יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:01

גראנד סלאם פאריס: רזבוזוב הודח בשמינית הגמר

הג'ודוקא פתח היטב את הטורניר היוקרתי, גבר על אלוף אירופה לשעבר ועל המדורג 28 בעולם אך לאחר מכן הפסיד לאלוף עולם לשעבר באיפון וסיים את דרכו

|
יואל רזבוזוב. עלה לשמינית הגמר (רויטרס)
יואל רזבוזוב. עלה לשמינית הגמר (רויטרס)

הג'ודוקא יואל רזבוזוב הודח היום (ראשון) בשלב שמינית הגמר של טורניר גראנד סלאם פאריס היוקרתי לאחר שניצח בשני קרבות והפסיד בקרב השלישי.

רזבוזוב המתחרה במשקל עד 81 ק"ג גבר בקרב הראשון על ג'ואו נטו הפורטוגלי, אלוף אירופה לשעבר באיפון ולאחר מכן פגש את המדורג 28 בעולם, סרג'יו טומה המולדובי. שני המתמודדים הצליחו להשיג וואזרי, אלא שרזבוזוב צבר גם ניקוד של יוקו שהכריע את הקרב לטובתו.

בשמינית הגמר ציפתה לרזבוזוב משוכה גבוהה, גילמה אלמונט ההולנדי שזכה בתואר אלוף העולם בשנת 2005 ובשנה שעברה זכה במדליית הארד באליפות אירופה. רזבוזוב הפסיד באיפון לאחר 1:47 דקות וסיים את דרכו בתחרות. בעקבות ההעפלה לשמינית הגמר יקבל רזבוזוב 36 נקודות דירוג.

כזכור אתמול אף ג'ודוקא ישראלי לא הצליח לעבור את שלב שמינית הגמר בטורניר, כשהיחידות שכלל הגיעו אליו היו רוני שוורץ במשקל עד 48 ק"ג וירדן ג'רבי במשקל עד 63 ק"ג שפתחה את התחרות היטב באיפון מרשים על מרים למארש הקנדית אך לאחר מכן נכנעה לסגנית אלופת העולם, מיקי טאנאקה היפנית.

רזבוזוב ינסה להפתיע אלוף עולם לשעבר (קובי אליהו)
רזבוזוב הפסיד לאלוף העולם לשעבר (קובי אליהו)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */