יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:44

אליפות אירופה בכדורעף חופים תתקיים בתל אביב

ישראל הועדפה על פני אוקראינה, פורטוגל וטורקיה ותארח את אליפות אירופה עד גיל 20. יו"ר האיגוד: "יגיעו לכאן נציגים מכ-30 מדינות, אני מאוד שמח"

|
כדורעף חופים. אליפות אירופה עד גיל 20 תהיה בת
כדורעף חופים. אליפות אירופה עד גיל 20 תהיה בת"א

התאחדות הכדורעף האירופית (CEV) החליטה היום (שלישי) כי אליפות אירופה 2011 עד גיל 20 בכדורעף חופים תתקיים בישראל. על אירוח האליפות התמודדו גם אוקראינה, פורטוגל וטורקיה, אך באיגוד האירופי העדיפו את ההצעה הישראלית.

האליפות תתקיים בחוף גורדון בתל אביב, תתחיל ב-27 ביולי ותימשך ארבעה ימים. 24 נבחרות גברים ו-24 נבחרות נשים מכ-30 מדינות יקחו חלק באליפות. לישראל, המארחת, תהיה הזכות לשתף שתי נבחרות גברים ושתי נבחרות נשים.
איגוד הכדורעף הגיש את הבקשה לארח את האליפות, רק לאחר שהושגה הסכמה עם אגף הספורט של עריית תל אביב לגבי שיתוף פעולה בהפקת האליפות.

בחוף גורדון יוקם מתחם מיוחד שיכלול מספר מגרשים ויציעים לקהל. באיגוד הכדורעף ובעריית תל אביב בוחנים את האפשרות לקיים את משחקי הגמר של האליפות בארגז החול של נמל תל אביב.

יו"ר איגוד הכדורעף, יעקב שטופמן, נשמע מרוצה : "אני שמח ששוב ישראל זוכה לארח אירוע כדורעף בינלאומי חשוב. יגיעו לכאן נציגים מכ-30 מדינות ביבשת, ומעבר לחשיבות הספורטיבית של התחרות יש כאן גם פן תיירותי חשוב למדינת ישראל ולעיר תל אביב. האליפות תהיה אירוע פתיחה מכובד לשנת ה-80 של הכדורעף הישראלי".      

היו&qout;ר יעקב שטופמן (מור שאולי)
היו"ר יעקב שטופמן: "אני שמח שישראל שוב זוכה לארח את האירוע" (מור שאולי)
 
       

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */