולסה ורפאלוב יסכימו לשחק באירופה רק אם ברסה תפנה אליהם ותציע להם חוזה.
אתה טועה דווידוביץ,טועה בגדול שאתה מבסס את תיקוותך על היחלשותה של הפועל במקום לשאוף לכך שקבוצתך תתחזק ותהיה שווה ברמתה לאלופה,בחיפה של היום אין שחקן אחד שיכול לשחק בהרכב הראשון של הפועל,מסיללה היה אחד שכזה,נראה איך הוא יחזור.
הסר דאגה מליבך,על כל שחקן שהפועל תימכור היא תביא אחד שווה לו או טוב ממנו,באחריות.   
השב   •  41
חיפאי באקוואדור16/03/2011 17:12
הזכרת את ה"זקנים" של חיפה אז אני אזכיר את הסוסים הזקנים שלכם: באדיר טועמה שבחון. זו לא הערכה מוגזמת לומר שחלק מהשחקנים הבכירים של הפועל יעזבו לחו"ל אני מעריך שוורמוט לא יעזוב כי אין לו אופי והתמדה כמו לנאתכו למשל. דוידוביץ צודק הבסיס של חיפה טוב יותר ועם כל הכאב של העזיבה של הארבעה בסיום העונה שעברה הקבוצה עדיין חזקה מה שבעוכריה הוא המאמן שאינו מספיק טוב, הוא אומנם מביא תוצאות עם סגל חסר וצעיר אך הכדורגל שלו משעמם ופחדני. ולגבי זה שאמרת שהפועל תביא רכש יותר טוב במקום אלה שילכו, אז אל תבנה על זה יותר מידי עם הבעיות שיש לבעלים שלה.
השב   •  10
מזכיר16/03/2011 18:05
השב   •  10
106
בית"ריסט בנשמה16/03/2011 14:52
דוידוביץ'' בחיים שלך אל תשווה את עצמך לסזאר יא חתיכת חוצפן הוא עשה טעויות מול אלופת גמרניה שהייתה שנה שעברה בגמר ליגת האלופות אתה הוצאת 4 כדורים מהרשת מקבוצה מליגה ישראלית חתיכת חוצפן הפועל מקרקסת אתכם כבר שנתיים ועוד משהו יש לי שאלה כשהוצאת את הכדור של בני יהודה מהרשת היית בטוח שהאליפות עדיין שלכם נכון? אז זהו שאין גביע אין אירופה אין אליפות!! בעצם יש אירופה 0-0-0
השב   •  42
105
ההנהלה זאת בעיה $16/03/2011 14:49

השב   •  10
104
עודד16/03/2011 14:49

תמשיך לרוץ אתה טוב בריצה
היתם מתים להיות קבוצות מיתולוגיות של הכדורגל הישראלי כמו מכבי והפועל ת"א אבל אתם בסך הכל תופעה חולפת כמו נתניה ופתח תקוה בזמנם

השב   •  74
ירוק16/03/2011 16:47
לא שמעתי על תופעה חולפת שנמשכת 25 שנה !
השב   •  31
יוסי16/03/2011 17:57
הפועל פ"ת היתה מעצמת כדורגל וקבעה שיא של 6 זכיות רצופות באליפות שזה גם כל הזכיות שלה. זה קרה בזכות דור נדיר של שחקנים שהיו בה בתקופה זו (שחקן כדורגל משחק בדרך כלל יותר מ-6 שנים).

מכבי חיפה זכתה באליפות הראשונה שלה בעונת 83-84, ז"א שהיא הקבוצה הטובה בישראל ב-28 השנים האחרונות. אתה מכיר שחקן שמשחק 28 שנה? בימינו שחקן שמשחק 6 שנים בקבוצה אחת זה יפה, כך שהתחלפו במכבי חיפה כבר משהו כמו 4 דורות של שחקנים והתופעה לא חולפת.

בתחילת השנה איבדנו 4 שחקנים סופר מרכזיים (טישיירה, קינן, כיאל וארבייטמן-28 שערים) והקבוצה שלנו לא רק שלא התפרקה, היא במקום הראשון בליגה 4 מחזורים לפלייאוף. והכל בזכות הצעירים שלנו, שאתם יכולים רק לקנא בנו על מחלקת הנוער שלנו שלא רואה את שלכם ממטר. זה לא תופעה חולפת אדוני, זה מועדון גדול.
השב   •  30
עודד16/03/2011 22:35
אל תיקח ללב זה בסך הכל צחוקים
ואם אני צריך להגיד את האמת אתם
באמת מועדון גדול
השב   •  20
103
fofo16/03/2011 14:48
השב   •  30
102
fofo16/03/2011 14:47
בגלל זה נותנים שנה או שנתיים טובות ואז נעלמים ל איזה 5 או עשר שנים ואז חוזרים שלא לדבר על הנהלה חובבנית , לעומתם מכבי חיפה דוגמא השנה שהיא עונה בינונית ומטה ולמרות שעזבו אותם שחקנים משמעותיים עדיין במקום הראשון ועם הכי מעט הפסדים השנה , הפועל צריכים להשקיע בנוער הרבה ואז הם יכולים להתבסס כמו חיפה . ובכלל שנה הבאה שאלוהים יעזור לקבוצה הזו קבוצה ללא עתיד
השב   •  30
101
יולי16/03/2011 14:38
השב   •  32
100
מוני פוני16/03/2011 14:37
השב   •  30
99
יולי16/03/2011 14:36
השב   •  31
98
מוני פוני16/03/2011 14:35
השב   •  30
97
יולי16/03/2011 14:34
השב   •  22
96
יולי16/03/2011 14:33
הרי ללא הקיזוז והקמצנות של שחר, אתם הייתם במקום הטבעי שלכם המקום השני. אז מה אתם מקשקשים בשכל.
תגידו תודה ללוזון (מנהל בנק אלאק) ולשחר הקמצן.
אני מאמין שהשנה תאכלו חצץ בסיום העונה, יש לי תחושה כזו, שלא לדבר על השנה הבאה.
השב   •  42
95
עידן16/03/2011 14:27
רק השנה וויתרנו על כל השלד שלנו לאירופהו בכלל כל השחקנים הגדולים שיצאו לאירופה מהארץ (גם זרים) הגיעו מחיפה, אני לא מצליח לספור אפילו שלושה מהפועל
השב   •  00
94
באר שבעי ירוק-בנשמה :)16/03/2011 14:20
השב   •  10
93
נתנאל-הקוף הירוק .16/03/2011 14:19

השב   •  00
92
אני16/03/2011 14:15
 בשביל מישהו שהושפל עד אפר.
השב   •  21
91
בני16/03/2011 14:04
השב   •  11
דייב16/03/2011 15:18
השב   •  20
90
אדמדם16/03/2011 13:53
שחקנים הולכים ובאים אתה יודע.. מועדון כמו הפועל תל-אביב יכול להביא שחקנים ברמה אתה יכול להיות בטוח בזה.
השב   •  32
89
צהוב שחור -בפנסיה16/03/2011 13:45
השב   •  35
88
שחר16/03/2011 13:36
אה. נראה לי 4
אז סתום ת''פה ושב בשקט
השב   •  44
עידן16/03/2011 14:41
השב   •  31
בית"ריסט בנשמה16/03/2011 14:55
מסכן עדיין יש לו טראומה 0-0-0
השב   •  23
87
אופיר16/03/2011 13:36
444444444444444
השב   •  44
86
אף שחקן של חיפה לא מבוקש באירופה16/03/2011 13:21
לכן בשנה הבאה הסגל של חיפה ישאר פחות או יותר יציב כשאנחנו נצטרך לחפש מחליפים לאניימה, זהבי, שהר, שכטר, וורמוט ואולי אפילו בונדר. לשחקנים של חיפה אין ביקוש באירופה. זהו ניצחון הבינוניות. בעונה הבאה יהיה לנו הרבה יותר קשה.
השב   •  22
אמיר אבו רוקון16/03/2011 14:11
לא יוצא הוא כבר אמר את זה לבונדר יש לכם מחליף כבר לשניים האחרים קשה למצוא מחליפים ראויים,אבל גם אם יש צדק בדבריו הוא צריך להתעסק בחיפה ולא בקבוצות אחרות
השב   •  10
ירוק כהה16/03/2011 14:35
שנה שעברה לקחתם דאבל ואנחנו הוצאנו 4 שחקנים לאירופה. לגבי וורמוט, תמשיכו לחלום שיש מישהוא באירופה שמעוניין בו, לפחות לא בליגות היותר טובות. קבוצת מרכז טבלה בבלגיה זה המקסימום שהוא יכול להשיג. תראה היכן נמצא כיאל ותבין, יש רק קבוצה אחת במדינה שבאופן קבוע מיצאת שחקנים שגם מצליחים.
השב   •  40
ממש הטופ שבטופ16/03/2011 15:13
ארבייטמן לומד אנגלית בליגה המעולה בבלגיה ודקל קינן עושה כותרות בליגה השניה בווילס. ממש קידום חבל"ז. כבר היה עדיף להישאר בקבוצה הבינונית שלכם.
השב   •  00
ירוק כהה16/03/2011 15:17
שנה שעברה לקחתם דאבל ואנחנו הוצאנו 4 שחקנים לאירופה. לגבי וורמוט, תמשיכו לחלום שיש מישהוא באירופה שמעוניין בו, לפחות לא בליגות היותר טובות. קבוצת מרכז טבלה בבלגיה זה המקסימום שהוא יכול להשיג. תראה היכן נמצא כיאל ותבין, יש רק קבוצה אחת במדינה שבאופן קבוע מיצאת שחקנים שגם מצליחים.
השב   •  00
85
דן16/03/2011 13:18
השב   •  83
84
ניר תתרכז במה שאתה טוב16/03/2011 13:16
השב   •  40
83
אדום בנשמה16/03/2011 13:10
השב   •  43
82
אדומים שרופים ממרכז הארץ16/03/2011 13:09
השב   •  51
81
רון16/03/2011 13:08

תזכור את המספר הזה טוב טוב
4444444

השב   •  82
80
אדומים שרופים ממרכז הארץ16/03/2011 13:07
השב   •  30
79
חיים א16/03/2011 13:05
השב   •  41
78
חיים א16/03/2011 13:04
ולא עצרת אף לא אחד מהם
דרך אגב-האם אתה עדיין במרדף אחרי וורמוט
השב   •  30
77
ממרכז הארץ16/03/2011 13:03
השב   •  20
76
אדום לנצח16/03/2011 12:52
לא ידעתי שהקופים כל כך מצחיקים.
תקשיב קופיף תסריט כמו שהיה לפני שנה לא יחזור על עצמו !
רוצה בוטן?!
השב   •  42
75
המפץ הגדול16/03/2011 12:47
על מה דוידוביץ'' מדבר? על הנוער שלנו. שחקן נוער טאוואטחה החליף את השחקן הזר, שהיה הטוב ביותר שלנו - התוצאה: מכבי חיפה במקום ראשון, וטאווטחה מזומן לנבחרת.
ההרכב השני של חיפה מול ההרכב השני של ת"א ות"א תוציא 10 כדורים מהרשת של. רגע, מי זה השוער השני שלכם? יש לו שם?
השב   •  93
74
אלירן16/03/2011 12:39
הלוואי שישאר עוד הרבה שנים בין הקורות שלנו
השב   •  63
ויחטוף עוד הרבה רביעיות16/03/2011 13:16
רק העונה קיבל שישיה
השב   •  42
73
שחר16/03/2011 12:37
אני רוצה לראות מי יקרה שאינימה ואיתי שכטר יעזוב אתם תהיה במקום ה5-6 לנו עזבו 4שחקנים שהיה טובי ם[ מלך השערים] אתם לא נותנים שחקנים להיתקדם לא נותנים לאינימה לעבור יבית קברות לשחקנים
השב   •  42
72
ירון16/03/2011 12:37
אוהבים אותך ניר
השב   •  62
71
אל יתהלל חוגר כמפתח16/03/2011 12:37
השב   •  30
70
אריק16/03/2011 12:31
ודבר שני הוא ממש טועה, הפועל קבוצה הרבה יותר טובה. לעומתם, הפועל מרשימה. כל העונה של חיפה גרועה.
השב   •  46
המפץ הגדול16/03/2011 13:11
היו תקופות העונה שהפועל הייתה חלשה וחיפה דרסה. סתם אשדוד ניצחה את הפועל? סתם הפועל לא עברה את החצי מול בית"ר? התקשורת אדומה ומטפחת את ההתפעלות מהפועל, אבל חיפה באמת קבוצה יציבה יותר, למרות הרבה יותר פציעות ועזיבות (פציעות: דוידוביץ'' מסיללה, קטן, רפאלוב, דאבאשווילי - חצי קבוצה).
אני מאמין שבפלייאוף המזל יפסיק לבגוד בנו וללא פציעות נקרע את הליגה
השב   •  41
69
הצדק הירוק16/03/2011 12:30
הפועל ינצחו אותנו 5-0 בסיבוב השלישי אבל עדיין ניקח דאבל. ח
השב   •  82
חיפאי16/03/2011 12:48

השב   •  70
68
רונן16/03/2011 12:25
עכשיו עד למשחק תחלום על הסיוט שלך לאלא מהראן.זוכר?.
השב   •  54
בעניין16/03/2011 12:33
שחר זה לא טביב והראל הבנת מותק אז אל תבנה על ללה.
השב   •  20
אדום16/03/2011 16:17
אין סכוי לאלא אדום וישאר אדום.
השב   •  00
67
פעם ב-10 שנים16/03/2011 12:15
השב   •  53
66
רק הפועל16/03/2011 12:04
אחרי זה תבכו שוב ושוב דודו אהרון יגיע לבמות ולא יהיה אף אחד
השב   •  22
65
השף האדום16/03/2011 12:03
השב   •  31
64
אילן16/03/2011 12:02
יש כמה שחקנים בקבוצתך שמחכים לקיץ .והשוער שמתנחם ששוערים גדולים מקבלים שערים טיפשים .מי שירויח זה רק מקקי תא . ודרך אגב איפה אתה ואיפה השוער הגדול אווט.
השב   •  20
63
חניאל16/03/2011 11:52
התמונה שלא תשכח את הריצה שלך כן שלך אחרי וורמוט . אני לא מזכיר לך את 4:0 למה זה עוד טרי.!
השב   •  41
62
10 לב אדום16/03/2011 11:50
השב   •  61
עידן16/03/2011 16:33
השב   •  00
61
רועי יוספוביץ השרוף על הפועל וכוסיות16/03/2011 11:45
השב   •  20
60
אדום בנשמה16/03/2011 11:45
השב   •  30
59
אדום בנשמה16/03/2011 11:44
השב   •  21
58
אדום בנשמה16/03/2011 11:44
השב   •  11
57
אדום בנשמה16/03/2011 11:43
השב   •  11
56
עידו16/03/2011 11:40
עם יד על הלב, אנחנו בבעייה קשה אם עוזבים אותנו שחקנים משמעותיים כמו שעזבו את חיפה. מזל שיש לנו כסף ואנחנו לא קומוניסטים יותר אלא קפיטליסטיים תעבי בצע עם בעל בית ממיאמי והשני מצפון ת"א.
השב   •  20
55
צהוב כחול מלידה- מעריץ אבי לוזון16/03/2011 11:39
לא ידעת , דוידוביץ?
השב   •  54
דוד סירוצקי16/03/2011 11:57
הכל טוב איתו עדיין ?!
השב   •  81
אושרי אבוטבול16/03/2011 14:46
השב   •  01
54
דוד סירוצקי16/03/2011 11:38
שבחיפה אין הפועל.
השב   •  61
53
יוסי16/03/2011 11:37
השב   •  30
52
מרקו התוכי16/03/2011 11:35
השב   •  00
51
אמיר אבו רוקון16/03/2011 11:34
השחקנים שלנו מדברים יותר מדי ועושים מעט,במצב הנוכחי עדיף לשות ולעבוד קשה.
השב   •  50
50
שער חמש16/03/2011 11:33
השב   •  30
49
יוחנן הסנדלר16/03/2011 11:30
אני לא טוען שהפועל תתפרק לגמרי אבל היא תיחלש מאד בעונה הבאה. אני גם חושב שהשנה נחלשנו לעומת השנה שעברה, קצב צבירת הנקודות שלנו לא מספיק טוב ואם חיפה, שנראים מאד אפורים, עדיין מעלינו בטבלה אז יש פה בעייה קטנה לנו האדומים.

יכול מאד להיות שההפסד לאשדוד 2:0 בבית והתיקו עם עכו 2:2 בחוץ יעלו לנו באובדן המקום הראשון. אני לא מדבר כרגע על התבוסה בבית לקרית שמונה או ההפסד לבית"ר שהם תקלות שיכולות לקרות. ועוד יש ביום ראשון אשדוד בחוץ וזה מוקש רציני.

בכל מקרה כל אוהדי חיפה אתם צריכים לנשק לאלישע לוי את הרגליים כי הוא מוציא מים מהסלע עם הסגל הבינוני שיש לו. משחקים אפור ולא יצירתי ועדיין מובילים את הטבלה.

ניר דווידוביץ'' דיבר לעניין והוא בחור לעניין וגם את יניב קטן אני מאד מסמפט כי הוא גבר שבגברים.

מתי תבינו שלא צריך לשנוא שחקן רק מכיוון שהוא משחק אצל היריבה ובמיוחד כשהוא מדבר דברי טעם.

שאפו למועדון הירוק והלוואי שהפועל שלי תהיה מנוהלת באותה רמה לאורך שנים.
השב   •  342
חיפאי16/03/2011 11:57
גאדיר, עותמאן, גולסה הם שחקנים טובים שצריכים שנה שנתיים להיות בטופ.
ושי עוד הרבה מאוד במחלקת הנוער שמתמודדת כמו כל שנה על האליפות.
השב   •  90
אוהד16/03/2011 12:15
השב   •  30
אדום ותיק16/03/2011 12:54
הפועל שיחקה עוד 6 משחקים יותר מחיפה ובכל זאת הן צמודות.
חכה לישורת האחרונה ואז תדבר.
סייג לחכמה שתיקה,זה נכון גם לדוידוביץ
השב   •  22
שני16/03/2011 13:14
מי שקונה שני שחקני ספסל בכסף רב חושב לעתיד,דבר שני אנחנו צרכים להיסתכל רק על העונה כול היתר ביזבוז אנרגיה להמשך  המאבקים.
השב   •  10
adsad16/03/2011 13:56
מכבי חיפה קבוצה אפורה שמנצחת בפוקסים, אין מה לעשות. הם עדיין מעלינו בטבלה ועל זה מגיע לאלישע לוי שאפו אתה צודק. הלוואי שהיה לנו בעלים כמו שחר. להזכירך הפועל שיחקו 6 משחקים במוקדמות ליגת אלופות ועוד 6 משחקים בבתים. כלומר 10 משחקים יותר מחיפה ששיחקה 2 משחקים נגד דינמו מינסק במסגרת האירופית וזהו. קבוצה שמשחקת 38 משחקים בשנה לא יכולה להיות יציבה ולנצח את כולן. הפועל משחקת פי אלף יותר יפה מחיפה. בנוסף אל תשכח שהפועל קיבלו הגרלה קצת יותר קשה בהתחלה ולחיפה יש עוד משחקי מוקש כמו עכו בחוץ, ק. שמונה בבית(שק. שמונה משחקת הרבה יותר טוב מחוץ לאצטדיון שלה) ונתניה בחוץ שזה משחק לא קל בכלל. להפועל נותר משחקים "קלים" על הניר(בני יהודה שזה מוקש רציני, אשדוד בחוץ שזה גם משחק לא קל, והפועל ר"ג וה פועל פתח תקווה שבעיקרון שוות ניצחון קל), למרות שהפועל יותר טובה נגד הגדולות. בקיצור לטעמי הפועל תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון. אני לא מלכלך על המועדון הירוק שהוא מועדון פאר ויש לו אחלה של אוהדים, אבל אם הם לוקחים אליפות ולא אנחנו זה פשע.
השב   •  03
48
בטהובן16/03/2011 11:29
השב   •  31
47
יניב16/03/2011 11:27
השב   •  30
46
אריק האדום16/03/2011 11:27

זה מתאים לכם גם המאמן שלכם מברבר בלי הפסקה. חוץ מזה הוא לא עושה הרבה.
אני מציע לכולם ללמוד מקטן קצת צניעות ויושר.
דבידוביץ'' לא מספיק חטפת 4 מהפועל
? יש לך עוד מה להגיד? אחר במקומך היה שותק חודשיים. אבל שחצן חיפאי נשאר שחצן.

השב   •  52
עידן16/03/2011 14:46
השב   •  10
45
הק16/03/2011 11:25
איך אפשר להשוות?
זה מעליב את אנימה להיות באותו משפט עם דוידוביץ העילג.
השב   •  10
44
הק16/03/2011 11:24
אמנם האיש עילג ברמות שלא נראו מאז אלון מזרחי,אבל הוא צודק אם יעזבו את הפועל 5-6 שחקנים,אז המצב של מכבי חיפה יהיה טוב יותר בעונה הבאה.
תחשוב איך נראה בלי:אנימה,ורמוט,זהבי,סהר ו-כמובן בלי שכטר ואולי גם ידין.
השב   •  20
43
מכבי זה קופת חולים בבית שאן16/03/2011 11:22
השב   •  42
יגאל16/03/2011 17:42
הוא לא ספר ארבע הוא ספר שש אליפויות בעשור שהוא לקח לעומת אחת שלכם בעשרים שנה יש הבדל עצום מאוד בשני המועדונים האלה מבחינת תארים ונצחונות לחיפה יש יותר נצחונות על הגועל במפגשים בניהם אז לא לדבר סתם
השב   •  01
42
יפו ג''16/03/2011 11:20
השב   •  30
41
ביתר אנאלפבתים מכבי חזירים16/03/2011 11:20
השב   •  30
40
שי16/03/2011 11:14
3 משחקים רצופים הפסדתם להפועל. רק במשחק האחרון הוצאת 4 כדורים מהשער יא חתיכת טמבל
השב   •  30
39
הק16/03/2011 11:14
השב   •  10
38
צהוב בדם16/03/2011 11:13
מי השוער הטוב יותר ?
ניר דוידוביץ'' (שהיה בשיאו..)
או אניימה?

ניר (רוץ דוידוביץ'' רוץ!) אוי דוידוביץ'', כחול.
אניימה המלך השוער הגדול ביותר בקסוצה הטובה בהיסטוריה של הליגה הישראלית, אדום
השב   •  3725
חיפאי16/03/2011 11:53

השב   •  132
אדום בורדו16/03/2011 12:07
אניימה בין השוערים הגדולים בעולם ושנמצא כאן בטעות. אתה משווה לי אותו לאיזה שוער אפס מאיזה ליגה פח מישראל
השב   •  14
יגאל16/03/2011 17:06
אנימה כמה שנים בארץ אם אליפות אחת ודוידביץ אם שש אליפוית בעשר קח את אניימה ודחוף אותו אתה יודע לאן אם כבר מדברים על שוער אבירן שם את אניימה בכיס הקטן אבירן היה צריך לעמוד בשער של נבחרת שאר העולם אם מרדונה הגדול מכולם מי זה אניימה בכלל אם אניימה שלכם מכבי חיפה יקחו אליפות
השב   •  01
37
אוהד16/03/2011 11:13
תגידו אתם לא יודעים לקרוא?? מה אתם יורדים על דוידוביץ''? הוא לא אמר שהפועל פחות טובה מחיפה ושהוא יותר טוב מסזאר. תקראו תכתבה לא רק את הכותרת. הוא אמר שלהפועל תהיה בעיה כשהשחקנים המובילים יעזבו, וזה נכון תתמודדו. ושגם שוערים גדולים עושים טעויות. קיצר, ילדים קצת הבנת הנקרא.
השב   •  141
יוחנן הסנדלר16/03/2011 11:32
דווידוביץ'' דיבר לעניין.
השב   •  50
36
ארז16/03/2011 11:13
השב   •  52
35
תוציא דוידוביץ עוד אחד16/03/2011 11:10
השב   •  31
34
יובל16/03/2011 11:10
מה לעשות שהוא צודק. כמובן שאפשר לקנות שחקנים בלי סוף. השאלה עד מתי?
השב   •  52
אדום בורדו16/03/2011 11:17
השב   •  34
33
♥אוהדת מספר אחת♥!16/03/2011 11:09
חיפה חיפה מכבי שלי תנהנהנההנה וההמשך תשירו איתי.סתם אוהדים ירורים מאוהבת בכם עד אין סוף ובטח ובטח שאת מכבי חיפה ♥ הבית שלי מאז שנולדתי.סתם..ח
השב   •  32
32
ירוק בדם16/03/2011 11:07
מתעסקת בפנדל שהיה אמור להיות ב1-1 יותר מאשר ביום הזיכרון לרחבעם זאבי.וזה ה4-1 הכי משקר בעולם כי תוצאה משקפת היא 2-2 . ובתקשורת סקרו את המשחק כאילו היה צריך להיגמר 10-0. אתם יותר טובים אבל בשלושת המשחקים האחרון למרות שניצחתם שיחקתם בונקר וכל הגולים שלכם היו במתפרצות מסריחות.. בע"ה שנה הבאה כל הליגיונרים שלכם יעזבו אותכם ואיתו הביעלים..ואני מוכן לשים כסף שעוד בקיץ מהבריחה יברחו גם שחקני הספסל
השב   •  41
31
נטלי201116/03/2011 11:06
מחכים לרגע שנקרוס
תמשיך לחיות על זה , הפועל זו המטרה והסיוט שלך.
השב   •  52
30
מרקו התוכי16/03/2011 11:06
אני לא מבין את ההתלהמות שלכם? מה הוא בסה"כ אמר?
אם לא הבנתם, אז הוא אמר שלהפועל יש קבוצה טובה מאוד עכשיו, אבל כפי שכולכם בוודאי יודעים, השחקנים הבכירים שלה יעזבו בסוף העונה, זהבי שכטר אנימה וכנראה שכטר, ואז תהיה להם בעיה, מה הסיבה? אין התבססות על נוער ובניה להמשך, לא מבין מה אתם קופצים, הרי גם אתם יודעים את זה, ואז תחזרו לחור שיצאתם ממנו
השב   •  50
29
נטלי201116/03/2011 11:05
השב   •  73
אדום בורדו16/03/2011 11:50
השב   •  40
28
♥אוהדת מספר אחת♥!16/03/2011 11:04
יאאלה חיפה שלי מהממת שליי♥ חולה עליכם וממכם♥!! תביאו לי אליפות ירוקה העונה ובעזרת ה''♥ גם בכל העונות!! זה מה שאני מבקשת(לא שזה משהו קטן,כן) ♥בעזרת ה''♥ מכבי חיפה והאוהדים הירוקים יחגגו אליפות,אמן!! ♥אוהבת♥ אותכם♥ יפים♥! בוקר טווב ואימון קל!
השב   •  52
27
מרקו התוכי16/03/2011 11:03
זה בדיוק מה שהוא מר? אתה לא מסכים עם זה?
השב   •  10
26
מוטי16/03/2011 11:03
על הניר יש למקקי ת"א,ולהפועל ת"א את השחקנים הכישרוניים בליגה,ובעלי הניסיון הבינלאומי. למכבי חיפה אם כל הכבוד יש שחקנים באחד מול אחד בינונים ומטה. חמד,רפאלוב,בוקולי  משומר ודומיהם הם לא בדיוק כוכבים גדולים ובכל זאת אם חומר שחקנים זה חיפה מקום ראשון.פשוט נס בכדורגל פרי יצירתו של לוי
השב   •  44
25
רוצי שמוליק16/03/2011 11:03
ועדיין נמצא מקום אחד מעליכם בעונה "מדהימה"
השב   •  00
24
יציק16/03/2011 10:55
השב   •  21
דוד סירוצקי16/03/2011 11:32
כרגע הוא לא היה רואה את אוואט ממטר.
השב   •  31
אדום בורדו16/03/2011 12:05
אם ואם ואם ואם. כל הקבוצה שלכם זה "אם" אחד גדול
השב   •  23
23
דולף זיגלר16/03/2011 10:54
שוער כזה גרוע בקבוצה כל כך גרועה עם פוקסים ועזרה מהשופטים, כולם שונאים את מכבי חיפה כי היא עשתה 0-0-0 ועוד מול קבוצות פח יחסית לקבוצות שאנחנו קיבלנו,
בעונה הבאה הם יהיו בתחתית, מכבי חיפה צריכים לומר תודה ללוזון! כי בלי לוזון לא היו מגדילים את הליגה, ואז חיפה היו יורדים ליגה!!
רוץ דוידוביץ'' רוץ !
אוי דוידוביץ'' אוי דוידוביץ''!!
חובבן, טוב שלא השוות את עצמך לאניימה יא שחצן!
השב   •  78
שם טוב16/03/2011 11:05
אתה מסכן בושה לאינטליגנציה אוי אוהדי הפועל כמה אתם רדודים
השב   •  72
חיפאי16/03/2011 12:38
השב   •  51
22
צ''וצו''16/03/2011 10:54
אני מזכיר לכל אוהדי הפועל שנפסל שער חוקי של חיפה,כל המשחק הסתגרתם כמו שפנים וגנבתם גול.
חיפה עדיפה עליכם.
השב   •  71
אדום בורדו16/03/2011 11:16
אם היא הייתה עדיפה היא הייתה מנצחת יחתיכת דפ"ר.. לך תלמד מה זה כדורגל יאפס
השב   •  24
21
אושרי אבוטבול16/03/2011 10:52

אתה אומר שאתה יותר טוב מסאזר?יא מצחיק ח ח ח ח ח ח ח ח

השב   •  59
דוד סירוצקי16/03/2011 11:31
הוא אמר שגם סזאר קיבל גולים לא מחוייבים אתמול. הוא אפילו לא התכוון שהוא יותר טוב ממנו.
השב   •  52
אושרי אבוטבול16/03/2011 14:47
השב   •  00
20
ירוק בנשמה16/03/2011 10:52
איזה שוער ישראלי אתם יצרתם? שביט אלימלך?? לא מגיע לקרסוליים של דוידוביץ וחכו נירא עונה הבא מה תהיו שווים כאשר שכטר אניימה ורמוט בן סהר ואולי זהבי יעזבו אותם נירא מה יהיה לכם
השב   •  92
אדום בורדו16/03/2011 11:06
שכטר, לאלה, נאתכו, דה סילבה ואיפה אנחנו היום? אה כן, מפרקים אתכם ב-4 חתיכות בשער. תמשיכו לחלום
השב   •  33
יגאל16/03/2011 17:10
פירקנו אתכם במשך שלושים שנה דודוביץ שאתה צוחק עליו לקח שש אליפויות בעשור מה שאף שחקן בהפועל לא לקח ולא יקח אני מבהיר לא יגיע לכמות התארים שדוידוביץ לקח עכשיו תחזור לחור שלא תמצה את הקבוצה שלך בטעות בליגה השנייה אליפות אחת בערים שנה ועוד קוראים לעצמם קבוצה לא סופרים אותכם תבין 11 אליפויות לעומת 8 יאללה הביתה
השב   •  01
19
דני16/03/2011 10:50
אתה מגדול השוערים שהיו בישראל ספורטאי למופת ונראה כאדם צנוע וישר היית החוליה החזקה בחיפה אבל השנה (כנראה גם הגיל עושה את שלו )יש ירידה חזקה בכושר שלך
השב   •  81
18
מכבי זה אצלי בלב16/03/2011 10:49
השב   •  53
17
max16/03/2011 10:49
השב   •  11
16
מכבי זה אצלי בלב16/03/2011 10:49
כולם באים בשבת לקרית אליעזר
יאללה מכבי
השב   •  71
ירוק16/03/2011 11:13
מבחנתנו הקיזוז הרדים עד עכשיו את המשחקים עכשיו כבר אין דרך אחרת.
השב   •  20
15
ערן מאילת16/03/2011 10:46
איך אתה לא מתבייש חתיכת כלום בשילוב של שום דבר, גולים לא מחוייבי המציאות אתה מקבל בדרך קבע, עוד משווה את עצמך לסזאר? חה חה הרגת אותי יאלה רוץ דוידוביץ'' רוץ.
אה וגם תעשה טובה תפרוש או תמות, אחד מהשניים כל הליגה תודה לך, שוער אפס שכמותך.
השב   •  713
פיפו16/03/2011 11:05

מה קרה לכם שנה אחת טובה התחלתם לפתוח את הפה אנחנו מחכים לכם בפינה ובחיפה אנחנו הולכים לחסל אותכם תכניסו טוב לראש בארץ יש רק קבוצה אחת אתם סתם גימיק

השב   •  53
ירוק אינדור16/03/2011 12:59
ילד קטן וטיפש.
השב   •  22
14
איפה השלטים של הפועל16/03/2011 10:42
השב   •  33
13
אדום לעד16/03/2011 10:42
הבאנו כבר את אלרועי כהן יש לנו את גל שיש ויש לנו את יהודה חוטה ויש לנו את רועי גורדנה בע"ה נביא את עומר דמרי בעונה הבאה ועוד כמה שחקנים ואנחנו מסודרים
השב   •  22
נולדתי ירוק ואמות ירוק17/03/2011 03:08
אתם מנסים להיות מסודרים לליגה אנחנו כבר מתחילים להכין את הקרקע לליגת האלופות הבדל בין אימפריה לקבוצה שכונה
השב   •  00
12
איפה השלטים של הפועל16/03/2011 10:41
משהו יודע? ח
השב   •  86
אדום בורדו16/03/2011 11:01
דודו אהרון שואל - למה ריק כאן?!?!?
השב   •  40
נטלי201116/03/2011 11:10
השב   •  30
11
אוהד16/03/2011 10:40
מכבי חיפה בונה לעצמה בסיס רחב של שחקני בית מוכשרים והיא תקצור את הפרות על כך בשנים הקרובות. הפועל בנויה על מקבץ שחקנים מאוד מוכשר שרובו כנראה יהיה באירופה בעונה הבאה והעובדה ששחקני בית לא מקבלים הזדמנויות בהפועל תפגע בה.
השב   •  122
ירוק16/03/2011 11:10
ועל מאבק האליפות.להם יש פצועים חשובים לנו יש פצועים חשובים וגם אצלנו ואצלם שחקנים יעזבו בעונה הבאה אולי אצלם יותר.
השב   •  10
עידו16/03/2011 11:16
או שוחטים. אבל לא קוצרים
השב   •  00
אוהד16/03/2011 11:22
שחיפה יודעת להתמודד עם זה. עובדה שהשנה עזבו אותה כל השחקנים המובילים והיא במקום הראשון בזכות שחקני הבית. לא ראיתי שום שחקן מוביל שצומח בהפועל. הנהלת חיפה חושבת לטווח ארוך כשהיא בונה קבוצה ולא רק על עונה ספציפית, ובגלל זה מכבי חיפה הוא המועדון המצליח ביותר בעשור האחרון.
השב   •  30
אלוהים לובש 2016/03/2011 15:39
השב   •  00
10
לב אדום16/03/2011 10:40
1. שכטר , דאגלאס , לאלה ( אחראי לכמה שערים שנכבשו נגדך ) וגוטמן חסרים והיו חסרים מזה זמן ועדיין הפועל שיחקה עם שיטה וניצחה .
2. שמעתי שאתה עובר למקצוע חדש צלם כי איך שנראית מול הבעיטה של זהבי הייתי בטוח שיש לחיפה צלם בשער .

הפועל חזקה בעיקר בגלל הקהל שלא נוטש ולא מקלל גם כשהמצב לא טוב עיין ערך ממוצע מנויים בחמש שנים האחרונות ותבין הבסיס בכלל מתחיל מהקהל .

בכל מקרה שחצנות הייתה תמיד תכונת הדגל בחיפה כך שאין פלא בדברים שלך , מה שמרגיז הוא שאין לכם על מה ! הפסדתם בשני המשחקים מול הפועל בהפרש של 6:1 !

ומילה אחרונה, אני אופטימי לגבי מיקום הפועל בסיום הליגה  בעיקר בגללך .

אדום עולה
השב   •  1519
אושרי אבוטבול16/03/2011 10:53
השב   •  25
רוצי שמוליק16/03/2011 11:01
בוא נגיד שאתה צודק בכל החפירות שלך.
זה עדיין מספיק לך למקום שני בעונה בינוני מינוס של מכבי.
אז מי פה נפוח ומלא מעצמו ולמי זורחת כל יום השמש מהעכוז?
השב   •  140
אדום בורדו16/03/2011 11:07
השב   •  22
verde16/03/2011 11:12
דבא, אזולאי, מסיללה היו מושבתים גדיר, רפאלוב וקטן לא בכושר משחק (מחלימים או סוחבים פציעות) אז תפסיק להשוות למי היו חסרים יותר שחקנים. דבר שני ניר צודק בו תדמיין רגע את הפועל בלי ורמוט, סהר, זהבי, שכטר, ידין, והכי חשוב בלי אניימה שאם רק אותו לוקחים אתם קבוצה אחרת לגמרי כי לשחק עם ידיעה שבשער יש לך שוער כמו אניימה זה לא חוכמה. הוא אחד השוערים הטובים בעולם והוא גם יגיע לרמות הכי גבוהות
השב   •  91
עידו16/03/2011 11:15
תזכיר לי, איך גיא לוזון עזב את הפועל? זרקתם עליו פרחים וסוכריות?
השב   •  81
לב אדום16/03/2011 12:00
1. לא דיברתי על חיפה והחוסרים שלה . דיברתי על הפועל .
2. חיפה קבוצה מנוהלת הכי טוב בארץ ורק בגלל זה היא במקום שהיא נמצאת - אתם מציגים כדורגל מגעיל וחלש וכולם רואים את זה כולל אתם שמגיבים בכתבות בלי קץ , אז מאיפה דוידוביץ ינק את השחצנות ? מהשם בלבד .
3. אני עדיין בדעה שהקהל של הפועל הוא הבסיס להצלחה של הקבוצה הזו בעיקר ומי שקישקש על לוזון רק יכול לבסס את הטענה בדקתם מה היה מצבה של הפועל עם לוזון ואחרי לוזון ?

אדום עולה
השב   •  23
אדום בנשמה16/03/2011 12:40
לכל שחקן יש מחליף עם זאת ורמוט נשאר ואם לא נמצא מחליף ברמה שוער כבר מצאנו ויש את לאלא ותמוז חוד מצוין נחתים עוד בלם וקשר ברמות הגבוהות ביותר [אין בעית כסף] ונמשיך לדרוס את הליגה.
השב   •  20
המפץ הגדול16/03/2011 12:41
במשחק נגד חיפה, שיחקתם נגד קבוצה פצועה. שיחקתם יותר טוב, אבל חכו למפגש הבא.
במשחק נגד בית"ר לא עברתם את החצי. יציבות זה ממש לא החלק החזק אצלכם, ולכן אתם מאבדים נקודות. מאבדים נקודות מאבדים נקודות. מתי כבר תגיעו למקום הראשון בלי קיזוזים? כנראה אף פעם.
השב   •  61
לב אדום16/03/2011 13:34
15.05.09 תזכורת .

זה מה שקובע .

לא שום דבר אחר , אפילו לא מספר הנצחונות שיש לקבוצה אחת על השנייה .

בלי נדר אני מאמין שנהיה שם גם בסוף העונה הנוכחית .
השב   •  00
איהב16/03/2011 15:25
.
השב   •  21
יגאל16/03/2011 17:14
ודוידוביץ סיים במקום הראשון שש פעמיםבעשור לעומת אחת בעשרים שנה הבדל גדול מאוד אתם בדיוק הפועל חיפה אם תארים לא יותר ביי
השב   •  21
יגאל16/03/2011 17:45
פתחנו את הקבוצה שלך זה הכי חשוב שאנחנו רק פותחים אותכם במשך למעלה משלוש עשורים העיר חיפה נשלטת על ידי מכבי חיפה לך תישן
השב   •  20
נולדתי ירוק ואמות ירוק17/03/2011 03:11
1מכבי חיפה=87
2 הפועל תל אביב=84
עכשיו צאו ותנו כבוד לאימפריה הירוקה
השב   •  00
9
רפאלוב ודוידוביץ'' .. בשביל מה?16/03/2011 10:39
רפאלוב מוסר ד"ש לכץ..?!
קודם תעבור אותם בגביע אח"כ תמסור ד"ש למי שבא לך..
השב   •  90
אושרי אבוטבול16/03/2011 10:54
אין מכבי בחיפה !
השב   •  14
עידן16/03/2011 15:00
השב   •  00
אלוהים לובש 2016/03/2011 15:36
השב   •  10
8
JERONN16/03/2011 10:39
השב   •  52
אושרי אבוטבול16/03/2011 10:53
השב   •  11
אלוהים לובש 2016/03/2011 15:36
אושרי חיפשתי אותך בדרבי בדקה 85 ולא ראיתי אותך.. איפה היית?אהה נכון הלכתם הביתה
השב   •  00
7
בעזרת הג''אם16/03/2011 10:37
אל חשש אנחנו נזכיר להם טוב טוב
השב   •  1313
אורן16/03/2011 10:51
אכן אתה צודק איך הוא שכח.
אבל מה, עדיין מעליכים
וכן בלה בלה בלה ליגת אלופות
פעמיים וכן יותר נקודות ממכם
אז דש בבית
השב   •  83
אדום בורדו16/03/2011 11:09
רוצה לראות איך אני סותם לך ולכל אוהדי הירקת את הפה? כנס לטבלת הדירוג של אופ"א ותגיד לי איפה אנחנו נמצאים (אם תצליח בכלל לראות אותנו מלמטה)
השב   •  84
*; 87>8416/03/2011 16:10
גם נבחרת ישראל דורגה בסביבות המקום ה-25 בעולם, בגלל בלוף שנקרא משחקי ידידות.

וגם אתם - בגלל הבלוף שנקרא ליגה אירופית. לנו לא היו הרבה הזדמנויות להגיע לשם כי כל הזמן לקחנו אליפויות.

כן, ותזכיר לי את דינמו מינסק. גם זה קורה. אתם קבוצה עלובה שתחזור בקרוב למימדים הטבעיים שלה - מקום 6-12 (אמצע טבלה ומטה).
השב   •  32
6
אדום בורדו16/03/2011 10:36
איך הוא לא מתבייש לפתוח את הפה? הוא ושטראובר כבר מזמן גמרו את הסוס. לפחות שטראובר קובר את הראש באדמה מרוב בושה, כנראה שדוידוביץ לא מודע לעצמו.
השב   •  1915
אושרי אבוטבול16/03/2011 10:53
בגלל זה הוא במכבי חיפה
השב   •  62
עומר16/03/2011 20:25
ואתה לא יודע להצחיק ולכן אתה אוהד את הפועל חיפה
השב   •  01
5
דומדום16/03/2011 10:33
הבסיס של הפועל יותר טוב, לפחות עד שיעזבו השחקנים הבכירים. לדעתי גם אז יהא מי שימלא את החסר.

השוער והמאמן הן 2 נקודות התורפה העיקריות של מכבי חיפה.

כל עוד הם בחיפה, אני רגוע.


השב   •  1617
verde16/03/2011 11:14
אחרי שאניימה הולך אתם תחזרו לשיטת הבונקר שאתם כל כך אוהבים ודוגלים בה, ואז תחזרו לחורים שלכם
השב   •  111
אוהד16/03/2011 12:25
לפני שאתה מגיב. דוידוויץ'' אמר שלהפועל אין בסיס עמוק וברגע שהשחקנים המובילים יעזבו הפועל תהיה בבעיה. אתה פשוט חוזר על דבריו. ואם כל הכבוד אין בהפועל שחקנים כרגע שיכולים למלא את מה שיחסר.
השב   •  60
4
אלון16/03/2011 10:30
פעמים הפסדתם לנו העונה על מה אתה בכלל מדבר ? השפלנו אתכם 4-1 ואתה עוד בשלך ? פשוט לא להאמין איזה לוזרים אתם
השב   •  2127
שחר16/03/2011 12:33
אני רוצה ליראות אותם שאינימה יעזור ואיתי שכטר ואז ניראה איפו אתם תהיו אתם השארתם את כל הסגל ולא נותנים לשחקנים להיתקדם אנחנו נותנים אינימה מת לעזור ואתם לא נותנים לו יאפסים בית קברות לשחקנים
השב   •  45
עידן16/03/2011 15:02
השב   •  12
3
ירוק16/03/2011 10:29
יאללה 4 מחזורים מנצחים ואנחנו מארחים את השודדים האדומים מתל אביב יהיה שמח
השב   •  2211
ביתר יש רק בשמשון16/03/2011 10:37
השב   •  84
אושרי אבוטבול16/03/2011 10:52
אז כנראה שאתה זוכר את התבוסה בבלומפילד
השב   •  45
עידו16/03/2011 11:10
10 שנים לא נצחתם דרבי, תחזור למחילה שלך
השב   •  152
אושרי אבוטבול16/03/2011 11:33
איפה דודו אהרון?
השב   •  44
אדום בורדו16/03/2011 11:53
ומחכה ומחכה ומחכה אף אחד לא מגיע
השב   •  34
2
נצרתי..16/03/2011 10:28
השב   •  246
אדום לעד16/03/2011 10:42
השב   •  38
האדום האדום הזה16/03/2011 10:51
בא לקלל ויצא מברך
השב   •  29
לידור הירוק16/03/2011 16:23
שני כמו הפועל עכשיו ואמן גם בסוף העונה
השב   •  11
1
הפועל עולה16/03/2011 10:26
1. לדבר
2.להוציא כדורים מהרשת


44444
השב   •  3141
לב אדום16/03/2011 12:02
הוא יודע לצלם !
ראית איזה תנוחת צלם מקצועי הייתה לו בגול של זהבי ?
השב   •  98
איהב16/03/2011 15:19
הוא גם יודע לרוץ שחכת?
השב   •  44
יגאל16/03/2011 17:19
והוא יודע לקחת שש אליפויות בעשור מה שהגועל לא לקחה מקום המדינה אף שחקן בארץ לא זכה בשש אליפויות בעשור והוא זכה להנחיל לכם תבוסות כואבות בקרית אליעזר שכחתם כבר אני יזכיר לכם שש אחד חמש אפס ושלוש אפס יאללה הביתה
השב   •  32
שי16/03/2011 20:48
הפועל הוציאה 4 כדורים מהרשת לא לפני הרבה זמן..עונת 2007 הנה קצת היסטוריה לילדים הקטנים והמתלהבים שביניכם http://w.youtube.com/watch?v=-bCMlBuHup4
השב   •  10
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */