יום שני, 21.04.2025 שעה 07:55
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
7332-8832ברצלונה1
6931-6532ריאל מדריד2
6327-5332אתלטיקו מדריד3
5726-4932אתלטיק בילבאו4
5242-5531ויאריאל5
4839-4231בטיס6
4437-3132מיורקה7
4349-4732סלטה ויגו8
4236-3232ריאל סוסיאדד9
4139-3532ראיו וייקאנו10
4146-3932אוססונה11
3929-3132חטאפה12
3840-3431אספניול13
3848-3632ולנסיה14
3743-3532סביליה15
3448-3831ג'ירונה16
3252-3832לאס פלמאס17
3146-3432אלאבס18
2948-2932לגאנס19
1676-2332ויאדוליד20

אוסאסונה הדהימה 0:1 את ריאל, בכורה לאדבאיור

החלוץ הטוגולזי נכנס כמחליף אך לא הושיע את הלבנים שרשמו הפסד ליגה שני ונמצאים במרחק של 7 נקודות מברצלונה. 0:1 לוויאריאל על אספניול בברצלונה

|
אדבאיור, בנזמה וקאקה מאוכזבים מההפסד (GettyImages)
אדבאיור, בנזמה וקאקה מאוכזבים מההפסד (GettyImages)

ריאל מדריד רשמה את הפסדה השני בליגה הערב (ראשון), 1:0 לאוסאסונה בפמפלונה. לאחר ההפסד, הלבנים רחוקים כבר שבע נקודות מברצלונה הראשונה.

בדקה ה-62 קרלוס ארנדה הכניס כדור גאוני לחאבייר קמוניאס בין ריקרדו קרבאליו לראול אלביול והחלוץ הכניע את איקר קסיאס. לאחר השער מאמן ריאל, ז'וזה מוריניו, ביצע חילוף משולש והכניס את עמנואל אדבאיור להופעת בכורה. גם קאקה וצ'אבי אלונסו נכנסו אך לא הושיעו את סגנית האלופה.

0:2 לבילבאו על אתלטיקו מדריד
אתלטיק בילבאו נקמה הערב (ראשון) באתלטיקו מדריד עם ניצחון 0:2 בוויסנטה קלדרון במסגרת המחזור ה-21 בליגה הספרדית.

הקולצ'ונרוס שניצחו 1:2 את הבאסקים במפגש בין הקבוצות בסיבוב הראשון, נותרו ב-10 שחקנים בדקה ה-39 אחרי שלואיס פראה הקולומביאני הפיל את פרננדו יורנטה ברחבה וראה כרטיס אדום.

עמנואל אדבאיור (רויטרס)
אדבאיור מול פלאנו. הטוגולזי לא עזר (רויטרס)
 

חלוץ נבחרת ספרד גילגל את הפנדל החוצה, אבל אתלטיק חיכתה רק עוד 6 דקות כדי להעלות ליתרון. איקר הכישרון הצעיר, איקר מוניאיין, השתלט על הכדור במרכז המגרש ושלח את אנדוני איראולה באגף הימני, האחרון הרים לרחבה וגאיסקה טוקרו המשיך לרשת בדקה ה-45, 0:1 במחצית.

בדקה ה-64 אתלטיק שיכפלה את המהלך של השער הראשון: חאבי מרטינס שלח את הכדור לאיראולה, שפרץ באגף הימני, העביר לרחבה וטוקרו המשיך לרשת מקרוב, 0:2 בסיום. בעקבות הניצחון, לבילבאו יש 35 נקודות והיא שישית, מקום אחד מעל אתלטיקו, לה יש 30 נקודות.

איראולה (רויטרס)
איראולה. בישל פעמיים לטוקרו (רויטרס)
 

ויאריאל מתקרבת לריאל, כשניצחה 0:1 את אספניול
ויאריאל ממשיכה להיצמד חזק לצמרת, כשניצחה 0:1 את אספניול בברצלונה.

הצוללת הצהובה רשמה ניצחון שני ברציפות, ועכשיו כשריאל מדריד הפסידה, היא יכולה להתחיל לפנטז על המקום השני. את השער היחיד במשחק כבש החלוץ האיטלקי, ג'וזפה רוסי, בדקה ה-45. אספניול, שהגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, תצטרך לחפש נקודות במשחק הבא מול אלמריה.

לכתבה זו התפרסמו 235 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 235 תגובות ב-140 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
140
ליעד הצהוב05/02/2011 22:16
החיבור בין השחקנים יכול לקחת שנתיים או אולי אפילו שנה צריך לתת לשחקנים להתחבר ולא לשנות הרכבים ועמדות לשחקנים כל שני ושלישי זה מטעה את השחקנים ומבלבל אותם הנה דוגמה:
כלפני שנתיים שלוש אני לא זוכר כ''כ הפועל ת''א לקחו את המקום השישי ואנחנו שביעי מאז הפועל ת''א משחקים ביחד שנתיים שלוש והנה הגיעו ליום המאושר שלהם ליגת האלופות משתלם בסופו של דבר לחכות ולא לדבר אז מוריניו ואיווניר תנו זמן לשחקנים להתחבר זאתי הבעיה 100%
השב   •  00
139
גיא בן שלוש31/01/2011 13:30
מוריניו אמר שהקבוצה תיהיה טובה ותגיע לשיא רק בעונה הבאה מוריניו בא עם שיטות אחרות ואין מה לעשות לוקח זמן להתחבר. אני לא רוצה כלום לא אליפות ולא אלופות רק תן לי להניף להם את גביע המלך בקאמפ נאו!
השב   •  73
tamir31/01/2011 13:40
עלק להניף גביע עדיף שתסתום טמבל
השב   •  33
138
מסי31/01/2011 13:16

די עם הבכיינות של כל אוהדיי ההצלחות
השנה ריאל לא טובה (זו עובדה)
יש עוד הרבה נקודות ומישחקים עד סוף העונה והטובה ביותר היא זאת שמגיע לה..
לא לישכוח שלריאל יש 31 אליפיות ולברצלונה20 אז למי שמגיע מגיע ח

השב   •  43
137
raul4ever31/01/2011 10:42
השב   •  10
136
ביתריסט מפ"ת31/01/2011 09:30
הא גם באמת היה פצוע מה אני יגיד לך.. טוב מה שנשאר לנו זה ליגת האלופות , שלפי מה שנראה שאם נמשיך ככה גם זה יילך לנו שאפו לברצלונה עלזה שהיא דורסת את הליגה יאלה ריאל
השב   •  11
135
קוקוריקו31/01/2011 09:20
יש אליפות לבארסה ויש עוד קבוצות בלה ליגה (אוסאסונה)
השב   •  11
134
שמעון31/01/2011 08:49
פרננדו פרס
השב   •  01
133
שמעון31/01/2011 08:42
מובאראק המאמן של ריאל. וראש ממשלת טוניסיה מאמן טכני!

למובארק יש את הכריזמה שצריך - וראש ממשלת טוניסיה כ"כ מפחד שלא יסגירו אותו לטוניסיה חזרה שהוא יסכים לעשות כל דבר! (הוא יהיה יותר לקקן מגרנט)
השב   •  41
132
אברם31/01/2011 08:32
ריאל שיחקה טוב אבל אחרי הגול של אוסאסונה
הם לא נתנו להם להיכנס לרחבה וכל השחקנים היו בהגנה "בונקר"
השב   •  22
אלימלך31/01/2011 09:02
גם אחרי הגול לאוסאסונה היו הרבה יותר הזדמנויות מאשר לריאל העילגת ולמאמנה העלוב.
השב   •  10
131
שמעון31/01/2011 08:17
לא יעזור כלום,בשנה שעברה ריאל  היתה הרבה יותר טובה ושחקה כדורגל  מהנה ביותר , מוריניו(המיוחד) רק עשה את  הקבוצה יותר גרועה.
פשוט נראית  חושך וללא ספק הוא כשלון  מהדהד השנה.
זה לא קשור רק לזכיה או  לא בתארים אלה לצורת  המשחק המגעילה שמתאימה לקבוצות  קטנות וזה קשור גם  לחוסר אונים  שבא לידי ביטוי בחילוף  המשולש אחרי השער של  אוסאסונה.
פשוט עצוב לראות  את  ריאל  נראית  כל  כך  עלובה.
מוריניו לך  הביתה? !!
תתפטר !!
אתה לא ראוי לריאל  מדריד !!
השב   •  41
130
השד היודע כל31/01/2011 08:11
ח! ח!

איזה אפסים ריאל!
האמת לא ''כפת לי אני אוהד מנצ''סטר אבל בספרד אני מעדיף ברצלונה כך שח!
השב   •  21
129
אייל31/01/2011 07:50
גם בלי גרדיואלה הם יראו אותו דבר
השב   •  02
128
בומבי31/01/2011 07:45
יש גם את ויאראל וולנסיה אתם רואים שריאל מתקשים טיפה וולנסיה חוגגת וגם ויאראל
השב   •  00
127
liron ben shabat31/01/2011 07:41
הם זרקו את זה (את הכדור) כדי לעצור משחק כי היה להם שחקן פצוע
השב   •  21
126
יניב המכביסט31/01/2011 07:06
זה נראה לך  נורמלי שברצלונה תפסיד 3 משחקים עד סוף העונה? אתה מזה חי בסרט וגם לא בטוח שתסיימו במקום ה-2 ויראל קרובה מתמיד אליכם
השב   •  03
גיא31/01/2011 10:31
הוא לא אמר שברסה תפסיד 3 משחקים על מה אתה מדבר טמבל?!
השב   •  20
125
רביע*31/01/2011 03:54
שנזכה במשהו..בטח זאת לא הקבוצה שראיתי בתחילת העונה חבל:S..
השב   •  11
124
שי31/01/2011 03:08
חסר להם חלוץ
השב   •  01
שי31/01/2011 07:39
לפני שהוא היה במיורקה אטו היה בריאל מדריד והוא בקושי שיחק שמה והתנהגו אליו כמו אל סמרטוט עד שהיה נמאס לו ומיורקה קנו אותו שמה הוא הצליח ראה את המגרש ואז בארסה קנו אותו ולאחר מכן אינטר
השב   •  10
123
שי31/01/2011 02:59
בגלל זה אין תחרות בכל ליגה צריך שיהיה לפחות 4 קבוצות חזקות גם אם לא מתחרות על האליפות אבל יכולות לנצח אחת את השניה בליגה הספרדית זה ליגה של 2 ריאל ובארסה ועכשיו שריאל חלשה בארסה לבדה
השב   •  12
122
אללה מדריד31/01/2011 02:10
קצת מדברים בעיתונות והוא מתחיל לקחת ללב רואים באיך שהוא משחק שהוא עושה דווקא
השב   •  25
121
raul the king31/01/2011 01:45
ריאל לא יכולה לזכות בתארים בלי המלך ראול והאשם פה הול לא אחר מאשר הנשיא המטומטם שקוראים לו פלורנטינו פרס אני פשוט לא סובל את האיש הזה כל פעם שהוא נהיה נשיא הקבוצה הכל מתרסק הוא משחרר את האנשים החשובים ביותר של ריאל בעשור האחרון(ראול-גוטי-היירו-דל בוסקה-מקאללה.) ומה שמשגע אותי עוד זה שרוב אוהדי ריאל אוהבים אותו בגלל ה"שמות" שהוא מביא לסנטיאגו ברנביאו
השב   •  10
שמעון31/01/2011 08:46
ברצף.זה דבר טבעי ששחקן מתבגר ומביאים מישהו במקומו.

גם ראול רצה ריענון ורצה להיות שחקן הרכב במקום שחקן רוטציה בריאל (למרות שכמו במקרה אריק בנאדו - כמה פציעות ושחקנים מאכזבים וחוזרים חזרה לשורשים)

זה באמת יצא טעות כי צריכים עכשיו לסבול את בנזמה הלוזר המחטיאן הזה (חלוץ עם תפוקה של בלם מקב'' תחתית) - אבל עדיין זה לא מה שמכריע פה.סה"כ לא משנה איזו סוללת כוכבים הגיע לריאל, לראול תמיד היה את הכבוד להיות שחקן הרכב - ידעו לכבד אותו כל השנים.
השב   •  10
120
מהפכה בבארסה בקרוב יש31/01/2011 01:41
* גווארדיולה לא יחדש את החוזה שהציעו לו ויעזוב לאחת הקבוצות(כנראה אינטר) הוא בעצמו אמר שהוא רוצה לעבור ורק אם המצב בברצלונה יהיה רע אז הוא ישאר(איזה גבר יאללה) ! דני אלבס גם יעזוב כי לא יתנו לו את ההעלאה שהוא כ"כ רוצה (באמת מטורף וחמדן) ויעבור כנראה לסיטי שהציעה לו שכר פי 4 ממה שכיום מרוויח!  שני אלו יערערו את היציבות בקבוצה בצורה חד משמעית, מה שיתן יתרון ענק לריאל(שהולכת ומתגבשת) לקחת את האליפות! :)
השב   •  61
אלי31/01/2011 08:37
יש את פיליפ לאם. ואת אשלי קול ואת מייקון (שבמקרה גם יותר טוב ממנו) ועוד הרבה שחקנים - זה לא שלברצלונה יש בעייה של רכש ושחקנים לא ירצו לבוא (ועוד עם הסעודי של מנצ'' סיטי בטח יקבלו על מגן סכום עתק מנותק מהמציאות)

תבנה על הקבוצה שלך ואל תבנה על זה שברסה תיהרס.

וגם גווארדיולה לטעמי הוא לא כזה מיוחד. זה מאמן בתחילת דרכו שפשוט קיבל קב'' "מוכנה" ורק היה צריך לשמור על הקיים.היו"רים של ברסה יחפשו מאמן שמוכן לבוא ולהמשיך את הקיים (הרי יש מאמנים שרוצים לשחק באג''נדה שלהם ויש כאלו ש"זורמים") וזהו.

השב   •  11
מהפכה31/01/2011 12:57
ברור שיביאו מישהו במקום אלבס אבל חשבת כמה זמן ייקח לו להשתלב ולמלא את המשבצת שלו באותה רמה, כנ"ל לגבי גווארדיולה שפה זה החלק הכי קשה!
השב   •  00
119
אור31/01/2011 01:31
למה תמיד בתקופה של שמינית הגמר זה קורה
השב   •  20
118
דוד31/01/2011 01:27
איזה כיף לראות מוריניו וריאל כשהושפלו, בארסה
השב   •  20
117
benny31/01/2011 01:25

מה אתה עושים עיניין??עם הקיזוז כולה 3 הפרש..ח עכשיו רק צריך להמליץ להם שיפיעלו תחוק הגאוני..או שלא..ח לוזרים

השב   •  02
116
מר לטין31/01/2011 01:09
אח אח למה שמתי ריאל
השב   •  10
115
ג''ון31/01/2011 00:50
אפילו פלגריני היה בפער קטן יותר, בשורה התחתונה זה או שקסיאס המלשין ילך או מוריניו סוף עונה. כי השנה ריאל תסיים בלי תואר לא גביע המלך ולא גביע ליצן החצר. אם 
השב   •  22
114
אבו טריקה31/01/2011 00:42
אי אפשר להתחרות עם קבוצה שאחוז ההצלחה שלה הוא 100% על מנת לקחת את האליפות חייבים לצבור 100נקודות בעונה, וזו משימה בלתי אפשרית. נקודה.
השב   •  10
113
רביע.באקה31/01/2011 00:35
השב   •  50
112
נאג''י - קהיר31/01/2011 00:29
גם המהומות וגם ההפסד לאוסאסונה!!
השב   •  40
111
זה כבר הפך ממש בדיחה31/01/2011 00:28
הליגה הזאת הפכה כבר פשוט בדיחה.הגיעו למצב שזורקים כדורים למגרש באמצע התקפות של ריאל, פשוט בושה.
השב   •  54
110
נאג''י - קהיר31/01/2011 00:27
השב   •  71
109
hfs31/01/2011 00:18
הבעיה של ריאל ש7 נקודות בליגה הספרדית זה הרבה מאוד.. אין הרבה סיכויים שברצלונה תפסיד עד הקלאסיקו הבא יותר מ4 נקודות ושריאל ינצחו הכל..
השב   •  50
108
xnh31/01/2011 00:17
זה היה צ''לסי של חוס הידינק
והניצחון הזה זה מה שנקרא אופי
גם כשאתה על הפנים ולא הולך לך כלום אתה לא נותן לנאיביות להשתלט עלייך ונותן את עצמך עד הסוף
השב   •  30
F.C.B31/01/2011 07:50
אני אוהד אמיתי למרות שכן להבקיע דקה 90 בהחלט מראה משהו על אופי אבל הניצחון השופט נתן לנו
השב   •  00
107
איציק31/01/2011 00:02

השב   •  10
106
ברצלונאי גאה30/01/2011 23:57
לא נורא תתחילו לבנות קבוצה לשנה הבאה . אהה ודברתי עם מסי הוא פנוי מחר בין 2 ל 4 ואין לו בעיה שכריסטיאנו יבוא לשיעור פרטי
השב   •  103
105
אור30/01/2011 23:56
7 נקודות זה לא הרבה ראינו מה פציעה אחת יכולה לעשות לקבוצה כמו ריאל {היגוואין} מקווה מאד שניקח אליפות אבל שום דבר לא בטוח עד שזה לא נגמר כדורגל משחקים 90 דקות ואת הכסף נספור במדרגות עד שזה לא יהיה בערך מחזור 30 לא נדע מי תיקח תליגה כי גם בארסה יכולה ליפול וחזק בארסה בהצלחה לך אוהבים אותך אוהדי ריאל ניפגש בקלסיקו ואז באמת נדע של מי האליפות : )
השב   •  50
104
יהלומן30/01/2011 23:49
אחרי ניצחון של ריאל על בארסה בבית יהיה 4 נק'' ואז בארסה תתרסק ריאל תעלה וכך ריאל אלופה
השב   •  511
אבו טריקה30/01/2011 23:57
ההפרש יהיה 21הקודות
השב   •  80
אור31/01/2011 00:01
חייבס כן בטוח ריאל תיקח את בארסה שמע וגם עם כן הדבר היחיד שיכול באמת להרוס לבארסה את האליפות זה פציעה חמורה ד''א כמו כל הקבוצות בספרד גם ריאל אחרי ה-5-0 מקבלת פיק ברכיים מהקבוצה הטובה בעולם זה כמו סרט מצוייר קבוצה עם נשמה מול קבוצה עם כסף ושהטוב ביותר ינצח נקווה השנה ל-4 קלסיקו עברנו אחד נשאר עוד 3 {גביע,אלופות בתקווה שיהיה, ובברנבאו} אחרי זה נדבר מי באמת הקבוצה הטובה מבין השנים למרות שזה כבר ידוע : )
השב   •  20
103
adam30/01/2011 23:39
ראיתם שהטעות החמור שלכם זאת מוריניו! מוריניו מאמן גדול ללא ספק אבל לא כל משהו מוצלח מתאים לכל דבר למרות שזה נשמע לא הגיוני אני לא זוכר מתי פעם אחרונה ריאל הייתה פותחת עם שני קשרים אחוריים?!?!?!?!?! מישהו יודע מתי? כי מאז שאני רואה ליגה ספרדית מלפני 12 שנה לא ראית את ריאל עם שני קשרים אחוריים ואם לדבר על קשר אחורי לריאל אין את זה דיארה לא יודע לנהל משחק וחדירה זה לא הרכש המוצלח שלכם אלונסו בעונה גרועה פשוט פעם אחרונה שריאל היה לה קשר אחורי מעולה זה קלוד מקאלאלה ועליו אתם ויתרתם ושילמתם ביוקר לדבר השני מוריניו טעה בנוגע למגן שמאלי שזה מסלו למרות שלא שיחק אבל הוא עושה חורים להגנה שלכם הקישור לא מחובר בכלל אין הנעת כדור טובה ועוד טעות למוריניו שזה ויתר על הסמלים גוטי וראול איך אחרי עונה שעברה שבנזמה לא סיפק סחורה מוריניו מליחט להשאיר את בנזה ולותר על וניסטלרוי וראול?!? הרי היגוואין לא יכול לבד לסחוב קבוצה(תזכרו שנה שעברה שלברסה לא היה חלות איברה היה פצוע הרבה זמן וגם ככה לא סיפק סחורה) והכל היה על גבו של מסי לסיום ריאל עונה הבאה אסור לה לקנות אף אף אף אף אף שחקן אולי מגן שמאלי וזהו! וככה אולי עוד עוהנ יהיה חיבור..אם חפרתי אז מצטער
השב   •  225
אבו טריקה31/01/2011 00:01
מי יקרא כל זה אחרי הפסיד כל כך אומלל מול אוסאסונה
השב   •  04
אלי31/01/2011 00:03

"לתפור" הרכב חדש כ"כ מהר זה לא פשוט בכלל (ראה מכבי ת"א של השנה שרק עכשיו מתחילה להראות ניצוצות)

הפציעות המיותרות והסגל היחסית חסר + משחק חלש מאוד בסופר קלאסיקו (לטעמי היה עודף מתח במשחק הזה - רוב השחקנים לא היו רגילים למעמד מטורף כמו הקלאסיקו אחד מהמסוקרים בהיסטוריה - בגלל כל הסיפור מאחורי)
שינו את התוכניות

והיו כמה טעויות כמו חוסר רוטציה בעמדת החלוצים (בנזמה לא מתאים לרמות האלו - לך תשווה אותו לדויד ויאה או לחלוצים מובילים ששיחקו בריאל)
 

השב   •  30
MADRID31/01/2011 00:03
הלוואי והיו אוהדי ברסה מבינים או עזוב אוהדי קבוצות שונות מבינים כמוך פשוט לקרוא כל זה ואתה צודק ב 100% גבר באמת אני מצדיע לך שאמרת "אוהדי ריאל כנסו" חשבתי שאתה רוצה להסתלבט אבל כל הכבוד לך בן אדם רואים שיש לך מדע הרבה בכדורגל.
השב   •  50
דני31/01/2011 00:25
הלוואי שהיו עוד אנשים מבינים ומוכשרים כמוך
השב   •  70
הדבורה31/01/2011 07:27
אני מצדיע לך ולידע שלך בכדורגל.
השב   •  20
F.C.B31/01/2011 07:46
השב   •  30
102
אוהד ברצלונה30/01/2011 23:37
ואתה באמת חושב שססק יבוא למדריד. איפה אתה חי?
השב   •  30
101
..30/01/2011 23:36
ח
השב   •  20
100
אוהד ברצלונה30/01/2011 23:35
כל הכבוד על הכנות! אני עדיין חושב שכלום לא גמור, היו דברים מעולם, ויש עוד 17 מחוזרים לסיום, אם אני לא טועה! באמת שברצלונה השנה לא היא קובצה הזויה. אבל כלום לא גמור!
השב   •  40
99
מדרידי30/01/2011 23:32
אוהדי ריאל ! לא להתייאש ! נכון שההפסד כואב מאוד. אבל אנחנו נמצאים במשבר ותקופה רעה וזה יעבור , אנחנו קבוצה חזקה מאוד מאוד רק יש בעיה שברצלונה רמה אחרת ! לא צריך להאשים את השחקנים והמאמן שלנו הם עד עכשיו עושים עבודה טובה שבמהלך 21 משחקים הפסדנו רק פעמיים וזה משהו נורמאלי !! שברצלונה לא מפסידה זה הדבר הלא נורמאלי . לכל קבוצה יש רגעי משבר ולכו תדעו מה יקרה לברצלונה בהמשך העונה.בקיצור נילחם עד הסוף ולא ניתן לברצלונה לברוח בקלות כזאת ! גם אם נפסיד את האליפות אבל העיקר שנראה אופי ולחימה וסמל . בגלל זה קשה להיות אוהד של ריאל מדריד וקל להיות אוהד של ברצלונה כי אנחנו יודעים להתמודד עם ההפסד ומקבלים אותו.
השב   •  101
גל31/01/2011 01:28
ריאל זאת הנשמה! ואין אוהד מאושר ממני עם קבוצה כמו שלנו!
השב   •  10
98
איתי30/01/2011 23:31
לכל אוהדי ההצלחות הבכיינים ששכחו שזה המאמן מהמובילים שהיו גאון כדורגל.שלקח את גביע האלופות עם פורטו, פירק עם צ''לסי את הליגה (וגם את ברסה שעברו את צ''לסי בהרבה מאוד מזל ושער מקרי בדקות האחרונות בגומלין), לקח טרפל עם אינטר (ועל הדרך הביס את ברצלונה בהפסד צורב שכואב לכל האוהדים שלה עד היום נרשם כבר ספר תירוצים שלם על ההדחה ההיא :) מייקון המלך!)

בקיצור תתקדמו!.יש פה בעייה לקחת אליפות לקב'' עם 100% הצלחה שהכל פשוט הולך לה. נקווה שזה יתהפך ויהיה איזשהו משבר ביכולת של ברסה - אוסאסונה נלחמה היום ואני מצפה מכל הקב'' בליגה להלחם ככה בשביל שנדע שהליגה הספרדית היא לא רק 2 קב'' ומשחקים על יחס שערים !!

ועוד הערה קטנה. מוריניו הוא לא מאמן הגנתי.
הטעות היחידה לטעמי שבמקום דה מריה או סמי חדידה היא צריך להביא קשר תוקף ספרדי כמו SILVA או פברגאס - מישהו שיאזן את המשחק באמצע ויחלק כדורים לרונאלדו ולחלוצים
השב   •  105
97
eric london30/01/2011 23:21
ל75 זה נחמד לחלום.גביע האלופות.בקושי הם מסתדרים עם  הליגה 
הספרדית החלשה.אתם  עפים בשלב הבא, זכור  זאת  בחור.
השב   •  22
daniel_fi@walla.com30/01/2011 23:47
מה הוא אמר כבר לא הבנתי
השב   •  20
96
eric london30/01/2011 23:19
הרי בכול אירופה טוענים שריאל זה בלוף אחד גדול
ועם מאמן שחונק כספית את הבעלים  ,ומשחק  בונקר.
יש לריל אוסף של  שחקנים טובים.אבל לא בייחד.זה מועדון
שהורס כוכבים ,ולא ממציא כוכבים ,כגון ארסנל, בארסה,.בקיצור יבואו עוד הפסדים ,
השב   •  21
95
יאללה חיפה~~!;~30/01/2011 23:18
השב   •  20
94
מאיר אור30/01/2011 23:16
בגלל שריאל היא קבוצה של אגו ומורניו רב עם כולם, כל הזמן חשים את עצמם בגלל שיש למועדון הרבה כסף, אז קבוצות אחרות רוצות להביס את ריאל שלא כמו ברצלונה ששם כולם ענוים ואם הם מנצחים אז הם לא אונרים זה בגלל המאמן או משו הם מפרגנים אחד לשני אז קבוצות אחרות משחקות חזק אבל לא יהרגו את עצמם בגלל שגם הם מעריכים את ברצלונה
השב   •  10
93
יאללה חיפה~~!;~30/01/2011 23:16
השב   •  10
92
יאללה חיפה~~!;~30/01/2011 23:15
השב   •  14
91
איתי30/01/2011 23:12
המנוע של ברסה - זה צ''אבי/אנייסטה - תוריד אחד מהם ותקבל חצי קבוצה.

במקום המשולש - קאקה/רונאלדו/היגוואין - נשארנו רק עם רונאלדו שידוע שקצת לא הולך הוא מתעצבן ומתחיל לעשות שטויות (יותר טוב ממסי בכל מקרה!)

במקום סמי חדידה היה צריך להביא את פברגאס בכל מחיר (הספרדי מס'' 3 ברמה אחרי צ''אבי ואנייסטה) - הכי מתאים שיש - שחקן על!

בעייה כי עם היכולת של ברצלונה לא היה מקום לטעויות - כמה פציעות ואילתורים בהרכב והקב'' נפגעת מאד - הלחץ עולה והכל נהיה יותר קשה.

