יום ראשון, 13.04.2025 שעה 17:19
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
יורוליג 24-25
71%2782-295434אולימפיאקוס1
68%2760-282934פנרבחצ'ה2
65%2851-300534פנאתינייקוס3
62%2819-293534מונאקו4
59%2870-299634ברצלונה5
59%2813-289334ריאל מדריד6
59%2796-295034אנדולו אפס7
56%2982-296534באיירן מינכן8
56%2910-294034פאריס9
53%2758-281434הכוכב האדום10
50%2947-290534אולימפיה מילאנו11
47%2723-278034פרטיזן בלגרד12
44%2685-263234ז'לגיריס קובנה13
41%2843-280734באסקוניה14
38%2901-275134ליון וילרבאן15
32%3052-292134מכבי ת"א16
26%2846-269334וירטוס בולוניה17
15%3104-267234אלבה ברלין18

אליהו: עם הפרש טוב הדרך לפיינל פור תהיה סלולה

פורוורד מכבי ת"א ב-103FM בשיתוף ONE: "אנחנו צריכים לנצח את ברצלונה בהיכל נוקיה, אין שם שחקן פיזי אחד שיכול לעצור את סופו". האזינו לראיון

|
אליהו מטביע מול חיפה. מוכן לברצלונה (יניב גונן)
אליהו מטביע מול חיפה. מוכן לברצלונה (יניב גונן)

מכבי ת"א ניצחה אמש (ראשון) 86:100 את מכבי חיפה בליגת לוטו, במשחק האחרון שלה לפני המפגש החשוב מול ברצלונה ביום חמישי, בטופ-16 של היורוליג.

מי שבלט מעל כולם הוא הפורוורד ליאור אליהו, שנהנה מתקופה מצוינת לאחרונה. הפעם סיים אליהו עם 22 נקודות ונראה כי הוא מוכן למפגש עם הקטאלונים בהיכל נוקיה.

כדי לעשות צעד משמעותי לביתיות בשלב ההצלבה של המפעל, מכבי חייבת לנצח את ברצלונה בהיכל נוקיה בהפרש של עשר נקודות לפחות.

אליהו התארח הערב (שני) בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE ודיבר על ההכנות למשחק הקשה ביורוליג, על  התקופה הטובה שעוברת עליו ועל העתיד שלו ושל מכבי ת"א.

אתה מסכים שברצלונה היא סוף סוף יריבה ראויה למכבי ת"א?
"אם ברצלונה היא יריבה ראויה אז מצבנו טוב. ברוך השם, אנחנו קורעים כל מה שזז, ברוך השם. אנחנו בתקופה טובה ומשחקים טוב. נגיע למשחק בחמישי מול ברצלונה, שלא יסכם עונה שלמה, אבל אפשר להגיד שנגיע להצלבה במצב הרבה יותר טוב אם ננצח".

ליאור אליהו: "עם הפרש טוב, הדרך לפיינל פור סלולה"

זה יכול לסכם עונה שלמה, או לסכן עונה שלמה.
"בדיוק. אם ננצח מעל עשר נקודות הפרש, מצבנו מצוין. נגיע להצלבה עם יתרון ביתיות. אנחנו משחקים בבית מצוין העונה. לא בטוח שזו תהיה קאחה לבוראל ויטוריה. זו יכולה להיות גם ריטאס וילנה. אי אפשר לדעת. קאחה לא הכי טובה השנה וריטאס עוד לא אמרה את המילה האחרונה".

פארגו מול שחקני ברצלונה במשחק הראשון (GettyImages)
פארגו מול שחקני ברצלונה במשחק הראשון (GettyImages)
 

יש כל הזמן דיבורים על כך שלברצלונה יש יתרון ולא שומעים איפה היתרון של מכבי על ברצלונה, מלבד הביתיות. איפה היתרונות של מכבי?
"קודם כל יש. אנחנו משחקים טוב בבית ומגיעים למשחק מול ברצלונה ביתרון. עם כל זה שאנחנו במינוס עשר נקודות, אנחנו צריכים לנצח בנוקיה. אני לא יודע אם נגיע להפרש הרצוי, אבל אנחנו צריכים לנצח".

לובליאנה היתה גרועה מאוד במחצית השניה מולכם. המחצית הראשונה היתה בגלל האחוזים הנמוכים שלכם או בגלל העובדה שהיריבה לא היתה משהו?
"לגבי המחצית הראשונה, זה שילוב של שני הדברים. בכל זאת אני חושב שלא היינו במשחק במחצית הראשונה ויצאנו מהשיטה. זה פגע בנו, אבל עשינו עבודה גדולה במחצית השניה. זו היתה הצגה אחת גדולה".

אליהו ופניני. &qout;עשינו עבודה גדולה מול לובליאנה במחצית השניה&qout; (שי לוי)
אליהו ופניני. "עשינו עבודה גדולה מול לובליאנה במחצית השניה" (שי לוי)
 

מה היתרונות של מכבי ת"א, חוץ מהביתיות מול ברצלונה?
"במשחק האחרון בברצלונה, נבארו ואנדרסון פגעו בנו קשה. גם טרנס מוריס עשה צרות במחצית השניה. אבל אנחנו לא רואים שאנחנו נופלים מהם בשום עמדה. צריך לנצל את יתרון הביתיות שהוא היתרון הקריטי. עם הקהל שלנו אני מקווה שנגיע להפרש הרצוי".

פרקינס, פארגו וסופו זה לא יתרונות?
"אני לא חושב שיש מישהו מהגבוהים שם שיכול לעצור את סופו. אין מישהו מספיק פיזי שם. לגבי פרקינס, הוא יתרון. אני מקווה שהוא וג'רמי פארגו יחד עם כל הגארדים האחרים יעשו עבודה טובה על נבארו ועל אנדרסון. פרקינס הוא 'רוצח'. אני מקווה שהוא יעשה את העבודה".

 
 התבגרתי. אני מנסה להבין את המשמעות שלי בתוך ההרכב של הקבוצה. מעבר לזה, אנחנו משחקים טוב. כיף לי לשחק עם החברים, אנחנו נהנים לשחק ביחד 
 
 
 

נראה שאתה אופטימי לקראת המשחק, במכבי משדרים לחץ. לפי מה שאמרת, אתם טובים יותר מברצלונה.
"אני לא יודע, בואו נראה אחרי יום חמישי מי טוב יותר. על הנייר, אני לא יודע להגיד מי חזקה יותר. אני מקווה לנצח בחמישי ואז נראה מי טובה יותר. אגב, לגבי הפלייאוף בשנה שעברה עם קאחה, הגענו למשחק השלישי ביתרון 0:2. זה היה משחק על האליפות. אנשים היו בטירוף. ברצלונה היתה במינוס שני משחקים ועמדו מולנו עד השניה האחרונה".

סופוקליס שחורציאניטיס.  (מור שאולי)
סופוקליס שחורציאניטיס. "אין להם שחקן גבוה שיכול לעצור אותו" (מור שאולי)
 

אבל בניגוד למשחק הזה, שם לא היה להם מה להפסיד, הפעם זה משחק של פיינל-פור. אתה מסכים?
"אני לא יודע אם זה משחק של פיינל-פור, אבל אפשר להגיד שאם ננצח בהפרש הרצוי, הדרך לפיינל-פור הרבה יותר סלולה, בשפה עדינה יותר".

איך אתה מסביר את ההשתפרות העצומה שלך העונה?
"התבגרתי בעיקר. אני מנסה להבין את המשמעות שלי בתוך ההרכב של הקבוצה. מעבר לזה, אנחנו משחקים טוב. כיף לי לשחק עם החברים, אנחנו נהנים לשחק ביחד. זה שילוב של הרבה דברים. נוח לשחק עם דייויד בלאט וגיא גודס. השנה יש הרכב מדהים מכל הבחינות. בינתיים זה עובד טוב. ביום חמישי זה משחק קריטי שיכול לסכם ולסכן עונה שלמה".

ליאור אליהו. זה משחק קריטי שיכול לסכם ולסכן עונה שלמה&qout; (יניב גונן)
ליאור אליהו. זה משחק קריטי שיכול לסכם ולסכן עונה שלמה" (יניב גונן)
 

נראה כי השיפור שלך בהגנה הוא במודעות שלך. אתה יכול לעשות עבירה היום כדי לעצור שחקן. זה נכון או לא?
"נכון. לגבי ההתבגרות, זה עניין של חשיבה וגישה. אם פעם חשבתי יותר על התקפה, היום אני חושב על התקפה ועל הגנה באותה מידה".

חלום ה-NBA עדיין לפניך, או שטוב לך במכבי ומצאת את מיקומך?
"טוב לי במכבי באירופה. אני אסכם את זה במשפט אחד כי יש לנו משחק חשוב ביום חמישי. הרווח לא קשור לחלום הזה. בואו נראה. אם תהיה האופציה, נעשה גם חושבים".

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 35 תגובות ב-26 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
26
אני22/02/2011 13:01
עדיין לא הספקת להכיר את פצצת האנרגיה שחיסלה ללא רחמים את כל מי ששיחק נגדה בחודש האחרון. ואני לא מתכוון לברצלונה.
השב   •  20
25
אוהד מכבי ותיק22/02/2011 12:10
בלאט מסתדר יפה מאד בלי עזרה מבחוץ וביצועי האימון וניהול המשחקים של גרשון בעונה האחרונה לא מצדיקים את ההילה שכורכים לו שני המגיבים האחרונים. ללבן אפשרויות טקטיות ואחרות לקראת המשחק ולשמוע עצות, ממי שלא יהיה - אהלן וסהלן, אך את מלאכת הניהול במגרש צריך להשאיר בידי בלאט ועוזריו. 
השב   •  11
24
לבלאט!21/02/2011 23:46
תשים את האגו בצד.
כמו שעזרת לו להגיע לפיינל פור. אם הוא יגיע מחר הוא יכול לעזור לך להגיע לפיינל פור(המשחק מחר הוא על כרטיס לפיינל פור!)
  הרווחת את מעמדך כמאמן במכבי, גרשון לא מאיים עליך אתה רק יכול לקבל ממנו טיפ בתחום שהוא הכי טוב בו- ניהול משחק!
 לא עדיף לך לוותר על האגו ליום אחד ולהרויח פי כמה להמשך?!.
השב   •  52
23
לתשומת בלאט ומכבי(ת)21/02/2011 23:43
אליהו טועה בכך שאומר שלמכבי מבחינת שחקנים שווה לברצלונה. זאת טעות וזאת תהיה טעות לחשוב כך!
מכבי  עם פחות איכות (בהשוואת שחקנים ) ופחות עומק. אין לה את כל הכלים שיש לברצלונה..
אם מכבי היתה מתחזקת לקראת הטופ-16 במקומות החלשים שלה היא היתה יכולה לחזור כבר מברצלונה עם נצחון.
היות והיא לא עשתה זאת- הם הפסידו(ולמזלם רק ב-10 הפרש כי יכל להגמר עוד יותר רע.)
במכבי צריכים להיות מודעים למגבלות שלהם(זה גם מה שהביא אותם עד הלום..) 
 ודווקא בגלל שמכבי עם פחות כלים ועומק היא צריכה להיות יותר חכמה ויותר יעילה!
 פארגו ופרקינס לא יכולים לעשות עבירות שטותיות או לצאת ב-5 עבירות. לא לעשות עבירות תוקף ולא צעדים או לקחת זריקות משוגעות.
במשחק הזה מכבי תצטרך את שניהם עם משחק חכם אחראי וקבוצתי! אם שניהם יגמרו אפילו עם 7-8 אסיסטים ו2 נק'' ומכבי תנצח -אז הם יהיו  בעצם הגורם לנצחון!
מכבי יצטרכו לשחק עם הרבה תנועה של השחקנים גם בלי כדור ולמצוא את השחקנים לסלים קלים ולא להמר או לקחת זריקות קשות.
מכבי יצטרכו ניהול משחק  כמעט מושלם של בלאט(וזה לא היה המצב במחצית הראשונה בלובליאנה- הוא השאיר שחקנים שלא התאימו למשחק ולא נכנסו טוב והוציא את אלה שנכנסו טוב ורק בעקבות זה שהנדריקס וסופו לא יכלו לשחק או אחרי שאולי ראה את דף הסטט'' הלך על השחקנים הנכונים.)

אם מכבי רוצים באמת לנצח כדאי שבלאו או גרשון ירימו טלפון אחד מהם לשני כי מכבי יצטרכו את ניהול המשחק של גרשון או העצה שלו ועדיף לשים אגו בצד ולהגיע לפיינל פור ומחר זה משחק על מקום בפיינל פור!
 גרשון במילא מקבל משכורת אז לפחות במשחק החשוב ביותר של מכבי- הוא יצדיק את המשוכרת הזאת!
 
השב   •  33
22
haim21/02/2011 23:37
שמע רואים שיש לך הבנה אבל אתה טועה.
דבר ראשון במשחק בספרד זה היה משחק חוץ.
דבר שני מכבי באו מתקופה לא הכי טובה עם אתה זוכר
דבר שלישי רוב המשחק היה צמוד ועם טיפה יותר יכולת מצד בלו ואליהו ואידסון ההפרש היה קטן יותר
ואולי גם היה ניגמר בניצחון צהוב
דבר רביעי היה שיפוט ביתיי וכולם ראו את זה
דבר חמישי נבארו תפס יום מעולהדר שישי מכבי תבוא למשחק הקרוב בכושר אדייר
דבר שישי הקהל ידחף חזק
דבר שביעי זה משחק ביתובמשחק בית יש לשחקנים יותר ביטחון ואני אומר את זה מניסיון
ועכשיו לגבי סופו.נשמה עם סופו זה הכל תלוי בתיזמון ובמהלך המשחק..
סופו יכול ליקלוע נגד אשדוד 4 נק ויומיים אחרייזה להחית22-24 על הראש בארסהה או כל קבוצת יורוליג אחרת
וחוץ מי זה מול בארסה עם לא בהתקפה בהגנה חייבים אותו מול המסה של וסקאז ופרוביץ'' ודרך אגב
סופו לא אמור לרדוף אחריי מוריס זה התפקיד של אליהו בלו מצ''בן או הנדריס תלוי מי ב-4
אז סיכום לפי דעתי מכבי תעבור את בארסה.והיום מכבי משחק תכדורסל המשובח באירופה
השב   •  40
21
מבין עיניין21/02/2011 23:15
צריך רק להתרכז בניצחון אם יתרכזו רק על הפרש זה בעיה כי ברגע שנמצאים בפיגור זה עוד יותר מתסכל!! אז קודם שינצחו ולגבי הפרשיםאלוהים גדול!
השב   •  50
20
מישהו21/02/2011 22:40
רכזים:ג''רמי פארגו,דורון פרקינס.
גארד:יותם הלפרין,טל בורשטיין,שארפ.
קלעים:צ''אק איידסון,גיא פניני,בלוטנטל.
פורוורד:ליאור אליהו,הנדריקס,מצ''באן.
סנטר:סופוקליס שחרציאניטיס,דאור פישר.
השב   •  93
ת.21/02/2011 23:26

 הלפרין הוא שחקן משלים בדיוק כמו אידסון, בורשטיין ופניני ומכבי לא צריכה עוד שחקן משלים אלא שחקן ברמה או שתיים מעליהם!
אם אידסון /בורשטיין לא ימשיכו בשנה הבאה או שארפ- אז אפשר להביא אותו במקום אחד מהם.
להביא את הלפרין בתור חיזוק= בזבוז כסף!

השב   •  70
גל22/02/2011 00:32
את ק''ית לנגפורד
וג''אמונט גורדון .
+סנטר .
השב   •  32
19
מכבי21/02/2011 21:36
השבוע!
1.פנאתינאיקוס מנצחת את ריטאס וילנה ב-30 הפרש
2.קאחה לבוראל ויטוריה מביסה את מלאגה ב-10 הפרש
3.אולימפיה לובליאנה מביסה את רומא ב-50 הפרש
4.מכבי מביסה את ברצלונה ב-70 הפרש אליהו יעשה טריפל-דאבל
5.ריאל מדריד מביסה את פרטיזן בלגרד ב-20 הפרש
6.סיינה מנצחת את אפס פילזן ב-40 הפרש
7.ז''לגריס קובנה תפסיד לולנסיה ב-60 הפרש
8.פרנבחצ''ה אולקר מנצחת את אולימפיאקוס ב-20 הפרש 
השב   •  35
אברהם21/02/2011 23:36
השב   •  40
18
פליץ21/02/2011 21:29
למה לדבר?
גם את רומא תצטרכו לנצח בשבוע הבא.
ואז תצטרכו לנצח גם פעמיים בהצלבה.

להזכיר לך מה קרה בשנה שעברה?
השב   •  31
17
מכביסט21/02/2011 21:18
אנחנו חייבים לבוא בשיא הטירוף ביום חמישי,לא להפסיק לעודד לשניה לעשות את האוירה הכי טובה שיש גם אם ברצלונה ביתרון לא לשתוק להמשיך
ולאוהדים שיושבים בשערים 2,3,8,9 תפסיקו לצאת לפני שנגמרת המחצית או שנגמר המשחק מה יקרה אם תשארו עוד דקה שתים?
אני מחכהבטירוף למשחק הזה ובעז''ה ניצחון צהוב (+10)
 יאלה מכבי 
השב   •  160
16
מכביסט21/02/2011 21:13
לך לך!
תמיד כשאני קורא תגובות שלך אני שואל את עצמי אם אתה באמת אוהד מכבי.
השב   •  90
פיני21/02/2011 21:25
מה לא נכון?
1) רומא לובליאנה וברצלונה חזקות מפילזן, סיינה וריאל?
 
2) ברצלונה התקשתה מול הלחץ של מכבי?
 
3) סופו מסוגל לרוץ אחרי מוריס או לרדוף אחרי לורבק עם הטווח שלו ויתר הגבוהים שלהם?
 
4) סופו מסוגל להסתדר בהתקפה מול קו התקפה גבוה? ראינו לא פעם שהוא מתקשה מול שחקנים כאלה. מה גם שלא מדובר בשרוכים גבוהים אלא בשחקנים חזקים יחסית (רובם). 
 
5) האם לצפות שדווקא במשחק הזה הנדריקס ייתן מה שלא נתן נגד קבוצות אחרות הוא הסביר? ממש לא.
 
ובקיצור - זה שהרצונות שלך שונים, לא משנה את העובדות ובעיקר להוזיז את המטרה כדי שתתאים לחצים אליהם אתה מקווה לא עובד במבחן המציאות.
השב   •  26
נדב21/02/2011 23:03
.
השב   •  00
מכביסט21/02/2011 23:06
במשחק בברצלונה הם היו יותר טובים ושלטו יותר במשחק אבל אל תשכח שהיו דק'' שהיינו ממש קרובים אליהם ואפילו הובלנו באמצע הרבע ה-2.
אני מאמין שהצוות המקצועי קצת יותר מכיר את ברצלונה עכשיו וידע מה צריך לעשות ועם הקהל ביד אליהו זה אפשרי.
חוץ מזה,ברצלונה חלשים במשחקי חוץ(ניצחה בקושי את לובליאנה ורומא)
השב   •  60
15
דוד21/02/2011 21:10
השב   •  40
14
אברהם21/02/2011 20:33
"השופטים היו עם בארסה כי יש להם אינטרס שהם יהיו בפיינל פור".זכרו מה אמרתי ,ככה זה אוהדי הצלחות.
השב   •  314
13
פיני21/02/2011 20:16
אם בשנה שעברה מכבי התמודדה מול סיינה, פילזן וריאל מדריד בשלב השני, השנה מכבי זכתה בבית קל שכלל את רומא (12 באיטליה !, הוגדרה ע"י מצ''באן כבערך מקום חמישי בישראל) ולובליאנה, שאין בה שחקן אחד שמתאים לחמישיה של מכבי של השנה הנוכחית או הקודמת וברצלונה.
 
במשחק החוץ בברצלונה מכבי הפסידה, אך להערכתי היא תהיה טובה יותר במשחק בהיכל.
יש עליה מעט פחות לחץ, היא מכירה את היריבה ובעיקר היא יותר טובה.
לכל זה חשוב להדגיש שהנקודה הבולטת של מכבי - לחץ על מובילי הכדור - פחות רלוונטי מול ברצלונה שמבטלת אותו יחסית בקלות.
 
לגבי סופו - הוא יותר חזק, אך כדורסל זה לא רק כוח.
לא ברור על מי הוא מסוגל לשמור בצד השני.
עד היום, סופו לא באמת נאלץ לשמור יותר מדי - הלחץ עשה את רוב העבודה והיתר נבע משחקני פנים לא איכותיים.
 
לכל אלה צריך להוסיף את זה שהתקווה שהנדריקס שוב יפתיע וייתן משחק טוב דווקא מול ברצלונה אינה מציאותית.
 
להערכתי, מכבי תפסיד את המשחק.
מקווה שאתבדה, אך לטעמי הסיכוי של מכבי לנצח משחק זה הוא אפסי.
השב   •  418
אורי21/02/2011 21:03

אתה מדבר שטויות, ואני בספק בכלל אם אתה אוהד מכבי! כשברצלונה יבואו להיכל, יראו וישמעו את הקהל ירעדו להם להם הידיים. אז נכון שיש תנאים כאלו גם בליגה הספרדית, אבל עדיין הסיפור יהיה שונה לחלוטין מהמשחק שהיה בחוץ. וברצלונה לא יפתחו פער דומה לזה שהיה אז. חוץ מזה, איך לעזאזל הגעת למסקנה שהנדריקס לא מסוגל לתת משחק טוב? אני משוכנע שהוא יכול גם יכול להיות טוב לפחות כמו במשחק הראשון. 
אם אתה אומר שהסיכוי של מכבי לנצח הוא אפסי, אתה חסר הבנה בסיסית בכדורסל, מכבי משחקת בצורה שהרבה זמן לא נראתה. כל שחקן נותן הגנה פי 3 יותר טובה ממה שהיה לפני העונה הזאת, ותוסיף לזה את העובדה ששחקנים אוהבים למסור, ואף אחד לא כופה זריקות בהתקפה, וכל זה בזכות דיוויד בלאט. לברצלונה יש את נבארו שהוא סופרסטאר, ושאר השחקנים  הם טובים פלוס, אבל לא סופרסטארים. זה ממש לא בשמיים. 

השב   •  70
12
גילי21/02/2011 19:59
זה נכון שמכבי השנה מסוגלת לעלות גם מהמקום השני אבל ההישג הכי גדול בדרך (אולי והלוואי) לגביע הוא שאם מכבי מנצחים מעל 10. לברצלונה לא יהיה יתרון ביתיות בהצלבה ואז אולי (בעזרת השם) היא לא תעפיל לפיינל פור ואז יהיה באמת סיכוי אמיתי. תודה לך דיוויד על עונה חלומית!
השב   •  241
אברהם21/02/2011 20:34
אם אתם לא עולים לפיינל פור זה כישלון טוטאלי לאור ההשיגים בעונה כולה, והעונה הזאת תחשב לאכזבה גם אם מכבי תזכה באליפות בארץ.
השב   •  210
11
גידי21/02/2011 19:55
מודה,הייתי מאלה שכתבו עליך טוקבקים קשים בעבר בעיקר על ההגנה,תענוג ליראות אותך השנה,המחויבות,הרצון,ההנאה פשוט כייף
השב   •  180
10
יאללה הפועל21/02/2011 19:19
לפרגן למכבי שינצחו ביום חמישי בהפרש הרצוי, ביום חמישי כל ישראל צהובה וכל צהוב הוא ישראלי ,לאחר מכן אני חוזר לאדום
השב   •  532
9
מני21/02/2011 19:19
מכבי קבוצה של משחקים קטנים כמה פעמים אפשר להגיד את זה.ברצלונה יותר מגובשת ומאומנת ממכבי והיא גם תנצח אותה בנוקיה שמכבי ימשיכו להתנחם בנצחונות על יריבות דרג ד'' .כאילו שיש להם כלים לנצח את פאו 3 משחקים בהצלבה.
השב   •  225
8
אור21/02/2011 19:17
אני לא מבין את המשמעות של ה"משחק הכי חשוב העונה" , אם ננצח לא בטוח עדיין שנסיים ראשונים יש את רומא בחוץ.
לדעתי , רק אם נסיים מקום ראשון ונקבל את וילנה זה יהיה הישג , מה ההבדל בין מקום שני לקאחה או פנא? הכי חשוב שעלינו שלב , מכבי תוכל בלי ביתיות  לגנוב משחק אחד לפחות בחוץ ואני בטוח בזה! הכי חשוב שלא ניהיה נגד בארסה בהצלבה כי אז לא היינו עולם אבל חוץ מזה זה לא משנה מאיפה נעלה כי רק אם נקבל את וילנה ממקום ראשון זה יהיה הישג..
יאלה מכבי ניצחון יום חמישי!
השב   •  150
7
מכבי21/02/2011 19:03
יום חמישי מנצחים
השב   •  181
6
רק הפועל בלב21/02/2011 19:02
יאללה מכבי תקרעו אותם!
השב   •  181
5
amitab21/02/2011 19:00
כל עם ישראל איתכם!
השב   •  392
4
וילדע21/02/2011 18:58
לציון
השב   •  111
3
מטיסיהו האדום21/02/2011 18:56
יאללהפועלאליפותבקיזוז2!
השב   •  211
2
אמיתי21/02/2011 18:55
השב   •  224
שי21/02/2011 19:13

השב   •  92
1
גל21/02/2011 18:54

למכבי תל אביב כדורסל

השב   •  261
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */