יום רביעי, 18.09.2024 שעה 06:50

יוליה גלושקו עלתה לרבע גמר טורניר האמונד

המדורגת 194 בעולם גברה 1:6 ו-1:6 על פקווין מצרפת ותפגוש בשלב הבא את בת ארצה, פורטס (151). מאמנה: "יוליה שיחקה טוב ושמרה על יציבות"

|
גלושקו מרוצה. במומנטום מצוין (משה חרמון)
גלושקו מרוצה. במומנטום מצוין (משה חרמון)

המחבט מספר שתיים של ישראל, יוליה גלושקו, ממשיכה במומנטום האדיר שלה בחודשים האחרונים. גלושקו, המדורגת 194 בעולם, הביסה הלילה (בין חמישי לשישי) בשמינית גמר טורניר ה-ITF בהאמונד, לואיזיאנה, את המדורגת 212 בעולם, נטלי פקווין מצרפת 1:6 ו-1:6.

גלושקו, שתתקדם אל תוך 190 הראשונות בעולם, שלטה במשחק מתחילתו לאחר שרק כ-20 שעות קודם לכן, שרדה מאבק של שלוש שעות בסיבוב הראשון. "יוליה שיחקה טוב ושמרה על יציבות לאורך כל המשחק", סיפר מאמנה, אסף אינגבר: "היד והכתף שעברו פציעה במגמת שיפור והתוצאה היא אפקט ישיר לכך שיוליה הצליחה להביא לידי ביטוי את הלקחים מהמשחק הקודם".

גלושקו, שמדורגת 8 בטורניר, תפגוש ברבע הגמר את סטפני פורטס מצרפת (151 בעולם, 3 בטורניר) שניצחה את בת ארצה, אירנה פבלוביץ' 4:6 ו-4:6.

גלושקו, שממתינה לתשובה בקשר לכרטיס חופשי למוקדמות טורניר מיאמי, תשחק בשבועות הקרובים בטורנירים בסדר גודל דומה בארה"ב. טורנירי ה-ITF בארה"ב, למרות שמעניקים נקודות כמו טורנירים אחרים, נחשבים לקשים בסבב.

הישראלית שדורגה בשלהי 2010 במקום ה-350 בעולם, פרצה בסוף השנה שעברה עם זכיה בשני טורנירים ע"ס 25,000 באוסטרליה וב-2011 המשיכה עם אותו מומנטום כשעלתה לסיבוב המוקדמות השני באליפות אוסטרליה, וניצחה שלושה משחקים בטורניר הפדרציה באילת.

יוליה גלושקו בפעולה (משה חרמון)
גלושקו בפעולה. עשתה התקדמות אדירה (משה חרמון)
 
 

אסור לפספס
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
/* LAST / NEXT ROUNDs */