העונה עוד לא נגמרה בכל מקרה. 7 הפרש - משחק קלאסיקו אחד.אחרי שברצלונה יעופו לארסנל הם יאבדו טיפה את הביטחון ויהיה אפשר לעשות את זה
השב   •  1332
עופר31/01/2011 00:04
אבל חייבים להודות שזה תרחיש בהחלט מציאותי. קשה לשמור על רמה כל כך גבוהה ללא תחרות. אנחנו עלולים להפוך להיות לא זהירים .
השב   •  20
יהורם - רמלה!31/01/2011 00:18
מזל שיש קיזוז
השב   •  30
90
אל ניניו30/01/2011 23:11
לך תבין.
השב   •  312
ROMARIO30/01/2011 23:56
קאקא לבד עלה75 מיליון יורו שנה שעברה עם רונאלדו שעלה 94 מיליון נמשיך ונקנח בעוד שאר ירקות כגון צ''אבי אלונסו מליברפול וארבלואה שניהם שווים 40  עם פפה וראול אלביול שניהם- 45 מיליון ונוסיף עוד את בנזמה 26 מיליון סמי חדירה מסוט אוזיל- 55 מיליון קרבאליו 8 מיליון די מריה 23 מיליון +2 מיליון השאלה על אדביור כבר הגעת ל400 מיליון יורו רכש בשנה וחצי !
להוסיף את מוריניו וזה כבר מעל ל400 ואילו ברצלונה ברכש לא עברה את ה-150 מיליון בשנה וחצי .
יחי ההבדל הגדול וכמה שברצלונה פשוט לא צריכה רכש כמו ריאל מחריד שהיא בכזאת פזיזות מניחה את ידה על כל מה שעיניה רואות בשחקנים הטובים בעולם וחושבים שירכיבו קבוצה שתוכל להתמודד מול ברצלונה , אז שיחשבו.
השב   •  102
אלי31/01/2011 00:08
תקבל יתרון קל לריאל מדריד (או אולי להפך)

ברצלונה זו לא קב'' של צוענים שהגיע מכלום למה שהיא הגיע. סתם קלישאה שברצלונה חסכנית וריאל קונה את כל העולם! במשך שנים כל הכוכבים בעולם שיחקו בברצלונה פשוט מאוד יש לברצלונה 5,6 באנקרים בהרכב אז אתה לא מרגיש רכש מסיבי בקב'' ויכול לצאת בהצהרות.
השב   •  12
89
ציון הקטן30/01/2011 23:10
כרגע רוב הסיכויים שבארסה תקח אליפות אבל זה כבר ממש לא יהיה כיף כי אין תחרות בכלל וריאל נכנסו למשבר ורצתי פייט רציני בבראנבו וחבל מאוד בגלל זה אני מבואס אבל לפחות יש לכם להחזיר לעצמכם תכבוד בגמר הגביע ובאלופות שלמרות המצב הקשה והעלוב שלכם בליגה עדין תעברו את ליון כי ליון קבוצת פח רצינית ואני לא מאמין עדי כדי כך שאתם לוזרים מעכשו הם צריכים בעיקר לשים על זה דגש לא רוצה לצאת מגעיל ושחצן אבל אני גם שמח שהפסדתם כמו תמיד וזה מוכיח שאתם לא בארסה שיהיה בהצלחה.
השב   •  70
88
שאדי30/01/2011 23:09

קריסטיאנו תפתח בקרירה של דוגמנות
בנזימה פדופיל בכלא לטעוני הגנה
מורינוי לשחק בדרמה טורקית. היה לו מזל באנטר ובבניפיקה
במדריד הכל שבלוני ואין חיבור ועד עכשיו המזל היה לצידם . מהיום הם יתחילו להפסיד כי הקבוצות האחירות יתחילו לעז לתקוף ולא להתגוןן

השב   •  52
87
אליי30/01/2011 23:06

קשה כרגע לראות את זה קורה עם "מגע הקסם" של ברסה שפשוט הכל אבל הכל הולך להם (כמעט כל בעיטה גול - טעויות שיפוט, טעויות שוערים, החמצות מצד שני וכו'' וברור שהם משחקים מצויין אבל עדיין זה אקסטרה גדול שעוזר לנצח 15 משחקים ברצף)

בעיקרון המשבר של ריאל הגיע מוקדם מדי, השאלה האם גם לברצלונה יהיו כמה שבועות כאלו שדברים ישתנו.

וכל הכבוד לאוסאסונה עם משחק הגנה ולחימה אמיתית (זה היה בונקר אבל עדיין).אם כל הקב'' ישקיעו וישחקו ככה האליפות הזו תוכרע רק בדקה ה90.

השב   •  56
אודי30/01/2011 23:35
אם ראל תמשיך ככה, אז באמת "האליפות הזו תוכרע רק בדקה ה90.", אבל במחזור ה-30 :-)
השב   •  10
86
שניר.30/01/2011 23:05
תפסיקו להשוויץ ותפסיקו לקלל זה לא מאפיין אותנו .תיהיו ענווים ותפסיקו לרדת על אחרים.אנחנו לא אוהדים שמשוויצים וזה מה שאפיין אותנו אז תפסיקו עם זה
השב   •  43
85
שמעון30/01/2011 22:58
הוא לא יכול ליישם  את  הכדורגל  המגעיל  שלו בריאל,שנחשבת  לקבוצה הגדולה בהסטוריה.
פה אי אפשר לשחק בונקר כי  זה לא מקובל  כלל  ולכן  הוא לא שולט בקבוצה שלו.
מאמן  שחייב נצחון  חייב לעלות  עם  כל  הכוח  ההתקפי שלו ולא לעשות  את  זה רק כשהוא בפיגור.
בקיצור לא מיוחד ולא נעליים.
מאמן  מוגבל  ולוזר לפחות  בעונה הזו.
השב   •  183
איתי30/01/2011 23:20

הוא מתאים מאוד לריאל

הוא גם מאמן התקפי (צ''לסי ואינטר פירקו קב'' - תתחיל לספור תארים יא צעיר שמוזן אך ורק מהתקשורת המגמתית שבעד ברסה ואל תשכח שברסה הגדולה קיבלה 3 חתיכות מאינטר במשחק שיכל להגמר בהפרש יותר גבוה, וגם צ''לסי עם מוריניו היו מעל ברסה שעלתה במקרה בגומלין מבעיטה אחת היחידות לשער בדקה ה90)

סה"כ הוא לקח על עצמו משימה קשה מאוד - ברסה עם היכולת הנוכחית. קב'' עם ביטחון שרצה כמעט עם אותו הרכב כבר כמה שנים.מהצד השני ריאל מדריד שמחליפה כל שנה את הסגל + פציעות מיותרות (שאתה בונה על שחקן במערך והוא נפצע ולא חוזר לכושר זו בעייה - קאקה למשל! היגוואין)

בקיצור בכיינים כמוך יש בשפע - העונה עוד לא נגמרה.גם אם ברצלונה תקח אליפות (בגלל שהליגה הזו בעייתית, קשה לאבד בה נק'') יש את ליגת האלופות ויש את גביע הליגה - אם ריאל יזכו ב 2 מ 3 זו תהיה עונה מוצלחת מאוד ואז תגיד שהוא מתאים
 

השב   •  13
84
פיורנטינו פרז30/01/2011 22:57
עכשיו אני יקנה את דרוגבה,טרי,טורס,פברגאס,וסילבהואז תהיה אליפות! קיצר,בלי לב אין תארים
השב   •  211
איתי30/01/2011 23:41
הבעייה שגם ברצלונה לא הצליחו להביא אותו וכנראה מדובר בסכום אסטרונומי מאוד ( אחרי הפלופ עם קאקה אין תקציב בזמן הקרוב להרפתקאות)

דרוגבה בליגה הספרדית חח פשוט יפרק את הליגה - הוא רגיל לפיזיות של הליגה הספרדית אני לא יכול לדמיין כמה גולים הוא יבקיע

טורס זה הימור כי גם במונדיאל הוא לא פגע, והוא כרגע בגדר הימור

וגון טרי באמת חסר לריאל - בלם 1.90 שיחזיק את הקב'' סטייל פיקה או פויול

לב בתחת!! איזה לב יש לברצלונה?.עונה אחת לא ילך להם וכל הכוכבים יעברו לקב'' במשכורות עתק - צ''אבי ואנייסטה עוזבים והקב'' הזו שייכת להיסטוריה
השב   •  02
עופר31/01/2011 00:10
בריאל יש אוסף שחקנים מדהים שעל הנייר צריכים לקחת כל תואר אפשרי. הבעיה היא בתלכיד, שלא ממש קיים. ככה זה עם שחקנים שהאגו שלהם גדול אפילו יותר מהמשכורת. ההבדל בברצלונה הוא שהשחקנים באים לעבוד, משחקים עם הנשמה ועם משמעת טקטית ראויה לציון. בברצלונה השחקנים נותנים השראה זה לזה במקום לעשות "שופוני" כמו רונלדו עם הריקודים היהירים שלו. ככל שהכדורגל פשוט יותר וקרוב יותר ליסודות, כך הקבוצה יעילה יותר, וזה בדיוק מה שיש לנו ואין לריאל.
השב   •  20
83
אדום לעד30/01/2011 22:57
השב   •  33
עופר31/01/2011 00:11
אוסאסונה הבקיעה וריאל לא.
השב   •  20
82
יר30/01/2011 22:56
אליפות של בארסה!
השב   •  51
81
קטלוני30/01/2011 22:55

השב   •  20
80
עמרי30/01/2011 22:54
שאמרו אחרי התיקו עם מיורקה, ש"זהו מעכשיו תראו איך ברצלונה תיפול וריאל תישאר"? איפה החבר''ה האלה? יאללה בארסה!
השב   •  72
79
מאיר30/01/2011 22:54
הקבוצה כבר שנה וחצי, וכשרונאלדו מציג יכולת חדשה כבר כמה שבועות והיגוואין פצוע, אז מדובר בלא יותר מקבוצה ששווה מקסימום צמרת ולא באמת מאבק עם האליפות.
השב   •  62
78
י3קעע30/01/2011 22:54
מוריניו תעשה לנו טובה ותביא את גביע האלופות למדריד מיילה את האליפות הפסדתה תביא את גביע וליגת אלופות
השב   •  31
77
בארסה30/01/2011 22:53
השב   •  30
76
שמעון30/01/2011 22:53
למה לא להט להט? מה קורה עם העברית שלכם אוהדי החדועגל?
השב   •  30
75
כחול30/01/2011 22:52
השב   •  62
74
אלון30/01/2011 22:51
 ח 68 קרעתה אותיXDDDD חח אין אתה גדול ח
השב   •  20
73
שמעון30/01/2011 22:50
למה לא ערסתא? הרי אתה ערס
השב   •  20
72
אוריאל30/01/2011 22:50
אני לא מאמין שהפסנו ככה! אפיה רונאלדו אפיה אוזיל? אבל לא מאבד תקווה יש את הגביע ויש את ליגת האלופות!
השב   •  31
71
מאיר30/01/2011 22:49
שאומר שמכבי זה כמו אוסואסונה והפועל זה כמו ברצלונה. אז אפשר לחגוג את הנצחון על ריאל :)
השב   •  55
עופר האורגינל30/01/2011 22:52
השב   •  21
70
המלך עמית30/01/2011 22:45
אוהדי הפועל אנכנו נפרק אותכם בגביע ועם המאמן כושר ברוך גליצקי ננצח בגדול
השב   •  13
69
חצי לבן חצי שחור !30/01/2011 22:43

השב   •  84
68
עופר האורגינל30/01/2011 22:43
סמרטוטים איכותיים לשימוש יום-יומי.
ועכשיו מבצע 1+1!
קונים בונקריניו לספיגה מלאה, ומקבלים חלוץ בניחוח צרפתי חינם!

סנו מדריד - מאסטר בסמרטוטים.
השב   •  9211
אלעד30/01/2011 22:50
חח גדול
השב   •  50
"נצרתי"30/01/2011 23:55
השב   •  30
67
דודו ביטון30/01/2011 22:39
השב   •  15
66
אוהד30/01/2011 22:39
במקום להתחרות בברצלונה של גווארדיולה ולבזבז מיליונים, כדאי לכם לגדל דור חדש של שחקנים טובים, לחכות שהדור הזה של בארסה יגמר ולהחזיר את השליטה אליכם. זאת הדרך היחידה שלכם לחזור להיות מועדון פאר. להתחיל מלמטה ולעלות למעלה לעט לעט. גם לברצלונה היו שנים נוראיות, כמו השנה האחרונה של ראייקרד שסיימו רק מקום שלישי, השנים שאחרי קרויף ועוד הרבה שנים אחרות. בטווח הקרוב זה נראה נורא, אבל כשמסתכלים על זה אחר כך זה משתלם. בהצלחה, באמת.
השב   •  351
יאללה חיפה~~!;~30/01/2011 23:16
השב   •  11
אלי31/01/2011 00:15
אוהדים בכל העולם רוצים שואו של רונאלדו וקאקה או מסי ודויד ויאה.

אין ברירה לקב'' כמו ברסה או ריאל למלא את הקב'' בשחקני על -

תראה למשל את המקרה של צ''לסי שבזכות רכש נכון הגיע להיות בין הטובות בעולם (ומרחק נגיעה מהצמפיונס) - זה לא תמיד נכון מה שאתה אומר.

קח מקרה ישראלי. ברק יצחקי, כל התקציב על הרכש המסיבי הזה והוא נפצע בתחילת העונה. שהביאו למשל את קאקה הוא היה מהטובים בעולם מי ציפה שתהיה לו תפוקה כזו נמוכה ומכת פציעות - זה ההימור וזה מה יש

הרי אם קאקה היה בכושר של מילאן ורונאלדו לידו - ריאל הייתה נראית קב'' ברמה אחרת.
השב   •  31
65
צחי30/01/2011 22:39
עד המפגש ריאל יאבדו עוד נקודות
לדעתי הפער בין הקבוצות יעמוד על 10 -14 נקודות
כך שגם אם ריאל תנצח 1-0 קטן
וגם זה לא בטוח  זה לא ישנה כלום
השב   •  80
64
אוהד.30/01/2011 22:35

אוהדי בארסה די נכון 7 נק'' שמחה אבל תראו רעל חטאו בחטא היוהרה ואולי בגלל האוהדים שלנו נמ\חטא גם אז יאלה כל אוהדי ההצלחות שלנו די תחזרו לקבוצה שלכם למה אוהדים אמתיים לא יוצאים בהצהרות.


VAMO''S BARC''A!

השב   •  91
63
נמרוד30/01/2011 22:35
הנה עוד שנה הלכה האליפות ואני לא מאשים את ריאל בשנים האחרונות ברצלונה היא קבוצה אדירה מסי הוא שחקן אדיר אולי מהטובים בדורו חבל חבל מאוד שאני כאוהד ריאל לא יזכה לראות אליפות השנה אבל מה לעשות מול ברצלונה כרגע אי אפשר להתמודד לדעתי צריך להפסיק עם הרכש להעלות יותר שחקני בית ולהביא שחקן הגנה טוב - אגר (ליבפול) או וידיץ'' (מ''נצסטר יוניידטד) וכדאי להשאיר את מורינו עוד שנתיים לתת לו להעבוד הוא מאמן מצויין עם הרבה תלונות אבל אני מאמין שהוא יצליח להוציא את ריאל מהצל של ברצלונה תוך שנה שנתיים הרי הוא לא קוסם
השב   •  130
אחד30/01/2011 23:03
רק אם יעבירן את בארסה לליגה אחרת,אולי, ורק אולי תזכו באליפות
השב   •  20
62
ברצלונה בדם!30/01/2011 22:35
השב   •  40
61
אוהד ברצלונה30/01/2011 22:32
מספיק כבר עם כל האמירות של האליפות אצלנו שוב והכל! אתם אוהדים רק כשהקבוצה מנצחת ומוציאים שם רע לאוהדי ברצלונה! תפסיקו להיות שחצנים ולהשוויץ בכל דבר. בכל מקרה, זה הגיוני מאוד שריאל נראת ככה. אין לה חלוץ (היגוואין נפצע), והיא נמצאת בבעיה גדולה. אללה ברצלונה תמשיכו ככה!
השב   •  225
דניאל30/01/2011 22:43
השב   •  410
שניר.30/01/2011 23:03
יש עוד הרבה זמן לסיום העונה .וצודק בקשר לכל האוהדים שמקללים וצוחקים על אחרים ..זה לא מתאים לאוהדי בארסה תפסיקו להשוויץ.ודרך אגב תפסיקו לומר כל פעם אוהדי הצלחות ..זה בא מיאוש
השב   •  70
60
אוהד30/01/2011 22:32
זה יכול להוציא את בארסה מריכוז, ואם לא זה יהפוך את 3 או 5 חזורים האחרונים לפרוטוקול בלבד, תלוי בקלאסיקו השני, למרות שבקצב הזה ריאל תתצטרך לעבוד קשה בשביל לתת פייט. חוץ מזה, זה היה הוחכה שמוריניו לא כל כך מיוחד כמו שאומרים וחושבים, ושנה שעברה היה מקרי בלבד. עכשיו הם יוכלו לפנות את הזמן שלהם בשביל למחוא כפיים לאחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה. בתקופה המקבילה אשתקד, ריאל הייתה הרבה יותר טובה משל השנה תחת פלגריני, אז אולי פלגריני עשה עבודה יותר טובה ממוריניו אם הוא נתן כמפיין כל כך טוב. פלגריני לא חטף חמישייה בקאמפ נואו, פלגריני סיים עם 99 נקודות ו 102 שערים, והפסיד רק לקבוצות צמרת.
השב   •  40
59
הפועל באדום מתל-אביב30/01/2011 22:30
כרגיל, בערסה, מוסון ואוהדי הצלחות בני ה10 ייקחו אליפות עם אופצייה לגביע ספרדי וצ''מפיונס, וריאל תסיים מקום שני. הליגה הכי ידועה ומשעממת בעולם!! לפחות בארץ יש תחרות!
השב   •  85
פדרו רודריגז30/01/2011 22:55
השב   •  60
58
טרגיקומדיה30/01/2011 22:30
ריאל צריכה להציע לברסה 500 מיליון יורו על מסי. :)
השב   •  56
GATE1130/01/2011 23:14

השב   •  01
57
xnh30/01/2011 22:29
כשאנחנו מנצחים 5 אתם נכנסים אומרים שזה מכור אז שב בשקט
עד שלא יהיה לכם נוער ושחקנים שמזוהים עם המועדון לא תגיעו לשום מקום
השב   •  60
56
אלימלך30/01/2011 22:29
יש עוד קלאסיקו לפנינו . :-)
איך אני שמח לאיד, בונקריניו.
השב   •  92
55
קאנטונה30/01/2011 22:29
יופי! מגיע לכם אוהדי ריאל אולי זה יגרום לכם להיות קצת יותר בשקט.
השב   •  72
54
israelinho30/01/2011 22:28
תרחם חביבי
רעל זה רעל
כסף זה כסף - שמביע כוכבים אבל לא כוכב על החולצה (אליפות )
קיצורי דרך זה קיצורי דרך (כמו בליגה שלנו כמובן)
וזה מה שקורה
ויוה לה בארסה
השב   •  51
53
הפשפש30/01/2011 22:27
שכל הלילה אני ארקוד . ח . פלורנטינו שהחתמת את מוריניו . דרכת על חרא .
השב   •  141
52
xnh30/01/2011 22:27

עם פלגריני פחדתי ממכם
הייתם קבוצה ענקית
אם היו ממשיכים עם אותו שלד ומאמן ופשוט מחליפים שחקן או 2 בעמדות שצריך
הייתם עכשיו עם 5 נקודות יותר

השב   •  42
51
ריאל מדריד30/01/2011 22:26
זהו,היום נופץ חלום האליפות של ריאל.ריאל היתה מרחק 2 ס"מ מהפרש של 2 נק'' בלבד מבארסה לפני שבועיים מול אלמריה (בעיטה חופית של רואנלדו שפגעה במשקוף בשנייה האחרונה).
הקבוצה לא מחוברת,מאז שהיגוואין נפצע ריאל מסתמכת על מבצעים וכיולות אישיות של כל שחקן.לרונאלדו כבר יש קילה מרוב שהוא סחב את הקבוצה.בלי אלונסו ריאל לא מצליחה לבנות התקפה כמו שצריך.די מאריה בא משחק אחד,נעלם 3.קאקא כבר לא יחזור לעצמו,ובלי פפה ההגנה לא יציבה.אני לא מאמין שאני אומר את זה,אבל גם החיסרון של מרסלו משחק תפקיד חשוב במשבר הזה.אין את זה שיעשה פריצות ויבוא מהאגפים משום מקום.עם פפה ריאל יכולה להסתדר גם כשמרסלו משחק.ארבלואה יודע להגן,אבל הוא לא בונה התקפות ולא עוזר בהתקפה.אני לא יודע מה אם בנזמה,כי הוא בעצמו לא יודע.אוזיל ואלונסו הם היחידים שעושים משהו חוץ מרונאלדו.לקסיאס אין אף אשמה בשערים,את אלה גם לב יאשין לא היה עוצר.
אני רק מקווה שריאל יצליחו באלופות (הגביע גם לא ריאלי-בארסה בגמר בקאמפ נואו-עדיף כבר לא להגיע).
יש לי תקוות לקלאסיקו בברנבאו,אני חושב שנצליח לנצח,אבל בארסה לא תפסיד אף משחק חוץ מזה.אני מחזיק אצבעות לארסנל.רק אם הם ינצחו,יכול להיות שבארסה תיכנס למשבר.ויאריאל ואתלטיקו היחדיות שיכולות לגרום לבארסה עוד לאבד נק''.
חוץ מזה,שאפו לברצלונה שכנראה כגם ינצחו 20 משחקי לידה ברציפות אם לא יותר.
השב   •  182
בארסהה בנשמה30/01/2011 22:48
שמע בתור אוהד של בארסה כבר המון שנים לא ראיתי אוהד כמוך באמת אולי אוהד מספר 1 פה מכל התגובות שראיתי אתה הכי צודק לא נורא תמיד יש את שנה הבא :)
השב   •  80
אודי30/01/2011 23:19
השב   •  00
ריאל מדריד31/01/2011 13:51
זה כמו בליגת אלופות,הגמר אף פעם א אוטומטית באיצטדיון של קבוצה מסוימת,זה הגרלה.שנה שעברה גמר האלופות היה בברנבאו,השנה זה בוומבלי.
השב   •  10
50
israelinho30/01/2011 22:26

השב   •  10
49
raul4ever30/01/2011 22:25
ניצחוןן ואנחנו בתמונה.
תיקו של באחסה מול פתאטיקוו וכמובן מוריניו ינצח את סוסידאד בבית והפער יצטמקק.
תפסיקו להיות אוהדי הצלחות ששונאים אותנו אחרי הפסדים.
אני גם כועסס אבל אף-פעם לא נוטש את מדרידד בהפסדים.
השב   •  2026
אלעדון30/01/2011 22:34
לפחות תיהיה ראילי ותכוון רק לגביע, אליפות הפסדתם ואלופות תיפלו אם לא מול ליאון, אז מול קבוצה אחרת.
השב   •  61
מדריד30/01/2011 22:47
האליפות הלכה אין מה לעשות צריך לחיות עם זה
השב   •  81
עופר האורגינל30/01/2011 22:51
השב   •  22
אלי30/01/2011 23:54
נקווה שכל הקב'' ילחמו כמו אוסאסונה - ושהמאמנים בספרד יעבדו עם טיפה טקטיקה מול ברצלונה ויעשו להם חיים קשים.

אם זה ימשיך ככה אז גם ניצחון בסופר קלאסיקו לא יעזור כי ברסה מנצחת בקלות מצד שני ליגת האלופות בפתח העומס יגבר, אולי גם לברצלונה יהיה משבר כמו שעובר על ריאל והמצב ישתנה

לא צריך הצהרות. נכון לנק'' הזו ברצלונה בכושר יותר טוב - קשה לי להאמין שמוריניו לא יתן פייט עד הסוף

אם זה לא עד הסוף זה רק בגלל שהוא יתפטר מסיבות אלו ואחרות - אין תסריט אחר!
השב   •  20
Jonathan dos Santos31/01/2011 06:06
מצד שני אתה מצפה שיוציאו משהו מהקאמפ נואו?תחליט.
השב   •  30
צחי31/01/2011 07:43
השב   •  10
שי31/01/2011 07:48
להזכיר לך את התוצאות של תקופת גוארדיאולה נגד ריאל מדריד: אני חושב 3:0
6:2
1:0
2:0
5:0
אז אתה מבין אוהד ריאל לא משנה מי תקנו וכמה כסף תבזבזו כדי לבנות סגל ענק תמיד השחקנים הטובים ביותר זה השחקני בית שבמקרה זה רק השוער שלכם קסיאס שבבארסה יש לך את: ואלדס פויול פיקה צ''אבי אינייסטה מסי פדרו בויאן פאברגס(למרות שהוא לא בבארסה אבל הוא שחקן אדיר)ועוד מלא ילדים שאולי בעתיד אתה תראה אותם מחזיקים את גביע ליגת האלופות

השב   •  12
48
עידן30/01/2011 22:24
כריסטיאנו הכי טוב בעולם כי מסי הוא מכוכב אחר!
השב   •  195
קאנטונה30/01/2011 22:32
רונאלדו היה השחקן הכי טוב בעולם עד שמורניו הרס אותו. היה מת לחזור! כי אין כמו במנצ''סטר יונייטד. ומסי לא מהעולם אם אתה קורה לצריף בארגנטינה עם 2 דרנגולות וחציר "לא מהעולם"
השב   •  09
אדיר30/01/2011 23:15
מה קרה אחי? אין לך את מסי במנצסטר העלובה שלך אז אתה מוציא את העצבים עליו?! תחזור תחזור לישון חמוד שלי בעצם למה לישון שלא תחלום בטעות מסי נוגח לשער שלכם ומאבדים ליגת אלופות
השב   •  30
47
adam30/01/2011 22:23
אבל בתור אוהד ברסה אני מבקש מכל אוהדי ברסה שלא צריך לנפח ולא נעליים המסורת לא רק בברסה עצמה המסורת גם פה בארץ לא צריכים לדבר יותר מדי ושוב דבר לא סגור! ואני מדגיש שום דבר לא סגור.עונה שעברה ברסה הייתה בפור 5 נקודות ואיבדה אותם אבל השנה ברסה יותר טובים והפער 7 זה נותן יתרון
השב   •  162
עופר האורגינל30/01/2011 22:50
אנחנו לא צועקים "יש אליפות".
אבל עדיין כיף לראות את ההשפלה שלהם.
השב   •  31
פדרו רודריגז30/01/2011 22:51
הפער היה כבר 12 ואח"כ ירד ל-4, אפשר לשמוח על הגדלת הפער אבל לא נספיד את ריאל.
השב   •  30
46
יוסי30/01/2011 22:21
אליפות שלישית רצוף.
אם עד היום הליגה הספרדית הייתה ליגה של ברסה וריאל ועוד ליגה של שאר הקבוצות  אז מהיום הבנתי שבליגה הספרדית יש 3 ליגות ליגה של ברסה ליגה של ריאל ושאר הקבוצות
השב   •  232
אוהד30/01/2011 22:32
והצטרפה לקבוצות החארות, למרות שאני לא באמת חושב כך
השב   •  31
45
AKRedpassion30/01/2011 22:20
היריבות לא בוחרות מול מי להתאמץ ומול מי לא. זה הרבה יותר פשוט: ברצלונה משחקת את הכדורגל הכי טוב ששוחק או נראה אי פעם, ואילו ריאל נשארה קבוצה עם שם, אבל בלי כדורגל. עצוב!
השב   •  221
ריאל30/01/2011 22:37
כל שנה מבאים ים שחקנים ומצפים לקחת אליפות זה כבר גועל נפש מסתבר שהמאמן הטוב בעולם גם הוא לא יעזור לנו נגדכם נקווה לפחות שאת שמינית גמר ליגת האלפות נעבור כי הם לא באמת זאת תיהיה עונה כישלון
השב   •  60
44
יוני30/01/2011 22:19
כנראה שבארסה היא קבוצה מהחלל החיצון.
השב   •  812
אוהד30/01/2011 22:33
השב   •  91
חן30/01/2011 22:57
השב   •  80
43
אמג''ד בדראן- צ''לסי בדם30/01/2011 22:18
אם אתמול רשמתי שהליגה הספרדית היא ליגה של שתי קבוצות היום לכולם ברור שברסה זה קבוצה מעל הליגה משחקת בהליכה בקלות מביסה על ימין ושמאל .. וריאל בכלל לא בליגה שלה .. בלי ברסה , הליגה הספרדית מאוד מאוד מאוד חלשה . . ריאל גרועים אני לא מבין מה עובר על מוריניו משאיר את קאקה ואלונסו על הספסל פותח עם חלוץ גמור בדמות בנזמה . . מזל שריאל לא חטפה רביעייה . .
השב   •  121
42
דרומניק30/01/2011 22:18
מה אתם מספידים את ריאל? אז היא הפסידה להם לא קרה כלום ברצלונה גם יכולה פתאום להפסיד אז דיי לדבר שטויות ותחכו לקלסיקו
השב   •  46
41
איזה מסכן30/01/2011 22:17
מה אתה ממש מסכן מתלהב כמו איזה ילד בן 6 ועוד כאילו אתה שיחקת
השב   •  32
40
יהודי30/01/2011 22:16
ברצלונה היא הקבוצה הטובה ביותר שראיתי מימיי. זה מדהים. שחקנים כל כך טובים ביכולת כל כך טובה. זה הנאה לראות משחק שלהם. ריאל קבוצה אפורה. ריאל מפסידה לקבוצות נחותות. הפסד לאוססונה. תיקו מול אלמריה. והיא מתחילה להיות כמו מכבי. היסטוריה גדולה, הווה קטן. כמעט כל המפגשים שלהם מול ברצלונה בשנים האחרונות נגמרו בניצחון לברצלונה. כמו המפגשים של הפועל עם מכבי. יש להם היסטוריה גדולה, זכו 30 פעמים בליגה, 20 ומשהו פעמים בגביע, תשע פעמים בליגת האלופות!! היא בול כמו מכבי, רק עם היסטוריה, ושימו לב, גם עם הגלאקטיקוס. פעמיים עושים גלאקטיקוס, פעמיים אוכלים חרא. ריאל לא תזכה והדרך של ברצלונה סלולה לאליפות.
השב   •  112
39
מסי לנצח30/01/2011 22:16
על האוהדים המסכנים.איך שהם אוהדים קבוצה בלי נשמה בלי שיטה בלי לב בלי מאמן בלי קפטן ושום מילה על """רונאלדו"""
השב   •  123
38
צביקה30/01/2011 22:16
גם ריאל מדריד עשתה טובה ששחקה נגד ברסה.תבין ההחזקה של הכדור והמסירות שלהם בנגיעה אחת זה משגע את כולם איך הם מסוגלים לעשות את זה ורק הם.
השב   •  91
37
אלעדון30/01/2011 22:14
והכל כרגיל, גם מוריניו לא יעזור
השב   •  122
36
אדום? ירוק? צהוב? כמה כאלה יש. ורק אחת שהיא כתומה30/01/2011 22:13
לא מגיע להם לאב גביע ולא אלופות.
יאללה ליון בעזרת השם אתם לוקחים את האלופות השנה =)
השב   •  14
35
ברסה אלופה30/01/2011 22:13
הבלוף של ריאל התפוצץ היום חח,לך לליגה אנגלית מורניו וקח איתך את השחקנים שהבאת איתך שמה תקח אליפות ולא בספרד וכל מי שמדבר שהליגה ספרדית חלשה אז טועה כי אוסאסונה בתחתית וניצחו את ריאל ואני רוצה לראות בליגה אנגלית שוולבס(אותו רמה של אוסאסונה)מנצחת את צלסי או ארסנל
השב   •  122
אלעדון30/01/2011 22:22
והליגה האנגלית הטובה בעולם, תחזור לישון ילד יש בית ספר מחר
השב   •  85
34
אריאל30/01/2011 22:12
אה לא.. זה רק בלוזון ליג
השב   •  280
33
שון30/01/2011 22:11
ריאל מדריד שיחקה מצוין עד ש. היגוואין נפצע וקאקה חזר. הביאו עכשיו את אדבאיור שרואים כמה שהוא איטי ולא מתאים למדריד. צדק מי שאמר שהוא משלים את בנזמה כי הוא בדיוק כמוהו באיטיות ובכבדות שלו. חבל לריאל שאיבדה את היגוואין ואני לא חושב שהיא יכולה למצוא לו מחליף ראוי כרגע. אני שמח מצד שני בתור אוהד בארסה ומקווה שהקבוצה שלנו תמשיך לתת תצוגות בהמשך העונה. לא קל לנצח כ"כ הרבה משחקים ברציפות אבל ברצלונה של השנה כנראה שפשוט נועדה לשבור שיאים!
השב   •  102
איציקו30/01/2011 22:54
מה זה אדבאיור איטי? הוא אחד החלוצים המהירים למרות גודלו! והוא שיחק רק 20 דקות וזה המשחק הראשון שלו אי פעם בריאל!
מה חשבת שהוא יקרע רשתות תוך 20 דקות? אני לא יודע ממה הסקת את כל המסקנות המסכנות שרשמת עכשיו.
השב   •  10
32
יאיר30/01/2011 22:10
כנראה שהעונה לא ניקח אליפות אבל יש גם את הגביע ואת האלופות אז בהצלחה ובעזרת ה בשנה הבאה ( למרות שיש סיכוי קטן ששום דבר עוד לא סגור )
השב   •  96
31
שרון ,שונא הפועל30/01/2011 22:09
אך הקהל עצר התקפות של ריאל כל רגע זורק להם כדור למגרש נקרעתי מצחוק. נ.ב כל הכבוד לשחקני אוסאסונה על הלחימה. 7 נקודות זה היה קשה.
השב   •  354
30
tamirzu30/01/2011 22:09
לצערי הלכה האליפות רק נס יביא לנו אליפות. בחיוחד שמדובר בבארסה שמנצחת כל קבוצה בלי להיתאמץ. טוב נו לפחות בליגת האלופות וגביע המלך יש לנו סיכוי

אללה מדריד
השב   •  74
29
ווסרמיל30/01/2011 22:08
כמו שאמרתי בתחילת העונה לו מוריניו ולא נעליים,שום דבר לא יעזור להם לקחת את התואר מברצלונה,ריאל פטאתית מוריניו נכשל ונגמרה לו העונה כבר בינואר אבל הוא בטח כבר ימצא את כל האשמים חוץ ממנו,בכייני.
BARCA CAMPION
השב   •  102
28
אבי30/01/2011 22:08
השב   •  92
27
פפסטישן30/01/2011 22:08
כמה עצוב לי בשבילך קקאה איך נהרסת בריאל אתה ועוד המון שחקנים טובים בעלי אופי נתקעת בקבוצה שהיא בור ללא תחתית אין מאושר ממני על הפסד הזה תודה לך אוסאסונה
השב   •  184
26
almog30/01/2011 22:07
ח איזה צחוקים ליגה אנגלית יותר טובה ברצלונה גם עוד 10 שנים תיקח ת''אליפות כל מי שמגיע לריאל נהיה גרוע .והליגה האנגלית הכי טובה 7 הקבוצות הראשונות בטבלה ח
השב   •  1113
איציקו30/01/2011 22:52
כשקבוצה אפורה כמו מנצ''סטר מובילה את הליגה בבטחה אז זה אומר משהו לכול שאר הקבוצות בליגה האנגלית! אין זאת לא ליגה שמהנה לצפייה ומה שבטוח לא ליגה יותר טובה מספרד!
השנה אין מה לעשות הליגה האנגלית בירידה!

ולעומתה לכל אלה שאומרים שיש הפרש של  7 נקודות בין בארסה לריאל אז אין מה לעשות בארסה של השנתיים האחרונות טובה מכל השאר בכמה רמות!
תסתכל על העונה של ריאל עד עכשיו ותראה כמה הישגים טובים יש לה, שבליגה אחרת הייתה מספיקה לאליפות ויותר אפילו! אבל רק בליגה הספרדית בארסה משחקת עם 15 נצחונות ברצף אז זה לא הישג מספיק..

לעומתה מנצ''סטר עם 9 תוצאות תיקו והיא עדיין מוליכה את הטבלה.. איזה מן ליגה זאת בחייך?

ואני כבר צופה את העתיד בריאל - העיתונות עכשיו תשחוט אותם! רונאלדו התחיל להשתולל בחדר הלבשה, מוריניו רוצה לעזוב , אדבאיור לא מושיע ועוד.. זה מה שנשמע עכשיו בכמה שבועות הבאים! ריאל במשבר!
השב   •  74
אבנר31/01/2011 07:31
גם לליגה הספרדית וגם לליגה האיטלקית יש יותר מספר זכיות בליגת האלופות.
השב   •  20
מוז31/01/2011 18:27
אתם בקושי זוכים בליגת האלופות
השב   •  00
25
חיפאי30/01/2011 22:06
ריאל הלוזרים הפסידו אליפות במשחק הזה.ריאל פשוט נכנסה למשבר
השב   •  128
24
שבצ''נקו30/01/2011 22:06
מורניו בספרד זה התקשורת הוא והיא כל הזמן בכסח,מאז שהוא תיכנן את זה שהחשקנים שלו יקבלו כרטיסים בכוונה בליגת האלופות והתקשורת נכנסה בו,מוריניו מתנהג בצורה שונה.
השב   •  113
23
תומר30/01/2011 22:06
מעניין איך כל היריבות שמשחקות מולנו מתאבדות על המגרש ומשקיעות שעל זה מגיע להם כל הכבוד אבל מוזר שנגד בארסה כולם עושות טובה שהם משחקות. אליפות אולי לא ניקח אבל עדיין יש את התואר החשוב באירופה ליגת האלופות וגם נותר עדיין גביע המלך ככה שמהעונה הזו עדיין אפשר לצאת מרוצים
השב   •  1844
ריאל30/01/2011 22:11
להם יש פליימקרים כמו צ''אבי אינייסטה ומסי שמבשלים כדורים גדולים לנו יש את סמי חדירה ולאס שאין להם מושג
השב   •  231
Gunner30/01/2011 22:21
דפקה לכם חמש- אתם לא בליגה שלה מה אין לכם בושה
השב   •  202
שבי מן30/01/2011 22:28
השב   •  20
שבי מן30/01/2011 22:30
1- ברצלונה הרבה יותר טובים מריאל ולשחק מול ברצלונה זה נהפך כמעט כמו לבוא להפסיד וללכת. 2-הנעת הכדור ושיטת המשחק הקטלנית של בארסה פשוט מדכאת את השחקן הכי נלהב על המגרש-מי רוצה לשחק כדורגל בלי הכדור?
השב   •  150
אודי30/01/2011 22:41
השב   •  90
עופר האורגינל30/01/2011 22:48
השב   •  90
Green31/01/2011 08:31
השב   •  00
22
רועי30/01/2011 22:05
זהו ריאל גמרה את העונה אין מצב שהיא תיקח את הליגה הספרדית ועכשיו ברצלונה בכושר מדהים!! אם שיא ניצחונות.. בקיצור אפילו נס לא יעזור לריאל לקחת את הליגה.
השב   •  212
the Don31/01/2011 00:08
כי זאת הדרך היחידה לעבור את בארסה בשתי משחקים..
השב   •  10
21
אור30/01/2011 22:05
ריאל לוזרים כמה אפשר לראות תחוסר לחימה הזה יותר , אני לא רואה יותר משחקי ליגה שלהם רק ליגת אלופות וגביע .כריסטיאנו עצה שלי תחזור למצנסטר רק שם תחזור להיות הכי טוב בעולם
השב   •  267
יאללה חיפה~~!;~30/01/2011 23:18
השב   •  00
20
אוהד בארסה30/01/2011 22:04
ריאל לא ניצחה את אלמריה ואת אוסאסונה איזה פושטית. עוד היה יכול להיות בקלות 3-0 לאוסאסונה. ח 7 נקודות! הלוואי שיהיה ברצלונה וריאל ברצלונה תביס עוד פעם את ריאל מדריד!
השב   •  154
daniel_fi@walla.com30/01/2011 23:43
הלוואי שיהיה ברצלונה וריאל ברצלונה תביס עוד פעם את ריאל מדריד. ממתי יש ריאל ברצלונה. ומה הלוואי? יעני אתה מתפלל שיהיה משחק כזה? איזה דבע
השב   •  10
עופר30/01/2011 23:53
הפסדנו לעולה חדשה, ועוד בבית! בקיצור, אתה ילד קטן שאין לו מושג. עדיף שלא תכתוב תגובות, אתה עושה לנו פדיחות.
השב   •  20
נאיף ג''בארין31/01/2011 03:08
אני מאוד גאה בכך שאתה מתחזה כי בדיחה לשים את הסמל של ריאל מדריד
השב   •  00
19
דניאל30/01/2011 22:03
שלא יעזבו אותנו כמו עלוקות בסדר הפסדנו, גם אתם הפסדתם אנחנו הפסדנו יאללה שקט הבאנו שלקחתם אליפות תיהיו בשקט וזהו כול העולם יודע שלקחתם אליפות
השב   •  1226
עידן30/01/2011 22:16
השב   •  75
שבי מן30/01/2011 22:27
זה בדיוק מה ששחקני ריאל ומוריניו חושבים וזה גם הסיבה שהם מפסידים-וזה קשור גם כמובן לכסף לא קונה נשמה משו שריאל מגלים לאחרונה
השב   •  32
18
"נצרתי"30/01/2011 22:03
אדיאלי אדיאלי..חבל"ז..
השב   •  197
17
בארסה30/01/2011 22:02
סופ סופ הבלוף הגדול יצא לאור
השב   •  156
16
"נצרתי"30/01/2011 22:02
מי תופעה חולפת?
השב   •  316
15
קוקו30/01/2011 22:02
השב   •  133
14
שי30/01/2011 22:02
השב   •  105
13
ירון30/01/2011 22:01
איזה שיפוט גועל נפש הכל מכור! בכל זאת אנחנו מאמינים VAMOS REAL
השב   •  1543
שבי מן30/01/2011 22:25
אחי אני מבין שישנת חזק כל המשחק-כי לא שמת לב שריאל שיחקו ב 11 שחקנים+שופט+כוון או שניים. אפילו בסיום השופט הוסיף לא פחות מ 5 דקות ועוד נתן בפועל 6 דקות. וכל המשחק שרק רק לעברות נגד אוסאסונה ובקושי שרק נגד ריאל. בקיצור שופט אוהד ריאל או לא הפסדתם והראו בהילוכים החוזרים שהיה קו אחד אפילו כמה סנטים של רווח כך שבהחלט לא היה נבדל.
השב   •  181
12
אוהד ריאלי30/01/2011 22:01
אמרתם שמוריניו המאמן הטוב באירופה.? בכדורגל זה עבודה של שחקנים לא של מאמנים.בכדורסל זה יותר בולט.גם בן דוד שלי בן 10 לוקח עם בארסה אליפות עזבו אתכם.
השב   •  1614
BARCELONA FOREVER30/01/2011 22:18
מאמן משפיע מאוד על המשחק ועל השחקנים. דבר ראשון אף אחד לא אמר שמוריניו מאמן הכי טוב באירופה. את בארסה בעונה שעברה הוא ניצח בגלל גול בנבדל של מיליטו + גול חוקי שנפסל לבארסה. דבר נוסף הוא מעולם לא התמודד על אליפות נגד קבוצה נדירה כמו ברצלונה. ברצלונה של השנים האחרונות זאת קבוצה נדירה וקשה לי להאמין שאי פעם תהיה קבוצה שתשתווה לה. אין למוריניו מה לעשות לפעמים אתה תלוי בקבוצה היריבה ולא בעצמך, סוף סיפור.
השב   •  123
11
אוהד בארסה בלב ובנשמה!30/01/2011 22:01
רק הוא בא והם הפסידו וסתם משהו שבדקתי משהשם של אדאביור נקשר לריאל הם לא מנצחים יותר מאחד מוזר ח אללה בארס בפער של 7 נקודות פער בטוח ובילבאו פשוט קבוצה טובה וא. מדריד יבוא לבארסה שהם בשפל ואני מקווה ב"ה שבארסה תיקבע שיא חדש
השב   •  253
עופר30/01/2011 23:50

השב   •  10
10
ניר30/01/2011 22:00
ריאלל מדריד  מה יהיה הסוףף אין לנו אופי אנחנו לא קבוצת אופי ופשוט לא נהיה חזקים יותר מברצלונה בחיים פשוט יותר עצובב ): אין מה לעשות זה מה יש אני לצערי אוכל אותה מכל הכיונים גם הפועל פתח תקווה פה וגם שם
השב   •  227
פדרו רודריגז30/01/2011 22:16
כאוהד הפועל פ"ת, תתנחם שלגבי ריאל- תמיד יש את העונה הבאה, לגבי הפועל פ"ת- באיזו ליגה נהיה בעונה הבאה?
השב   •  120
ניר30/01/2011 22:23
בלאומית
השב   •  80
פדרו רודריגז30/01/2011 22:44
אם הוא יהיה מוכן
השב   •  32
כריס רונאלדו30/01/2011 22:53
מילא להיות אוהד ריאל ''אפסים'' מדריד (וכן, אני אוהד ריאל). אבל למה להודות שאתה אוהד את הפועל פתח תקווה? פדיחות.
השב   •  57
אבנר31/01/2011 07:27
קאקא שיחק במשחק?
השב   •  00
9
אוהד בארסה30/01/2011 22:00
די כואב לאבד את האליפות כ"כ מוקדם לא ככה ? בצלונה בדם
השב   •  3611
מאיר30/01/2011 22:51

השב   •  60
8
לא משנה30/01/2011 22:00
מגיע לברצלונה לקחת אליפות פשוט תענוג לראות את המשחק שלהם
השב   •  6218
עידן30/01/2011 22:14
אין לך בושה להאשים את המאמן השחקנים בריאל הם עגלות זה לא אשמתו
השב   •  1411
יהודי קטאלוני30/01/2011 22:35

השב   •  74
עופר30/01/2011 23:48
מה זה התבוסתנות הזאת? קיבינימט, יש עוד פאקינג 17 מחזורים לסיום העונה. אתה רוצה להגיד שהאליפות של ברסה כבר סגורה? אני ממש לא חושב כך. הסיכויים לצדנו, אבל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. תמשיכו לנצח, ויש עוד קלאסיקו בהמשך, בהחלט יש לכם סיכוי.
השב   •  51
7
ריאל30/01/2011 21:59
הלכה באליפות
השב   •  329
6
אודי30/01/2011 21:59
השב   •  387
דניאל30/01/2011 22:21
עכשיו במקום 2 קבוצות יש אחת.
השב   •  253
מישהו30/01/2011 22:27
אתה משווה את בארסה למילאן?
השב   •  136
דניאל30/01/2011 22:42
ברגע שברסה תגיע ל-7 אליפויות אירופה אז יהיה על מה לדבר.
השב   •  1412
5
חן30/01/2011 21:58
השב   •  467
ניר30/01/2011 22:13
למרות שאני עצמי כבר איבדתי אמונה מול קבוצה כל כך טובה שלכם אנחנו מיואשיםם וראיתי את זה במשחק זה כל כך בלט
השב   •  240
חן30/01/2011 23:00
השב   •  50
חן30/01/2011 23:01
השב   •  40
ניר31/01/2011 00:12
השב   •  00
4
Amit30/01/2011 21:58
שוב ;)
השב   •  3910
יהודי קטאלוני30/01/2011 22:34
דביל תדבר אח"כ.
השב   •  138
3
אלעדון30/01/2011 21:58
ריאל הפסידו- שמחה
אתלתיקו מדריד הפסידו- עצב
השב   •  2511
2
חוזה30/01/2011 21:57
חבל לי על ריאל לא יודע מה עובר עליה
השב   •  1812
1
אנונימוס!30/01/2011 20:49
אני אוהד את בילבאו אחלה קבוצה.
השב   •  2931
ירוק לעד!!30/01/2011 23:13
בילבאו קבוצה של חתיכים! תס.. :)
השב   •  41
אסור לפספס
נגןרגע היסטורי: מרתון בין רובוטים לבני אדם
רגע היסטורי: מרתון עם רובוטים ובני אדם
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */