יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:45

ישראל הפסידה 36:27 במונטנגרו לעיני קהל עוין

כדוריד: נבחרתו של שלמה הופמן ("לא שיחקנו טוב") ספגה הפסד שלישי בקמפיין. הקהל במונטנגרו הפסיק את המשחק למספר דקות. חליפי כבש 8, סמולר 6

|
סמולר. שישה שערים שלו לא עזרו לישראל (שי לוי)
סמולר. שישה שערים שלו לא עזרו לישראל (שי לוי)

נבחרת ישראל בכדוריד נוצחה הערב (ראשון) במונטנגרו במסגרת המחזור הרביעי בשלב מוקדמות אליפות אירופה, 36:27. משחקה של הנבחרת, שגברה ביום רביעי האחרון על מונטנגרו (24:29), נפתח באיחור רב לאחר שהאוהדים המקומיים הציפו את המשטח בקונפטי והתפרעו.

הנבחרת המקומית הכתיבה את הקצב אבל ב-20 הדקות הראשונות ישראל היתה בתמונה, בפיגור של שניים-שלושה שערים. בדקות אלו החלה קבוצתו אוהדים מקומיים להתפרע, המשחק הופסק והיא הוצאה על ידי כוחות הביטחון מהאולם.

בדקה ה-22 מונטנגרו כבר ברחה ל-9:14, ומשם באה ריצה נוספת של 3:7 עד למחצית - 12:21. ישראל חזרה למשחק במחצית השניה בזכות דקות טובות של השוער גיל יעקב וצימקה ל-30:23 בדקה ה-50, אבל הסיומת היתה של המונטנגרים. כבשו לישראל: איציק חליפי 8 שערים, אבישי סמולר 6, דן מירקוס, תום מטלון ותומר שמעוני 3 כ"א ואריאל רוזנטל וחן בירנבוים 2 כ"א.

"זה היה יום רע, לא שיחקנו טוב", סיכם המאמן שלמה הופמן והוסיף: "התנהגות האוהדים בטוח לא עזרה לנו".

"לא היה ערך ספורטיבי למשחק באווירה כזו", קבע עוזר המאמן סער פרנקל. "כשהמשחק הופסק בדקה ה-20 הבנו שהוא בוטל, ואחר כך אמרו לנו לחזור למגרש, שכבר היה אפוף עשן. האוהדים השרו שם אווירה של טרור. רצינו לשחק כדוריד. חבל", סיכם פרנקל.

שלמה הופמן (שי לוי)
שלמה הופמן וסער פרנקל: "התנהגות האוהדים בטוח לא עזרה לנו" (שי לוי)
 

למונטנגרו ולישראל ניצחון ושלושה הפסדים, ובזכות הפרש השערים מונטנגרו מדורגת שלישית וישראל רביעית. במשחק המקביל בבית, שבדיה ניצחה את סלובקיה 21:26 וחזרה לראשות הבית. לשתיים שש נקודות כ"א, וישראל תפגוש אותן בחודש יוני, את סלובקיה בבית ואת שבדיה במשחק הנעילה בחוץ.
            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */